Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Someren verdeeld zijn.

Altijd vers en lekker veel. Deze zin ga je vaak horen. En dat is terecht. Goede kwaliteit en altijd goed voor een leuk praatje. Echt een aanrader.

Heerlijk eten. Goed bereid. Nette bediening

3. Grieks Someren

Al bij onze vorige bezoeken viel het lange wachten ons op maar vandaag spande echt de kroon. Het was namelijk helemaal niet druk en toch duurde het bijna anderhalf uur voor dat de gerechten werden geserveerd.
    Na een dik uur vroegen we aan de bedrijfsleider waar onze bestelling bleef; “nog 5 minuten” was het antwoord. Een kwartier later nog niets. Pro actief communiceren dat er vertraging in de keuken is schijnt moeilijk te zijn. Inmiddels daalde de sfeer aan tafel en nam de honger toe totdat eindelijk de gerechten werden geserveerd. Allen met koude gyros.... Conclusie: voor ons nooit meer naar Mythos!

4. Italiaans Someren

Heerlijke pizza gegeten en zeer te spreken over de service.

5. Nederlands Someren

Afgelopen zaterdag met z'n tweetjes naar Restaurant Ons Jongens. We hebben gekozen voor het 5 gangen suprisemenu en een lekkere wijn uitgezocht. We hebben onze vingers afgelikt bij elk gerecht. Ronduit heerlijk gegeten. De chefkok kwam elk gerecht persoonlijk toelichten aan tafel. Een van de betere restaurants in de regio als je het mij vraagt. Zonder twijfel een aanrader als je (zonder kids) heerlijk wilt eten.

Goed eten, voor weinig.

Heerlijk gegeten: de gerechten worden op verschillende gekleurde borden opgediend. De borden worden met veel zorg opgemaakt.
    Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht smaakte heerlijk.
    De bediening was vriendelijk. Ze gaven bij het opgeven van onze bestelling aan, dat het voorgerecht wat langer kon duren omdat er in de zaal een feest was. Dat hadden ze kunnen compenseren met een stokbroodje, maar het wachten viel mee.
    We komen zeker nog eens terug.

men.

Enkele keren aan een gesloten deur geweest.
    Zoals meerder mensen.
    2 dagen terug leek deze open...
    Helaas de tent is leeg.
    Dus gesloten.

men.

Lekker en goed eten en drinken.
    Normale prijzen.
    Aardig personeel.
    Mooie locatie.
    Schone toiletten.
    Mooie buiten bar.
    Genoeg parkeerplaatsen en fietsrekken.

Gezellige mensen
    Goede bediening.
    Gewoon maar goed.

men.

Goed en gezellig eten. Vriendelijk.
    Niet te veel gerechten in een keer.
    Wij kregen alle tijd voor ons eten.

14. Grieks Someren

jolanda

We zijn spontaan hier naartoe gegaan vrijdag, de bediening is super vriendelijk en de eigenaar super gastvrij! De inrichting is niet echt gezellig meer een kantine.
    We hadden soep vooraf de smaak was goed maar niet echt heet, een mandje stokbrood (niet vers beetje taai zonder smeersels).
    Service was prima! We hadden 3× dezelfde gerechten besteld en kregen 3× de verkeerde, werd wel opgelost door later de souvlaki (varkenshaas spiesjes) los bij te brengen.
    Er werd 3× gehakt gebracht ipv souvlaki, gelukkig kwamen de spiesjes want eerlijk die waren wel lekker! De Gyros en het andere vlees smaakt veel hetzelfde niks bijzonders.
    Wel eens vaker bij een griek gegeten, hier waren de borden het minst vol niet zoals bij andere griek vaak het geval wel is.
    De Saladebar was leuk, gelukkig daar wel cocktailsaus en een soort van zure/yoghurt/knoflooksaus? Weet nou niet echt wat het was. (Geen knoflook/geen tzaziki…).
    Toetje was niks bijzonders, maar goed smaken verschillen.
    Wel hebben we het super gezellig gehad! We hebben ons toetje buiten gegeten en kregen van de eigenaar nog een kaneeldrankje heerlijk en er zaten nog andere gezellige mensen! Maakte veel goed.

Kan ik kort over zijn: absoluut de moeite waard! Goed eten, vriendelijke bediening en nette prijzen. Dikke duim!

Caroline

Het was weer thuiskomen! Alles is vers en niks is standaard. Eigenlijk zoals het zou moeten zijn. Gastvrouw Wilma, tja, heerlijk die humor van haar. Ze doet steeds een stap extra om het je naar de zin te maken. Medewerkster had niet de flair, we hadden steeds Wilma aan tafel dus prima.
    Jaren niet geweest, maar zullen zeker weer vaker komen. Een heerlijk terras!

Bjorn

Vroeger was het eten super!
    Tegenwoordig, mwa. De menukaart is ook bijzonder. Je besteld een gerecht, vlees of een hamburger. Uiteraard verwacht je daar friet of aardappels en groente bij, maar die krijg je niet en betaal je fors extra voor.
    De salade was erg waterig en de friet slap gebakken. Dat is wel zonde voor die prijs. Locatie is erg mooi. Achteraf in de bossen en sfeervol ingericht, zowel binnen als buiten.

Bjorn

Vivian Schriks

Heerlijk gegeten, we kozen voor een 5 gangen verrassingsmenu, en ieder gerecht was origineel en zeer smakelijk. Ook de aanbevolen rode wijn uit Slovenië is een aanrader. Zeker komen we nog eens terug voor het aspergemenu of bierarrangement!
    Gastvrije bediening en gezellige sfeer.

harrie

Harrie van nijgen

Locatie is goed,

Bediening is erg nors,

Smaken van ijs zijn niet zoals echte zelfgemaakte ijs moet zijn!
    Je krijgt heel weinig voor 1 bolletje
    Een klein afgemeten bolletje.
    Er zijn tegenwoordig vele betere ijssalons in deze buurt! Waar je meer voor je geld krijgt!

23. Grieks Someren

Ik ben voor de 1e zeer teleurgesteld in deze griek.
    Op vrijdag 18-5 telefonisch een bestelling gedaan notabene bij de eigenaar en gevraagd of deze over een half uur klaar was.
    De eigenaar vertelde dat dit geen enkel probleem zou zijn.
    Daar aangekomen na een half uur moest ik nog eens 35 min wachten op mijn bestelling dus totaal 65 min.
    Bij thuiskomst was de mixed grill ook nog eens half koud en zeer matig van kwaliteit.
    Het jammere vond ik dat niemand de moeite nam om te vertellen waarom het zo lang duurde terwijl de eigenaar tig keer langs kwam gelopen.
    Deze keer een dikke en dikke onvoldoende.

Jan Verdijsseldonck

Kwaliteit van het diner was ZEER GOED.
    De bediening GOED.
    De akoestiek (en daardoor herrie) was een minpunt, daardoor was de verstaanbaarheid slecht.

Bertsauve

Super lekker geweldige bediening. Super personeel.

Shirley wijnen

Heerlijk eten en altijd gezellig.

Vandaag weer met de mannen gruwelijk aan de gang, maar natuurlijk met een goed gevulde maag van cafetaria Noord! De beste kippenwings van omstreken.

Iris jeurissen

Aanrader voor iedereen!!! Heerlijk restaurant

Tapas zoals tapas moet zijn, heerlijk! De beste bief in de wijde omtrek! Zo mals, zo smaakvol gewoon goddelijk! Ook de pikante kip en de zalm met spinazie zijn heerlijk. En de beste Aïoli! Nog nooit heb ik zo’n lekkere aïoli gehad. Kortom ik kom terug!

Lida en Harald

Bediening was erg traag. Onervaren weekendhulpen.