Abdul Safe in Someren

Bezorgrestaurants in de buurt van Abdul Safe

1. Goede gerechten zonder weg gemoffeld varkensvlees. Broodje döner erg groot en niet op het vlees bespaard met verse groente.
    Alles ziet schoon uit en het is erg schoon van binnen en buiten.
    Jammer dat hij nooit bij ons in de buurt staat..
    En een man die vriendelijk is en blijft. Een voorbeeld voor vele.

2. Als ik op woensdag in Heeze was ging ik altijd iets halen bij hem (ik werkte daar in 2008). Soms een broodje, soms een durum doner. Super lekker en een hartstikke aardige vent. Als je de kans krijgt, ga het dan eens voor jezelf proberen en daar krijg je geen spijt van. Afgelopen woensdag kwam ik na jaren weer in Heeze en ik hoopte dat hij er zou staan. Heerlijke durum doner gegeten... Officieel staat hij er tot 20.00 uur... 21.15 uur was hij nog aan het poetsen met z'n zoon. Nogmaals, aardige man, werkt zeven dagen in de week en neemt zijn vak en hygiëne uiterst serieus.

3. kees van der wallen

"Ik maak een speciaal broodje voor jou!" Achteraf heb ik begrepen dat de eigenaar deze zin wel vaker gebruikt en in die zin dan ook niet zo bijzonder is. Maar als je dan moet zien dat er een stukje kebab op de grond valt wat vervolgend weer vluchtig je broodje in wordt gemoffeld dan is het inderdaad een zeer speciaal broodje. Dit kan dus echt niet! En toen ik het broodje terug gaf kon ik een grote mond krijgen. Hier ga ik dus never nooit meer naar toe!