Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Soesterberg verdeeld zijn.

Afgelopen weekend gegeten bij de Eethuis de Stoeterij, Het zat al aardig vol en wij konden helaas in de restaurant ruimte geen plaats meer krijgen.
    Welnu heeft een uiterst vriendelijke gastvrouw ons meegenomen en in de serre geplaatst, dit was nog een koude plek maar eenmaal met lekkere warmte lampen aan en een heerlijke hout kachel, werd de koude serre een gezellige ruimte met een warme sfeer! Wij hebben met z'n allen ook goed gegeten voor een zeer schappelijke prijs!

Robert Marcus

Met 12 personen op zaterdagavond 7 oktober gegeten. Het eten was ronduit slecht, droge vsrkrnshuis, bleke frieten een schoteltje met wat slappe sperzieboontjes en blokjes aardappel of zoiets. Het zag er onappetijtelijk uit en het smaakte ook zo. Bijna alle 12 hadden dezelfde mening. We hebben ter plekke geklaagd, maar er werd niet adequaat op gereageerd, zelfs een compensatie of tegemoetkoming werd niet gegeven. Een kopje koffie was nog het minste wat men zou kunnen aanbieden, maar ook dat moesten we zelf betalen!
    Kortom: slecht gegeten voor veel te hoge prijs.

Wij komen hier nooit meer terug en vertellen dat aan iedereen door.

Ik haal al jaren bij de restaurant.
    De loempia die ik vandaag meekreeg was ver onder de maat. Na telefonische contact hierover word je gewoon afgescheept. Ik ga voorlopig niets meer halen hier. Je wordt niet serieus genomen in je klacht hierover. Voor 4,50 per loempia verwacht je wel meer.
    Ik denk dat ze op deze manier de verbouwingskosten er gauw uit willen halen.

Uit Soest

Als vegetariër kun je hier heel goed eten met echt lekkere en verassende vegetarische gerechten. Ben er al 3x geweest :-)
    Niet de goedkoopste, wel erg goed, gezellig en fijne bediening.

5. Pizzeria Soesterberg

Dit noem je geen shoarma. Verschrikkelijk.

Prettige, rustige ruimte, attente bediening. Aan te bevelen!

Met Valentijnsdag bij De Stoeterij wezen eten. Ze hadden het rondom Valentijnsdag extra aangekleed, wat toch wel verrassend extra leuke sfeer meegaf. Welkomstdrankje e.d. was ook ontzettend leuk gedaan.
    Ook echt heerlijk gegeten! Zeker betreft prijsverhouding. Personeel vriendelijk en beleefd. Absoluut de moeite waard om vaker terug te komen.

Samen met mijn vrouw hier wezen eten, we hebben onwijs genoten, geweldig restaurant! Erg lekker en goed eten, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi en leuk restaurant. Zeker een aanrader!!

Met z'n tweeën hier gegeten, wat een sfeervol en gezellig restaurant! We voelden ons meteen thuis, de gastvrijheid en snelle service maakten onze avond extra leuk. Als je van een 'oud - hollandse' sfeer houdt ben je hier echt aan het juiste adres!

Daarnaast smaakte het eten ook erg goed, ook niet onbelangrijk :)

Wij vinden de entree te donker en waar je het eten kunt afhalen in een 'raar' hoekje zitten... niet uitnodigend. De kip was week en er zat een vreemd jasje omheen. Zonde, echt zonde.

We hebben bijna twee uur op ons eten moeten wachten. Zelfs nog een x gebeld en toen bleek dat het huisnummer niet goed was opgeschreven... en even bellen lukte blijkbaar niet. Telefoon werd er bijna opgesmeten met de mededeling dat er wel nieuw eten aankwam dus nog meer wachttijd. Spareribs vielen tegen, wel enorm veel friet. Maar hier bestellen we niet meer.

Alleen maar positief over dit restaurant. Bediening is snel, vriendelijk, oprecht. Heerlijk gegeten, heerlijk oud Hollands ingericht. Gaf een huiselijk gevoel. Geweldig genoten.

S.ouendag

Heerlijk eerlijk eten in een vriendelijke sfeer

Niet echt geweldig. Sfeer en bediening goed. Varkenssate te droog. Spareribs te gaar. Biefstuk puntjes doorgebkaken dus vrij stug. Eerdere ervaring was geweldig. Daarom gingen we er nu met vrienden eten . Maar helaas deze keer geen goede ervaring. Jammer volgende x beter.

Heerlijk gegeten en leuk personeel. Als we in de buurt zijn komen we sowieso nog een keer langs.

Lekkere kapsalon. En hebben meestal ook een pinautomaat mee, zodat je ook kan pinnen aan de deur👍

Zeikers over een plastic tasje maar wel vet rekenen, ook al vind ik dat niet erg maar geef er dan wel even een doos of papieren zak mee.

We hebben van een overheerlijk 3-gangen menu genoten! Hulde aan de kok(s) en het bedienend personeel!

Heerlijk gegeten bij de Stoeterij, vriendelijk personeel, lekker eten en een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar, aanrader voor iedereen.

Op basis van de positieve recensies de keus gemaakt voor dit restaurant. Achteraf een “ongelukkige” keus. Personeel vriendelijk, maar dat was het dan ook. Eten teleurstellend. Varkenshaas rauw van binnen. Aardappeltjes koud. Gamba’s niet noemenswaardig. De groene mayonaise niet te pruimen. Ik kom hier niet terug!!!

familie Sterenberg

Afgelopen woensdag hebben wij ter ere van de 68 jarige huwelijksdag van onze ouders/schoonouders bij de Stoeterij gegegten. We kwamen "batten", wat in een woord fantastisch was. We hebben verrukkelijk gegeten en vooral de bediening is helemaal top. Wat hebben wij genoten. De Stoeterij krijgt van ons een 10 met en griffel. Wij komen zeker terug. Hartelijk bedankt.

We hebben onlangs een combi menu (Tjap Tjoy + Babi Pangang) afgehaald en het was werkelijk waar binnen nog geen 5 minuten al klaar.

De kwaliteit was slecht, het vlees was aan sommige kanten koud alsof het in de vriezer had gelegen en het in de magnetron of wok werd opgewarmd. Los van het feit dat het vlees taai en koud was is de saus flauw en meer de smaak van tomaten dan de befaamde pangang saus zou moeten zijn. Tjap Tjoy was klef en alles behalve vers. Het bakje nasi wat erbij zat was dermate klein dat 1 persoon hier niet eens genoeg aan zou hebben en in verhouding veel te duur.

Hier gaan we nooit meer eten halen dat is ons heel snel duidelijk geworden!

Ik heb afgelopen vrijdag 2 porties eten gehaald. Normaal doe ik dat niet daar, omdat zij zo duur zijn, maar had geen zin om ver te rijden.

Toen ik thuis kwam, kwam ik er achter dat de rijst en bamie in halve bakjes zat!?!? Niet genoeg voor 5 personen. Ik heb gebeld, maar kreeg te horen dat porties voor 1 persoon zijn. Maar je betaalt wel meer dan voor een gewone portie. Haar reactie was "ik kan er ook niks aan doen".

Ga hier nooit meer heen

Mieke

soesterberg

Vandaag voor vaderdag komen eten na het lezen van de positieve resenties. Personeel erg vriendelijk daar valt absoluut niks over te zeggen. Eten vind ik teleurstellend. Biefstuk medium besteld, kwam rauw op ons bord. Carpaccio meer sla en saus dan vlees. Na het weggaan een blik geworpen in de keuken. Daar zie je toch dat het personeel niet ouder is dan 20 jaar en veelal lol heeft in de keuken dan serieus met eten bezig te zijn. Voor ons eens maar nooit weer. Prijs/kwaliteit teleurstellend.

Veld

Voor het eerst hier gegeten. Hartelijk welkom... vriendelijke medewerkers. En het eten was echt heerlijk. Spareribs en varkenshaas hadden we zelden zo lekker gegeten. Gezellige sfeer. En regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Echt complimenten.

Prima restaurant. We komen hier nu voor de 4e keer in 2 jaar en de kwaliteit van het eten blijft goed. Verder is de bediening netjes, vriendelijk en gastvrij. De gerechten zien er goed uit en de hoeveelheid die je krijgt is ruim voldoende. Ook het restaurant zelf ziet er sfeervol uit. Verder zitter er altijd wel mensen te eten. Rumoerig is het er ondanks de (beperkte) drukte zeker niet. Onze favoriete gerechten zijn de saté en de varkenshaas. We komen zeker nog eens terug.

Marielle Lindhout

Van het weekend heb ik samen met een vriendin voor het eerst bij de stoeterij gegeten en wij waren zeer tevreden. De BAT is een heerlijke tafel vol overheerlijk gerechten. De bediening is erg atent, netjes, vriendelijk en gastvrij en het eten is van zeer goede kwaliteit. Ook zijn de gerechten die geserveerd worden goed van temperatuur en het zijn bijzondere gerechtjes die geserveerd worden. De stoeterij ziet er heel gezellig uit en ook het personeel is erg warm en vriendelijk. Kortom zeer zeker een aanrader!!!

Onze ervaringen gewoon slecht. Bestellingen kloppen niet, shorma dreef in de bakken en slappe friet.
    2 keer gehaald, komt geen 3e keer meer. Toch maar weer uitwijken naar Soest of Zeist.