ma vanaf 11:00

1342053231 84
1453204905 57
1519895910 63

1. Jan en Annet van Vulpen

Mooie locatie, vriendelijke bediening, ruim voldoende eten en het smaakt prima!

2. Vrijdag 17-11-2017 naar 't Hoogt gegaan om te lunchen. Normaal schrijf ik nooit een recensie maar dit ging vanmiddag alle perken te buiten.

We waren met 6 personen en wilden eerst een kop koffie, het duurde zeker 20 minuten voordat er beweging in de bediening kwam. Alle tafels waren nat van de regen, ik vroeg binnen een doekje om onze tafels droog te maken. De andere tafels waar gasten aanzaten waren ook nat of er stond gebruikt servies op. Toen de koffie eindelijk werd gebracht een lunchkaart gevraagd, deze werd gebracht nadat een van ons naar binnen was gegaan om nog een keer de kaart te vragen. We vroegen of het lang duurde voordat we onze lunch zouden krijgen. Het antwoord was dat het druk was. (4 personen binnen en hoogstens 10 personen buiten.)
    We besloten nog een kop koffie te drinken, de bestelling werd door een ander gebracht en was niet compleet (1 kop koffie te weinig). Deze werd vlot gebracht.
    Bij het afrekenen van de koffie heb ik gevraagd of het altijd zo lang duurde.

De eigenaresse zei dat als ik niet tevreden was maar een ander restaurant moest zoeken. Zeer onvriendelijk en niet professioneel opgelost. Bediening is ongeïnteresseerd en niet professioneel. Wordt voor de eigenaresse tijd om een andere baan te zoeken, in mijn ogen hoor je dienstverlenend te zijn. En als iets niet goed loopt dit professioneel op te lossen.

Komen hier nooit meer.

3. Het eten was op zich lekker, maar het duurde 40 minuten voordat ik mijn 3 boterhammen kreeg, best lang dus. Daarnaast werden er veel bestellingen verkeerd of laat bezorgd en was de roomboter keihard, dus niet te smeren.
    Jammer, want het leek van tevoren een leuke tent!

4. Wij hebben nu al een aantal keren hier gegeten en koffie gedronken. En we komen steeds weer terug omdat het eten en de koffie's prima zijn. Maar er is absoluut nog eer te behalen op de begeleiding van het personeel. Ze doen enorm hun best, maar er schort iets aan de manier van aansturing of werkverdeling. Voor de zoveelste keer een slechte ervaring gehad met onze bestelling.

Koffie werd verkeerd geleverd, er zou een nieuwe koffie komen, maar mijn man had zijn twee koppen (die verkeerde van mij er bij, die we overigens gewoon afgerekend hebben) al op toen mijn koffie nog moest komen. Na ruim 10 minuten, en toen ik er om gevraagd had, werd mij verteld dat de koffiemachine schoongemaakt werd, en het dus nog even duurde. Het was netjes geweest als ze mijn man nog op hun kosten een kopje koffie hadden aangeboden, of de eerdere koffie ter compensatie niet hadden berekend. Bij nuttigen van de koffie bleek er een stuk papier in de koffie te zitten. Blijkbaar was er iets in de afwasmachine achtergebleven... Niet erg smakelijk dus.
    Dit doorgegeven aan het personeel, die er nauwelijks op reageerde.

Daarna soep en een pistolet zalm/roerei besteld, met de vraag om twee lepels zodat we de soep en het broodje konden delen. De lepel moet nog komen.....
    Ook hier bleek dat we lang moesten wachten op het broodje zalm/roerei, wat overigens al lang klaar bleek te staan want deze was niet warm meer toen het geserveerd werd.
    Mijn man was al klaar met de soep, en opnieuw nadat we erom gevraagd hadden, werd het (koude) broodje dus geleverd.

Eerdere keren hebben we onze ervaringen teruggegeven aan het personeel, altijd op een vriendelijke en opbouwende manier, deze keer alleen wat gefrustreerd aangegeven dat we niet zo blij waren dat het zo rommelig verliep.

Ik ben altijd erg voorzichtig met dit soort negatieve recensies omdat ik me realiseer dat dit een bedrijf kan maken of breken, maar met onze mondelinge feedback lijkt jammer genoeg niet veel gedaan te worden.

Overigens is dit zeker de 4e keer dat we dit soort dingen meemaken. De enige keer dat we een soortgelijke situatie meemaakten toen de eigenaar er was, werd het wel netjes opgelost.
    Er is dus nog veel eer te behalen bij dit bedrijf. De lokatie is nl geweldig, en het eten echt prima. Jammer van de begeleiding van het personeel. (die overigens echt goed hun best doen, maar ook niet weten hoe ze dit zonder begeleiding beter moeten doen).

5. Nathalie

Lekker gegeten, goed en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader dus!

6. Wij hebben vanavond gegeten maar zijn erg teleurgesteld in de gerechten. De sliptong was bleek, lauw en smakeloos. De biefstuk was koud/lauw en na melding hiervan, kregen we een ander stuk biefstuk. De spareribs smaakten prima. Het leek erop alsof er onvoldoende geschoold/ervaren personeel rondliep. Heel jammer, want de plek is fantastisch.

7. Marian Ligthart

Dit restaurant uitgekozen omdat we hier met onze kinderen en drie kleinkinderen al een keer hadden gegeten! Jammer dat we na het bestellen van het eerste drankje heel erg lang moesten wachten op ons bestelde eten... zeker met kinderen en niet zo'n drukke bezetting van het restaurant is dat heel vervelend! Jammer dat de kinderen een oud boek kregen om daarin te gaan kleuren, zo duur zijn kleurboeken niet bij een zaak zoals Wibra, Zeeman of Action....voor een klein bedrag maak je de kinderen en de ouders extra bij!

8. Lodewijck

Wij kwamen hier om een lekker hapje te eten, het oogde hier wel gezellig. Het vlees was uitstekend voor de prijs die ze ervoor vroegen. Ze waren alleen wel vergeten om 't brood te brengen maar dit terzijde. De bediening was snel en heel attent.

9. Absoluut het mooiste terras van Soest, gastvrijheid en sfeervol voor een borrel en zeker voor een hapje een aanrader!

10. Heerlijk gegeten van voor- tot nagerecht. Vriendelijke bediening. Een aanrader.

11. Normaal schrijf ik niet gauw een recensie. Kom uit een horeca familie en ben vanmiddag voor een late lunch met mijn zoon naar restaurant 't Hoogt geweest. Simpele goede lunchkaart en drankjes werden snel opgenomen. Het was bij binnenkomt vol, echter de meeste gasten waren aan de afronding bezig. I.v.m. tijd een 12uurtje en een uitsmijter 't Hoogt besteld. Vanaf dat moment vertrokken alleen gasten, maar ons eten bleef uit. Bediening is wel getraind om gasten van drankjes (te) blijven voorzien. Dat is slim echter deze simpele bestelling bleef te lang uit. De reactie van de bediening was alleen, ja het is druk(!). Na nog enige tijd te hebben gewacht heb ik nogmaals erom moeten vragen. Vlak daarna kwam het door en bleek de uitsmijter aan de onderzijde doorgebakken op de rand van aangebrand te zijn, het eigeel hard en er een veel te dikke laag kaas op te liggen.

Na de lange wachttijd, geen excuses voor het lange wachten, dit resultaat. Had nog gehoopt dat het eten wel goed zou zijn. Helaas een simpele uitsmijter was helaas niet op het minimaal te wensen niveau. Door de laconieke reactie op het wachten ben ik de discussie niet aangegaan. Daar dit mijn inziens alleen maar ons moment verder zou verpesten. Mijn teleurstelling op mijn gezicht en het achtergebleven eten op mijn bord was boodschap genoeg blijkbaar. Kreeg namelijk niet de vraag of alles naar wens was...(!)

12. Vanwege wat mindere recensies hier met enige scepsis naar toe gegaan. Nou ik snap niet wat die mensen klagen want het was in een woord geweldig. We hadden niet gereserveerd maar we werden bij de deur al hartelijk ontvangen en de bediening is zeer vriendelijk en doet hun uiterste best om het naar je zin te maken. Ze hebben er ook een topkok want van voor- tot nagerecht is het geweldig en het is nog niet duur ook. Leuke inrichting en sfeer in een mooie omgeving. Een aanrader. Is wel enige tijd telefonisch niet bereikbaar geweest door een storing maar daar wordt aan gewerkt.

13. Leuke en gezellige locatie met een mooi terras. Heerlijk geluncht, een Italiaanse bol hamburger, zeer aan te raden. En mijn vrouw had salade Ossenhaaspuntjes, zeer smakelijk. De bediening loopt hier met een lach op hun gezicht, een prima stek!

14. We waren hier om 10 uur 's avonds, er zaten nog gasten buiten. Wij wilden snel iets drinken. Dat werd geweigerd "we zijn al dicht" en "de kas is al afgesloten". Niet klantvriendelijk. We zijn maar weggegaan en we denken dat we hier niet snel terugkomen. We gaan liever naar een gastvrije plek.

15. Vrijdagavond 19 juni hier gegeten, zeer vriendelijk meisje bediende ons, het eten was erg lekker, ik had een grote tounedos die goed gebraden was, en mijn vrouw een schnitzel. De patatjes waren lekker knapperig en brocoli als bijgerecht. Als we weer in de buurt zijn dan is dit ons adresje.

16. jojanneke

Waardeloze ervaring. Meer dan 20 min gewacht op een bediening aan een tafeltje, waar de rotzooi van de vorige aangekoekt was inmiddels. Was het zo druk dan? Nou dat viel heel erg mee dus. Wij maar wenken en binnen gaan vragen. Hielp ook niet dus maar weggegaan....
    Een dikke welverdiende 0 voor service.

17. Zaterdag 16 mei hier geweest rond 13.00u, prima tafel met uitzicht gekregen. Bediening kwam vrij snel en ook de twee glazen rosé werden snel gebracht. Het eten besteld, broodje warm vlees en broodje gerookte zalm. Daarna werd het lang stil. Na 3 kwartier nog maar eens geroepen en inderdaad bestelling vergeten, maar er waren problemen en het zou geregeld worden. Vervolgens duurde het nog een eeuwigheid, hoe moeilijk kan het zijn? En pas nadat we op wilden stappen werd het alsnog gebracht. Kwaliteit best goed, zeker van broodje warm vlees met satesaus. Ook broodje zalm zeker niet slecht, ik weet dat zalm niet goedkoop is maar dit was wel erg weinig zalm. Ik denk niet dat we hier nog terugkomen. Wijn was top, eten niet beroerd maar bediening diep triest!
    Een simpele vraag "is alles naar wens" kon er niet af en ook bij het afrekenen verder geen enkele compensatie voor het lange wachten! Had een kopje koffie aangeboden oid maar niks dus. Dus dit was eens maar nooit weer!

18. Vaak langs deze tent gereden. Ziet er van binnen en buiten gezellig en ongedwongen uit. Echter het eten en de bediening stralen dat niet uit. Het eten is erg simpel, straalt niet uit dat de kok er zin in had. Vrij smakeloos. De bediening is traag, je moet vaak zwaaien (heb ik eigenlijk een hekel aan) om überhaupt in zicht te komen. Duurt erg lang voordat men de tafel uit komt halen als je klaar bent. Is alles naar wens geweest kan er ook niet af. De eerste keer zelfs een stuk plastic of pleister (ik durfde er zelfs niet naar te kijken, bang om het me te beseffen!) in mijn salade gevonden. Melding bij personeel, kreeg enkel reactie: ik zal het melden bij de kok. Geen enkele schrikreactie zichtbaar, zelfs geen excuus! Vreselijk.. Tweede keer nog eens terug gegaan voor een laatste kans maar ook dat was waardeloos qua eten en bediening. Jammer!
    Kortom: de ambiance maakt veel goed, wat het eten en personeel ruimschoots tekort komen!!

19. Heel slecht gegeten, smaakloze spare ribs, zelfs de Irish coffee werd verpest. Zaak uitgekeken door onkundig personeel. Koud. Slechte service. Een grote tegenvaller en zo dacht de hele groep van 10 er over. Jammer!

20. Lekker gegeten op een prachtige locatie en leuke bediening

21. Els Broekhuis

Heerlijk gegeten. Goede service en een gezellige plek! Kortom, prima!!

22. els, syl en an

Na een lekkere wandeling een leuke en lekkere lunch dachten we. Stokbroodje met brie kan weinig mis aan zijn en aan een glas karnemelk ook niet. Helaas. Karnemelk was super waterig. Ik zei nog het lijkt wel gewone melk, nee het kwam echt uit een karnemelkpak. Ik heb het niet op kunnen drinken, wat een bocht. Broodjes zonder boter, maar op verzoek kwamen er wel 3 kuipjes boter op tafel. Als garnering beetje sla met daarop een schep zoet/zuur uit een pot (30 jaar geleden kreeg je dat ook bij ee huzarenslaatje, zo'n ondefinieerbaar prutje). Jammer, plakje komkommer en stukje tomaat hadden veel beter gewerkt. Dit was een afraffelbroodje. Mooi punt om te zitten, maar eten zullen we hier niet meer doen.

23. Carin Weijers

Mooi terras met mooi uitzicht. Een goede bediening.

24. We komen met z'n 2en en hond binnen, krijgen onze gereserveerde tafel aangewezen en vervolgens gebeurt er niets. Ik moet een ober roepen om iets te drinken te bestellen. De houten menukaart wordt ons uitgereikt en hebben besloten. Beginnen met stokbrood met. Dit duurt vrij lang, blijkt dat broodjes afgebakken moeten worden. Smaakt heerlijk met kruidenboter/pesto. Broodjes zijn warm. Als dit op is wordt dit weggehaald en meteen staat het hoofdgerecht op tafel met friet/majo. Goed. Een 'smakelijk eten' kan er niet af. De hond krijgt geen bak water, maar ons wordt tussentijds ook niet gevraagd of we nog iets willen drinken. Ook vragen ze niet of alles naar wens is. We zitten in de verkeerde hoek, denk ik. Ik heb hier wel melding van gemaakt en krijg steeds als antwoord 'OKE', nou, het eten wel, de rest is waardeloos

25. M. Van der Lugt

Slechte ervaring!

Gerechten met erg weinig/ geen garnituur.
    Alleen dat kleine bakje frites was overweldigend lekker!

Om 21.30 uur werd ons gevraagd of we nog koffie wilde bestellen want ze gingen de koffiemachine schoonmaken! Géén gehoor zeg!
    Terwijl we nog zaten te eten werd het terras buiten al opgeruimd. We voelden ons dan ook weggekeken!
    Erg jonge bediening die liever thuis zitten dan op het werk!

Jammer, deze tent zou een goudmijn kunnen zijn!

26. Wij hebben hier 2 nov 2013 gegeten. Klein, knus en supergezellig! Wat een topbediening en echt heerlijk gegeten!!! Ziet er smakelijk uit en dit is het ook!!! Alles lekker vers! Mochten we weer in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer eten.

27. Frans de Weerdt

Net terug van een geslaagde avond uit eten. Erg gastvrij ontvangen en de bediening had ook een partij goede humor. Eten was buitengewoon goed. We gaan regelmatig uit eten, maar dit restaurant zit in de top 5. Had een Argentijnse steak van 350 gram. Geweldig klaar gemaakt. Extra saus geen probleem. De anderen hadden slibtong en gamba's. Niets op aan te merken. We waren allen enthousiast en hebben super gegeten. Voor en nagerecht groot en erg lekker. Ik had eerst na het lezen van de vorige recensies het idee verder te kijken naar een ander restaurant. Van de zomer al eens daar geluncht, dat was toen ook goed. Vandaar toch gegaan. We gaan er zeker weer eten en vast meer dan 1 keer. Neem van mij aan.. gewoon gaan..
    Frans de Weerdt

28. Henk 477 punten

Buiten staat een groot bord met de tekst “Pannenkoeken”, dus dat leek ons wel wat.
    Toen we eenmaal zaten, drank besteld hadden bleek dat de pannenkoeken tot 17.00 uur besteld konden worden, dus toch maar iets anders besteld (is dat nu slim of oneerlijk van het restaurant?).
    Op de maaltijdsalade met gebakken gamba’s was niet aan te merken, lekker en voldoende gamba’s.
    De wienerschnitzel was onder de maat (de snackbar bij ons om de hoek doet het beter), en lag op een klein beetje groente, doordat de schnitzel vrij vet was trok dit in de groenten en zelfs hierna bleef een vet bord achter.
    Een stenen bakje fritessaus stond op de frites (kan beter los gegeven worden).

***De beide glazen voor het drinken waren beschadigd met als resultaat een sneetje in de lip.
    Met de klacht werd weinig gedaan en het zou best mogelijk zijn dat de glazen zo weer gebruikt gaan worden (oppassen dus!).***

Het was een warme avond en vanaf het terras hadden we een mooi uitzicht (voor ons de enige reden om terug te gaan).

29. Gisteravond met onze kleindochter gegeten bij 't Hoogt. Het was niet overdreven druk, maar toch een chaos. Heb ook minstens 6 personen zien opstappen omdat er niemand kwam voor de bestelling. De oudere dame die serveerde was onbeschoft chaotisch en houdt m.i. niet van kinderen. Het eten werd onverzorgd opgediend de varkenshaas met brie en omwikkeld met spek, was niet om aan te zien en was veel te dik om smakelijk te zijn. Het bestek werd tegelijk met de bestelling op tafel geslingerd. Er werd maar vanuit gegaan dat onze kleindochter met de handen zou eten en zij kreeg dan ook geen bestek. Schande! Deze mooie locatie zou geschikt zijn voor een beter restaurant, de omgeving is prachtig. Dit alles werd omringd door vieze tafels met dode Vlijtige Liesjes.

30. Voor t eerst (en meteen t laatst) hier geweest.
    Op t terras gezeten en een tosti besteld, medetafelgenoot had 2 krokketen met brood.
    Tosti was koud en de kroketten ook, daar zat geen boter bij en ook geen mosterd.
    Moesten ernorm lang wachten tot we konden afrekenen, andere mensen moesten zelf naar binnen om iemand te zoeken zodat ze konden betalen....
    Wat een slechte zaak!

31. Van den hoek

Top locatie, fijn genieten van een lekkere borrel. Wel was er een frituurlucht aanwezig.

32. Regelmatig strijken wij neer met vrienden bij restaurant het Hoogt te soest.
    Wij wandelen uren door de soester bossen en vinden het dan gezellig een kopje koffie gebakje een soepje of een broodje te consumeren. Het was voor ons echter een grote teleurstelling toen wij daar donderdag 21 februari om 17.00 uur binnenkwamen, wat te drinken hadden besteld en twee van ons soep met een broodje gezond wilde bestellen en één van ons een uitsmijter en ik twee broodjes warm vlees. We kregen te horen dat na 17.00 er geen broodjes meer besteld kunnen worden, wel soep. Wij zijn weggegaan, teleurgesteld, er zaten totaal vier gasten en wij met zijn vieren en vonden dit gezien het tijdstip en de leegte in het restaurant erg kinderachtig. We zijn te voet teruggelopen naar het restaurant iets verder terug waar wij om 18.00 uur zonder problemen onze bestelling zo op konden geven en na een gezellig tafelen met nog een heerlijk ijsje onze wandeling naar huis weer hebben voortgezet.
    Jammer dat je als klant terwijl je regelmatig binnenkomt zo'n teleurstelling ervaart maar gelukkig dat soest meerdere restaurants heeft.

J. Tetenburg

33. Wat is het eten daar schandalig.
    Wij hebben zelf de tafel moeten leegmaken, door alles op de bar te zetten. de tafel moeten schoonmaken met een servet. Dan zien we hoe de slagroom op onze warme chocomel wordt gespoten en voordat we die aangereikt kregen was alles al langs de beker gelopen, de slagroom niet meer zichtbaar en de chocolademelk lauw. Dan ruim een half uur moeten wachten en kregen toen een koude pannenkoek voorgeschoteld, die vervolgens in plaats van keurig een nieuwe te bakken in de oven gezet en met taai spek en harde randjes gewoon terug op tafel gezet en normaal gerekend zonder excuus of wat dan ook. Ronduit slecht!

34. Leuke locatie! Goed terras! Eten lekker en goed. Alleen bediening kan beter. Serveren geen bitterballen meer na 17 uur. Beetje vreemd. Ik hoop dst dit een foutje is. Anders is het geen goede borrel locatie meer ...

35. J. van Zeyl

Leuke locatie om voor het eerst wat te eten met mijn kinderen, gezellig op het terras.

Wat ik als storend ervaar is dat de bediening met vrienden op het terras al rokend plaats neemt.

Voorgerecht top.

36. Goede bediening, goede locatie en goed eten!

Eten bezorgt je geen culinair hoogtepunt, maar is kwalitatief top!

37. Goede sfeer en lekker eten voor tegenwoordig een leuke prijs.

Ruim voldoende en goed.

Ook voor zakenlunch of feestelijke partijen.

38. Koos de Ruijter

Dit restaurant is eindelijk weer lekker genieten! Lekker gevarieerd dineren met een hele plezierige bediening erom heen. In een woord super!

39. Erg lekker eten en vers, voor een normale prijs, daar hou ik van!

40. Een gezellig restaurant gelegen in een mooie omgeving waar je nog lekker kan eten voor een leuke prijs. Het eten is ruim voldoende, bediening is vrolijk en met mooi weer is er nog een lekker terrasje. Echt een aanrader voor na een dagje genieten in de directe omgeving.

41. rob marina

gezellig en lekker eten goede bediening

42. Top restaurant, met een mooie omgeving. vrolijke bediening aan de tafel, en heerlijk, en ruim voldoende eten op de tafel, voor een kleine prijs.
    kortom een locatie voor een heerlijk diner, of lekker een terrasje pakken.

43. Tom de Rees

De gezelligheid van thuis in combinatie met heerlijke gerechten. Top bediening, zeer attent en vriendelijk. Zeker een aanrader!

44. henk alberts

eten perfekt,leuke vriendelijke bediening,gezellige inrichting, gelukkig rookvrij.

45. Yvonne en Wim

Vis aangebrand
    Entrecôte taai
    PeperSaus flauw.pakje?
    kok onbeleefd

46. Will de Jong

Aardige bediening, leuke aankleding en ook nog eens lekker eten!!!

47. gezellig leuk, gevoel dat we welkom zijn

48. Leen Burger

Wij gaan hier geregeld na een wandeling wat eten of drinken.
    Leuk personeel en prima bediening. Wij bevelen dit dan ook ten sterkste aan. Leen en Marjo.