Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Soest verdeeld zijn.

Geachte familie Herfst.
    Afgelopen Zondag,19Nov.'17 waren wij met 8 personen uw gast. Hebben eerst in de gezellige bar een apperatief gehad en zijn vervolgens aan tafel gegaan. Hebben aansluitend een heerlijk diner gehad. Het was een reuze succes. Het was gezellig en sfeervol. Iedereen heeft genoten van dit feestelijk gebeuren.
    Bij deze wil ik u bedanken voor uw inzet en medewerking.
    Graag tot een volgende keer, met vriendelijke groeten,
    P.Kooman.

2. Internationaal Soest

Vrijdag 17-11-2017 naar 't Hoogt gegaan om te lunchen. Normaal schrijf ik nooit een recensie maar dit ging vanmiddag alle perken te buiten.

We waren met 6 personen en wilden eerst een kop koffie, het duurde zeker 20 minuten voordat er beweging in de bediening kwam. Alle tafels waren nat van de regen, ik vroeg binnen een doekje om onze tafels droog te maken. De andere tafels waar gasten aanzaten waren ook nat of er stond gebruikt servies op. Toen de koffie eindelijk werd gebracht een lunchkaart gevraagd, deze werd gebracht nadat een van ons naar binnen was gegaan om nog een keer de kaart te vragen. We vroegen of het lang duurde voordat we onze lunch zouden krijgen. Het antwoord was dat het druk was. (4 personen binnen en hoogstens 10 personen buiten.)
    We besloten nog een kop koffie te drinken, de bestelling werd door een ander gebracht en was niet compleet (1 kop koffie te weinig). Deze werd vlot gebracht.
    Bij het afrekenen van de koffie heb ik gevraagd of het altijd zo lang duurde.

De eigenaresse zei dat als ik niet tevreden was maar een ander restaurant moest zoeken. Zeer onvriendelijk en niet professioneel opgelost. Bediening is ongeïnteresseerd en niet professioneel. Wordt voor de eigenaresse tijd om een andere baan te zoeken, in mijn ogen hoor je dienstverlenend te zijn. En als iets niet goed loopt dit professioneel op te lossen.

Komen hier nooit meer.

J.M. de Keijzer

Heerlijk lekker gegeten, alles werd vlot geserveerd, rumoerig om ons heen. Bij het afrekenen erg slordig niet kijkend welke tafel we zaten, zodat ik een rekening kreeg, bij de kassa/pinautomaat, die NIET van mij was, na 2× gevraagd te hebben, is dit wel goed, keek men mij raar aan, dus ik betaalde en keek de rekening ter plekke na bleek ik de rekening van een Groep afgerekend te hebben. Eindelijk kreeg ik de juiste rekening en mijn geld terug. PUNT VAN AANDACHT!

Erg goed, prima service.

5. Eetcafé Soest

Gezellig en lekker gegeten. Gaan zeker gauw weer :-)

6. Internationaal Soest

Het eten was op zich lekker, maar het duurde 40 minuten voordat ik mijn 3 boterhammen kreeg, best lang dus. Daarnaast werden er veel bestellingen verkeerd of laat bezorgd en was de roomboter keihard, dus niet te smeren.
    Jammer, want het leek van tevoren een leuke tent!

Op 29sepr. 2017 Heerlijk gegeten bij het spiehuis. Ontspannen sfeer en geen gestreste gastheren en vrouwen. We komen zeker terug. De mannen in de keuken zijn Top😋😋😋

8. Eetcafé Soest

Top tent, heerlijk eten en plezierig personeel

9. Steakhouse Soest

Wij hadden om 19.00 Geboekt, helaas waren wij de enige 2 personen in het restaurant.

Heerlijk gegeten spareribs en ossenhaas tip zet een extra bordje erbij voor de ribjes en misschien een kommetje water voor je handen!

10. Steakhouse Soest

Het vlees, m.n. de Lomo's zijn gewoon zeer goed te noemen en daar doe je het voor.
    Verder is het niet erg bijzonder, maar goed genoeg.
    De prijzen vind ik wel aan de hoge kant.
    De sfeer en de bediening zijn voldoende.

11. Eetcafé Soest

Top restaurant!
    Leuke bediening en een hele gezellige gemoedelijke sfeer.
    Eten bij 't Luykje is elke x weer een feestje.
    De saté is een aanrader!

Vertaal van English naar Nederlands

Super super good! Made with love. Extremely fresh. Kudos to the chef and his team.

13. Internationaal Soest

Sylvia Dorrestein

Heerlijk geluncht! Landbrood met entrecôte smaakte verrukkelijk. Correcte bediening.

14. Pannenkoekenhuis Soest

Heerlijk gegeten vooral erg leuk voor de kinderen die er heerlijk kunnen spelen. De pannenkoeken waren erg lekker en niet duur gezien de kwaliteit. Kom er zeker terug!

15. Afhaal en bezorg Soest

Gezellig tentje, niet al te groot wel groot terras. Eten is prima. Lekkere saté.

16. Eetcafé Soest

Zoals gewoonlijk weer super lekker gegeten

17. Eetcafé Soest

We hebben prima gegeten, gezellig restaurant en vriendelijk personeel! Komen zeker terug!

Ik kom vaak in de winkel en er hangt altijd een goede sfeer. Het personeel werkt altijd hard en doet zijn best voor je. De pizza's zijn vaak lekker en goed!

Daar wordt gekookt met zoveel passie en liefde, en dat proef je. Uiteten gaan bij restaurant "de Melodie" dat noem ik nog eens een avond uit... ga zo door.

marretje van der wal

Goede bediening gezellig en lekker gegeten.

21. Steakhouse Soest

We hebben erg lekker gegeten. De kwaliteit van het biefstuk is erg hoog en zeer mals. Het smelt op je tong.
    We zijn zeer tevreden en hebben erg genoten.

22. Pannenkoekenhuis Soest

Pannekoeken waren erg machtig, slechts de helft van ons kreeg ze op, eten verder redelijk ok. Wel erg duur voor een pannekoekenhuis. Service heel erg slecht, eerst half uur wachten voordat bestelling opgenomen werd, maar we werden wel stipt op tijd verzocht weer te vertrekken. Op behoorlijk onvriendelijke wijze. Verder heel erg rumoerig binnen. Er zijn veel betere pannekoekenhuizen in de buurt.

23. Eetcafé Soest

N. De Vries

Na wat ik in de gooi en Eemlander gelezen had over het luikje met een 8+ dacht ik dat moet goed zijn. Vond het niet goed. Niet slecht. Maar een 8+. Verre van dat.

24. Eetcafé Soest

Was weer heerlijk en erg gezellig!!

25. Eetcafé Soest

Prima maaltijd, goed bereid en lekker, meer dan voldoende en zeer vriendelijke en relaxte bediening. Na de maaltijd even gewacht voor een kopje koffie en dat was ook helemaal goed, heerlijk en goede heet met een heerlijke bonbon erbij.
    I`ll be back :-)

Jenny de Meij

Weer heerlijk gegeten en gedronken. Echt een aanrader.

28. Chinees-Indisch Soest

Gisteren weer een keer gegeten bij Tong Fong. Buiten ruim 30 graden, binnen heerlijke temperatuur. Was weer prima voor elkaar. Royale keuze aan gerechten, alles snel en goed warm opgediend. Vriendelijke bediening en een prettige ambiance. We komen er graag...

voor ons de eerste keer daar gegeten,vriendelijke bediening,spareribs zijn idd super hier
    vlotte bediening,niet duur,minpunt is dat de voorraad niet op peil was: frisdrank en soorten ijs was assortiment al op,en dat op zaterdagavond

30. Internationaal Soest

Wij hebben nu al een aantal keren hier gegeten en koffie gedronken. En we komen steeds weer terug omdat het eten en de koffie's prima zijn. Maar er is absoluut nog eer te behalen op de begeleiding van het personeel. Ze doen enorm hun best, maar er schort iets aan de manier van aansturing of werkverdeling. Voor de zoveelste keer een slechte ervaring gehad met onze bestelling.

Koffie werd verkeerd geleverd, er zou een nieuwe koffie komen, maar mijn man had zijn twee koppen (die verkeerde van mij er bij, die we overigens gewoon afgerekend hebben) al op toen mijn koffie nog moest komen. Na ruim 10 minuten, en toen ik er om gevraagd had, werd mij verteld dat de koffiemachine schoongemaakt werd, en het dus nog even duurde. Het was netjes geweest als ze mijn man nog op hun kosten een kopje koffie hadden aangeboden, of de eerdere koffie ter compensatie niet hadden berekend. Bij nuttigen van de koffie bleek er een stuk papier in de koffie te zitten. Blijkbaar was er iets in de afwasmachine achtergebleven... Niet erg smakelijk dus.
    Dit doorgegeven aan het personeel, die er nauwelijks op reageerde.

Daarna soep en een pistolet zalm/roerei besteld, met de vraag om twee lepels zodat we de soep en het broodje konden delen. De lepel moet nog komen.....
    Ook hier bleek dat we lang moesten wachten op het broodje zalm/roerei, wat overigens al lang klaar bleek te staan want deze was niet warm meer toen het geserveerd werd.
    Mijn man was al klaar met de soep, en opnieuw nadat we erom gevraagd hadden, werd het (koude) broodje dus geleverd.

Eerdere keren hebben we onze ervaringen teruggegeven aan het personeel, altijd op een vriendelijke en opbouwende manier, deze keer alleen wat gefrustreerd aangegeven dat we niet zo blij waren dat het zo rommelig verliep.

Ik ben altijd erg voorzichtig met dit soort negatieve recensies omdat ik me realiseer dat dit een bedrijf kan maken of breken, maar met onze mondelinge feedback lijkt jammer genoeg niet veel gedaan te worden.

Overigens is dit zeker de 4e keer dat we dit soort dingen meemaken. De enige keer dat we een soortgelijke situatie meemaakten toen de eigenaar er was, werd het wel netjes opgelost.
    Er is dus nog veel eer te behalen bij dit bedrijf. De lokatie is nl geweldig, en het eten echt prima. Jammer van de begeleiding van het personeel. (die overigens echt goed hun best doen, maar ook niet weten hoe ze dit zonder begeleiding beter moeten doen).