Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Soest verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Soest

Super gezellig restaurant!! Leuke sfeer en vooral heerlijk eten (met name de sushi) :)

2. Eetcafé Soest

Heerlijk en gezellig gegeten

3. Chinees-Indisch Soest

Prima eten. Beetje chaotische (en bij tijd en wijlen bijna onvriendelijke) bediening. Sushi goed en vers. Ambiance niet zo bijzonder.

Van oosten

Bestelde een frikadel. Kreeg hem verschrompeld op een bord. Ging hier niet mee accoord. Bediende legde me uit dat dat kwam doordat de frikadel warm werd (kletskoek) keek me vernietigend aan, pakte een nieuwe en smeet hem in het vet. Zeer klantonvriendelijk en onprofessioneel. De tweede frikadel zag er gewoon normaal uit zoals een frikadel eruit hoort te zien. Kom hier nooit weer.

Harold ten Hoope

6. Chinees-Indisch Soest

Laurens de Vos

7. Chinees-Indisch Soest

Laurens de Vos

Top! Het eten bij Tong Fong is altijd vers en smaakt heerlijk!

Wij zijn al enkele maanden elke woensdag van de partij en worden altijd vriendelijk ontvangen door het personeel wat er loopt.

Inmiddels weten wij onze favoriete gerechten wel te benoemen op de kaart. Dit is dan vooral: crispy ebi maki (sinds een paar weken nieuw op de kaart), pekingeend, teppanyaki zalm en natuurlijk de verschillende ossenhaas gerechten op de kaart!

Elke week is het weer een vooruitzicht om bij Tong Fong te eten. Thanks voor het heerlijke eten elke week weer! Toppers :)

8. Afhaal en bezorg Soest

Pedro

Geachte familie Herfst.
    Afgelopen Zondag,19Nov.'17 waren wij met 8 personen uw gast. Hebben eerst in de gezellige bar een apperatief gehad en zijn vervolgens aan tafel gegaan. Hebben aansluitend een heerlijk diner gehad. Het was een reuze succes. Het was gezellig en sfeervol. Iedereen heeft genoten van dit feestelijk gebeuren.
    Bij deze wil ik u bedanken voor uw inzet en medewerking.
    Graag tot een volgende keer, met vriendelijke groeten,
    P.Kooman.

10. Internationaal Soest

Vrijdag 17-11-2017 naar 't Hoogt gegaan om te lunchen. Normaal schrijf ik nooit een recensie maar dit ging vanmiddag alle perken te buiten.

We waren met 6 personen en wilden eerst een kop koffie, het duurde zeker 20 minuten voordat er beweging in de bediening kwam. Alle tafels waren nat van de regen, ik vroeg binnen een doekje om onze tafels droog te maken. De andere tafels waar gasten aanzaten waren ook nat of er stond gebruikt servies op. Toen de koffie eindelijk werd gebracht een lunchkaart gevraagd, deze werd gebracht nadat een van ons naar binnen was gegaan om nog een keer de kaart te vragen. We vroegen of het lang duurde voordat we onze lunch zouden krijgen. Het antwoord was dat het druk was. (4 personen binnen en hoogstens 10 personen buiten.)
    We besloten nog een kop koffie te drinken, de bestelling werd door een ander gebracht en was niet compleet (1 kop koffie te weinig). Deze werd vlot gebracht.
    Bij het afrekenen van de koffie heb ik gevraagd of het altijd zo lang duurde.

De eigenaresse zei dat als ik niet tevreden was maar een ander restaurant moest zoeken. Zeer onvriendelijk en niet professioneel opgelost. Bediening is ongeïnteresseerd en niet professioneel. Wordt voor de eigenaresse tijd om een andere baan te zoeken, in mijn ogen hoor je dienstverlenend te zijn. En als iets niet goed loopt dit professioneel op te lossen.

Komen hier nooit meer.

J.M. de Keijzer

Heerlijk lekker gegeten, alles werd vlot geserveerd, rumoerig om ons heen. Bij het afrekenen erg slordig niet kijkend welke tafel we zaten, zodat ik een rekening kreeg, bij de kassa/pinautomaat, die NIET van mij was, na 2× gevraagd te hebben, is dit wel goed, keek men mij raar aan, dus ik betaalde en keek de rekening ter plekke na bleek ik de rekening van een Groep afgerekend te hebben. Eindelijk kreeg ik de juiste rekening en mijn geld terug. PUNT VAN AANDACHT!

Erg goed, prima service.

13. Eetcafé Soest

Gezellig en lekker gegeten. Gaan zeker gauw weer :-)

14. Internationaal Soest

Het eten was op zich lekker, maar het duurde 40 minuten voordat ik mijn 3 boterhammen kreeg, best lang dus. Daarnaast werden er veel bestellingen verkeerd of laat bezorgd en was de roomboter keihard, dus niet te smeren.
    Jammer, want het leek van tevoren een leuke tent!

Op 29sepr. 2017 Heerlijk gegeten bij het spiehuis. Ontspannen sfeer en geen gestreste gastheren en vrouwen. We komen zeker terug. De mannen in de keuken zijn Top😋😋😋

16. Eetcafé Soest

Top tent, heerlijk eten en plezierig personeel

17. Steakhouse Soest

Wij hadden om 19.00 Geboekt, helaas waren wij de enige 2 personen in het restaurant.

Heerlijk gegeten spareribs en ossenhaas tip zet een extra bordje erbij voor de ribjes en misschien een kommetje water voor je handen!

18. Steakhouse Soest

Het vlees, m.n. de Lomo's zijn gewoon zeer goed te noemen en daar doe je het voor.
    Verder is het niet erg bijzonder, maar goed genoeg.
    De prijzen vind ik wel aan de hoge kant.
    De sfeer en de bediening zijn voldoende.

19. Eetcafé Soest

Top restaurant!
    Leuke bediening en een hele gezellige gemoedelijke sfeer.
    Eten bij 't Luykje is elke x weer een feestje.
    De saté is een aanrader!

Vertaal van English naar Nederlands

Super super good! Made with love. Extremely fresh. Kudos to the chef and his team.

21. Internationaal Soest

Sylvia Dorrestein

Heerlijk geluncht! Landbrood met entrecôte smaakte verrukkelijk. Correcte bediening.

22. Pannenkoekenhuis Soest

Heerlijk gegeten vooral erg leuk voor de kinderen die er heerlijk kunnen spelen. De pannenkoeken waren erg lekker en niet duur gezien de kwaliteit. Kom er zeker terug!

23. Afhaal en bezorg Soest

Gezellig tentje, niet al te groot wel groot terras. Eten is prima. Lekkere saté.

24. Eetcafé Soest

Zoals gewoonlijk weer super lekker gegeten

25. Eetcafé Soest

We hebben prima gegeten, gezellig restaurant en vriendelijk personeel! Komen zeker terug!

Ik kom vaak in de winkel en er hangt altijd een goede sfeer. Het personeel werkt altijd hard en doet zijn best voor je. De pizza's zijn vaak lekker en goed!

Daar wordt gekookt met zoveel passie en liefde, en dat proef je. Uiteten gaan bij restaurant "de Melodie" dat noem ik nog eens een avond uit... ga zo door.

marretje van der wal

Goede bediening gezellig en lekker gegeten.

29. Steakhouse Soest

We hebben erg lekker gegeten. De kwaliteit van het biefstuk is erg hoog en zeer mals. Het smelt op je tong.
    We zijn zeer tevreden en hebben erg genoten.

30. Pannenkoekenhuis Soest

Pannekoeken waren erg machtig, slechts de helft van ons kreeg ze op, eten verder redelijk ok. Wel erg duur voor een pannekoekenhuis. Service heel erg slecht, eerst half uur wachten voordat bestelling opgenomen werd, maar we werden wel stipt op tijd verzocht weer te vertrekken. Op behoorlijk onvriendelijke wijze. Verder heel erg rumoerig binnen. Er zijn veel betere pannekoekenhuizen in de buurt.