Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Soest verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Soest

Top tent voor een prima avond eten in een woord fantastisch.

2. Internationaal Soest

Oda kools

Hebben zaterdag 21 juli de verjaardag van mijn broer bij het hoogt gevierd. Was zo als altijd erg gezellig. Personeel erg vriendelijk het eten was fantastisch. En bij het toetje kwam al het personeel zingend naar buiten met een vuurwerk fonteintje.
    Het was in 1 woord geweldig.
    Komen zeker terug.

3. Eetcafé Soest

Wat hebben we heerlijk gezeten en gegeten gister avond. De sfeer was super en de bediening ontzettend vlot en vriendelijk. Niemand van ons heeft met een leeg glas gezeten, de hele avond. Wij komen snel weer terug.

4. Italiaans Soest

Wij komen hier regelmatig en hebben hier altijd prima gegeten dus tijd voor een mooie recensie. Gisteravond met zes man gegeten, vlees en vis na een geweldig voorgerecht. De wijnen waren voortreffelijk en de koffie na met een limoencello was super. Wat wil je nog meer?

5. Italiaans Soest

Piet Mulder

6. Eetcafé Soest

Vriendelijk ontvangen, eten prima op smaak, maar je hebt je mond nog niet leeg of je bord, glas of koffiekopje wordt al weggehaald.

7. Eetcafé Soest

De sfeer is vanaf dat je binnenkomt totdat je weer weggaat prima. Je voelt je daar direct thuis.
    De service is goed, beleefd maar toch ook huiselijk.
    Het eten zag er goed uit op het bord en smaakte prima. Ik had een varkenssate en deze was prima gaar. Het fruit wat erbij zat was vers gesneden, heerlijk.
    Weer een top ervaring rijker.

8. Eetcafé Soest
  9. Pannenkoekenhuis Soest

Melissa

Helaas. Vroeger was dit een goed restaurant maar tegenwoordig is de kwaliteit slecht. Je eet een meelbal in plaats van een pannenkoek. 30 Minuten moeten wachten op het drinken. Sfeer is nog steeds gezellig maar een niet door bakken pannenkoek met een redelijke prijs haalt de sfeer wel omlaag. Na vroeger vaak hier geweest te zijn, gaan we voortaan ergens anders heen, nooit meer.

10. Eetcafé Soest

Lekker eten voor een mooie prijs in een ontspannen sfeer! Altijd goed!!

11. Pannenkoekenhuis Soest

Margaretha

Helaas moet ik de negatieve beoordelingen allemaal onderschrijven. De pannenkoeken zijn van een abominabele kwaliteit, taai, koud, de smaken niet te onderscheiden. Ze lijken allemaal wel voorgebakken, met vulling en al, in China. Zo jammer, want de entourage is goed, leuk voor kinderen, maar de pannenkoeken horen toch hoofdzaak te zijn. Doe er wat aan!

12. Eetcafé Soest

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Altijd erg gezellig. Na de vernieuwing van het interieur miste ik alleen de fijne stoelen (zonder leuning) waar een zwaar gebouwd persoon ook lekker op kan zitten. Jammer dat er niet een of twee van zijn bewaard zodat ook deze mensen lekker kunnen zitten. Maar niet getreurd, over 2 weken kom ik zeker weer terug om de vakantie in te luiden met mijn kleindochter. Die verheugd zich nu al op de crème brûlée.
    Tot gauw.

13. Eetcafé Soest

C.Boshuizen

Het eten was zeer smakelijk maar de porties zijn erg royaal. Na het voorgerecht (geitenkaas) zat ik al met een volle maag!

14. Chinees-Indisch Soest

Teleurstellende maaltijd. Goede ervaring gehoord, maar helaas deel ik deze mening niet. Indische rijsttafel besteld, maar was ouderwets Chinees. Niet smaakvol.

15. Chinees-Indisch Soest

Mary83

16. Eetcafé Soest

Sandra Tromp

Heerlijk gegeten. Niet duur. Vriendelijk personeel.
    Alleen werd alles snel weer afgeruimd. Kreeg het gevoel snel eten want dan kan de volgende aanschuiven.

Slechte ervaring bij het bestellen van een broodje tartaar dat niet vers is maar diepvries dat ontdooit word in de magnetron en met blote handen van elkaar getrokken word.
    Ik heb mijn bestelling hiervan geannuleerd toen ik dit zag.
    Ga niet meer bestellen.

18. Eetcafé Soest

Robert-Jan

Zeer gemoedelijk eetcafe met een gezellige gastheer. Ruime keuze in gerechten en ruime (!) porties met overheerlijk eten. Een aanrader!

19. Internationaal Soest

K. Zurhorst

Erg lekker het menu van de maand gegeten! We waren er al om 17.05 u terwijl we pas om half zes gereserveerd hadden, maar dit was geen probleem. Het menu was erg goed, als we in de buurt zitten komen wij zeker terug. We gingen naar Soestdijk voor het Elisabeth concert en dit is perfect om te combineren.

20. Eetcafé Soest

Jolanda

Wij hebben buiten heerlijk op terras kunnen eten wat een mooie sfeer heeft.
    We hadden 4 verschillende voorgerechten die top waren.
    Daarnaast had een vriend de T bone steak die er super uitzag en smaakte.
    Mijn vriendin en man hadden de mixed grill en aan vlees hoef je niet te zeggen dat je te kort komt. Zelf een kleine saté die ook heel lekker was gewoon ouderwets van kipfilet waar ik erg van hou.
    Dessert ging er helaas niet meer in, maar koffie en thee na is ook een lekkere optie met een bonbon erbij.
    Al met al top gegeten zeker een aanrader voor iedereen.

Gezellig restaurant met uitgebreid menu. Eten is lekker voor weinig geld.

22. Pannenkoekenhuis Soest

We kennen dit restaurant nog uit de jaren 80 ; toen één van de betere pannenkoekenrestaurants. Qua sfeer en entourage is er niets veranderd, het ziet er allemaal gezellig uit. De kwaliteit is echter bedroevend; de pannenkoeken houden het midden tussen "karton" en "zeemleren" lappen, worden opmerkelijk snel geserveerd en zijn razendsnel koud, waarna het geheel nog taaier en smakelozer wordt. Leuk om er nog eens te zijn geweest en het over de glorietijd van de zaak te hebben, nu rest slechts nog vergane glorie.

23. Eetcafé Soest

Jacomien

We hebben heerlijk gegeten bij 't Luykjd. Goede en snelle service! We komen zeker nog eens terug.

Anoniem

Wij hebben eten laten bezorgen, broodje warm vlees en een broodje zalm. Niet te eten helaas, broodje warm vlees was koud en het vlees was taai, gelukkig zat er satésaus op. En het broodje zalm was ook taai met veelste veel ui en te weinig zalm. Je proefde de zalm amper. De bezorger was er wel binnen een half uur. Mijn man had een broodje filet americain, hij vond m prima, maar daar valt ook weinig aan te verprutsen. Voortaan geen broodjes meer daar.

25. Eetcafé Soest

Was alweer een tijd geleden dat we bij 't luykje gegeten hebben als vanouds heerlijk gegeten en de bediening zeer vriendelijk.

SK Amersfoort

Kom hier regelmatig eten vanuit amers foort. Prima eten, vriendelijk personeel en redelijke prijzen.

27. Internationaal Soest

w.h.geytenbeek

Ik reserveer voor Donderdag a.s. en weet , uit ervaring, dat wij weer lekker gaan smullen van de tong( het speciale april menu). Wij zijn hier meerdere keren en al jaren gast, dus weten wat wij zeggen. Met vriendelijke groeten. Mineke Geytenbeek

We hebben fantastisch gegeten.

Angeline du Mee

Niet alleen het eten is puur, betaalbaar en heerlijk maar het personeel is ook erg vriendelijk en dat maakt het geheel heel erg de moeite waard! Zeer aan te bevelen!

30. Eetcafé Soest

van der Kruijf

Lekker eten, goede porties.