Hotel Soest in Soest

1 positieve stem1 negatieve stem

Eigen parkeerterrein.

• OV

Lijnnummer 74, uitstappen halte Zandlaan, bushalte recht voor de deur.

• Rolstoeltoilet
    • Rustig
    • Luxe
    • Honden toegestaan
    • Vermaak
    • Bij het bos
  7. Betalen pin Visa Master Card American Express

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Heerlijk gegeten 3-gangen seizoens menu met mosselen! Vriendelijk personeel.

2. Op het oog een sfeervol restaurant met terras. Na een heerlijke fietstocht op zaterdagavond, om 21.15 uur, hadden mijn partner en ik wel zin om wat te drinken en een hapje te eten. Aangezien wij onze hond bij ons hadden leek het ons praktischer om op het terras te zitten. Na 20 minuten wachten en geen bediening, terwijl het binnen ook niet vol zat, ben ik naar binnen gelopen. Ik vroeg een bediende of het terras nog open was aangezien niemand ons hielp. Een meisje achter de bar, met naast haar een collega gaven aan dat het terras gewoon open was. Ik bestelde dus alvast wat te drinken en vroeg of ik de kleine kaart mee mocht nemen. Dit was volgens haar geen probleem.

Weer buiten en een kwartier later kwam nog niemand. Het meisje achter de bar hielp wel de gasten binnen, maar kennelijk was het teveel gevraagd om ook de gasten buiten te helpen. Wij zijn uiteindelijk vertrokken zonder iets genuttigd te hebben. Op het moment dat wij op de fiets stapten kwam er wel iemand van de bediening, zonder drankjes, naar buiten om onze kussens recht te zetten.

Kortom service uiterst slecht en over het eten valt niet te oordelen, want dat krijg je niet.