Grand Café Soestdijk in Soest

• do lunch 11:30 - 16:00 diner 16:30 - 21:30
  • vr lunch 11:30 - 16:00 diner 16:30 - 21:30
  • za lunch 11:30 - 16:00 diner 16:30 - 21:30
  • zo lunch 11:30 - 16:00 diner 16:30 - 21:30

In Soest, op steenworp afstand van Paleis Soestdijk en langs diverse fietsroutes, kunt u bij Grand Café SOESTDIJK onder het genot van een heerlijke kop koffie of een goed glas wijn en wat lekkers even bijkomen van de indrukken die u heeft opgedaan in de omgeving.

Ook als u gewoon wilt genieten van een heerlijke lunch of diner bedienen wij u ’s zomers graag op ons zonovergoten terras en bent u op de koudere dagen verzekerd van een gezellige en knusse sfeer binnen in ons authentieke pand. Een 3-gangenmenu kan worden besteld voor een vaste prijs van € 27,50. Verder hebben wij elke 21 dagen ons eigen gerijpte 'Dry-age beef'!

Daarnaast kunt u bij ons ook uitstekend terecht met zakenrelaties, in zowel klein gezelschap als met vergaderingen, borrels en presentaties.

Ons jonge maar ervaren team is zeer gemotiveerd om het u naar de zin te maken en heeft als doel uw verwachtingen te overtreffen. Met veel kennis en de passie voor echt vakmanschap, staan wij garant voor uw succesvolle ervaring. Wij zien er naar uit u te mogen ontvangen bij ons prachtige Grand Café SOESTDIJK!

Diëten Glutenvrij, lactosevrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in SoestFoto van Grand Café Soestdijk in Soest

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Bij het bos en landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoilet
Ambiance
Budget, gezellig, huiselijk en romantisch
Voorzieningen
Wi-Fi, honden toegestaan, terras en high-tea
Kinderen
Kinderstoel aanwezig