Eetvilla van den Brink in Soest

1206230200 92
1420959435 83
1582006361 84

1. AM Bakker

Maandag met de kinderen een verrassing menu besteld.
    Super lekker. Een aanrader. Voor thuis uiteraard.
    Restaurant moet om 17.00 Uur sluiten.

2. Afgehaald eten voor vier personen :
    Unaniem waren we het erover eens dat de kwaliteit erbarmelijk slecht was. Ossenhaas zonder smaak. Voorgerecht sla fantasieloos.
    Meer dan de helft weggegooid. Desert te veel en te machtig!
    Zeker niet voor herhaling vatbaar.
    Ronduit slecht.

3. Sonia van Soolingen

4. Sonia van Soolingen

5. Martijn Hamer

6. Hilda Rosman

7. De Opschepper

8. G.J. Demmenie

Leuk valentijnsdiner en zeer smakelijk met o.a. een heerlijke spoon!

9. Jack Custers

10. Martin

11. Pim Naafs

12. Met 4 personen gegeten.
    Eten was smakelijk, alleen belachelijk dat er bij een hoofdgerecht (waarvan de prijs redelijk hoog is) apart groenten en frites /aardappelen besteld moeten worden en ook afgerekend. Voor 4 flessen kraanwater werd 7 euro in rekening gebracht.
    Kortom, prijs kwaliteit is niet reëel.

13. Betty Gijsbertse

Een fantastisch heerlijke high tea. Tot in de puntjes verzorgd. Gezellige sfeervolle lokatie. Prima service. Ook aandacht voor voedselallergie (lactose). Top een aanrader.

14. Afgelopen jaar 2 x hier gedineerd op het terras. Leuke kaart, goede wijnen en vriendelijke service. We vragen ons steeds af waarom dit restaurant nooit in een van de zogenaamde novembergidsen staat. Kwaliteit is hier zeer hoog. We komen hier graag weer terug.

15. Het 3-gangen wildmenu verdient aanbeveling, creatief opgemaakt en uitstekend van smaak.
    Het vernieuwde interieur is sfeervol, de tafeltjes voor 2 personen zijn ruim uit elkaar gezet waardoor privacy gewaarborgd is. De bediening is vriendelijk en attent.
    Punt van aandacht, bij het verlaten van het restaurant geen begeleiding naar de garderobe.

16. Geen leuke ervaring, zeer onvriendelijke ober die midden in het etentje eetbonnen vroeg, zeker geen aanrader.

4,7
  17. Ben Mulder

Prima gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant.
    Minpunt: doordat het bijzonder druk was, werd pas na 3 kwartier gevraagd wat we wilden eten en daarna nog eens drie kwartier moeten wachten voor het eerste gerecht kwam. Dus anderhalf uur gewacht. Naderhand wel excuus gemaakt, maar misschien was het attenter geweest om dit van te voren mee te delen of misschien een drankje aanbieden.

18. Genoten, speels, lekker en vooral genoten 👌🏼. Wij komen terug.

19. Een aanrader!

Hebben hier met 4 personen gegeten!
    Gezellige ambiance, goed concept, heerlijke gerechten!
    Wij hadden een 4 gangen diner, werden er 5! Alles was even smaakvol!

Kortom, een pluim voor De broers, de kok(s), bedienend personeel!

20. Prima locatie met voldoende parkeergelegenheid. Bij zomers weer is het heerlijk toeven op het terras. De bediening is vriendelijk en snel. Eten is van buitengewone kwaliteit met fijne smaaksensaties. De prijzen zijn netjes en beheerst. Niet zoals bij andere restaurants de hoofdprijs betalen voor de drank. Zou wel fijn zijn als er meer bier van het vat beschikbaar is. Met enkel Heineken van de tap doe je de gasten tekort. Ik wil graag wat te kiezen hebben bijvoorbeeld een fijne Belgische van het vat. Maar dat is ook alles. Verder een prima restaurant met goede entourage. Aanrader dus !

21. John.Akrat

Het eten was weer verrassend en lekker ook natuurlijk. Bediening losjes maar correct.

22. Heerlijk gegeten. Mooie locatie en sfeervol ingericht. Aardige en attente bediening.
    We hadden de lente aanbieding die erg lekker was voor een scherpe prijs.
    Als tip zou ik aangeven dat de ruimte tussen de gangen iets groter mag zijn.

23. Peter Kolkman

Absoluut een gezellig restaurant met stijl maar waar het ook lekker ongedwongen voelt. Keurig, gastvrije bediening, die goed op de hoogte waren van hetgeen er uit de keuken kwam. Red Snapper als tussengerecht was absolute top. Hoofdgerecht was lam en daar moet je van houden. Kan lekker zijn, maar ook niet. Absoluut goed bereid, maar het was niet naar mijn persoonlijke smaak. Borden prachtig opgemaakt. Goed wijnadvies. Minpuntjes: een van de obers had blijkbaar buiten even staan roken en stonk daardoor onaangenaam uit haar mond. Dat mag absoluut niet! Daarbij is het wel erg overduidelijk dat men fan is van Feyenoord. Je ziet het op diverse plaatsen in het restaurant terug (op de deurgreep, op de kassa). Een restaurant moet neutraal zijn, vrij van religieuze, politieke en clubgerelateerde symbolen (tenzij je in het thuishonk van Feyenoord zit).

24. Quirine Boeren

Gisteravond zijn wij, voor het 30 jarige huwelijk van mijn ouders, met 8 personen wezen eten bij de Eetvila.

Met één woord geweldig!

Acht keer chefsmenu met wijn arrangement: Marvin gaf ons de uitleg over de verschillende wijnen en we werden geweldig geholpen.

We hebben genoten en komen zeker terug!

25. Martine Keur

26. jeangrooters/cor grooters

Als er een restaurant is die ik iedereen aanbeveel is het Brinks Eetvilla wel de sfeer is er heerlijk en je kan lekker gewoon jezelf zijn of je nu met 2 of 5 personen komt altijd gezellig.

We proberen toch zeker 1 á 2 x per jaar er lekker even langs te gaan om alleen de sfeer maar weer te proeven.
    Laatst met mijn kinderen geweest en ook die zijn dol enthousiast.

27. Gastvrij ontvangst, iets te lang moeten wachten op het menukaart.

We hoefden niet lang te wachten op onze lunch. Special van de dag werd ons aangeraden en hebben we ook genomen. De carpaccio en kabeljauw waren verrukkelijk.

28. Heerlijk gegeten op 1e Pinksterdag, buiten op het terras. Verzorging prima, mooie gerechten, jeugdige bediening die WEL weet hoe het hoort... Flexibel in aanpassen van gerechten, kortom een uitstekende ervaring!
    Trix, Bussum

29. Heerlijk om ook buiten de kaart te kunnen eten. Als is dat niet echt nodig.
    Mooie fles pomorol rood gedronken in combi met wild.
    Altijd weer een prachtervaring om hier te eten. Service met een smile.

30. LG 84 punten

Uitstekend restaurant. Wij komen hier al jaren en zijn erg gecharmeerd van de telkens wisselende kaart met prachtige gerechten tegen een redelijke prijs. Groot voordeel vinden wij de halve porties, zo kun je meerdere van de heerlijke gerechten proeven zonder dat je bomvol naar huis gaat. Uitstekende wijnkaart, al vinden wij de geadviseerde wijnen bij de gerechten soms wel pittig geprijsd.

31. andre de jong

Gisteravond met een gezelschap van 13 personen gegeten.

Echt, wij hebben genoten van het eten en drinken.

Wij gingen echt met een blij en goed gevoel weg.

We komen graag weer een keertje terug.

André

32. Laatst voor het eerst gegeten. Zelf wonen wij al 12 jaar in Soest. In onze ogen was Eetvilla van den Brink een heel duur restaurant. Maar deze gedachte ging snel weg toen wij de villa 's avonds weer uitliepen. Het is natuurlijk altijd veel geld voor een avondje eten, maar wij hebben super gegeten en heerlijk genoten. En als je zo'n heerlijke avond hebt is dat geld het ook zeker waard. De kaart zag er erg mooi uit. Het viel ons op dat ze ook een eigen logo hadden. Dit kwam overal in terug: kaart, glazen en de schilderijen aan de muur. Erg mooi gedaan. Wat we jammer vonden is dat de er 1 jongen in de bediening erg slofte, gebogen liep, mompelde aan tafel en er onverzorgd uit zag, dit hadden wij niet verwacht.

Toen wij weg gingen werden wij zelf met onze jas geholpen!

Wij komen zeker een keer terug.(Beste restaurant van Soest)

33. Mark 25 punten

Ik heb al heel vaak bij Restaurant van den Brink gegeten, en het is me nog nooit tegengevallen. De service is perfect, het eten is perfect, de ambiance is uitmuntend, wat wil je nog meer?

Misschien een iets betere prijs, dan zou ik er wat vaker kunnen gaan eten.

Ik las in 1 van de vorige reacties dat de porties flink afgeknepen zouden worden, dit lijkt inderdaad zo, maar stel dat je 1 of meer gangen extra zou nemen, dus een koud vg, soep, warm vg, hoofdgerecht en dessert, dan zit je opeens wel goed vol. In dat opzicht hebben ze het meestal wel goed voor elkaar. Maar 1 keer toen wij er waren hadden ook wij (wij zijn grote eters) ook niet helemaal genoeg aan die ene portie, dus kregen wij zonder morren een 2e hoofdgerecht, helemaal gratis! Is dat service of niet? :) Daarna was het ook met ons hongergevoel echt gebeurd, de broekknoop moest los ;-)
    Al met al een heel goed restaurant om te gaan eten en zeker een aanrader voor iedereen die graag lekker eet en daar de tijd voor wil nemen. En, het oog wil ook wat! De gerechten zien er altijd perfect uit.

Ik ben zelf ook werkzaam in een keuken, en als je zulk werk doet dan wordt je heel kritisch op collega's elders! Dit is dus echt een bedrijf waar ik graag terugkom.

34. Ton Hendriks

Wij komen hier al heel wat jaartjes; het eten is goed en lekker, maar wat ons vooral goed bevalt is de ambiance en de vriendelijke en gastvrije opstelling van het personeel.

Of je nu zakelijk of prive dineert, ze weten bij vd Brink altijd wel de juiste snaar te raken. Zowel culinair als qua sfeer vinden wij deze tent top!

35. Komen hier al ruim tien jaar. Maar iedere keer weer fijn en lekker.

Eten en bediening zijn altijd goed en attent en prettig.

Conclusie. Voor een avond genot gaan we naar Soest...fantastisch.

36. Recentelijk hier gegeten. Halve porties ook leuk, kun je nog een extra gang nemen. Bediening erg attent, we hebben genoten van een 4-gangenmenu. Ook de aanbevolen wijn paste goed bij het geheel. Komen zeker terug.

37. Meestal goed (wel aan de prijzige kant) maar laatste keer teleurstellend. Porties erg afgeknepen (wel lekker!) en weinig tot geen groente. Is daarna wel opgelost door nog wat extra's aan te bieden, maar toch.. Als je een normale eter bent had je na afloop nog honger (sorry jongens!). Bediening altijd beleefd en hartelijk. Niets op aan te merken. Wijnen erg magertjes ingeschonken en flink aan de prijs per glas. Ik val voor de entourage (super sfeervol: ook op het terras aan drukke weg). Maar aan de porties moet echt wat gedaan worden (en aan de groente, maar daar houd ik nu eenmaal van). Hopelijk beter volgende keer?

38. Pas geweest met het werk, viel zwaar tegen, vond de bediening op zijn zachtst gezegd nogal arrogant, en wat betreft het eten was ik niet onder de indruk, je moest echt zoeken op je bord. Ga er zeker niet weer heen.

4,7
  39. Kwam op zondag middag samen met mijn vrouw in vrijetijdkleding en werden minachtend aangekeken en later te woord gestaan door een leidinggevende. Deze kwam met vaag verhaal dat voor iedere reservering twee tafels vast gehouden worden zodat de mensen kunnen kiezen of ze binnen of buiten willen eten. Op mijn opmerking dat er zelfs buiten nog tafels ongedekt waren werd gereageerd met "wij doen maar 1 zitting"

Toen wij wegliepen zei andere gast (in zelfde vrijetijdskleding)"ik begrijp het niet u ziet er toch netjes uit". Jammer, we hadden toch echt geld bij ons.

40. Altijd goed eten, altijd een goede sfeer. Leuk, gezellig en profesioneel personeel. Prijs aan de hoge kant, maar daar is het restaurant ook naar en dat weet je van te voren.

41. Hartelijke ontvangst in een wat smalle hal, maar goed, je bezoekt ook huis, helaas met een putlucht uit aangrenzend toilet. Warme ambiance in klasieke inrichting.

Menu van de dag met vier goed uitgedachte gerechten. Vlees bij hoofdgerecht was wat droog.

Het aangeboden wijnarangement was passend maar zeker niet bijzonder, uitleg erbij al helemaal beperkt (dit is een rode pinot noir).
    Prijs is te hoog voor wat je krijgt, iets te veel allure op dat vlak, niet alleen voor eten maar ook voor wijn à 5,50 per glas.

Bediening was attent, snel en verder proffesioneel.

Gezellig avondje uit, voor het geld de volgende keer wat anders proberen.

42. Met 8 mensen in de serre gegeten en een super avond gehad! Overheerlijk eten en een bediening waar echt niets op aan te merken viel!

43. A.E.Johannes

Hebben 2 x een diner party gegeven voor 15 personen. Uitstekend geregeld, eten uitstekend en bediening prima. Hebben adres aan buren doorgegeven, die daar eveneens een uistekende party voor ca 20 pers. hebben gehad.