De Nijl in Soest

1282064277 85
1373112024 85
1387119369 85

1. Rob Immerzeel

Dit jaar waren wij weer voor het eerst bij De Nijl. Onze verwachtingen werden volledig waargemaakt. De spareribs waren opnieuw onovertroffen lekker. Ook de shoarma is hier van hoge kwaliteit. Bovenal weet men hier hoe men met de klant dient om te gaan. De gastvrouw Farah is een lieve vrouw die met haar vriendelijkheid de gast op zijn gemak stelt. Kortom wij komen zeker weer terug na jarenlange prettige ervaringen.

2. seja saleh

Heel erg aardig, leuke sfeer, niet duur, altijd feest voor mijn kindjes.

3. Linda De Jong

Ik heb nog nooit zo lekker gegeten. De pizza's zijn heerlijk en de jody kip is gewoon toppie. Als je in de omgeving Soest bent, zeker de moeite waard!!

4. Onze ervaring was niet top,waren er met de kinderen, er waren spareribs bij met een heel raar smaakje, waarschijnlijk te lang in de vriezer gezeten. De spareribs van mijn zoon moesten hot zijn, de ene was totaal niet hot en de andere overgoten met waarschijnlijk cayennepeper. Namen nog koffie toe, tussen de eerste kopjes en de laatste zat wel 10 minuten zodat diegene als eerste koude koffie zat te drinken omdat je netjes wacht op de rest. Voor ons de eerste en de laatste keer bij De Nijl.

5. Enorm aardige mensen in een gezellig bedrijf. Ook het eten is van hoge kwaliteit. Zeker een aanrader!

6. Heerlijk eten en gezellige eigenaar. Eet er graag!

7. Uitstekende keuken, vriendelijke bediening, aardige chef.

8. Wij komen hier al zeker 10 jaar omdat dit gewoon veruit de lekkerste spareribs zijn! Nog een echte kleine ondernemer die hard werkt voor zijn eigen zaak en niet een grote keten waar alle persoonlijkheid ontbreekt. Dat merk je ook meteen als je binnenkomt en de vriendelijkheid van Salem en zijn vrouw ervaart! Naast de spareribs zijn de andere gerechten ook buitengewoon lekker dus ook de mindere vleeseters kunnen hier lekker eten!

Mooie locatie naast de Soesterduinen waar je ook in de zomer lekker buiten op het terras kunt zitten.

Je moet dit gewoon een keer geprobeerd hebben!

9. Het was erg lekker zo als altijd ..top service.

10. Met collega's al meerdere keren wezen eten. Spareribs is echt top.. aanrader. Ook andere vleesgerechten die zijn ook lekker... kleine maar sfeer volle zaak.. toppertje..

11. We waren met z'n 3en en kregen de kaart. 1 wilde een pizza, 1 spareribs en ik wilde een Shoarma king size. Zegt ze dat ze geen shoarma king size hebben (staat op de kaart) en dat ik maar een kindermenu moet nemen of een ander menu!!! Ik zeg dat wil ik niet, dan gaan we toch weer. Komt de eigenaar ons vertellen dat klanten die een broodje shoarma komen eten de tafels bezet houden, hij wil alleen een menu verkopen. Maar hij wil voor mij wel een king size maken omdat het rustig is. Dat is nu te laat. Ik kom er al jaren, niet voor de smaak of kwaliteit want dan zijn er heel wat grill rooms veel beter, maar omdat je er rustig kan zitten. Dit was echt de allerlaatste keer! Absolute afrader!!!!

12. Als je hemels wilt eten dan moet je bij restaurant De Nijl zijn. Jody kip en Spare ribs zijn perfect. Om je vingers van af te likken.

13. Fam. Blokhuijs

Het eten is zo ongelooflijk lekker! Zeer vriendelijke bediening! De sfeer is altijd goed!

Zeer de moeite waard om hier te gaan eten!!

14. We komen hier echt al meer dan 25 jaar! Dat het restaurant al zo lang bestaat met dezelfde eigenaar heeft een reden: het is gewoon echt heel erg goed. Het eten is fantastisch (Spareribs, zijn echt top, de pizza zoals ze moeten zijn: dun en precies goed gevuld, en waar vind je nog echte shoarma tussen alle Doner?), de mensen zijn buitengewoon vriendelijk en niets is te veel. Echt super!

15. Je wordt er altijd met een vriendelijke glimlach onthaald. De spare-ribs zijn er super goed, nergens zo lekker als hier.

16. Als spareribs fan raad ik deze plek iedereen aan. Beste spareribs van de hele regio, was hier 2 weken geleden en het is gewoon geweldig smullen. Decor en de service is ook prima. Wel klein Restaurant....

17. Marianne Groot

Ik kom nu al weer bijna 2 jaar bij De Nijl, steeds voel ik me er thuis, zeer prettige sfeer, warme vriendelijke mensen. Gezellige inrichting.

Niets is hen teveel, wil ik van iets meer of iets minder, geen enkel probleem. De liefde van de mensen vindt je steeds terug in het heerlijke eten.

De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Een aanrader is de calamaris met de saus op Egyptische wijze bereid.

18. Ben hier nu voor de eerste keer en weet nu al zeker dat ik hier vaker kom. Het is zo lekker, een fantastisch restaurant, gezellig en heerlijk eten. Mijn complimenten daarvoor.

19. Betreed deze heilige grond niet met volle maag want dat zou eeuwig zonde zijn! De spareribs en vooral de pittige spareribs zijn goddelijk! Echt een aanrader!!

Waren laatst onverwachts gegaan maar helaas waren ze gesloten vanwege vakantie (wat ook op hun site bleek te staan) en we zijn toen noodgedwongen elders gegaan maar dat haalde het echt bij lange na niet!

De eerste dag dat de Nijl open was na de vakantie zijn we heen gegaan, we hebben de heilige grond gekust en heb de eigenaar geknuffeld! Hahaha... zonder dollen: de beste spareribs die we ooit hebben gegeten!! Ohja... mocht het teveel zijn dan kun je het gewoon mee vragen!!

Geweldig!

20. Beroemd om hun spare ribes maar de andere gerechten van de kaart zijn ook geweldig!

21. Al jaren en jaren komen we daar terug voor de allerlekkerste spare-ribs!! Superaardige mensen daar, eten is top, voor een leuk prijsje. Wat wil je nog meer?? Een echte aanrader!

22. Ik kom hier al mijn hele leven (al toen ik baby was met mijn ouders mee), het eten is perfect! Salem en Farah doen alles om een heerlijke maaltijd te verzorgen. In de loop der jaren is de Nijl uitgegroeid tot een top restaurant waar we regelmatig genieten van hun bekroonde spare-ribs! De sfeer is top en ik raad iedereen aan om er eens te komen eten!

23. Aerynne en Merijne

Wij hebben spareribs gegeten, en wij vonden het zo lekker dat wij dit nu doen. Het waren de lekkerste ooit in de wereld, zouden wij zeggen. U moet het echt 1 keer proberen! Er is niets dat zo lekker is dan die spareribs. Wij geven een compliment aan de kok en aan ieder medewerker.
    Dank jullie wel voor deze mooie ervaring en we weten waar wij naartoe gaan voor de lekkerste, beste en verleidend eten. Echt top gedaan, jullie krijgen van ons een dikke tien (!) voor alles.

Van Aerynne en Merijne

24. Ton van Spronsen

Erg hartelijke, gastvrije ontvangst. Niets is teveel, eten kan naar eigen wens aangepast worden. Goede tot uitstekende kwaliteit eten en dan voor een zeer redelijke prijs, altijd een geheel ontspannen sfeer, kortom een echte aanrader voor iedereen!
    Wij zijn heel blij dat wij De Nijl te Soest hebben ontdekt en daardoor veel leuke mensen hebben ontmoet.

25. 7 jaar geleden dit restaurantje/grillroom ontdekt tijdens barre winterse omstandigheden. Destijds super ontvangen en heerlijk kunnen eten daar.

Gisteren wederom geweest samen met 4 collega's. Alle 5 waren we zeer enthousiast, zeer vriendelijke eigenaar. Van te voren hadden we gebeld en het eten besteld zodat we eigenlijk direct bij binnenkomst konden gaan eten. Prijs goed, gezellig, klein restaurantje, nette prijs, goede porties maar vooral lekker.

Enige minpunt is het niet kunnen pinnen.

26. Wij komen bij de Nijl al ruim 3 jaar, en elke keer blijft het eten zeer goed verzorgd!
    Wij zijn vooral fan van de overheerlijke spare-ribs!
    Echt bizar lekker!!
    Sfeertechnisch valt er nog wel een inhaalslag te maken, maar het eten maakt voor ons een hoop goed!!

27. adri 9 punten

Ik rij al bijna 40 jaar op de bus en heel veel langs de Nijl gereden maar nooit na binnen geweest, maar sinds kort komen wij daar via onze dochter en zij was vol lof over de Nijl. Ze heeft gelijk het eten is heerlijk en de mensen zeer gastvrij dus dit restauirant is echt een aanrader, dus wij zullen er regelmatig komen. Groetjes adri en erna uit zeist.

28. Verrassend lekker eigenlijk. Je verwacht het niet als je het van buiten af ziet of als je net binnen komt.

Spareribs en pizza waren erg goed.

Verder weinig sfeer, erg oud allemaal en helaas ook erg oud sanitair.

29. Sebastiaan

Geweldig! 2 maanden geleden kwam ik hier voor het eerst met een maat van me. En sindsdien kom ik elke zaterdag terug, het eten is geweldig. Een beter restaurant kan ik niet vinden. Prijs/kwaliteit verhouding een dikke 10. Echt een topper!

30. Rob en Marian

Dit is echt een toppertje, de spareribs en shoarma zijn het lekkerst van heel Nederland. Zelfs voor mij, met mijn paprika allergie kan ik toch spareribs eten, want die maakt hij voor mij apart. Bij andere rest. krijg ik vaak een flauwe hap te eten.

Gelukkig hebben wij al jaren goede ervaring met de Nijl.

31. Het eten is hier echt super! De pizzas zijn echt heel erg lekker en mijn vriend neemt altijd de spareribs als we er gaan eten. Die zijn volgens hem echt de lekkerste die er zijn, hij besteld ze echt nergens anders omdat dat alleen maar tegen kan vallen.

Het personeel is ook echt supervriendelijk! Een echte aanrader deze tent!

32. Uzi Bouyaara

Dit is een van de beste restaurants in Nederland! Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een geweldige sfeer!

33. Priscilla

Dit is zo'n super restaurant. Moet eerlijk zeggen, vind de sfeer van het restaurant niet zo heel erg mooi. Maar het personeel dat erin staat is echt super vriendelijk. Ze herkennen ook hun klanten.

Je kan zo zien wat ze allemaal aan het bereiden zijn.

En dan het eten:

Verrukkelijk. Wat kunnen ze hier lekkere dingen bereiden.

Vooral de spareribs, extra, maar dan ook extra pikant.

Absolute aanrader.

Eet smakelijk.

34. Wat een top restaurant! De pizza's zijn overheerlijk dun en krokant. Echt een aanrader voor mensen die van lekker eten houden. De service is ook prachtig mooi. Zeker de moeite waard.

35. Ik heb in mijn leven vele restaurants bezocht en dit is een van de weinige restaurants die ik erg goed vind. Het is een grote aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Zelfs de service is top!

36. Dit is echt een geweldig restaurant. Prettige sfeer en het eten is verslavend. Ik raad het iedereen aan!

Groetjes Sandra.

37. Ze zijn slecht te verstaan over de telefoon, slecht nederlands ook. |Je moet voor minimaal 20 euro bestellen voordat ze komen bezorgen +2,50 bezorgkosten terwijl ik zelf ook in Soest woon.

38. Ik ben er nu al een aantal keren geweest en ik vind het eten echt verrukkelijk daar. Spareribs zijn echt voortreffelijk heerlijk. De lekkerste die ik ooit gegeten heb. Ga er zeker vaker heen.

De sfeer is er warm, je wordt vriendelijk onthaald en de service is enorm super.

39. Ben hier al paar keer geweest, vanaf 1993 tot 2009, in de keren dat ik geweest ben, nog steeds dezelfde service en kwaliteit van het eten, erg maar dan ook erg smakelijk, voor mijn gevoel zijn het de beste spare ribs bakkers! En inderdaad, de pizza's en de shoarma zijn ook erg top! Dikke aanrader!

40. Heerlijk eten en SUPER lekkere Spare-ribs.

41. Ik kom vaker hier en ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Wat ik persoonlijk erg lekker vind is de pizza. Lekker dun en krokant. Precies hoe ik mijn pizza wil. Ook is de shoarma en de spare-ribs erg smakelijk. Dit is voor mij het ultieme restaurant. Jammer woon ik niet dicht bij. Anders zou ik veel vaker komen. Maar als ik in de buurt ben ga ik zonder twijfel langs bij De Nijl. Als je er nog nooit bent geweest raad ik je sterk aan om het te proberen. Je zal er geen spijt van krijgen.

42. de spareribs zij echt heerlijk i denk dat je ze nergens anders zo lekker kan krijgen.
    en ook de bediening doet altijd heel aardig ik vind het een hele goede zaak.

43. Zeer slecht.
    De sla is oud, spareribs krijg je thuisbezorgd als een puinhoop.Allemaal losse stukken die nergens naar smaken (soepvlees?)

Dit aangegeven maar geen luisterend oor.

Zeer slechte zaak

44. De spareribs zijn er erg lekker, ik heb vaak spareribs gegeten in nederland en omstreken, maar hier zijn ze voortreffelijk, echt waar voor je geld. de mensen zijn er erg aardig en klantvriendelijk, zeker als je in de buurt bent om langs te gaan, de spareribs zijn echt uitmuntend!!

45. eet er altijd shorma maar nu ik lees hoe goed de spareribs zijn ga ik ze zeker proberen.

46. Bekroonde spareribs en dat proef je

47. In één woord: BRILJANT!

48. wij eten er nooit maar laten altijd spareribs bezorgen en dat zijn de allerlekkerste!!!en idd de krulpatat mmmm

49. De allerlekkerste spareribs die ik ooit heb gegeten. En de krulpatat is ook heerlijk. Zal er zeker vaker komen.

50. youre spare ribs are the best

51. marcus weber