De Lindenhof in Soest

In omliggende straten is er voldoende parkeerplek. 10 parkeerplaatsen voor de deur

Ns-station Soestdijk is op 2 minuten loopafstand.

Je kunt hier binnenlopen en lunchen, dineren, werken, borrelen, bladeren, happen, relaxen, hangen, vergaderen, kletsen, ontmoeten, lezen, internetten, bierleuten... en ook gewoon heerlijke koffies drinken. We hebben stoer ambachtelijk brood en appelkruimel-taartjes of huisgemaakte cheesecake waarvan je begint te watertanden... WELKOM!

• Buffet: € 19,50
  • High tea: € 19,50

• EV-oplaadpunt
  5. Betalen Master Card pin

1380205415 81
1398911937 90
1481220638 85
1484961943 82

1. Gisteravond met gezin gegeten. 2× sate en een salade. Bediening was vlot, jammer dat het broodje met tapenade werd vergeten. Sate was lekker maaaaar… patat moest apart besteld (€4) worden en de komkommer garnituur was ronduit triest. 15 Euro voor 1 stokje sate en oude komkommer is ronduit triest te noemen. Salade was prima. Gezellige avond maar volgende keer toch maar weer elders.

2. Voorgerecht uiensoep smaakte naar tomaten goulashsoep en was rood van kleur, de mixgril van 22 € was droog, weinig en niet vers of lekker patat moest extra bijgekocht voor € 3.50
    En aardappelen eventueel ook. Dat viel onder bijgerechten en zat niet bij de mixedgril.
    Gaan niet meer eten daar, duur en slecht gegeten.

3. We hadden om kwart over 7 afgesproken maar kwamen een kwartier eerder. Bij binnenkomst stond een meneer die direct zei u bent volgens mij de familie Ooijevaar :-) Hij vertelde waar we ons jas konden ophangen en begeleide ons naar onze tafel. Wauw wat een heerlijke tafel een mooie half ronde bank met hoge leuningen en twee stoelen. De bediening was top . Bij het afruimen na het hoofdgerecht bemerkte de ober dat onze jongste zoon zijn tortilla niet op had maar er wel van geproefd had, hij vroeg of hij het niet lekker vond? Nee zei onze zoon ik had wat anders verwacht. Waarom onze zoon er niets van gezegd had want dan had hij wat anders kunnen bestellen zei de ober.
    Wat we ontzettend aardig vonden van hem, maar toen we de rekening kregen werden we aangenaam verrast de ober vertelde dat hij de tortilla van de rekening had gehaald want zei de ober hij vond het niet lekker en er is bijna niet van gegeten .

Het eten de sfeer en de bediening was echt top. Dank jullie wel voor onze gezellig avond het was zeker voor herhaling vatbaar.

4. Extreem slechte bediening. Ik woon zelf in Egmond en eet regelmatig bij wonders. Elke keer weer verbaas ik me over de slechte service. Eindeloos wachten tot iemand eindelijk komt vragen of je iets te drinken wilt, meer dan anderhalf uur op je eten wachten op een rustige avond. De pro activiteit onder de werknemers lijkt ver te zoeken.

Van wat ik hoor en lees van anderen ben ik niet de enige die dit vind. Ik snap dan ook niet dat dit geen speerpunt van wonders Egmond is, zo moeilijk is het niet om je gasten normaal te behandelen.

5. Marieke

Ik kom al jaren regelmatig dineren, omdat mijn gezelschap vriendschappelijke banden heeft met de baas daar. Wat erg opvallend is, dat het eten in het begin echt heel goed was. Naderhand werd slechter, andere kaart, andere kok, enz. Nu nog een keer recent daar gegeten, het was waardeloos. Patatjes tot twee keer aan toe veel te ver gebakken, de derde keer toen alles al op was knabbelden we nog een beetje aan ietsje betere patat. Biefstuk van zeer slecht kwaliteit, groente karig. Het personeel is wisselend, doet over het algemeen zijn best. Maar ik kom daar om te eten, en als dat slecht en redelijk duur is, zal ik voortaan ergens anders eten. Zou Wonders zeker niet aanbevelen.

6. In één woord top! De bediening was zeer vriendelijk, en we werden goed geholpen. Daarnaast vond ik het eten heerlijk. Ik had samen met mijn moeder de lounge platter genomen (aanrader!!). We hadden ook nog een kleintje mee die lekker aan het spelen was in de speelhoek! Wij komen zeker terug!

8. Ik WAS een fan van Wonders maar het is inmiddels anders. Van de zomer ben ik er met wat vrienden geweest en vond het eten overheerlijk. Het was ook niet druk en volgens mij door de weeks. Wat ook de snelle service verklaart. Paar maanden later nam ik mijn andere vrienden mee, ook nam ik mijn kleine mee. Ze hebben tenslotte een speelhoek dacht ik. Wij hebben werkelijk bijna anderhalf uur op ons eten gewacht! Mijn zoon werd helemaal chagrijnig want zelfs zijn pasta met kaas was na 45 min nog niet klaar.. Eten was goed dus ik dacht 'nou misschien was het wel een heel drukke avond he'... Paar maanden later nam ik weer mijn moeder en mijn kleine mee! Ook heb ik er van tevoren gereserveerd, duidelijk aangegeven tafeltje bij de speelhoek te willen want wij komen met een kleintje van nog geen 3. Bij aankomst, de jongen, wist niks van onze reservering maar herkende ons wel. "Ow wat ben ik blij om jullie weer te zien! Wij gaan het helemaal goed maken met jullie" zei de jongen.. Maar jullie tafel zit wel aan de andere kan van het restaurant. Vanuit die plek kon ik lang geen speelhoek zien, hoe wil je een kind van nog geen 3 zo in de gatten houden?! Totaal geen begrip. Uiteindelijk, na een discussie, en dat terwijl ik gereserveerd heb kreeg ik een tafel waar 2 personen passen. Mij werd verteld dat ik er even kon zitten tot een andere tafel vrij kwam. Ok, dacht ik, even geduld, het eten is tenslotte wel goed he... De tafel die zogenaamd vrij kwam was dus ook zo een kleine tafel! Werkelijk er werken onnozele mensen. Die avond zat de hele hoek naast het speelhoek, vol met mensen zonder kinderen! Waarbij veel tafels met alleen drinken erop. Toen die jongen met mij weer in discussie ging heb ik mijn spullen gepakt en zijn wij vertrokken!

Ik ga nooit meer naar Wonders! Als ik de manager was zou ik een totale reorganisatie regelen. Wat een verschrikkelijke service. Heel jammer want eten was wel goed. Je gaat je wel afvragen wie zit achter de training van het personeel... nooit meer!

9. ans bergen

Deze maand voor de tweede keer een high tea gehad bij jullie. Ook deze keer viel het tegen. Er staat op de site kindvriendelijkheid maar dit hebben wij niet ervaren. De hapjes zijn lekker. Maar niet echt een high tea. Ook de prijs vonden wij te hoog.

10. Onze ervaring met Wonder's in Egmond aan zee is geweldig! Wij zijn 4 dagen op vakantie geweest in Egmond aan zee en daarvan 3 dagen bij Wonder's gegeten. Super lekker en vers eten. Zeer nette bediening! Ik wilde de groene curry bestellen maar daar zat basmati rijst bij. Helaas ben ik niet zo`n fan van rijst en er werd meteen gezegd dat ik er ook noodles bij kon krijgen en dat dit geen enkel probleem is. Goede nette bediening, heerlijk vers eten, leuk warm interieur, gezellig kinderhoekje! Ik heb maar 1 nadeel kunnen bedenken en dat is dat het voor ons 2 uur rijden is naar Egmond aan zee, en dat dat helaas te ver is om even te komen eten.... Dus van ons mag Wonder's zichzelf uit gaan bereiden richting noord-brabant! Als wij we weer eens in Egmond aan zee zijn weten we jullie te vinden! Tot ziens!!

11. Sven Hoogenboom

12. Jammer dat de kwaliteit achteruit dendert. Vooral in het hoogseizoen wanneer het, volgens de bediening, nogal druk is. Dat mag nooit een excuus voor de klant zijn.
    Matig gegeten. Gekookt lamsvlees (?) met 4 groene aspergepunten en een paar worteltjes. Vaag sausje. En dan die eeuwige zakken patat op tafel. Is er niets anders? Lekker wat sla met verse gebakken aardappelen of iets dergelijks. Wachttijden nemen toe en portiegrootte is afgenomen. Het lijkt Wonder's niet te doen om de kwaliteit en de klant. Omzet. Dat lijkt het doel. Jammer. Weer een klant kwijt.

13. Tweede kerstdag heerlijke lunch gegeten, was erg druk, duurde wat lang maar daar werd voor geëxcuseerd. Het was t wachten waard, heerlijke verse sandwich met vers beleg en voor mn partner n lekkere uitsmijter. Goede kaart ruime vega keuze! Voor herhaling vatbaar

14. Tafeltjes dicht op elkaar. Duurde lang voordat er iemand van de bediening kwam. Eten matig, onvoldoende en lauw. Zaten op de tafel en stoelen links van de deur. Geen aanrader, harde stoelen zaten oncomfortabel. Niet nog een keer Wonders voor ons.

15. Op een zondagavond kwamen wij hier binnen. De kleine tafeltjes zijn wel erg klein en staan dicht op elkaar zodat je niet veel privacy hebt. De bediening leek eerst geen systeem te hebben, maar na een kwartiertje liep het weer soepel. Het eten was heerlijk, de grote salade was ook echt groot. Bediening kan wel wat beter rondkijken; het duurde lang voordat onze wenken opgemerkt werden.

16. Met vier personen gegeten. Zaten lekker in een grote sofa. Alleen jammer dat je van buiten heel goed naar binnen kan kijken. Eten was veel voor weinig. Bij mij hoofdgerecht (Oosters wokgerecht) kreeg ik een bord met wat voor mij weinig leek, daarbij krijg je een schaaltje noedels. Ik ben een grote eter, maar dit gerecht was top. Met moeite heb ik het op kunnen eten. Heerlijk gegeten!

17. Wil Schröder

Ook wij verbazen ons over de onderstaande (slechte) recensies. Vrijdag 20 september jl. hebben wij met 3 personen echt heerlijk gegeten bij Wonder's. De bediening was vriendelijk, er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en de door ons gekozen gerechten waren perfect. Echt niets dan lof!

18. Ik verbaas me werkelijk over de recensies die er tot op heden over dit restaurant geschreven zijn! Namelijk niet echt uitmuntend! Ik heb vandaag werkelijk waar het totaal tegenovergestelde ervaren! Ik vond alles, maar dan ook echt alles helemaal goed! De bediening was leuk, spontaan, dankbaar, alert, empathisch, lollig, correct! Het eten was echt voortreffelijk, van het begin tot het einde, uitsluitend visgerechten gegeten, dus waren echt tot aan de groente, garnering en sausje toe helemaal super heerlijk! En de 3 verschillende nagerechtjes die we nog hebben genuttigd waren ook echt bijzonder heerlijk! En dan prijs-kwaliteit verhouding ook ok! En dan daar zitten tijdens sunset...TOP
    In tijden niet zo gewaardeerd gevoeld bij vergelijkbare niveau's restaurant als hier!!

19. We hebben hier gegeten. Helaas viel de klantvriendelijkheid en de bediening behoorlijk tegen. Het voorgerecht was prima en werd vriendelijk door een jongedame uitgeserveert. Echter dat ging bij het hoofdgerecht niet zo soepel. Het hoofdgerecht werd neergezet zonder bestek en de bijbestelde gerechten. Na minutenlang te hebben gewacht is bij de bar nagevraagd waar het bestek en de rest van de gerechten bleef. De jongeman kwam vanachter de bar en verzocht mijn man een toontje lager te zingen, zo erg was het toch allemaal niet. Klant is niet koning bij Wonders in Egmond aan Zee. De jongeman gaf aan ons als gasten te beschouwen. Misschien een cursus klantvriendelijkheid? Ons heeft doen besluiten om het restaurant te verlaten, de jongeman gaf aan dat wij niets hoefden te betalen als wij maar nooit meer terug kwamen. Geloof ons dat doen we zeker niet. En wellicht ten overvloedde, we maken helaas geen goede reclame. Een gemiste kans...

20. We hebben hier geluncht. Helaas viel het tegen. We hadden twee clubsandwiches besteld; een met kip en een met courgette en roomkaas. Vooral de clubsandwich met courgette en roomkaas was niet smakelijk. De tomaten waren oud, de sla was muf en de roomkaas was ver te zoeken. Het zag eruit of het ergens al een tijdje had gestaan. We hebben dit teruggestuurd naar de keuken en hebben netjes een nieuwe aangeboden gekregen. We hebben dit echter geweigerd omdat we er geen vertrouwen in hadden dat het met volgende broodje beter zou gaan. De variant met kip was niet veel beter. De kip was taai (was overigens wel echte kipfilet en niet van die dunne plakjes broodbeleg), de sla muf en het brood had te lang onder de grill gestaan waardoor er niet doorheen te komen was. Een gemiste kans.

21. Erg wisselende ervaringen met dit restaurant.
    Ik vind het er zelf altijd érg van afhangen wie er werkt.
    Sommige medewerkers zijn ronduit bot en geven je een attitude die je niet verwacht als klant zijnde.
    Andere momenten zijn de medewerkers erg vriendelijk en duidelijk in een goede bui.
    Het eten is 8 van de 10 keer goed. Nu ik er vaker ben geweest weet ik een beetje wat ik wel en niet moet nemen..
    Zoals de rosbief op brood, deze is vaak niet vers.
    De pittige kip is níet pittig.
    De verschillende club sandwiches zijn wél zeer aan te raden
    Het losse menu voor kinderen vind ik een plus, veel keuze voor kleintjes!

22. Van de week met zijn 2'en hier gegeten. Wij vonden het er zo leuk uit zien en hadden goede ervaringen met wonders zaandam, dus wij kwamen voor een mooi avondje tafelen.het duurde ruim een half uur voordat wij eindelijk de kaart kregen. Nadat de serveerster het drankje van mijn vriend had omgegooid ( over ons en onze buren)en er niet meer dan een 'euh sorry hoor' van af kon, werd het verkeerde gerecht bij ons gebracht. Uiteraard geen probleem, maar dat de volgende serveerster op botte toon aan mij vroeg ' ja, nou, wat had je dan?' en vervolgens ronduit geirriteerd ' ja wèlke salade' vond ik niet gepast. Om drankjes moesten we blijven vragen ook al stonden onze glazen al een flinke tijd leeg, als mede de rekening. Ook vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding qua gerechten zeker niet terecht. Flinke tegenvaller en voor ons een nare nasmaak. Nooit meer wonders egmond!

23. wim, Joyce, Zef en Mien

Wij hebben een superavond gehad. Het eten was erg lekker en zag er ook verzorgd uit. De bediening was zeer attent en meer dan vriendelijk. Ook de sfeer was super. Een echte aanrader als je van lekker eten houdt en jezelf kan zijn.

24. Leuk en gezellige sfeer. Goed eten, aardige bediening.
    We komen regelmatig terug als we in Egmond zijn.

25. Vorige week hebben wij hier met 4 man gegeten en het was heerlijk. De bediening was lekker vlot, leuk en ongedwongen. Ook de inrichting van het restaurant is erg gezellig. Wij vonden de puntzak met friet juist wel grappig, maar wij vonden het eerst wel vreemd dat we maar 2 zakken kregen in plaats van elk een zak. Echter, deze hebben we niet eens opgegeten, zo vol zaten wij. Wij kozen de spareribs en de saté en beiden waren erg lekker.

26. De ontvangst was ronduit bot te noemen. We moesten eerst aan de bar wachten en kregen een drankje 'aangeboden' die later gewoon op de rekening bleek te staan. Niet erg, maar zeg dan niet dat je het aanbiedt... de bedrijfsleider gaf ons het gevoel dat we dankbaar moesten zijn in Wonders te mogen eten.

Het eten was trouwens verder goed, maar de nasmaak zorgt ervoor dat we niet snel terugkomen.

27. Vorige week met m'n vriendin een leuke week in Egmond doorgebracht. Op de dag van aankomst zochten we dicht bij ons appartement om iets te eten en we ploften neer op het eerste het beste terras dat we tegen kwamen. Dat was dus Wonders en wat een aangename verrassing was dat.

Leuke bediening en sfeer en vooral: prima eten.

Vooraf een carpaccio, als hoofdgerecht zwaardvis en als toetje witte chocolade en hazelnoot parfait met Amarettosaus. Alles prima en vooral creatief uitgevoerd en kwa prijs zeker niet duurder dan wat we in onze woonplaatsen (Veenendaal en Emmen) gewend zijn. En dan met je neus vooraan aan de boulevard en een boven gemiddelde kwaliteit.

M'n vriendin eet vooral vegetarisch, wat in de meeste restaurants toch een stiefkindje is, en werd aangenaam verrast door de Fritto misto. Weer een wat anders dan de afgezaagde omelet of gevulde aubergine.

Na een uurtje of twee keerden we voldaan terug naar ons appartement, ons er op verheugend Egmond de komende week culinair verder te gaan verkennen. Als het eerste het beste wat we tegen kwamen een voorproefje was....

28. Afgelopen zondag met 4 man gegeten in dit restaurant. Bediening was in het begin goed. Na het serveren van het hoofdgerecht werd de bediening laks. Eerst 20 minuten wachten alvorens wij de kaart voor het nagerecht overhandigd kregen, om vervolgens 30 minuten te moeten wachten op bediening om de bestelling op te nemen. We hebben de rekening gevraagd.....gemiste kans. Verder vond ik de sfeer goed te noemen en het eten smaakte goed, maar de porties waren naar mijn mening veel te karig. 1 puntzak friet voor 4 personen is ronduit schandalig gezien de prijs die je betaald.

29. Afgelopen donderdagavond verbleven wij in Egmond, wij kregen als advies voor een gezellige avond, te gaan eten bij Wonders....
    Niks te veel beloofd, wat een leuke, sfeervolle tent. Ook op een doordeweekse avond is er wat te beleven, echt een vakantiegevoel, met lekker eten op een mooi opgemaakt bord.
    Onze complimenten!

30. Goede sfeer, jammer dat je het gevoel krijgt, snel eten en wegwezen.....

En, inderdaad een puntzak friet met iedereen delen wordt zo een gegraai, snappen ze dat zelf ook niet?

Kortom, aantal verbeterpuntjes!

Wel een fantastische locatie.

31. Schandalig die prijzen hier. Het was eens maar nooit weer. Met 4 personen rond 250,- euro kwijt. Een glaasje goedkope bubbeltjes wijn proseco 7 euro. Een puntzakje friet moesten we delen met vier personen. Leuk zo een puntzakje op tafel. Maar van mij mag het ook in een schaaltje. Toen we een tweede portie friet vroegen, werd er gelijk vreemd naar ons gekeken. Na ongeveer een half uur kwam de 2e portie. De bediening was gehaast en rommelig als in een snackzaak. Er word veel met stockbrood en chips gewerkt als bijgerecht.

Werkelijk geen nivo deze zaak en erg prijzig en kleine hoeveelheden. Komen we nooit weer.

32. Ciska van der Heide

Wij waren met onze 2 kleine kinderen op zaterdag 2 mei bij Wonders. We hadden niet gereserveerd en het was erg druk, maar we werden vriendelijk geholpen en er was nog een tafeltje vrij achter in de zaak.

Wat een leuke inrichting en een gezellige sfeer. Voor de kinderen een hoekje met een televisie en een groot krijtbord.

We hebben heerlijk gegeten en werden steeds op tijd geholpen. Wij hebben erg genoten en komen ook zeker terug. Mijn indruk van de andere gasten was dat deze het ook erg gezellig hadden.

33. Wij hadden afgelopen zaterdag gereserveerd met 4 personen voor een gezellig avondje uit. Wij hadden er veel zin in.

Na een lekker dagje strand streken we neer op het terras. Op weg naar een bezoekje aan het toilet, werden we onvriendelijk aangesproken door de bedrijfsleider (?) wat we hier kwamen doen. Belachelijk!

Terug op het terras duurde het lang voordat we bediend werden, door een chagerijnige serveerster. Later toen we binnen ons diner wilden bestellen bleek dat een andere serveerster ons niet kon uitleggen wat er op de kaart stond. Geen wijnkennis en geen kennis van de verschillende gerechten.

Toen uiteindelijk het diner geserveerd werd, bleek de helft te missen, heel slordig. Na hun gewezen te hebben op de gebreken, werd er geen excuses gemaakt en naar ons inziens onvoldoende gecompenseerd.

We hadden gerekend op een gezellige avond, maar wij zijn helaas met een rot gevoel en een lege portemonnaie weggegaan.