Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Soerendonk verdeeld zijn.

1. Ik ben er weer ingetrapt om bij Piepers wat te eten de eerdere ervanring was met een uitsmijter Pieper met een dikke oude korst brood.
    Nu een Piepers hamburger en weer een broodje dat al lang overleden was ik heb het vlees opgegeten en de delen wat ooit op brood heeft geleken laten liggen dat zal een ander wel weer krijgen. Belachelijk dat zo'n tent niet voor vers brood kan zorgen.
    Ik ben er nu klaar mee en kom er niet meer.
    Ik heb er bij Piepers niks van gezegd want ze doen er toch niks mee de vorige keer heb ik er wel wat van gezegd en de reactie was OH ik zal het doorgeven. Je begrijpt ik kan deze tent niet aanbevelen rijd het gewoon voorbij en zoek elders wat beters.

1,7
  2. Vandaag uitsmijter Piepers leuke versiering maar vies oud brood denk dat zelf de vogels het niet lusten. Jammer.
    Ben er nu 3 keer geweest en 3 verschillende maaltijden geprobeerd. Maar helaas niet voor herhaling vatbaar. Ik zocht een nette goede eetgelegenheid in de buurt van Budel omdat Budel zelf niet zo veel heeft waar ik me thuis voel of waar de menu kaart me aan staat, dus meestal naar Valkenswaard maar Soerendonk is toch een stuk dichterbij maar de kwaliteit valt niet mee. De friet is overigens wel lekker en ook wat ander snaks geprobeerd ook wel oke.
    Maar ik neem er niemand meer mee naar toe voor een lunch met een uitsmijter. Ik heb het wel gezegd en de reactie was Oh ik zal het doorgeven. Onzin op zaterdag kun je gewoon vers brood hebben en doe het anders even in de airfryer dan is het beter dan zo'n dikke oude korst brood.
    Een afknapper dus.

2,3
  3. Lekker gegeten, bediening was heel vriendelijk.
    Wat ons wel opviel dat de prijzen ook waren gestegen dan eerdere bezoeken.

4. Johanna

Heerlijke tosti's ham/kaas, eventueel met tomaat, met mooi bijgevoegd garnituur. Keurige en attente bediening. Bij binnenkomst werd geen gezondheidscheck gedaan en er werd ook niet naar je contactgegevens gevraagd. Geen desinfectiemiddel aanwezig bij het buitenterras.
    Op het lunchterras was alles verder prima in orde. Maar op het barterras voor het pand zaten beduidend meer dan de toegestane 50 personen en die zaten ook nog eens dicht op elkaar en namen zeker geen 1,5 meter afstand in acht......

5. Na een fijne St. Jans wandeling van 7km hier een heerlijk winterhapje gegeten. Zelfgemaakte tomatensoep en een wrap met kippendij. Erg lekker! De bediening was vriendelijk en het was aangenaam warm binnen. We kunnen het echt aanbevelen.

6. Het eten was erg goed en lekker, ook de prijs viel mee. Met allen goede bediening. Wij komen volgend jaar weer terug.

7. Peter den Jaeger

Ik moest toevallig in de buurt zijn van het weekend. Dus ik besloot voor het diner om een hier te eten. Was allemaal super lekker, en hele aardige bediening! Zeker de moeite waard! :)

8. Dominique

Sinds de nieuwe eigenaren in juli zijn begonnen is de horeca flink verbeterd! Lekker eten en sfeer! Geweldige locatie na een wandeling in het bossen. Zeker een aanrader.

9. Sinds er nieuwe mensen in zitten, kom ik weer met plezier terug. Het was voorheen niet zo best. Maar nu is het weer super lekker! Ideaal om na een wandeling door het bos hier te gaan eten. Een aanrader!

10. De vorige ervaring was niet zo geweldig. Sinds juli 2019 nieuwe eigenaren, dus toch maar een keertje proberen. Is namelijk ideaal als je met kinderen gaat eten.
    We hebben prima gegeten tegen een redelijke prijs. Vriendelijke bediening. Nu wel een aanrader..

11. Tobias

12. C.

Zéér slecht! Zelden zo'n slechte bediening gezien.

Bij de vorige eigenaar regelmatig een High Tea besteld en super tevreden. Wat een teleurstelling was het toen we vandaag weer een High Tea bestelde bij de nieuwe eigenaar.

De high tea bestond uit een half kopje soep, 2 witte sneetjes brood met beleg en een paar zoetje hapjes. De soep was smakeloos, de sneetjes brood karig belegd en de zoete hapjes waren verre van vers te noemen. Op de website stond aangegeven dat er ook worstenbroodjes, vers fruit en bonbons geserveerd zouden worden maar deze hebben wij niet gehad. Voor deze karige high tea moesten wij maar liefst 19,50 euro per persoon afrekenen.

Bediening was zwaar ondermaats. Onervaren en onkundig personeel. Hier moeten ze nog veel leren. Lang moeten wachten voordat we iets te eten kregen. Er werd niet gevraagd of we iets wilde drinken. Bij het uitserveren werd niet verteld wat we kregen. Tafel werd niet (op tijd) afgeruimd. Personeel zag er onverzorgd uit, geen bedrijfskleding.

Thee zou inclusief zijn maar de pot met heet water was continue leeg en werd niet aangevuld. Voor de kinderen hebben we een kan ranja besteld i.p.v. thee maar deze moesten we volledig afrekenen. Tevens was de ranja zoveel aangelengd met water dat het niet meer naar ranja smaakte maar naar gewoon water.

Erg jammer. Voorheen was dit een goed restaurant. Deze eigenaar lijkt weinig verstand van zaken te hebben. Hier komen we zeker nooit meer terug!

13. C.

14. De hightea was een regelrechte flop. Een paar sneetjes brood die voor de gelegenheid waren omgetoverd tot "sandwiches". Daarna kleine stukjes gebak van minstens een week oud. God mag weten hoe vaak ze al ergens op tafel gestaan hebben. En dat moet € 19,50 kosten? Er zouden volgens de website ook kleine worstebroodjes geserveerd worden maar die waren er niet. Toen wij daar de serveerster op aanspraken, bleek dat ze die helemaal niet op voorraad hadden. Dit werd wel gecompenseerd door een schaaltje bitterballen. De bediening is erg traag en het duurt dan ook lang voordat er eindelijk eens iets op tafel komt.
    Voor ons dan ook eens maar nooit meer.

2,2
  15. Lonneke Engelen

16. Heerlijk gegeten! Leuke bediening en een gezellige sfeer op het terras. Een echte aanwinst voor Slot Cranendonck.

17. M

Helaas.
    Service bar slecht: 45 minuten voordat er gevraagd wordt of we iets willen drinken.
    Daarna een uur op eten moeten wachteb waarbij 1 gerechtvzelfs vergeten was… te weinig bediening en niet allert: nieuwe tafels moeten erg lang wachten.
    Mensen worden ook niet geinformeerd dat het ff wat langer duurt dus er ontstaat ruis…
    Jammer het was vorig jaar zo’n kwalitatief goedlopend lekker restaurant.

18. M

19. Nieuwe eigenaar nieuwe kaart
    Hier moet nog veel geleerd worden.
    Pizza was goed
    Varkenshaas mals maar erg flauw
    Friet én aardappels als bijgerecht maar geen groente of sla.
    Erg jammer.
    Serveerster kwam niet terug om te vragen of we nog iets na wilde of iets drinken
    Veel gemiste kansen

5,5
  20. Zeer slechte bediening (30/01), volle tafels, die niet worden afgeruimd, terwijl heel de zaak leeg is. Wil je drinken moet jezelf naar de balie lopen, want iedereen zit in de keuken op zijn telefoon en eten was koud.

21. Heerlijke vistrio gehad met smaakvol gegrilde groentes.
    Salade erbij had qua hoeveelheid wat meer gemogen wat mij betreft.

22. Corry Moerman

Laatst weer een keer een frietje gehaald. Met wat erbij. Heerlijk krokant, lekker gebakken en niet vet. Wil ik afrekenen, heb ik geen contant geld bij me. Ik ging even gaan pinnen maar de pinautomaat was buiten werking. En de eigenaar zei resoluut:"dat komt wel goed! U hoeft niet heen en weer te rijden hoor! Onzin! " Nou, dat noem ik nog eens service!

23. Internationaal Soerendonk

Vriendelijke ontvangst goede bediening Heerlijk gegeten voor prijs kwaliteit en Complementen aan de kok voor herhaling vatbaar

24. Internationaal Soerendonk

Colinda Hendriks

Wij hebben voor de tweede keer bij woetz gegeten en het was heel lekker en gewoon .
    Donderdag veel gerechten voor maar 10 euro dus ook toegankelijk voor iemand met een kleine beurs .

25. Internationaal Soerendonk

Gisteravond geweest, open haardje aan, gezellig en het eten is prima, lekker menuutje, goede prijs/kwaliteit. De bediening is prima, dus: ga daar eens naar toe, gewoon om zonder poespas lekker en gezellig te tafelen!!

Ps: 2e kerstdag daar ook gegeten, was ook heerlijk en sfeervol! Nu in de maand januari rustig, maar doet niet aan bovenstaande indrukken af!

26. clarissa baandonk

Zeer leuke en gezellige friettent, lekker ouderwets waar iedereen elkaar nog kent.

27. Internationaal Soerendonk

Het was weer super lekker bij Woetz in Soerendonk. Voor herhaling vatbaar!!

28. Fam. van Doorn

Weer lekker gegeten en maakt niet uit hoeveel verschillende menu's de wachttijd is kort.
    We komen zeker nog eens terug.

29. 22/08 We zijn bij ANTOINE in SOERENDONK geweest voor de koffie en iets erbij . Op de terugweg vanuit België kregen wij een diner geserveerd . Wat goed in de smaak viel .
    --------------------------------------------------------------------
    We gaan er nu wat foto's bij plaatsen!

30. Internationaal Soerendonk

Positief verrast. Prima prijs voor heerlijke burgers en salade. Heerlijke wijn, gezellige sfeer en in mooie bosrijke omgeving.