1320334068 61
1482097848 68
1486719670 64
1505206959 63
1519072426 68

1. Met 4 pers. gegeten bij Van der Valk in Sneek, met appelmoes en halve kers. Alleen jammer dat er geen theelepel bij is gedaan om het te verdelen. Gelukkig kon dat wel met de aangebrande aardappeltjes. De rest was niet geheel gaar, evenals de toch maar gevraagde tweede portie. Met de bijgeleverde puntzak lauwe patat was het al met al een unieke ervaring.

2. Vandaag 2 december met familie gegeten in het fantastische hotel van der Valk. Het was prima zoals we gewend zijn bij de Valk. Echter. Een minpuntje was de rauwe groente dit keer spruitjes zgn beetgaar. Wij zijn daar geen liefhebber van en blijkbaar zijn wij niet de enige, een tafel naast ons met 8 man bleek daar beslist niet van te houden.

3. Bij binnenkomst vlot geholpen, nadat we de borrel hebben gekregen nog nacho's besteld. Tijdens het wacht gooide mijn vrouw haar drinken om en heeft het zelf opgeruimd. De bediening is niet langs geweest om te vragen of ze nog wat wilde drinken. Na een half uur zijn we maar vertrokken zonder dat we nacho's hebben gezien. Het scheen dat die niet waren doorgegeven.
    Zeer slechte bediening. Het was niet schoon zowel op de vloer als op de bank lagen allemaal etensresten. In de hal werden alleen de garderobe, bar, restaurant en hotel aangegeven nergens een toilet te bekennen. Van der Valk Sneek is zeer slecht bevallen men kan beter naar Van der Valk in Emmeloord gaan.

4. Een sfeer en bediening die we niet van der Valk waardig vinden. Lang wachten terwijl het niet druk was .
    Vervolgens nog on enigheid over welke naam van de bediening , bij welke bon hoorde.
    Ben dit op andere van der Valken niet tegen gekomen. Hierover ben ik altijd zeer tevreden.

5. Sjoukje Bosma

Restaurant was groot maar wel mooi ingericht. Stoelen zaten goed. Eten was redelijk maar 1 biefstuk was niet te snijden zo taai, ook gemeld bij bediening maar niks mee gedaan. Mijn varkenshaasmedallions met spek waren ook zo taai heb niet eens de helft opgegeten. Patat was slap en amper gebakken. Personeel was wel vriendelijk maar men had geen idee wat wat was. Koffie kwam aan met de helft over de rand. Slordige dingen.
    Vond het echt te duur voor wat we kregen.

6. Massaal en een constante tocht in het restaurant. Eten ver onder de maat ten opzichte van andere Van der Valk restaurants. Op klachten word niet gereageerd en niets aan gedaan.

7. Voor een maand of 5 terug kwamen wij met zeer grote regelmaat een hapje eten. Nadat een aantal personeelsleden hier niet meer werkzaam waren zagen wij de kwaliteit en de service met sprongen achteruit gaan. Vandaar zijn wij hier in geen maanden meer geweest. Vanavond dan toch maar weer eens proberen wat een grote deceptie is geworden. Mijn echtgenote had de schnitzel welke van een dusdanig formaat is dat dit de naam niet eens meer mag dragen tevens is de schnitzel totaal smaakloos en saus rechtstreeks uit de verpakking. De door ondergetekende bestelde kabeljauw was dusdanig vochtig dat de huid er zo vanaf viel ( Steamer of reeds voorgebakken en vanuit de vriezer). Daarnaast had de kabeljauw zowel de zout en peper niet gezien waardoor deze totaal smaakloos was. De kabeljauw werd uitgeserveerd met de huidkant naar boven. Dit hebben wij in nog geen enkel restaurant meegemaakt. Gebakken aardappelen rechtstreeks vanuit de frituur waardoor deze slof en ranzig proefden. Daarnaast was de patat reeds koud. Dit alles gemeld onder het eten echter er werd niets mee gedaan. Nogmaals gemeld bij het afrekenen waarbij de serveerster een dikke pluim verdiend. Zowaar de manager staat naast haar en geeft geen krimp en doet ook niets en laat de serveerster er mee zitten. Ook nadat wij melden dat de manager zich onfatsoenlijk opstelde en zich er niets van aantrok kwam er van deze totaal geen enkele reactie. Onvoorstelbaar dat deze zich als manager binnen het van der Valk concern kan handhaven. Denk dat de rollen van serveerster en manager onmiddellijk moeten worden omgedraaid. Wellicht nog beter om deze in de afwasstraat te plaatsen.
    Wij waren ook niet echt van plan om een recensie te schrijven echter de opstelling van deze jongeman heeft ons hier onmiddellijk toe bewogen. In ieder geval voorlopig geen Valk meer er zijn in Sneek en omstreken veel betere restaurants te vinden met een in ieder geval betere prijs kwaliteit verhouding.

8. Heel lekker gegeten, de kinderen mochten hun eigen ijsje maken. Zeer geslaagd!

9. Sebastiaan

Op eerste Kerstdag gegeten. Het begon vanaf 20 uur en een glas champagne. Daarna de 4-gangen menu en heb ik Parelhoen gekozen. Vriendelijke serveersters vroegen of je gelijk het eten wilde hebben of later. Toiletten mooi schoon.

10. Bij Van der Valk eet je meestal goed. De geboden kwaliteit hangt uiteraard af van de chef kok, doch hier in Sneek is daar weinig op aan te merken. We kozen voor het lustrum menu. Vooraf een heerlijke tomatensoep, vergezeld van lekkere broodjes en boter. Hoofdgerecht was schnitzel, waarbij wij over het hoofd zagen dat het een kipschnitzel was. Deze was wel wat droog, doch redelijk eetbaar. Nagerecht de onvolprezen dame blanche. Voldoende eten voor een leuke lustrumprijs. Het was vrijdagavond en heel druk. De bediening liet zich lang niet zien, zodat we ruim een kwartier hebben moeten wachten alvorens we weer een drankje konden bestellen. Daar moet men wat aan doen, het kost omzet en de gast is bij dorstig weer niet zo blij. Derhalve een zesje voor de service.

11. Na onze vakantie op de laatste dagen even gaan eten bij van der valk in Sneek, zeer mooi hotel van de binnen- en buitenkant. Tafeltje voor 2 gekregen in het restaurant, m'n vriendin op de bankjes (wat toch wel redelijk laag was om normaal te kunnen zitten onder het eten). Zelf 1x kleine voorgerechtjes besteld als voorgerecht om te delen. Na de hele week al uit eten te zijn geweest toch behoefte aan iets kleins.

Helaas moesten we hierbij wel vragen om een extra bordje terwijl dat wel duidelijk was gemaakt aan de bediening. Als hoofdgerecht had ik de kalfsbiefstuk, en m'n vriendin de varkenshaas. Mijn Kalfsbiefstuk, goed gebakken, beetje weinig jus, maar voor de rest zeer lekker. De varkenshaas daarentegen, vrij droog. Gelukkig was er genoeg saus. Garnituur goed, genoeg, alleen de friet na mijn mening 2x gebakken. Of te kort. De gebakken aardappels idem, uit de frituur?

Voor de rest toch een leuke gezellige avond gehad.

12. Afgelopen zondag avond heb ik hier samen met mijn vriend gegeten. We hebben het heel erg naar onze zin gehad.

Het eten was erg goed. Alles werd mooi snel achter elkaar gebracht, terwijl het toch aardig druk was. De bediening was ook goed, spontaan en er hing een goede sfeer in het restaurant.

Vooral het dessert, creme catalana, vinden wij een aanrader, wat was dit lekker! Ook hadden we een ruime keuze aan garnituren die bij het hoofdgerecht werden gebracht, er was zo veel lekker eten dat we het echt niet op konden jammer genoeg. Het vlees was ook heerlijk, precies goed.

Wij raden het zeker aan om hier te gaan eten en we zullen dan ook snel weer een keer terugkomen!

13. Zeer goed, mals vlees saus, heel erg lekker. Mooi restaurant, goede sfeer, goede bediening en vriendelijk.

14. Prachtig restaurant met een warme ambiance. De bediening mag wat losser en spontaner zijn, maar misschien is dat wel friezen eigen. Het eten is beter dan het gemiddelde Van der Valk restaurant.
    Wij komen hier vast nog een keer als we er onderweg langs komen.

15. Deze recente vestiging van Van der Valk is mooi en sfeervol qua ontwerp. Het eten is ook best goed, beter dan de gemiddelde vd Valk. Helaas heb ik hier nu voor de 3e (en laatste) keer zitten klappertanden vanwege de slecht functionerende klimaatregeling. Er waait in de enorme zaal permanent een koude wind waardoor je ogen droog worden en het onbehaaglijk is. Gewoon weer radiatoren die van onderaf verwarmen... Super Tournedos de Limosin dat wel!

16. Vorige week weer eens bij van de Valk gegeten. Interieur was wat veranderd, niet mijn smaak maar daar kom ik ook niet voor.
    De kaart is duidelijk en gevarieerd met ook kleinere maaltijden voor senioren. Brood kwam na de bestelling op tafel maar zonder bordjes en niet voorgesneden. Wat onhandig. Beter gewend bij vd Valk. We kozen een goed geurende groetensoep en een tomaten soep en Hollandse garnalen cocktail. Royaal maar voor dat geld mag er wel een mooi toastje bij en wat roomboter.
    De bedienig is wat haastig en is in gedachten al weg bij het uitserveren. Ook veranderd dus. Als hoofdgerecht een saté, een lekker runder stoofpotje en zeetong voor een goede prijs (leek wat voorgegaard en even onder de grill doorgejaagd, op het zoute af). Prijs bij elkaar was redelijk. Bij bezoek toilet waren de muren “bevuild”. Even wachten om weer te gaan.

17. Gerard Schomaker

18. Michela De la Cruz

19. Martin

20. Eten was niks op aan te merken. Behalve de half gare snijbonen uit de vriezer. Maar 2 1/2 uur met kleine kinderen moeten zitten is geen pretje ondanks dat de kinderen geen problemen gaven. Moet men toch wat meer op inspelen. Ruim 20 minuten moeten wachten voordat tafel werd afgeruimd na hoofdgerecht. Dit terwijl ruimschoots personeel aanwezig was en ook gezien heeft dat wij klaar waren. Mensen die later binnen kwamen vertrokken nog voor ons. Daarnaast ga ik geen 3 euro sponsoren als ik een bepaald menu wil bestellen.

21. Op zondagmiddag 17/2 van het buffet gebruik gemaakt. Het restaurant was erg vol maar door de grote en hoge ruimte heb je hier weinig last van. Buffet is, zeker voor de prijs welke je betaad, erg goed en gevarieerd met vlees en vis. Smakelijke gestoofde zalm en op een plaat vers bereide biefstukjes, mooi rose.
    Vd Valk weet prima een heel aangename sfeer neer te zetten, iets wat met zo een lange staat van dienst lijkt me ook in de genenen zit.
    Echt een aanrader wanneer je gewoon gezellig met een groep bij elkaar wil zijn.

22. mooi restaurant en lekker eten! zoals het hoort

23. Anco 448 punten

Het mag duidelijk zijn dat men hier graag komt. Regelmatig is het erg druk. In de bar gegeten en prima bevallen. Moderne uitstraling. Niet zo'n standaard kaart maar genoeg te kiezen. Voor herhaling vatbaar.

24. Miranda van den Broek

Over dit restaurant kan ik kort wezen. Erg matig! De American Pot Roast Steak was erg droog en de kogelbiefstuk van mijn man was redelijk. Over de sfeer is niet te klagen, een mooi ingericht restaurant.

25. Onze ervaring hier was zeer teleurstellend. We hadden puntjes van de haas (biefstuk) wat pezig was en in pan met saus (leek meer om de kwaliteit te verhullen), een Cordon blue die meer leek op een homp vlees gevuld met kaassaus en carpaccio waarvan het leek of het al een tijd gestaan had. De groenten kwamen uit de magnetron en waren in no-time koud, de aardappeltjes hadden al zeer lange tijd op een bak(warmhoud)plaat gelegen en waren gruwelijk zout, de frites niet gaar en niet goed (of vers) gefrituurd.
    Bij de opmerking achteraf dat het niet goed was, geven ze niet thuis. En ook dat vind ik zeer teleurstellend.
    Al met al geen aanbeveling.

26. Zeer sfeervol restaurant. Grote zaal mogen geen honden in, dan eten in de bar. Ook sfeervol.

Twaalfuurtje super lekker en de jonge zeetong was smullen.

Zijn al een paar keer geweest, maar komen ZEKER vaker terug.

Wel jammer, dat het slecht staat aangegeven op de snelweg.

27. Dit is toch wel een topper. Normaal heb ik eigenlijk niets met de restaurants van de Toekan, ondanks de grote imposante eetzaal zeer smaakvol ingericht. Wij werden bediend door een jongman die normaal in Emmeloord werkt en hadden echt het gevoel gast te zijn. Het eten was goed en de wijn was uitstekend.