Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sneek verdeeld zijn.

1. Nederlands Sneek

Frits Postmus

Gezellig, goed eten, vlotte en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!

2. Nederlands Sneek

Peter Goedhart

3. Heerlijk gegeten.
    Mals vlees en allerlei lekkere liflafjes erbij en dat met goede en vlotte bediening.
    Kortom een echte aanrader!

4. Nederlands Sneek

T. Hoekstra-Tilstra

We hebben heerlijk gegeten in de Kajuit! Was gezellig druk, geen lange wachttijden en de bediening was vriendelijk. Komen zeker weer terug.

5. Fusion Sneek

Heerlijk gegeten! Goede sfeer. Schoon

6. Het was heerlijk! Zeer goede kwaliteit, heerlijk vlees. Zeer goede prijs kwaliteit. Alles was zelf gemaakt, ook de sausjes.
    Leuke aankleding pand. Stoelen/banken zitten erg lekker. Vooraf krijg je een broodplankje van het huis, heerlijk. De gerechten worden vrij snel daarna geserveerd. Dat komt haastig over.

7. Heerlijk gegeten, goede bediening en fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Tineke en Reitze Lemstra

We hadden het 3 gangen menu, super veel eten voor een klein prijsje, 20 euro p. p.
    Service was super en ook een heel gezellige zweer. Ga zeker nog een keer.

9. Lekker gegeten met onze dochter, leuke sfeer en bediening, alleen jammer dat de jonge jenever niet uit de koeling kwam! Is toch wel een zonde in de ogen van een ouwe Schiedammer.
    Voor de rest niets dan lof! 👍🍷🎈

10. Leuke bediening goed eten voor een goede prijs.

11. Leuke entourage en terras sprak aan om even een drankje en klein hapje te doen, en daarom hier gaan zitten. We werden vriendelijk bediend. Kijkend op de kaart waren de prijzen hoger dan gemiddeld en gaf dit de verwachting dat hier kwaliteit geserveerd zou worden. Aziatisch voorgerecht met buikspek besteld. Het serveren hiervan duurde wat lang, maar ach het weer was goed, dus geen probleem. Echter toen het geserveerd werd, bleek het wel een heel bescheiden gerecht te zijn voor € 9,50. De garnering bleef beperkt tot enkele blaadjes, stukjes rode peper en gember en een sausje. De buikspek was in stukjes gesneden, maar helaas veel te doorbakken met als gevolg harde, taaie, aangebrande stukken. Geen lekkere crunch dus. Dit is niet hoe je met buikspek dient om te gaan. Al met al teleurstellend, dit ook aangegeven bij de ober die aangaf dat hij bij dit gerecht al wel vaker een dergelijke reactie had gehoord. Verder geen excuses oid, jammer.

12. Robert de Jong

Met mijn ouders en zus gegeten bij Texas steak house. (Voor mij was dit de tweede keer binnen twee maanden op de nieuwe lokatie). Voordat we gingen eten werd ons gevraagd of we iets wilden drinken. Mijn ouders en zus wilden een wijntje, ik daarintegen wilde gewoon een glas kraanwater. Waardoor ik iets te lang verbaasd werd aangekeken door de eigenaresse die de bestellen opnam. Wat voor mij toch wel een enigszins ongemakkelijk gevoel gaf. We besloten gezamenlijk geen voorgerecht te nemen maar meteen het hoofdgerecht te bestellen. Aangezien mijn vader om persoonlijke redenen niet te veel kan eten besloten we voor hem een kindermenu (kipnuggets) te bestellen. Hier werd door Richard van de bediening moeilijk over gedaan... hij moest toestemming vragen van de eigenaar. “We” kregen groen licht maar mijn zus en ik hadden al besloten; als we 0 op het request hadden gekregen zouden opstappen. De kipnuggets kwamen, even als de andere drie hoofdgerechten. Maar dit kwam wel heel snel na het broodplankje van het huis. We zaten daar namelijk nog van te eten terwijl Richard het al weg wilde halen. Toch hebben we de laatste stukjes stokbrood nog kunnen opeten. Maar we vonden dit allemaal wel apart. Het verdere verloop van de avond verliep overigens goed. Na afloop een fooi gegeven. Ondanks (in mijn ogen) vervelende dingen komen we hier zeker terug.

13. Lisette

Vriendelijk personeel en uitstekend eten een aanrader.

14. Alkemade

Onze ervaring was wederom super! Het enige minpuntje is dat ik een lekker (salsa)muziekje miste. Tevens was ons (gratis) voorgerecht, een plank vol heerlijke smeersels en brood, net op tafel gezet toen ons hoofdgerecht al kwam. Hier had wat ons betreft langere tijd tussen mogen zitten.

15. Zeer lekker gegeten zat goed vol top avond.

16. Nederlands Sneek

We hebben erg leuk en lekker gegeten bij De Kajuit. De bediening was vriendelijk en kwam zo nu en dan langs (niet continu gelukkig). Het eten was genoeg en erg smaakvol. De prijs is het zeker waard. De locatie is met mooi weer erg mooi en gezellig.

17. Internationaal Sneek

Liesbeth

Erg vriendelijk personeel, uitstekende bediening. Goede uitleg over mogelijkheden.

18. Kampstra

Prima avond met heerlijk eten.

19. Nederlands Sneek

van Laar

Uitstekend!

20. Zeer fijn bereid, lekker.
    Wel erg lang wachten, duidelijk te weinig personeel en naar onze normen kleine porties.

21. Nederlands Sneek

Saskia de Vries

22. Henry Valk

Prima restaurant! Goed eten, uiterst plezierige en deskundige bediening. Een aanrader.

23. Sjouke van der Meulen

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar👍

24. Patrick

BBQ catering op locatie. Eindelijk iemand die geen 'pekelvlees'verzorgd.
    Goed vlees en niet te zout. Ruim voldoende, ook de bijgerechten.
    Producten zijn steeds net even beter dan je verwacht.
    Voor de gelegenheid mochten we de keramische BBQ gebruiken in plaats van gas.
    Als BBQ fanaat zie ik dat nergens. BBQ wil ik op houtskool of briketten en dat kon dus.
    Al met al super geregeld.

25. Antje Poiesz

Zaten buiten echt aan de gracht. De wijn smaakte heerlijk in die mooie glazen. Snel bediend terwijl we met 10 personen waren. Mijn vegetarische schotel was aangenaam van smaak en de burgers waren prima (van beetje doorbakken tot geheel doorbakken). Goede ervaring.

26. Mezzaluna was heerlijk zoals altijd! Ons favoriete diner: prosecco, piadina (witte pizza), bruschetta, saltimbocca en affogato als dessert. Maar ook een 'gewone' pizza is er niet te versmaden.

27. Internationaal Sneek

Uitstekend restaurant!
    Prijs kwaliteit meer dan goed.
    Proeverij is aan te bevelen!

28. Nederlands Sneek

N.wijnj a

Zo'n heerlijk gemoedelijk restaurant. Gezellige sfeer en heerlijk eten. Echt een aanrader. We hebben een geweldige avond gehad.

29. Broodjes Sneek

Echt super service kom er liefst 3× per week.

30. Broodjes Sneek

Mirko