Pata Negra in Sneek

De vestiging is per auto en openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Tevens is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig voor het pand aan de gracht of achter de McDonalds in Sneek (Gedempte Pol 8, 8601 BZ Sneek).

Pata Negra laten bezorgen?

Online eten bestellen

1514206113 63
1519972731 64
1606472000 57
1687204651 61

1. Vandaag weer bij pata negra wezen eten.al heel vaak geweest en altijd goed geweest. Maar helaas is het niet meer wat het geweest is.je moet nu via een qr code bestellen wat erg onpersoonlijk en iritant is.ook kloppen de prijzen niet er staat bv bij een grote bier 6 terwijl het eigenlijk 6.50 is.hapjes zijn ook erg simpel wc en trap naar boven zijn ook erg vies en voor het restaurant ligt het vol met sigaretten.personeel was wel vriendelijk.voor ons was het vandaag de laatste x helaas mede door het bestellen via de qr code wat voor ons echt de grootste afknapper was. En wij merken ook om ons heen dat andere gasten het ook heel erg iritant en onpersoonlijk vonden.

4,7
  2. Bediening is vriendelijk maar vergeet het bestek, het water en serveert een andere tafel aan ons uit. Het duurt erg lang tussen de gerechten door voordat ze klaar zijn. Tappas zijn opgewarmd, smakeloos, en overgaar. Wanneer je bij betaling de opmerking maakt dat het niet bijzonder was krijg je de opmerking; Tja, kan gebeuren. Geen vraag hoe of wat ze kunnen verbeteren of iets in die richting. Niets. Teveel af moeten rekenen, geen fooi gegeven en we komen er nooit meer terug.

2,4
  3. We hebben heerlijk gegeten hier met ons gezin. Zeer gastvrije bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. De eerste bestelling ging al fout… Carpaccio bestelt, zalmrolletjes ontvangen. Gemeld, werd “rechtgezet” en kreeg carpaccio rolletjes in plaats van carpaccio. Tweede gang hamkroketjes bestelt, maar kreeg kaaskroketjes… Gehaktballetjes smaakloos. Biefstuk smaakloos. Zalm veel te zout.
    Zelden zo slecht gegeten, afknapper!

De bediening vroeg steeds of het gesmaakt had… correct maar zij kunnen er ook niets aan doen.

2,4
  5. Gisteravond in Pata Negra Sneek gegeten.
    Eten was prima.
    Echter de prijs van de witte en rode wijn die wij hadden besteld was schandalig duur.
    Ook de hoeveelheid wijn die in het glas zat was veel te weinig.
    Met deze prijzen bestel je niet een volgend glas.
    Ook zaten we op elkaar gepropt. Restaurant was bomvol, heel veel herrie daardoor.
    Jammer Pata Negra, wij komen hier niet weer.

2,5
  6. Vorig jaar hier voor het laatst gegeten. Als coeliakie patiënt ging het altijd goed. Tot gisteravond dus. Ze hebben nu een lijst gemaakt wat glutenvrij is en waar sporen in zitten. In brood zaten sporen volgens de lijst… Enfin gezellige avond gehad maar helaas eindigend op het toilet. Dit restaurant schrap ik van mijn lijst.

6,7
  7. Gezellige muziek, aardige jonge bediening. Erg verheugd om hier te eten maar t viel ons tegen. Smaak was veelal vlak, de tapas karig; kleine hapjes. In de vierde ronde werden we verrast door de pita pulled pork. Maar we misten de passie in de andere tapas. De volgende keer gaan wij naar een andere tapas bar.

4,5
  8. Femke 14 punten

Bijzonder slechte ervaring als je dit restaurant kiest omdat het zondag is en dus een stuk goedkoper voor een gezin dan op zaterdag. Blijkt achteraf dat ze zaterdag prijzen rekenen omdat het een feestdag is. Hadden ze wel even mogen melden van tevoren. Slecht.

Het eten was redelijk. De sfeer was matig: veel te druk en telkens rokers die langs ons naar buiten wilden en voor de open deur gingen zitten roken.

2,9
  9. Met mijn vriendin bij jullie gegeten, heerlijk! Leuke nieuwe kaart, lekkere frisse gerechten er op! Leuke sfeer, goeie bediening! En een goeie prijs voor wat je krijgt. Echt leuk avondje uit.

10. Klaske 17 punten

Bij binnenkomst kregen we meteen een fijn gevoel, gezellige sfeer. Lekker druk. Rondes kwamen snel. Leuk dat je je eigen gerechtjes kan kiezen. Goeie porties, heerlijke carpaccio. Spare ribs lekker mals! Crispy chicken super! Goeie bediening, snelle en fijne service. Bedankt en tot de volgende keer!

11. Bij binnenkomst een erg kleine tafel voor 3 personen ondanks gereserveerd te hebben. 3E persoon zat precies in het looppad. Na enig overleg toch een groter tafel gekregen. Uiteindelijk na 1 uur eerste ronde gehad. Duurde erg lang, bleek ook druk te zijn maar volgens mij te weinig personeel. Want duurde erg lang voordat ze ons formulier meenamen en dat we weer wat drinken konden bestellen. Was blij dat ik mijn kinderen niet mee had, duurde voor hun zeker te lang. Eten op zich prima voor tapas, niet heel hoogstaand maar wel lekker. Jammer dat de voordeur telkens open bleef staan waardoor de tussendeur open waaide en er elke keer koude wind binnen kwam. Wel paar keer voordeur dicht moeten doen. Zou handig zijn dat de deur vanzelf dicht zou gaan. Daarnaast vonden we het ook erg jammer dat je voor een glaasje water voor bij de wijn €0.50 Moest betalen. Als we nou alleen kraanwater zouden drinken snap ik het wel, er moet ook geld verdiend worden. Maar bij wijn of voor medicijnen zou het gewoon gratis moeten zijn in onze ogen.

3,4
  12. We hebben bij Pata Negra Drachten gegeten dit was heerlijk eten was uitstekend en lekker. Maar Pata Negra Sneek dikke tegenvaller:(!!! De Carpaccio veeel te veel
    Olijfolie, Spareribs te hard, Kipkluifjes smakeloos, Faijta veel te vettig bodem vol met vet, Gamba’s veel te gaar en dus super hard. Echt jammer we hebben maar twee ronde’s gedaan omdat we niet meer voor een derde wilden gaan en daarna ergens anders moeten eten. Zonde van het geld..geen aanrader Sneek...andere kok plaatsen...

1,8
  13. Helma van den Eshof

We zaten in een hoekje gepropt met 20 cm naast ons andere mensen. Het reataurant staat te vol met tafeltjes waardoor er geen privacy is. Heel jammer want de rst was prima.

14. RonElmiraMitchellDylanDirk

Druk en op elkaar, maar daardoor wel gezellig. Kon iedereen, ondanks doofheid, prima verstaan. Is in sommige restaurants weleens anders, bijvoorbeeld door laag plafond en weinig decoratie aan de wanden. Meeste tapas die ons gezelschap bestelde uitstekend op smaak.
    Kok en 'hulpjes' in de keuken hadden er zin in, met veel teamspirit en dankbaarheid richting elkaar. Bedienend personeel gezellig betrokken (er werd naar onze privéverhalen geluisterd én op gereageerd - dus niet simpel aanhoren en ja knikken/zeggen op de juiste momenten) en zeer zeker niet opdringerig qua drankjes.
    Misschien een tip voor gasten: bestel een FLES water of wijn, i.p.v. glazen, dan ben je een tijdje af van het gezeur waar wij dus geen last van hadden. Tweede fles besteld, die in eerste instantie vergeten werd op tafel te zetten. Even vriendelijk vragen, waarop een vriendelijk antwoord kwam en binnen vijf seconden stond de nieuwe fles weer in de koeler op tafel. Daar miste ik ijs in, vond de fles gaandeweg het schenken warmer worden. Maar dat kan ook verbeelding zijn geweest, want naarmate de avond vorderde kreeg ik het steeds warmer in een omgeving die je zeer zeker niet als koud kunt bestempelen. Tel daarbij op dat ijs in water veranderd, met wateroverlast op tafel, menu-
    en bestelkaart. Niets aan die koeler veranderen, dus.

15. Veel te druk. Volgepakt.
    Eten was wel lekker maar soms wel erg kleine porties.
    Erg opdringerig met drankjes.
    Bediening laat echt te wensen over.

16. Op zich leuke tent, maar erg inflexibel personeel. Doen erg moeilijk. Prijs voor volwassenen (€23,75) voor onbeperkt op zich prima maar niet voor de kinderen. Voor hen zelfde prijs. Na lang aandringen kon er wel €3, - voor 1 kind (10 jaar) af. Maar onze zoon van 12 moet volke pond betalen. Gezien de hoeveelheid die zij eten, niet in verhouding.
    Daarnaast een G&T besteld met komkommer. Nee meneer, wij hebben geen komkommer. Dit restaurant gebruikt geen komkommers (? ?! !) bij één van de gerechten werd vervolgens komkommer in de salade geserveerd. Slechte zaak… Uiteindelijk €138 afgerekend (2 volw en 2 kind). Das te veel! Geen aanrader dus!

4,3
  17. Slecht weinig eten voor veel geld. Lang wachten op eten. Veel te dicht opelkaar Zitten.

18. Weer heerlijk gegeten bij Pata Negra Sneek.We. Wij komen vanuit Heerenveen naar Sneek omdat wij het eten er lekkerder vinden. Wel wat opmerkingen/suggesties. IJs zou misschien standaard geserveerd worden bij een drankje en we zaten gister bij de voordeur en er waren mensen die telkens de voordeur open lieten staan en dan was het behoorlijk koud. Een dranger zou misschien een oplossing zijn. Verder was het prima.

19. Heerlijk gegeten vanavond. Snelle bediening maar we waren er dan ook al om vijf uur. Er wordt inderdaad vaak gevraagd of je nog iets wilt drinken maar daar is het woord 'nee' voor bedacht wanneer je dat niet wilt. Glaasje wijn had wel iets voller gekund voor de 4,25 euro. We gaan er zeker nog eens naar toe!

20. Te dicht op mensen die je kiest. Te opdringerig met drankjes. Koud eten

3,5
  21. Onbeperkt tapas eten, dat leek me wel wat. Bij binnenkomst betekende dat onbeperkt trouwens niet echt onbeperkt. Max. 2 gerechten per ronde. Gemiddeld duurt het tussen de 30-45 min voordat een ronde wordt opgediend. in die tijd wordt er gemiddeld 3 keer gevraagd of er nog wat drinken dan worden gebracht.
    Personeel is vriendelijk en de tent ziet er echt gelikt uit, prima dus. Maar je komt er natuurlijk voor het eten en dat eten is gewoonweg niet goed.

Dit restaurant heeft de twijfelachtige eer om de slechtste gamba's ooit te hebben geserveerd. De gamba's waren zo kapot gegaard dat ik ze met een vork niet eens kon opprikken. Het enige dat goed was waren een paar frituur kant-en-klaartjes. Maar dat kan ik zelf ook wel maken.

Kortom: keukenbrigade eruit en opnieuw beginnen!

22. Gezellig en lekker gegeten.

23. T. Hilarius

Dit was een tegenvaller!!! Ooit eens eerder daar gegeten, dus wilde ik nog wel een keer, maar waarschijnlijk een nieuwe kok! Vreemd eigenlijk je mag toch bij alle Pata Negra's hetzelfde niveau verwachten toch?? In andere stad was zeer goed. Niet weer naar Sneek.

24. A.M. van B.

Een matige ervaring dit restaurant. Geen culinaire verassing. Je gaat toch uit eten om je te laten verassen. Fantasieloze gerechtjes, opgemaakt met wel heel veel sla. Dit kan ik thuis ook. Van een beroeps kok mag je toch meer verwachten. Kreeg de indruk dat het bedienend personeel het wel met onze kritiek eens was.

3,2
  25. Leuk restaurant, goeie service en lekker eten voor een mooie prijs! Aanrader

26. Laats met een groepje vrienden gegeten. Wat werden we enthousiast ontvangen! Het was heel druk en dat voor een doordeweekse dag. Toch werden we direct voorzien van brood en uitleg over de kaart. We hebben 6 rondes gegeten en een overheerlijk tapas dessert! De red velvet cake was goddelijk! Ook zijn de spare ribs en de gamba's een dikke aanrader! Hier gaan we zeker weer heen! Minpunten waren wel dat de drankjes vrij duur waren en de garnalensalade smaakte nergens naar.

27. H.Apotheker

De gecremeerde vlees geur komt je al tegemoet als je bij dit restaurant aan komt lopen. Culinair belevenis is nul en de bediening matig.

28. Bij binnenkomst merk je gelijk dat er een geweldige sfeer hangt. Alleen hadden we niet gereserveerd en konden we volgens de bediende bij de kassa ook geen tafel meer krijgen, het was dan ook een zaterdagavond.

Een oudere man, waarschijnlijk de baas, bood ons toch een plek bij de bar aan waar we alvast even iets konden drinken totdat er een tafel vrij kwam, dat zou over een halfuur het geval zijn. Het personeel van de bediening moest zich constant achter ons langs wurmen om bij de computer en achter de bar te komen, waardoor we ondanks de vriendelijke woorden het gevoel kregen dat we nogal in de weg zaten.

Na ons tweede drankje, die zeker niet te min kosten, was er echter nog geen tafel voor ons beschikbaar. "Over een kwartiertje is er wel een tafel vrij." was het antwoord als we vroegen wanner er plek voor ons was.

Na twee uur hadden we er genoeg van en vroegen we om de rekening. "Natuurlijk, ik begrijp het." zei het meisje aan wie we de rekening vroegen. Maar ik plaats van de rekening kwam de oudere man naar ons toe. Hij wilde niet begrijpen dat we genoeg hadden van het wachten en werd boos toen ik zei dat we echt weg wilden.

Zeker vriendelijk personeel en al het eten dat we aan onse neus voorbij zagen gaan zag er ook goed uit. Maar ik had liever gelijk bij de deur gehoor dat er gewoon geen plek voor ons was.

29. Heerlijk, lekker, gezellig, sfeervol, mooie zaak. Dikke aanrader! Goed en vriendelijk personeel.

30. Erg fijn personeel, direct geholpen. Het eten was zeer goed. Soms een tijdje wachten voor het eten er was. Maar het was ook erg druk dus begrijpelijk. Zeker vaker doen en erg gezellig gehad.

31. Gisteravond gegeten, wat viel het ons tegen... gemiddelde wachttijd is een dik half uur, dus je haalt net de 5 keer. Persoonlijk miste ik wat friet en salade, eerder in een ander tapas restaurant zat het wel bij de gerechtjes. Niet met een voldaan/tevreden gevoel weggegaan en ondanks de lage prijs moesten we een pittige rekening betalen! Ben er nog niet achter of de drankjes nou zo duur waren of dat er iets mis is gegaan? Voor ons geen herhaling!

32. De sfeer was erg gezellig in dit restaurantje. Het concept all you can eat is altijd goed. Erg vriendelijke bediening. Maar je komt uiteindelijk toch om lekker te eten en helaas was dit niet het geval. Voor mij als vegetariër heb ik een hele hoop kaas gerechten gezien, weinig variatie en weinig smaak. Voor mijn vriend waren helaas de vlees gerechten ook niet naar wens. Taaie beef, smakeloze gambas.
    Aan de sfeer lag het niet maar helaas niet voor herhaling vatbaar.

33. Met een groep (13 personen) gegeten bij Pata Negra Sneek. We hadden heel weinig ruimte aan de tafels, stoelen werden ertussen gepropt! Het was druk en er liep weinig personeel zodat we lang moesten wachten. We kregen eerst een plank met koude tapas, moesten we met 7 personen delen en dit was heel weinig. Daarna een warme plank waar ook weer zo weinig op lag dat iedereen 1 garnaaltje, blaadje sla en klein spiesje op zijn bord kon leggen en hoppa de plank was weer leeg... tot slot een plank met vette patat. De rekening stond in geen verhouding met wat je had gegeten. Dus na afloop was iedereen het er over eens, hier gaan we nooit meer met een groep naar toe. Jammer hoor!!

34. Dhr T. van Akker

Super lekker gegeten bij Pata Negra Sneek. Na een tijd geleden voor het eerst in Leeuwarden gegeten te hebben, hebben we tijdens het winkelen de vestiging Sneek ook gevonden.
    Het eten dat uit de keukens komt is niet bij alles hetzelfde. Qua bakjes wel, maar wat betreft smaken en presentatie niet. In Sneek kregen we overheerlijke kaaskrokantjes bij de carpaccio. Super leuke avond geworden met vriendinnen en we komen zeker weer in Sneek.

35. Wederom een goede avond gehad bij Pata Negra. Enorm goede prijs kwaliteit verhouding, voor 19.50 goede all you can eat tapas vind je niet overal. Blijft jammer dat de rode wijn te warm is en de biefstuk taai.

36. Super lekker gegeten, en een team dat weet wat ze doen. Lijkt het, tot er een man lijnen gaat uitzetten (neem aan dat het de baas is). Waardoor alle bedieningsmensen een soort van zenuwachtig door het restaurant gaan lopen. Super lekker gegeten, de lekkerste spareribs in tijden. Alleen krijg je echt maar bodempjes wijn!

Zeker potentie

37. De kwaliteit van het eten was slecht. Van een kok zijn ervaring was het eten niet lekker. De service en de sfeer daarentegen was beter.

3,4
  38. Wat een vreselijke avond. Hier met een groep wezen eten met het eten dat we alles konden bestellen wat we wouden (hier betaalden we natuurlijk ook naar). Er werden gewoon grote dienbladen met eten gebracht, wij dachten dat dit normaal was (dit waren de koude gerechten). Hierna toch maar even gevraagd wat nou de bedoeling was en wanneer we zelf mochten bestellen. Dit bleek niet te kunnen want dit was 'makkelijker voor hun'. Het eten zelf was allemaal vettig, vies en lang niet genoeg voor ons allemaal. Als klap op de vuurpijl was onze tafel ook zo geplaatst dat we eronder door moesten gaan wilden we naar het toilet( omdat je zo op elkaar zat).

Na een gesprek met de serveerster toch nog kunnen regelen dat we iets zelf mochten bestellen. Dit waren o.a. gamba's, we kregen 4 schaaltjes met in elk schaaltje 4 garnaaltjes! (voor 12 personen). Mijn medegasten waren op dit moment een beetje chagrijnig aan het worden (ook door het inschenken van de wijn, ze doen er een minimaal bodempje in), maar ik kende de baas dus ik weet wel wiens idee dit was.

Hoe dan ook, ik heb nog nooit met zo'n slecht gevoel staan lopen afrekenen. Hier moet je niet heengaan als je goed wilt eten en al helemaal niet met een groep!!!

2,8
  39. Harriet oppewal

Matig gegeten, bediening was vriendelijk maar moesten lang wachten op bestelling omdat ze het bestellijstje kwijt waren. Had er meer van verwacht.

5,7
  40. Slechte bediening, er werd een wijntje geschonken, nou ja meer een druppel en toen we de bediening
    daar op aanspraken werd gezegd dat er waarschijnlijk al uit gedronken was!!! Bier in vette glazen wat dus gelijk doodsloeg en de volgende gang werd opgediend zonder dat de tafel eerst was ontruimd van de vorige ronde, heel slordig allemaal.

41. Lekker eten en genoeg keuze.

42. Gegeten in de Sneekweek bij dit redelijk nieuwe bedrijf. Eerst buiten een tafeltje, toen naar binnen en ons eten gekregen. Omdat het Sneekweek was konden we 8 hapjes bestellen per ronde. Geen aanrader, het oog is altijd groter dan de maag.

Vlees zit veel ruimte voor verbetering in, droog, en niet na de marinades smakend die aangegeven staan op de menu kaart. Ben zelf ook kok, in de drukte snap ik dat, het is eerder een aandachtspunt dan een klacht.

De stoelen zitten goed, bankjes zijn een beetje hard, maar voor de rest een super avond gehad. Zeer vriendelijk personeel. En dat voor de drukste week van het jaar in Sneek.

43. Anoud Almoflihi

44. Heerlijk eten, snelle en leuke bediening en een gezellige sfeer voor een leuke prijs. Zeker een aanrader!

45. D. De wit

Fijne sfeer, vriendelijke bediening, maar het vlees was niet lekker.

46. Jeroen

Heerlijk gegeten vanavond! Gezellige avond met heerlijke hapjes! Keuze genoeg. Wij komen zeker terug.

47. Carlijn

Er waren zoveel lekkere keuzes, waarbij elke ronde tapas binnen een kwartier op tafel stond. De sfeer is supergezellig en de werknemers oplettend en vriendelijk. De mojito is echt een aanrader, goh wat was die lekker gemaakt!

48. Marga 14 punten

Was wel ok. Prijs kwaliteit klopt niet helemaal. Als je minder eet moet je toch de volle pond betalen! Eigenaar liep inderdaad een beetje als een macho rond, dit geeft geen goede indruk! Personeel prima bezig. 3e tafeltje aan bartafels zou ik weglaten ivm ruimte, ook voor personeel moeilijk omdat alles van achter uit de keuken moet komen.

49. Luuk 19 punten

Heerlijk gegeten echt een aanrader. Vijf rondes zijn meer dan voldoende. Vlotte bediening en het wachten viel best mee. Service is goed op een paar kleine foutjes na. Opdringerig is het niet. Ik noem het service als je glas leeg is en ze komen vragen of je nog wat wilt.

Voor een heerlijk avondje weg een echte aanrader.

50. Gezellig restaurant met heerlijk eten. Duurt wel lang voor je het krijgt. Reken op een half uur per ronde. Dus je haalt het net 5x. Porties redelijk formaat maar jammer dat er maar 2 pp pr zijn. Drinken gaat sneller maar de prijs is dan ook pittig.

Alles bij elkaar wat dat betreft zeker een bezoekje waard. Maar de eigenaar zat als gast in het restaurant maar kwam af en toe van tafel om als een dictator naar zijn personeel te kijken. Daarnaast de dame die bij deze man aan tafel zat had een hond bij!! Sorry hoor maar dat hoort echt niet in een restaurant en dat smerige beest ging nog pontificaal op schoot zitten met kop boven de tafel Bah!! Honden in de zaak zou voor mij een reden zijn om niet meer terug te komen.

51. Heerlijk eten. Duurt te lang voordat je het gerecht krijgt. Dus niet vol gegeten als de tijd om is. Opdringerig met aanbieden van drinken. Pittig bedrag betaald uiteindelijk. Dus onbeperkt vond ik het niet. Maar eten was echt lekker.

52. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Kortom: een aanrader!