Hier zie je hoe de meningen over de Mezzaluna verdeeld zijn.

1. Italiaans Sneek

Fijn restaurant. Heerlijk, smaakvol eten. Ook met kinderen een goede plek. Aanrader!

2. Italiaans Sneek

Marijke

Heerlijk gegeten weer bij Mezzaluna. Als we in Sneek op vakantie zijn proberen we hier altijd een keer te eten. Altijd goed. De pizza's zijn top! En dat is echt een kunst. Ook de risotto was heerlijk. Een aanrader dit restaurant!

3. Italiaans Sneek

H. Bosma

Goede punten:
    - Goede bediening.
    - Het eten was lekker.
    - Het restaurant was sfeervol.

Verbeterpunten:
    - De luxaflex mogen nodig afgestoft worden. Niet erg smakelijk zo naast je bord eten.
    - Er hing een dode vlieg achter de luxaflex op ooghoogte. Ook niet erg smakelijk.
    - De maaltijd was erg klein. We zaten er allebei niet vol van.

4. Italiaans Sneek

Henk Postma

In een gezellige ambiance een overheerlijke pizza gegeten. Een aanrader!

5. Italiaans Sneek

Prima eten (pizza en risotto), goede bediening, leuke avond gehad (ook met kinderen goed te doen).

6. Italiaans Sneek

De service was prima. De risotto was droog en niet erg lekker. De portie's waren in het algemeen erg klein. De inktvisringen als voorgerecht waren qua prijs / kwaliteit erg matig en erg het was erg weinig.

7. Italiaans Sneek

Afgelopen week hebben we met 4 personen heerlijk gegeten. Risotto, pasta en pizza waren goed op smaak en van goede kwaliteit. Geen kleine porties zoals ik las in andere recensies; sterker nog de risotto met garnaal en cognac was zeer ruim.
    Door de goede ervaring zijn we er zeker van dat we nog wel eens terugkomen!

8. Italiaans Sneek

Afgelopen zondag, 07-12-2015, heb ik met mijn vrouw na reservering bij Mezalluna in Sneek gegeten. Wij beiden vonden dit alles tegenvallen.

Mijn Risotto met zalm was zeker smakelijk, maar was, als bij een gaarkeuken, met een pollepel op het bord uitgestort zonder enige opmaak of iets erbij. Daarnaast was de hoeveelheid erg weinig. Mijn vrouw had een pizza maar deze was ronduit smakeloos. De bodem was goed, maar weinig tomatenpasta en vulling was flauw.

De bediening was op zich wel goed. Qua sfeer was de start van ons etentje ook niet echt geweldig. Een dame uit de keuken sprak de afwashulp aan achter in de keuken, en de toonnatie kwam ons niet vriendelijk over. Doe dit soort zaken niet waar de klanten bij zijn.

We hadden veel positieve berichten over Mezalluna gehoord, maar kon dit niet waarmaken. Zo kan een ieder een minder goede dag hebben, maar we durven het niet aan nog een keer hier te reserveren.

9. Italiaans Sneek

Vriendelijke bediening, goed gegeten, zeer slechte akoestiek en veel lawaai uit de open keuken

10. Italiaans Sneek

Marten Wiersma

Het eten was erg lekker en de bediening goed. Wat ons nogal heeft gestoord is de herrie, o.a. veroorzaakt door een handeling die in de keuken plaatsvond. Er moest blijkbaar vlees platgeslagen worden. Door het lawaai was een normaal tafelgesprek niet mogelijk. Erg jammer. De volgende keer gaan we er alleen nog naar toe als we buiten kunnen eten.

11. Italiaans Sneek

Eten van heel goede kwaliteit! Drankjes wat minder. Bediening niet van alle personeel even professioneel. Was wel erg lawaaiig, akoestiek is niet geweldig. De entree is rommelig, omdat die als opslagruimte gebruikt wordt, jammer!

12. Italiaans Sneek

Vendrig

We verheugden ons op een gezellig gezinsetentje, ons enthousiasme werd echter snel minder. De bediening liet lang op zich wachten voordat ze naar onze tafel kwamen om wat drinken te kunnen bestellen. Het excuus was dat het zo druk was, dat vonden wij vreemd want er waren nog tafels vrij.. Bovendien hoor je dat niet tegen klanten te zeggen, dat is onprofessioneel. Een klant wil gewoon geholpen worden. Na het bestellen van een karaf water gebeurde er niets, vervolgens hebben wij deze nog 2x moeten bestellen voordat er wat kwam.. Ook ons kleine bruchetta voorgerechtje duurde 1 uur en een kwartier.. Ons humeur was aardig gedaald. Het eten was verder prima, maar de bediening maakte geen contact. Iets vragen of bestellen lukte niet.. We hebben het maar zo gelaten, maar dit restaurant is voor ons niet voor herhaling vatbaar.

13. Italiaans Sneek

Dirk

14. Italiaans Sneek

Veronica

De pizza's zijn precies zoals ze moeten zijn!

15. Italiaans Sneek

Wat een genot! In 2 uren tijd zijn we meegenomen naar Italië, van de wijngaard naar de olijvenbomen met gezelligheid en passie. Fantastische producten, heerlijke smaken, prima service en voor een hele mooie prijs.

Een absolute aanrader voor mensen die lekker eten waarderen. Geen massa, niks standaard, maar een restaurant wat uitblinkt in authenticiteit.

16. Italiaans Sneek

Gamba's met spaghetti: Zeggen en schrijven 5 kleine gamba's en een klein bakje spaghetti met tomatensaus, dit leek meer een spaghettisoepje wat te pittig was. Zonder enige groente, nul en dat voor €26.50, schande.
    Bier: Maar 1 speciaal biertje "Palmpje".
    Gastheer van mij ergerde zich vreselijk, de gamba's van mij werden alleen geserveerd en vervolgens gebeurde er minuten lang niets!
    Ik heb behoorlijk wat restaurant ervaring, maar pas een keer slechter mee gemaakt.

1,1
  17. Italiaans Sneek

Michela De la Cruz

18. Italiaans Sneek

Het enige echte Italiaanse restaurant. Hier word met passie gekookt, de liefde van de eigenaars proef je terug in het eten. Wij zijn hier na het ontvangen van een kadobon terecht gekomen en gaan nooit meer naar een andere Italiaan. En geven graag een kadobon aan anderen om ze ook kennis te laten maken met de heerlijke keuken van Mezzaluna.

19. Italiaans Sneek

Niet al te groot restaurant, wel een leuke intieme Italiaanse sfeer. Half open keuken. Hoewel er pizza gegeten kan worden moet je maar Mezzaluna voor de echte Italiaanse gerechten gaan. Prima kwaliteit, redelijke prijs, niet heel bijzonder, maar gewoon goed.

20. Italiaans Sneek

Hier laatst een keer gegeten met mijn vriendin. Vooraf hadden we een stokbroodje kruidenboter, deze was prima, zou wel iets meer mogen zijn. Als voorgerechtje deelde we gefrituurde inktvis. Deze is zeer lekker. Als hoofd had ik een pizza quatro formagi en mijn vriendin een pasta. De pasta was best lekker en de pizza op zich prima. Echter niet de beste pizza ever. Bij het eten had ik een glas rode wijn besteld. Je krijgt dan een soort lambrusco, het zou fijn zijn als dit zou worden aangegeven op het moment dat je dit besteld.

21. Italiaans Sneek

Zeer lekkere zalm pasta! Het was aardig druk dus het duurde even voordat m'n eten er was, maar het was het wachten waard!

22. Italiaans Sneek

Erg goede pizza's met echt dunne bodem. Echt een aanrader. Bij ons waren de pizza's er erg snel, maar het is dan ook geen hoogseizoen.

23. Italiaans Sneek

Heerlijk

Het duurt even voordat je pizza komt
    Maar daarna heb je een lekkere, dunne pizza.

Aangeraden voor diner.

24. Italiaans Sneek

Miranda van den Broek

We komen elk jaar uit Rotterdam om in Friesland vakantie te vieren en elk jaar komen we weer terug bij Mezzaluna. Afgelopen week veer voortreffelijk daar gegeten. Ik heb zeker nog nooit zo lekker Italiaans gegeten hier in Nederland.

25. Italiaans Sneek

Excelsior

Vandaag vanuit Rotterdam in Sneek beland. Ik heb hier mijn beste quattro stagioni pizza ooit gegeten! Wat een top tent!

26. Italiaans Sneek

Lekkerste tomatensoep ooit, echt een aanrader als voorgerecht!
    Verder altijd lekkere pizza of pasta.
    Porties zijn prima.

27. Italiaans Sneek

Onbeschofte bediening! Te kleine porties. Eten was bijna koud.
    Niet voor herhaling vatbaar!!

28. Italiaans Sneek

Martijn en Joke

Voor de beste pizza hoef je niet helemaal naar Italie, Nee die haal je of eet je bij Mezzaluna, werkelijk niet te versmaden. Wij komen hier al 5 jaar met regelmaat en kunnen dan ook echt zeggen dat de kwaliteit zeer hoogstaand is. Dit geld niet alleen voor de goddelijke pizza's, maar voor de hele kaart. Bediening is ook super, en gewoon heerlijk zitten in het restaurant. Onze complimenten aan top kok Ara en Elvira en het personeel.

29. Italiaans Sneek

Hier een keer een cannelloni gehaald omdat het 't enige restaurant in Sneek is die 't heeft. Thuis aangekomen m'n bakje opengemaakt en het vervolgens in een holle kies gestopt! De smaak was ook niet geweldig dus voor mij reden genoeg om hier nooit meer te komen!

30. Italiaans Sneek

Gisteren 21 augustus onze trouwdag gevierd.

Vriendelijke ontvangst. Een zeer gezellig klein restaurant waar je letterlijk zo in de keuken kunt kijken.( dit zegt al genoeg over de kwaliteit) Heerlijk gegeten. Voor hoofd en nagerecht. Meer dan genoeg.
    Zeker een aanrader voor diegene die van echt Italiaans eten houdt. We wonen in het oosten van het land en wanneer we er een keertje in de buurt zijn komen we zeker terug.
    Tip: vraag even of het hoofdgerecht een kleine hoeveelheid is, de ober zal U dit eerlijk zeggen of hier een voorgerecht bij hoort.

Groeten Tom en Jolanda.

31. Italiaans Sneek

Julian

Wij hebben hier afgelopen maandag gegeten. Onze verwachting was hoog, maar helaas viel het tegen. Lambrusco hoort mousserend te zijn, maar dat was bij de geserveerde niet meer het geval. De gerechten smaakten wel, maar niet meer dan dat. De prijs kwaliteits-verhouding is niet juist (karige gerechten).

32. Italiaans Sneek

Al meerdere keren wezen eten, gezellige goede bediening, eten super en vers, wijn is top.

Altijd weer een feestje.

33. Italiaans Sneek

Cuncina Italiana betekent gewoon Italiaanse keuken. oftewel het restaurant moet je dan gewoon Mezzaluna noemen. niet erg lang toch?

34. Italiaans Sneek

Een jaar of twee geleden opende dit restaurant en het spijt me dat we hier niet eens eerder naar binnen gestapt zijn.

Het is een sfeervol restaurant met veel Italiaanse accenten maar niet tè.
    De maaltijden zijn vers en (dus) lekker en staan al vlot uitdagend onder je neus.

Je kunt hier dus lekker een paar uur met een stel vrienden doorbrengen maar ook voor een doordeweekse snelle hap zit je goed.

Niets te zeuren dan? Ja; dat heb ik bijna altijd. Over de naam is te lang nagedacht. Die is dus te lang. Je kunt daarom nooit tegen iemand zeggen: "Je moet eens naar Cuncina Italiana Mezzaluna gaan" want dat onhoudt een nerd nog niet.

Vorige pagina