De Walrus in Sneek

Op loopafstand van parkeergelegenheid Martiniplein

7 minuten op loopafstand van het station.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Walrus

1341319905 35
1372862035 63
1421927571 53
1492021193 64

1. Heerlijk gegeten in een zeer gezellig restaurant!

2. Het hoofdgerecht smaakte prima. De desertwijn werd geserveerd in een smerig glas. Deze teruggegeven. Vervolgens zag ik dat de bediende het overschonk in een ander glas. Dat is naar mijn idee niet zoals het hoort. Respectloos naar de klant!! Nadat ik de serveerster achter de bar hier op aan sprak werd het pas van de rekening gehaald. Dus goed opletten!!

3. Afgelopen zaterdag 3 juni hebben we weer bij jullie gegeten. We hadden vrienden te gast en die hebben we mee uit eten genomen. Bewust gekozen voor de Walrus omdat het altijd goed is! Echter nu viel het enorm tegen. De hamburger was zeer matig, broodje was smaakloos en te hard. Nagenoeg geen extra's. Een blaadje sla en 3 schijfjes augurk en dat voor geloof ik 13,95 €. Mijn vriend had een zalmmoot met graten, smaakloze stoofpeertjes, waterig rauwkostmengseltje en slechte patat. Het toetje, banaan met ijs en chocoladesaus, was ook niet wat we gewend zijn. Het ijs was te koud en smaakloos, de saus te waterig en de slagroom heb ik niet gevonden.
    Ik wilde dit toch even kwijt want het is werkelijk niet wat we gewend zijn en ik vind/vond het een te leuk adres. Omdat we gasten bij ons hadden vond ik het lastig om dit ter plaatse te melden. Nu hoor ik dat er een nieuwe eigenaar in zit en hoop niet dat dit het nieuwe concept is want ik wil nog graag terugkomen.
    De bediening was overigens uitmuntend daar zal het zeker niet aan liggen. Ik had ze graag een fooi willen geven maar omwille van de kwaliteit van het eten heb ik dit nagelaten.

4. Vriendelijk personeel en gezellig!

5. A. De Jong

Gezellig gegeten in de Walrus. Vooral de proeverijtjes zijn een succes. Hoofdgerecht heel middelmatig, niet bijzonder.
    De kinderen kregen een kinderijsje: (te) veel ijs en misschien een idee om ook een echt kinderijsje op de menukaart te hebben, niet teveel ijs, maar met keuze uit een lekkere topping ? En heel simpel, een parapluutje er op of het ijs in een leuke beker. Heel leuk was het cadeautje wat de kinderen mochten uitkiezen, omdat ze de placemat mooi gekleurd hadden. Werkte stimulerend om door te eten.
    Hoofdgerecht 3 soorten vlees, was qua smaak heel matig van smaak. Teveel klanten misschien zodat er te snel moet worden gewerkt?

6. DEROEPER J

Na diverse bezoeken aan ziekenhuis Sneek, is dit een ideale stek om te vertoeven. Jammer dat het zo achteruit is gegaan. Ga er wat aan doen Walrus. Dit is zo jammer.

7. C. Dijkstra

Prima avond maar te weinig kennis bij bediening.

8. Wij hebben een gezellige en leuke avond gehad bij De Walrus. De medewerkers waren ondanks de drukte zeer behulpzaam en gastvrij. Het proeverijmenu was zeer fijn om eerst even iets te kunnen proeven. Bij het hoofdgerecht was de opmaak wat saai, maar smaakte verder prima. De sfeer was de hele avond zeer goed en wij komen graag terug.

9. Wel heel gezellig gezeten daar, maar vind de kaart wat eentonig.

10. Jammer dat het zo achteruit is gegaan, ging er altijd met veel plezier heen maar kom er nu niet meer graag, ga liever ergens anders heen!

11. hennie feenstra

Lekker gegeten. Was er gezellig.

12. Steenkoude hamburgers tot tweemaal toe. Afrader! Als café goed, maar goede recenties zijn kennelijk naar het hoofd gestegen.

13. Na informeren of glutenvrij mogelijk was, plaats genomen. Geserveerd werd: 1 stuk kale vis, 1 bakje appelmoes en 1 schaaltje kale rijst. Na het verzoek of er iets meer bij kon, werd er een bordje met drie stukjes geroosterd brood neergezet... zonder boter of iets... degene die belast is van ons gezelschap met coeliakie is net als wij heel verdrietig huiswaarts gegaan. De bediening was erg aardig en deden hun best. Het andere eten was ook prima. Soms is het beter om eerlijk te zijn dan om koste wat kost gasten aan te trekken.

14. j heida

Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

15. Het lijkt wel of de bediening steeds slechter wordt. We belden om te reserveren, maar dat hoefde niet, want er was altijd wel plek voor twee personen! Dus wij naar de Walrus, en ja, vol.. We worden niet geholpen, al het personeel heeft haast.

Als we dan vragen of er nog plek is voor twee, wordt ons verteld dat we maar even aan de bar moeten wachten. Meneer wil weer weglopen. Snel gevraagd wanneer we dan ongeveer aan de beurt zijn: ja over een kwartier ongeveer. Meneer van de bediening loopt weer weg.

Oke, wij zoeken naar een plekje aan de bar, was er niet. Dus we staan wat hopeloos tussen de drukte. Geen personeel dat ons nog helpt zoeken naar een oplossing. Nouja.. toen zijn we dus maar weggelopen. Erg jammer.

16. Super gegeten 1e Kerstdag, altijd goed en gezellig in de Walrus!!

17. Gretha de Vos

Heerlijke gerechten, geweldige service, vriendelijk personeel.

Kortom, ga ervoor!

18. Meerdere keren gegeten en gedronken. Snelle service en vriendelijk personeel. Toch leek de maandag ochtend niet het juiste moment te zijn voor sommigen. Erg arrogant en onvriendelijk behandeld door 1 dame, ook na haar hier op gewezen te hebben werd dit niet ter harte genomen. Al met al wel een goed restaurant.

19. Na een zeer slechte ervaring van een tegenovergelegen restaurant, nu wél heerlijk gegeten en genoten van de goede bediening. De juiste snelheid qua serveren van de gangen en altijd vriendelijk glimlachende bediening. Dat doet de man deugd! Een aanrader voor een avond gezelligheid.

20. Christoph Baumsteiger

Essen lecker, Bedienung nett, unique locatie.

21. Zelf heb ik een glutenvrij dieet, wat erg moeilijk is om dan te gaan lunchen in de stad. Toen ik de bediening naar de opties vroeg kwam gelijk de kok uit de keuken met een goede uitleg. Tot mijn verbazing kon ik bijna alles bestellen, want er was van alles aanwezig. Zo heb ik een heerlijk broodje Carpaccio gegeten, helemaal glutenvrij. Mijn man had en heerlijke tosti.

Al met al een super gezellige lunch gehad en erg lekker.

22. Gisteravond even nog wat drinken bij de walrus, om 22 30 al laatste ronde aangezegd en 23.30 de kussen onder onze billen weg getrokken. Erg onvriendelijke dame, nog nooit meegemaakt bij de walrus, helemaal verbaasd. Daarna nog een veeg uit de pand dat we onze fietsen niet goed geparkeerd zouden hebben. Kortom voortaan denken we wel even na waar we nog even gezellig een afzakkertje halen.

23. Tijdens sneekweek met een groep vriendinnen op het terras gaan zitten. Ook door de goeie ervaringen met Walrus in Leeuwarden leek het ons leuk om dan ook hier in Sneek een kijkje te nemen. Maar helaas was het onder onze verwachtingen wat heel erg jammer is. Door opstapeling van hele kleine dingen die makkelijk voorkomen kunnen worden hebben wij daar met kleine frustraties gezeten.

Op de tafels lag nog een laagje water van de regen.
    Bij de eerste keer dat de bediening vroeg wat we wilden drinken, werd er niet omgekeken naar dat laagje water op de tafel.

Vervolgens bij de 2e en de 3e keer dat het drinken gebracht werd lag er nog steeds een laag water. Waarop we vervolgens zelf moesten vragen of het ook mogelijk was dat de tafel even droog gemaakt kon worden. Dit werd dan uiteindelijk wel gedaan.

Bij het bestellen van een mixdrankje was het niet zoals verwacht. Het smaakte naar pure limonade waar er een goedkope jus 'd orange was gebruikt. Later bleek de prijs hier ook nog 7 euro voor te zijn. Wat dus echt niet overeenkomt met de kwaliteit.

Ook bij het bestellen van een bittergarnituur (10 stuks) kregen we niet de 10 stuks die op de kaart stonden. Nu gaat het dan ook om 1 bitterbal dus hebben we hier ook niet moeilijk over gedaan, maar het waren de pure opstapelingen van kleine fouten die gemaakt werden.

Vervolgens ook nog nacho's besteld, waar je bij een grand café toch wel wat van verwacht... dit viel ook wel tegen.. erg simpel en beetje flauw van smaak. Niet wat we voor die prijs verwacht hadden van bijna 8 euro.
    Wel was het een erg grote schaal dus de hoeveelheid kwam wel overeen met de prijs die je betaalde.

Heel erg jammer dat er wel grote verschillen zijn met Leeuwarden en dat dit komt door hele kleine dingen die voorkomen kunnen worden!

Volgende keer zal ik hier niet zomaar weer heen gaan en zullen we als groepje een ander terrasje gaan opzoeken.

24. Prima gegeten, what you see is what you get.

25. De Walrus is zeker een gezellige tent en erg bekend onder de Snekers! Eten is goed. Service prima! Minpunten zijn: het te snelle reageren van medewerkers op als je wat besteld! Je zit net en je moet al weten wat je wilt drinken, dat kan anders! De goedkope kaarsjes die bij de winkel tegenover de walrus vandaan komen wekken geen professionele indruk! Het bier is duur, in hartje Amsterdam is een biertje goedkoper! En zijn zeker meer leuke Eettentjes in Sneek waar je voor minder geld ook leuk en lekker kunt eten!

26. Komen regelmatig in de Walrus voor een drankje of kop koffie. Maar iedere keer weer de vraag van "wilt u er ook lekkers bij?" Vind dat vervelend. Echter vanmiddag het dieptepunt mijn vrouw had de koffie op en ik niet komt er een serveerster vragen of we nog iets willen dranken. Vertelde dat ik mijn koffie nog niet half op had. Maar mijn vrouw kon wel wat bestellen was de reactie van de serveerster omdat ze het al op had. We zijn maar weggegaan en komen voorlopig niet terug. Voel mij de laatst tijd niet echt welkom.Ben mans genoeg om zelf iets te bestellen en snap ook wel dat ik er geen uren kan zitten op 1 consumptie.Jammer

27. Jeffrey a Nijeholt

Heb een redelijke ervaring met het eten bij de walrus. Echter is dat nu voorbij. Ik belde om te reserveren voor 2 personen, dit kon helaas niet want reserveren kan pas vanaf 4 personen. Men vroeg mij dus om dan maar aan de bar te zitten en wachten tot er plek is. Anders gezegd 'je bent niet welkom'. Dit heeft niets met gastvrijheid te maken, maar meer met incompetentie en het niet serieus nemen van je klanten. Bij de Walrus kom ik niet meer.

28. Leuke terrasje, mooie interieur, dit zijn de pluspunten. Minpunten; koude eten, onervaren personeel, het is meer een kroeg dan restaurant, druke luidruchtige tent, en je betaalt veel meer dan wat je op je bord krijgt.

29. Vlees trio, groente heerlijk, varkenshaas erg droog rest heel normaal. Voorgerecht (brood) kwam direct, daarna 55 minuten gewacht op hoofd gerecht. Waardeloos

30. Bonnerss

Matig. Koud eten en weinig. Jong onervaren personeel. Meer een kroeg. Afrader!!

31. el Pacho

32. Samen met mijn vriendinnen gaan we hier graag een borreltje doen, lunchen of dineren! Een informele sfeer met leuke muziek. Met name geschikt voor de wat jongere doelgroep. Eten is heerlijk, bediening goed!

33. Zeer matig, vaak koud eten, onervaren personeel, een hoop "poeha" en decadent gedrag omdat het zo'n "grote naam" heeft gemaakt maar puur door promotie en goede locaties maar dat is niet waar het om gaat! Jeugd vindt het geweldig door het interieur en omdat je er kunt uitgaan. Het is dan ook juist dat dit een ordinaire biertent is. De eigenaar denkt dat hij de horecakoning van Friesland is en loopt in zijn slordige kleding in zijn zaak etc. Men blaast hier nogal hoog van de toren en hoogmoed komt voor de val!

34. Bijzonder druk en luidruchtig niet alleen door de vele tafeltjes die erg dicht tegen elkaar staan maar ook het veel te hoge muziekniveau, het personeel kan je nu en dan niet eens verstaan. Op zich voldoende personeel maar er zijn op zijn minst wel zes verschillende aan tafel geweest. Maakt een rommelige indruk. Ze geven geen indruk oprecht belangstellend te zijn, voor de vorm wordt er geinformeerd hoe eea heeft gesmaakt. Bij het afrekenen helemaal niet.

Gerechten zijn op zich goed bereid maar niet in verhouding met de stevige prijs.

Mogelijk was mijn verwachting te hoog gespannen of ik had de Walrus vestiging in Leeuwarden waar de bediening echt anders is in gedachten maar kom hier in Sneek niet terug.

35. Leuke bediening, lekker eten en sfeervol. Kortom lekker uit eten!

36. Erg leuke en gezellige zaak. Snelle en nette service, geen onverschillig personeel. Kwaliteit van het eten was erg goed en ondanks de drukte toch snel op tafel. Lekkere gerechten en goede locatie in centrum Sneek, ook leuk om op het terras te zitten en mensen te kijken.
    Lange tijd terug hier ook gegeten en toen hadden ze een chocoladetaart als nagerecht die echt heerlijke was en opgemaakt als een waar kunstwerkje, bijna zonde om op te eten maar prachtig om te zien. Een echte aanrader dit restaurant!

37. Gezellig restaurant, leuk personeel, prima eten. We komen zeker terug.

38. Na diverse terrasbezoeken (namen weten we niet meer, maar wel veel leuke mensen ontmoet) eindelijk een plekje kunnen scoren op het terras van de Walrus. Het is dat we niet zo'n honger hadden, want ik kreeg een verkeerde bestelling voorgeschoteld, dus alles ging meteen weer terug. Dit werd goedgemaakt met een gratis drankje van het huis. De heeg smaakte goed, maar de vleestrio was niet veel bijzonders. Dit alles zal vast met de drukte van de Sneekweek te maken hebben gehad ... Op naar de muziek!

39. Personeel moet meer lachen, eten is prima alleen erg weinig voor wat je er voor moet betalen.

40. donker restaurant, kleine tafeltjes en een enorme drukte...
    als je rustig wilt dineren ben je hier op de verkeerde plek.
    We hebben na het voorgerecht de biezen gepakt.