Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Smilde verdeeld zijn.

Drie pizza’s besteld vanavond.
    En waren precies op tijd klaar.
    Hadden het een ander veranderd aan de pizza en was precies wat we gevraagd hebben de pizza’s waren super lekker.
    Ga Zo door mannen 👍🏻👍🏻

Voor de eerste keer hier gegeten. Het was leuk, lekker en de bediening was vriendelijk! Voor herhaling vatbaar!

de schutkampen

Vriendelijke ontvangst, Veel variatie in het aanbod. Heerlijk gegeten.

1x eten gehaald en direct de laatste keer. 2x kapsalon. Voor een kapsalon zelfs te vet. Lang wachten op je bestelling en de zaak rook naar oud vet.

Eten besteld om half 7 dit zou 3 kwartier duren dus om kwart over 7 bij ons zijn! Toen het er om 20 voor 8 nog niet was heb ik maar eens heen gebeld! Het zou toen nog 20 minuten duren, ik heb daarbij aangegeven dat ik dan graag wel korting zou willen ontvangen. Om 10 over 8 kwam het eten er eindelijk aan na bijna 2 uur wachten (en dus weer 10 minuten later dan aan de telefoon werd gezegd). Aan de deur kreeg ik 7 euro korting bij een bestelling van 48 euro. Aangegeven het hier niet mee eens te zijn maar ze konden niks doen. Heb ze de bestelling weer mee terug laten nemen! Hier bestel ik dus nooit weer!

Van binnen veel mooier en gezelliger als buiten doet vermoeden. Leuke sfeer. Eten vers en prima. Voldoende keuze. Bediening prima. Woksauzen kunnen wel beter... en smakelijker.

Karin Dijkstra

Lekker eten, gezellig, goede bediening.

Kleine kapsalon en klein broodje Doner besteld, met een zak patat. Bestelling zou binnen 3 kwartier geleverd worden, heeft anderhalf uur geduurd. Meerdere keren gebeld, nauwelijks te woord gestaan. 'Uw bestelling kan ieder moment/binnen een minuut geleverd worden mevrouw.'
    Bestelling buiten op moeten halen, bezorger kon 'het huis niet vinden'. Bestelling viel veel duurder uit, in plaats van kleine kapsalon en klein broodje beide groot gekregen (en betaald). Patat konden we weg gooien, slap en koud. Nooit weer Mevlana Smilde.

Jorrit van de kant

Erg gezellig eten, leuke bediening en een top familie bedrijf.

Gert. Strating

Hier kun je heerlijk eten, een van de beste wok-restaurants die wij kennen. Als je aan komt rijden denk je, is het hier? Maar van binnen is het prachtig en het eten is super van kwaliteit!

11. Chinees-Indisch Smilde

Goede bediening, lekker eten voor een kleine prijs. En dus de uitstraling en sfeer maar op de koop toegenomen. Voor een kleine beurs een aanrader en de eigenaren doen erg hun best.

Een gezellige plek om met vrienden en of familie te eten. Het eten is goed en erg lekker. En 't personeel is altijd in voor een praatje of een geintje.

13. Pizzeria Smilde

Hallo mensen.

Als je echt lekker wilt eten, raad ik het zeker aan. De spare-ribs zo lekker mals!! Hmmm, heerlijk, petje af voor deze mannen. Je kan wel proeven dat het met liefde wordt bereid.
    Service is wel klein beetje aan verbetering toe, maar zo'n beetje alle gerechten zijn daar wel goed te doen! En de porties zijn veel groter dan bij ons hier in Assen. Jammer dat ze hier niet bezorgen, want hadden zeker een hele goeie aan mij qua verdiensten. Top!!

Trudy

Heerlijk gegeten. Goeie verse producten en uitgebreide keuze. Enige minpuntjes vonden wij dat in de all inclusive formule alleen de bier en wijn zaten en geen andere alcoholische dranken en het erg massaal is als het druk is. Het vreetschuur gevoel! Maar ja wat wil je in zo'n goed restaurant.

Wij gaan vanavond voor de 6e keer erheen. Prima eten, prima service. Beter dan veel andere wok restaurants.

16. Pizzeria Smilde

R. van der Lugt

17. Pizzeria Smilde

Via de site besteld en wat blijkt geld van mijn rekening af €30 en foutmelding bij bestelling. Bellen naar Amigo en die verlenen totaal geen service. Bel thuisbezorgen.nl maar we kunnen niks voor je doen. Op mijn vraag wat is het nummer verwijzen ze me door naar de site. Eén keer besteld bij deze toko en niet weer, eten is zeer matig te noemen. Is pertinent geen aanrader. Niet bestelllen of afhalen!

18. Chinees-Indisch Smilde

Mee-neem menu voor 2 personen gehaald. Het eten was ontzettend smerig en zuur. Het smaakte alsof het weken ingevroren is geweest.
    Aardige mensen maar absoluut geen aanrader!!

19. Chinees-Indisch Smilde

Vriendelijke mensen, goed eten, kunt er ook terecht voor portie soep.

Net voor de 3e keer naar het Golden Wokpaleis geweest. Het is en blijft super. Ondanks dat het in het kleine dorp Smilde zit is dit echt een verrassing. Eten en drinken is echt ok. Ga er zeker vaker heen... Als je in de buurt bent is dit een aanrader.

21. Pizzeria Smilde

Arjan Vrijland

22. Pizzeria Smilde

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Altijd tijd voor een praatje pot. Ook in voor een grapje.
    Bestellings duur is afhankelijk van drukte; rond etenstijd (5-6) duurt het iets langer, wat begrijpelijk is.

Sinds vorig jaar de beste shoarma ooit geproefd: echt lamsvlees! Goed gekruid ook.

Spareribs zijn niet te versmaden. Nog nooit zulke sappige en malse spareribs gegeten. Zelfs niet bij de Argentijn!

Pizza's kun je volledig zelf samenstellen. Zowel Fays als Supermario bakken ze vervolgens lekker bruin!

Kortom: een echte aanrader!!

23. Pizzeria Smilde

AWA

Vanavond een zeer slechte ervaring meegemaakt, bestel er trouwens al jaren, maar kennelijk is dat hier niet belangrijk. De bestelling zou 30 a 45 minuten duren om te worden bezorgd. Uiteindelijk na 1uur en 40 minuten was het eten daar, bestelling niet compleet, kids moesten al naar bed, kortom koud eten. Beklag gedaan, er kan nog net sorry af, maar daar houdt het ook mee op. Eten is goed, maar planning afgeven waardeloos.

24. Pizzeria Smilde

De spareribs zijn niet te overtreffen !!!!@
    Sfeer is ook erg goed!!
    Aanrader.

25. Pizzeria Smilde

De lekkerste spareribs van Drenthe en ook de pizza shoarma is een aanrader!

26. Pizzeria Smilde

Goed en lekker eten!

Altijd gezelig!

EO

Mooi verbouwd, goede service en lekker eten. Flexibele eigenaar, is bereid mee te werken bij afwijkende vragen.

Lekker.

28. Chinees-Indisch Smilde

Jacob

Redelijk tot goed restaurant.

Pekingeend matig trouwens.

29. Pizzeria Smilde

Een aanfluiting.

Nadat drank bestelling was opgenomen kwam men terug met de mededeling dat de koelkast half leeg was.

Toen vervolgens iedereen z'n bestelling had was men toch één vergeten.

Het eten was benedenmaats. Complete surimisticks op een pizza?

Nee, dat hoort niet zo!

Verder: slappe aardappelschijfjes.

Helaas.

30. Chinees-Indisch Smilde

Zeer vriendelijke mensen, lekker eten, voor een goede prijs.