WOK Plaza in Sluiskil

1322742009 77
1419524440 66
1443720048 75
1504209068 69

1. Vanavond hier geweest. Onthaal zeer kortaf, onvriendelijk personeel die zonder iets te vragen je bord vanonder je neus haalt zodra je het laatste stukje vlees of vis op hebt. Vreselijke bazin die een slecht voorbeeld is voor de rest van de bediening. Eten was kwalitatief ook geen topper.

2. Wij zijn er afgelopen Zaterdag wezen eten. We hadden om 19.00 uur gereserveerd. Het was erg druk maar komt ook omdat het niet te duur is. Veel lege bakken wat niet aangevuld wer. De garnalen die al bereid waren rook je wat betekend dat het niet meer vers was. Jammer. De groenten, onbereide vlees en vis zag er goed uit. Het nagerechtenbuffet was nagenoeg ook niet bij gevuld. Je betaald de volle prijs en je krijgt dan toch ook geen korting omdat niet alles er is?

3. M.bolleman

Het was er erg gezellig vele tafels waren bezet, er heerste een gezellige sfeer.
    Er was eten aan overvloed lekker vers en warm, het eindigte was dat ik wel 3× moest vragen om een glas rode wijn, maar dat kwam uiteindelijk ook weer goed, in plaats van een glas kwamen ze met 2 glazen wijn dus ik had genoeg voor de rest van de avond.
    Zeker een zaak waar wij nog eens naar terug gaan.

4. Zeer asociale ontvangst van mevrouw de bazin. Eten was koud en te weinig. Er wordt steeds maar opgeruimd.
    Met andere woorden: betaal en donder zo snel mogelijk hier op. Nooit meer.

5. R.Kienhuis

2 Augustus met een club vrienden verjaardag en huwelijksverjaardag gevierd en omdat iedereen van sushi en verdere koude vis houd, natuurlijk naar de wok in Sluiskil.

Om half 7 afgesproken met iedereen maar er was om die tijd al geen stukje sushi meer te vinden, geen paling en alleen wat snippers zalm en droge haring.
    Op de vraag of er nieuwe sushi kwam omdat het op was kreeg ik als antwoord van de nors kijkende gastvrouw :"Tja de ene dag eten ze meer sushi dan de andere dag" ehhh ik betaal de ene dag toch ook niet minder dan de andere dag?

Er werd snel wat slappe uit elkaar vallende sushi neergelegd en dat was het visbuffet dan.
    Een paar mensen van de groep waaronder ik dus hebben weinig gegeten want alles is gewoon na 7 uur gewoon zo goed als op en mag je restjes eten want bijvullen is iets waar ze amper aan doen.

Verjaardagsetentje verpest en bijna € 600,00 lichter.
    En dan stuurt je partner een bericht via deze pagina om het niet openbaar te gooien en die wordt niet eens gelezen of beantwoord, pure minachting voor de klanten dus.
    Ons zijn jullie dus kwijt als vaste klant en we gaan wel naar een ander restaurant, daar wordt alles gewoon vers gemaakt en krijg je dat waarvoor je betaald en zijn die dicht gaan we wel naar een of andere pizzeria. Alles is beter dan wokplaza (goedkoop is hier duidelijk duurkoop).

Het begon geweldig na de verbouwing maar tegenwoordig is het niveau van Wokplaza weer als die van vòòr de verbouwing.

6. De prijs/kwaliteitsverhouding is top. Service is top en de bazen zijn vriendelijk, alleen zijn we de vorige keer er achter gekomen dat de bediening alleen fooi krijgt als je het rechtstreeks aan ze geeft. Ze krijgen geen fooi dat aan de kassa wordt gegeven. Dat is wel raar.

7. Zeer goede ervaring, ik kom hier regelmatig.
    Prijs/kwaliteit is uitstekend.
    Een opmerking, ouders laten hun kinderen te vaak alleen door het restaurant rennen.
    In het weekend vaak te druk het personeel is dan vaak over belast. Wat dan vaak irritatie veroorzaakt.

8. We kregen rauwe kip geserveerd.
    Ook zat er een tafel met jongens zonder begeleiding die constant bleven lopen en roepen.

9. Goed verzorgd en lekker.

10. Brigit Tieleman

Het was prima in orde alleen super druk. We komen wel terug, maar niet op zaterdagavond.

11. Voldoende keus aan eten. Aanvulling van eten was goed. Zeer onervaren personeel. En dat op een zeer drukke zaterdag avond. Vocht van borden op stoelen laten vallen, gemorst eten op de vloer wordt niet opgeruimd. Verkeerd doorgeven van eten door de kok... hele kluts bami waar ik niet om vroeg. Max 4 borden per keer meenemen. Etc. Fruit is allemaal bilkvoer op druiven na. Servies niet nagedroogd voor hergebruik. Buiten dat alles, een echte vreetschuur, de stoelen staan zo dicht op elkaar dat je niet gewoon kan opstaan en wat gaan halen. Veel schreeuwende en tikkertje spelende kinderen en losgeslagen meespelende vaders. Kortom geen aanrader.

12. Was allemaal veel en lekker.

13. Vanaf de start in Sluiskil komen wij er al. Het eten is altijd uitstekend. Wel vind ik de tijdsduur spijtig. Als je met familie en vrienden of kinderen gaat, is 2.5 uur gewoon te kort. Soms sta je wegens drukte 20 minuten te wachten. Ik eet zeer langzaam & kleine porties tegelijk. En bijbetalen; tja de mogelijkheid is daar. Maar eigenlijk, helaas. Het is wel mooi geworden hoor. Proficiat.

14. els 45 punten

Wat is het mooi geworden, en veel meer keus aan gerechten nu.

15. we gaan alle lang naar de wok in sluiskil we vindt het goed zeker op prijs een nu dat het vernieuwd is vindt ik het nog beter dan vroeger

16. Ik ben er gister weer geweest om te eten. Het eten was echt goed, dat is veel verbeterd. Maar de Bazin wat een verschrikkelijk mens, zo'n stuk chagrijn heb je nog nooit gezien. Ik kom er heel vaak, maar nu was het de laatste keer. Er liep 1 meisje in de bediening het vuur uit haar schoenen. En het was er koud, ik heb met mijn jas aan zitten eten.

17. Het eten was goed, de bediening kan wel wat vriendelijker.

18. De bediening was niet erg vriendelijk vond ik. Het eten dat in de bakken lag was niet van goede kwaliteit. Zag er in de bakken niet zo fris uit allemaal. Boontjes nog met modder aan en beetje verlept. Was op zich wel lekker allemaal. Vlees en vis zagen er wel goed uit.
    Kok bij plaat verstond niet wat je bestelde: deed ook het verkeerde twee van de twee keer dat ik daar kwam.
    De vloer plakte helemaal en in het ijs zaten veel harde stukjes ijs. De slagroomspuitmond zag er heel vies uit.
    Bij toetje heel graag perzikjes genomen: er lagen er maar een paar meer (waarvan ook niet rijpe ertussen die groenig waren). Later teruggegaan, was nog niet aangevuld.
    Prijs erg duur voor deze kwaliteit.

19. Charlotte

Ik kom al jaren bij wokplaza Sluiskil en ik vind het alleen maar minder worden. De bazin vind ik zelfs het ergste, als ze toch bijna elke dag chagrijnig rondloopt dan kan ze net zo goed geen wokrestaurant beginnen. Komt ze aan onze tafel en het enigste wat ze zegt is 'drinken'? Kwaliteit van het eten vind ik niet meer super. Als je zelfs van hun eigen personeel hoort dat de hygiene daar erg slecht is en ons zelf aangeraden word om niet te komen eten, dat is wel erg triest. Ik ga voortaan ergenst anders heen, maar naar wokplaza Sluiskil? Nooit meer!

20. Het geheel is te klein voor de mogelijkheden bij een groot bezoekersaantal; niet alles is tot het eind van de avond beschikbaar. Aan de kwaliteit van het eten moet wat bijgesteld worden... het heeft niet de overtuiging van bijzonder.

21. Wat opviel was dat er weinig mensen waren. Vroeger kwam er precies meer volk over de vloer. De koks hadden het zeker niet druk, het eten was wel oké. De bediening was overgelaten aan de jeugd en dat was er aan te zien, onervaren en onzeker maar zeker beleefd en vol goede moed.

22. karin voet

Super gegeten, zoals altijd.

23. Johan Minbnaert

Alles oké, wel raar dat ze niet vroegen of ik gereserveerd had.

24. w matthijs

Op mijn verjaardag leek het me leuk om samen met mijn vriendin voor het eerst lekker te gaan wokken in sluiskil, wat viel dit zwaar tegen!!! Het begon al bij het reserveren via de telefoon. Er werd geschreeuwd aan de andere kant van de lijn. Toen ik vervolgens zei "Ik wou graag reserveren voor 2 personen om half 7," kreeg ik als antwoord "Oké is goed" en vervolgens werd de telefoon opgehangen.

In het restaurant aangekomen, werden wij niet begroet en zei de bazin met een chagerijnig gezicht "HIER!!" en wees met haar vinger naar een tafel. Vervolgens kwam een jong meisje onze drankjes opnemen en deed dat net als haar bazin met een woord "DRINKEN!?" Vervolgens werd de werkwijze van het buffet niet uitgelegd.

Uiteindelijk hebben we wel lekker gegeten, maar toch zit je niet op je gemak als ze je ook nog eens raar aan staan te kijken. Bij het afrekenen bleek ook nog eens dat ze mijn koesterpas niet hadden verrekend, waar ze wel allemaal reclame over maken (€1,50 per persoon korting). Helaas kwam ik hier pas thuis achter.

Ik ben zelf kok, maar om eerlijk te zijn moet je van een wokrestaurant niet al te veel verwachten. Toch zou ik als tip mee willen geven aan dit bedrijf, wees wat gastvriendelijker als je tenminste wil dat je gasten terug komen. Ook gastvriendelijkheid is een van de punten die erg belangrijk zijn als horeca bedrijf!

25. Eten is goed maar de bediening is zeer slecht en onpersoonlijk! Eens maar nooit meer!

26. Eten was lekker en service ook goed.

27. Wok- en bakplaatgerechten zijn echt prima. Maar verder totaal sfeerloos restaurant. Inrichting echt onder de maat, maakt ongelukkig. Toetjesbuffet blijft wat kwaliteit betreft ver achter. Bij de tafel rook het niet al te fris. Personeel wel vriendelijk.

28. Komen er regelmatig, is altijd goed en vriendelijke mensen.

29. Heb gegeten en gedronken en zoals ik gewend ben om daar te eten was het heel goed!! Ook de bazin is vrolijker geworden!! Het lijkt steeds beter te worden. Waar wil je zo eten voordat geld, ik heb met 12 man gegeten, en allemaal waren ze tevreden.

Ik schijf nooit recensies, maar een tent waar ik nu al jaren kom heeft het gewoon verdiend.

30. Regelmatig ga ik hier eten en het eten is er heel goed. Alleen de vrouw van de eigenaar, wat een verschrikkelijk mens, daar zou je alleen al voor weg blijven, maar omdat het eten er goed is en de bediening is prima. Het is er goed vertoeven voor een heel mooie prijs. Het ziet er prima uit en voor een Chinees is het erg proper. Kan je ook goed merken, als je niet boekt in het weekend is er geen plaats. Daaraan kan je zien dat iedereen er zo over denkt, anders zou het niet zo druk zijn.

31. De website zag er veelbelovend uit. Toen we het restaurant zagen, schrok ik van de vervallen staat van het restaurant. Hopelijk zou het binnen beter zijn.

Ik was even in de veronderstelling dat het restaurant een gedeelte wok en gedeelte traditioneel met bediening zou zijn. Ik vroeg vriendelijk aan de dame achter de bar, dat wij voor het wokgedeelte kwamen. Ben nog nooit op zo'n grove manier te woord gestaan. "Het staat met zulke grote letters op het dak! Natuurlijk is dit een wok restaurant! " was het boze antwoord op mijn vraag.

En daar stonden we met z'n viertjes... (waaronder 2 kinderen) We werden richting een tafel geblaft, waar we volledig perplex gingen zitten. Is dit een manier hoe je mensen welkom heet?

Ik ben uiteindelijk teruggegaan naar de bar, waar ik de boze dame en haar mannelijke collega, die overigens wel vriendelijk was, trof. Ik heb de collega netjes duidelijk gemaakt dat ik nog steeds van slag was, door de grove benadering van mevrouw achter de bar. De collega eiste van boze collega dat ze haar excuses zou maken. Er kwam een sorry uit die zo nep was, dat het bijna lachwekkend was.

Dezelfde onvriendelijke benadering bij de tepanyaki en wokgedeelte. De klaargemaakte gerechten werden op een norse manier overhandigd. Ik had het gevoel dat ik in de eetzaal van een gaarkeuken was beland, waar mensen werkten die dit werk met frisse tegenzin deden.

Het restaurant rondkijkend, zag ik een vieze vochtige doek onder het soepgedeelte, die er duidelijk al langer dan een dag lag.

Toen ik terug voorbij de bar liep, hoorde ik boze barvrouw duidelijk tegen andere collega zeggen: "Die daar! Die daar! Zij was het."

Als onze kinderen er niet bij waren geweest, had ik ervoor gekozen om dit hygiënisch onderkomen restaurant, met personeel dat totaal ongeïnteresseerd hun werk doet (m.u.v. de jonge mannelijke en vrouwelijke obers. De jongeman maakte bij het afrekenen nogmaals excuses voor het gedrag van zijn collega), onmiddellijk te verlaten.

Het eten was niet slecht. Vooral het wokgerecht was heerlijk. De nagerechten kwamen rechtstreeks uit de Lidl of Aldi. Ik herkende de mini zoenen en de taartrol!

Of ik hier ooit terug kom? Dacht het niet!

32. Wij komen al heel wat jaren hier... eigenlijk vanaf het begin. Wel merken we dat het nu hard aan het achteruit gaan is. Sinds de laatste 3 keer dat we zijn geweest. De vriendelijkheid is zeker achteruit gegaan. De reservering verliep prima. Bij het afrekenen wisten ze niet met hoeveel personen wij er hadden gezeten maar wij zo eerlijk als we zijn doorgegeven dat we met 10 personen waren. Veel bakken van de verse groenten waren leeg. Op dat moment waren de baas en bazin er ook niet. Vakantie denk ik hebben ze ook recht op. Het ijsbuffet zag er erg smerig uit. Wij hebben ook gemerkt dat het helemaal niet meer vol zit zoals vroeger. Hopelijk zoals ik zie aan voorgaande reacties waar vaak hetzelfde signaal wordt afgegeven kunnen ze er iets mee.

33. Lekker gegeten voor een nette prijs,alleen jammer dat wij van te voren niet waren ingelicht dat het inclusief drinken was.

34. Gisteren hier weer eens gegeten na een tijdje niet meer gewokt te hebben. Voorheen had ik hier nooit iets op aan te merken, maar moet zeggen dat het er wel op achteruit is gegaan. Sommige dranken niet helemaal koud. Niet alle drank van de menukaart voorradig. Weinig bediening voor het aantal tafels. Ander vlees krijgen dan waar je om vraagt en als klap op de vuurpijl stuk vlees gekregen dat bijna helemaal rauw was. Hopelijk weten ze dit weer te verbeteren, anders rijd ik liever door naar sluis.

35. Het eten was heel goed en over de bediening zeer tevreden.

36. Wij komen er al vanaf het begin. En inderdaad, er begint precies een beetje de klad in de vriendelijkheid v/d ba(zin)as te komen. Misschien omdat ze onder flinke druk staan. Hoe dan ook, de bediening is top en het voedsel zeker van uitstekende kwaliteit/smaak. Verschillende wokrestaurants zijn pakken minder! Hopelijk gaan ze zo verder.

37. Ik kom ook al jaren eten bij de Wokplaza. Minstens 1x per week. Een lachje of een praatje zit er niet meer in. Maar de meisjes in de bediening lopen het vuur uit hun schoenen. Het zou wel zo kunnen zijn als de bazin chagrijnig is dat die meiden dat ook worden. Ik zou nergens in een straal van 100 km een betere wok weten dan Wokplaza in Sluiskil. Ik moet er ook wel bij zeggen dat er geen grotere rotzooi makers zijn dan de mensen die er komen eten, daar kan je denk ik als eigenaar niet tegen werken. Ik vind als je er komt eten dat je opschept wat je op kan of lust. Maar als ik zo door de ronde kijk wat er word weggegooid dat is gewoon een schande, maar het kost toch niets extra`s.

38. Wij komen al jaren achtereen bij wok plaza in sluiskil en het valt mij op dat het de laatste tijd hard achteruit gaat daar. In het begin maakte de bazin graag een praatje met ons, maar het laatste jaar loopt ze daar erg chagrijnig rond en doet haar mond niet meer open. Ook bij het weggaan wordt er tegenwoordig ook al geen goedendag meer gezegd. En in de bediening werken elke maand andere meisjes. De laatste keer dat we er waren, en dat was vorige week, was de vis groen beschimmeld en rook je de rotte stinklucht ervan bij het ijs. Ook het meisje wat in de bediening werkte was zeer onvriendelijk en deed haar mond niet open. En de lepels van de sauzen in de bakken zien er ook niet meer fris uit. Ze zijn oud en versleten en moeten vervangen worden. En ook zaten er spetters etensresten tegen de verwarming aan, wat erg onsmakelijk was. Als dit zo door gaat, gaan ze gegarandeerd klanten verliezen.

39. Eten en drinken was echt top, de wok werd tussendoor goed schoongemaakt, en de gril plaat ook. Het vlees hiervan smaakte dan ook echt heel goed. De bakken waar het standaard eten meestal in zit bij een wok was behoorlijk warm, dit kom je toch niet vaak tegen. Het eten was over het algemeen gewoon heerlijk en we hebben hier dan ook echt van genoten. Wat ik wel jammer vond was dat op papier staat dat de keuken tot 22:00 open is. Als ik om 21:45 vraag of ik nog wat kan krijgen en hier nee op gezegd wordt vind ik dit raar en eigenlijk niet kunnen. Als het nu 5 minuten eerder was ok, maar een kwartier? Gewoon raar. De sfeer was verder ook niet optimaal, dit kwam vooral omdat je echt op elkaar zit tijdens het eten. Als je hier van houdt, dan is het zeker geen minpunt, maar voor mij zeker omdat je vaak loopt voor het eten was het niet heel prettig. Toch regelmatig je buurman storen.

Voor de rest als je voor het eten komt, echt toppie, weinig woks met deze kwaliteit!

40. Vandaag sinds lange tijd weer eens bij Wok Plaza Sluiskil geweest. De ervaring was nu nog beter dan voorheen, mede omdat het nu echt all inclusive is, dus, je betaalt een vaste prijs, en je kunt zoveel eten, EN drinken, als je wil. Uiteraard zijn de drankjes beperkt tot fris, bier, wijn, water, koffie, en thee. Als je iets sterkers wilt moet je daar uiteraard apart voor betalen. Maar in mijn geval was dat niet nodig, haha. Het vlees en de vis is van formidabele kwaliteit, alles is vers. De groenten zijn zeer divers, en je kunt zoals al gezegd pakken wat je wil. De bekwame koks wokken dat in minder dan 2 minuten tot een zeer appetijtelijke hap. Ik ben vandaag 2 keer naar de teppan yaki tafel geweest (de bakplaat, waar je keus hebt uit diverse soorten vlees en vis, waarvan ik de grote garnalen van harte kan aanbevelen) en 2 keer naar de wok (met diverse sauzen die je uiteraard ook zelf kunt kiezen). En daarvoor nog een koud voorgerecht met heerlijke vis en salades. Kortom, dit is echt een aanrader, en voor 23 euro per persoon voor die kwaliteit eten en onbeperkt drinken is echt spotgoedkoop.

41. We komen hier al vanaf het begin bij deze chinese mensen in Sluiskil,onze twee jongens voelen zich er al vanaf dag 1 thuis.
    Lekker eten voor ieder wat wils of het nu gaat over de diversiteit aan vlees of visproducten of gewoon vegetarie's het is er allemaal!
    Heb je geen zin in te wokken dan heb je het warmbuffet,anders wel de Teppanyaki dat is ook altijd geslaagd met een kok die met zijn messen gooit tijdens het bereiden''showkooking'',zegt men dan ook altijd....
    De bediening bestaat uit vriendelijke jongelui die een centje bijverdienen in de avonduren,deze staan onderleiding van de chinese dame Fenny en de baas Co'wei Jie zwaait de scepter in de''WOKPLAZA''te Sluiskil.
    Men investeerd jaarlijks in deze sfeervolle zaak om de gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken,2012 was de inrichting aan de beurt en dat is heel goed gelukt.
    Voor de prijs/kwaliteit moet men het niet laten of je nu met zijn tweetjes en/of met het gezin,of met een vereniging het is de moeite waard om eens langs te gaan.......

*Wie hier niet eens is geweest zal ook niet kunnen oordelen*

42. Ik kom hier een paar keer op een jaar eten.

Veel keuze en vriendelijke bediening.

De sfeer en hygiene kan inderdaad wel wat beter, maar het eten is er super.

43. Met de hele familie ( 16 personen ) in deze vreetschuut geweest.

Leuk voor een keer, niet direct voor herhaling vatbaar.

Kinderen vonden het geweldig om zo heet mogelijk te eten en hebben genoeg ijs gezien.

Hygiene kan beter!

Bediening is vriendelijk en vlot.

44. Een goed restaurant waar je geweldig lekker kunt eten.

De koks, obers, en het hoofd van dit restaurant zijn allemaal super aardig. Mijn complimenten.

45. Uitgebreide keur aan lekkere wokgerechten, maar de hygiene laat zeker te wensen over. Vies bord tussen de borden gevonden. De bediening is vriendelijk en ondanks drukte de sfeer wel okay. Maar de hygiene is toch wel een startvereiste voor een restaurant.

46. r willemsen

Dit is wel de slechtste wok die ik ooit ervaren heb, het warme buffet is lauw/koud, ondanks de drukte......... erg onhygiënisch, dezelfde pollepel die gebruikt word in de pan, word ook gebruikt om het afvalwater rondom de wok naar de afvoer te vegen, en de emmers met groente staan eerst op de vloer, en vervolgens op het buffet om de bakken aan te vullen, brrrr. De bediening was aardig, de baas liet bij het afrekenen geen ruimte om te vertellen of het een plezierig bezoek geweest was..... voor het wokken kan je zelf opscheppen, voor op de plaat moet je bij de kok bestellen, als je dan garnalen besteld, krijg je er 3..........

47. Désirée

Gezellig met ons 6-en (2vw en 4 kids) gegeten en iedereen vond het heerlijk. Kids vonden het leuk zo heet mogelijk te eten en er is voor elk wat wils, echt een aanrader voor grote en kleine gezelschappen!

48. Joop 84 punten

In groepsverband in Wok Plaza gegeten bij gelegenheid van een verjaardagsfeestje. Het grote voordeel van dit restaurant is de grote variëteit aan gerechten, waardoor je in feite je eigen menu kunt samenstellen. Zo is eten met een groep hier toch een heel persoonlijke smaakbelevenis.

Ook als vegetariërs hadden we er een ruime keus aan voor ons geschikte gerechten.

Kortom: een aanrader!

49. Nathalie

Wij hebben hier gegeten met de familie op onze verjaardag in 2007. Het eten was goed en lekker. De prijs was redelijk. Vriendelijke mensen en we kregen na afloop nog een flesje wijn. Hebben ons met de familie geamuseerd.

50. Zeer lekker eten, alles vers en altijd druk, maar desondanks kom je toch aan je trekken, een 10 geef ik deze schuur...;-)

51. Grote tent, errug grote tent!

Vriendelijke bediening.

Grote keus.

Goed.

Fijn van de sushi hapjes.

Beetje sfeerloos, maar dat heb je snel bij zo'n grote tent.

Goede prijs/kwaliteit.

52. Heel goed verzorgd, erg lekker, veel keus, vriendelijk personeel.
    Prima, een 10

53. heerlijk eten,altijd vers,je wordt vriendelijk onthaald,prima prijs/kwaliteit,in het weekend en met feestdagen reserveren,is dan erg druk.ook leuk als bedrijfsetentje