Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sluiskil verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Sluiskil

Ik kom hier regelmatig prijs kwaliteit is zo ver ik weet nergens beter.
    Een opmerking: jonge kinderen zijn wel eens hinderlijk door dat ze heen en weer rennen door het restaurant.
    Een tip men moet ze op de een of andere manier bezig zien te houden dus wat afleiding zien te geven.

2. Chinees-Indisch Sluiskil

Steven Mollekens

Lekker eten.

3. Chinees-Indisch Sluiskil

Vanavond hier geweest. Onthaal zeer kortaf, onvriendelijk personeel die zonder iets te vragen je bord vanonder je neus haalt zodra je het laatste stukje vlees of vis op hebt. Vreselijke bazin die een slecht voorbeeld is voor de rest van de bediening. Eten was kwalitatief ook geen topper.

4. Chinees-Indisch Sluiskil

Wij zijn er afgelopen Zaterdag wezen eten. We hadden om 19.00 uur gereserveerd. Het was erg druk maar komt ook omdat het niet te duur is. Veel lege bakken wat niet aangevuld wer. De garnalen die al bereid waren rook je wat betekend dat het niet meer vers was. Jammer. De groenten, onbereide vlees en vis zag er goed uit. Het nagerechtenbuffet was nagenoeg ook niet bij gevuld. Je betaald de volle prijs en je krijgt dan toch ook geen korting omdat niet alles er is?

5. Chinees-Indisch Sluiskil

M.bolleman

Het was er erg gezellig vele tafels waren bezet, er heerste een gezellige sfeer.
    Er was eten aan overvloed lekker vers en warm, het eindigte was dat ik wel 3× moest vragen om een glas rode wijn, maar dat kwam uiteindelijk ook weer goed, in plaats van een glas kwamen ze met 2 glazen wijn dus ik had genoeg voor de rest van de avond.
    Zeker een zaak waar wij nog eens naar terug gaan.

6. Chinees-Indisch Sluiskil

Zeer asociale ontvangst van mevrouw de bazin. Eten was koud en te weinig. Er wordt steeds maar opgeruimd.
    Met andere woorden: betaal en donder zo snel mogelijk hier op. Nooit meer.

7. Chinees-Indisch Sluiskil

R.Kienhuis

2 Augustus met een club vrienden verjaardag en huwelijksverjaardag gevierd en omdat iedereen van sushi en verdere koude vis houd, natuurlijk naar de wok in Sluiskil.

Om half 7 afgesproken met iedereen maar er was om die tijd al geen stukje sushi meer te vinden, geen paling en alleen wat snippers zalm en droge haring.
    Op de vraag of er nieuwe sushi kwam omdat het op was kreeg ik als antwoord van de nors kijkende gastvrouw :"Tja de ene dag eten ze meer sushi dan de andere dag" ehhh ik betaal de ene dag toch ook niet minder dan de andere dag?

Er werd snel wat slappe uit elkaar vallende sushi neergelegd en dat was het visbuffet dan.
    Een paar mensen van de groep waaronder ik dus hebben weinig gegeten want alles is gewoon na 7 uur gewoon zo goed als op en mag je restjes eten want bijvullen is iets waar ze amper aan doen.

Verjaardagsetentje verpest en bijna € 600,00 lichter.
    En dan stuurt je partner een bericht via deze pagina om het niet openbaar te gooien en die wordt niet eens gelezen of beantwoord, pure minachting voor de klanten dus.
    Ons zijn jullie dus kwijt als vaste klant en we gaan wel naar een ander restaurant, daar wordt alles gewoon vers gemaakt en krijg je dat waarvoor je betaald en zijn die dicht gaan we wel naar een of andere pizzeria. Alles is beter dan wokplaza (goedkoop is hier duidelijk duurkoop).

Het begon geweldig na de verbouwing maar tegenwoordig is het niveau van Wokplaza weer als die van vòòr de verbouwing.

8. Chinees-Indisch Sluiskil

De prijs/kwaliteitsverhouding is top. Service is top en de bazen zijn vriendelijk, alleen zijn we de vorige keer er achter gekomen dat de bediening alleen fooi krijgt als je het rechtstreeks aan ze geeft. Ze krijgen geen fooi dat aan de kassa wordt gegeven. Dat is wel raar.

9. Chinees-Indisch Sluiskil

Zeer goede ervaring, ik kom hier regelmatig.
    Prijs/kwaliteit is uitstekend.
    Een opmerking, ouders laten hun kinderen te vaak alleen door het restaurant rennen.
    In het weekend vaak te druk het personeel is dan vaak over belast. Wat dan vaak irritatie veroorzaakt.

10. Chinees-Indisch Sluiskil

We kregen rauwe kip geserveerd.
    Ook zat er een tafel met jongens zonder begeleiding die constant bleven lopen en roepen.

11. Chinees-Indisch Sluiskil

Goed verzorgd en lekker.

12. Chinees-Indisch Sluiskil

Brigit Tieleman

Het was prima in orde alleen super druk. We komen wel terug, maar niet op zaterdagavond.

13. Chinees-Indisch Sluiskil

Voldoende keus aan eten. Aanvulling van eten was goed. Zeer onervaren personeel. En dat op een zeer drukke zaterdag avond. Vocht van borden op stoelen laten vallen, gemorst eten op de vloer wordt niet opgeruimd. Verkeerd doorgeven van eten door de kok... hele kluts bami waar ik niet om vroeg. Max 4 borden per keer meenemen. Etc. Fruit is allemaal bilkvoer op druiven na. Servies niet nagedroogd voor hergebruik. Buiten dat alles, een echte vreetschuur, de stoelen staan zo dicht op elkaar dat je niet gewoon kan opstaan en wat gaan halen. Veel schreeuwende en tikkertje spelende kinderen en losgeslagen meespelende vaders. Kortom geen aanrader.

14. Chinees-Indisch Sluiskil

Was allemaal veel en lekker.

15. Chinees-Indisch Sluiskil

Vanaf de start in Sluiskil komen wij er al. Het eten is altijd uitstekend. Wel vind ik de tijdsduur spijtig. Als je met familie en vrienden of kinderen gaat, is 2.5 uur gewoon te kort. Soms sta je wegens drukte 20 minuten te wachten. Ik eet zeer langzaam & kleine porties tegelijk. En bijbetalen; tja de mogelijkheid is daar. Maar eigenlijk, helaas. Het is wel mooi geworden hoor. Proficiat.

16. Chinees-Indisch Sluiskil

els

Wat is het mooi geworden, en veel meer keus aan gerechten nu.

17. Chinees-Indisch Sluiskil

we gaan alle lang naar de wok in sluiskil we vindt het goed zeker op prijs een nu dat het vernieuwd is vindt ik het nog beter dan vroeger

18. Chinees-Indisch Sluiskil

Ik ben er gister weer geweest om te eten. Het eten was echt goed, dat is veel verbeterd. Maar de Bazin wat een verschrikkelijk mens, zo'n stuk chagrijn heb je nog nooit gezien. Ik kom er heel vaak, maar nu was het de laatste keer. Er liep 1 meisje in de bediening het vuur uit haar schoenen. En het was er koud, ik heb met mijn jas aan zitten eten.

19. Chinees-Indisch Sluiskil

Het eten was goed, de bediening kan wel wat vriendelijker.

20. Chinees-Indisch Sluiskil

De bediening was niet erg vriendelijk vond ik. Het eten dat in de bakken lag was niet van goede kwaliteit. Zag er in de bakken niet zo fris uit allemaal. Boontjes nog met modder aan en beetje verlept. Was op zich wel lekker allemaal. Vlees en vis zagen er wel goed uit.
    Kok bij plaat verstond niet wat je bestelde: deed ook het verkeerde twee van de twee keer dat ik daar kwam.
    De vloer plakte helemaal en in het ijs zaten veel harde stukjes ijs. De slagroomspuitmond zag er heel vies uit.
    Bij toetje heel graag perzikjes genomen: er lagen er maar een paar meer (waarvan ook niet rijpe ertussen die groenig waren). Later teruggegaan, was nog niet aangevuld.
    Prijs erg duur voor deze kwaliteit.

21. Chinees-Indisch Sluiskil

Charlotte

Ik kom al jaren bij wokplaza Sluiskil en ik vind het alleen maar minder worden. De bazin vind ik zelfs het ergste, als ze toch bijna elke dag chagrijnig rondloopt dan kan ze net zo goed geen wokrestaurant beginnen. Komt ze aan onze tafel en het enigste wat ze zegt is 'drinken'? Kwaliteit van het eten vind ik niet meer super. Als je zelfs van hun eigen personeel hoort dat de hygiene daar erg slecht is en ons zelf aangeraden word om niet te komen eten, dat is wel erg triest. Ik ga voortaan ergenst anders heen, maar naar wokplaza Sluiskil? Nooit meer!

22. Chinees-Indisch Sluiskil

Het geheel is te klein voor de mogelijkheden bij een groot bezoekersaantal; niet alles is tot het eind van de avond beschikbaar. Aan de kwaliteit van het eten moet wat bijgesteld worden... het heeft niet de overtuiging van bijzonder.

23. Chinees-Indisch Sluiskil

Wat opviel was dat er weinig mensen waren. Vroeger kwam er precies meer volk over de vloer. De koks hadden het zeker niet druk, het eten was wel oké. De bediening was overgelaten aan de jeugd en dat was er aan te zien, onervaren en onzeker maar zeker beleefd en vol goede moed.

24. Chinees-Indisch Sluiskil

karin voet

Super gegeten, zoals altijd.

25. Chinees-Indisch Sluiskil

Johan Minbnaert

Alles oké, wel raar dat ze niet vroegen of ik gereserveerd had.

26. Chinees-Indisch Sluiskil

w matthijs

Op mijn verjaardag leek het me leuk om samen met mijn vriendin voor het eerst lekker te gaan wokken in sluiskil, wat viel dit zwaar tegen!!! Het begon al bij het reserveren via de telefoon. Er werd geschreeuwd aan de andere kant van de lijn. Toen ik vervolgens zei "Ik wou graag reserveren voor 2 personen om half 7," kreeg ik als antwoord "Oké is goed" en vervolgens werd de telefoon opgehangen.

In het restaurant aangekomen, werden wij niet begroet en zei de bazin met een chagerijnig gezicht "HIER!!" en wees met haar vinger naar een tafel. Vervolgens kwam een jong meisje onze drankjes opnemen en deed dat net als haar bazin met een woord "DRINKEN!?" Vervolgens werd de werkwijze van het buffet niet uitgelegd.

Uiteindelijk hebben we wel lekker gegeten, maar toch zit je niet op je gemak als ze je ook nog eens raar aan staan te kijken. Bij het afrekenen bleek ook nog eens dat ze mijn koesterpas niet hadden verrekend, waar ze wel allemaal reclame over maken (€1,50 per persoon korting). Helaas kwam ik hier pas thuis achter.

Ik ben zelf kok, maar om eerlijk te zijn moet je van een wokrestaurant niet al te veel verwachten. Toch zou ik als tip mee willen geven aan dit bedrijf, wees wat gastvriendelijker als je tenminste wil dat je gasten terug komen. Ook gastvriendelijkheid is een van de punten die erg belangrijk zijn als horeca bedrijf!

27. Chinees-Indisch Sluiskil

Eten is goed maar de bediening is zeer slecht en onpersoonlijk! Eens maar nooit meer!

28. Chinees-Indisch Sluiskil

Eten was lekker en service ook goed.

29. Chinees-Indisch Sluiskil

Wok- en bakplaatgerechten zijn echt prima. Maar verder totaal sfeerloos restaurant. Inrichting echt onder de maat, maakt ongelukkig. Toetjesbuffet blijft wat kwaliteit betreft ver achter. Bij de tafel rook het niet al te fris. Personeel wel vriendelijk.

30. Chinees-Indisch Sluiskil

Komen er regelmatig, is altijd goed en vriendelijke mensen.