Op dit adres zit nu: Passie

• All-inclusive

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1348200748 90
1389120702 91
1491420588 91
1520064556 91

1. A. Van Acker

Schandalig! Telefonisch gereserveerd met Groupon bon (nog geldig tot 12/01/2013) bij Tous Les als traktatie op mijn 50ste B-day. Stonden gisteren met 4 voor gesloten deur "met A4 aan venster dat het restaurant definitief gesloten is degenen met Groupon voucher dienen zich te wenden naar Groupon". Wat een mooie lunch zou worden was een en al ontgoocheling. Noch op de website van Tous Les noch via Groupon verwittigd van deze boodschap. Daar gingen onze mooie gedachten in een lekker etentje en dan nog niet denken aan de liters benzine dat we hiervoor verreden hebben. Wie neemt nu deel aan Groupon als hij zijn deuren definitief sluit!!! Dit bericht alvast voor de brave burger die nog met een vooruitbetaalde voucher zit en reeds gereserveerd heeft!

2. Amaai wat een ervaring! Gewoon SUPER !
    Eerst en vooral GLUTENVRIJ eten is hier mogelijk... Zeer goeie uitleg van de chef. Je weet wat je kan eten en je weet wat je niet mag eten... Hij had zelfs glutenvrij brood gehaald en glutenvrije pasta... Een pluim!
    Ook voor de rest culinair heel fijn, gewone porties (niet te groot, maar dit hoeft zeker niet) om zeker allerlei gerechtjes eens uit te proberen...

Zeer goeie service en bediening!

Gewoon TOPPIE en we komen zeker terug!

Tip1
    Zorg dat je 's avonds rond 18u30 aanwezig bent want de keuken sluit stipt om 22u.00 Een verstandige keuze van de chef en de laatste keer zijn 2 gerechtjes bestellen zelfs mogelijk...

TIP2 maar zeker heel belangrijk!
    Zeker vermelden dat iemand GLUTENVRIJ moet eten of eventueel een ander dieet. De chef doet echt een inspanning!

3. Carlos Boerjan

Eeten bij Tous Les is een heel fijne ervaring. Alle gerechten zijn top en de kaart verandert steeds - ook al heb je al een enorme keuze.
    De bediening is vriendelijk, maar informeel. Voor wie zweert bij stijve obers die de stoel onder je achterste schuiven, is dit dus niet het juiste restaurant. Maar is de kwaliteit van het eten voor jou het belangrijkst en kies je graag zelf je wijn dan is dit echt een aanrader. En voor die prijs, mag je het niet laten!

4. Een uitzonderlijke ervaring!! Leuk en hartelijk onthaal! Erg vriendelijk personeel! Keuken prima in orde!! Zowel qua kwaliteit, als qua presenatie top! Heb nu Jimmy's nummer... wij komen nog terug... Aanbevelenswaardig! Klein en verscholen maar fijn en lekker! Keep up the good works, guys!!

5. Brigitte Herpers Kromhout van der Meer

Een fijn gevoel dat je onbeperkt kan eten zonder dat ze daar iets van zeggen.
    Blijven vriendelijk.
    Het was niet zo druk dus we hopen dat dat spoedig verbetert.
    We wensen ze veel gasten toe.

6. Deze middag eens tot bij Tous Les geweest ondanks mijn vooringenomen vrees ben ik bijzonder tevreden van de gerechten die ik bestelde, een speciaal concept maar voor grote eters echt een aanrader.
    De wijn keuze is goed, en prijs kwaliteit is zeer goed, een aanrader en een aanwinst voor Sluis, wij komen binnenkort zeker terug.

7. Joeri Schepers

Tof concept, all you can eat. Redelijk verfijnde gerechtjes. Garçon was vriendelijk en correct, maar kon af en toe iets sneller bediend hebben.

8. Annabel

Wij hebben gisteravond ontzettend lekker, uitgebreid en op het gemakje gegeten bij Tous les. De bediening is uitermate vriendelijk en correct zonder dat het stijf wordt. De gerechtjes zijn allemaal erg verzorgd en gepast qua hoeveelheid. Je kan, ook als je geen grote eter bent, meerdere gerechtjes proeven. Er is volop keus uit niet alle daagse combinaties en ingrediënten. Ook het feit dat je zelf mee de wijkelder ingaat om je eigen fles wijn uit te kiezen is een bijzonder leuke ervaring. Kortom wij hebben een heerlijke avond gehad. Bedankt hiervoor.

9. Chen 25 punten

Beste Annemarie,

Jammer dat jullie het zo hebben ervaren. Alleen verteld u nu wel dingen die niet helemaal waar zijn. dat de gerechten lauw werden geserveerd is niet waar en over de gegrilde coquilles had ik u al uitgelegd dat het gerecht zo hoort te zijn, als t dan niet naar u smaak is betekent dat niet dat de gerechten niet goed waren. En die tafel naast u heeft heerlijk gegeten. Wij hebben nog complimenten van hun gehad. Zondag was het restaurant zo goed als vol dan is het niet mogelijk voor de gastvrouw om dan constant op de voorgrond te zijn en om elke tafel zelf af te rekenen zoals jullie wensen, jammer dat jullie daar geen begrip voor hebben. Wij hebben in ons systeem terug gekeken hoelang jullie hebben moeten wachten op een gerecht en dat was zeker geen uur maar 25 min en daarvoor willen wij ons voor veronschuldigen. De gehele middag hebben jullie zeker meer dan 15 gerechten gegeten. Dat de keuken om 16:00 sluit voor de lunch is niet meer dan normaal. Het staat ook vermeld in de menukaart. Wij laten het de gasten weten zodat de gasten de laatste ronde zelfs meerdere gerechten mogen bestellen ipv 1 gerecht per ronde. Jullie hebben die keus ook gehad en hebben toen ook meerdere gerechten besteld in de laatste ronde.

10. onze eerste ervaring was toen het restaurant 2 weken open was,was superlekker en de bediening top.
    zondag 8 juli vol enthousiaste en er heel de week naar uit gekeken terug gegaan rond 12u30.
    ander personeel,veel rondlopen en weinig doen,de vrouw des huizes te weinig op de voorgrond.
    de kaart was aangepast en dat hebben we gemerkt,wat de vorige keer zo goed en gekruid was,was nu allemaal flets en niet gekruid,de dames naast ons hebben we veel peper en zout zien gebruiken,de gerechten werden lauw geserveerd,de garnaalkroket was niet genoeg gebakken en koud vanbinnen,de vorige keer waren ze superlekker.
    had een gerechtje besteld om 14u,na 2 keer vragen en een uur later pas gekregen,en dan drie kwartier later de mededeling de keuken sluit om 16u,was voor ons zeer terleurstellend en jullie zullen ons dan ook niet meer terugzien,de gastvrouw hebben we niet gezien bij de afrekening,was heel zwak over de hele lijn,jammer

11. Een echte aanrader, heerlijke gerechtjes, goede wijn, fijne bediening, was perfect!

12. Christella

Tous Les is superbe!! Echt top!
    Nu twee keer gedineerd en het eten is een ware streling voor smaakpapillen.
    Complimenten voor de kok en uiteraard aan Chen en Jimmy!!(en vriendin!)
    Ga zo door!
    Sfeer is goed en we gaan hier zeker nog eens eten!

13. Franckart

wij hebben Tous Les ontdekt, via groupon.Ontvangst perfect! Vriendelijk, professioneel. Zeer mooi keuze in gerechten, perfekt voorbereid! Wijn kelder ter beschikking, na het betalen van een fee! Mooie keuze van wijnen en een zeer redelijk prijsschatting : een wijn van gemiddeld 12 euros in een wijnwinkel wordt verkocht voor 22 euros! Wij zullen er weer naartoe gaan eten!

14. Anna 28 punten

Wij hebben hier vorige week gegeten. Het was een en al genieten. Eenmaal het restaurant binnen werden we zeer vriendelijk geholpen. Het concept werd op een hele aangename manier uitglegd. Wat een keus aan gerechten echt voor ieder wat wils of je nou een vlees of vis liefhebber bent. Zelfs voor de vegetarische gasten is er volop keus. De gerechtjes worden zeer mooi opgemaakt. De service in het restaurant is uitstekend erg vriendelijk personeel. Voor de prijs en kwaliteit betaal je zeker niet teveel. Pure smaken! eindelijk een restaurant in Sluis die niet met maar kant en klare pakjes werkt. Ons zul je zeker vaker terug zien in Tous Les. Ga zo door!!!

15. Zijn op maandagavond geweest, zoeken inderdaad naar een ingang 1ste zijdeur van serre op slot. Omgelopen via achterzijde en zijdeur aan andere kant van de serre was open. Hebben heerlijk gegeten van alle gerechtjes (je denkt dat je heel wat op eet maar qua vlees en vis valt t best wel mee). En goed dat de chefkok de boel in de gaten hield, die moest ook nog mijn drankje verzorgen. Wat een topkerel is dit! Praat met passie over de gerechtjes en vertelde ook nog hoe ik de kalfswangetjes moet gaan bereiden, heerlijk mens. De bediening mag er wat ons betreft meteen uit, geen uitleg ergens over slentert een beetje rond, vergeet je drankje te pakken, gewoon drama. Die hoef ik nooit meer mee te maken. Maar chefkok als je ergens anders gaat beginnen dan komen wij meteen bij je eten, jij bent n topper.

16. Erwin 9261 punten

Afgelopen vrijdag naar "de overkant", Zeeuws Vlaanderen gegaan. Een dagje Sluis met een afsluitend etentje bij "Tous les".
    Gelukkig had ik ergens gelezen dat het restaurant vlak bij Toversluis zit, anders is het lastig te vinden. Er staat namelijk geen enkel bord in de tuin of op het pand. Ook is het zoeken naar de ingang. We zijn maar door de serre naar binnen gegaan maar of dat ook de bedoeling was?? Na ons zie ik meer mensen twijfelen waar zij naar binnen zullen gaan.
    Het blijkt dat het pand nog moet worden geschilderd en dat daarna de reclame enz. wordt geplaatst.
    Binnen is het wel af. De serre is netjes en ook in het andere deel ziet het er keurig uit. De ruimte tussen de tafels is prima, we kunnen rustig achteruit zonder in de nek van je achterbuur te zitten.
    De muziek in de serre staat aanvankelijk iets te hard, later, bij een vol restaurant hoor je de muziek nog maar nauwelijks. Het is in ieder geval niet erg storend.
    We worden begroet door Oosters ogende bediening, of het ook Japans is? Ze komen nl. uit Goes en hebben daar Konichiwa geopend, het Japanse all you can eat restaurant.
    De insteek van Tous les is hetzelfde. Je kan eten wat je wilt, hoeveel je wilt voor € 33,-. Geen Japanse gerechten maar gerechten uit de Franse keuken.
    Wel krijgen we een menukaart met voor-, hoofd- en nagerechten. De nagerechten zijn overigens niet inbegrepen.
    We worden even verrast door de menukaart met de voor- en hoofdgerechten. Achteraf blijkt er, in ieder geval qua hoeveelheid eten, geen verschil tussen de voorgerechten en de hoofdgerechten.
    We hebben veel verschillende gerechtjes geproefd. We hebben er heerlijk van gegeten.
    Wel een beetje jammer is dat er een aantal gerechten bij zijn met dezelfde garnering of saus. Desondanks blijft de keuze buitengewoon ruim.
    De kwaliteit van de gebruikte producten is goed. Ook de aankleding van de gerechtjes is netjes. Doordat het kleine gerechten zijn is het eigenlijk een proeverij. Je kan eindelijk eens een gerecht proberen waar je normaal gesproken geen geheel hoofdgerecht van zou bestellen.
    We hebben genoten van het eten, jammer dat een aantal gerechten dezelfde garnering hebben, daarom een 8. Bij het eten kan je eveneens een fles wijn bestellen. Je wordt uitgenodigd in de wijnkelder om zelf de wijn uit te zoeken. Aangezien een hele fles voor mij teveel is, we moeten nog 17 km fietsen, houden we het op een lekker glaasje huiswijn en een heerlijke Kir.
    De service is in het restaurant prima, vriendelijk personeel en vrij vlot met het ophalen van de lege borden. Omdat het restaurant totaal niet herkenbaar is en de ingang niet duidelijk een puntje minder. De sfeer is goed. Omdat de muziek in het begin van de avond iets te hard stond volstaat een 7. Het is netjes maar niet erg bijzonder.
    We hebben gerechten gegeten die we nog niet eerder hebben genoten. Het is zeker niet duur daarom een 9 voor de prijs/kwaliteit.
    Een absolute aanrader.

17. Ook wij zijn zeer aangenaam verrast door dit concept.
    Men neemt wat men wil zoveel je wil en het is er nog zeer lekker ook. Het zijn kleine porties dat men krijgt, maar je neemt er zoveel van wat je zelf wilt op telkens een ander bord. Ook de bediening verdient een 10.
    Er zijn wel een paar kleine foutjes zoals geen peper en zout potjes op tafel, de muziek een klein beetje te luid (vooral in de veranda, en het restaurant vind je moeilijk terug.. er zijn geen naamborden buiten.
    Wij gingen nu met Groupon maar wij gaan zeker nog eens terug.

18. Man, man, man...
    Wij Vlamingen zijn echte Bourgondiërs, dus indien Groupon een aanbieding heeft zoals dit restaurant... happen wij meteen toe, ook al valt het niet steeds mee zoals verwacht.
    Maar hier!!!!
    Wij gingen deze middag langs; het regende pijpestelen en er waren slechts drie tafeltjes van twee personen bezet. We zaten in de veranda vooraan; binnenin is het misschien ietsje gezelliger aangekleed. (Vandaar 9 voor de sfeer)
    De ligging is OK, maar verkijk je niet op de buitenkant van het etablissement: je vindt er in grote letters "TOVERWOK en TOVERSLUIS". Dit heeft niets te maken met "Tous Les", dit is namelijk het fermette-achtig pand dat ervoor staat.
    De ontvangst was allervriendelijkst, ook al hadden we bij de reservering gemeld dat we een GROUPON bon hadden.
    Het wijnconcept: ik koos in de mooie wijnkelder een schitterende Saint Véran 2010 van Joseph Drouhin aan 22 €!!! Waar vind je dit nog??
    En dan het eten... elk, maar dan ook elk gerechtje dat we kozen was een streling voor de tong. Je moet er geweest zijn om het te geloven! Mijn wederhelft begon met een plateau de fruits de mer: ALLES levende-vers zoals we in Vlaanderen zeggen, tot en met scheermessen en krabbepoten toe...
    Mijn gegrilde cocquilles, zacht gefrituurde calamares, en zeker de carpaccio (met lauwe tagliatelli, sesam, soja, pijnboom, parmesan, rucola: een moord waard!) waren ronduit overheerlijk.
    Ook nog: kreeftensoep, slibtongetje, speenvarken, traag gegaard buikspek, aardappeltjes met rozemarijn, verse frietjes... ik moet stoppen zoniet blijf ik de lof zingen.
    Dit is een bijna-niet-te-geloven-ervaring, vandaar GA ER HEEN ZOLANG DIT CONCEPT BESTAAT. Niet twijfelen, niet treuzelen! DOEN!
    Dikke, dikke pluim voor Chef Jeroen en zijn team!!!

19. Wij zijn gisteren gaan eten in tous les, we vonden het overheerlijk en een super leuk concept. Het is de eerste keer dat ik van zo'n concept gehoord heb en ik was aangenaam verrast. Het is veel leuker dan een buffetvorm omdat elke bestelling telkens verrassend en mooi gepresenteerd was. Ook werden we zeer vriendelijk onthaald en was er een ontspannen, rustige sfeer. Ook de huiswijn vonden we beiden zeer lekker. Zeker aan te raden om te gaan.

20. Wij zijn hier afgelopen vrijdag, 13 april, wezen eten met een Groupon Voucher. We werden bijzonder aangenaam ontvangen en kregen uitleg over de manier van bestellen.
    Mijn vrouw en ik waren zeer aangenaam verrast door de hoge kwaliteit van de gerechten. De gerechten zijn niet groot, maar als je nógmaals kunt bestellen, maakt dat echt niet uit. Ook het principe van de wijkelder, waar je voor één vaste prijs een fles mag gaan uitzoeken, werkt prima!
    Wij hebben een heel fijne avond gehad en ondanks dat we uit de regio Roosendaal-Breda komen, zullen we echt nog eens teruggaan naar dit heel fijne restaurant!

21. Vrijdagavond hier heel goed gegeten, kleine gerechtjes maar wel van super kwaliteit. Erg leuke formule en de wijn uit de kelder uitzoeken is top!! Voor herhaling vatbaar!

22. desmet luc

Concurentie, nee hoor, een toffe - sympathieke - zakelijke collega die respect verdient, mooie zaak, met lekkere gerechten, prijzen die je onmogelijk acht en een formule die ik nergens ter wereld nog ben tegen gekomen. Uniek. Gisteren geweest, nog nooit zo relaxed lekker en uitgebreid aan tafel gezeten, van 13.30 h. tot 17.50h vier uur werkeijk genieten van uiterst verzorgde gerechtjes, geen grote portie's maar je besteld zoveel je wenst ook al eet je 15 voorgerrechten , 12 hoofdgerechten en 26 desserts, de prijs blijft hetzelfde, superwijntjes die je niet de keel afsnijden qua prijs, neem daarbij nog een leuke aangename bediening en je dag kan niet meer stuk, moet me inhouden of ben vandaag weer naar deze zaak.
    Nogmaals dank en zeker tot binnenkort.

23. Dennis en Isabelle

Een vriendin tipte ons over dit restaurant. Bij een "all you can eat" principe denk ik al gauw aan vreetschuren. Hier niet. Het eten was zeer goed, borden zeer mooi opgemaakt. Een goede sfeer en een super service!!! Een goede prijs-kwaliteit verhouding. De drankjes zeer goed betaalbaar. Een aanrader voor iedereen die een avondvullend programma wil.. Wij gaan zeker nog eens terug!!!!

24. Hue Anh Ta

25. Jurrian Langewen

Op een mooie lenteavond kwamen wij bij toeval terecht bij een voor ons onbekend en nieuw restaurant in Sluis. Het zag er van buiten uitnodigend en chique uit en na kort overleg zijn we dan ook naar binnen gestapt bij het recent geopende restaurant Tous Les, werd ons binnen vermeldt!!

Eenmaal binnen werden we opgevangen door een enthousiaste en charmante jongedame die ons netjes naar onze tafel voor 2 begeleide. Er werd ons een welkomstdrankje en een heerlijke amuse van Courgette, jonge veldsla, olijven en een heerlijke dressing van het huis aangeboden vanwege de opening van het restaurant.

Tot onze verbazing vertelde de gastvrouw dat Tous Les een "all you can eat" concept heeft van de Franse keuken. Het eerste wat ik dacht was' "te gek" waarom is dit er nu pas?'.

Na een uitgebreide uitleg van de kaart en het concept konden we van start met een achtbaan van op het oog sterrenwaardige gerechten; Runder carpaccio met Pappardelle in truffelolie en rucola, Coquilles op een bedje van bloemkoolmousse. Kortom echte, heerlijke gerechten voor zowel vis, vlees en groente liefhebbers. Waarbij er ook meer dan genoeg keuze was voor mijn vegetarische partner.

De ambiance was top, het eten was geweldig en het personeel professioneel en vriendelijk. Zelfs de Chefkok kwam even vragen of alles naar wens was...echt genieten voor een mooie prijs.

Absolute aanrader. Wij gaan zeker terug!!

26. Julie Imschoot

Dineren bij Tous les is werkelijk fantastisch! Het restaurant is heel erg gezellig ingericht, op de achtergrond speelt een gezellig muziekje.

De bediening is ook echt super! De gastvrouw begeleidt je doorheen het menu en neemt je mee naar de wijnkelder waar je een fles wijn kan kiezen naar keuze, alle wijnen hebben een vaste prijs.

Het eten is echt waanzinnig lekker! Mijn vriend en ik waren compleet verrast! Eerst wisten we niet wat we moesten verwachten van een "all you can eat" concept van seafood maar ongelofelijk, alle ingrediënten verser dan vers, kleine porties waar je meer van kon nemen, niet te veel poes pas. Echt super!

Prijs kwaliteit is het ook goed, je kan zoveel gerechtjes nemen als je wilt en dat voor een heel erg deftige prijs.

Fantastisch dat er zo'n goed restaurant is in Sluis!

27. 4 x tien lijkt overdreven maar voor mij zijn ze het waard.
    Het eten was voortreffelijk, de service was af, de sfeer ontspannen, open en vriendelijk, prijs/kwaliteit is goed.
    Kortom wij waren heel aangenaam verrast en zullen dit zeker bij anderen aanbevelen.