Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sluis verdeeld zijn.

J van itegem

Zeer onvriendelijk, een glas wijn gedronken waar allemaal bezinksel in zat. De ober zei dat het normaal was. We waren van plan om daar te eten, dat ging vanzelfsprekend niet door.

Wij hebben vandaag, 10 januari 2018, een slechte ervaring opgedaan in dit restaurant. We dronken een glas wijn, 4,95 Euro. Bij mijn vriendin zat er onder in het glas een hoop bezinksel uit de fles. Dat is niet zo fijn als je dat in je mond krijgt, en er zat ook nog een flinke bodem in het glas. Na een klacht bij de ober zei hij dat dat nu eenmaal kan gebeuren. Ze had eerder moeten klagen, dan had ze een ander glas gekregen. Maar je merkt het pas als je je glas bijna leeg hebt natuurlijk. Het zat ook aan de zijkant van het glas geplakt na de laatste slok, dus het was uitstekend te zien. We wilden ook eten hier, maar dat hebben we dus niet gedaan bij zulke slechte service. Trouwens, Ik heb vaak wijn gedronken in een restaurant, nog nooit bezinksel in m'n glas gehad, wat deze ober normaal vond. Ik moest het volle pond afrekenen, er was niet over te praten. Dom, kost je klanten!

De Schepper Andy

Heel vriendelijk personeel en heel lekker!

4. Nederlands Sluis

TOP die gestoomde zeebaars met lekkere krokante groentjes! De ribeye was subliem! Ik mis juist de mooie gebloemde koffietasjes.

5. Nederlands Sluis

Klaartje Lissens

Mooie uitvoering menukaart, als een creatief boekje.
    (Met receptje mayonaise en vinaigrette.)
    je mag het zelfs meenemen.
    Heel lekker eten, met aandacht voor gezond en vers.
    Bepaalde slaatjes (meer bedoeld als lunch) hadden we ook nog graag na 18 uur kunnen kiezen. Bijv. als voorgerechtje…
    Hoeveelheid en prijs/kwaliteit is volledig in verhouding.
    Gezellig en sfeervol interieur met supervriendelijk personeel.
    Kortom, een echte aanrader…

Elly

Vriendelijke bediening. Goede prijs / kwaliteit. Komen zeker nog eens terug.

Annerie Rutenfrans

Vanavond top gegeten bij La Trinité. Gastvrij ontvangen. Amuses bij aperatief waren lekker. Ook de andere 3 gangen, eigenlijk 4 want bij de koffie kregen we ook 3 lekkernijen, smaakten voortreffelijk. Heerlijke smaken bij elkaar die in harmonie elkaar versterkten. Prijs kwaliteit was heel goed op maandagavond.

9. Grill Sluis

Grill restaurant met passie! Afwisselende kaart met leuke suggesties. Hartelijke en vriendelijke bediening, zeker een aanrader.

10. Nederlands Sluis

Prima gegeten, heerlijk maandgerecht, helaas geen bijpassende wijn, maar alternatief was prima.

Kennen verschil niet tussen garnalen en scampi’s. Toch 2,5 euro korting gekregen op 135 euro rommel 😡

12. Grill Sluis

Lekker gegeten, heerlijke tapasplank, gevolgd door een heerlijk stukje vlees en als toetje creme brulee. Voor herhaling vatbaar, helaas wonen we te ver van jullie vandaan (150 km).

Goed gegeten. Biefstuk was doorbakken ipv medium. Zonder problemen een nieuwe gekregen. Mosselen waren lekker. Sommige wel klein, maar het was onbeperkt, dus nog een nieuwe portie gevraagd. Service was ook goed. Voor ons een goed restaurant.

14. Nederlands Sluis

Vandaag zijn we bij De Lindenhoeve gaan eten voor mijn man zijn verjaardag. Alles was gezellig, zeer vriendelijk personeel en uitstekende bediening tot mijn man naar het toilet ging en terug kwam en werd aangesproken door de baas van het restaurant (die duidelijk niet eens weet wie zijn klanten zijn) waarom hij hier zomaar naar het toilet ging. Dat dit enkel voor klanten was en dit terwijl mijn man duidelijk (blijkbaar niet voor de baas) een KLANT was. Dit gebeuren heeft een dumper gezet op wat eigenlijk een leuke dag moest worden. Wees gewaarschuwd als je daar als klant naar het toilet gaat. Totaal onbeschoft van de eigenaar. Mij zien ze daar nooit meer. Marina.

15. Nederlands Sluis

Neyens Patrick

Verzorgd eten, en eerlijke prijs.
    Doen zou ik zeggen.

16. Internationaal Sluis

Alles was perfect.. lekker buiten kunnen eten en bediening was heel vriendelijk en correct en ook het eten was meer dan goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

We hebben daar gegeten, sfeer/inrichting erg gezellig.
    Prijs/kwaliteit matig...

In dit geval betrof het een veel te dure carpaccio voor wat je op je bord kreeg en van slechte kwaliteit (lees oud) erg waterig, smaakloos zelfs. Lees was twijfelachtig om te eten, dus heb de helft laten staan.

Heb de carpaccio aan de ober laten zien en hij aan de chef kok. Geen kok gezien, geen excuus... er werd zelfs doorgegeven van de kok dat het soms deze (groenig) kleur voorkwam. (M.a.w klant zeurt). Deze kleur heb ik echt nog nooit ergens te eten gehad, en ik eet het vaak.

Jammer van dit aspect en hoe het oplost werd. Een excuus was al genoeg geweest door de kok zelf ipv de ober... daar door voor ons een zeer slechte ervaring en verpest etentje🙄

18. Nederlands Sluis

Bettenof WILLY

Ik heb niet gegeten bij De drie wijzen. Ik had een bon van Groupon, maar dat is niet afgegeven wegens stopzetting.

Filip Verleyen

Lekker eten,vlotte bediening,vriendelijk personeel

20. Nederlands Sluis

Lekker gegeten, zowel vis als vlees, prima geserveerd.

21. Nederlands Sluis

Matthijs Van de Pol

We werden zeer vriendelijk bediend en het restaurant geeft meteen een warme, gezellig indruk.
    Het eten (wij kozen voor een eigen selectie van tapas) was uitstekend en kraakvers. We hebben er echt van genoten. Vooral de broodbol met huisgemaakte pesto en de ribbetjes waren top.
    De sfeer was iets minder in die zin dat het restaurant (toegegeven op een donderdag) omstreeks 20.30 uur nagenoeg leeg was. Wij gaan zeker terug!

Na eerdere bezoeken een grote teleurstelling, echt ondermaats!
    De eerste spare ribs waren zoals we ze kennen, overheerlijk maar alles wat nadien volgde was een ramp, nog niet eens half gaar en enorm taai, ook klanten die na ons begonnen te eten kloegen hierover.
    De bediening is ronduit onbeleefd en niet geschikt voor de horeca op gebied van kennis, te lomp!
    Ik denk niet dat wij voor het eerst hier nog terugkomen terwijl het een vaste stek was voor ons in Sluis!

23. Nederlands Sluis

De Beuckeleer G.

Vorige week zondag uitzonderlijk lekkere mosselen in witte wijn gegeten, mijn partner een perfect gegrild stukje tonijn om van te snoepen. Uitstekende en aangename service, werkelijk top voor betaalbare prijs,

De persnota die onlangs verscheen over deze kwaliteitszaak is ten onrechte en getuigt enkel van de slechte smaak van de recensie schrijver

Slechte ervaring 'kreeg pot mosselsaus over mijn nieuwe handtas en kleed, Veel weg en weer geloop voor be.

25. Nederlands Sluis

Ellen camerin

Als lunch een clubsandwich genomen, was niet wat we verwachten voor 10 euro, brood was erg droog en katenspek was bijna rauw en in combinatie met de kip niet erg lekker.
    Ook de opmaak had wat ons betreft beter gekund, toen we aangaven dat het brood erg droog was werd met een chagrijnig gezicht gezegd dat ze het door zou geven aan de kom, maar geen excuses of Zo, jammer want het is een leuk sfeervol eetcafé maar wij gaan er geen 2e keer lunchen.

26. Nederlands Sluis

Heerlijk gegeten. Een soepje waar je makkelijk met z'n 2tjes van kan eten. Sate zag er goed uit en smaakte prima. De mosselen zijn zeker een aanrader. Nog nooit zo'n grote pan met mosselen gekregen voor 2 personen :-)
    personeel is erg vriendelijk.
    Dus mocht je in Sluis zijn en lekker willen eten waar prijs en kwaliteit overeen komen. Ga dan zeker naar Kaai 10!

luc leaucour

Alles meer dan ok.

Gaf geen algemene goede indruk op mij, voorgerecht ijskoud en de drie gangen op een sneltempo moeten opeten ook al vroegen we het langzaam aan te doen. Wijn was gekleurd water en veel te duur.

29. Grill Sluis

Uitstekende bediening, heel lekker eten, gezellige inrichting, niet te duur
    De akoestiek kan beter

30. Nederlands Sluis

Heerlijk gegeten. Zowel vlees als vis prima. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening.