Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sluis verdeeld zijn.

1. Nederlands Sluis

Jolanda van Dijk

Geweldige zaak met voortreffelijk eten, grote porties, heel vriendelijk personeel en hele goede ambiance. Vlees super goed bereid en heerlijk gemarineerd. Ook dessert was geweldig lekker. Ik zal deze zaak bij iedereen aanbevelen… prijs kwaliteit is zeker in verhouding…

2. Grieks Sluis

Heel lekker eten. Het is gewoon genieten.

3. Lunchroom Sluis

Zeker lekker gegeten heel nette zaak gaan zeker nog terug

4. Grill Sluis

Maureen Molinard

Reeds verschillende malen komen eten en steeds voortreffelijk lekker. Vriendelijke ontvangst en sfeer. Goede bediening. Leuk interieur.

5. Italiaans Sluis

Gemakkelijk te reserveren via e-mail voor een tafeltje binnen of buiten.
    Mineral is toch wel iets meer waard dan "Bistro"...
    Wij hebben er zeer lekker gegeten en de bediening is vlot en vriendelijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Tineke Duys

We hadden aangegeven zien staan: vegetarisch en glutenvrij. Dat is op de kaart niet terug te vinden. Gluenvrij is lastig, tenzij je het van te voren aankondigt. Alle soepen waren gebonden en dus niet glutenvrij en er is geen glutenvrij brood. Dan maar een caesar salade ipv soep. "Met verse groenten", aldus de omschrijving. Als je deze salade vega wilt, laten ze gewoon de kip en spekjes eruit. Zo kan ieder restaurant zichzelf wel profileren als vega optie: je laat gewoon het vlees weg. Toen ik vroeg naar de verse groenten bleek dat de sla te zijn. 18 Euro voor wat sla, een ei, wat mayodressing en eventueel wat gerookte kip. En een karafje water is helaas niet mogelijk naast je bestaande drankjes. Dan moet je een fles kopen voor 6.50. Kortom: prijzige maaltijd en heel matig gegeten. Geen aanrader.

Thijs

Myrian

9. Internationaal Sluis

Eddy Carmans

Tafel gevraagd voor 6 pers.en liefst niet in de zon. Werden afgeblaft dat de mensen altijd klagen over het weer, te warm of te koud. Toch maar in de zon gaan zitten, maar bij de bestelling was hij heel kort en arrogant. Toen ik hem dat zei en vroeg of hij al van s'morgens bezig was sloeg hij door en zij hij dat we maar ergens anders moesten gaan wat we ook gedaan hebben.
    Voor ons geen Rivers meer.

Al jaren aten we hier lekker en met veel plezier in het mooie restaurant. Dit jaar...pff...wat een herrie binnen. Kunt elkaar niet verstaan aan de tafel. (Net een 'vreetschuur'. Kinderen kunnen na 6uur maar uit een menu kiezen. Friet met frikandel.
    Ontzettend lang op eten moeten wachten. Personeel erop aangesproken. Reactie het is druk...um...zorg dan voor voldoende personeel anders kun je het niet aan! Mensen die zeker later als 15 min binnenkwamen als wij kregen eerder geserveerd. Personeel erop aangesproken.
    We zijn uiteindelijk boos weggegaan en hebben elders lekker en snel geserveerd gegeten. Wij komen niet meer.

Jacques

Niet vriendelijke en onverzorgde bediening.
    De uiensoep was goed op smaak maar het morsen op de kom is ronduit slecht. Wat ons in het bijzonder verbaasde is dat voor een glas witte huiswijn een prijs werd berekend van zes euro!

Lekker gegeten in een prachtige zaak.

Jose

14. Nederlands Sluis

M.Vermeiren

Wat in potentie een geweldige eet/drink gelegenheid met speeltuin zou kunnen zijn. Is een bodemloze put gebleken, prijs kwaliteit is ver onder de maat. De speeltuin is deels gedateerd en derhalve onveilig. Het personeel snap niets van de horeca of in inzake niet duidelijk geinstrueerd of getraind. Er jammer want het zou iets leuks kunnen zijn. Daarbij een schoonmaakster is gewenst voor het uitvoeren van de hoofdtaken wat betreft de schoonmaak.

Service was goed doch prijs kwaliteit fel overdreven. Wij hadden mosselen gegeten die op drie maanden tijd 4;5 euro duurder zijn per persoon doch niet zo lekker als vroeger. Destijds was er bij de koffie.
    Eenpraline dat ook al afgeschaft is.
    Kortom men vraagt 30 percent meer, maar schaft zaken af.
    Voor mij hoeft dit niet meer.

16. Italiaans Sluis
    Vertaal van de naar Nederlands

War schon Minimum 30× im Mineral.
    Das Essen und die Ambiente ist ganz gut.
    Die Preise sind angepasst.
    Der Service war bis jetzt immer sehr gut, aber heute war es ein Desaster. Keine Fremdsprache, nur Dutch! Bestellung war schwierig usw.

Klare Ursache: der grosse symphaticher War nicht da. Bei Ihn klappt es immer. Die Besitzerin glänzte von Abwesenheit.

Degriite Lieke

Enorm onbeschofte vrouw gehad voor bediening! Nooit zet ik daar nog een voet binnen.
    Vroeg of het om te eten was, waar wij vriendelijk ja antwoorden. Ze komt met tafellaken af. Minuut later komt ze voor de bestelling op te nemen en vanaf dat we het zegden zei ze aaaah tis tearoom en snokt tafellaken eraf! Had dat gezegd zei ze!!
    Onbeschoft!
    Degene die afrekende bekeek ons zelfs niet eens. Een echte slechte zaak!

18. Italiaans Sluis

Brandon

Lasagna besteld vervolgens lijkt dit meer kaasfondue, alleen maar kaas met lasagna bladen, niet te eten, een mond vol kaas meer niet, na de vraag of het gesmaakt had, en wij nee hadden geantwoord, ging het richting keuken, de serveerster, melde ons het antwoord van de kok, dat het gerecht voldeed volgens hun norm, sorry, voor ons nog steeds kaasfondue. Als je binnen komt zijn alle tafels gereserveerd, echter je mag plaats nemen aan een gereserveerde tafel, wat schets mijn verbazing? geen nieuwe mensen binnen, na ongeveer 10 minuten zijn alle reserveringsbordjes van tafel verwijderd, niet handig wel dom, wij wilde daardoor rechtsomkeer, misschien een handige tip??? Bij het afrekenen stond de lasagne niet op de rekening, serveerster aardig, maar toch prikkelbaar, melde ons, nadat wij hadden gezegd dat dit niet de bedoeling was, als er niet gegeten was dit ook niet op de bon kwam, enigzins kort en prikkelbaar werd dit ons medegedeeld. Of zou de kok het toch een beetje met ons eens geweest zijn?? Voor ons geen volgende keer.

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Als voorgerecht hadden we een heerlijke scampisalade, die boven verwachtingen uitkwam. De biefstuk was precies zoals ik ‘m wilde hebben. Mijn vriend had de mosselen waar hij zeer over te spreken was. Als dessert hazelnootijs met een lavacake gehad wat voor ons de kers op de taart was. Al met al, heerlijk gegeten. Vlotte bediening en fijne service gehad. Zeker voor herhaling vatbaar en een dikke aanrader!

Linda Dobbelaere

Alles was heel lekker, de dagprijs van de zeetong was wel wat prijzig, het dessertijs met merengue en cointreau was subliem.

21. Grill Sluis

vanhoesen chantal

Onverwachts gestopt op weg naar Sluis en er superlekker lunch menu gegeten. Op weg naar huis terug een stop gedaan om nog iets te drinken, gewoon omdat het er gezellig was… dit wordt ons adresje als we Sluis bezoeken. Een aanrader.

22. Grieks Sluis

Zeer vriendelijk personeel, fantastisch eten en zeer gezellige zaak.

23. Nederlands Sluis

Puype Eddy

De Kraker

Vandaag mosselen gegeten, teleurstellend was dit, geen smaak, droog en heel grote stukken groenten erin, die op de tijd dat de mosselen gaar zijn geen smaak kunnen afgeven in het sap van de mosselen, dit medegedeeld aan de ober die daar geen antwoord op heeft gegeven, vreemd als je kwaliteit wilt leveren, witte wijn werd ook niet koel geserveerd, en dat met 24 graden op terras.

We zijn er op 15/0//2018 gaan eten het was het slechste wat we al gegeten hebben! We waren er over 18j nog geweest het was top! Zeker nu nieuwe uitbaters en slechte kok, de mosselen waren niet gekuist en de groenten ruikte zuur, de steak a point was in midden door gesneden om zo uitgebakken op tafel te komen. Wat een ramp, is een duur restaurant voor sluis dan verwacht je toch wel wat anders. Nooit komen we hier terug.

26. Nederlands Sluis

Ellen van Keulen

Nick Biemans

Verschillende keren er gegeten!
    Telkens opnieuw verrassend, heel lekker eten, mooi gepresenteerd!
    Leuke bediening en in de serre gezellig en licht!
    De lunch is een mooie formule!
    Het gezelschap was ook super tevreden.

29. Italiaans Sluis

Modern ingerichte zaak met een vlotte bediening. De tafeltjes staan wel vrij dicht bij elkaar Het eten (dagmenu) was goed en voordelig. De soep iets aan de zoute kant, beter zou zijn om het zout toevoegen iets te matigen. De hoofdschotel met kabeljauw was uitmuntend van smaak. Evenals het dessert. Al bij al zijn we goed te spreken over deze horecagelegenheid en gaan we met vertrouwen eens terug.

30. Grill Sluis

Het aan de rand van Sluis gelegen restaurant ademt binnen een warme sfeer uit. Buiten is er parkeergelegenheid wat ook prettig is. Het eten is heel lekker en de aangeboden amuse een extraatje. De bediening was correct. We zijn tevreden naar huis gegaan.