Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sluis verdeeld zijn.

1. Nederlands Sluis

Ellen van Keulen

Annerie Rutenfrans

Vanavond top gegeten bij La Trinité. Gastvrij ontvangen. Amuses bij aperatief waren lekker. Ook de andere 3 gangen, eigenlijk 4 want bij de koffie kregen we ook 3 lekkernijen, smaakten voortreffelijk. Heerlijke smaken bij elkaar die in harmonie elkaar versterkten. Prijs kwaliteit was heel goed op maandagavond.

3. Grill Sluis

Grill restaurant met passie! Afwisselende kaart met leuke suggesties. Hartelijke en vriendelijke bediening, zeker een aanrader.

4. Nederlands Sluis

Prima gegeten, heerlijk maandgerecht, helaas geen bijpassende wijn, maar alternatief was prima.

Kennen verschil niet tussen garnalen en scampi’s. Toch 2,5 euro korting gekregen op 135 euro rommel 😡

6. Grill Sluis

Lekker gegeten, heerlijke tapasplank, gevolgd door een heerlijk stukje vlees en als toetje creme brulee. Voor herhaling vatbaar, helaas wonen we te ver van jullie vandaan (150 km).

Goed gegeten. Biefstuk was doorbakken ipv medium. Zonder problemen een nieuwe gekregen. Mosselen waren lekker. Sommige wel klein, maar het was onbeperkt, dus nog een nieuwe portie gevraagd. Service was ook goed. Voor ons een goed restaurant.

8. Nederlands Sluis

Vandaag zijn we bij De Lindenhoeve gaan eten voor mijn man zijn verjaardag. Alles was gezellig, zeer vriendelijk personeel en uitstekende bediening tot mijn man naar het toilet ging en terug kwam en werd aangesproken door de baas van het restaurant (die duidelijk niet eens weet wie zijn klanten zijn) waarom hij hier zomaar naar het toilet ging. Dat dit enkel voor klanten was en dit terwijl mijn man duidelijk (blijkbaar niet voor de baas) een KLANT was. Dit gebeuren heeft een dumper gezet op wat eigenlijk een leuke dag moest worden. Wees gewaarschuwd als je daar als klant naar het toilet gaat. Totaal onbeschoft van de eigenaar. Mij zien ze daar nooit meer. Marina.

9. Nederlands Sluis

Neyens Patrick

Verzorgd eten, en eerlijke prijs.
    Doen zou ik zeggen.

10. Internationaal Sluis

Alles was perfect.. lekker buiten kunnen eten en bediening was heel vriendelijk en correct en ook het eten was meer dan goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

We hebben daar gegeten, sfeer/inrichting erg gezellig.
    Prijs/kwaliteit matig...

In dit geval betrof het een veel te dure carpaccio voor wat je op je bord kreeg en van slechte kwaliteit (lees oud) erg waterig, smaakloos zelfs. Lees was twijfelachtig om te eten, dus heb de helft laten staan.

Heb de carpaccio aan de ober laten zien en hij aan de chef kok. Geen kok gezien, geen excuus... er werd zelfs doorgegeven van de kok dat het soms deze (groenig) kleur voorkwam. (M.a.w klant zeurt). Deze kleur heb ik echt nog nooit ergens te eten gehad, en ik eet het vaak.

Jammer van dit aspect en hoe het oplost werd. Een excuus was al genoeg geweest door de kok zelf ipv de ober... daar door voor ons een zeer slechte ervaring en verpest etentje🙄

12. Nederlands Sluis

Bettenof WILLY

Ik heb niet gegeten bij De drie wijzen. Ik had een bon van Groupon, maar dat is niet afgegeven wegens stopzetting.

Filip Verleyen

Lekker eten,vlotte bediening,vriendelijk personeel

14. Nederlands Sluis

Lekker gegeten, zowel vis als vlees, prima geserveerd.

15. Nederlands Sluis

Matthijs Van de Pol

We werden zeer vriendelijk bediend en het restaurant geeft meteen een warme, gezellig indruk.
    Het eten (wij kozen voor een eigen selectie van tapas) was uitstekend en kraakvers. We hebben er echt van genoten. Vooral de broodbol met huisgemaakte pesto en de ribbetjes waren top.
    De sfeer was iets minder in die zin dat het restaurant (toegegeven op een donderdag) omstreeks 20.30 uur nagenoeg leeg was. Wij gaan zeker terug!

Na eerdere bezoeken een grote teleurstelling, echt ondermaats!
    De eerste spare ribs waren zoals we ze kennen, overheerlijk maar alles wat nadien volgde was een ramp, nog niet eens half gaar en enorm taai, ook klanten die na ons begonnen te eten kloegen hierover.
    De bediening is ronduit onbeleefd en niet geschikt voor de horeca op gebied van kennis, te lomp!
    Ik denk niet dat wij voor het eerst hier nog terugkomen terwijl het een vaste stek was voor ons in Sluis!

17. Nederlands Sluis

De Beuckeleer G.

Vorige week zondag uitzonderlijk lekkere mosselen in witte wijn gegeten, mijn partner een perfect gegrild stukje tonijn om van te snoepen. Uitstekende en aangename service, werkelijk top voor betaalbare prijs,

De persnota die onlangs verscheen over deze kwaliteitszaak is ten onrechte en getuigt enkel van de slechte smaak van de recensie schrijver

Slechte ervaring 'kreeg pot mosselsaus over mijn nieuwe handtas en kleed, Veel weg en weer geloop voor be.

19. Nederlands Sluis

Ellen camerin

Als lunch een clubsandwich genomen, was niet wat we verwachten voor 10 euro, brood was erg droog en katenspek was bijna rauw en in combinatie met de kip niet erg lekker.
    Ook de opmaak had wat ons betreft beter gekund, toen we aangaven dat het brood erg droog was werd met een chagrijnig gezicht gezegd dat ze het door zou geven aan de kom, maar geen excuses of Zo, jammer want het is een leuk sfeervol eetcafé maar wij gaan er geen 2e keer lunchen.

20. Nederlands Sluis

Heerlijk gegeten. Een soepje waar je makkelijk met z'n 2tjes van kan eten. Sate zag er goed uit en smaakte prima. De mosselen zijn zeker een aanrader. Nog nooit zo'n grote pan met mosselen gekregen voor 2 personen :-)
    personeel is erg vriendelijk.
    Dus mocht je in Sluis zijn en lekker willen eten waar prijs en kwaliteit overeen komen. Ga dan zeker naar Kaai 10!

luc leaucour

Alles meer dan ok.

Gaf geen algemene goede indruk op mij, voorgerecht ijskoud en de drie gangen op een sneltempo moeten opeten ook al vroegen we het langzaam aan te doen. Wijn was gekleurd water en veel te duur.

23. Grill Sluis

Uitstekende bediening, heel lekker eten, gezellige inrichting, niet te duur
    De akoestiek kan beter

24. Nederlands Sluis

Heerlijk gegeten. Zowel vlees als vis prima. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening.

geert vandewalle

Het eten was zeer lekker, vlotte bediening, we waren zeer content voor de prijs!

Lekker vispanneke, ribben en mosselen.
    Super een aanrader.

Van de camping op de fiets hier naartoe. Op een vrijdag. Onze twee zoontjes wilden hier spelen. Prima.
    We wilden voor het spelen betalen, maar ik vroeg of ze na een bepaalde tijd ook goedkoper waren.
    Ja dus. En niets zeggen, hè?!
    Half uurtje wachten en de prijs ging van € 5,50 naar € 3,00.
    Sowieso al niet veel geld hoor, maar in dat half uurtje hebben we wat tussendoor gegeten en gedronken.
    De poffertjes met ijs, appelgebak en tosti's waren goed. Cappuccino lekker.

We wilden enkele uren later (avond)eten en vroegen hoeveel de prijzen in het all-you-can-eat restaurant voor kinderen waren.
    De jongste van 6 viel nog in de categorie €7,50 en de oudste is 7 en daarvoor moest ineens €15,00 gaan betalen! Beide zijn geen grote eters en ik vond €15,00 voor een 7-jarige veel te veel.
    Vanaf 10 jaar kan ik het goed begrijpen en de volwassen prijs van € 23,50 kan er ook mee door.

Dus zijn we voor heel wat minder centjes elders gaan eten.

Voor de rest ziet Toversluis er keurig netjes uit. Speelgedeelte, restaurants, toiletten zijn netjes.
    Het was er ook niet druk. We waren daar iets over half vijf aangekomen.
    We hebben geen buffet gehad, daar kan ik niet over oordelen. De tussendoortjes waren prima, het bolletje ijs bij de poffertjes was lekker en zonder "ijsklontjes" (wat gebeurd als ijs gesmolten is en opnieuw ingevroren).

Buiten bij sommige speelattributen is het wat modderig en plassen, maar verder in prima staat.
    Skeltertjes zien er netjes uit.
    Erg leuk is het 'zwembad' met de radroeibootjes.

De prijs van het all-you-can-eat restaurant voor 7- tot 10-jarigen vind ik persoonlijk te hoog, voor de rest kan ik Toversluis zeker wel aanbevelen voor een.paar uurtjes vermaak.

28. Italiaans Sluis

Gisteren, vrijdag, 'zomaar' hierheen gegaan met twee kinderen. Ik heb twee allergieën (geen gluten) en in overleg met een hele vriendelijke chefkok heb ik spaghetti met aubergine besteld en dat was echt super lekker! Geen poespas, gewoon lekkere spaghetti met verse tomatensaus, aubergine, rigottakaas en wat blaadjes verse basilicum. Super!!

Mijn partner had een pizza funghi, waarvan hij ook zei dat deze stukken beter smaakte dan dat hij elders aan het begin van onze vakantie had gegeten (hihi).

Oudste zoon heeft zijn kinderpizza salami met smaak opgegeten.

De jongste had goudgele gebakken aardappelblokjes met sla en kipnuggets.
    Dit keer GELUKKIG niet van die fabrieksnuggets, maar gemaakt van echt mals kipfilet met een krokant laagje erom!!! Topper!!!

Wij hadden aan de porties echt ruim voldoende!
    Geen dessert genomen, ik zat zelf poepievol en we hadden ook geen verlichting op onze fietsen. We moesten snel weer terug naar de camping.

Het interieur is licht, modern en fris.
    De groene bank mag wel een schoonmaakbeurt krijgen, er zitten grote kringen op. Oogt niet fris en zeker niet geweldig als je daarop moet zitten.
    Ik vermoed van door de regen natgeworden mensen...
    De stoelen zien er nieuw uit en zitten super comfortabel, zelfs ik als rugpatiënt zit hier goed op!

De bediening is uiterst vriendelijk, evenals de chefkok.

Wij zijn daar in ieder geval met een prettig en voldaan gevoel weggegaan en bevelen dit restaurant zeker van harte aan!!! Niet te veel poespas, maar gewoon lekker eten voor normale prijzen.

29. Nederlands Sluis

Lekker gegeten in een mooi kader. Uiterst vriendelijke bediening. Jammer dat het eten geserveerd wordt op kleurige borden waardoor de presentatie verloren gaat.

Vandewalle Maike

Ik had een reservering gemaakt voor restaurant Côte d'Azur in Sluis.
    Dit heb ik via de reserveringsmodule gedaan.
    Toen we aankwamen in het restaurant was er geen tafel gereserveerd maar er was gelukkig nog een plaatsje vrij.
    We hadden ons verheugd op de mosselen en ribbetjes.
    Toen ik de reserveringsbon toonde werd er op een extreem onbeleefde toon geschreeuwd dat we deze bon op deze avond niet konden gebruiken.
    De uitbater was niet voor rede vatbaar en wilde de bon niet aanvaarden.
    We waren hier niet mee akkoord maar daarop antwoordde de uitbater/bullebak dat dit zijn probleem niet was en dat we de voorwaarden maar beter hadden moeten lezen.
    In de voorwaarden stond enkel niet geldig op Belgische en Nederlandse feestdagen.
    Volgens de uitbater zou hij meerdere malen geprobeerd hebben om mij te contacteren maar ik heb de laatste weken geen oproep gemist ook werd er geen berichtje ingesproken.
    Daar stonden we dan met onze reservering.
    Op een andere dag terug keren was voor ons onmogelijk.
    De reservering was gemaakt en kon niet meer geannuleerd worden.
    Ik vroeg om een bewijs aan de uitbater dat hij mijn bon niet wou aanvaarden maar deze wou hier geen schriftelijk bewijs voor leveren.
    Hij zou de politie bellen als we niet onmiddellijk de zaak verlieten.
    We hebben toen gewacht op de politie maar die bleek hij toen toch niet gebeld te hebben.
    Mogelijks was dit omdat hij besefte dat hij geen poot had om op te staan.
    Toen we zelf de politie wilden bellen heeft zijn vrouw met een voorstel afgekomen.
    Het voorgerecht en dessert hebben we niet gekregen ook al was dit aanwezig voor andere klanten.
    We hebben wel als compensatie ieder twee frisdranken gekregen.
    Ik heb me nog nooit zo vernederd gevoeld.
    Het hele restaurant bekeek ons als of we de grootste marginalen waren terwijl we enkel wilden genieten van een gezellige avond.
    Deze avond waren we enkele recensies aan het lezen over het restaurant en kwamen tot de ontdekking dat we blijkbaar geen alleenstaand geval zijn.
    Link: https://www.eet.nu/sluis/cote-d-azur.
    Dit ter info en we hopen dat niemand dit ooit nog eens moet meemaken.