Op dit adres zit nu: Rivers

le Répertoire in Sluis

Op de nabij gelegen parking. (betaald)

5. Betalen Visa Master Card pin

1320739057 78
1332070346 78
1422720658 79
1434051947 78
1502039681 77
1519036614 77

1. Leuke kaart met niet al te moeilijke dingen. Lunch vlot en goed verzorgd, later op verwarmd terras heerlijk gedineerd. Bediening vlot. Ambiance trendy. Eten goed.

2. Gewoonweg toppie, netjes ontvangen, goed en eerlijk eten, bediening goed en zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit toppie.

3. Mirjam de greeve

We hebben echt heerlijk gegeten, fantastische bediening echt alles top. Zeker voor deze prijs!

4. Enthousiast en gedreven personeel , met aandacht voor haar gasten, maakt dit prachtige restaurant zeker tot een aanrader bij een bezoek aan Sluis. Heerlijk mossels gegeten en blij verrast met een zilveren mossel als surprise.

5. Arlette & Henri + Zoentje & Mientje ( onze twee hondjes )

De ontvangst was zeer hartelijk hoewel we met 2 hondjes en hun bagage kwamen binnenvallen.
    We werden bediend door Prinses Maxima (of was het Natalia ?) in persoon.
    Het aangeraden menu heeft ons blij verrast. De bereidingen waren origineel en zeer lekker. Dit terwijl wij al een en ander gewoon zijn want lekker eten is na de hondjes onze hobby.
    Het intérieur voelt warm aan en nodigt uit om na het eten te blijven nakaarten.
    Bij een bezoek aan Sluis wordt Le Répertoire onze 1e keus.

6. Na mijn mail van gisteren over de kwaliteit betreffende de mosselen die mijn schoonmoeder in het restaurant gegeten heeft wil ik hier nu toch vermelden dat de mensen van het restaurant heel positief gereageerd hebben op de klacht die ik naar hen verstuurd heb en ik hen daarvoor heel erg dank. Zij hebben dit probleem prachtig opgelost en ik kan nu maar 1 ding zeggen, laat jullie door mijn mail van gisteren niet afschrikken en ga allen eten naar la Répertoir in Sluis, wij gaan onze etentjes daar ook verder zetten !

7. DANNY DE BAETS

Mijn schoonmoeder is onlangs mosselen gaan eten in het restaurant. Toen de mosselen op tafel kwamen zagen ze bruin, waren echt niet te eten. Mijn schoonmoeder heeft enkele personeelsleden geroepen om dit probleem te melden. Uiteindelijk heeft er toch iemand toegegeven (het was op een zondag dat ze gaan eten zijn) dat die mosselen niet "echt" vers waren, dat ze de zaterdag of de vrijdag al geleverd waren. Ze had 2 porties besteld samen met een vriendin, het personeel heeft nadat ze de opmerking had gemaakt dat ze die gewoon weg niet durfden op te eten de 2 porties weggenomen. Ze heeft de rekening gevraagd, ze hadden dus niets gegeten en ze moest 1 portie betalen.

8. Eerste keer Le répertoire. Voltreffer!

Alle gerechten creatief en met smaak gebracht én bovendien met correcte bediening! Prijs/kwaliteit in orde.

Heb je honger en ben je in Sluis? 1 adres...

9. In mei 2010 zijn wij met 9 personen op zaterdagavond zo maar binnen gelopen. Zonder uitzondering was iedereen heel erg enthousiast. De ontvangst, de bediening en het eten waren voortreffelijk. Het interieur was ook aangenaam om in te vertoeven. De kelner adviseerde ons het menu van de dag. Dat bleek een goed advies. De bediening was professioneel. Niet amicaal maar ook niet afstandelijk. Gewoon gezellig. De prijzen werden door ons als laag ervaren voor het niveau wat geboden is. Jammer dat zij geen Michelinster hebben behaald. Ik had het ze echt gegund!

10. Ik kom van de Kempen (Antwerpen) naar Sluis en ga altijd in le Répertoire eten met vrienden, prima bediening, heerlijk smullen! Kan niet beter.

Ik kan le Répertoire alleen maar aanbevelen, prima keuze!

11. Dit is een van de betere restaurants in Sluis. De creatieve manier waarop de keuken te werk gaat is uniek in een zaak van dit kaliber en is iets waar menig restaurant in Sluis nog wat van kan leren. Denk aan amuses, leuke aperitief gerechtjes, creatieve hoofd- en voorgerechten in zowel smaak als presentatie. Het personeel is correct maar zeker niet te strak, de omgang voelt natuurlijk en vriendelijk. Het interieur is uniek en oogt als een mix tussen trendy en klassiek, het is duidelijk dat hier goed over is nagedacht. Ook wil ik nog zeggen dat de wijnen op de kaart zeer zorgvuldig en gevarieerd geselecteerd zijn. Een nadeel is dat het restaurant in mijn ogen te veel last heeft van de drukke tearoom in de overgang naar de avond en dit een beetje rommelig verloopt.

Een goede manier om het eten, drinken en de inrichting van repertoire te omschrijven is als een mix tussen modern en klassiek.

12. Van Bastelaere Stephaan

Gisteren 10 september 2010 op aanraden met 8 man mosselen gaan eten in Répertoire. Wat een drama!

Beloofd werden op de kaart mosselen grote portie 1,3 kg aan 29 euro, kleine portie 0,8 kg aan 19 euro. Porties bedroegen zeker niet het beloofde aantal kg, bovendien waren in elke kom zeker 1/3de grote lege schelpen waarvan de diertjes niet op de bodem terug te vinden waren. Na melding kwam de mededeling uit de keuken dat er blijkbaar iets mis moest zijn met de weegapparatuur... geen chef noch uitbater gezien... er werd wel aangeboden om nog wat mosselen te brengen, doch de kwaliteit van de mosselen was zo laag (zoiets als 'super' of zo) en we hadden de maaltijd eigenlijk al afgesloten, dat we dat aanbod lieten voor wat het was. En dat was het, rijkelijk betaald dus voor wat we niet gekregen hadden hebben we zo snel mogelijk het restaurant verlaten.

Niets dan lof echter voor het bedienend meisje dat de pil (hoewel we geen misbaar gemaakt hebben) moest slikken, ze was zeer vriendelijk en behulpzaam, ze kon het ook niet helpen dat de keuken zo jammerlijk faalde!

13. Capt.Harry Hindle

Last Visited you on Monday 5th July 2010

While I was visiting some Friends of mine Ken & Jackie on their Super Cruiser in Breskens.

We took the bus to Sluis and stopped at your Restaurant for Lunch, it was very good and the the Staff were brilliant.

Thanks.

Would come back to visit you again.

Capt. Harry.

14. Prima ontvangst, er wordt vriendelijk en professioneel ingespeeld op je wensen. Kan menig Horecabedrijf in Sluis een voorbeeld aannemen. Gestart met een glas rosé, lekker droog en voldoende glas inhoud. We kozen voor het Répertoire menu; scampi's a la plancha, rode mul met citroenjus en zeekraal, aardbeien variaties. E 34,-

Scampi's of eigenlijk langoustines te gaar, wel een smakelijke ietwat pittige saus, goed brood en boter. Rode mul; mooi opgemaakt, echter de vis ook weer te gaar en alle stukjes niet even vers (bittertje en bijsmaakje), lekkere gemonteerde saus met zeekraal. De aardbeienvariatie; panna cotta, drankje en gelei; leuke trendy presentatie, wel erg zoet allemaal. Al met al redelijk goed gegeten.
    De keuken van chef Bart kun je en mag je niet meer vergelijken met zijn vorige zaak, 1880. Er wordt met fantasie en inzet gekookt, echter de puntjes mogen meer op de i worden gezet. Ondanks mijn kritische noot weerhoudt het ons niet om terug te komen. Le Répertoire mag er zijn.

15. Ga meerdere keren naar Le Répertoire.

Aangezien ikzelf ondernemer ben let ik meer op andere dingen dan een gewone gast.

Interieur: Modern, van deze tijd, beetje chique maar ook nonchalant. Banken om er heel de dag te vertoeven.

Personeel: Je kan zien dat ze getraind worden. Een lach doet wonderen. Het personeel is correct, vriendelijk en zeker niet te strak. Ze laten blijken dat je welkom bent.

Menukaart: Het eten vind ik geweldig. Zoiets ga je zeker in de omstreken niet krijgen. Het iets apart en elke smaak is anders.

Presentatie is super. Iets wat ik zelf nog van zou kunnen leren.

Al met al, als ik Le Répertoire in 3 woorden moet uitleggen dan is dat gastvrij, huiselijk, culinair.

16. De ervaring van het eten was wonderbaarlijk. Gelukkig kun je hier ook gerechten eten met een uitdaging. Keukenteam ga zo door, bravo!

17. Brigitte

Donderdagmiddag. We schuiven met zijn drieën aan op het verwarmd terras (incl. plaid) voor aperitief, hoofdgerecht en dessert.

Snelle en uiterst vriendelijke bediening.

Heerlijke amuse bij het aperitief. Het hoofdgerecht liet nauwelijks op zich wachten; men deed niet moeilijk om bij de gebakken aardappeltjes de gewenste frietjes alsnog te serveren. Het eten zelf was tiptop.

Een ober die je daarna nog in je jas hielp, rondde het geheel perfect af.

M.a.w. ik weet niet waar we zouden moeten over klagen. Onze middag was geslaagd.

18. Lunchtijd.
    Hoge verwachtingen nadat ik gelezen had dat de "Chef" in Groede (1880) had gewerkt. Goed onthaal in een wat kitch interieur, geen lunch menu. Grote kaart toont niets bijzonder (type brasserie), dus maar keuze uit kleine kaart :"hamburger van het huis" (geen hoge stand, ajuin met slechte smaak) en "clubsandwich"(geen toasted brood doch lekker, maar de veel te dikke sneden maakt het beleefd eten hiervan moeilijk) met ham, kaas, kip (correcte vulling).
    Besluit: keuken heeft niets te maken met dat van "1880" (Groede) - en...overprized!

19. tostiliefhebber

Dat is toevallig. Ik heb daar ook een tosti gegeten. Ik vond hem heel lekker en heb ook gevraagd hoe die precies in elkaar zat. Wat blijkt: je krijgt Italiaans tramezzone brood met bechamelsaus, ham en kaas. Daarbij een hele uitgebreide saladegarnituur. Voor mij het geld waard. Maar smaken verschillen natuurlijk. Moest er wel tamelijk lang op wachten.

20. Delbeke

Op het terras een visschotel gegeten.
    Na het consumeren met honger van tafel (voorbeeld: in de schotel waren 4 teentjes zeekraal aanwezig).

De gevraagde wijn werd lang na het opdienen geserveerd, heb deze dan ook geweigerd.
    Na het degusteren van het aperitief werd alsnog een amuse aangeboden (vijgen na Pasen), i.p.v. bij het aperitief.

Heb de eigenaars ter plaatse erop attent gemaakt, achteraf ook met e-mail.

Nog een massa zottigheid naar mijn hoofd gekregen!

Dit alles als verantwoording voor de zeer lage score!

21. Heb hier op het terras gezeten.
    Werd vlot bediend.

Heb hier cola gedronken en tosti gegeten.
    De prijs voor de tosti was 8 euro! Voor 2 dunne sneedjes brood met ham en kaas en wat versiering op het bord.
    Echt over de top!
    Veel te duur!