Op dit adres zit nu: Mineral

L'Aubergine in Sluis

Parkeergelegenheid voor de deur op de Beestenmarkt

Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, Dichtsbijzijnste bushalte `Ridderstraat`

5. Betalen pin Visa Master Card

1. Personeel kortaf. Koffie met appelstrudel besteld. Koffie oke, alleen appelstrudel was appel Carré uit diepvries warm gemaakt. Nee echt geen aanrader.

2. Er staat dat er een gelegenheid is om glutenvrij te eten. Er werd mij gezegd dat de frietjes niet in hetzelfde vet zijn gebakken als de kroketten, ik zag zelf dat er twee netjes waren in hetzelfde vet. Dus wie glutenvrij eet: geen frietjes! Ik heb het erop gewaagd, jammer genoeg zit ik met de gevolgen. Ik vertrouwde de mensen, maar helaas.

3. Vrijdag 25 januari heerlijk gegeten in prima sfeer en met een gezellige eigenaar. Het eten was prima en de bediening is zonder meer goed te noemen. De entourage is, vergeleken met andere restaurants, heel anders, maar prima.
    De klantgerichtheid is heel goed. Tussen de gerechten door werd er gevraagd of de kok het volgend gerecht mocht klaar maken of dat we even wilde wachten. Dat hoor je niet vaak. Al met al een aanwinst voor Sluis.