Hier zie je hoe de meningen over de Kaai 10 verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Het eten is lekker maar de bediening is slecht.

2. vanrenterghem

Leuke sfeer. Lunchmenu, carpaccio, was echt lekker. Past goed met het broodje. Het personeel was heel vriendelijk. Een aanrader.

3. Gisteravond super lekker gegeten. Heel gezellig eetcafe en we komen zeker nog eens terug.

4. Toen wij kwamen werd er meteen gezegd dat er een feestje zou zijn mocht het ons storen. Ook begrepen ze het als wij toch ergens anders zouden gaan eten (en deden zelfs suggesties). Allebei uiensoep, lekker maar niet bijzonder, daarna saté en gevulde kipfilet, ook goed. Hadden er wel meer van verwacht n.a.v. alle goede beoordelingen. Zou ook meer keus bij hoofdgerechten kunnen zijn.

5. Willy Meert

6. Wat een geweldige avond hebben we gehad bij Kaai 10. Eten was (h)eerlijk! Alles vers! Oog voor detail, heel leuk. We hadden vooraf recensies gelezen, maar zijn bijna voorbij gelopen omdat het er erg leeg uit zag. Achteraf heel fijn, want het eetgedeelte zit lekker achterin, zodat je rustig van je eten kan genieten. De bediening is heel enthousiast. Kortom eigenlijk weinig negatieve punten, dus een topadres. Wat ik wel vindt is dat eetcafe niet echt passend is. Van mij mag het restaurant heten. Eetcafe Kaai 10 wij komen zeker terug! Een aanrader!

7. Wij hebben een fijne avond gehad, met vriendelijk personeel, die goede uitleg gaf over het menu en lekker gegeten. Van ruime portie, en goed gemaakt. Een aanrader.

8. chris.nevelsteen

Lekker gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant . Vlotte bediening en vriendelijk personeel .
    Een minpuntje ,geef jullie tandenstokers liever apart verpakt en doe geen pepermuntjes in de betaaldoos zonder verpakking .

9. Wij komen 1x per jaar in Sluis en dan eten we bij Kaai10. Want waarom zou je verder zoeken als je weet dat het hier allemaal klopt. Leuke sfeer, aardige bediening,en prima kwaliteit.

10. Hanneke en Reggy

Heerlijk gegeten!!!
    11 Gamba´s in een sausje en Rib Eye lekker rauw en mals. Bediening erg vriendelijk. Jammer, geen Zeeuwse mosselen, omdat dit jaar de mossel niet van goede kwaliteit waren, volgens Kaai 10. Dusss..

11. stef de Vrind

Leuke sfeer, leuke bediening door Ellen. Heeeeeerlijk eten .
    Komen zeker terug

12. clarysse geert

Met 4 personen mosselen gegeten, van 1 pot waren de mosselen te weinig gekookt maar dit werd medegedeeld en de pot werd nogmaals op het vuur geplaatst. Alles is goed gekomen. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
    Groeten familie Clarysse

13. nicole van malderghem

Zeer tevreden- aangenaam interieur, goede producten en aangename sfeer.

14. Ondanks de drukte wegens de maandagavondmarkt was de bediening super vriendelijk, de mosselen superlekker, enkel de kaart was beperkter dan normaal door die markt, maar dit werd ons direct medegedeeld, geen enkel probleem, wij gaan er zeker nog terug!

15. N.a.v. een goede recensie, vooral mbt de visschotel(s) gereserveerd voor 6 personen bij Kaai10. Een vriendelijke ontvangst en een vlotte bediening, heerlijk eten en wijnen zorgde voor een gezellige ontspannen avond.

Met dank aan het vriendelijke personeel van Kaai10.

Mvgr ook namens de groep,

Richard.

16. Wilfred

Op 8 juni jl. met 4 personen prima gegeten bij Kaai 10. De bediening was vlot, informeel, zeer plezierig en een goed gevoel voor humor. Het eten was van zeer goede kwaliteit, de visschotel voor 2 personen is een echte aanrader. Kortom, hier komen we zeker weer terug.

17. Gezellig eethuisje met vlotte en vriendelijke bediening en lekker eten. Veel keuze uit gerechten.

18. C&C Mosselman

We hebben bij Kaai 10 heerlijk gegeten. Een gezellig restaurantje, heel knus ingericht. Leuke accenten, bijvoorbeeld het bestek in een rieten mandje. En je kopje koffie of thee op een mini-dienblaadje. Oog voor detail. Ook het eten was fantastisch. Evenals de bediening. Absolute aanrader!

19. Gisteren 05.03.2013.met een gezelschap van 4 personen en hond,super lekker geeten,optimale service in een ongedwongen sfeer,zoals altijd bij jullie!!!

20. Net zoals de voorbije keer zeer lekker gegeten. Leuke en lekkere suggesties op het bord!
    Aan te raden adresje in Sluis!

21. De eerste keer bij De Kaai maar super, ster waardig.
    Komen al jaren in Sluis maar nu pas ontdekt, een aanrader.
    Geweldige ambiance, erg lekker
    Bedankt voor de mooie avond.

22. Gezellige sfeervolle zaak, prima bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.
    De biefstuk is zeker een aanrader!
    Zeker een plek om nog eens terug te gaan.

23. Geert & co

Leuk, warm en gezellig restaurant.

24. Buitengewoon lekker gegeten. Erg leuke knusse ambiance, warm gevoel. Kwaliteit erg tot zeer goed.
    Gewoonweg een dikke prima !!!
    Zeeer aan te bevelen.........

25. Jullie krijgen van ons echt de maximumscore!! Het was heel gezellig bij jullie, leuke inrichting, heel vriendelijke bediening. De frietjes, mosselen en varkensbrochette waren heerlijk, niets op af te keuren. Jullie hebben oog voor detail wat originele presentaties van de gerechten geeft. Na het eten hebben we een kleine wandeling langs de damse vaart gemaakt en nadien zijn we nog een uitstekend geserveerd biertje op het terras komen drinken. Echt een geslaagde avond!! Veel succes nog met de zaak. Doe zo verder!! We komen zeker nog terug.

26. Yammie, we zijn al jarenlang Sluis-fans en dankzij deze site zijn we in Kaai 10 voor de eerste keer gaan eten - wat een heerlijke ervaring! Correcte, vriendelijke en rustige bediening - alle tijd gegund om te genieten, aangename sfeer in het eetcafé, leuk menu"magazine", meer dan voldoende keuze aan dranken en aan grote of kleine gerechten (de "hapas en tapas" zijn onderandere warm aan te bevelen)... blij dit eetcafé te leren kennen, we komen snel terug! Eén kleine opmerking: we zaten aan een reuze gezellig tafeltje aan het raam maar helaas hadden we het ongeluk dat er op het terras enkele kettingrokers zaten waarvan af en toe de storende tabaksreuk even tot bij ons kwam (maar dat zal een roker worst wezen) - dat gegeven doet zeker geen afbreuk aan de superleuke avond die we in Kaai 10 beleefd hebben! Een aanrader, zeker en vast... graag tot binnenkort! PS: tot op heden de beste eet-ervaring in Sluis...

27. Heerlijk geluncht op dit knusse terras. Een echte aanrader.

28. We hadden geluk een plaats op het zonnige terras te krijgen, zonder reservering. Bedienend personeel is supervriendelijk. Eten is goed. Niet zo toeristisch als de rest van Sluis. Lijkt mij een aanrader, ook voor "locals"! Het kan niet tegenvallen. Ook niet als je uit de randstad komt. Want in Zeeland word je niet altijd even vriendelijk behandeld als je uit holland komt!

Zeeland doe jullie best. Kaai10 geeft het goede voorbeeld!!

29. ines.vandoorne

Ok adresje. We namen asperges met garnalen (was een dagsuggestie aan 22.50€ ) Deze werden met frieten geserveerd (werd geen voorstel gedaan om dit met iets anders te combineren). Voor ons vreemde combinatie toch.. Reserveren om buiten te eten kan niet. Gewoon lekker eten.

30. In de massa van veel (toeristische) eettentjes in Sluis is dit een heerlijke sfeervolle plek met zeer smaakvolle gerechten. De bediening is vriendelijk en kundig en alles is gewoon af. Heerlijk brood bij de salades, zeer verse vis en perfect bereid (de gegrilde tonijn is een aanrader: erg grote portie, maar ontzettend goed klaargemaakt) en ook de koffie en thee worden origineel geserveerd en voorzien van lekkere koekjes en/of chocolaatjes. We zijn hier in 2 dagen 2 keer gaan lunchen en 1 keer gaan dineren, omdat het zo goed is. Terwijl we normaal nooit zo honkvast zijn en graag alles uitproberen! Prijs-kwaliteit verhouding is gewoon TOP! Aanrader dus...

31. cor en anneke

Op internet viel mij op dat vrijwel alle recensies positief waren. Dat maakte dat wij er gingen eten. Zeker een aanrader! Heerlijke sate helemaal compleet!
    De bediening erg vriendelijk,ook wij mochten de orginele menukaart meenemen,er werd zelfs een nieuw exemplaar uitgezocht! Een leuk magazine met alle menu's,recepten en de geschiedenis van het eetcafe.
    De cappucino met slagroom heerlijk met 2 chocolaatjes en een koekje....erg verzorgd.
    Kortom een aanrader!!

32. Afgelopen dagen in Cadzand Bad gelogeerd. Gaan eten in Sluis. Eerste keer bij Kaai 10 zo goed bevallen dat we dag erna terug zijn gegaan. Heerlijk gegeten, kabeljauw haasje nog nooit zo lekker gegeten en ook de sate is een echte aanrader. Ovenvers en heerlijk brood, gezellig geserveerde frietjes in puntzak en heerlijke toetjes. De sfeer is huiselijk, gemoedelijk en ongedwongen. Wij komen uit Maastricht en komen vaker 's zomers een dagje strand doen in Cadzand. Ons adresje voor een hapje en drankje hebben wij nu gevonden. Chapeau

33. We komen uit Zwolle en hadden een weekendje Sluis. Voor het eten hadden we eet.nu geraadpleegd. Alles was goed. De bediening heel vriendelijk, een fijne warme sfeer, en het belangrijkste , het eten was perfect !! Complimenten voor de keuken !!!

34. Mijn beste vriendin en ik hebben een zeer aangename avond gehad in Kaai 10! Hemels gegeten, en een supervriendelijke bediening.

Het vlees was als boter, en omdat het grootste deel van de dessertjes uitverkocht waren, kregen we van de keuken een mooi bordje aangeboden met daarop verschillende kleine dessertjes!

Bij een volgend bezoekje aan Sluis, zal er zeker een bezoekje aan Kaai 10 bijzijn! Doe zo voort!

35. Manja

36. Afgelopen zondag wezen eten bij Eetcafé Kaai 10!
    Wat een leuke zaak & wat hebben wij samen heerlijk gegeten!
    Een compliment voor de bediening, want ook dit was dik in orde! Niets is teveel gevraagd & heel erg vriendelijk!

Als we weer in Sluis zijn, gaan we hier zeker een hapje eten! Helemaal top!

37. Paul en Ilse Franssen

Eten is een beleving en altijd een combinatie van factoren! Voor wat ons betreft kwam dat vanavond allemaal samen, fijne muziek, goed gezelschap, super leuke en attente bediening en natuurlijk last but not least: lekker gegeten! Bedankt voor de fijne avond en aangename kennismaking! Collega's uit Venray!

38. Net als in augustus 2010 hier weer aug 2011 teruggekomen ivm redelijke goede ervaring. Carpaccio besteld, deze was mals, pesto lekker, salade frisse dressing, broodje zacht en krokant. Prijs oké. Minpunt: vorig jaar geserveerd op bord, nu op houten plankje met scheuren van meer dan centimeter diep ook bij mijn tafelpartner.

Dit kan haccp technisch gewoon niet meer, ook na flinke afwasbeurt kan nog bron van bacterien zijn. Niet over nagedacht, gebruik dan degelijker materiaal. Bediening absoluut erg vriendelijk maar nu meer met zichzelf en met klanten aan de bar bezig. Een koffie die ik nabestelde werd vergeten en niet gebracht. Jammer. Verder aardige lokaliteit.

6,3
  39. René Strijbosch

40. Wij zijn hier met vrienden wezen eten in September.

We waren er op een doordeweekse dag, dus het was niet superdruk. Toch was de sfeer heel erg gezellig. Personeel is vriendelijk en zeer gastvrij. As. vrijdag gaan we hier weer eten.

41. familie van zetten

Zijn hier in onze vakantie grweest. Hebben heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en de zaak zelf ziet er ook gezellig uit. Presentatie erg origineel. Erg leuke avond gehad, kaai 10 bedankt.

42. Hier 2 weken geleden gegeten op een vrijdagavond.

Was erg rustig in dit eetcafé.

Bediening was erg vriendelijk. Mocht zelfs een originele menukaart mee naar huis nemen. Dit is zeer leuk gedaan in de vorm van een magazine.

De gerechten waren uitstekend!

Heerlijk malse en smaakvolle carpaccio.

Heerlijk scampi's van het huis. Goed van smaak!

De puntzak friet is ook erg leuk gevonden.

Ik zou zeggen ga zo door!

En tot de volgende keer in Sluis!

43. Frank Faes

44. Lekker eten, tegen een correcte prijs.

Wel jammer dat het er in het cafégedeelte, dat niet echt gescheiden is van het restaurantgedeelte, nogal luidruchtig aan toe ging. Dat nam wel wat van de sfeer weg.

45. Wil Sanders

Eetcafé Kaai 10 is ons uitstekend bevallen.

Vriendelijke bediening en lekker eten.

Het is aan te bevelen om hier een keer te gaan eten.

46. Brigitte Foure

Door een leuk hotelarrangement te kiezen, zijn we in Sluis terecht gekomen. Leuk stadje. Ontzettend veel horeca, dus keuze genoeg.

Hebben gekozen voor eetcafe Kaai 10. De buitenkant zag er al gezellig uit, maar binnen nog beter. Werden goed ontvangen ondanks dat dit zaakje, in het toen al uitgestorven Sluis, bijna vol zat. Kregen leuk plaatsje achter in de zaak. Kaarsje op tafel, leuk en gezellig aangekleed. De menukaart erg origineel, nog niet eerder gezien. Was in de vorm van een soort tijdschrift gemaakt met leuke info en recepten etc.

De keuze voor te eten was ook dik in orde, buiten de gewone kaart om nog suggesties. Beide keuze gemaakt voor scampi's...

Erg lekker! En ze waren ontdarmt! Dikke plus.

Kortom erg leuk zaakje, gezelligheid, origineel, personeel vriendelijk, betaalbaar...

Komen zeker nog eens terug als we weer in sluis zijn.

Bedankt voor de fijne avond Kaai 10!

47. Voortaf de recensies gelezen en in het geheel niet teleurgesteld. Prima gegeten met een prima bediening. Ongedwongen sfeer. Het was in het geheel niet storend dat er ook een cafe gedeelte was.

48. Super!
    We gaan er regelmatig eten of iets drinken, en het blijft altijd geweldig goed.

Zo waren we er gisteren nog. Allebei bestelden we de varkensbrochette vanaf het bord met suggesties.
    We kregen een reuzebrochette met het allermalste vlees, geserveerd met een lekkere frisse salade en frietjes.

Heel apart en gezellig interieur (in de winter nog gezelliger als alle kaarsen branden), de bediending is heel vlot en vriendelijk, het eten is heel lekker, de porties zijn heel ruim.
    Er wordt soms op een originele manier opgediend zoals bv. Brochette aan een haak hangend, frietjes in puntzakjes enz...

En dat alles voor heel schappelijke prijzen!

Dit is voor ons het allerbeste restaurant van Sluis!

49. Op 21 juli 2009 naar Sluis geweest met mijn vrouwtje.

Schitterend weer, en alle terrassen zo goed als volzet.

De avond ervoor enkele adressen geselecteerd vanop het internet op wat betreft kwaliteit van het gebodene.
    De aanrader van de chef genomen (tarbot gebakken met frietjes) zonder de prijs te vragen.
    Voor 17,5euro was het weggegeven.
    Het was perfect opgediend en klaar gemaakt.

De bediening was snel, vriendelijk en met de glimlach werd onmiddellijk aan bepaalde verzuchtingen van ons voldaan.

Een aanrader zonder meer.

50. Daniel Steegman

Na een aanrader van een kennis die al meerdere keren had genoten van de prestatie en presentatie bij Kaai10, konden we zelf ook moeilijk nee zeggen.

Mijn vrouw en ik hebben de keuze overgelaten aan het verwelkomende personeel, en we konden meteen merken dat er een goede sfeer hing.

Op aanrader van de chef hebben we zeker kunnen genieten van zijn/haar kookkunsten, en voor de prijs moet je het niet laten.

51. Diana verhulst

Met valentijn waren we een weekendje in sluis. We wilden lekker gaan eten in het gezellige dorpje en zijn uitgekomen bij eetcafe kaai 10. Bij binnenkomst verrast door de mooie aankleding en sfeer die in de zaak aanwezig was, vriendelijk ontvangen door de dames in de bediening.

We hebben gekozen voor de schoolbordsuggesties,een lekker menu voor weinig geld,absolute aanrader. alles super gepresenteerd van het aperitief tot aan de rekening.

Wij zullen jullie zeker aanbevelen als onze vrienden of familie ook eens richting sluis gaan.

hopelijk tot snel en bedank voor de fijne avond
    met vriendelijke groeten Diana.

52. fred michielsen

Eten is slecht bereid, geen verstand van producten. Klagen helpt niet, je hebt het maar op te eten.

53. Berten en Ann

Na wat recensies gelezen te hebben kozen we ook voor Kaai 10. Super! We hebben echt genoten. We komen zeker terug.

54. Ludwig @ Yvonne

We wilden 11 januari graag de schaatsklassieker sluis-brugge-sluis rijden.Het startpunt was Eetcafe Kaai 10. Wat een wereldtent, zoveel ambiance, super. Jullie hebben onze schaatstocht echt compleet gemaakt en hopen dat het een beetje blijft vriezen, komen we hem zeker nog eens rijden.

55. Wij komen hier al jaren en zijn dik tevreden over alles wat hier gebeurd, en vooral deze periode wanneer de eigenaresse haar zaak weer stijlvol omtovert tot een waar kerstparadijs is het volop genieten van zowel eten, sfeer maar ook voor mijn vrouw om weer ideen op te doen.tot snel weer.

56. Jean-Pierre & Lutgart

Wij komen reeds van bij de opening en komen nog steeds graag zowel voor een kop koffie (koekies) als voor het eten steeds volop gezelligheid

57. Sidonia

Weekendje in het gezellige sluis,het maakte de avond helemaal compleet in het mooie gezellige restaurant kaai 10.
    wat een sfeer en ambiance.TOP
    ontzettend lekkere scampi schotel gegeten.heerlijke fles wijn erbij... prijs/kwaliteitverhouding helemaal goed.
    ontzettend leuk team allemaal dames en meiden zelfs in de keuken :D heel vriendelijk en gastvrij. Aankleding en presentatie ontzettend leuk en origineel. wat een verwennerij. Weinig geld voor een ontzettend leuke avond. Absoluut aanrader. Kaai 10 team ga zo door... we komen heel snel weer terug!!! Sidonia en fam.

58. suus van looy

super lekker broodjes gegeten, we waren enorm verrast en ik moet zeggen dat jullie website er ook leuk uit ziet... toppie

59. Na even wat te borrelen,hadden we besloten om ook wat te eten.Was boven verwachting heel goed bevallen.
    Bediening en eten paste perfect bij de gezellige sfeer.
    Ga zo door

60. Wij waren afgelopen week voor de vijfde maal te gast en waren wederom aangenaam verrast! Heerlijk gegeten, aangepast wijntje erbij.. en ook leuk zijn de subtiele veranderingen in het interieur. Tel daar de ambiance en de goede service bij op en wij zijn helemaal om! Bedankt en zeker tot ziens!

61. geen goede ervaaring het eten was koud maar wel een leukeuit straling

3,1