4. Betalen American Express Visa Master Card pin

1388920730 87

1. Ellen van Keulen

2. Cindy van der ster

Leuk restaurant.
    En vooral heerlijk gegeten.
    Prijs wat aan de hoge kant.

3. Een sfeervolle, rustige avond, met heerlijke drank, voortreffelijk eten en een prima bediening! Meer dan de moeite waard!

4. P.H.J. Frissen

Prettige ambiance, gevarieerde kaart, lekker eten. Uiterst prettige gastvrije en persoonlijke bediening, hetgeen in Sluis eerder uitzondering dan regel is.

5. Marleen Sanders

Een aanrader!!! Leuke locatie, lekker verzorgd eten en vriendelijk personeel!

6. vandenboer

Het is en blijft een aangenaam restaurant.
    Alleen jammer dat er geen mosselen waren(tijd van het jaar) en dat de kabeljauw ook op was.
    Niettegenstaande weeral lekker gegeten.
    Vlotte vriendelijke bediening.
    Wij blijven zeker favoriet en komen zeker terug als de mosselen er zijn.

7. TOP die gestoomde zeebaars met lekkere krokante groentjes! De ribeye was subliem! Ik mis juist de mooie gebloemde koffietasjes.

8. Klaartje Lissens

Mooie uitvoering menukaart, als een creatief boekje.
    (Met receptje mayonaise en vinaigrette.)
    je mag het zelfs meenemen.
    Heel lekker eten, met aandacht voor gezond en vers.
    Bepaalde slaatjes (meer bedoeld als lunch) hadden we ook nog graag na 18 uur kunnen kiezen. Bijv. als voorgerechtje…
    Hoeveelheid en prijs/kwaliteit is volledig in verhouding.
    Gezellig en sfeervol interieur met supervriendelijk personeel.
    Kortom, een echte aanrader…

9. Prima gegeten, heerlijk maandgerecht, helaas geen bijpassende wijn, maar alternatief was prima.

10. Neyens Patrick

Verzorgd eten, en eerlijke prijs.
    Doen zou ik zeggen.

11. Lekker gegeten, zowel vis als vlees, prima geserveerd.

12. Matthijs Van de Pol

We werden zeer vriendelijk bediend en het restaurant geeft meteen een warme, gezellig indruk.
    Het eten (wij kozen voor een eigen selectie van tapas) was uitstekend en kraakvers. We hebben er echt van genoten. Vooral de broodbol met huisgemaakte pesto en de ribbetjes waren top.
    De sfeer was iets minder in die zin dat het restaurant (toegegeven op een donderdag) omstreeks 20.30 uur nagenoeg leeg was. Wij gaan zeker terug!

13. Ellen camerin

Als lunch een clubsandwich genomen, was niet wat we verwachten voor 10 euro, brood was erg droog en katenspek was bijna rauw en in combinatie met de kip niet erg lekker.
    Ook de opmaak had wat ons betreft beter gekund, toen we aangaven dat het brood erg droog was werd met een chagrijnig gezicht gezegd dat ze het door zou geven aan de kom, maar geen excuses of Zo, jammer want het is een leuk sfeervol eetcafé maar wij gaan er geen 2e keer lunchen.

14. Heerlijk gegeten. Een soepje waar je makkelijk met z'n 2tjes van kan eten. Sate zag er goed uit en smaakte prima. De mosselen zijn zeker een aanrader. Nog nooit zo'n grote pan met mosselen gekregen voor 2 personen :-)
    personeel is erg vriendelijk.
    Dus mocht je in Sluis zijn en lekker willen eten waar prijs en kwaliteit overeen komen. Ga dan zeker naar Kaai 10!

15. Heerlijk gegeten. Zowel vlees als vis prima. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening.

16. Lekker gegeten in een mooi kader. Uiterst vriendelijke bediening. Jammer dat het eten geserveerd wordt op kleurige borden waardoor de presentatie verloren gaat.

17. Gegeten op 31 juli, spaghetti met rucola viel erg tegen. Te gaar er zat veel te weinig groente in Tegenvaller . Bietensalade hoofdzakelijk kaas.

18. Stefanie

Vriendelijke bediening en lekker eten in een fijne sfeer

19. De Busser

Alles was super in orde.

20. Leuk en gezellig decor, aangename zongerichte terras. Lekkere en ietsje andere gerechtjes. Vriendelijke bediening.
    Een toppertje!

21. Marc 31 punten

Vlotte en vriendelijke bediening. Lekker aperitiefje, maar te klein voor de prijs die ze er voor vragen, maar de Vermouth was wel lekker. Lekkere zuurdesem bol met wat sausjes en ansjovis en iedereen kan lekker smullen. Mooie en grote rib-eye, gebakken zoals gevraagd (wat niet altijd een evidentie is), enige minpunt op de hoofdgerechten: de lotte met pepersaus en omwikkeld met parma, niet zo goed op smaak, parma veel te zout en de pepersaus, nee die past er niet echt bij, groene peperbollen overtreffen echt alle andere smaken. Lekker ijs, al had men geen extra smaak moeten toevoegen aan de chocoladesaus. Al bij al was het toch een leuke en lekkere avond.

22. Het gereserveerde tafeltje was niet gereserveerd.....Het antwoord was, buiten kunnen er geen tafels gereserveerd worden....misschien kunnen ze dan op reservatie via eet.nu dit als antwoord sturen ipv 2 mails van 'uw reservatie is geregistreerd ' + dan nog eens mijn mening te vragen....is 3 mails in totaal !

23. Goed eten, lekkere G&T en vriendelijke bediening.

24. Marleen Buysse

We hadden een gezellige avond zowel de visschotel als de vleesschotel waren zeer lekker ook de riesling wijn was prachtig.

25. Valerie vanhoutte

Net dat tikkeltje anders, aangenaam kader en mooi gepresenteerde gerechtjes.

26. Willem Kuhr

Kaai 10 is een gezellige eetgelegenheid. De bediening is zeer vriendelijk. Het eten is erg smakelijk.
    Echt een aanrader als je in Sluis bent.

27. Katrien martens

Leuke sfeer en goede bediening

28. Filip feys

Heel lekker en alles was goed afgekruid!

29. Vanmaerckr

Aangenaam kader! Vriendelijk personeel! Vlotte bediening!Lekker eten!

30. Op herfstachtige avond uitstekend gegeten, prettige bediening. Zaak met een zichtbare female touch maakt net het verschil.

31. Christine Jonckheere

Supergezellig restaurantje. Mosselen zijn er geweldig lekker. Moesten wel lang wachten met uitgestoken armen/handen vooraleer we aandacht kregen voor service. Moeten iedere keer om bordjes vragen voor onze frieten (niet te doen om met 4 uit een grote pot te eten, haha). Hebben 2 flessen wijn gedronken, maar nooit een glas uitgeschonken gekregen. spijtig dat we nooit verse, warme frieten aangeboden kregen.
    Tafel bespreken "on line" werkt enorm goed. Bravo!

32. Wij hadden rond 11u in de voormiddag een tafeltje besteld voor 18u3O via de site eet.nu. We waren al vroeg in Sluis voor de avondmarkt en ik vroeg rond 17u aan iemand achter de bar in Kaai 10 of de reservatie in orde was voor 18u30, daar ik geen gsm bij me had en niet kon nagaan of er bevestiging was. Er was GEEN reservatie op mijn naam en alles was volzet zei die vriendelijke man achter de bar na de lijsten te hebben geraadpleegd. We waren al diverse malen in Kaai 10 en het is er uitermate lekker met een heel vriendelijke bediening. Het was jammer, maar we zijn elders moeten gaan eten.
    Bij thuiskomst en nazicht gsm berichten, blijkt dat er wel degelijk een reservatie bevestiging was. Ergens jammer genoeg iets misgelopen.
    Dirk

33. Er valt nergens iets op aan te merken!! Zalig eten, heel vriendelijk en bekwaam personeel en niet te vergeten heerlijke maaltijden!!
    Het was super druk en toch was alles tiptop en was de wachttijd van het eten niet langer. Verdient een dikke 10 😊

34. Het eten was er prima, de scampi's waren heerlijk. Alleen vonden wij het jammer dat we niet zoveel keus hadden wat betreft de menukaart, en zeker bij de toetjes: alleen Dame Blanche en kinderijsje. Maar er werd gezegd dat het een speciale menukaart was vanwege de avondmarkt.

35. Gisteren zeer lekker gegeten en gedronken in het zonnetje op het gezellige terras. Lekkere tapas en zelfs een verse cocktail was allemaal geen probleem. De bediening was zeer vriendelijk ook al was het heel erg druk. Wij komen zeker terug!

36. Miranda

Gisteren hebben we in dit gezellige en sfeervolle zaakje gegeten. Het personeel was vriendelijk en had aandacht voor iedereen, ook al zat de zaak goed vol. Heerlijk gegeten hier. Een aanrader. Wij komen zeker terug.

37. Gister om 17.00 echt niet goed gegeten. 2x salade kipreepjes. Kipreepjes uit de frituur zoals bij Mc Donald, slastronkjes (op de grill gelegen?) zonder toevoeging of dressing, tonijnmayonaise, ei en kaasschaafjes in een hoeveelheid die op 1 lepel zou passen, dit alles voor 2 x € 15,-- Opmerking hierover gemaakt bij de overigens zeer vriendelijke bediening maar behalve een mededeling dat zij het zouden melden in de keuken is hier verder niets mee gedaan of aandacht aan besteed. Jammer, want wij gaan graag en vaak op verschillende plaatsen uit eten.

38. Goede en vriendelijke bediening. Sfeervol ingericht en echt heerlijk gegeten!!

39. john raes

We waren met zessen een dag later dan voorzien gaan lunchen. Dagmenu was zeer goed, onze "saignant" steaks waren te ver gebakken maar goed van kwaliteit. Aangenaam decor om te vertoeven.

40. Na een mindere ervaring in september en de recensie op deze site, een mailtje gekregen van eigenares Ellen met excuses en een tegoed bon voor een gratis portie scampi's klaargemaakt zoals het hoort. We waren blij verrast maar dit was echt niet de bedoeling. Vandaag gebruik gemaakt van de tegoed bon en zeer lekker gegeten, zoals we trouwens vroeger al gewend waren.
    Verder een pluim voor het zaalpersoneel (in ons geval Youri), zeer behulpzaam en met de glimlach.

41. Deze middag bestelden we de scampi van het huis! Normaal zijn die heel lekker maar wat is er met de saus gebeurd? Ze was geschift, de olie dreef er bovenop! De smaak was oké maar het gerecht zag er niet uit.

De bediening reageerde niet. Spijtig, het was er vroeger lekkerder

42. Mireille, Ewout, Hein en Martin

Wederom lekker gegeten, leuke kaart goed op elkaar afgestemde gerechten en zeer prettige bediening.

43. Heel lekker gegeten, snelle bediening wat aangeraden is met de kinderen. Kortom dik in orde wij komen zeker nog eens terug!

44. Eerst wat teleurgesteld daar er geen tafeltje op terras gereserveerd was, maar dat heeft het vriendelijke personeel vlug in orde gebracht. De mosseltjes waren heel lekker en de rest van de menu mocht er ook zijn! Een aanrader..

45. Heel erg lekker gegeten. Compliment voor de kok en de bediening, heel erg aardig. Een echte aanrader.

46. F kruter

Heerlijk gegeten, gezellig personeel, kortom top!!

47. Wat een geweldige avond! Overheerlijk gegeten, en wat een topsfeer! Hier komen wij zeker terug!!

49. Heerlijk gegeten zeer vriendelijk, voor herhaling vatbaar.

50. Een prima ervaring, zeker een aanrader om eens gezellig en lekker te eten. Scampi's van de chef moet je gegeten hebben.

51. Bijzonder slechte service. Personeel heeft geen idee wat ze in het restaurant doen. Eten is duur voor wat je er voor krijgt en wat liggen er voor bolletjes onder je vlees? Hier komen we niet meer.

52. Het eten was te eten maar voor de prijs kon je wel meer verwachten. Personeel had moeite met lachen/vriendelijk zijn. Na het eten geserveerd te hebben niet meer langs geweest om bijvoorbeeld te vragen of alles naar wens was. Ook werd er niet meer gevraagd of we nog te drinken wilden. Weinig tot geen contact dus...

Na het eten ook gelijk weg gegaan, terwijl we normaal van het naborrelen zijn. Dat wilt wel wat zeggen over de sfeer.

Voor ons geen herhaling.

53. Geweldige sfeer en gastronomie van het keuken personeel.
    Geheel de avond was het bar en restaurant personeel zeer vriendelijk en zeer behulpzaam en kundig. Wij als vriendengroep hadden gevraagd voor een paar lekkere trippeltjes bij ons gerecht, naar aanbevelen van het bar personeel kozen wij onze tripel bier en het past naargeheel bij het gerecht.

Top personeel, top chef.

54. Theo Wernsen

Wij [uit Gelderland/Utrecht] hebben heel gezellig mijn 70ste verjaardag gevierd. Iedereen vond het eten erg lekker. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kom ik ooit weer in Zeeland dan kom ik graag terug!

55. Wij gaan altijd lunchen in kaai 10 als we naar Sluis komen. Eten bij hen is vlot, lekker en volgens markt aanbod.

56. Gezellig, vriendelijk personeel. Vlotte bediening & verzorgd. Lunch is heel lekker & prijs/kwaliteit goed.
    Als we in Sluis gaan lunchen is het hier.

57. Wouters Niels

Het was er heel lekker en gezellig om te zitten.

58. Margriet MInderaa

Wij komen met enige regelmaat in Sluis. Kaai 10 is het enige eetcafe waar wij willen eten vanwege de kwaliteit van het eten en drinken, vanwege de sfeer die het cafe uitademt, vanwege de bediening die je herkent. Wel even voor het weekend reserveren om teleurstellingen te voorkomen!

59. Prijs-kwaliteit oké, vriendelijke en vlotte bediening! Wij keren zeker nog terug!

60. Veel keuzes in Sluis, echter bij toeval binnengelopen in dit eetcafe. Leuk, gezellig en niet massaal. Net even anders door een gevarieerde menukaart en leuke bediening.
    Goede prijs / kwaliteit. Heerlijke toetjes en lekkere witte wijn! Aanrader!!

61. Heerlijk gegeten in Kaai 10!! Kwaliteit wederom uitstekend. Leuk dat de menukaart wederom is vernieuwd. Sfeer en ambiance nodigen uit voor een goede witte wijn. Deze keer thaise noedelsalade en lamsrack gegete: zeer smaakvol en goede kwaliteit.
    Prijs en kwaliteit absoluut in balans, bediening gastvrij en service minded.

62. Leuke ervaring, maar in begin geen goede keuze bij de koffie koekjes, is nu wel verbeterd.

63. Jos en Nicole

Vanavond heerlijk gegeten bij Kaai 10. Hele leuke huiselijke sfeer. Vriendelijk en enthousiast personeel met kennis van zaken. Hebben echt een leuke avond gehad. Als wij nog eens in sluis zijn komen we zeker nog eens terug.

64. Het eten is lekker maar de bediening is slecht.

65. vanrenterghem

Leuke sfeer. Lunchmenu, carpaccio, was echt lekker. Past goed met het broodje. Het personeel was heel vriendelijk. Een aanrader.

66. Gisteravond super lekker gegeten. Heel gezellig eetcafe en we komen zeker nog eens terug.

67. Toen wij kwamen werd er meteen gezegd dat er een feestje zou zijn mocht het ons storen. Ook begrepen ze het als wij toch ergens anders zouden gaan eten (en deden zelfs suggesties). Allebei uiensoep, lekker maar niet bijzonder, daarna saté en gevulde kipfilet, ook goed. Hadden er wel meer van verwacht n.a.v. alle goede beoordelingen. Zou ook meer keus bij hoofdgerechten kunnen zijn.

68. Willy Meert

69. Wat een geweldige avond hebben we gehad bij Kaai 10. Eten was (h)eerlijk! Alles vers! Oog voor detail, heel leuk. We hadden vooraf recensies gelezen, maar zijn bijna voorbij gelopen omdat het er erg leeg uit zag. Achteraf heel fijn, want het eetgedeelte zit lekker achterin, zodat je rustig van je eten kan genieten. De bediening is heel enthousiast. Kortom eigenlijk weinig negatieve punten, dus een topadres. Wat ik wel vindt is dat eetcafe niet echt passend is. Van mij mag het restaurant heten. Eetcafe Kaai 10 wij komen zeker terug! Een aanrader!

70. Wij hebben een fijne avond gehad, met vriendelijk personeel, die goede uitleg gaf over het menu en lekker gegeten. Van ruime portie, en goed gemaakt. Een aanrader.

71. chris.nevelsteen

Lekker gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant . Vlotte bediening en vriendelijk personeel .
    Een minpuntje ,geef jullie tandenstokers liever apart verpakt en doe geen pepermuntjes in de betaaldoos zonder verpakking .

72. Wij komen 1x per jaar in Sluis en dan eten we bij Kaai10. Want waarom zou je verder zoeken als je weet dat het hier allemaal klopt. Leuke sfeer, aardige bediening,en prima kwaliteit.

73. Hanneke en Reggy

Heerlijk gegeten!!!
    11 Gamba´s in een sausje en Rib Eye lekker rauw en mals. Bediening erg vriendelijk. Jammer, geen Zeeuwse mosselen, omdat dit jaar de mossel niet van goede kwaliteit waren, volgens Kaai 10. Dusss..

74. stef de Vrind

Leuke sfeer, leuke bediening door Ellen. Heeeeeerlijk eten .
    Komen zeker terug

75. clarysse geert

Met 4 personen mosselen gegeten, van 1 pot waren de mosselen te weinig gekookt maar dit werd medegedeeld en de pot werd nogmaals op het vuur geplaatst. Alles is goed gekomen. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
    Groeten familie Clarysse

76. nicole van malderghem

Zeer tevreden- aangenaam interieur, goede producten en aangename sfeer.

77. Ondanks de drukte wegens de maandagavondmarkt was de bediening super vriendelijk, de mosselen superlekker, enkel de kaart was beperkter dan normaal door die markt, maar dit werd ons direct medegedeeld, geen enkel probleem, wij gaan er zeker nog terug!

78. N.a.v. een goede recensie, vooral mbt de visschotel(s) gereserveerd voor 6 personen bij Kaai10. Een vriendelijke ontvangst en een vlotte bediening, heerlijk eten en wijnen zorgde voor een gezellige ontspannen avond.

Met dank aan het vriendelijke personeel van Kaai10.

Mvgr ook namens de groep,

Richard.

79. Wilfred

Op 8 juni jl. met 4 personen prima gegeten bij Kaai 10. De bediening was vlot, informeel, zeer plezierig en een goed gevoel voor humor. Het eten was van zeer goede kwaliteit, de visschotel voor 2 personen is een echte aanrader. Kortom, hier komen we zeker weer terug.

80. Gezellig eethuisje met vlotte en vriendelijke bediening en lekker eten. Veel keuze uit gerechten.

81. C&C Mosselman

We hebben bij Kaai 10 heerlijk gegeten. Een gezellig restaurantje, heel knus ingericht. Leuke accenten, bijvoorbeeld het bestek in een rieten mandje. En je kopje koffie of thee op een mini-dienblaadje. Oog voor detail. Ook het eten was fantastisch. Evenals de bediening. Absolute aanrader!

82. Gisteren 05.03.2013.met een gezelschap van 4 personen en hond,super lekker geeten,optimale service in een ongedwongen sfeer,zoals altijd bij jullie!!!

83. Net zoals de voorbije keer zeer lekker gegeten. Leuke en lekkere suggesties op het bord!
    Aan te raden adresje in Sluis!

84. De eerste keer bij De Kaai maar super, ster waardig.
    Komen al jaren in Sluis maar nu pas ontdekt, een aanrader.
    Geweldige ambiance, erg lekker
    Bedankt voor de mooie avond.

85. Gezellige sfeervolle zaak, prima bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.
    De biefstuk is zeker een aanrader!
    Zeker een plek om nog eens terug te gaan.

86. Geert & co

Leuk, warm en gezellig restaurant.

87. Buitengewoon lekker gegeten. Erg leuke knusse ambiance, warm gevoel. Kwaliteit erg tot zeer goed.
    Gewoonweg een dikke prima !!!
    Zeeer aan te bevelen.........

88. Jullie krijgen van ons echt de maximumscore!! Het was heel gezellig bij jullie, leuke inrichting, heel vriendelijke bediening. De frietjes, mosselen en varkensbrochette waren heerlijk, niets op af te keuren. Jullie hebben oog voor detail wat originele presentaties van de gerechten geeft. Na het eten hebben we een kleine wandeling langs de damse vaart gemaakt en nadien zijn we nog een uitstekend geserveerd biertje op het terras komen drinken. Echt een geslaagde avond!! Veel succes nog met de zaak. Doe zo verder!! We komen zeker nog terug.

89. Yammie, we zijn al jarenlang Sluis-fans en dankzij deze site zijn we in Kaai 10 voor de eerste keer gaan eten - wat een heerlijke ervaring! Correcte, vriendelijke en rustige bediening - alle tijd gegund om te genieten, aangename sfeer in het eetcafé, leuk menu"magazine", meer dan voldoende keuze aan dranken en aan grote of kleine gerechten (de "hapas en tapas" zijn onderandere warm aan te bevelen)... blij dit eetcafé te leren kennen, we komen snel terug! Eén kleine opmerking: we zaten aan een reuze gezellig tafeltje aan het raam maar helaas hadden we het ongeluk dat er op het terras enkele kettingrokers zaten waarvan af en toe de storende tabaksreuk even tot bij ons kwam (maar dat zal een roker worst wezen) - dat gegeven doet zeker geen afbreuk aan de superleuke avond die we in Kaai 10 beleefd hebben! Een aanrader, zeker en vast... graag tot binnenkort! PS: tot op heden de beste eet-ervaring in Sluis...

90. Heerlijk geluncht op dit knusse terras. Een echte aanrader.

91. We hadden geluk een plaats op het zonnige terras te krijgen, zonder reservering. Bedienend personeel is supervriendelijk. Eten is goed. Niet zo toeristisch als de rest van Sluis. Lijkt mij een aanrader, ook voor "locals"! Het kan niet tegenvallen. Ook niet als je uit de randstad komt. Want in Zeeland word je niet altijd even vriendelijk behandeld als je uit holland komt!

Zeeland doe jullie best. Kaai10 geeft het goede voorbeeld!!

92. ines.vandoorne

Ok adresje. We namen asperges met garnalen (was een dagsuggestie aan 22.50€ ) Deze werden met frieten geserveerd (werd geen voorstel gedaan om dit met iets anders te combineren). Voor ons vreemde combinatie toch.. Reserveren om buiten te eten kan niet. Gewoon lekker eten.

93. In de massa van veel (toeristische) eettentjes in Sluis is dit een heerlijke sfeervolle plek met zeer smaakvolle gerechten. De bediening is vriendelijk en kundig en alles is gewoon af. Heerlijk brood bij de salades, zeer verse vis en perfect bereid (de gegrilde tonijn is een aanrader: erg grote portie, maar ontzettend goed klaargemaakt) en ook de koffie en thee worden origineel geserveerd en voorzien van lekkere koekjes en/of chocolaatjes. We zijn hier in 2 dagen 2 keer gaan lunchen en 1 keer gaan dineren, omdat het zo goed is. Terwijl we normaal nooit zo honkvast zijn en graag alles uitproberen! Prijs-kwaliteit verhouding is gewoon TOP! Aanrader dus...

94. cor en anneke

Op internet viel mij op dat vrijwel alle recensies positief waren. Dat maakte dat wij er gingen eten. Zeker een aanrader! Heerlijke sate helemaal compleet!
    De bediening erg vriendelijk,ook wij mochten de orginele menukaart meenemen,er werd zelfs een nieuw exemplaar uitgezocht! Een leuk magazine met alle menu's,recepten en de geschiedenis van het eetcafe.
    De cappucino met slagroom heerlijk met 2 chocolaatjes en een koekje....erg verzorgd.
    Kortom een aanrader!!

95. Afgelopen dagen in Cadzand Bad gelogeerd. Gaan eten in Sluis. Eerste keer bij Kaai 10 zo goed bevallen dat we dag erna terug zijn gegaan. Heerlijk gegeten, kabeljauw haasje nog nooit zo lekker gegeten en ook de sate is een echte aanrader. Ovenvers en heerlijk brood, gezellig geserveerde frietjes in puntzak en heerlijke toetjes. De sfeer is huiselijk, gemoedelijk en ongedwongen. Wij komen uit Maastricht en komen vaker 's zomers een dagje strand doen in Cadzand. Ons adresje voor een hapje en drankje hebben wij nu gevonden. Chapeau

96. We komen uit Zwolle en hadden een weekendje Sluis. Voor het eten hadden we eet.nu geraadpleegd. Alles was goed. De bediening heel vriendelijk, een fijne warme sfeer, en het belangrijkste , het eten was perfect !! Complimenten voor de keuken !!!

97. Mijn beste vriendin en ik hebben een zeer aangename avond gehad in Kaai 10! Hemels gegeten, en een supervriendelijke bediening.

Het vlees was als boter, en omdat het grootste deel van de dessertjes uitverkocht waren, kregen we van de keuken een mooi bordje aangeboden met daarop verschillende kleine dessertjes!

Bij een volgend bezoekje aan Sluis, zal er zeker een bezoekje aan Kaai 10 bijzijn! Doe zo voort!

98. Manja

99. Afgelopen zondag wezen eten bij Eetcafé Kaai 10!
    Wat een leuke zaak & wat hebben wij samen heerlijk gegeten!
    Een compliment voor de bediening, want ook dit was dik in orde! Niets is teveel gevraagd & heel erg vriendelijk!

Als we weer in Sluis zijn, gaan we hier zeker een hapje eten! Helemaal top!

Volgende pagina