Cote d'Azur laten bezorgen?

1435520922 71
1448204191 72
1452431947 72
1482026241 72
1511620535 67
1520076048 67

1. Huylebroek Hilde

Gereserveerd via Groupon en bij aankomst in restaurant Cote d'Azur wilden ze deze bon niet aanvaarden. Zeer onvriendelijk personeel, alsook de uitbater van deze zaak. Blijkt nu dat het restaurant de code van deze voucher heeft geactiveerd als zijnde verbruikt, ondanks dat wij (bon voor 2 personen) daar geen maaltijd hebben gekregen. Dit zijn echt gangsterpraktijken van uitbater restaurant Cote d'Azur. De naam van restaurant absoluut onwaardig!!

2. Grouponcode werd, ondanks reservatie, niet aanvaard. Uitbater kloeg dat enkel Groupon hierbij baat heeft en dat zij hun eten zo goed als gratis weggeven… Never again dus!

3. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Als voorgerecht hadden we een heerlijke scampisalade, die boven verwachtingen uitkwam. De biefstuk was precies zoals ik ‘m wilde hebben. Mijn vriend had de mosselen waar hij zeer over te spreken was. Als dessert hazelnootijs met een lavacake gehad wat voor ons de kers op de taart was. Al met al, heerlijk gegeten. Vlotte bediening en fijne service gehad. Zeker voor herhaling vatbaar en een dikke aanrader!

4. Elly

5. Kennen verschil niet tussen garnalen en scampi’s. Toch 2,5 euro korting gekregen op 135 euro rommel 😡

6. Filip Verleyen

Lekker eten,vlotte bediening,vriendelijk personeel

7. Na eerdere bezoeken een grote teleurstelling, echt ondermaats!
    De eerste spare ribs waren zoals we ze kennen, overheerlijk maar alles wat nadien volgde was een ramp, nog niet eens half gaar en enorm taai, ook klanten die na ons begonnen te eten kloegen hierover.
    De bediening is ronduit onbeleefd en niet geschikt voor de horeca op gebied van kennis, te lomp!
    Ik denk niet dat wij voor het eerst hier nog terugkomen terwijl het een vaste stek was voor ons in Sluis!

8. luc leaucour

Alles meer dan ok.

9. Gaf geen algemene goede indruk op mij, voorgerecht ijskoud en de drie gangen op een sneltempo moeten opeten ook al vroegen we het langzaam aan te doen. Wijn was gekleurd water en veel te duur.

10. geert vandewalle

Het eten was zeer lekker, vlotte bediening, we waren zeer content voor de prijs!

11. Lekker vispanneke, ribben en mosselen.
    Super een aanrader.

12. Vandewalle Maike

Ik had een reservering gemaakt voor restaurant Côte d'Azur in Sluis.
    Dit heb ik via de reserveringsmodule gedaan.
    Toen we aankwamen in het restaurant was er geen tafel gereserveerd maar er was gelukkig nog een plaatsje vrij.
    We hadden ons verheugd op de mosselen en ribbetjes.
    Toen ik de reserveringsbon toonde werd er op een extreem onbeleefde toon geschreeuwd dat we deze bon op deze avond niet konden gebruiken.
    De uitbater was niet voor rede vatbaar en wilde de bon niet aanvaarden.
    We waren hier niet mee akkoord maar daarop antwoordde de uitbater/bullebak dat dit zijn probleem niet was en dat we de voorwaarden maar beter hadden moeten lezen.
    In de voorwaarden stond enkel niet geldig op Belgische en Nederlandse feestdagen.
    Volgens de uitbater zou hij meerdere malen geprobeerd hebben om mij te contacteren maar ik heb de laatste weken geen oproep gemist ook werd er geen berichtje ingesproken.
    Daar stonden we dan met onze reservering.
    Op een andere dag terug keren was voor ons onmogelijk.
    De reservering was gemaakt en kon niet meer geannuleerd worden.
    Ik vroeg om een bewijs aan de uitbater dat hij mijn bon niet wou aanvaarden maar deze wou hier geen schriftelijk bewijs voor leveren.
    Hij zou de politie bellen als we niet onmiddellijk de zaak verlieten.
    We hebben toen gewacht op de politie maar die bleek hij toen toch niet gebeld te hebben.
    Mogelijks was dit omdat hij besefte dat hij geen poot had om op te staan.
    Toen we zelf de politie wilden bellen heeft zijn vrouw met een voorstel afgekomen.
    Het voorgerecht en dessert hebben we niet gekregen ook al was dit aanwezig voor andere klanten.
    We hebben wel als compensatie ieder twee frisdranken gekregen.
    Ik heb me nog nooit zo vernederd gevoeld.
    Het hele restaurant bekeek ons als of we de grootste marginalen waren terwijl we enkel wilden genieten van een gezellige avond.
    Deze avond waren we enkele recensies aan het lezen over het restaurant en kwamen tot de ontdekking dat we blijkbaar geen alleenstaand geval zijn.
    Link: https://www.eet.nu/sluis/cote-d-azur.
    Dit ter info en we hopen dat niemand dit ooit nog eens moet meemaken.

13. maggy en ludo van dyck

Smaakvolle en vlotte bediening. Alsook vriendelijke bediening. Airco aanwezig.

14. Mosselen gekregen in room, niet te eten waarschijnlijk met zetmeel gedikt, ik heb dat gemeld een excuus gekregen en drankje gratis, en nieuwe mossels gekregen, die waren superlekker, verse groentjes en versgebakken frietjes.

15. Ingrid De Paemelaere

Wij hadden gereserveerd om 18.30u en kwamen aan om 18.45u.
    Wij zeiden dat we een tafel voor 2 hadden gereserveerd met outspot en er werd ons gemeld dat de klanten van vandaag voorgingen en dat dit nu niet kon daar het te druk was.
    Ze hadden ons zogezegd al verschillende malen gebeld en gemaild maar bij nachecken bleek dat we geen oproep en mail hadden ontvangen.
    Slechte reclame!

16. Voor ons eerste maal , eten was heel lekker, personeel heel vriendelijk.

17. Geld en verplaatsing niet waard. Toeslag voor mayo en drank veel te duur. De mosselen waren amper terug te vinden en hadden veel weg van rubber.

18. Het was een leuke ervaring. Alles was tip top in orde. Personeel heel vriendelijk. Lekkere menu aan de helft van de prijs. Begrijp niet waar die negatieve reacties vandaan komen. Kom zeker terug.

19. Buttenaere Marnix

Positieve ervaring, goede bediening.

20. Coulembier Sophie

Enige tijd moeten wachten op ons voorgerecht maar het aperitief en het zonnetje maakten veel goed. Het restaurant zat binnen en buiten stampvol, vandaar de wachttijd. Maar ondanks dit alles een zeer positieve ervaring.

21. lekker en eenvoudig gegeten. de drankenkaart is iets aan de dure kant (frisdranken 2,95 euro), uitbaters spreken niet zo goed Nederlands en begrijpen soms dingen verkeerd. Er is hierdoor ook weinig communicatie tussen uitbaters en klanten. Eénmaal je zelf het ijs breekt, loopt alles wel los. Geen top, maar gewoon goed.

22. Milo Passchier

Zeker niet aan te raden op Belgische feestdagen = veel te druk !
    mosseltjes (klein) waren ok, (de diepvriesfrieten aan de harde kant)

23. Met vier personen wilde we mosselen eten ( ik zelf beenham ). Cote d'azur leek ons de plek daarvoor, muziek wat aan de luide kant, maar die ging wat zachter.
    In redelijke tijd stond het bestelde ( 3 x mosselen, gekookt en 1x beenham ) op tafel.
    Waar iedereen zich op verheugde bleek een zware tegen valler, de mosselen waren gewoon droog, de sauce zuur en de friet niet gaar, de beenham was te eten tot in verder der naar het midden kwam, niet helemaal gaar.

Voor bijna €100,= slecht eten en een bijzonder onaangename avond.

Wij gaan voortaan elders eten.

Doe hiermee wat je wil.

24. Titi McCormick

Het eten was er slecht; geen verse groenten, ribbetjes waar met moeite vlees aanhing en mayonaise waar je nog extra voor moest betalen. Zeer onvriendelijke bediening ook nadat je je mening hebt gegeven erover, uiteindelijk had de ober zich dan per ongeluk versproken over het feit dat het diepvriesgroenten waren...

1,1
  25. Mevr .de Lange

Heerlijk gegeten. Prima sfeer en vlotte bediening.

Voor herhaling vatbaar.

26. mw.van laar

We hebben gisteravond met z'n 2en bij Cote d'Azur gegeten en de mosselen waren prima, maar ik had de sliptong en die waren zo klein, dat toen ze gebakken waren er alleen nog maar droog vlees van over was. Ik had dat meteen moeten melden, maar ik vind het ook respectloos naar de klant, om dit überhaupt te serveren. Ik zeg: ga hier alleen de mosselen eten. Neem geen mayonaise, want een klein beetje kost al € 0,95. Afzetterij dus.

27. Ellen Tiggelman

Wij hebben een 4 gangendiner gegeten met vouchers van Social Deal. In niets was te merken dat wij niet het volle pond betaalden. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, het enige restaurant in de omgeving waar het vrij druk was. Wij komen zeker terug, maar dan om gewoon van de kaart te eten, dat noemen we klantenbinding. Bedankt mensen van Cote d' Azur!

28. Heerlijke mosselen gegeten en mijn man een lekkere biefstuk. Zeer gastvrije medewerkers, mooie zaak 👌👌👌

29. Robert

Super ervaring! Sympathieke bediening, mooi restaurant en vooral heerlijke mosselen a volonte met verse frietjes. Wij gaan hier zeker en vast nog eens naar terug!

30. Vriendelijk onthaal, keuzemenu Outspot lag op tafel klaar. Vlotte bediening, nette zaak. Zeker een aanrader!

31. De drank was een beetje duur, maar verder niks op aan te merken.

32. DEN HAERINCK

Scampi met look en rundscarpaccio waren zeer lekker, vervolgens zeer lekkere mosselen en frietjes, het dessert viel tegen omdat er bij de dame blanche geen verse, warme chocoladesaus was.

33. Greet Callewaert

Royale porties, lekker eten, vriendelijk personeel, doch prijs van dranken duur t.o.v. prijs eten.

34. Maddy Liedts

We zijn deze namiddag gaan eten met een voucher van Groupon. Het eten was echt heel lekker en heel veel. Het personeel was ook enorm vriendelijk. Wij gaan zeker terug.

35. Gisteren terug bezoek gebracht aan deze zaak, terug mosselen besteld. Waren niet zo lekker als de eerste keer, veel kleintjes en naar mijn mening niet meer zo vers. Bij de tweede portie lang moeten wachten en kreeg amper een half potje mosselen voorgeschoteld. Te weinig obers aanwezig tegenover de opkomst van de klanten. Hebben onze vorige mening al herbekeken.

36. Vorige week met onze vrienden mossels en spareribs a volonte gegeten. Het was heel erg lekker. De mossels waren deze keer wat groter dan anders en smaakten buitengewoon goed! De spareribs waren ook heel erg lekker, goed van smaak en voldoende vlees rond de botjes! De bediening was erg vriendelijk en attent. Zeker kok Amir is altijd heel erg vriendelijk en kwam nog even vragen of alles naar wens was! Wij vonden het heerlijk en komen zeker terug.

37. Sarah Delgouffe

Geen goede bediening bij à volonté mosselen, wanneer je een tweede porsie vraagt moet je heel lang wachten. Ze zijn ook nog vuil, in de kom zaten er armen van een zeester en heel veel krabben los tussen de mosselen.

Ze halen mensen van straat om binnen 15 minuten te komen eten, terwijl er nog geen plaats is. De mensen die nog moeten eten daar zijn ze beleefd tegen, diegene die al gegeten hebben kunnen de boom in en moeten zo vlug mogelijk naar buiten. Het was er heel druk en je voelt ook de drukte van de werknemers; dit geeft je een heel onaangenaam gevoel. Wanneer je binnen een 15 minuten binnenwandelt plaatsen ze je aan een kleine tafel wegens plaats gebrek, je kan er amper bewegen.

Positief puntje: De mosselen zelf waren lekker.

38. Heel lekker gegeten. Mosselmenu, vooraf aperitiefje; dan voorgerechtje scampi met look. Daarna mosselen a volonte en dessertje + nog twee drankjes voor 74 euro. Top en heel vriendelijke bediening.

40. Robert Hoogesteger

Altijd fantastisch om hier naar toe te gaan. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.

41. In één woord: Geweldig! Ik heb hier van het weekend met mijn vriendin mosselen gegeten, onbeperkt. De smaak was dik in orde, saus was mooi van smaak. Prijs/Kwaliteit is zeker aan te raden. Vriendelijke bediening, die graag even tijd voor je maakt als je een vraag hebt. Ook mooi interieur, het zag er verzorgd en netjes uit. Ik kom hier graag nog eens eten!

42. Afgelopen week hier gegeten met ons gezinnetje. Onbeperkt Spareribs, kindermenuutje, een menu met tomatensoep, schnitzel, onbeperkt mosselen en koffie na.

De buitenkant van het pand ziet er wat armoedzaaierig uit, echter als je binnen komt, zie je dat het er zeer netjes uit ziet. Personeel was erg vriendelijk, zelfs de baas liep zelf mee.

Spareribs waren heerlijk, niet te gekruid, tomatensoep erg lekker, snitzel was goed, en de mosselen waren kleintjes maar erg lekker...

Zeker de moeite waard!!

43. We dachten na een jaartje, kom we proberen het nog een keer. Misschien wel verbeterd. Maar helaas. Wat een teleurstelling. Zonde van ons geld en onze tijd. Het was echt niks, helemaal niks. Geen smaak, aangebrand, of niet gaar. En de zaak ziet er binnen niet uit, maar dat is een kwestie van smaak. Ons zie je er niet meer. Er zijn betere restaurants en mooiere zaken die voor hetzelfde geld WEL kwaliteit bieden.

44. Vol verwachting ons gaan zetten voor ribbetjes aan volenté. Helaas waren ze echt te veel gebakken.
    Lang moeten wachten op 2e lading en was maar een halfje en ook verbrand.
    Tip: voor ribbetjes a volenté moet je bij een echt ribcafé zijn.
    De mensen naast ons zeiden zelf van wij zouden dit niet opeten.
    De meneer naast mij kreeg trouwens een veel te lang gebakken en veel te kleine schnitzel. Blijkbaar nieuwe uitbaters. Ons zie je daar niet meer. Spijtig

45. Onbeperkt ribbetjes gegeten voor maar 14,95 euro. Super restaurant. Gezellig restaurant.

46. Heerlijk biefstuk met frietes gegeten voor niet te veel geld (€ 14.75). Super vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

47. Verfaillie

Slibtongetjes gegeten. Die waren uitgebakken en de frieten sprongen weg van uw vork. Apart betalen voor een potje mayonaise en dit was geen bijbestelling! Het eten was waardeloos.

48. Kleine mosselen maar lekker klaar gemaakt. Voor mensen die niet veel geld willen uitgeven een aanrader.

49. Ik had verwacht om een avondje goedkoop uit eten te gaan, maar uiteindelijk bleek dat ik zelfs voor het sausje op de biefstuk 3 euro moest betalen! Tijdens het opnemen van de bestelling is er dus een hoop ongemerkt toegevoegd waarbij door de ober niet is verteld dat er extra voor betaald moest worden! Prijs/kwaliteit dus heel slecht. Heeft een goedkope uitstraling, maar als de rekening komt is daar niks van terug te zien. Een grote teleurstelling dus!

50. Super lekker gegeten. Goede service. Prijs kwaliteit goed in verhouding. Alles was naar wens.

51. Lekker gegeten met de 3 kinderen. 10 drankjes, 5 hoofdgerechten en 5 desserts voor 115 euro.
    Deze chef heeft zijn best gedaan om ook een crepe suzette te toveren en die was goed van smaak.
    Zeer vriendelijk en goed bediend. Zeker voor herhaling vatbaar op een rustige avond zoals deze

52. Aanlokkelijke aanbieding, onbeperkt mosselen voor € 14,95, daar kun je geen bult mee vallen dacht ik, dus maar eens besteld.
    Een grote pan mosselen, van prima smaak en grootte, maar helaas....
    Zeker 10 % van de mosselen waren nog dicht, en heel veel hingen nog aan de schelp geplakt, zodat je ze er moest vanaf pulken.
    Duidelijk, de mosselen hadden niet lang genoeg op het vuur gestaan, daar moet een goede kok toch op letten.
    Jammer want anders alleen maar lof voor de smaak, en voor herhaling vatbaar.

Arthur

53. Onbeperkt mosselen gegeten voor € 14,95. Super goede bediening. Gezellig sfeer. Voor herhaling vatbaar.

54. Werkelijk geen kennis van eten of hygiëne in dit restaurant, eten was niet gaar en mossels waren waardeloos.

55. Heerlijk gegeten... Onbeperkt mosselen waren heerlijk en dat voor zo weinig geld. Bediening was zeer beleefd en behulpzaam.

56. Verschrikkelijk , veel te weinig voor de prijs . Niet proper . Grote teleurstelling over de hele lijn .