Nieuwste foto's in Sluis

Laatste updates in Sluis

1. Thomas und Elfi's profielfoto
    Thomas und Elfi heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Smul

Thomas und Elfi

Waren heute zu zweite mal da. Sehr nette Bedienung, gute Auswahl an Speisen und Getränken, gemütliches und sauberes Ambiente, faire Preise und absolut leckeres Essen in ausreichender Menge. Perfekt!
    Prädikat „Sehr empfehlenswert“

2. Pascal's profielfoto
    Pascal heeft een recensie geschreven voor De Friterie
    Snackbar Sluis

Vandaag 15-01-2019 binnen gelopen met de lunch. Helaas was de bakker op vakantie en de delicatesse zaak verderop in de straat was gesloten.
    Bij binnenkomst was het al geen onthaal waar je vrolijk van wordt.
    Na het bekijken van de menukaart besloot ik te vragen of het menu Vlaamse stoof gewoon hetzelfde is als een patatje stoofvlees. Daar werd bevestigend op gereageerd door de verkoper/bakker.
    Doe mij die dan maar.
    Het menu kost 12,nog een beetje.
    Een losse grote patat kost 2.70
    Een bakje met stoofvlees kost 3.85
    Een bakje mayonaise kost 0.50
    Daar zit dus een verschil in van meer dan 5 euro!
    De jonge man vroeg mij of ik het mee wilde nemen of hier op zou willen eten, ik eet het graag hier op.
    Ik heb plaats genomen aan 1 van de tafels.
    Na een paar minuten komt een dame mij het eten brengen netjes op een bord,met metalen bestek, klein bakje salade patat en een klein bakje stoofvlees.
    Over het stoofvlees kan ik duidelijk zijn, dat was een heerlijk bakje. Mals vlees!
    De patat was duidelijk opgebakken, de kleur was niet goud geel maar bruin tegen zwart aan.
    Er zaten een aantal goede patatten tussen maar de rest viel zwaar tegen.
    Een portie voor 12euro nog iets mag best mijn buik vullen maar dit was meer een kinder menu. Daarom achteraf nog maar een frikandel speciaal besteld, deze was ook erg lekker.
    Bij het afrekenen vroeg de dame hoe het gesmaakt had. Toen ik mijn input gaf over de patat, en het veel te kleine portie, en dat de prijs buiten proportie is kreeg ik niet het idee dat ze hier iets mee zou doen.
    Ik kreeg de uitleg dat de salade 2.50 kost. En dat het bord,bestek en het binnen eten ook geld kosten.
    Ze zijn zelf van een menu uitgegaan maar laten mij hiervoor betalen. De dame kon mij niets anders vertellen dan het haar baas te vertellen op een later tijdstip.
    Wat een slechte service (En patat)
    Volgens mij is klant altijd koning!

3. Lola's profielfoto
    Lola heeft een recensie geschreven voor Balmoral

Wij hadden vandaag een vrije dag. Dus we gingen een hapje eten in sluis. Wij kozen voor balmoral in Sluis. Bij binnenkomst stond de mervouw die ons bediende en er kwam geen hallo of goeiemiddag uit. Dus we vroegen of we iets konden eten met zn 2e en ze wees naar een paar tafels. We zijn gaan zitten en de kaarten lagen al op tafel, toen kwam dezelfde vrouw aan tafel zonder iets te vragen dus we zeiden zelf maar wat we wouden drinken. Toen hebben we ons eten besteld en gekregen, mooi optijd. Toen de lege borden werden opgeruimd kwam er geen ‘heeft het gesmaakt’ of ‘was alles in orde’ vanaf. Toen hebben we om de rekening gevraagd en betaald. Er kwam geen fijna dag veder of iets vanaf. Ik zou nooit een recensie schrijven maar ik heb nog nooit zo’n slechte bediening meegemaakt. Het was ook totaal niet druk.

4. John D.'s profielfoto
    John D. heeft een recensie geschreven voor Frituurke 't Zwin

We wilden bij 't Zwin graag eens de ambachtelijk producten proeven. Bij een eerder bezoek hadden we een schaal met een veelbelovende aanblik voorbij zien komen. De bediening kwam vlot nadat we een tafeltje hadden uitgekozen. Ons drinken kwam ook snel, en ons eten volgde niet veel later… in papieren zakjes! We hoorden het bedienend personeel roepen dat een bord niet nodig was. Men had blijkbaar haast en wilde ons snel weg hebben.
    Toch maar om borden gevraagd en het plastic bestek omgeruild voor een fatsoenlijke vork en mes. Nog even over de ambachtelijk bereide producten… deze zouden zo bij Makro vandaan kunnen komen.

5. Van collie Rudy's profielfoto
    Van collie Rudy heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Van collie Rudy

Het was super leuk. Personeel zeer vriendelijk vlotte bediening, het eten was zeer lekker een aanrader voor iedereen Doe zo verder.

6. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Sluis

Op 4 januari (mijn verjaardag) hebben we genoten van de middaglunch. (Gebakken rivierpaling voor mij en mijn vrouw nam de kabeljauw in een preisaus). De gerechten waren superlekker klaargemaakt; zelfgesneden frietjes en lekkere sausjes.
    De warme appeltaart en de chocomousse van de chef, sloten een heerlijke maaltijd af.
    De aperitief werd, voor mijn verjaardag, aangeboden door het huis en de Ricard werd op de juiste wijze geserveerd.
    De vlotte en vriendelijke bediening gaven een extra glans aan ons bezoek. Proficiat en we komen terug.

7. Evelien de Bondt's profielfoto
    Evelien de Bondt heeft een recensie geschreven voor Rivers
    Internationaal Sluis

We kwamen hier al toen de naam van de zaak nog repetoire was, samen met onze opa die hier altijd van de mosselen kwam smullen. Nu hij overleden is komen wij hier nog jaarlijks minstens 1 keer op of rond de kerst. Wij genieten hier elk jaar weer van mosselen of wildgerechten, altijd super bereid en met vriendelijke bediening. Dit jaar naast de wildstoof en konijn op vlaamse wijze ook de vegetarische burger door dochter besteld en ook die is voor herhaling vatbaar. Tot volgend jaar kerst!

8. Mathilde Willink's profielfoto
    Mathilde Willink heeft een recensie geschreven voor Dell'Arte

Mathilde Willink

Je stuurt een e-mail om te informeren aangaande het gebruiken van een lunch, de kosten etc. je hoort vervolgens niets meer terug. Ik heb zeer goede dingen gehoord over dit restaurant, maar vind dit een beetje te arrogant voor woorden sorry.

9. Saskia en Barbara's profielfoto
    Saskia en Barbara heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Saskia en Barbara

Altijd zalig om daar te zijn.
    Het restaurantje is uitnodigend en mooi decoreerd.
    Ze serveren het lekkers in servies van HK living, zo mooi op zich al!
    Het leuke is dat je kleine en grote tapas kunt kiezen om samen te delen.
    Een toffe formule!
    De tapas zijn erg betaalbaar en zuiders getint....
    Je kan tot het uur zelf online reserveren (dus ook de dag zelf nog!).
    Toppertje!

10. Lamont Alain's profielfoto
    Lamont Alain heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Lamont Alain

Goed gegeten en goede wijn gedronken. Volwaardige porties. Doe zo verder!

11. De GrooteP's profielfoto
    De GrooteP heeft een recensie geschreven voor 't Populierenhof

De GrooteP

Beste wij waren zondag een wafel gaan eten het was dan 14u30 na 3 kwartier wachten hadden we nog geen wafel koffie was dan onder tussen al op dan ging ik terug vragen aan de meisjes aan de toonbank zij lachten me vierkantig uit en zij binnen 17 seconden komt hei er aan maar na15 min kwam de ober zeggen dat de wafel ijzer defect was we konden wel eventuweel een pannekoek bestellen maar dan was mijn goesting over toen we de koffie hingen betalen werden we opnieuw uitgelachen door mevrouw hopelijk doet ze zo ook niet met andere klanten. De Fam De Groote Knokke Heist

12. Kris swinnen's profielfoto
    Kris swinnen heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Kris swinnen

Zeer goede bediening, lekker eten.

13. Dreesen Griet's profielfoto
    Dreesen Griet heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Dreesen Griet

Mooi, gezellig kader. De mosselen waren super en de rib-eye perfect gebakken. Komen zeker terug! Griet en Jean- Paul.

14. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Molenzicht

Op de eerste plaats; een aanrader om terug te komen.
    De ontvangst was zeer vriendelijk, een snelle bediening en een knussig restaurant.
    Ook een compliment voor de mensen van de keuken, het eten was zeer lekker.

15. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Andric

Vispannetje: vis smakeloos rechtstreeks uit de diepvries en de pan in. Geen smaak. Frietjes en slaatje kon er door. Geen aanrader. Glaasje rose was goed.
    We gaan zeker niet terug.

16. Jolanda van Dijk's profielfoto
    Jolanda van Dijk heeft een recensie geschreven voor De Frietstal

Jolanda van Dijk

Geweldige zaak met voortreffelijk eten, grote porties, heel vriendelijk personeel en hele goede ambiance. Vlees super goed bereid en heerlijk gemarineerd. Ook dessert was geweldig lekker. Ik zal deze zaak bij iedereen aanbevelen… prijs kwaliteit is zeker in verhouding…

17. Verbeke paul's profielfoto
    Verbeke paul heeft een recensie geschreven voor Elia
    Grieks Sluis

Heel lekker eten. Het is gewoon genieten.

18. Desmidt rita's profielfoto
    Desmidt rita heeft een recensie geschreven voor Capisce
    Lunchroom Sluis

Zeker lekker gegeten heel nette zaak gaan zeker nog terug

19. Maureen Molinard's profielfoto
    Maureen Molinard heeft een recensie geschreven voor Passie
    Grill Sluis

Maureen Molinard

Reeds verschillende malen komen eten en steeds voortreffelijk lekker. Vriendelijke ontvangst en sfeer. Goede bediening. Leuk interieur.

20. Kaai 10 heeft een nieuwe foto
  21. Kaai 10 heeft een nieuwe foto
  22. Kaai 10 heeft een nieuwe foto
  23. Liliane's profielfoto
    Liliane heeft een recensie geschreven voor Mineral
    Italiaans Sluis

Gemakkelijk te reserveren via e-mail voor een tafeltje binnen of buiten.
    Mineral is toch wel iets meer waard dan "Bistro"...
    Wij hebben er zeer lekker gegeten en de bediening is vlot en vriendelijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Tineke Duys's profielfoto
    Tineke Duys heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Zevende Hemel

Tineke Duys

We hadden aangegeven zien staan: vegetarisch en glutenvrij. Dat is op de kaart niet terug te vinden. Gluenvrij is lastig, tenzij je het van te voren aankondigt. Alle soepen waren gebonden en dus niet glutenvrij en er is geen glutenvrij brood. Dan maar een caesar salade ipv soep. "Met verse groenten", aldus de omschrijving. Als je deze salade vega wilt, laten ze gewoon de kip en spekjes eruit. Zo kan ieder restaurant zichzelf wel profileren als vega optie: je laat gewoon het vlees weg. Toen ik vroeg naar de verse groenten bleek dat de sla te zijn. 18 Euro voor wat sla, een ei, wat mayodressing en eventueel wat gerookte kip. En een karafje water is helaas niet mogelijk naast je bestaande drankjes. Dan moet je een fles kopen voor 6.50. Kortom: prijzige maaltijd en heel matig gegeten. Geen aanrader.

25. Petra's profielfoto
    Petra heeft gereageerd op een recensie van Balmoral

Haha...geloof je eigen waarheid!

26. Myrian's profielfoto
    Myrian heeft gereageerd op een recensie van Balmoral
    Myrian
    Van restaurant

Graag wil ik toch even reageren op deze opmerking.
    Dit gezin is gisteren tijdens de 1ste avondmarkt in Sluis, bij ons geweest in de Balmoral.
    Tuurlijk is er veel herrie, er was volop muziek op straat, kraampjes overal, kortom een hoop gezelligheid. AVONDMARKT.. En dit 4x in het seizoen.
    Een vreetschuur, omdat het druk is ? Jammer dat er zulke taal wordt gebruikt !
    Kinderen na 18.00 uur enkel uit menu kiezen, niet waar ! De kleine kaart was tot 18.00 uur en daarna waren er 3 kindergerechten waar ze uit konden kiezen.
    Meer dan genoeg, naar mijn mening.
    De wachttijd was inderdaad langer dan normaal, maar goed, dat heb je als je ergens naar toe gaat waar er iets georganiseerd wordt.
    De gasten die eerder bediend werden, hadden allen hetzelfde gerecht en mosseltjes koken duurt niet zo lang. Maar dat begrijpen anderen vaak niet.
    Dit gezin had met 6 personen, allen een ander gerecht.
    De kinderen hadden eerst gegeten (met 2 kinderen, maar moest gedeeld worden met 1x friet / frikandel) en toen het eten kwam voor deze familie, wilden ze het niet meer hebben. 45 minuten wachten..
    Heel spijtig, dat er niet wat meer tolerantie is tegenwoordig !
    Normaal reageer ik zelden, maar zoveel onwaarheden, gaat me toch iets te ver.
    Elders snel bediend ? Betwijfel het. Iedereen heeft het mega druk tijdens deze avondmarkten en anders doen ze iets niet goed ;-)

27. Eddy Carmans's profielfoto
    Eddy Carmans heeft een recensie geschreven voor Rivers
    Internationaal Sluis

Eddy Carmans

Tafel gevraagd voor 6 pers.en liefst niet in de zon. Werden afgeblaft dat de mensen altijd klagen over het weer, te warm of te koud. Toch maar in de zon gaan zitten, maar bij de bestelling was hij heel kort en arrogant. Toen ik hem dat zei en vroeg of hij al van s'morgens bezig was sloeg hij door en zij hij dat we maar ergens anders moesten gaan wat we ook gedaan hebben.
    Voor ons geen Rivers meer.

28. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Balmoral

Al jaren aten we hier lekker en met veel plezier in het mooie restaurant. Dit jaar...pff...wat een herrie binnen. Kunt elkaar niet verstaan aan de tafel. (Net een 'vreetschuur'. Kinderen kunnen na 6uur maar uit een menu kiezen. Friet met frikandel.
    Ontzettend lang op eten moeten wachten. Personeel erop aangesproken. Reactie het is druk...um...zorg dan voor voldoende personeel anders kun je het niet aan! Mensen die zeker later als 15 min binnenkwamen als wij kregen eerder geserveerd. Personeel erop aangesproken.
    We zijn uiteindelijk boos weggegaan en hebben elders lekker en snel geserveerd gegeten. Wij komen niet meer.

29. Jacques's profielfoto
    Jacques heeft een recensie geschreven voor Restaurant Andric

Jacques

Niet vriendelijke en onverzorgde bediening.
    De uiensoep was goed op smaak maar het morsen op de kom is ronduit slecht. Wat ons in het bijzonder verbaasde is dat voor een glas witte huiswijn een prijs werd berekend van zes euro!

30. Kurt's profielfoto
    Kurt heeft een recensie geschreven voor Balmoral

Lekker gegeten in een prachtige zaak.