Nieuwste foto's in Sluis

Laatste updates in Sluis

1. Anthony van de Plasse's profielfoto
    Anthony van de Plasse heeft gereageerd op een recensie van Gasthof d'Ouwe Schuure

Beste,

U hebt inderdaad gelijk wat betreft de prijsstijging maar de mosselprijzen zijn dan ook flink gestegen, daar wij enkel met goudmerk kwaliteit werken vinden wij deze prijs ook zeker rechtvaardig. Dat u ze misschien nog niet zo lekker vond is omdat het ook nog vroeg in het seizoen is, deze worden nog beter. Ze zijn nog niet op hun best. Ook het feit dat u geen praline kreeg kan ik uitleggen, dat is omdat het de laatste weken veel te warm was om deze te serveren en deze ter plaatse smolten. Wanneer het wat afkoelt zijn deze er weer.
    Wij hopen toch u nog eens te mogen begroeten in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,

Anthony van de Plasse / Restaurant d'Ouwe Schuure

2. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Gasthof d'Ouwe Schuure

Service was goed doch prijs kwaliteit fel overdreven. Wij hadden mosselen gegeten die op drie maanden tijd 4;5 euro duurder zijn per persoon doch niet zo lekker als vroeger. Destijds was er bij de koffie.
    Eenpraline dat ook al afgeschaft is.
    Kortom men vraagt 30 percent meer, maar schaft zaken af.
    Voor mij hoeft dit niet meer.

3. Putz's profielfoto
    Putz heeft een recensie geschreven voor Mineral
    Vertaal van de naar Nederlands

War schon Minimum 30× im Mineral.
    Das Essen und die Ambiente ist ganz gut.
    Die Preise sind angepasst.
    Der Service war bis jetzt immer sehr gut, aber heute war es ein Desaster. Keine Fremdsprache, nur Dutch! Bestellung war schwierig usw.

Klare Ursache: der grosse symphaticher War nicht da. Bei Ihn klappt es immer. Die Besitzerin glänzte von Abwesenheit.

4. Degriite Lieke's profielfoto
    Degriite Lieke heeft een recensie geschreven voor Balmoral

Degriite Lieke

Enorm onbeschofte vrouw gehad voor bediening! Nooit zet ik daar nog een voet binnen.
    Vroeg of het om te eten was, waar wij vriendelijk ja antwoorden. Ze komt met tafellaken af. Minuut later komt ze voor de bestelling op te nemen en vanaf dat we het zegden zei ze aaaah tis tearoom en snokt tafellaken eraf! Had dat gezegd zei ze!!
    Onbeschoft!
    Degene die afrekende bekeek ons zelfs niet eens. Een echte slechte zaak!

5. Brandon's profielfoto
    Brandon heeft een recensie geschreven voor Mineral

Brandon

Lasagna besteld vervolgens lijkt dit meer kaasfondue, alleen maar kaas met lasagna bladen, niet te eten, een mond vol kaas meer niet, na de vraag of het gesmaakt had, en wij nee hadden geantwoord, ging het richting keuken, de serveerster, melde ons het antwoord van de kok, dat het gerecht voldeed volgens hun norm, sorry, voor ons nog steeds kaasfondue. Als je binnen komt zijn alle tafels gereserveerd, echter je mag plaats nemen aan een gereserveerde tafel, wat schets mijn verbazing? geen nieuwe mensen binnen, na ongeveer 10 minuten zijn alle reserveringsbordjes van tafel verwijderd, niet handig wel dom, wij wilde daardoor rechtsomkeer, misschien een handige tip??? Bij het afrekenen stond de lasagne niet op de rekening, serveerster aardig, maar toch prikkelbaar, melde ons, nadat wij hadden gezegd dat dit niet de bedoeling was, als er niet gegeten was dit ook niet op de bon kwam, enigzins kort en prikkelbaar werd dit ons medegedeeld. Of zou de kok het toch een beetje met ons eens geweest zijn?? Voor ons geen volgende keer.

6. Lamya's profielfoto
    Lamya heeft een recensie geschreven voor Cote d'Azur

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Als voorgerecht hadden we een heerlijke scampisalade, die boven verwachtingen uitkwam. De biefstuk was precies zoals ik ‘m wilde hebben. Mijn vriend had de mosselen waar hij zeer over te spreken was. Als dessert hazelnootijs met een lavacake gehad wat voor ons de kers op de taart was. Al met al, heerlijk gegeten. Vlotte bediening en fijne service gehad. Zeker voor herhaling vatbaar en een dikke aanrader!

7. Linda Dobbelaere's profielfoto
    Linda Dobbelaere heeft een recensie geschreven voor Gasthof d'Ouwe Schuure

Linda Dobbelaere

Alles was heel lekker, de dagprijs van de zeetong was wel wat prijzig, het dessertijs met merengue en cointreau was subliem.

8. vanhoesen chantal's profielfoto
    vanhoesen chantal heeft een recensie geschreven voor Passie

vanhoesen chantal

Onverwachts gestopt op weg naar Sluis en er superlekker lunch menu gegeten. Op weg naar huis terug een stop gedaan om nog iets te drinken, gewoon omdat het er gezellig was… dit wordt ons adresje als we Sluis bezoeken. Een aanrader.

9. Verbeke paul's profielfoto
    Verbeke paul heeft een recensie geschreven voor Elia
    Grieks Sluis

Zeer vriendelijk personeel, fantastisch eten en zeer gezellige zaak.

10. De Kraker's profielfoto
    De Kraker heeft een recensie geschreven voor Balmoral

De Kraker

Vandaag mosselen gegeten, teleurstellend was dit, geen smaak, droog en heel grote stukken groenten erin, die op de tijd dat de mosselen gaar zijn geen smaak kunnen afgeven in het sap van de mosselen, dit medegedeeld aan de ober die daar geen antwoord op heeft gegeven, vreemd als je kwaliteit wilt leveren, witte wijn werd ook niet koel geserveerd, en dat met 24 graden op terras.

11. valckenborgh's profielfoto
    valckenborgh heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Sluis

We zijn er op 15/0//2018 gaan eten het was het slechste wat we al gegeten hebben! We waren er over 18j nog geweest het was top! Zeker nu nieuwe uitbaters en slechte kok, de mosselen waren niet gekuist en de groenten ruikte zuur, de steak a point was in midden door gesneden om zo uitgebakken op tafel te komen. Wat een ramp, is een duur restaurant voor sluis dan verwacht je toch wel wat anders. Nooit komen we hier terug.

12. Roos's profielfoto
    Roos heeft een recensie geschreven voor De Vijverhoeve

Verschillende keren er gegeten!
    Telkens opnieuw verrassend, heel lekker eten, mooi gepresenteerd!
    Leuke bediening en in de serre gezellig en licht!
    De lunch is een mooie formule!
    Het gezelschap was ook super tevreden.

13. Ramin's profielfoto
    Ramin heeft een recensie geschreven voor Cote d'Azur

Heel lekker gegeten gisterenavond!! Mijn vriendin had spareribs besteld en deze vielen zonder enige moeite van het beentje af. Waren superlekker gemarineerd en a volonté Ik koos voor de mosseltjes! Heel erg groot! Perfect gekruid en wederom a volonté. Dit alles voor maar 16,95. Een echte aanrader!!

14. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Mineral
    Italiaans Sluis

Modern ingerichte zaak met een vlotte bediening. De tafeltjes staan wel vrij dicht bij elkaar Het eten (dagmenu) was goed en voordelig. De soep iets aan de zoute kant, beter zou zijn om het zout toevoegen iets te matigen. De hoofdschotel met kabeljauw was uitmuntend van smaak. Evenals het dessert. Al bij al zijn we goed te spreken over deze horecagelegenheid en gaan we met vertrouwen eens terug.

15. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Passie
    Grill Sluis

Het aan de rand van Sluis gelegen restaurant ademt binnen een warme sfeer uit. Buiten is er parkeergelegenheid wat ook prettig is. Het eten is heel lekker en de aangeboden amuse een extraatje. De bediening was correct. We zijn tevreden naar huis gegaan.

16. Rogolle rik's profielfoto
    Rogolle rik heeft een recensie geschreven voor Molenzicht

Rogolle rik

10 jaar al gaan we 4 x per jaar naar Molenzicht. Steeds met dezelfde lach, vriendelijkheid, bediening sfeer,voor ons hoeft het niet meer. Het eten is zeer lekker en veel groentjes. Ja zo hebben wij het graag. Grtjs Rik & Hilde

17. Cindy van der ster's profielfoto
    Cindy van der ster heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Cindy van der ster

Leuk restaurant.
    En vooral heerlijk gegeten.
    Prijs wat aan de hoge kant.

18. rplhlb's profielfoto
    rplhlb heeft een recensie geschreven voor Kaai 10
    Nederlands Sluis

Een sfeervolle, rustige avond, met heerlijke drank, voortreffelijk eten en een prima bediening! Meer dan de moeite waard!

19. P.H.J. Frissen's profielfoto
    P.H.J. Frissen heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

P.H.J. Frissen

Prettige ambiance, gevarieerde kaart, lekker eten. Uiterst prettige gastvrije en persoonlijke bediening, hetgeen in Sluis eerder uitzondering dan regel is.

20. Marleen Sanders's profielfoto
    Marleen Sanders heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Marleen Sanders

Een aanrader!!! Leuke locatie, lekker verzorgd eten en vriendelijk personeel!

21. vandenboer's profielfoto
    vandenboer heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

vandenboer

Het is en blijft een aangenaam restaurant.
    Alleen jammer dat er geen mosselen waren(tijd van het jaar) en dat de kabeljauw ook op was.
    Niettegenstaande weeral lekker gegeten.
    Vlotte vriendelijke bediening.
    Wij blijven zeker favoriet en komen zeker terug als de mosselen er zijn.

22. Willeke11's profielfoto
    Willeke11 heeft een recensie geschreven voor Mineral
    Italiaans Sluis

Vrijdagavond heerlijk gegeten bij Mineral. De pizza's wat duurder dan wij gewend zijn maar de smaak, krokante bodem en warm bord rechtvaardigden dat zeker!

23. J van itegem's profielfoto
    J van itegem heeft een recensie geschreven voor Balmoral

J van itegem

Zeer onvriendelijk, een glas wijn gedronken waar allemaal bezinksel in zat. De ober zei dat het normaal was. We waren van plan om daar te eten, dat ging vanzelfsprekend niet door.

24. M. Kempe's profielfoto
    M. Kempe heeft een recensie geschreven voor Balmoral

Wij hebben vandaag, 10 januari 2018, een slechte ervaring opgedaan in dit restaurant. We dronken een glas wijn, 4,95 Euro. Bij mijn vriendin zat er onder in het glas een hoop bezinksel uit de fles. Dat is niet zo fijn als je dat in je mond krijgt, en er zat ook nog een flinke bodem in het glas. Na een klacht bij de ober zei hij dat dat nu eenmaal kan gebeuren. Ze had eerder moeten klagen, dan had ze een ander glas gekregen. Maar je merkt het pas als je je glas bijna leeg hebt natuurlijk. Het zat ook aan de zijkant van het glas geplakt na de laatste slok, dus het was uitstekend te zien. We wilden ook eten hier, maar dat hebben we dus niet gedaan bij zulke slechte service. Trouwens, Ik heb vaak wijn gedronken in een restaurant, nog nooit bezinksel in m'n glas gehad, wat deze ober normaal vond. Ik moest het volle pond afrekenen, er was niet over te praten. Dom, kost je klanten!

25. De Schepper Andy's profielfoto
    De Schepper Andy heeft een recensie geschreven voor 't Populierenhof

De Schepper Andy

Heel vriendelijk personeel en heel lekker!

26. Hilde's profielfoto
    Hilde heeft een recensie geschreven voor Kaai 10
    Nederlands Sluis

TOP die gestoomde zeebaars met lekkere krokante groentjes! De ribeye was subliem! Ik mis juist de mooie gebloemde koffietasjes.

27. Klaartje Lissens's profielfoto
    Klaartje Lissens heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Klaartje Lissens

Mooie uitvoering menukaart, als een creatief boekje.
    (Met receptje mayonaise en vinaigrette.)
    je mag het zelfs meenemen.
    Heel lekker eten, met aandacht voor gezond en vers.
    Bepaalde slaatjes (meer bedoeld als lunch) hadden we ook nog graag na 18 uur kunnen kiezen. Bijv. als voorgerechtje…
    Hoeveelheid en prijs/kwaliteit is volledig in verhouding.
    Gezellig en sfeervol interieur met supervriendelijk personeel.
    Kortom, een echte aanrader…

28. rudi's profielfoto
    rudi heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Sluis

Vriendelijke bediening. Goede prijs / kwaliteit. Komen zeker nog eens terug.

29. Annerie Rutenfrans's profielfoto
    Annerie Rutenfrans heeft een recensie geschreven voor Restaurant La Trinité

Annerie Rutenfrans

Vanavond top gegeten bij La Trinité. Gastvrij ontvangen. Amuses bij aperatief waren lekker. Ook de andere 3 gangen, eigenlijk 4 want bij de koffie kregen we ook 3 lekkernijen, smaakten voortreffelijk. Heerlijke smaken bij elkaar die in harmonie elkaar versterkten. Prijs kwaliteit was heel goed op maandagavond.

30. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Passie
    Grill Sluis

Grill restaurant met passie! Afwisselende kaart met leuke suggesties. Hartelijke en vriendelijke bediening, zeker een aanrader.