Nieuwste foto's in Sluis

Laatste updates in Sluis

1. De GrooteP's profielfoto
    De GrooteP heeft een recensie geschreven voor 't Populierenhof

De GrooteP

Beste wij waren zondag een wafel gaan eten het was dan 14u30 na 3 kwartier wachten hadden we nog geen wafel koffie was dan onder tussen al op dan ging ik terug vragen aan de meisjes aan de toonbank zij lachten me vierkantig uit en zij binnen 17 seconden komt hei er aan maar na15 min kwam de ober zeggen dat de wafel ijzer defect was we konden wel eventuweel een pannekoek bestellen maar dan was mijn goesting over toen we de koffie hingen betalen werden we opnieuw uitgelachen door mevrouw hopelijk doet ze zo ook niet met andere klanten. De Fam De Groote Knokke Heist

2. Kris swinnen's profielfoto
    Kris swinnen heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Kris swinnen

Zeer goede bediening, lekker eten.

3. Dreesen Griet's profielfoto
    Dreesen Griet heeft een recensie geschreven voor Kaai 10

Dreesen Griet

Mooi, gezellig kader. De mosselen waren super en de rib-eye perfect gebakken. Komen zeker terug! Griet en Jean- Paul.

4. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Molenzicht

Op de eerste plaats; een aanrader om terug te komen.
    De ontvangst was zeer vriendelijk, een snelle bediening en een knussig restaurant.
    Ook een compliment voor de mensen van de keuken, het eten was zeer lekker.

5. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Andric

Vispannetje: vis smakeloos rechtstreeks uit de diepvries en de pan in. Geen smaak. Frietjes en slaatje kon er door. Geen aanrader. Glaasje rose was goed.
    We gaan zeker niet terug.

6. Jolanda van Dijk's profielfoto
    Jolanda van Dijk heeft een recensie geschreven voor De Frietstal

Jolanda van Dijk

Geweldige zaak met voortreffelijk eten, grote porties, heel vriendelijk personeel en hele goede ambiance. Vlees super goed bereid en heerlijk gemarineerd. Ook dessert was geweldig lekker. Ik zal deze zaak bij iedereen aanbevelen… prijs kwaliteit is zeker in verhouding…

7. Verbeke paul's profielfoto
    Verbeke paul heeft een recensie geschreven voor Elia
    Grieks Sluis

Heel lekker eten. Het is gewoon genieten.

8. Desmidt rita's profielfoto
    Desmidt rita heeft een recensie geschreven voor Capisce
    Lunchroom Sluis

Zeker lekker gegeten heel nette zaak gaan zeker nog terug

9. Maureen Molinard's profielfoto
    Maureen Molinard heeft een recensie geschreven voor Passie
    Grill Sluis

Maureen Molinard

Reeds verschillende malen komen eten en steeds voortreffelijk lekker. Vriendelijke ontvangst en sfeer. Goede bediening. Leuk interieur.

10. Kaai 10 heeft een nieuwe foto
  11. Kaai 10 heeft een nieuwe foto
  12. Kaai 10 heeft een nieuwe foto
  13. Liliane's profielfoto
    Liliane heeft een recensie geschreven voor Mineral
    Italiaans Sluis

Gemakkelijk te reserveren via e-mail voor een tafeltje binnen of buiten.
    Mineral is toch wel iets meer waard dan "Bistro"...
    Wij hebben er zeer lekker gegeten en de bediening is vlot en vriendelijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

14. Tineke Duys's profielfoto
    Tineke Duys heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Zevende Hemel

Tineke Duys

We hadden aangegeven zien staan: vegetarisch en glutenvrij. Dat is op de kaart niet terug te vinden. Gluenvrij is lastig, tenzij je het van te voren aankondigt. Alle soepen waren gebonden en dus niet glutenvrij en er is geen glutenvrij brood. Dan maar een caesar salade ipv soep. "Met verse groenten", aldus de omschrijving. Als je deze salade vega wilt, laten ze gewoon de kip en spekjes eruit. Zo kan ieder restaurant zichzelf wel profileren als vega optie: je laat gewoon het vlees weg. Toen ik vroeg naar de verse groenten bleek dat de sla te zijn. 18 Euro voor wat sla, een ei, wat mayodressing en eventueel wat gerookte kip. En een karafje water is helaas niet mogelijk naast je bestaande drankjes. Dan moet je een fles kopen voor 6.50. Kortom: prijzige maaltijd en heel matig gegeten. Geen aanrader.

15. Petra's profielfoto
    Petra heeft gereageerd op een recensie van Balmoral

Haha...geloof je eigen waarheid!

16. Myrian's profielfoto
    Myrian heeft gereageerd op een recensie van Balmoral
    Myrian
    Van restaurant

Graag wil ik toch even reageren op deze opmerking.
    Dit gezin is gisteren tijdens de 1ste avondmarkt in Sluis, bij ons geweest in de Balmoral.
    Tuurlijk is er veel herrie, er was volop muziek op straat, kraampjes overal, kortom een hoop gezelligheid. AVONDMARKT.. En dit 4x in het seizoen.
    Een vreetschuur, omdat het druk is ? Jammer dat er zulke taal wordt gebruikt !
    Kinderen na 18.00 uur enkel uit menu kiezen, niet waar ! De kleine kaart was tot 18.00 uur en daarna waren er 3 kindergerechten waar ze uit konden kiezen.
    Meer dan genoeg, naar mijn mening.
    De wachttijd was inderdaad langer dan normaal, maar goed, dat heb je als je ergens naar toe gaat waar er iets georganiseerd wordt.
    De gasten die eerder bediend werden, hadden allen hetzelfde gerecht en mosseltjes koken duurt niet zo lang. Maar dat begrijpen anderen vaak niet.
    Dit gezin had met 6 personen, allen een ander gerecht.
    De kinderen hadden eerst gegeten (met 2 kinderen, maar moest gedeeld worden met 1x friet / frikandel) en toen het eten kwam voor deze familie, wilden ze het niet meer hebben. 45 minuten wachten..
    Heel spijtig, dat er niet wat meer tolerantie is tegenwoordig !
    Normaal reageer ik zelden, maar zoveel onwaarheden, gaat me toch iets te ver.
    Elders snel bediend ? Betwijfel het. Iedereen heeft het mega druk tijdens deze avondmarkten en anders doen ze iets niet goed ;-)

17. Eddy Carmans's profielfoto
    Eddy Carmans heeft een recensie geschreven voor Rivers
    Internationaal Sluis

Eddy Carmans

Tafel gevraagd voor 6 pers.en liefst niet in de zon. Werden afgeblaft dat de mensen altijd klagen over het weer, te warm of te koud. Toch maar in de zon gaan zitten, maar bij de bestelling was hij heel kort en arrogant. Toen ik hem dat zei en vroeg of hij al van s'morgens bezig was sloeg hij door en zij hij dat we maar ergens anders moesten gaan wat we ook gedaan hebben.
    Voor ons geen Rivers meer.

18. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Balmoral

Al jaren aten we hier lekker en met veel plezier in het mooie restaurant. Dit jaar...pff...wat een herrie binnen. Kunt elkaar niet verstaan aan de tafel. (Net een 'vreetschuur'. Kinderen kunnen na 6uur maar uit een menu kiezen. Friet met frikandel.
    Ontzettend lang op eten moeten wachten. Personeel erop aangesproken. Reactie het is druk...um...zorg dan voor voldoende personeel anders kun je het niet aan! Mensen die zeker later als 15 min binnenkwamen als wij kregen eerder geserveerd. Personeel erop aangesproken.
    We zijn uiteindelijk boos weggegaan en hebben elders lekker en snel geserveerd gegeten. Wij komen niet meer.

19. Jacques's profielfoto
    Jacques heeft een recensie geschreven voor Restaurant Andric

Jacques

Niet vriendelijke en onverzorgde bediening.
    De uiensoep was goed op smaak maar het morsen op de kom is ronduit slecht. Wat ons in het bijzonder verbaasde is dat voor een glas witte huiswijn een prijs werd berekend van zes euro!

20. Kurt's profielfoto
    Kurt heeft een recensie geschreven voor Balmoral

Lekker gegeten in een prachtige zaak.

21. M.Vermeiren's profielfoto
    M.Vermeiren heeft een recensie geschreven voor 't Populierenhof

M.Vermeiren

Wat in potentie een geweldige eet/drink gelegenheid met speeltuin zou kunnen zijn. Is een bodemloze put gebleken, prijs kwaliteit is ver onder de maat. De speeltuin is deels gedateerd en derhalve onveilig. Het personeel snap niets van de horeca of in inzake niet duidelijk geinstrueerd of getraind. Er jammer want het zou iets leuks kunnen zijn. Daarbij een schoonmaakster is gewenst voor het uitvoeren van de hoofdtaken wat betreft de schoonmaak.

22. Anthony van de Plasse's profielfoto
    Anthony van de Plasse heeft gereageerd op een recensie van Gasthof d'Ouwe Schuure

Beste,

U hebt inderdaad gelijk wat betreft de prijsstijging maar de mosselprijzen zijn dan ook flink gestegen, daar wij enkel met goudmerk kwaliteit werken vinden wij deze prijs ook zeker rechtvaardig. Dat u ze misschien nog niet zo lekker vond is omdat het ook nog vroeg in het seizoen is, deze worden nog beter. Ze zijn nog niet op hun best. Ook het feit dat u geen praline kreeg kan ik uitleggen, dat is omdat het de laatste weken veel te warm was om deze te serveren en deze ter plaatse smolten. Wanneer het wat afkoelt zijn deze er weer.
    Wij hopen toch u nog eens te mogen begroeten in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,

Anthony van de Plasse / Restaurant d'Ouwe Schuure

23. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor Gasthof d'Ouwe Schuure

Service was goed doch prijs kwaliteit fel overdreven. Wij hadden mosselen gegeten die op drie maanden tijd 4;5 euro duurder zijn per persoon doch niet zo lekker als vroeger. Destijds was er bij de koffie.
    Eenpraline dat ook al afgeschaft is.
    Kortom men vraagt 30 percent meer, maar schaft zaken af.
    Voor mij hoeft dit niet meer.

24. Putz's profielfoto
    Putz heeft een recensie geschreven voor Mineral
    Vertaal van de naar Nederlands

War schon Minimum 30× im Mineral.
    Das Essen und die Ambiente ist ganz gut.
    Die Preise sind angepasst.
    Der Service war bis jetzt immer sehr gut, aber heute war es ein Desaster. Keine Fremdsprache, nur Dutch! Bestellung war schwierig usw.

Klare Ursache: der grosse symphaticher War nicht da. Bei Ihn klappt es immer. Die Besitzerin glänzte von Abwesenheit.

25. Degriite Lieke's profielfoto
    Degriite Lieke heeft een recensie geschreven voor Balmoral

Degriite Lieke

Enorm onbeschofte vrouw gehad voor bediening! Nooit zet ik daar nog een voet binnen.
    Vroeg of het om te eten was, waar wij vriendelijk ja antwoorden. Ze komt met tafellaken af. Minuut later komt ze voor de bestelling op te nemen en vanaf dat we het zegden zei ze aaaah tis tearoom en snokt tafellaken eraf! Had dat gezegd zei ze!!
    Onbeschoft!
    Degene die afrekende bekeek ons zelfs niet eens. Een echte slechte zaak!

26. Brandon's profielfoto
    Brandon heeft een recensie geschreven voor Mineral

Brandon

Lasagna besteld vervolgens lijkt dit meer kaasfondue, alleen maar kaas met lasagna bladen, niet te eten, een mond vol kaas meer niet, na de vraag of het gesmaakt had, en wij nee hadden geantwoord, ging het richting keuken, de serveerster, melde ons het antwoord van de kok, dat het gerecht voldeed volgens hun norm, sorry, voor ons nog steeds kaasfondue. Als je binnen komt zijn alle tafels gereserveerd, echter je mag plaats nemen aan een gereserveerde tafel, wat schets mijn verbazing? geen nieuwe mensen binnen, na ongeveer 10 minuten zijn alle reserveringsbordjes van tafel verwijderd, niet handig wel dom, wij wilde daardoor rechtsomkeer, misschien een handige tip??? Bij het afrekenen stond de lasagne niet op de rekening, serveerster aardig, maar toch prikkelbaar, melde ons, nadat wij hadden gezegd dat dit niet de bedoeling was, als er niet gegeten was dit ook niet op de bon kwam, enigzins kort en prikkelbaar werd dit ons medegedeeld. Of zou de kok het toch een beetje met ons eens geweest zijn?? Voor ons geen volgende keer.

27. Lamya's profielfoto
    Lamya heeft een recensie geschreven voor Cote d'Azur

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Als voorgerecht hadden we een heerlijke scampisalade, die boven verwachtingen uitkwam. De biefstuk was precies zoals ik ‘m wilde hebben. Mijn vriend had de mosselen waar hij zeer over te spreken was. Als dessert hazelnootijs met een lavacake gehad wat voor ons de kers op de taart was. Al met al, heerlijk gegeten. Vlotte bediening en fijne service gehad. Zeker voor herhaling vatbaar en een dikke aanrader!

28. Linda Dobbelaere's profielfoto
    Linda Dobbelaere heeft een recensie geschreven voor Gasthof d'Ouwe Schuure

Linda Dobbelaere

Alles was heel lekker, de dagprijs van de zeetong was wel wat prijzig, het dessertijs met merengue en cointreau was subliem.

29. vanhoesen chantal's profielfoto
    vanhoesen chantal heeft een recensie geschreven voor Passie
    Grill Sluis

vanhoesen chantal

Onverwachts gestopt op weg naar Sluis en er superlekker lunch menu gegeten. Op weg naar huis terug een stop gedaan om nog iets te drinken, gewoon omdat het er gezellig was… dit wordt ons adresje als we Sluis bezoeken. Een aanrader.

30. Verbeke paul's profielfoto
    Verbeke paul heeft een recensie geschreven voor Elia
    Grieks Sluis

Zeer vriendelijk personeel, fantastisch eten en zeer gezellige zaak.