Balmoral in Sluis

1477203799 49
1511191102 50

1. Thijs

2. Myrian

3. Al jaren aten we hier lekker en met veel plezier in het mooie restaurant. Dit jaar...pff...wat een herrie binnen. Kunt elkaar niet verstaan aan de tafel. (Net een 'vreetschuur'. Kinderen kunnen na 6uur maar uit een menu kiezen. Friet met frikandel.
    Ontzettend lang op eten moeten wachten. Personeel erop aangesproken. Reactie het is druk...um...zorg dan voor voldoende personeel anders kun je het niet aan! Mensen die zeker later als 15 min binnenkwamen als wij kregen eerder geserveerd. Personeel erop aangesproken.
    We zijn uiteindelijk boos weggegaan en hebben elders lekker en snel geserveerd gegeten. Wij komen niet meer.

4. Lekker gegeten in een prachtige zaak.

5. Jose

6. Degriite Lieke

Enorm onbeschofte vrouw gehad voor bediening! Nooit zet ik daar nog een voet binnen.
    Vroeg of het om te eten was, waar wij vriendelijk ja antwoorden. Ze komt met tafellaken af. Minuut later komt ze voor de bestelling op te nemen en vanaf dat we het zegden zei ze aaaah tis tearoom en snokt tafellaken eraf! Had dat gezegd zei ze!!
    Onbeschoft!
    Degene die afrekende bekeek ons zelfs niet eens. Een echte slechte zaak!

7. De Kraker

Vandaag mosselen gegeten, teleurstellend was dit, geen smaak, droog en heel grote stukken groenten erin, die op de tijd dat de mosselen gaar zijn geen smaak kunnen afgeven in het sap van de mosselen, dit medegedeeld aan de ober die daar geen antwoord op heeft gegeven, vreemd als je kwaliteit wilt leveren, witte wijn werd ook niet koel geserveerd, en dat met 24 graden op terras.

8. J van itegem

Zeer onvriendelijk, een glas wijn gedronken waar allemaal bezinksel in zat. De ober zei dat het normaal was. We waren van plan om daar te eten, dat ging vanzelfsprekend niet door.

9. Wij hebben vandaag, 10 januari 2018, een slechte ervaring opgedaan in dit restaurant. We dronken een glas wijn, 4,95 Euro. Bij mijn vriendin zat er onder in het glas een hoop bezinksel uit de fles. Dat is niet zo fijn als je dat in je mond krijgt, en er zat ook nog een flinke bodem in het glas. Na een klacht bij de ober zei hij dat dat nu eenmaal kan gebeuren. Ze had eerder moeten klagen, dan had ze een ander glas gekregen. Maar je merkt het pas als je je glas bijna leeg hebt natuurlijk. Het zat ook aan de zijkant van het glas geplakt na de laatste slok, dus het was uitstekend te zien. We wilden ook eten hier, maar dat hebben we dus niet gedaan bij zulke slechte service. Trouwens, Ik heb vaak wijn gedronken in een restaurant, nog nooit bezinksel in m'n glas gehad, wat deze ober normaal vond. Ik moest het volle pond afrekenen, er was niet over te praten. Dom, kost je klanten!

10. Goed gegeten. Biefstuk was doorbakken ipv medium. Zonder problemen een nieuwe gekregen. Mosselen waren lekker. Sommige wel klein, maar het was onbeperkt, dus nog een nieuwe portie gevraagd. Service was ook goed. Voor ons een goed restaurant.

11. We hebben daar gegeten, sfeer/inrichting erg gezellig.
    Prijs/kwaliteit matig...

In dit geval betrof het een veel te dure carpaccio voor wat je op je bord kreeg en van slechte kwaliteit (lees oud) erg waterig, smaakloos zelfs. Lees was twijfelachtig om te eten, dus heb de helft laten staan.

Heb de carpaccio aan de ober laten zien en hij aan de chef kok. Geen kok gezien, geen excuus... er werd zelfs doorgegeven van de kok dat het soms deze (groenig) kleur voorkwam. (M.a.w klant zeurt). Deze kleur heb ik echt nog nooit ergens te eten gehad, en ik eet het vaak.

Jammer van dit aspect en hoe het oplost werd. Een excuus was al genoeg geweest door de kok zelf ipv de ober... daar door voor ons een zeer slechte ervaring en verpest etentje🙄

12. Slechte ervaring 'kreeg pot mosselsaus over mijn nieuwe handtas en kleed, Veel weg en weer geloop voor be.

13. Martin

Very bad experience. We have been waiting more Than 2 hours with our children. No excuses, no boss was present, unable to say when our meal will be ready, nothing offered in compensation. The food was bad, not well served and it was very very noisy.
    One advice : never try this restaurant. There are many other on the same street much better !

14. 28-2-2017 twee kaaspannenkoeken gegeten en twee koffie met slagroom voor € 30,00!! De obers zijn erg aardig (jonge jongens) maar de chef is ontzettend stug en onaardig. De pannenkoeken waren niet dubbel gebakken waardoor de kaas niet bakt maar alleen smelt tot een kauwgombal. Stroop moest ik zelf in het pand gaan halen. De koffie was erg slap gezet. Ik wilde betalen bij de buitencounter omdat wij weg wilden maar dat mocht in eerste instantie niet. Bij mijn gefrons over 30 euro zei de chef "kaaspannenkoeken" alsof die slappe zooi zo duur is. Erg onaardige man en blij dat wij nu weten hier nooit meer te komen. Je mag toch verwachten dat ze weten hoe je een simpele pannenkoek moet bakken!

15. Pas du tout sympa ! Ça ne vaut pas le prix qu'on paie. Le personnel ne parle ni bien le français ce qu'on pourrait encore comprendre mais pas non plus le néerlandais. Les plats arrivent tiède. Et le personnel pas du tout souriant.

Vrije vertaling Eet.nu:

Helemaal niet vriendelijk! Het is niet de prijs die u betaalt die de moeite waard is. Het personeel verstond redelijk frans, maar kon geen Nederlands. De gerechten kwamen lauw. En het personeel keek niet vrolijk.

16. Mosselen gegeten die van afmeting de kleinste waren die ik al gezien heb. Staat buiten mosselen a volante, maar staat niet bij dat frieten apart moeten besteld worden en betaald. Drank gekregen als eten bijna op was, bediening ondermaats. Zonde van het geld.

17. bc van putten

Slecht, de onvriendelijke bediening weet niet wat gebakken aardappels zijn. Geen goed personeel.

18. De Hamers

Net een fabriek je besteld een aperitief en krijgt er onmiddellijk je eten bij. Ribbetjes zijn gewoon een beetje opgewarmd totaal uitgedroogd. Slibtongjes ook opgewarmd en een beetje boter opgedaan uitgedroogd totaal geen smaak. Kindermenu wat men daar durft te geven van appelmoes een echte schande een baby kan er zijn buikje niet mee vullen. De prijs is hoog voor wat men hier aanbied. Een totale afknapper na een dagje ontspanning met vrienden. Men krijgt beter te eten in een frietkot!

19. Prachtige locatie aan het water. Heerlijk gegeten. Er staat ook duidelijk op de kaart dat er voor frietjes en mayonaise extra wordt gerekend, geen probleem, kan je zelf voor kiezen tenslotte. Bediening zeer vriendelijk.

20. Marie-Antoinette

Zeer slechte ervaring, personeel dat het bestek op tafel smijt, ze spreken amper Nederlands of begrijpen je niet. Zeer ondermaatse smakeloze piepkleine mosseltjes, friet kost twee euro extra, mayonaise kost extra en de vriendelijkheid is waarschijnlijk onbetaalbaar, kortom waardeloos. Het is net een fastfoodmosselfabriek... Zonde van het geld en de tijd...

21. Het restaurant ziet er gezellig uit aan de buitenkant, dus daar naar binnen. Vooraf wilde ik alleen een mandje stokbrood, maar dit was helaas niet mogelijk! Er kon alleen van de kaart besteld worden, en een mandje stokbrood stond er niet bij. Een glaasje droge witte dan maar, ik heb nog nooit zulke slechte wijn gedronken, azijnzuur zo smaakte het! Gevraagd om een ander glas wijn, een Chardonnay! Tot mijn verbazing had de ober daar nog nooit van gehoord "We hebben alleen zoete of droge wijn mevrouw!"
    Conclusie: er werkt daar ongeschoold personeel, men doet geen enkele moeite voor de gasten en de ober spreekt zeer slecht Nederlands.

22. Wij zijn hier twee keer geweest, de eerste keer was al niet zo geweldig maar de tweede keer sloeg alles. Wij wilden even simpel wat lunchen en bestelden een tosti en een pannenkoek. De pannekoek was koud, de tosti was de kleinste tosti die ik ooit heb gezien (voor 15 euro). Ook moest er extra betaald worden voor mayonaise die we overigens nooit gehad hebben. Het personeel spreekt bijna alleen frans en als Nederlanders werden wij voor mijn gevoel meteen gedegradeerd tot "het lagere volk" en met de nek aangekeken. Erg jammer want het restaurant ziet er aan de binnenkant wel heel mooi uit.

23. Kleine mosselen, extra geld voor frites en mayonaise, ondermaats glas Leffe. Toen ik hier iets van zei werd ik ronduit uitgelachen door de ober. Kreeg wel een voller glas maar werd daarna met de nek aangekeken. Hoe lomp kan men zijn! Maar met al die toeristen komt het geld toch wel binnen en verliest men uit het oog waarvoor men eigenlijk een restaurant runt. Niet heen gaan!

24. De sliptongetjes smaakten niet naar behoren, uitleg was dat het diepvriesproducten waren. Bij de mosselen moet je 2 euro extra betalen voor frieten, en voor mayonaise betaal je ook extra.

1,3
  25. Het restaurant op zich is net, de toiletten daarentegen zijn niet zo net. Het personeel spreekt nauwelijks Nederlands en zijn niet beleefd. Vaak zijn ze te lui om de potten met mosselschelpen van de tafel te halen. Frietjes worden per persoon aan gerekend aan €2 / persoon maar je krijgt maar frietjes voor 2 personen terwijl je voor 6 betaald. Als je frieten bij besteld, rekenen ze opnieuw €2 per persoon aan. Dan loopt de rekening al snel op. Het eten op zich is niet slecht. Maar het is jammer dat je na 18u bijna geen keuze meer hebt om iets te eten.

26. Jan De Ridder

Lekkere mossels en zeetong. Vlotte bediening. Echte aanrader!

27. Mirjam broersma

Vandaag wezen eten. Een simpele tosti die koud is, simpele friet die rauw is... Hele slechte bediening, was niet te verstaan en een ander spreekt niet eens Nederlands.

En als je de klacht aangeeft kijken ze je ongeïnteresseerd aan. We werden ook van het kastje naar de muur gestuurd om fatsoenlijk te kunnen betalen.

Geen aanrader!! Prijs was ook belachelijk, vooral voor het eten wat we gekregen hebben. Enige wat goed was, was de ijsthee.

1,1
  28. Greta Willems

Echte aanrader!!

Prachtige ligging, zeer uitgebreide kaart. Mosselen zijn hier heerlijk. Vlotte bediening en schappelijk van prijs.

29. Wij hebben beiden mosselen gegeten à volantè. Ze waren klein maar redelijk goed, buiten de tweede portie daar was niet eens nog groenten in te vinden, de prijs zetten ze 16,95eu maar daarnaast moet je per persoon nog eens 1,95eu betalen voor een kommetje frieten die je bijna kon tellen, en dat ze nog eens 1eu vragen voor een potje mayonaise.

Hier gaan we nooit meer heen, nog liever 23 eu ergens anders betalen waar alles wel is inbegrepen want dit noem ik diefstal.

30. thierry (ober)

Geweldige lokatie, matig eten voor teveel geld en waardeloze, ongeinteresseerde bediening. Niet te verstaan, botte reacties en totaal niet klantvriendelijk. Eigenaar ik zou hier eens iets mee doen!!!! Je zou alle recensies eens moeten lezen op diverse sites. Je moest jezelf schamen hoe klanten hier behandeld worden.

31. Gaat je niks aan

Wat slecht, het eten was koud, het drinken was lauw en toen we wilden betalen kwam de ober niet naar ons toe. Kwam hij eindelijk naar ons toe, geeft hij ons ook nog te weinig geld terug en hij zei daarvoor niet eens sorry en toen wij dag zeiden, zei hij niks terug.

1,1
  32. Ober ongeïnteresseerd, niet te verstaan. Eten en drinken goed. Bij het afrekenen werd de bon op de tafel gesmeten. Erg onprofessioneel.

33. Zeer slechte bediening door een ober die er duidelijk geen zin in had.
    Eten en drinken ok.

34. Wij hebben slechte ervaring met dit restaurant. We hadden een dinercheque en volgens het boekje was deze hier te gebruiken. Vooraf nog voor de zekerheid aan de bediening gevraagd. Was oké, ga maar zitten. Even later komt de eigenaar (?) met de bon terug met de mededeling dat ze deze bon niet accepteren. Wij zaten toen inmiddels en dan ga dan loop je ook niet zomaar weg. Vervolgens onze menukeuze gemaakt: een vleesgerecht, geen voor- en nagerecht. Wordt ons eten gebracht, krijgen we opeens scampi's voorgeschoteld. Wij geven aan varkenshaas besteld te hebben en dan wordt er gezegd: dit is het apperatief. Later komt weer de eigenaar (?) er bij. Houdt een heel verhaal in het dialect van Zeeuws Vlaanderen wat wij niet begrijpen. Wij kijken hem niet begrijpend aan en vervolgens zegt hij: laat maar, eet smakelijk. En weg was hij. Wat doe je dan? Toch maar je scampi's op gaan eten. Na de scampi's kwam de varkenshaas. Over het eten niets te klagen, dit was heerlijk! Vervolgens wachten op het dessert (we hadden inmiddels door dat de bediening ons dus een compleet menu voorschotelde i.p.v. wat wij besteld hadden). Het duurde meer dan een half uur. De bediening liep gewoon voorbij, vroeg niets, ook niet of we nog drinken wilden. Toen zijn we maar zelf gaan vragen hoe het zat. Bleek dat ze vergeten door te geven waren dat ons dessert opgediend kon worden. Kortom: de bediening en de service vonden wij ronduit slecht. Het personeel was zeer ongeïnteresseerd en ronduit onaardig/klantonvriendelijk.

35. Pico Bello

36. L Huiskamp

Garnalenkroketten zitten nauwelijks garnalen in. Veel meel. Ober zet " gooit" garnalen op tafel en de peterselie ligt op schoot en hij heeft niets in de gaten. Nog nooit zo'n slechte cappaccio op en dat voor 13,95. Veel pezen, dik gesneden en erg nat. Hoofdgerecht slibtong was ook al niet lekker. Leek wel oude vis. Beetje muffig terwijl slibtong lekker fris moet zijn. Maw restaurant met deze uitstraling moet snel iets aan de keuken doen en sommige personeelsleden. Jammer want ze zitten op zo'n mooie lokatie.

37. janssens dany

Dinsdag 28/01, mijn vrouw kiest het kabeljauwhaasje, ik heb trek in mosselen. Kabeljauwhaasjes is zeer lekker en verzorgd. Mijn mosselen, een ramp! De grootte varieerde tussen 0.5 cm en 1 cm! Dit was schandalig, in een restaurant van dit type verwacht ik mooie mosselen, als ik naar een lunch garden ga dan kan ik er mee leven. Vraag dan een paar euro's meer!!

38. Balmoral
    We hebben deze avond buiten bij het water onbeperkt mosselen naturel en in witte wijn met roomsaus gegeten bij restaurant Balmoral. We kregen er frieten bij en lieten ons de wijn goed smaken. Dat is ook het gemak van de fietsen. Vlotte, afwisselende bediening en verschrikkelijk mooi weer. De zon ging langzaam onder. Filmscene. Tip voor de bediening. Lever maar dubbele servetten bij de mosselen met roomsaus. Je moet er anders te vaak je roomvingers bij af likken.

39. corinne

Eten ok, bediening ongeinteresseerd. Geen "hallo" kan er vanaf als je binnenkomt, 1 serveerster keek zelfs bij het aankijken snel de andere kant op, geen een keer gevraagd of het gesmaakt heeft...raar. Vanwege recencies toch gaan eten en dat was prima. Wil je wat te drinken, moet je flink je best doen de aandacht te krijgen van een van de obers of serveersters.

40. Wij zijn reeds vele malen in Balmoral komen eten en kijken er steeds naar uit om terug te keren. Het eten is heerlijk en niet te duur. Vriendelijke bediening en gezellige omgeving. De ideale plaats om eens lekker te tafelen.

41. Keyser Jan

Heerlijk verwarmd terras, zelfs eind oktober warm genoeg om te eten. Snelle, goeie bediening. Eerlijke prijzen.

42. Engels Geert

Op vrijdag 26 oktober 2012 hebben wij een fantastische eet ervaring gehad in dit restaurant. Onze ober heeft van de eerste tot de laatste minuut ons een uitstekende service gegeven door een persoonlijke benadering van zijn cliënteel toe te passen. Hij had letterlijk alles gezien en speelde daar uitstekend op in. Daarom geef ik qua service het maximum aantal sterren.
    Dus als je eens lekker in de watten wil gelegd worden, raad ik je ten zeerste dit restaurant aan.
    mvg
    Geert Engels

43. Margot loevend

Leuke avond, fantastische bediening. Ruime porties en zeer betaalbaar. Een echte aanrader!

44. Heel gezellig restaurant waar we heel lekker hebben gegeten op het gezellige terras, de bediening was formidabel en de obers waren supervriendelijk en gastvrij. Kortom, een aanrader wie van lekker eten en gezelligheid houdt!

45. Super!!!
    Mooi terras, lekker eten, toffe bediening.
    We komen zeker terug

46. Een van mijn lievelingsrestaurants. Diverse malen geweest en altijd goed. Vorige week gegeten. Ik had zelf als voorgerecht scampis en als hoofdgerecht zeetong. Beiden heerlijk. Zeetong waren er zelfs twee en dat voor 30 euro. Heb elders al 1 kleine zeetong gehad voor hogere prijs! Bediening was goed en attent. Kwam vertellen dat ze ons bij voorgerecht niet vergeten waren maar dat voorgerecht van vriendin 20 minuten in de oven moest. Kijk zo hoort het!

47. Goed restaurant,
    Erg goed eten ook niet zuinig met de hoeveelheden.
    Alleen maakte de bediening ruzie in het bijzijn van de klanten.
    Fris drank is wat aan de dure kant 2,35 voor 200ml cola.

48. Rob 2563 punten

Gisteren geluncht bij dit grote restaurant in het centrum van Sluis. De gerechten die ter tafel kwamen waren inspiratieloos en misten elke vorm van finesse. Piepkuiken was onvoldoende gegaard en de waterige saus gewoon niet goed. Het bijbehorende garnituur was overdadig en veel te grof. Het visstoofpotje was wat beter. Redelijke tongschar, goede mosselen en tamelijke droge zalm met een mosterdsaus en een overdreven hoeveelheid aardappelpuree. En ook hier liet vooral de presentatie veel te wensen over.

Ik denk dat dit een goed restaurant kan zijn voor een pan mosselen, maar veel meer moet je hier niet verwachten.

49. Spirit Rob..

Prachtig restaurant met goede bediening en een leuke mix van gerechten.

Een geweldige aanrader.

50. zeer goede kwaliteit/prijs verhouding
    snelle en vriendelijke bediening
    sympathieke directie

51. Het was heerlijk eten, drinken (hoewel de rosé iets minder droog had mogen zijn) en de bediening was heel goed en vriendelijk.

52. Ziet er schitterend uit.
    Kachten oplossen kunnen ze niet.
    Geen goede prijs/kwaliteit

53. Super lekker gegeten voor weinig geld.