Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sloten fr verdeeld zijn.

Samen weer heerlijk genoten van allerlei heerlijke gerechten. Top team in de bediening en in de keuken! We komen zeker terug, een aanrader!

3 Van de 4 borden waren beschadigd.

3. Pannenkoekenhuis Sloten fr

Clemens Huijding

Klein maar fijn, erg lekkere pannenkoeken een van de beste die ik in een restaurant heb gegeten, vriendelijke bediening en niet duur.

4. Pannenkoekenhuis Sloten fr

ineke jongsma

TP

Heerlijke lunch gehad op het terras. We hadden niet verwacht dat we zoveel zouden krijgen en de friet bij de broodjes was echt ongelooflijk lekker. Wij komen zeker nog eens terug voor een diner!

6. Pannenkoekenhuis Sloten fr

Het was er super. Fijn buiten gegeten, zonder vogels en wespen. Goed formaat pannenkoek. En een fijne smaak.

Echt aan te bevelen.

Anya van Holten

Tijdens een weekje varen in Sloten terecht gekomen voor overnachting in de haven. Net daarbuiten ligt de Mallemok, met een prachtige tuin en binnen heel ouderwets gezellig! Wat hebben wij genoten van het eten én de geweldige bediening, dit vind je niet veel meer in Nederland, dit zijn mensen die weten hoe het hoort! Komen zeker per auto nog eens terug, en volgend jaar per boot!

8. Pannenkoekenhuis Sloten fr

Pieter en Jessica

Vandaag dagje sloten gedaan en werkelijk heerlijk pannekoeken gegeten bij De Koepoort. Complimenten voor degene die in de keuken stond. Ook de serveerster verdient een pluim.

Toppertje als ik het mag zeggen. Prachtige sfeer, maar vooral prima Amuse (van het huis), mooi voorgerecht en lekker hoofdgerecht. Uiteindelijk wel erg veel maar het smaakte prima. Prijs/kwaliteit uitstekend, wij komen hier zeker terug!

Vogtschmidt

Op vrijdag 17 juli liepen mijn vrouw en ik met onze kinderen door het mooie plaatsje Sloten. Al wandelend werd onze aandacht getrokken door een lekker ruikende rookerige lucht. Deze bleek te komen uit de rookoven of liever gezegd de "smoker" van De Malle Mok. Omdat de kinderen even in de naast gelegen kleine speeltuin wilden spelen namen mijn vrouw en ik plaats op het terras. Het was tenslotte heerlijk weer en het terras was ook nog eens gezellig druk. Zo raakten wij aan de praat met de Chef die bij zijn smoker kwam kijken en na een leuk en bovenal interessant gesprek over low and slow of High and Fast koken was onze interesse dusdanig getrokken dat een reservering voor die avond snel gemaakt was.
    Toen we die avond met de kinderen plaats hadden genomen in het sfeervolle restaurant bleek niet alleen de Chef Bjorn erg aardig maar ook de bediening wist de juiste toon te vinden en waren erg geduldig met onze kinderen. Bij het bestellen wilden wij voorafgaand aan de voorgerechten nog iets van een stokbroodje of iets dergelijks dus omdat we met ons zessen waren bedacht mijn vrouw dat we dan maar 2 stuks moesten bestellen. De reactie van het bedienend personeel was buitengewoon correct en de jonge dame gaf aan dat ook bij de voorgerechten hun eigen broodjes geserveerd werden en dat dan 2 maal stokbrood misschien wel erg veel zou zijn (dat noem ik nog eens mee denken).
    De voorgerechten werden geserveerd en naast een keurige kwaliteit en prima presentatie was het hoofgerecht zeker net zo goed. Mijn vrouw en ik kozen voor vlees en de kinderen voor vis en zelfs mosselen. Een gevarieerd maal dus. En stuk voor stuk was alles vers, van goede kwaliteit en smaakvol klaargemaakt.
    Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten en nog even nagepraat met de eigenaren Bjorn en Martrude over hun geweldige Brasserie en dat het al even geleden was voor ons dat we zo'n goed verzorgde avond hebben gehad.
    Kortom alle lof voor de Malle Mok en de 5 sterren meer dan waard. Deze brasserie raad ik iedereen volmondig aan. Bjorn, Martrude en medewerkers heel hartelijk bedankt voor de fijne avond. Familie Vogtschmidt

11. Pannenkoekenhuis Sloten fr

Overheerlijk, prima bediening, goeie prijs kwaliteit verhouding, sfeervol en leuk gezellig antiek ingericht.
    We komen zeker nog eens terug,
    Groetjes,
    Dicky en Arendje.

12. Pannenkoekenhuis Sloten fr

Wim ten Tusscher

Lekker gegeten in een leuke authentieke entourage tegen een goede prijs. Pannenkoeken lekker krokant, van de juiste dikte en het deeg was goed van smaak. Bediening vlot en gezellig. Hondvriendelijk.

Net als in de grote steden vind je ook in Sloten de goede restaurants nèt buiten de toeristische route. Helaas was er geen terras meer, waarschijnlijk te duur gemaakt door Sloten. Jammer, zou het restaurant èn Sloten ten goede komen.

Jop

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Geen standaard kaart, maar eerlijke producten. Geweldig bereid, echt qua smaak. We kregen drie tussen gerechten, die het proeven waard zijn.

Dit is echt een aanrader.

Froukje Bruinsma

Dirk

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en gezellige ambiance. Uitstekende bediening.

Het was een onvergetelijke avond en niet echt in positieve zin. We hadden na 25 minuten onze drankjes (bier zonder schuim), we hadden de spareribs en de zalm besteld en dat was niet best. De spareribs waren taai en aangebrand en de zalm was droog met een knorr sausje. Niet voor herhaling vatbaar, kansloos.

18. Pannenkoekenhuis Sloten fr

Zeer leuk restaurant, binnenkant is ouderwets en antiek. Daar houd ik van. De pannenkoeken waren heerlijk en de bediening was erg vriendelijk, maar snel.

In de caesersalad die we besteld hadden, zat geen spek en geen croutons zoals op de kaart stond en er zat geen dressing op. Het was een smakeloze salade.

lardenoijelardenoije

Varend met een prachtig jacht van Yachts4U door Friesland belandden wij in Sloten en besloten te gaan dineren bij de mallemok: een tot restaurant omgetoverde boerenhoeve met een geweldige aankleding. Het is mogelijk boven te gaan zitten met uitzicht op de benedenverdieping van het restaurant en op de open keuken met echt houtskoolvuur.
    De geweldige medium rare gebakken ribeyes kwamen hierdoor heerlijk op tafel. Zeer nette dames die ons vlot bedienden en ook ongevraagd een karaf water brachten! Gisteren wilden we het nog een overdoen maar helaas was het restaurant gesloten vanwege een grote bruiloft met 78 personen.
    Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug !

21. Pannenkoekenhuis Sloten fr

Heerlijk restaurant. Kom er 1 keer in de 2 weken, altijd een pannenkoek hawai en iedere keer is het weer top!

Kuin

Vlotte vriendelijke bediening, een karaf met koud water kwam ongevraagd en snel op tafel. De wijn werd na het bestellen snel gebracht en het eten werd mooi op tijd geserveerd. Het smaakte voortreffelijk, de vis perfect op de huid gebakken, precies goed, het vlees is ook uitstekend.
    Een prima prijs/kwaliteit verhouding en het ziet er ook nog eens aantrekkelijk uit in die mooie sfeervolle historische boerderij.

Carel

Al eerder beoordeelde ik dit restaurant op een concurrerende pagina. Toen waren we ook al niet helemaal content. 2 weken geleden zijn we met vrienden nog eens neergestreken bij de Zeven Wouden. De locatie is heel sfeervol en nodigt uit om binnen te komen (eten en drinken), doch bij de sfeer moet ik het helaas laten. De bediening blijft een punt van zwakte bij dit bedrijf. Er loopt een geweldige serveerster, doch wat er verder om heen loopt aan personeel, kan niet, gezien de prijsstelling van deze horeca onderneming. Enige humor ontbreekt en als de juffrouw wat bestek laat vallen, komt ze niet meer terug om het op te rapen. Dat mogen wij doen. Een tafelgenote nam carpaccio, doch dat mocht die naam niet hebben. Nadat zij haar bordje bijna leeg had, kwam alsnog een sneetje geroosterd brood met boter op tafel. Waarom zo laat? De hete garnalen zaten in een leuk pannetje, doch de temperatuur was heet, maar de smaak was (f)lauw. De eigenaar had zelf de bestelling opgenomen zonder aantekenboekje. Het oogt stoer, maar wat bleek ? Twee van ons wensten een rode kogelbiefstuk. Aan 1 wens werd voldaan, de andere was doorbakken. Een van ons had asperges met kogelbiefstuk in mosterdsaus. Aan hem werd niet gevraagd hoe hij de biefstuk wilde. Achteraf bleek waarom. Er werden 5 doorgekookte asperges op het bord gepresenteerd die dreven in een waterig (mosterd) sausje en daar boven op lagen enkele hele dunne stukjes vlees. De kok moet toch eens naar Limburg om daar te leren asperges te bereiden. Deze waren door en door gaar gekookt en toonden snotterig. De volgende keer als we in Sloten aanleggen, gaan we maar eens bij de buurman proeven. Of anders koken we zelf wel aan boord.

Jelte

Veel goede verhalen over dit restaurant gehoord, maar helaas het viel tegen. Biefstuk was koud, ribeye die raw medium was besteld arriveerde bijna done. De saus die bij de schnitzel was besteld arriveerde nimmer. De bediening leek er niet helemaal bij te zijn. Na voorgerecht zou het hoofdgerecht direct uitgeserveerd worden, we hebben 45 minuten zitten wachten. Het nagerecht hangop met parfait, bleek veel parfait met likje hangop te zijn. De serveerster arriveerde daarna nog eens met een leeg kopje waar cappuccino in had moeten zitten. De oud eigenaar reageerde uiteindelijk met het aanbod de rekening te reduceren, dit hebben we geaccepteerd. Helaas wat ons betreft geen aanrader.

In het drukke paasweekend ontzettend lekker gegeten in dit restaurant. Voor ons was dit de 2e keer hier en het wordt zeker herhaald. Ondanks de drukte met het mooie weer, heerlijk van de asperges (je proeft de zorg en motivatie van de kok!) kunnen genieten en de oprecht vriendelijke en gezellige bediening. Tot snel!

e.vandenberg

Heerlijk paasweekend in Sloten gehad met als hoogtepunt een heerlijk diner bij de Mallemok. Uitstekende bediening, gezellige sfeer en een prachtige ribeye van de grill. Echt een aanrader!

Sfeervol interieur en leuke bediening, maar helaas matig eten (koud en te weinig).

Klijnsma

1 maart 2014 met onze vriendenploeg, 8 pers, heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en het eten was super lekker. Alleen jammer dat er geen rauwkost bij zat. Voor herhaling vatbaar, we komen zeker een keer terug. Tip: rauwkost salade bar.