Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Slochteren verdeeld zijn.

We hebben hier met een gezelschap van 8 personen gegeten. Alles was prima verzorgd! Het eten was top! Het was helemaal af! Een week na mijn reservering werd ik gebeld dat er een reservering was binnengekomen voor 30 personen. Er werd mij gezegd dat de kans bestond dat we even moesten wachten op ons eten. Dat vond ik zeer netjes. Maar achteraf viel dat reuze mee!

Prima steakhouse. Spareribs fantastisch. De hele familie is zeer tevreden. Goede service. Ook de shaslik speciaal is uitmuntend. We komen er graag.

Je kunt hier gemoedelijk en heerlijk uit te eten gaan. Het eten was heerlijk en goed bereid. Vriendelijke bediening en een aardige restauranthouder die ons na het eten nog even te woord heeft gestaan.

P.F.Jansen

Op 5 februari met 3 personen meer dan voortreffelijk gegeten in restaurant Est in Slochteren. Wij hebben ieder 3 gerechten gekozen uit de menukaart. De avocado's waren uitstekend van smaak met een rijke vulling. Eén van ons gezelschap koos voor de Boeuf Stroganoff, aangezien dit gerecht nauwelijks nog aan tafel bereid wordt, maar hier bij Est kwam de chef zelf aan tafel om dit gerecht te serveren. De andere gast genoot van een sappig gegaard parelhoen en de laatste disgenoot koos voor de zalmfilet, die goed was bereid, maar wel enigszins aan de ruime kant.
    Voor het nagerecht werd gekozen uit de menukaart, maar toen gevraagd werd of de chef wellicht ook Crépes Suzette zou kunnen bereiden (eens in een ver nostalgisch verleden op menige menukaart aanwezig), werd hierop tot onze grote blijdschap positief gereageerd. Het werd ook nu weer feestelijk bereid aan tafel en smaakte voortreffelijk.
    Andere gasten zagen hoe de chef-kok zo bekwaam dit gerecht aan onze tafel bereidde en even later zagen we hem ook aan die tafel het gerecht serveren. In welk restaurant kun je deze (bewerkelijke!) gerechten nog op de kaart vinden? Nu, dat kan bij Est in Slochteren!!
    Hier mee wil ik benadrukken, dat eten bij Est een feest is. De bediening is voortreffelijk en attent en het restaurant heeft een zeer aangename ambiance.
    Als enig minpuntje zou ik willen noemen, dat de gasten bij binnenkomst niet worden verwelkomt en de jassen zelf moeten zien kwijt te raken. Dit zou beter kunnen.

Vandaag onze eerste ervaring met dit restaurant. Vriendelijke en betrokken medewerkers, geven je een welkom en gezellig gevoel. Het eten was absoluut heerlijk, verse vis, groenten en alles tot in detail gepresenteerd en zeer smaakvol. Zoals wij zeggen "met liefde gemaakt". Een absolute aanrader.

Wij zijn er al diverse malen geweest om de onbeperkte spareribs te proberen, erg lekker; had er moeite mee om mijn vingers er niet bij op te eten.

Goed personeel; goede bediening en een goede sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Martijn

In 1 woord gewoon super. Goed personeel vriendelijk en het eten is gewoon geweldig. Een echte aanrader

Vrijdagavond heb ik voor de ....tigste keer gegeten in "De Stenen Boog". Zoals altijd werden we zéér vriendelijk verwelkomd met een welkomstdrankje en een vriendelijk woord. Het personeel was super attent en oplettend. En het eten? Daarover kan ik kort zijn: Voortreffelijk! Kok Ali is altijd vriendelijk en opgewekt en maakt het je op alle mogelijke manieren naar de zin. Kortom: wil je gezellig en ontspannen een hapje eten, dan is "De Stenen Boog" zéér zeker een aanrader! Hulde!!

Heb helaas zeer slecht gegeten, doch het ergste komt nog, als er een serveerster naar je mening vraagt zeg dan niet dat je tournedos zeer slecht is, want de kok kan dit zeer zeker niet waarderen. Ik heb uiteraard het eten laten staan en keurig afgerekend, doch raad alle vrienden en bekenden aan om hier niet te gaan eten.

Freddie.

Reinald Nijboer

Woensdag heerlijk onbeperkt spareribs gegeten. Had er moeite mee om m'n vingers niet op te eten; erg lekker!

Goeie bediening, vriendelijk personeel, het heeft ons aan niets ontbroken.

Een aanrader voor iedereen!

We werden keurig verwelkomt door een jonge man en naar ons tafeltje gebracht. Al redelijk vlot werd ons een welkomstdrankje met een hapje aangeboden. Daarna een mandje stokbrood met heerlijke kruidenboter. We hadden de shaslick speciaal besteld dit viel in zeer goede aarde. Ook de varkenshaas was heerlijk mals. Satesaus stond niet op de kaart maar was geen probleem. De gebakken aardappeltjes apart in een bakje was ook goed. De sla was lekker knapperig, het enige wat jammer was dat er geen verdere keus uit groentes was (lees dit als tip want het was verder allemaal dik in orde!) Het ijs is ook erg lekker. Er is ons drie keer gevraagd of alles naar wens was. De bediening en de kok waren vriendelijk en in voor een grapje. Heerlijk!! :-)

Super, hebben hier heerlijk gegeten met 5 personen, allemaal vol lof.
    Vriendelijkheid, gezelligheid, hier is eten een feest. Wij komen terug, helemaal uit "Veendam" en "Tynaarlo". Echt een aanrader, kwaliteit en prijs super, hier bedienen ze de gasten met lach!!!!!!! Gezellige sfeer, aandacht van de kok (deze kok kan koken), zelfs met vriendelijke taal. Hier ben je echt nog een gast !! Top !!

Wij hebben vandaag weer heerlijke spare ribs gegeten! Zoals altijd een gezellige sfeer met persoonlijke aandacht van de kok en zijn echtgenote.
    Wij komen zeker terug!

Erg tevreden! Lekkere tournedos gegeten, nette en gezellig steakhouse. Chef kwam zelfs aan tafeltje om even een babbeltje te maken. Goede service, die af en toe wat meer zouden kunnen lachen...

Wij zijn zeer te spreken over dit restaurant.
    Wij vinden de sfeer heel goed en het eten super.
    Ons zie je vaker hier zitten!

KLant ontevreden!

Slecht zeer zeer slecht !!! Slechte Service!!

De eerste keer eten met een groep van 20 mensen in 2008 niemand wil er weer eten! Smaak niet goed/rauw! en slechte bediening!

Nu de herkansing 2012 22-01-2012 nog slechter!
    Ga met een vriendin eten gezellig en vol goede moed!
    Hadden gehoord dat het nu beter/goed moest zijn.
    Nou, zo slecht dat we nu niet eens aan het eten zijn gekomen.
    Die vriendin van mij wil graag vlees! Maar helaas, ik ben vegatarier en kan dus daar niet eten! De bediening zegt: is een steakhous dus geen vegetarisch eten, had ik van te voren moeten doorgeven!

In 20 jaar nog nooit gebeurd dat ze geen vervanging hebben!

En om het verhaal compleet te maken bieden ze VIS aan, hoe triest ben je, ben VEGATARIER!! Dus geen vis en geen vlees!!

En bieden ze een welkomst drankje aan die je gewoon in de maag gesplist wordt! Je kan nee zeggen natuurlijk..ok

En plaats van een oplossing kiezen ze voor de moeilijke weg slechte reclame!!

Zo jammer dit!

daarna na de Riekraag geweest PRIMA IN ORDE dit bij het schildmeer! ook steakhouse maar wel vegatarisch! kortom prima.

Wij hebben een fantastische avond gehad in Bistro S, het restaurant van De Seghesteen. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en de prijs is prima. Het huisaperitief Lillet is bijzonder lekker! Wij komen hier zeker terug.

We hebben hier ons trouwfeest gegeven. Ik kan niet anders zeggen dan dat het eten super was, de bediening aardig en zorgzaam, en een hele prettige sfeer. Jammer dat nog niet veel mensen weten dat je er ook heerlijk kunt eten. Vooral de tiramisu is fantastisch!

Frank Roos

Hier in het weekend met het hele gezin gegeten. De bediening was vriendelijk, en in voor een grapje. Het hoofdgerecht was heerlijk we hadden de grote mixed grill en het vlees was goed op smaak. Toen het werd opgediend werd het aan tafel geflambeerd wat wel een leuke ervaring was. We zouden hier zeker nog een keer naar toe gaan, want hebben heerlijk gegeten.

Het is een gezellig restaurant en het personeel is erg vriendelijk. Het eten smaakt erg goed.

De Seghesteen, een van harte aan te bevelen restaurant.

Alles was tot in de puntjes verzorgd, van de vriendelijke ontvangst tot de uitgeleide. De ambiance: gezellig en smaakvol. De bediening: zeer attent en vriendelijk.

We hebben er bijzonder lekker gegeten en de huiswijnen waren van topkwaliteit. Prijs/ kwaliteit was helemaal in orde.

Kortom, hier komen we graag terug.

Vincent Stam

Zeer goed, de beste plek om spareribs te eten. Bediening goed en de kok kookt uitstekend. Kortom zeker een aanrader!

Donderdag 9 dec. 2010 hebben we met 2 personen hier gegeten. Al bij de reservering merkte ik de vriendelijkheid van het personeel. Het begon met een welkomstdrankje en hapje, heel erg leuk. Het hoofdgerecht smaakte heerlijk (Slochter stoofpotje en gegrilde zalm) evenals de bijgerechten. De vriendelijkheid van het personeel was prima. De kok kwam nog vragen of alles naar wens was. Kortom een aanrader voor wie uit eten wil gaan in Slochteren in een sfeervolle omgeving en voor een betaalbare prijs.

Waren onlangs te gast bij een huwelijksfeest en dat is ons zeer goed bevallen! Zou niet weten wat er ontbreekt. Bijzonder mooie accommodatie, sfeervolle kleuren. Deze mensen verdienen gewoon een goed cijfer omdat nergens op bezuinigd is.

Heerlijk eten op een professionele manier bereid, opgediend én geserveerd.

We zijn ook zeer zeker niet uitgedroogd want de glazen waren meteen weer gevuld. Ook aan de kinderen is gedacht want alles is voorhanden. Er werd meteen een sjoelbak en ander speelgoed aangerukt waardoor ze uren zoet waren.

Kan niet oordelen over de prijs/kwaliteitsverhouding want je gaat het bruidspaar nu eenmaal niet vragen wat het diner gekost heeft maar de kwaliteit is in ieder geval uitstekend! Lijkt me dat de prijs dan ook wel gerechtvaardigd is...

Wij hebben hier tijdens de restaurantweek gegeten en waren zeer onder de indruk. Een schitterend ingericht restaurant waar alles tot in de puntjes is verzorgd: warm ontvangst, goede en vriendelijke bediening, uitstekende gerechten waarbij heerlijke wijnen werden geadviseerd. Wij komen hier zeker terug!

AAS

Een nare ervaring.

Alles duurde ongelooflijk lang! We waren er om kwart over vijf en pas om kwart voor zeven stond onze maaltijd op tafel.

We hebben de bediening op een gegeven moment gevraagd of ons eten onderweg was. Ze zou even informeren. Geen idee of ze dat gedaan heeft, want we hebben er niets meer over gehoord. Misschien vond ze het voldoende dat zij wist wanneer ons eten kwam en vond ze het niet nodig om ons te informeren?

Dan het eten zelf: ten eerste was het niet heet. De Stroganoffsaus (met rode kool erin?!) lag helemaal over het vlees. Erg jammer! Geen warme groente bij de maaltijd. Alleen een handje sla. Geen gebakken aardappeltjes, zoals besteld, maar frietjes. Toen ik de serveerster daarnaar vroeg keek ze me enkel glazig aan.

Niemand vroeg tussendoor of alles naar wens was. Niemand vroeg of we nog iets te drinken wilden bestellen...

Waardeloos! Geen aanrader!

Ronduit slecht.
    Kant en klare kruidenboter (margarine)en keihard.
    Goedkoop stukje stokbrood.
    Niet goed gepoleerd bestek.
    Koude borden.
    Welkomst drankje dat je nooit weer doet verwelkomen.

De shaslick lekker vlees, alleen erg jammer van die zogenaamde stroganoff saus die erbij zou moeten zitten. Het was gewoon vieze ingedikte rode wijn met groentjes, erg smerig. Saus was overigens ook mierzoet, daar komt bij dat alles gedrapeerd over het vlees zit. Je kunt niet zien wat je eet en het ziet er niet appetijtelijk uit.

Een garnituurtje op bord, waarvan de helft uit blik komt.

Rijst even opgewarmd in de microwave en zo op bord geramd ..., je ziet de glazen kom nog zitten als model.

Kip met speciale marinade.....? Kippevlees was compleet wit, wat duidt op ongemarineerd en dus gewoon ingewreven is op het laatste moment. Eveneens het fantastische garnituurtje op bord waarvan de helft uit blik was.

Dan de bediening. Erg slecht en onverzorgd.
    Praat zo plat als het maar kan.
    Serveert dmv het plateau op een andere tafel te zetten en dan het drinken aan te bieden, getuigt van weinig klasse.
    Wanneer je drinken krijgt pakken ze het bij de mond van het flesje, erg onhygienisch. Het glas wordt eveneens zo gepakt.
    Wanneer het glas leeg is en afgeruimd wordt, wordt er verder niks aangeboden, wat ook getuigt van weinig klasse. Een beetje serveerster kan verkopen.

Al met al 2 hoofdgerechtjes met 4 drankjes, 48 euro.

Dan kunt u beter ergens anders heen gaan voor een heerlijk en vooral eerlijk stukje eten. Want dat is er bij de Stenen Boog helaas niet bij.

Irene

Irene

Prachtig restaurant met heerlijke gerechten en wijnarrangement. De eigenaren Hans (kok) en Dagmar (gastvrouw) hebben liefde voor het vak en stralen dit ook uit. Zeer gedreven en alles tot in de puntjes verzorgd, top!

Ook voor een huwelijksfeest een geweldige plek!

Wij zijn hier al een paar keer eerder geweest en zijn zeker van van plan nog vaak terug te komen.

Lekker eten voor een vriendelijke prijs in een gezellige omgeving, wat wil je nog meer!