1220200011 100
1357194774 85
1442001056 78
1520283778 85

1. Elly offringa

Heerlijke spareribs, kinderen zitten er in te smullen zelfs… restauranthouder geweldige man kinderen mogen altijd omzet hoekje kijken als hij aan het koken is en maakt altijd een praatje met zijn klanten.
    Een echte aanrader.

2. Gerda Roosma

3. Maria Meijer

4. Hoop positiefs bij de andere recensies maar, oei oei oei, het was niet best hier.

Wij waren met z'n 6'en, en 2 van ons waren hier eerder geweest, en hadden ons al gewaarschuwd dat het lang duurt voordat je eten krijgt.
    Dat begon al gelijk, want we moesten zelf om de kaart vragen. Hierdoor vroeg de bediening gelijk of we op tijd stonden. Aangezien we nog ruim een uur terug moesten rijden, en 't was al wat later, zeiden we inderdaad dat er geen uur tussen de gerechten moest gaan zitten…
    Binnen 1 minuut stond de eigenaresse aan tafel om 't daar ook nog even over te hebben, want als we echt heel erg haast hadden kon ze ons niet helpen want het was druk…
    Pffff… klein restaurantje, binnen zat niet vol, buiten zat niet vol… mijn god, als dat al 'druk' is…
    Service dus al onvoldoende gescoord. En ook qua sfeer drukt dat gelijk wel een stempel, want de eigenaresse was duidelijk geen gastvrouw.
    Wel compliment voor de meiden in de bediening, ze deden goed hun best.

Eten besteld.
    Voorgerechtjes kwamen, warm broodje kruidenboter niets mis mee, carpaccio wel, niet vers gesneden, 'alsof 't uit een pakje kwam', want die uit de supermarkt smaakt netzo, alleen was deze wat mooier gedecoreerd. Beetje jammer…

Hoofdgerechten:
    Eend: Prima!
    Schnitzel: weinig bijzonders, wat klein, maar prima.
    Spareribs: op zich goed, maar valt niet van 't bot zoals ze zeggen, en marinade niet onze smaak, erg overheersend, je proeft geen vlees meer.
    Maar dan: De Bavette! Dié moet je hier dus niet bestellen, want het is geen bavette. Tis op zich een prima stukje rundvlees, (wel vrij smakeloos, niet op smaak gebracht) maar mijn rare was medium, en de medium van 2 anderen was done…

Nog wel even met de kok gesproken omdat ik nieuwsgierig was wat hij geserveerd had, omdat de bavette geen bavette was… Hij schoot gelijk in de verdediging en liet het vlees zien waar hij bavette van sneed… Nou dat was een groot stuk rosbief achtig rundvlees, maar geen bavette. Advies aan de kok om eens even te google'en hoe bavette eruit ziet, want volgens mij wist hij dat zelf niet… Helaas kom ik uit een horeca familie, en dit was gewoon bijzonder slecht…

Als je niet kritisch bent, en even wat wilt eten is 't niet zo dat het niet te doen is, maar ik verwacht altijd net dat beetje meer, en dan zit je hier helaas niet op je plek…

5. We hebben hier met een gezelschap van 8 personen gegeten. Alles was prima verzorgd! Het eten was top! Het was helemaal af! Een week na mijn reservering werd ik gebeld dat er een reservering was binnengekomen voor 30 personen. Er werd mij gezegd dat de kans bestond dat we even moesten wachten op ons eten. Dat vond ik zeer netjes. Maar achteraf viel dat reuze mee!

6. Prima steakhouse. Spareribs fantastisch. De hele familie is zeer tevreden. Goede service. Ook de shaslik speciaal is uitmuntend. We komen er graag.

7. Je kunt hier gemoedelijk en heerlijk uit te eten gaan. Het eten was heerlijk en goed bereid. Vriendelijke bediening en een aardige restauranthouder die ons na het eten nog even te woord heeft gestaan.

8. Wij zijn er al diverse malen geweest om de onbeperkte spareribs te proberen, erg lekker; had er moeite mee om mijn vingers er niet bij op te eten.

Goed personeel; goede bediening en een goede sfeer.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

9. Martijn

In 1 woord gewoon super. Goed personeel vriendelijk en het eten is gewoon geweldig. Een echte aanrader

10. Vrijdagavond heb ik voor de ....tigste keer gegeten in "De Stenen Boog". Zoals altijd werden we zéér vriendelijk verwelkomd met een welkomstdrankje en een vriendelijk woord. Het personeel was super attent en oplettend. En het eten? Daarover kan ik kort zijn: Voortreffelijk! Kok Ali is altijd vriendelijk en opgewekt en maakt het je op alle mogelijke manieren naar de zin. Kortom: wil je gezellig en ontspannen een hapje eten, dan is "De Stenen Boog" zéér zeker een aanrader! Hulde!!

11. Heb helaas zeer slecht gegeten, doch het ergste komt nog, als er een serveerster naar je mening vraagt zeg dan niet dat je tournedos zeer slecht is, want de kok kan dit zeer zeker niet waarderen. Ik heb uiteraard het eten laten staan en keurig afgerekend, doch raad alle vrienden en bekenden aan om hier niet te gaan eten.

Freddie.

12. Reinald Nijboer

Woensdag heerlijk onbeperkt spareribs gegeten. Had er moeite mee om m'n vingers niet op te eten; erg lekker!

Goeie bediening, vriendelijk personeel, het heeft ons aan niets ontbroken.

Een aanrader voor iedereen!

13. We werden keurig verwelkomt door een jonge man en naar ons tafeltje gebracht. Al redelijk vlot werd ons een welkomstdrankje met een hapje aangeboden. Daarna een mandje stokbrood met heerlijke kruidenboter. We hadden de shaslick speciaal besteld dit viel in zeer goede aarde. Ook de varkenshaas was heerlijk mals. Satesaus stond niet op de kaart maar was geen probleem. De gebakken aardappeltjes apart in een bakje was ook goed. De sla was lekker knapperig, het enige wat jammer was dat er geen verdere keus uit groentes was (lees dit als tip want het was verder allemaal dik in orde!) Het ijs is ook erg lekker. Er is ons drie keer gevraagd of alles naar wens was. De bediening en de kok waren vriendelijk en in voor een grapje. Heerlijk!! :-)

14. Super, hebben hier heerlijk gegeten met 5 personen, allemaal vol lof.
    Vriendelijkheid, gezelligheid, hier is eten een feest. Wij komen terug, helemaal uit "Veendam" en "Tynaarlo". Echt een aanrader, kwaliteit en prijs super, hier bedienen ze de gasten met lach!!!!!!! Gezellige sfeer, aandacht van de kok (deze kok kan koken), zelfs met vriendelijke taal. Hier ben je echt nog een gast !! Top !!

15. Wij hebben vandaag weer heerlijke spare ribs gegeten! Zoals altijd een gezellige sfeer met persoonlijke aandacht van de kok en zijn echtgenote.
    Wij komen zeker terug!

16. Erg tevreden! Lekkere tournedos gegeten, nette en gezellig steakhouse. Chef kwam zelfs aan tafeltje om even een babbeltje te maken. Goede service, die af en toe wat meer zouden kunnen lachen...

17. Wij zijn zeer te spreken over dit restaurant.
    Wij vinden de sfeer heel goed en het eten super.
    Ons zie je vaker hier zitten!

18. KLant ontevreden!

Slecht zeer zeer slecht !!! Slechte Service!!

De eerste keer eten met een groep van 20 mensen in 2008 niemand wil er weer eten! Smaak niet goed/rauw! en slechte bediening!

Nu de herkansing 2012 22-01-2012 nog slechter!
    Ga met een vriendin eten gezellig en vol goede moed!
    Hadden gehoord dat het nu beter/goed moest zijn.
    Nou, zo slecht dat we nu niet eens aan het eten zijn gekomen.
    Die vriendin van mij wil graag vlees! Maar helaas, ik ben vegatarier en kan dus daar niet eten! De bediening zegt: is een steakhous dus geen vegetarisch eten, had ik van te voren moeten doorgeven!

In 20 jaar nog nooit gebeurd dat ze geen vervanging hebben!

En om het verhaal compleet te maken bieden ze VIS aan, hoe triest ben je, ben VEGATARIER!! Dus geen vis en geen vlees!!

En bieden ze een welkomst drankje aan die je gewoon in de maag gesplist wordt! Je kan nee zeggen natuurlijk..ok

En plaats van een oplossing kiezen ze voor de moeilijke weg slechte reclame!!

Zo jammer dit!

19. Frank Roos

Hier in het weekend met het hele gezin gegeten. De bediening was vriendelijk, en in voor een grapje. Het hoofdgerecht was heerlijk we hadden de grote mixed grill en het vlees was goed op smaak. Toen het werd opgediend werd het aan tafel geflambeerd wat wel een leuke ervaring was. We zouden hier zeker nog een keer naar toe gaan, want hebben heerlijk gegeten.

20. Het is een gezellig restaurant en het personeel is erg vriendelijk. Het eten smaakt erg goed.

21. Vincent Stam

Zeer goed, de beste plek om spareribs te eten. Bediening goed en de kok kookt uitstekend. Kortom zeker een aanrader!

22. Donderdag 9 dec. 2010 hebben we met 2 personen hier gegeten. Al bij de reservering merkte ik de vriendelijkheid van het personeel. Het begon met een welkomstdrankje en hapje, heel erg leuk. Het hoofdgerecht smaakte heerlijk (Slochter stoofpotje en gegrilde zalm) evenals de bijgerechten. De vriendelijkheid van het personeel was prima. De kok kwam nog vragen of alles naar wens was. Kortom een aanrader voor wie uit eten wil gaan in Slochteren in een sfeervolle omgeving en voor een betaalbare prijs.

23. AAS 21 punten

Een nare ervaring.

Alles duurde ongelooflijk lang! We waren er om kwart over vijf en pas om kwart voor zeven stond onze maaltijd op tafel.

We hebben de bediening op een gegeven moment gevraagd of ons eten onderweg was. Ze zou even informeren. Geen idee of ze dat gedaan heeft, want we hebben er niets meer over gehoord. Misschien vond ze het voldoende dat zij wist wanneer ons eten kwam en vond ze het niet nodig om ons te informeren?

Dan het eten zelf: ten eerste was het niet heet. De Stroganoffsaus (met rode kool erin?!) lag helemaal over het vlees. Erg jammer! Geen warme groente bij de maaltijd. Alleen een handje sla. Geen gebakken aardappeltjes, zoals besteld, maar frietjes. Toen ik de serveerster daarnaar vroeg keek ze me enkel glazig aan.

Niemand vroeg tussendoor of alles naar wens was. Niemand vroeg of we nog iets te drinken wilden bestellen...

Waardeloos! Geen aanrader!

24. Ronduit slecht.
    Kant en klare kruidenboter (margarine)en keihard.
    Goedkoop stukje stokbrood.
    Niet goed gepoleerd bestek.
    Koude borden.
    Welkomst drankje dat je nooit weer doet verwelkomen.

De shaslick lekker vlees, alleen erg jammer van die zogenaamde stroganoff saus die erbij zou moeten zitten. Het was gewoon vieze ingedikte rode wijn met groentjes, erg smerig. Saus was overigens ook mierzoet, daar komt bij dat alles gedrapeerd over het vlees zit. Je kunt niet zien wat je eet en het ziet er niet appetijtelijk uit.

Een garnituurtje op bord, waarvan de helft uit blik komt.

Rijst even opgewarmd in de microwave en zo op bord geramd ..., je ziet de glazen kom nog zitten als model.

Kip met speciale marinade.....? Kippevlees was compleet wit, wat duidt op ongemarineerd en dus gewoon ingewreven is op het laatste moment. Eveneens het fantastische garnituurtje op bord waarvan de helft uit blik was.

Dan de bediening. Erg slecht en onverzorgd.
    Praat zo plat als het maar kan.
    Serveert dmv het plateau op een andere tafel te zetten en dan het drinken aan te bieden, getuigt van weinig klasse.
    Wanneer je drinken krijgt pakken ze het bij de mond van het flesje, erg onhygienisch. Het glas wordt eveneens zo gepakt.
    Wanneer het glas leeg is en afgeruimd wordt, wordt er verder niks aangeboden, wat ook getuigt van weinig klasse. Een beetje serveerster kan verkopen.

Al met al 2 hoofdgerechtjes met 4 drankjes, 48 euro.

Dan kunt u beter ergens anders heen gaan voor een heerlijk en vooral eerlijk stukje eten. Want dat is er bij de Stenen Boog helaas niet bij.

25. Wij zijn hier al een paar keer eerder geweest en zijn zeker van van plan nog vaak terug te komen.

Lekker eten voor een vriendelijke prijs in een gezellige omgeving, wat wil je nog meer!

26. De Stenen Boog

Geachte Gast,

Bij een bezoek aan ons restaurant wordt tijdens uw diner altijd gevraagd of alles naar wens is. Indien u onverhoopt niet tevreden bent dan stellen wij het op prijs wanneer u dit direct aan ons meldt, zodat wij u aan tafel een passende oplossing kunnen bieden. Uw mening is voor ons belangrijk! Indien u echter tegen óns zegt dat u tevreden bent dan stellen wij het niet op prijs wanneer u achteraf een negatieve recensie plaatst op internet. Ook in moderne tijden is het oude gezegde nog altijd van kracht: "Bent u niet tevreden: vertel het aan ons... Bent u wel tevreden: vertel het aan anderen!" Bij voorbaat dank voor uw beleefde medewerking. "De Stenen Boog"

27. HHE 129 punten

We zijn hier met z'n tweeën geweest. We waren vrijwel de enige gasten op zaterdagavond rond zeven uur.......

Omdat we hier nog nooit eerder waren geweest en er ook nog nooit iets van hadden gehoord, speelden we op veilig door de mixed grill voor 2 personen te nemen. Een schotel met verschillende soorten vlees vanzelfsprekend maar ook met allerlei sla ofzo ertussen..... De chef kwam langs om het geheel te flamberen (....) De sla ook... Wel veel bijgerechten. Het was wel lekker maar niet echt dat je zeggen kan een culinair hoogstandje. Vanwege het geflambeerde smaakten vrijwel alle vleessoorten een beetje hetzelfde en wisten we eerst niet of het nu kip of varkensvlees was wat we aten.....

De bediening was verder wel goed.

Maar geen gezellige sfeer.

Niet iets om nog eens een keer weer gezellig heen te gaan.

28. Lekker eten, de steak was precies goed, zoals ik het had gevraagd. Goede service, wij kregen veel voor weinig.

Van de rekening schrokken we wel een beetje, normaal zijn we boven de 100 euro kwijt. Maar bij de Stenen Boog zaten we daaronder.
    Of ze deze prijzen volhouden weet ik niet, maar het was super.

29. Super!
    De bediening is misschien niet het meest professionele onderdeel, maar ze doen hun best en hebben er duidelijk plezier in.
    De steaks die we bestelden waren prima en precies zoals we ze hadden besteld.
    We zijn nog een aantal keren terug geweest en steeds prima! En we zullen binnenkort zeker weer gaan.

30. De Vries

Vorig jaar zijn we 2 weken voor kerst wezen eten in dit kleine restaurantje wat ons zeer goed beviel.

We werden hartelijk ontvangen door een erg gedreven jongeman en een vaardige dame die ons de hele avond meer dan goed voorzien hebben.

Ook over het culinaire gedeelte waren we destijds zeer te spreken. Alhoewel er geen verse producten aanwezig waren, naar onze mening, was het toch meer dan goed wat we voorgeschoteld kregen.
    Voor de prijs die we ervoor betaald hebben was het zeker zeer goed.

Door deze aangename verrassing besloten we afgelopen week weer eens een kijkje te nemen.

De ontvangst liet zeer te wensen over, net als de kundigheid van het personeel.
    Blijkbaar had de eigenaar een grote verandering doorgebracht want we herkenden 2 mensen in de keuken terug van ons vorige bezoek.

Dit vonden wij zeer spijtig, want zowel de sfeer als de goeie maaltijd konden wij absoluut niet terug vinden.

Slochteren heeft zijn pluspuntje naar onze mening alweer verloren.

31. Afgelopen zondag hier gegeten. Wat ontzettend jammer. Die mensen slaan volledig de plank mis qua eten. Heel erg jammer!!!

32. ZEER GOED!!
    Lekkere spareribs voor weinig geld!