De Pannekoekenbakker in Slijk-Ewijk

1307420832 90
1339919761 75
1432000060 81
1475331966 80

1. Met Albert Heijn actie heerlijk gegeten. Vriendelijke gastheer en bediening. Een aanrader!

2. Florus Hol

Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Hartelijke gastheer.

3. Het was heerlijk en wij zijn zeer tevreden.

4. Goede pannenkoeken, vooral de helft met hartig en zoet. Mijn favoriet... super erg lekker.

5. Helaas niet kennis kunnen maken met het restaurant. Gereserveerd via Eet.nu, vier uur later pas bericht dat het restaurant vol zat. Heeft Eet.nu vier uur tijd nodig gehad om contact te krijgen met het restaurant!? Dus altijd rechtstreeks bij restaurant reserveren en niet via deze site!

6. Christa Hofman

Wij komen regelmatig bij de Pannenkoekenbakker in Slijk-Ewijk! Sfeer altijd gezellig.
    Vriendelijke personeel, De pannenkoeken smaken ook altijd heel erg lekker! Een aanrader dus !

7. Wauw, de nieuwe pannenkoek kip piripiri is werkelijk heerlijk 👍 Die zou ik op de menukaart laten!

8. Daan Thoonen

Afgelopen vrijdag hier heerlijke pannenkoeken gegeten. Gezellige tent, leuke bediening. Kids vonden het ook erg leuk. Aanrader.

9. Van Putten

Al erg lang ons favoriete restaurant. Kwaliteit van de pannenkoeken zijn altijd gelijk, iets wat we ergens anders ook anders hebben meegemaakt. Dames in de bediening doen altijd erg hun best, ondanks een vol restaurant afgelopen weekend maar 20 minuten gewacht op onze pannenkoeken. Kinderen vinden de munten ook helemaal geweldig. Wij blijven graag terug komen, ga zo door. Fam. Van Putten.

10. Chris 289 punten

Wij komen hier al vele jaren naar volle tevredenheid, goede prijs-kwaliteitverhouding en ook als je niet zo van spekpannenkoeken houdt biedt de kaart voldoende smakelijke specialiteiten. Helaas moeten we constateren dat de service achteruit gaat. Waar je vroeger altijd snel en correct bediend werd moet je nu te lang wachten, ook als het vrij rustig is. Waar de bediening eerder regelmatig langs tafel kwam om te kijken of er nog behoefte is aan drankjes en die binnen 5 minuten kwam brengen moet je ze nu letterlijk aanklampen en vervolgens een half uur wachten voor de drankjes ook daadwerkelijk geserveerd worden. Hierdoor hebben we al twee keer het dessert/koffie overgeslagen en afgerekend zonder fooi. Desondanks is de kwaliteit van het eten nog altijd goed en hopen we dat de service snel verbetert.

11. Vermeulen

Op Moederdag hier geweest. Was superlekker en een gave tent. Voor herhaling vatbaar!

12. Familie van Elferen

Afgelopen weekend hier voor het eerst op bezoek geweest en aangenaam verrast. Sfeervol restaurant met leuke dames in de bediening die hun best doen de gasten het naar de zin te maken. Pannenkoeken boven verwachting, vooral de beenham variant van mijn man was erg smaakvol. De kinderen vonden de muntjes om een kado mee te gaan kopen in de winkel erg leuk. Wij komen terug!

13. Jammer dat er alleen maar jonge mensen in de bediening zitten, bij binnenkomst al meteen "kan ik je helpen?". Dat is natuurlijk helemaal fout. "Goedemiddag, goedenavond meneer, mevrouw, welkom in ons restaurant" zou heel anders overkomen.
    Dan aan de tafel; "wat lusten jullie te drinken?". Ook fout dus, "zouden jullie iets te drinken willen" komt dan toch weer anders over. En standaard tekst van de bediening, "stokbrood erbij?" zonder te melden dat deze niet gratis zijn..
    De pannenkoeken daarentegen zijn wel in orde. Misschien een tip voor meneer de bedrijfsleider, stuur de bediening een keer naar een cursus omgaan met klanten.

14. van der burg

Zaterdag hier geweest met gespaarde Albert Heijn kaarten. Wat een aangename verrassing! Tjokvol, maar snelle service van de vriendelijke dames. Een pannenkoek van de specialiteitenkaart is een aanrader! Ook leuk voor de kleintjes met een echte speelgoedwinkel. Wij hebben ons plekje gevonden. Complimenten.

15. Raymon

16. v woerkum

Altijd lekker hier! Voor de kids is het altijd een hoogtepunt om een kadootje uit de winkel te kiezen na een lekkere pannenkoek. Vriendelijk en attent personeel ook.

17. Vreselijk restaurant! Heel commercieel. Kinderen moeten door het speelgoedwinkeltje lopen, er is geen andere route. En natuurlijk willen kinderen dan speelgoed en hoopt men dat je vaker terugkomt om nog meer of duurder speelgoed uit te kiezen. Heel irritant!
    Toen wij er waren was het héél druk en kon je nauwelijks parkeren. Je moest ook lang wachten om te 'mogen' betalen.
    Het eten was wel goed. Veel keus en erg lekker. De sfeer en vooral de drukte (je zit erg op elkaar en kan je stoel nauwelijks naar achteren schuiven) vond ik vreselijk. Mij zien ze hier nooit meer!!!

18. Dennis 131 punten

Bij de pannekoekenbakker heb je een super groot assortiment pannekoeken. Dikke pret voor de kinderen. Pannekoeken worden snel geserveerd. Persoonlijke touch is echter ver te zoeken. Ook de kruidendokter wordt in het plastic kuipje van de fabrikant geserveerd. Daarnaast is pannekoeken eten met kinderen altijd een plakfeest. Een paar vochtige warme wasmanden na afloop maakt zo het verschil. De Pannekoekenbakker kan nog echt wat slagen maken.

19. Genoten op het terras van de heerlijke pannekoeken. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de speeltuin en natuurlijk in de kadowinkel. Top!

20. Huijbers

Wat een overheerlijke pannenkoeken hebben ze hier. En voor de kleinkinderen een winkeltje waar ze met de smulletjes een kado mogen uitkiezen na de pannenkoek. Aanrader

21. Wij zijn hier geweest met de gratis pannenkoek kaart van het tankstation.
    De ambiance is mooi, het restaurant is gebouwd in de stijl van een houten blokhut met een mooie ligging.

Ik had de shoarma pannenkoek, vond het niet echt geweldig,
    Het vlees was 'supermarkt' shoarma, de saus was te zoet, niet echt knoflook smaak.

Ik persoonlijk vind het niet voor herhaling vatbaar, maar voor kinderen is het leuk om hier een pannenkoek te eten.

22. Fam. Vd Hooven

In het weekend van 27 april met een "gratis pannenkoek kaartje" van het tankstation hier geweest. Gelukkig hadden wij gereserveerd; bomvol. Wij kregen direct een plaatsje. Mijn man en ik hadden de Italiaanse pannenkoek met rauwe ham en mozzarella en onze dochter met kersen en chocolade stukjes. Ondanks de drukte was de bediening vlot en de pannenkoeken waren heerlijk! Bij het betalen zelfs een volwassen pannenkoek onder de korting rekenen!! Voor ons weer tot snel!

23. Theo 0 punten

Wij kwamen op zaterdagavond om 18 uur. Geen plaats om te parkeren, toen we binnen kwamen waren vele plaatsen leeg in het restaurant. Er was geen plek, na een kleine 1,5 uur gewacht te hebben kregen we een plek. Eten werd apart gebracht. Betalen moet je in de rij staan. Laatste keer voor ons.

24. 24 Februari 2013 lekker gegeten met 4 volwassenen en 4 kinderen.
    Bij De Pannekoekenbakker in Slijk Ewijk.
    Helaas konden we niet de spaarkaarten inleveren omdat het Zondag was ?!?
    Andere keren aten we op andere dagen en wisten dus niet dat we de kaarten voor de gratis elke tweede pannekoek niet konden inleveren.
    Wees dus gewaarschuwd als u kortingskaarten wilt inleveren.
    Voor ons in ieder geval reden om hier niet meer te gaan eten hoe lekker en gezellig het er ook is.

25. Hier gekomen door de actie van de Albert Heijn, een tweede pannenkoek gratis!

Het restaurant oogt sfeervol. Nadat onze bestelling opgenomen was duurde het erg lang voordat
    we onze pannenkoeken kregen, er werd niet gevraagd of we een voorgerecht wilden. Als we geweten hadden dat het zo lang zou duren hadden we hier wel even over nagedacht. We hebben wel bijna een uur moeten wachten.

Ik ben een liefhebber van pannenkoek met kaas, helaas wordt de kaas hier op de pannenkoek gedaan in plaats van ertussen. Een flinke teleurstelling, hierdoor proef je alleen maar harde kaas en geen pannenkoek. De boerenpannenkoek viel daarentegen gelukkig beter in de smaak.

De dame van de bediening wees ons er op dat we de volgende keer wellicht een verzoek voor de kaas er tussen kunnen doen.

Als dessert wilde we wafels met verse aardbeien bestellen, ik betwijfelde al of dit mogelijk was en inderdaad, de aardbeien waren niet beschikbaar. Het zou netjes zijn als dit duidelijk op het menu vermeld zou staan.

Al met al dus een een kleine teleurstelling.

26. Marieke

Op zaterdag 26 mei 2012 heb ik hier met 3 vriendinnen tussen de middag op het zonnige terras gegeten. De bediening is zeer vriendelijk, zij deden erg hun best om het voor de gasten zo goed mogelijk te maken. De pannenkoeken zagen er prachtig uit en smaakte bij ons allen ook erg goed.
    Een klein puntje dat nog kan worden verbeterd is de sfeer op het terras. Het prachtige terras zou nog mooier worden als er wat meer sfeer wordt aangebracht. Tip: Leuke gekleurde bloemen en/of plantjes.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

27. Afgelopen paasweekend met de hele familie bij de pannekoekenbakker in Slijk Ewijk gegeten. Wat hebben we genoten!

Van kennissen al eerder te horen gekregen dat we er echt een keer naar toe moesten gaan. De pannenkoeken zijn heerlijk, het personeel is vriendelijk en je kunt er heel gezellig zitten.

Absoluut een aanrader!

28. Guy de la Haye

Onvoorstelbaar matig voor zo'n mooie tent om te zien.
    2 pannenkoeken waar de ingredienten gewoon opgekwakt waren. Dieptepunt de ananas pannenkoek, een naturel pannenkoek met in de hoek enkele schijfjes uit blik.
    Wij kwamen binnen om 12 uur, een uur na opening, en er werd nog druk gepoetst. Slechts enkele gasten en toch heel erg lang wachten op de drankjes. Bij het melden van onze klacht ging de eigenaar/ bedreifsleider gelijk in discussie.
    Jammer.

29. willy 776 punten

Op een mooie dag hier neergestreken met 15 personen.

Het was enorm druk.

Ambiance is leuk : Een enorme Canadese blokhut met terras in de buurt van een recreatieplas.

Er is een enorme keus met veel combinatiemogelijkheden.

Het duurde wel ontzettend lang. Ik kreeg de neiging om te roepen :

" Alle pannen en pitten zijn bezet. Wilt U wachten?!"

Maar wat je krijgt is goed en de jonge bediening doet toch zijn best om het iedereen naar de zin te maken.

30. Heerlijk gegeten, echt een aanrader.

Leuk modern pannekoeken restaurant.

31. Helemaal geweldig. De beide eigenaren hebben in Plasmolen, hét pannekoekencentrum van Nederland, hun sporen verdiend. Meer dan geweldige kwaliteit. Vooral met garnalen wordt van een 'eenvoudig' gerecht als de pannekoek op de Slijk-Ewijkse Pannekoekenbakkerwijze omgetoverd tot iets heel bijzonders. Dank jullie wel. Een absolute aanrader voor jong én oud. Helaas kun je ze niet honoreren met een 12 voor prijs/kwaliteit. Dat zou in dit geval absoluut op zijn plaats geweest zijn.

32. Heren, petje af, goed opgeknapt allemaal!

Onmogelijk missie hebben jullie omgetoverd tot goed lopend bedrijf!
    Eten en keuze prima!
    Drank en bediening mag sneller, min puntje nog ...

Voor kinderen super in gericht en erg leuk!

33. Heerlijke pannenkoeken, en wat veel keus!
    Echt geweldig.

Het personeel is erg vriendelijk.
    Vooral een aanrader om met kinderen te gaan eten, veel ruimte en een mooie speeltuin & terras!

Een echte aanrader.

34. janneke

Ik lust niet graag pannenkoeken, maar nu wel!

Wat een heerlijk eten. Vriendelijk personeel.
    De kinderen mogen in een speelgoedshop wat uitzoeken. (vinden ze natuurlijk geweldig).
    Okee het gaat om het eten, het is moeilijk om een pannenkoek te kiezen, zoveel keus en heel erg lekker.

Voor mij weer tot snel!