Nieuwste foto's in Sliedrecht

Laatste updates in Sliedrecht

1. Geertje's profielfoto
    Geertje heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Slydregt

Jammer genoeg niet geluncht. Er stond geen reservering, terwijl wij, de dag ervoor, gereserveerd hadden. We werden zeer onvriendelijk verzocht, door de gastvrouw, om maar te wachten tot er plek was. Een excuses kon er bijna niet vanaf. Misschien had een kopje koffie aan de bar klantvriendelijker geweest, om daar te wachten, tot er plaats was. Met een onbehaaglijk gevoel zijn wij weggegaan.

2. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Slydregt

Zeer tevreden over de kwaliteit/smaak van de gerechten in het restaurant. Bediening was zeer gastvrij en ervaren. Kortom genoten van een heerlijke avond!

3. wim's profielfoto
    wim heeft een recensie geschreven voor il Mago
    Italiaans Sliedrecht

Vanavond heerlijk gegeten hier… lekkere wijnen… prima service… aanrader…

4. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Slydregt

Hier heerlijk en gezellig gegeten. Het was erg druk, waardoor we wel wat lang moesten wachten.

5. N.Wessels.'s profielfoto
    N.Wessels. heeft een recensie geschreven voor Délifrance Différance

De koffie en de broodjes niets om op aan te merken maar de stoelzittingen en tafeltjes af doen met het ZELFDE VAATDOEKJE vind ik erg smerig op zijn zachtst gezegd. Dit heb ik vaker gezien en daarbij besloten IN Sliedrecht geen broodjes meer te eten! Mvg .N.Wessels.

6. John Spaans's profielfoto
    John Spaans heeft een recensie geschreven voor Grillhouse Marmaris

Echt slecht pizza salami in totaal gerekend 2 hele plakken salami en kapsalon heel karig met vlees nog nooit zo slecht gegeten.

7. Struijk's profielfoto
    Struijk heeft een recensie geschreven voor China Special
    Chinees-Indisch Sliedrecht

Prima eten, na 40 minuten bezorgd wat ook gezegd was.
    Alleen de loempia s moeten in een doosje en niet in een papieren zak.
    Bezorgd worden verder goed vers en prima smaak.
    Volgende keer weer.

8. Steffanie's profielfoto
    Steffanie heeft een recensie geschreven voor Grillroom Shalom

Zeer slechte service, ik haalde een pizza voor mezelf en een broodje shoarma voor mijn moeder, mijn moeder neemt 1 hap van het broodje en… rauw! Het vlees was gewoon rauw en rood van binnen! Wij hebben direct gebeld en deze mensen wilde ons wel compenseren door een nieuw broodje te bezorgen, nouja heel aardig maar mijn moeder hangt ondertussen al boven de wcpot aangezien zij echt niet tegen rauw(rood) vlees kan. Er werd ons door de meneer aan de telefoon gezegd dat wij dan bij de volgende bestelling op een andere wijze gecompenseerd zouden worden. Vandaag belde ik opnieuw om eten te bestellen dit maal voor mijzelf en mijn vader, mijn moeder kan het woord shoarma amper nog horen zonder dat haar maag direct weer opspeelt zo ziek is zei van het broodje geweest. Ik heb aangegeven dat wij nog gecompenseerd zouden worden voor het vorige broodje en meneer bood aan om weer een broodje shoarma te maken, lijkt mij vrij logisch dat niemand hier meer op zit te wachten…

9. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Délifrance Différance

Bediening kan wel wat peper in de kont gebruiken. Drankjes kwamen toen ik ging afrekenen, na t eten dus… waar we ook al 35 min op moeaten wachten…
    Jammer…

10. Lia De jong's profielfoto
    Lia De jong heeft een recensie geschreven voor Spek & Bonen

Lia De jong

Fijn restaurant met terras en behulpzaam personeel.

11. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor Spek & Bonen

Janneke

Wat een slechte service! Er wordt duidelijk onderscheid gemaakt tussen stamgasten en 'gewone' mensen, desondanks dat ik uit sdrecht kom. De mensen in mijn omgeving hadden gelijk ze lopen erbij of ze de koning van de kerkbuurt zijn wat een zielig gedoe kom op zeg! Ga hier iig nooit meer heen!

12. Patrick den ouden's profielfoto
    Patrick den ouden heeft een recensie geschreven voor King Maron

Patrick den ouden

Net broodje terug gebracht pita sla wat een pita feta voor moet stellen en ook nog het lef om er 4 euro voor te vragen. Zwaar teleurgesteld.

13. Master's profielfoto
    Master heeft een recensie geschreven voor King Maron

Bij deze zaak betaal je €5,50 voor een pita brood bestaande uit; welgeteld 5 hele patatjes, een kattenlikje tzatziki, 1 eetlepel vlees en vooruit een stukje tomaat van 1cm bij 1 cm en 3 mm dik… sorry echt een teleurstelling en afrader!

1,7
  14. Robbie's profielfoto
    Robbie heeft een recensie geschreven voor Grillroom Shalom

Zeer slecht eten de bezorger top.
    De geen die de telefoon opnam was onbeschoft.
    Onbegrip bestelling verkeerd… tja kom maar hier naar toe… waarom? Bestellen we anders thuis.
    Nee daar bestellen we niet meer ver achter uit gegaan.

15. Brr vreselijke friet's profielfoto
    Brr vreselijke friet heeft een recensie geschreven voor Leo's Cafetaria

Brr vreselijke friet

Kwaliteit en prijs liggen ver uit elkaar.
    Vele harde stukken friet.
    Ook geen aanrader om deze cafetaria op te geven voor de friettest bij AD.

16. koude service's profielfoto
    koude service heeft een recensie geschreven voor Leo's Cafetaria

koude service

Niet voor herhaling vatbaar. Koud eten rn koude service.

17. restaurant bellevue bv's profielfoto
    restaurant bellevue bv heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Bellevue

spijtig te horen dat u geen goed ervaring heeft gehad, wij hadden afgelopen zaterdag een personeel probleem ivm ziektes (griep) we moesten roeien met de riemen die we hadden, waardoor bepaalde dingen niet gingen zoals die moesten, zie uw bericht. Wij hebben het uiterste gedaan,maar was niet goed genoeg. Hopende op uw begrip, mocht u toch nog eens bij ons komen eten, hopen we dat we u deze wel als zeer positief zult ervaren.
    Mijn excuus voor afgelopen keer. Ruben Bakker

18. daisy's profielfoto
    daisy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bellevue

Hier pas gegeten, was heerlijk, gezellige sfeer, mooie nieuwe bar en vloer, heerlijke gerechten.
    Ga zo door.

19. Nou nou's profielfoto
    Nou nou heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bellevue

Sjonge jonge wat we een foute zaak. Ontzettend lang wachten op iedere gang, die dan vol met water zat ivm ontdooide vis. De vis van het hoofgerecht heeft waarschijnlijk heel de avond op een warmhoudplaat gestaan net als de groeten. Zelfs was het niet mogelijk om koffie te serveren zonder voetenbad. Diep triest.

20. José Kraayeveld's profielfoto
    José Kraayeveld heeft een recensie geschreven voor Kom Aan Tafel!

José Kraayeveld

In onderling overleg met de mensen van Kom Aan Tafel! hier afgelopen week mijn verjaardag gevierd, omdat ik enorm fan van ben van dit restaurant en zeker van hun -onbeperkte!- tapas. De gehele zaak was voor dit besloten feest afgehuurd. Er werd op een prettige manier meegedacht aan de organisatie van de avond. Ook werd er een keurige prijsindicatie gegeven, met de gezamenlijke afspraak dat het nog ietwat aangepast zou kunnen worden. Bijvoorbeeld bij het afzeggen van diverse gasten. Dit kon ik tot enkele dagen voor het feest doorgeven.

We waren met een flink gezelschap (35 volwassenen en 9 kinderen) en er was van tevoren al aangegeven, waar iedereen plaats zou kunnen gaan nemen. Er werd niet moeilijk gedaan toen er nog wat tafels/stoelen verschoven werden, omdat sommige mensen erg graag (dicht) bij elkaar wilden zitten.

De kinderen konden uit de diverse kindermenu's kiezen. Op de tafels werden diverse tapas geserveerd. De bediening liep af en aan en voorzag iedereen op vriendelijke manier van eten, maar zeker ook van drinken! Van werkelijk iedereen alleen maar complimenten over de bediening, het eten en drinken ontvangen. Het was een super avond!!!

Een aanrader dus om een feest(je) te organiseren.

(Hoewel ik me hiermee dan direct in de vingers kan snijden, want ik ben al enkele malen teleurgesteld dat het restaurant helemaal vol was en wij dan niet konden komen eten...)

21. lia de jong's profielfoto
    lia de jong heeft een recensie geschreven voor Kom Aan Tafel!

Fijne avond met lekker eten.

22. P Mostert's profielfoto
    P Mostert heeft een recensie geschreven voor De Brijhapper
    Internationaal Sliedrecht

Zaterdagavond hebben we er heerlijk gegeten. Hartelijk personeel en een prima sfeer! Een echte aanrader!

23. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor King Maron

Mag dan wel laat op de avond een gyros menu komen halen maar dat de patat helemaal onder de zwartgeblakerde stukjes zit is dus alweer een halve maaltijd minder . Verder was er ook niet veel.

24. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van il Mago
    Fabio
    Van restaurant

Beste Linda
    Ik zit 45 jaar in het vak, en ik denk dat wel genoeg ervaring heb om het personeel te kunnen opvoeden. Als u ook een bedrijf zou hebben (met personeel) zou kunnen beter kunnen begrijpen.
    Met vriendelijk groet
    Fabio

25. linda's profielfoto
    linda heeft gereageerd op een recensie van il Mago

Wij hebben direct aangegeven dat t eten niet naar wens was werd genegeerd dus misschien personeel beter opvoeden?