Bezorgrestaurants in de buurt van 't Brugske

1441971845 35
1471119525 51
1482049905 54
1511197586 49

1. Helaas ook vooraf geen andere recensies gelezen, vrijwel alle negatieve opmerkingen kloppen helaas. Geen bediening op het terras, zelfs het bijschenken van de drankjes wordt pertinent geweigerd. De kaart is een chaos. De groentesoep was volledig kapot gekookt tot een bruinige vloeistof met veel te veel croutons erin die compleet verweekt waren. Hoewel we ons verheugd hadden op pannenkoeken kozen we toch maar voor de royal bridge burger. Deze was verrassend qua samenstelling met in eigen vet gebakken spekjes, kaas en ui. Helaas deed het broodje waarin dit geserveerd werd afbreuk aan dit geheel. De salade had een matige dressing en de frieten waren duidelijk al eerder in het vet geweest. De ijscoupe met verse aardbeien (uit de vriezer) en slagroom uit de spuitbus waren wel zo'n beetje het hoogtepunt van de avond. Wel konden we gewoon achteraf afrekenen, waarbij we de fooi maar achterwege gelaten hebben.

2. Gezellig gegeten met de kids. Service binnen was goed en komen zeker nog eens terug

3. Heerlijk kogelbiefstuk gegeten. Vlees was lekker mals en de saus was ook erg lekker.
    De prijs/kwaliteitsverhouding is prima voor wat je op bord krijgt.

4. Een mooie "zomer"avond in september maakte dat ik een rondje met de motor ging. Gestopt bij 't Brukske, omdat ik eerder hier wel vaker motoren voor de deur staan. Eens kijken....

Nou helaas; ik heb nog nooit mijn eten in een restaurant teruggegeven. Dit was de eerste keer; ik zocht naar de verborgen camera.

Het concept van binnen bestellen, de totaal troosteloze inrichting/afwerking en dan ook nog echt waardeloos eten (koude au berm marie slap/doorweekte groente, opgewarmde spare-ribs, en 2 doorweekte aardappelkroketjes) maakt dat ik het bordje mooi heb terug gebracht.
    Het ergste vond ik nog dat de aardige serveersters haar verontschuldigingen aanbood, en mij het geld terug gaf. Zij kan er zelf niks aan doen, maar ze moet wel het geklooi van de chef aanhoren en oplossen.

Geen aanrader dus!

5. C.j.tiems

Heerlijk gegeten, goede service en heel vriendelijke en attente bediening. Prijs kwaliteit ruim voldoende.

6. Rutger en Carla

Gewoon een lekkere simpele lunch. Broodje gezond en uitsmijter, lekker! Heel aardige bediening en ps heerlijke rosé!

7. Wij waren op vakantie in Noorbeek en hadden zin om even lekker te eten en dachten, nadat we de kaart buiten hadden gezien, dat dit hier wel kon. Nadat we een plekje hadden werd de bestelling direct opgenomen. Vooraf stokbrood met kruidenboter en voor mijn vriend als hoofdgerecht spareribs, voor mijzelf varkenshaas met champignon roomsaus. Het stokbrood was vrij droog, niet warm (wat ik zelf altijd wel gewend ben), en de kruidenboter was afkomstig van een rol. Niets ambachtelijks tot zover. Toen kwam een jongen, leek niet ouder dan 12 maar overigens super vriendelijk, met onze bestelling. Helaas was dit niet onze bestelling. Terug gestuurd naar de keuken, de spareribs zouden er zo aankomen. Toch ook maar even naar mijn bestelling gevraagd. Ik kreeg de indruk dat ze deze ook waren vergeten. We kregen wel van te voren onze salade, niet echt smakelijk, maar ook niet vies. Uiteindelijk kregen we onze bestelling. De spareribs zagen er vreemd uit en smaakten niet zoals spareribs horen te smaken. Mijn varkenshaas daarentegen was niet gaar van binnen. Deze terug laten sturen naar de keuken, ik kreeg een nieuwe. Je kon geen drinken bestellen aan tafel, daarvoor moest je naar de bar lopen. Mijn vriend vroeg aan een van de meisjes die de bestelling had opgenomen of ze vond dat ze een goede service hadden. Ze wist niet wat hij bedoelde dus mijn vriend besprak de situatie nog een keer. Het kwam er op neer dat het de schuld van het jonge ventje was, want het was zijn eerste dag vandaag en dan gaat er nog wel wat mis. Toen we dit later aan deze jongen vroegen bleek dat hij er al 3 weken werkte. Beetje jammer dat er een excuus verzonnen moet worden. Mijn varkenshaas was prima de tweede keer, maar de lol was er wel af. Snel gegeten en toen maar afrekenen. Nog een flinke domper toen we de rekening kregen. Ik vond het veel te veel geld voor dit eten. Hier eten wij nooit meer, slechte service en niks ambachtelijks aan. Overigens geen slecht woord over het jongetje dat ons prima heeft bediend en ons wel 4 keer zijn excuses heeft aangeboden.

8. Wij hebben aantal dagen gezeten in Gulpen. Toevallig reden we langs deze zaak. Even ijsje kopen. Jeetje wat een ijs kregen we. Mooi versierd en vele extra's als koekjes en veel slagroom. Echt een aanrader. Dag erop weer heen geweest en daar gegeten. Meisjes vriendelijk. Je kreeg daar genoeg en lekker eten. Aanrader.

9. Vanmiddag bij het Brugske geluncht. Op het bord stond 'ambachtelijke gerechten' en het terras zag er gezellig uit. Wat een tegenvaller was het zeg! Zeer beperkte kaart, bij de gemiddelde snackbar krijg je meer. Zelfbediening op het hele terras, vooraf betalen en het eten was behoorlijk aan de prijs.

Het eten was warm toen het uit de keuken kwam, maar daar was alles mee gezegd. Goedkope ingrediënten en niks 'ambachtelijks' aan. De tosti die ik thuis maak is vele malen lekkerder!

Mijn advies: sla deze tent alsjeblieft over...

10. Zondag 2 augustus kwam ik met mijn vrouw en haar zus in Slenaken en zagen uw terras waar voldoende lege schaduw plekken waren. Het leek ons een goed idee om op dat terras een lekkere ijscoupe te gaan eten. Wat een desillusie.
    We gingen zitten en verwachten bediening. Die was er niet bleek even later want we zagen een oudere heer met een dienblad met enkele glazen en flesjes erop uit het gebouw komen. De man liep wankel en bijna lag alles op de grond toen hij een en ander op het tafeltje probeerde te zetten. Wat een service dacht ik!? Kortom we wilden ijs en dus ging ik ook naar binnen om dit te bemachtigen.
    De desillusie werd nu compleet gepresenteerd. Een aftands interieur, slordige bar waar ik verwezen werd naar een ijscorner elders in de zaak. Daar stond een jonge man - die overigens zeer netjes in alles was - die ons ijs moest verkopen. Van ijscoupe bleek geen sprake te zijn zo nam ik aan. Ik kocht dus maar enkele bolletjes ijs dat overigens even later bleek van zeeeeeer matige kwaliteit te zijn. Nadat de jonge man het ijs in een papieren bekertje (hoe is het mogelijk zoiets te presenteren in dergelijke zaak) had gedaan en ik hem het geld gaf om dit te betalen liep hij achter de corner vandaan naar de bar om het wisselgeld te halen. Ik vroeg de jonge man of hij geen wisselgeld achter de corner had. Met een verlegen gezicht en een excuus vertelde hij dat dit niet zo was. Ongelooflijk - heb ik nog tegen deze jonge man gezegd - als ik zo ijs moest verkopen was dit de laatste klant die ik bediende.

11. Familie De Jong

Tja, wat moet ik nog toevoegen aan onderstaande reviews. Wij gingen zitten op het heerlijke terras om daarna ook erg teleurgesteld te raken. Hadden we de reviews maar van te voren gelezen!
    Bediening: Ongeïnteresseerde meisjes van 16.
    Kwaliteit: Evenementen cola, pannenkoek kaas met taaie stukjes drijvend in het vet, spareribs van niet te definiëren afkomst.
    Zelfbedieningsconcept: Als kers op de taart mochten we, naast bestellen, meteen afrekenen binnen en terwijl er letterlijk geen klanten waren, onze vieze tafel zelf afnemen.
    Wij hebben na een aantal smakeloze happen en een slok vieze cola onze volledige maaltijd laten staan en zijn in ons B&B gaan dineren.
    Lees de reviews en doe er je voordeel mee, er zijn zat andere restaurants waar je ook heerlijk kunt zitten en dito kunt eten. Slenaken zelf is top. 't Brugske, eens maar niet weer!

12. Ramakers

Slechte kwaliteit broodjes, droog, niet vers, geen boter en dat voor 5 euro!!

13. Een Limburgs stoofpotje besteld, moest allemaal binnen gebeuren en gelijk afrekenen, dit gerecht mag de naam limburgsstoofpotje niet hebben. 4 stukjes vlees in een vreemd sausje, groente en patat kan het nog slechter. Mooie locatie voor een drankje maar ga er niet dineren, slechtste restaurant van Limburg vermoed ik.

14. De Brug is een zelfbedieningsrestaurant/cafetaria/terras op een prachtplek in Slenaken, daarom gingen wij daarheen. Na 10 minuten bekeek ik de vooruitbetaalde bon en bleek dat mijn bestelling foutief was opgenomen, ik had al een ongemakkelijk gevoel tijdens het bestellen.
    Terug naar de vriendelijke dame binnen, de collega van de opnamedame die het foutief had opgenomen, de correctie ging goed, ik kreeg meteen het teveel betaalde retour. Na een uur wachten kwam er nog geen eten, bij het informeren binnen bleek dat het met de bestelling mis was gegaan, "het eten komt er zo aan". Opnieuw een kwartier wachten, balen dat ik vooraf had betaald.

Uiteindelijk kwam het eten, wij hadden Limburgs vleespotje en kabeljauw besteld. Beiden waren prima maar de rest... patat matig, sla uitgesproken slecht want sla, tomaat, wortel met een ondefinieerbare saus erover, de warme groenten bleken te bestaan uit kapotgekookte wortel, erwt, bloemkool en alweer een onduidelijke slechte saus erover. Het leek of we bij een slecht wegrestaurant van 30 jaar terug zaten. Buiten het magnetron opgewarmde vleespotje en de kabeljauw was het eten slecht en toch fors aan de prijs.

Ons zien ze bij De Brug niet meer terug.

15. Hele week perfect weer voorspeld en ja hoor: Nu 20 graden buiten en stralend weer! Je zou verwachten: de uitbater is voorbereidt? Nee hoor.... Het terras (zelfbediening!) is overvol. Bestellen aan de bar binnen: 20 mensen staan in de rij te wachten tot buiten: 3 personen achter de bar voor het hele terras moeten alles verzorgen... IJs 'hebben ze niet vandaag'.
    45 min wachten op simpel stokbrood kruidenboter. Tip: niet hier gaan zitten.

16. Jan Kraijer

's middags
    een cappucino, slap bakje met ingezakte schuimlaag.

's avonds
    Schnitzel met patat en zigeunersaus.
    De sla was slap en droog.
    De dressing smaakte gooniet fris en leek dagen oud.
    De patat was slap en taai.
    De bijgeleverde gebakken spullen zoals uienring en aardappel
    kroketje hadden de frituur al vaker gezien.
    De bijgeleverde groente, uitgedroogde gekartelde worteltjes en stukjes droge spercieboontjes met een sausje erover.
    Waarschijnlijk even warm gemaakt in de magnetron.
    De schnitzel dreef in de zigeunersaus, het vlees smaakte
    net als de rest.
    Wij zullen daar zeker nooit weer komen.

17. Komen met regelmaat al twintig jaar bij 't Brugske''.Bij het laatste bezoek merkten we op dat de koffie (sterkte) minder was geworden.De patat was ietwat aan de slappe kant.We werden geholpen door een alleraardigste mevrouw die er net werkte.Advies:denk aan de kwaliteit.