Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Slenaken verdeeld zijn.

1. Internationaal Slenaken

Eten gehaald. Patat met zuurvlees was redelijk. De kroketten waren bedorven…

2. C.Egthuijsen

Leuke,vriendelijke ontvangst.
    Wij kwamen alleen om onze BONGO bon te nuttigen.
    Eten:geweldig!
    Vriendelijke groet,
    Cor en Ria Egthuijsen
    Amsterdam

3. Internationaal Slenaken

Ook wij zijn hier vandaag geweest.
    Binnen bestellen...
    Lauw bier, bij het melden werd er met een diepe zucht een nieuw flesje neergezet.

Het eten is gelukkig in de maag gebleven;). Gelukkig had ikzelf bitterballen (daar kan niet veel mis mee gaan).
    Wil je gezellig een lekker hapje eten..? Dan is dit niet de juiste plek!

4. Internationaal Slenaken

Onze laatste avond van een heerlijk weekendje weg in Zuid Limburg dachten wij hier lekker met onze kinderen pannenkoeken te gaan eten. Wat werd dit een teleurstelling.

Als eerste lagen de insecten dood op de kozijnen.

Het concept van zelf binnen bestellen en daarna naar een tafel is ook geen groot succes, maar goed dat is dan zo. Bestel je een soepje en broodplankje, als voorafje en daarna het hoofdgerecht. Wat gebeurd er we krijgen ineens alles tegelijk, omdat we niet duidelijk hadden aangegeven dat de soep en broodplankje een voorafje was. Sorry maar dat hadden ze zelf toch ook kunnen bedenken of kunnen vragen. Tja kan je dat de bediening kwalijk nemen of toch de eigenaar met zulke jonge mensen in de bediening.

De kinderen hadden een naturel pannenkoek besteld. Krijgen geen stroop of poedersuiker erbij. Wij vragen of dit al op de pannenkoek zat, wisten ze dat niet eens. Uiteindelijk werd dan toch nog de poedersuiker en stroop gebracht. Zij die pannenkoek eten, maar o wat was die vet zeg.

We wisten dan ook niet hoe snel we hier weg moesten komen en zullen we, mochten we nog een keer naar Zuid-Limburg gaan, hier nooit weer terug komen.

5. Reiziger

Het begon veelbelovend met een lekkere amuse en asperge soep.
    Hoofdgerecht trio vis kwam uit de vriezer, jammer, kwam de smaak en de verwachting niet ten goede. De 400gr biefstuk was niet goed gebakken, ook jammer want van een steakshouse hadden we dit wel verwacht de bijgeserveerde groentes waren niet gaat. Tip voor het advocaatdessert, serveer de advocaat net als de chocola van de dame blanche apart!
    Verder prima bistro, leuke sfeer en vlotte bediening. Als er meer vers gekookt zou worden, kan het zo een topper worden.

6. West-Europees Slenaken

Van de zomer vlak voor de race van Max in Belgie heerlijk op het terras gezeten en goed gegeten, prijs / kwaliteit was oké en het vlees van de grill erg lekker. Voor herhaling vatbaar dachten wij. Mooi niet. Twee weken geleden een tafeltje op zaterdag rond 18.00 Uur bij het raam gereserveerd, we kregen echter geen tafeltje bij het raam, maar moesten ergens vol in het licht in de zaak gaan zitten. Uitgelegd waarom werd dat niet. Ik bestelde vooraf hertencarpaccio, het is tenslotte het wildseizoen. Toen de hertencarpaccio opgediend werd heb ik even met mijn vinger aan het bord gevoeld: dat was ijskoud en de carpaccio dus ook, blijkbaar staat dit vooraf kant en klaar met bord en al in de koelkast. De serveerster vroeg in het voorbijlopen of het lekker was en ik meldde dat het daarvoor nog te koud was. Serveerster liep gewoon door. Toen de carpaccio een beetje op temperatuur gekomen was proefde ik bij de eerste hap meteen dat deze carpaccio bedorven was, ik heb het dus niet opgegeten. Uiteindelijk kwam de serveerster afruimen en vroeg of het gesmaakt had terwijl ze een bord meenam waarvan nauwelijks iets gegeten was. Op mijn vriendelijke opmerking dat de carpaccio niet goed meer was liep ze meteen weg. Intussen liet iemand een tafel verderop een biefstuk die nog helemaal rauw was terugsturen naar de keuken, dat werd ook met boze gezichten ter kennisname aangenomen. Vervolgens komt even later een andere serveerster bij ons aan tafel melden dat de kok mijn reebiefstuk niet klaar wilde maken omdat hij bang was dat ik dat ook niet goed zou vinden. Een alternatief werd er niet geboden, het was intussen een vrij grimmige sfeer aan tafel. Wij hebben daarop direct de rekening gevraagd en hebben afgerekend. Geen compensatie voor de bedorven carpaccio, wel een zeer nare ervaring met Berg en Dal in Slenaken. De serveerster zei bij het weggaan nog: tot ziens! Nou, dat dacht ik niet!

7. Heerlijk gegeten, erg goed ontvangen. Het was wat rustig, omdat het seizoen afgelopen was, maar daardoor kregen we wel de volledige aandacht.

Het eten was erg goed, we kregen een verrassingsmenu, en dit was zeer geslaagd. Wij zullen hier graag nog een keer komen eten.

We reden via de navigatie naar dit restaurant, maar die stuurde ons helemaal naar onder aan de berg, terwijl het restaurant juist boven aan de berg was, bij het Best Western hotel. Dit is het enige waar op gelet moet worden.

8. Mooie lokatie om na een wandeling lekker op het terras te vertoeven. Vriendelijke en vlotte bediening. Ondanks de drukke bezetting werd er voor ons twee plaatsen binnen in orde gemaakt en werden we vlot bediend. Het was gezellig!

9. Internationaal Slenaken

Helaas ook vooraf geen andere recensies gelezen, vrijwel alle negatieve opmerkingen kloppen helaas. Geen bediening op het terras, zelfs het bijschenken van de drankjes wordt pertinent geweigerd. De kaart is een chaos. De groentesoep was volledig kapot gekookt tot een bruinige vloeistof met veel te veel croutons erin die compleet verweekt waren. Hoewel we ons verheugd hadden op pannenkoeken kozen we toch maar voor de royal bridge burger. Deze was verrassend qua samenstelling met in eigen vet gebakken spekjes, kaas en ui. Helaas deed het broodje waarin dit geserveerd werd afbreuk aan dit geheel. De salade had een matige dressing en de frieten waren duidelijk al eerder in het vet geweest. De ijscoupe met verse aardbeien (uit de vriezer) en slagroom uit de spuitbus waren wel zo'n beetje het hoogtepunt van de avond. Wel konden we gewoon achteraf afrekenen, waarbij we de fooi maar achterwege gelaten hebben.

4,1
  10. osmen27

Wij hebben hier heerlijk gegeten: verse creatief geserveerde producten met diverse smaaksensaties. Klasse.
    Maar ... de ontvangst was allesbehalve, de bediening ronduit onvoldoende en een van de bestelde gerecht en werd niet uitgeserveerd. De bediening liet nogal steken vallen en het geheel viel ons duidelijk tegen en dit restaurant absoluut onwaardig.

11. West-Europees Slenaken

Marc Henskens

Pizza van mijn vrouw was smakeloos
    Patat en groenten bij mijn eten ook
    Slecht gegeten, sloppy place

1,2
  12. strobbe edesius

Restaurant was kil, eten was niet om naar huis te schrijven. Geen keuze in gerechten noch in wijnen. Bediening was ok.

13. Prima zaak met leuke mensen. Af en toe een beetje vol door de grote aanloop van wandelaars, ondanks dat wordt je niet de deur uitgekeken zoals aan de overkant.
    Kortom, lekker eten in een fijne omgeving.

14. Wij hebben hier een uitstekende lunch gehad die zeer goed was verzorgd. Heel vriendelijke en attente bediening. Geweldig restaurant en prachtige ligging. Kortom een echte aanrader.

15. cathleen myknijochi

geen verse vis,stof en spinnenwebben onder stoelen in restaurant,jammer gaf geen goede indruk

16. Internationaal Slenaken

Gezellig gegeten met de kids. Service binnen was goed en komen zeker nog eens terug

17. Internationaal Slenaken

Heerlijk kogelbiefstuk gegeten. Vlees was lekker mals en de saus was ook erg lekker.
    De prijs/kwaliteitsverhouding is prima voor wat je op bord krijgt.

18. Internationaal Slenaken

Een mooie "zomer"avond in september maakte dat ik een rondje met de motor ging. Gestopt bij 't Brukske, omdat ik eerder hier wel vaker motoren voor de deur staan. Eens kijken....

Nou helaas; ik heb nog nooit mijn eten in een restaurant teruggegeven. Dit was de eerste keer; ik zocht naar de verborgen camera.

Het concept van binnen bestellen, de totaal troosteloze inrichting/afwerking en dan ook nog echt waardeloos eten (koude au berm marie slap/doorweekte groente, opgewarmde spare-ribs, en 2 doorweekte aardappelkroketjes) maakt dat ik het bordje mooi heb terug gebracht.
    Het ergste vond ik nog dat de aardige serveersters haar verontschuldigingen aanbood, en mij het geld terug gaf. Zij kan er zelf niks aan doen, maar ze moet wel het geklooi van de chef aanhoren en oplossen.

Geen aanrader dus!

19. Teveel tafeltjes op een te kleine oppervlakte. De jongen in de bediening vond zichzelf nogal verheven boven de aanwezige gasten: zeer kil en arrogant. Kon geen lachje af. Toen ik wilde betalen en ik naar de bar liep om af te rekenen werd ik door de aanwezige bardame totaal genegeerd. Mocht "braaf" wachten tot de jongen van de bediening kwam. Zeer slechte service! Daarbij € 7,50 mogen aftikken voor 2 sneetjes droog witbrood en 2 supermarkt kroketjes is natuurlijk belachelijk, maar ja het is dan ook vakantieperiode . Niet voor herhaling vatbaar in ieder geval.

20. Internationaal Slenaken

C.j.tiems

Heerlijk gegeten, goede service en heel vriendelijke en attente bediening. Prijs kwaliteit ruim voldoende.

21. Internationaal Slenaken

Rutger en Carla

Gewoon een lekkere simpele lunch. Broodje gezond en uitsmijter, lekker! Heel aardige bediening en ps heerlijke rosé!

22. Internationaal Slenaken

Wij waren op vakantie in Noorbeek en hadden zin om even lekker te eten en dachten, nadat we de kaart buiten hadden gezien, dat dit hier wel kon. Nadat we een plekje hadden werd de bestelling direct opgenomen. Vooraf stokbrood met kruidenboter en voor mijn vriend als hoofdgerecht spareribs, voor mijzelf varkenshaas met champignon roomsaus. Het stokbrood was vrij droog, niet warm (wat ik zelf altijd wel gewend ben), en de kruidenboter was afkomstig van een rol. Niets ambachtelijks tot zover. Toen kwam een jongen, leek niet ouder dan 12 maar overigens super vriendelijk, met onze bestelling. Helaas was dit niet onze bestelling. Terug gestuurd naar de keuken, de spareribs zouden er zo aankomen. Toch ook maar even naar mijn bestelling gevraagd. Ik kreeg de indruk dat ze deze ook waren vergeten. We kregen wel van te voren onze salade, niet echt smakelijk, maar ook niet vies. Uiteindelijk kregen we onze bestelling. De spareribs zagen er vreemd uit en smaakten niet zoals spareribs horen te smaken. Mijn varkenshaas daarentegen was niet gaar van binnen. Deze terug laten sturen naar de keuken, ik kreeg een nieuwe. Je kon geen drinken bestellen aan tafel, daarvoor moest je naar de bar lopen. Mijn vriend vroeg aan een van de meisjes die de bestelling had opgenomen of ze vond dat ze een goede service hadden. Ze wist niet wat hij bedoelde dus mijn vriend besprak de situatie nog een keer. Het kwam er op neer dat het de schuld van het jonge ventje was, want het was zijn eerste dag vandaag en dan gaat er nog wel wat mis. Toen we dit later aan deze jongen vroegen bleek dat hij er al 3 weken werkte. Beetje jammer dat er een excuus verzonnen moet worden. Mijn varkenshaas was prima de tweede keer, maar de lol was er wel af. Snel gegeten en toen maar afrekenen. Nog een flinke domper toen we de rekening kregen. Ik vond het veel te veel geld voor dit eten. Hier eten wij nooit meer, slechte service en niks ambachtelijks aan. Overigens geen slecht woord over het jongetje dat ons prima heeft bediend en ons wel 4 keer zijn excuses heeft aangeboden.

1,8
  23. Piet de Waard

Wij komen nu al drie jaar bij De Boswachter en ze weet gewoon onze plek waar wij zitten en zegt "Gezellig dat jullie er weer zijn," dus een geweldige gastvrouw. Het eten is super in de gezellige woonkamer.

24. Internationaal Slenaken

Wij hebben aantal dagen gezeten in Gulpen. Toevallig reden we langs deze zaak. Even ijsje kopen. Jeetje wat een ijs kregen we. Mooi versierd en vele extra's als koekjes en veel slagroom. Echt een aanrader. Dag erop weer heen geweest en daar gegeten. Meisjes vriendelijk. Je kreeg daar genoeg en lekker eten. Aanrader.

25. Internationaal Slenaken

Vanmiddag bij het Brugske geluncht. Op het bord stond 'ambachtelijke gerechten' en het terras zag er gezellig uit. Wat een tegenvaller was het zeg! Zeer beperkte kaart, bij de gemiddelde snackbar krijg je meer. Zelfbediening op het hele terras, vooraf betalen en het eten was behoorlijk aan de prijs.

Het eten was warm toen het uit de keuken kwam, maar daar was alles mee gezegd. Goedkope ingrediënten en niks 'ambachtelijks' aan. De tosti die ik thuis maak is vele malen lekkerder!

Mijn advies: sla deze tent alsjeblieft over...

26. Internationaal Slenaken

Zondag 2 augustus kwam ik met mijn vrouw en haar zus in Slenaken en zagen uw terras waar voldoende lege schaduw plekken waren. Het leek ons een goed idee om op dat terras een lekkere ijscoupe te gaan eten. Wat een desillusie.
    We gingen zitten en verwachten bediening. Die was er niet bleek even later want we zagen een oudere heer met een dienblad met enkele glazen en flesjes erop uit het gebouw komen. De man liep wankel en bijna lag alles op de grond toen hij een en ander op het tafeltje probeerde te zetten. Wat een service dacht ik!? Kortom we wilden ijs en dus ging ik ook naar binnen om dit te bemachtigen.
    De desillusie werd nu compleet gepresenteerd. Een aftands interieur, slordige bar waar ik verwezen werd naar een ijscorner elders in de zaak. Daar stond een jonge man - die overigens zeer netjes in alles was - die ons ijs moest verkopen. Van ijscoupe bleek geen sprake te zijn zo nam ik aan. Ik kocht dus maar enkele bolletjes ijs dat overigens even later bleek van zeeeeeer matige kwaliteit te zijn. Nadat de jonge man het ijs in een papieren bekertje (hoe is het mogelijk zoiets te presenteren in dergelijke zaak) had gedaan en ik hem het geld gaf om dit te betalen liep hij achter de corner vandaan naar de bar om het wisselgeld te halen. Ik vroeg de jonge man of hij geen wisselgeld achter de corner had. Met een verlegen gezicht en een excuus vertelde hij dat dit niet zo was. Ongelooflijk - heb ik nog tegen deze jonge man gezegd - als ik zo ijs moest verkopen was dit de laatste klant die ik bediende.

27. Internationaal Slenaken

Familie De Jong

Tja, wat moet ik nog toevoegen aan onderstaande reviews. Wij gingen zitten op het heerlijke terras om daarna ook erg teleurgesteld te raken. Hadden we de reviews maar van te voren gelezen!
    Bediening: Ongeïnteresseerde meisjes van 16.
    Kwaliteit: Evenementen cola, pannenkoek kaas met taaie stukjes drijvend in het vet, spareribs van niet te definiëren afkomst.
    Zelfbedieningsconcept: Als kers op de taart mochten we, naast bestellen, meteen afrekenen binnen en terwijl er letterlijk geen klanten waren, onze vieze tafel zelf afnemen.
    Wij hebben na een aantal smakeloze happen en een slok vieze cola onze volledige maaltijd laten staan en zijn in ons B&B gaan dineren.
    Lees de reviews en doe er je voordeel mee, er zijn zat andere restaurants waar je ook heerlijk kunt zitten en dito kunt eten. Slenaken zelf is top. 't Brugske, eens maar niet weer!

28. Silvio

Bediening liet twee tafeltjes voorgaan met gasten die na ons waren gekomen. Smakeloze frieten, vrij taaie te dik gesneden varkenshaasjes en fantasieloze, minimale groente. Ambiance ongezellig (we zaten naast een schot) en rook op het terras van derden. Alle mooie recensies deden ons toch besluiten hierheen te gaan. Nooit moeten doen.

29. Internationaal Slenaken

Ramakers

Slechte kwaliteit broodjes, droog, niet vers, geen boter en dat voor 5 euro!!

3,9
  30. Internationaal Slenaken

Een Limburgs stoofpotje besteld, moest allemaal binnen gebeuren en gelijk afrekenen, dit gerecht mag de naam limburgsstoofpotje niet hebben. 4 stukjes vlees in een vreemd sausje, groente en patat kan het nog slechter. Mooie locatie voor een drankje maar ga er niet dineren, slechtste restaurant van Limburg vermoed ik.

2,4