Laatste updates in Slenaken

1. C.Egthuijsen's profielfoto
    C.Egthuijsen heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Slenaken

C.Egthuijsen

Leuke,vriendelijke ontvangst.
    Wij kwamen alleen om onze BONGO bon te nuttigen.
    Eten:geweldig!

9. De Zevende Heerlijkheid heeft een nieuwe foto
  10. Anouk's profielfoto
    Anouk heeft een recensie geschreven voor 't Brugske
    Internationaal Slenaken

Ook wij zijn hier vandaag geweest.
    Binnen bestellen...
    Lauw bier, bij het melden werd er met een diepe zucht een nieuw flesje neergezet.

Het eten is gelukkig in de maag gebleven;). Gelukkig had ikzelf bitterballen (daar kan niet veel mis mee gaan).
    Wil je gezellig een lekker hapje eten..? Dan is dit niet de juiste plek!

11. SW's profielfoto
    SW heeft een recensie geschreven voor 't Brugske
    Internationaal Slenaken

Onze laatste avond van een heerlijk weekendje weg in Zuid Limburg dachten wij hier lekker met onze kinderen pannenkoeken te gaan eten. Wat werd dit een teleurstelling.

Als eerste lagen de insecten dood op de kozijnen.

Het concept van zelf binnen bestellen en daarna naar een tafel is ook geen groot succes, maar goed dat is dan zo. Bestel je een soepje en broodplankje, als voorafje en daarna het hoofdgerecht. Wat gebeurd er we krijgen ineens alles tegelijk, omdat we niet duidelijk hadden aangegeven dat de soep en broodplankje een voorafje was. Sorry maar dat hadden ze zelf toch ook kunnen bedenken of kunnen vragen. Tja kan je dat de bediening kwalijk nemen of toch de eigenaar met zulke jonge mensen in de bediening.

De kinderen hadden een naturel pannenkoek besteld. Krijgen geen stroop of poedersuiker erbij. Wij vragen of dit al op de pannenkoek zat, wisten ze dat niet eens. Uiteindelijk werd dan toch nog de poedersuiker en stroop gebracht. Zij die pannenkoek eten, maar o wat was die vet zeg.

We wisten dan ook niet hoe snel we hier weg moesten komen en zullen we, mochten we nog een keer naar Zuid-Limburg gaan, hier nooit weer terug komen.

12. Reiziger's profielfoto
    Reiziger heeft een recensie geschreven voor 't Stegelke
    Steakhouse Slenaken

Reiziger

Het begon veelbelovend met een lekkere amuse en asperge soep.
    Hoofdgerecht trio vis kwam uit de vriezer, jammer, kwam de smaak en de verwachting niet ten goede. De 400gr biefstuk was niet goed gebakken, ook jammer want van een steakshouse hadden we dit wel verwacht de bijgeserveerde groentes waren niet gaat. Tip voor het advocaatdessert, serveer de advocaat net als de chocola van de dame blanche apart!
    Verder prima bistro, leuke sfeer en vlotte bediening. Als er meer vers gekookt zou worden, kan het zo een topper worden.

13. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor Berg en Dal
    West-Europees Slenaken

Van de zomer vlak voor de race van Max in Belgie heerlijk op het terras gezeten en goed gegeten, prijs / kwaliteit was oké en het vlees van de grill erg lekker. Voor herhaling vatbaar dachten wij. Mooi niet. Twee weken geleden een tafeltje op zaterdag rond 18.00 Uur bij het raam gereserveerd, we kregen echter geen tafeltje bij het raam, maar moesten ergens vol in het licht in de zaak gaan zitten. Uitgelegd waarom werd dat niet. Ik bestelde vooraf hertencarpaccio, het is tenslotte het wildseizoen. Toen de hertencarpaccio opgediend werd heb ik even met mijn vinger aan het bord gevoeld: dat was ijskoud en de carpaccio dus ook, blijkbaar staat dit vooraf kant en klaar met bord en al in de koelkast. De serveerster vroeg in het voorbijlopen of het lekker was en ik meldde dat het daarvoor nog te koud was. Serveerster liep gewoon door. Toen de carpaccio een beetje op temperatuur gekomen was proefde ik bij de eerste hap meteen dat deze carpaccio bedorven was, ik heb het dus niet opgegeten. Uiteindelijk kwam de serveerster afruimen en vroeg of het gesmaakt had terwijl ze een bord meenam waarvan nauwelijks iets gegeten was. Op mijn vriendelijke opmerking dat de carpaccio niet goed meer was liep ze meteen weg. Intussen liet iemand een tafel verderop een biefstuk die nog helemaal rauw was terugsturen naar de keuken, dat werd ook met boze gezichten ter kennisname aangenomen. Vervolgens komt even later een andere serveerster bij ons aan tafel melden dat de kok mijn reebiefstuk niet klaar wilde maken omdat hij bang was dat ik dat ook niet goed zou vinden. Een alternatief werd er niet geboden, het was intussen een vrij grimmige sfeer aan tafel. Wij hebben daarop direct de rekening gevraagd en hebben afgerekend. Geen compensatie voor de bedorven carpaccio, wel een zeer nare ervaring met Berg en Dal in Slenaken. De serveerster zei bij het weggaan nog: tot ziens! Nou, dat dacht ik niet!

14. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Slenaken

Heerlijk gegeten, erg goed ontvangen. Het was wat rustig, omdat het seizoen afgelopen was, maar daardoor kregen we wel de volledige aandacht.

Het eten was erg goed, we kregen een verrassingsmenu, en dit was zeer geslaagd. Wij zullen hier graag nog een keer komen eten.

We reden via de navigatie naar dit restaurant, maar die stuurde ons helemaal naar onder aan de berg, terwijl het restaurant juist boven aan de berg was, bij het Best Western hotel. Dit is het enige waar op gelet moet worden.

15. Loes's profielfoto
    Loes heeft een recensie geschreven voor De Boswachter

Mooie lokatie om na een wandeling lekker op het terras te vertoeven. Vriendelijke en vlotte bediening. Ondanks de drukke bezetting werd er voor ons twee plaatsen binnen in orde gemaakt en werden we vlot bediend. Het was gezellig!

16. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor 't Brugske
    Internationaal Slenaken

Helaas ook vooraf geen andere recensies gelezen, vrijwel alle negatieve opmerkingen kloppen helaas. Geen bediening op het terras, zelfs het bijschenken van de drankjes wordt pertinent geweigerd. De kaart is een chaos. De groentesoep was volledig kapot gekookt tot een bruinige vloeistof met veel te veel croutons erin die compleet verweekt waren. Hoewel we ons verheugd hadden op pannenkoeken kozen we toch maar voor de royal bridge burger. Deze was verrassend qua samenstelling met in eigen vet gebakken spekjes, kaas en ui. Helaas deed het broodje waarin dit geserveerd werd afbreuk aan dit geheel. De salade had een matige dressing en de frieten waren duidelijk al eerder in het vet geweest. De ijscoupe met verse aardbeien (uit de vriezer) en slagroom uit de spuitbus waren wel zo'n beetje het hoogtepunt van de avond. Wel konden we gewoon achteraf afrekenen, waarbij we de fooi maar achterwege gelaten hebben.

17. osmen27's profielfoto
    osmen27 heeft een recensie geschreven voor Klein Zwitserland

Wij hebben hier heerlijk gegeten: verse creatief geserveerde producten met diverse smaaksensaties. Klasse.
    Maar ... de ontvangst was allesbehalve, de bediening ronduit onvoldoende en een van de bestelde gerecht en werd niet uitgeserveerd. De bediening liet nogal steken vallen en het geheel viel ons duidelijk tegen en dit restaurant absoluut onwaardig.

18. Marc Henskens's profielfoto
    Marc Henskens heeft een recensie geschreven voor Berg en Dal
    West-Europees Slenaken

Marc Henskens

Pizza van mijn vrouw was smakeloos
    Patat en groenten bij mijn eten ook
    Slecht gegeten, sloppy place

19. strobbe edesius's profielfoto
    strobbe edesius heeft een recensie geschreven voor De Heeren van Slenaken

strobbe edesius

Restaurant was kil, eten was niet om naar huis te schrijven. Geen keuze in gerechten noch in wijnen. Bediening was ok.

20. Anton's profielfoto
    Anton heeft een recensie geschreven voor De Boswachter

Prima zaak met leuke mensen. Af en toe een beetje vol door de grote aanloop van wandelaars, ondanks dat wordt je niet de deur uitgekeken zoals aan de overkant.
    Kortom, lekker eten in een fijne omgeving.

21. osmen27's profielfoto
    osmen27 heeft een recensie geschreven voor Klein Zwitserland

Wij hebben hier een uitstekende lunch gehad die zeer goed was verzorgd. Heel vriendelijke en attente bediening. Geweldig restaurant en prachtige ligging. Kortom een echte aanrader.

22. cathleen myknijochi's profielfoto
    cathleen myknijochi heeft een recensie geschreven voor De Boswachter

cathleen myknijochi

geen verse vis,stof en spinnenwebben onder stoelen in restaurant,jammer gaf geen goede indruk

23. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor 't Brugske
    Internationaal Slenaken

Gezellig gegeten met de kids. Service binnen was goed en komen zeker nog eens terug

24. Rick's profielfoto
    Rick heeft een recensie geschreven voor 't Brugske
    Internationaal Slenaken

Heerlijk kogelbiefstuk gegeten. Vlees was lekker mals en de saus was ook erg lekker.
    De prijs/kwaliteitsverhouding is prima voor wat je op bord krijgt.

25. Vince's profielfoto
    Vince heeft een recensie geschreven voor 't Brugske
    Internationaal Slenaken

Een mooie "zomer"avond in september maakte dat ik een rondje met de motor ging. Gestopt bij 't Brukske, omdat ik eerder hier wel vaker motoren voor de deur staan. Eens kijken....

Nou helaas; ik heb nog nooit mijn eten in een restaurant teruggegeven. Dit was de eerste keer; ik zocht naar de verborgen camera.

Het concept van binnen bestellen, de totaal troosteloze inrichting/afwerking en dan ook nog echt waardeloos eten (koude au berm marie slap/doorweekte groente, opgewarmde spare-ribs, en 2 doorweekte aardappelkroketjes) maakt dat ik het bordje mooi heb terug gebracht.
    Het ergste vond ik nog dat de aardige serveersters haar verontschuldigingen aanbood, en mij het geld terug gaf. Zij kan er zelf niks aan doen, maar ze moet wel het geklooi van de chef aanhoren en oplossen.

Geen aanrader dus!

26. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor De Boswachter

Teveel tafeltjes op een te kleine oppervlakte. De jongen in de bediening vond zichzelf nogal verheven boven de aanwezige gasten: zeer kil en arrogant. Kon geen lachje af. Toen ik wilde betalen en ik naar de bar liep om af te rekenen werd ik door de aanwezige bardame totaal genegeerd. Mocht "braaf" wachten tot de jongen van de bediening kwam. Zeer slechte service! Daarbij € 7,50 mogen aftikken voor 2 sneetjes droog witbrood en 2 supermarkt kroketjes is natuurlijk belachelijk, maar ja het is dan ook vakantieperiode . Niet voor herhaling vatbaar in ieder geval.

27. C.j.tiems's profielfoto
    C.j.tiems heeft een recensie geschreven voor 't Brugske

C.j.tiems

Heerlijk gegeten, goede service en heel vriendelijke en attente bediening. Prijs kwaliteit ruim voldoende.