Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sleeuwijk verdeeld zijn.

Alice van Laar

Nieuwjaarsdag 2018 Het is te druk en het gaat tenkoste van de kwaliteit! Ik ga hier voorlopig niet meer naartoe jammer! Zonde van je geld en avond!

Pizza shoarma, lasagne en frietjes voor mijn zoon besteld. Frietjes waren slappe repen aardappelen uit een koekenpan....lasagne veel te zout en vet totaal geen andere smaak te vinden.
    Op de pizza was het zoeken naar shoarma...
    Alleen de pizza gegeten, de rest helaas weg moeten gooien. Erg teleurstellend.
    Knoflooksaus was lekker!

4. Internationaal Sleeuwijk

steef bergakker

Geweldig veel keus en onbeperkt eten voor een schappelijke prijs. Ik kom er regelmatig.

Jeannette Schreuders

Meerdere keren hier gegeten. Kwaliteit erg wisselend.
    We hadden niet gereserveerd, maar, hoewel het heel druk was, werd er toch een tafel voor ons gereed gemaakt. Later kregen we zelfs nog een andere taffel, omdat we aangaven dat het in het looppad wat onrustig was, waarvoor onze waardering.
    Aspergesoep, ribeye en carpaccio waren prima. De schol Picasso was niet lekker. Saus lag over de vis. Was niet fijn met fileren. Vis gedeeltelijk rauw, waarvoor excuses werden aangeboden. Erbij geserveerde prutje,vet en niet smakelijk. Jammer!
    Je kunt hier beter de "gewone" gerechten bestellen. Misschien moet de kok zich ook niet aan andere dingen wagen, zeker niet als het druk is.

6. Internationaal Sleeuwijk

Ik vond t wel jammer dat we niet tegelijkertijd ons eten kregen.

Een prima restaurant, waar je hartelijk wordt ontvangen. Het eten is heerlijk!

8. Internationaal Sleeuwijk

Annemieke

Prima gegeten en heel gastvrij ontvangen. Let wel op!! Als er op de kaart pittig staat, is het echt pittig.

9. Internationaal Sleeuwijk

Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant.
    De keuze is groot en het eten is heerlijk. De sfeer en de bediening is prima. Een aanwinst voor Sleeuwijk.

10. Internationaal Sleeuwijk

Hier fantastisch gegeten, ruime keus uit gerechten vriendelijk personeel en bediening.Veel keus uit verschillende gerechten, voor ieder wat wils! Een aanrader!

11. Internationaal Sleeuwijk

Prima gegeten met 6 personen. Handig met een tablet bestellen. Meer toetjes keuze had van mij wel gemogen.

12. Internationaal Sleeuwijk

We zijn er twee keer wezen eten. Eerste keer met kerst. Toen was het druk en kreeg je je eten niet tegelijk, als je bijvoorbeeld vlees en mihoen besteld kwam het lang na elkaar.

Tweede keer op een gewone zaterdag. Eten wat je bij elkaar besteld, komt lang na elkaar.
    En bij mijn dochter zat er iets ongepasts in haar kibbeling. Dit gemeld, maar je hoort er niets van terug.
    En echtgenoot is af gaan rekenen en bij thuiskomst zie ik de rekening en toen hebben ze ook nog een grote extra fles water afgerekend die we niet eens op hebben.

13. Internationaal Sleeuwijk

Heel vriendelijk personeel prijs- kwaliteit is zeer goed.
    Een puntje misschien is het mogelijk om ergens een baby verschoon plekje te maken.

14. Internationaal Sleeuwijk

Heerlijk eten, vriendelijk personeel echt een aanrader.

15. Internationaal Sleeuwijk

Marianne Damen

Heerlijk gegeten in een mooie entourage en vriendelijk personeel. Komen zeker terug.

16. Internationaal Sleeuwijk

Tom en Melle

Leuke tent, goede bediening die door de avond heen op een fijne manier betrokken blijft. Je kan er prima eten voor je geld! Voor mensen met een glutenvrij dieet, zeker aan te raden.

17. Internationaal Sleeuwijk

Jan van Beers

Heerlijk gegeten en de bediening was goed.

18. Internationaal Sleeuwijk

Een sfeervol restaurant. Het eten smaakt lekker. De bediening is snel. En het personeel is erg vriendelijk. Ook werd er goed rekening gehouden met mijn pinda- en notenallergie.

19. Internationaal Sleeuwijk

Gera Kolijn-Swart

Super leuke avond gehad, heerlijk gegeten, en keurige bediening.
    Een echte aanrader!

20. Internationaal Sleeuwijk

Martine B.

Het was er schoon, gezellig en sfeervol. Het bedienend personeel heel vriendelijk. Het eten is prima. Ze maken er veel werk van om de bordjes mooi op te maken. Het nadeel hiervan is wel dat je veel "randzaken (sla, komkommer, tomaat)" eet of laat liggen tijdens zo'n hele avond. Zo wordt er nog aardig wat eten weggegooid denk ik.

Je kunt er prima eten. Een restaurant met dit budget is er nog niet in Sleeuwijk, dus het past zeker tussen de andere restaurants die Sleeuwijk rijk is.

21. Internationaal Sleeuwijk

Ik was helaas absoluut niet onder de indruk. Als eerste heb je als vegetarier hier niets te zoeken (zeer weinig vega). Als compromise voor de vis gegaan. Komt erg kant-en-klaar over allemaal, vettige en/of zeer zoete sauzen en veel ijsbergsla.
    Ik kom hier niet snel weer terug.

22. Internationaal Sleeuwijk

caroline van der schalk

Wij hebben heel gezellig en lekker gegeten. Dit restaurant is een aanwinst voor Sleeuwijk.

23. Internationaal Sleeuwijk

Heel goed eten, super snelle bediening! Hier eten wordt zeker een succes!

24. Internationaal Sleeuwijk

Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten in een prachtig schoon en sfeervol restaurant! Ontzettend vriendelijk personeel en niet lang op het eten hoeven wachten! Eigenaresse vroeg ons of er nog iets verbeterd kan worden, want dat hoorde ze dan graag, maar wij vonden het keurig! Wij gaan in december weer eten met ons gezin! Echt een aanrader!

25. Internationaal Sleeuwijk

Super lekker gegeten. Net en vriendelijk personeel. Snel eten na bestelling.

Komen zeker terug en zullen dit aanraden bij familie en vrienden!

26. Internationaal Sleeuwijk

Ann van Aartrijk

Nieuw in Sleeuwijk. Een aanwinst kan ik het niet echt vinden. Eten bestellen via tablet? De bediening [voornamelijk studenten] doen hun "stinkende" best. Er kwam wel 3x iemand anders vragen wat we wilden drinken... Van alles wat ik gegeten heb, kon de Kip kerrie Maleisië de toets der kritiek doorstaan. De sushi hapjes leken verdraaid veel op die, die ik een tijdje geleden hier in de buurt kreeg voorgeschoteld. Waarschijnlijk direct uit de vriezer?
    Er moet ook iets aan de deur gedaan worden, blijft vaak open staan. We gaan er heel misschien nog eens heen als de "kinderziekten" voorbij zijn! Voorlopig weet ik wel iets beters voor hetzelfde geld.

27. Italiaans Sleeuwijk

Lekkere pizza's, alleen de sfeer binnen is er niet; saai ingericht.

28. Italiaans Sleeuwijk

Het is een veredelde afhaalpizzeria met tafeltjes waar je kan eten. Saaie aankleding. Een uur wachten op je pizza. Kwaliteit is goed.

Geen aanrader.

Iris Spoor

Erg lekker stoofvlees.

Heerlijk gegeten en gedronken in dit mooie restaurant. Alles is perfect geregeld met vriendelijk personeel en hele mooie gerechten, welke zeer verzorgd op tafel komen. Eén minpunt is de akoestiek. Je wordt op een gegeven moment echt horendol. Zeker als het volle bak is. Dit komt volgens mij doordat er weinig geluiddempende materialen aanwezig zijn. Ik heb ook wel eens gehoord dat met vilt oid onder de tafels een eind oplost. Mijn tip: doe daar wat aan en je krijgt 5 sterren.