Nieuwste foto's in Sleeuwijk

Laatste updates in Sleeuwijk

1. Familie.  A. Smits's profielfoto
    Familie. A. Smits heeft een recensie geschreven voor 't Vinkenestje

Familie. A. Smits

Goede kwaliteit en schappelijke prijzen.
    Leuke sfeer.

2. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lange Muur

Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Chinees rest. De Lange Muur.
    Vuurplaat Mix en Vuurplaat Sate, een aanrader!

3. Ad MT's profielfoto
    Ad MT heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es

Ad MT

Wij komen vaker bij De nieuwe Es en zullen dat blijven doen. Kwaliteit, gastvrij en uitstekende gevarieerde keuken. In sommige gevallen is de bestelling op de tablet niet door de klant afgerond. Dan kun je lang wachten.

4. Wil's profielfoto
    Wil heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

Wij zijn hier samen wezen eten met koningsdag. We moesten al lang wachten voor ze ons drinken op kwamen nemen maar nog veeel langer voor ze dit ook daadwerkelijk kwamen brengen. Ze vergaten ons de tablet te brengen waardoor mensen die na ons kwamen al zaten te eten en wij nog altijd niets hadden. Hun hier over aangesproken en dan krijg je wel excuses en sorry te horen maar helaas geen echte verbetering in de service. Ze gaven zelf wel eerlijk aan dat er over de dag weinig reserveringe waren gekomen en ze daarom veel te weinig personeel hadden opgeroepen en dat het daarom chaotisch in de keuken was. Het was onze eerste kennismaking bij All you can eat De Nieuwe Es dus wij wisten niet hoe het precies werkte anders hadden we zelfs wellicht wel opgestapt. We waren echt 5 kwartier verder voor wij ons eerste gerechtje ontvingen en wat denk je: het eten was koud/lauw. Zo ging het eigenlijk heel de tijd maar door. Koud en koud en lauw. Pas toen het was rustiger begon te worden maar dat was al bijna aan het einde van de avond toen kon je het een keertje treffen als je wat warms kreeg. Hun hier ook over aangesproken maar dan bleef het maar bij sorry zeggen en geen daden. Toen mijn man ging betalen en een bediende mij vroeg aan ons tafeltje hoe we het gevonden hadden heb ik uiteraard heel eerlijk aangegeven dat we veel en veel te lang moesten wachten en het eten steeds koud was. Toen zei hij dat hij ging kijken of hij nog wat voor ons kon betekenen. Dat vond ik toch wel klantvriendelijk na zoveel ellende. Maar toen mijn man en ik naar buiten liepen en ik mijn man vroeg wat ze voor schappelijks ze met de prijs hadden gedaan was er weer helemaal geen actie gedaan.Mega slechte service. Een zure smaak aan over gehouden. Voor ons nooit geen all you can eat De Nieuwe Es te Sleeuwijk meer!
    De baas diverse malen een bericht gestuurd en 1 maal een berichtje terug ontvangen en daarna bleef het oostindisch doof van de kant van Kevin Xia.
    Wees dus gewaarschuwd dat je in elk geval niet op zulke dagen als Koningsdag een reservering plaatst bij dit restaurant want dat kunnen ze niet aan en waarmaken.
    Wij hadden zelf pas om kwart over 5 gereserveerd voor half 7 dus ze hadden toen als ze EERLIJK waren geweest aan kunnen geven dat ze geen klanten meer konden gebruiken.

5. Alice van Laar's profielfoto
    Alice van Laar heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lange Muur

Alice van Laar

Nieuwjaarsdag 2018 Het is te druk en het gaat tenkoste van de kwaliteit! Ik ga hier voorlopig niet meer naartoe jammer! Zonde van je geld en avond!

6. Marjolein's profielfoto
    Marjolein heeft een recensie geschreven voor Casa di Lucio

Pizza shoarma, lasagne en frietjes voor mijn zoon besteld. Frietjes waren slappe repen aardappelen uit een koekenpan....lasagne veel te zout en vet totaal geen andere smaak te vinden.
    Op de pizza was het zoeken naar shoarma...
    Alleen de pizza gegeten, de rest helaas weg moeten gooien. Erg teleurstellend.
    Knoflooksaus was lekker!

7. steef bergakker's profielfoto
    steef bergakker heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es

steef bergakker

Geweldig veel keus en onbeperkt eten voor een schappelijke prijs. Ik kom er regelmatig.

8. Jeannette Schreuders's profielfoto
    Jeannette Schreuders heeft een recensie geschreven voor Bistro de Heerlijckheid

Jeannette Schreuders

Meerdere keren hier gegeten. Kwaliteit erg wisselend.
    We hadden niet gereserveerd, maar, hoewel het heel druk was, werd er toch een tafel voor ons gereed gemaakt. Later kregen we zelfs nog een andere taffel, omdat we aangaven dat het in het looppad wat onrustig was, waarvoor onze waardering.
    Aspergesoep, ribeye en carpaccio waren prima. De schol Picasso was niet lekker. Saus lag over de vis. Was niet fijn met fileren. Vis gedeeltelijk rauw, waarvoor excuses werden aangeboden. Erbij geserveerde prutje,vet en niet smakelijk. Jammer!
    Je kunt hier beter de "gewone" gerechten bestellen. Misschien moet de kok zich ook niet aan andere dingen wagen, zeker niet als het druk is.

9. Boven de Rivieren heeft een nieuwe foto
  16. Boven de Rivieren heeft een nieuwe foto
  17. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

Ik vond t wel jammer dat we niet tegelijkertijd ons eten kregen.

18. H.J. van der Hoek's profielfoto
    H.J. van der Hoek heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lange Muur

Een prima restaurant, waar je hartelijk wordt ontvangen. Het eten is heerlijk!

19. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es

Annemieke

Prima gegeten en heel gastvrij ontvangen. Let wel op!! Als er op de kaart pittig staat, is het echt pittig.

20. famouwerkerkhoeke@hotmail.com's profielfoto
    famouwerkerkhoeke@hotmail.com heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant.
    De keuze is groot en het eten is heerlijk. De sfeer en de bediening is prima. Een aanwinst voor Sleeuwijk.

21. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

Hier fantastisch gegeten, ruime keus uit gerechten vriendelijk personeel en bediening.Veel keus uit verschillende gerechten, voor ieder wat wils! Een aanrader!

22. K J's profielfoto
    K J heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

Prima gegeten met 6 personen. Handig met een tablet bestellen. Meer toetjes keuze had van mij wel gemogen.

23. denieuwe.es@gmail.com's profielfoto
    denieuwe.es@gmail.com heeft gereageerd op een recensie van De Nieuwe Es

Beste mevrouw Van Ginneken,

Ten eerste het spijt ons dat de service niet na u wens was.

Over u klacht over dat de eten niet allemaal tegelijkertijd komt dat klopt. U bestelling komt niet allemaal tegelijkertijd aan tafel. Zo is het concept. Het is voor ons niet mogelijk om alle gerechten tegelijk te serveren.

Over u klacht dat er iets ongepast in u dochters eten zat is niet bij een van de leidinggevenden aangekomen. Om dit in de toekomst te voorkomen hebben wij hier maatregels genomen.

Over u klacht dat de rekening niet klopte. Dit spijt ons. Indien dit het geval is kunt u altijd langskomen en wij corrigeren de rekening.

Wij nemen klachten altijd serieus. Indien een klacht is komt er altijd een leidinggevende langs om de klacht af te handelen.

Met vriendelijke groet,

Restaurant De Nieuwe Es

24. Frederika van Ginneken's profielfoto
    Frederika van Ginneken heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

We zijn er twee keer wezen eten. Eerste keer met kerst. Toen was het druk en kreeg je je eten niet tegelijk, als je bijvoorbeeld vlees en mihoen besteld kwam het lang na elkaar.

Tweede keer op een gewone zaterdag. Eten wat je bij elkaar besteld, komt lang na elkaar.
    En bij mijn dochter zat er iets ongepasts in haar kibbeling. Dit gemeld, maar je hoort er niets van terug.
    En echtgenoot is af gaan rekenen en bij thuiskomst zie ik de rekening en toen hebben ze ook nog een grote extra fles water afgerekend die we niet eens op hebben.

25. heintjes's profielfoto
    heintjes heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

Heel vriendelijk personeel prijs- kwaliteit is zeer goed.
    Een puntje misschien is het mogelijk om ergens een baby verschoon plekje te maken.

26. Sabine's profielfoto
    Sabine heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es
    Internationaal Sleeuwijk

Heerlijk eten, vriendelijk personeel echt een aanrader.

27. Marianne Damen's profielfoto
    Marianne Damen heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Es

Marianne Damen

Heerlijk gegeten in een mooie entourage en vriendelijk personeel. Komen zeker terug.