Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Slagharen verdeeld zijn.

1. Vanavond heerlijk gegeten hier samen met mijn man en kinderen! De kerstlampjes en kerstspulletjes staan al weer klaar! Ik kwam binnen en voelde me gelijk thuis. Super service gehad en het eten was geweldig! We hebben lekker soep gehad vooraf en heerlijk spare ribs en mijn man tournedo. Lekker mals en goed gebakken! We kregen zoveel voor een goeie prijs! De kinderen kregen lekkere snoepjes toen we weg gingen en ze hebben zich prima vermaakt! Echt een gezellig familie restaurant! Echt een aanrader! Compliment van mij!

2. dorothee koes

3. Mindy Niemeijer

Heerlijk eten voor een goede prijs! Super personeel. Een echte aanrader!

4. Prachtig restaurant, sfeervol en warme aankleding. Wij hebben een zeer gevarieerd 5 gangen diner gehad! Wat van grote klasse was.hier hebben wij een zeer fijne avond gehad. Hier wordt gekookt op Sterren niveau !!

5. We zijn met de familie een dag naar het park geweest, en afgesloten met een etentje bij Lunchroom emmy. Perfecte combinatie, zeer de moeite waard..

derk

6. Wij hadden dit niet verwacht. Heel moderne zeer sfeervolle zaak.
    Perfecte bediening . Ook heel vriendelijke Dames. Lekkere koffie én
    fijne bitterballen. Wij komen zeker nog terug om eens goed te eten.

7. Harry Arkes

8. Martijn & Linda

Vanavond uiteten geweest zoals uiteten bedoeld is. Vriendelijke en correcte bediening die je perfect uitleg geven over het eten. Wij hebben voor de 5 gangen verrassings menu gekozen. Echt een aanrader! Een echte smaak beleving. En mooie opgemaakte gerechten. Mooi, sfeervol, gezellig en net restaurant. Wij komen zeker weer terug.

9. Na ons eerste bezoek aan dit Restaurant deze week zijn wij er vanavond weer terug geweest, dit keer voor de warme hap. Wij hebben nu gekozen voor het 5 gangen verrassing menu. Nou, dat was het zeker, wij hebben verrukkelijk gegeten, genoten, en alles was verrassend. Een aanrader voor een ieder die verrast wilt worden met welk menu dan ook. Het is grandioos, betoverend en erg lekker en met aandacht klaar gemaakt. Ook de uitleg wat je voorgezet krijgt is gewoon met aandacht medegedeeld. Een toppertje.

Rene en Anneke / Elim / Akersloot Noord-Holland.

10. Hier weer terug geweest in onze Vakantie. 2 jaar geleden waren wij mijn vrouw en ik hier ook al. Nu voor een Broodje Beenham en 2 kroketten met brood, en de heerlijke koffie, wederom was alles tot in de puntjes verzorgd. Het was weer een heerlijke late lunch. Een aanrader, en bovendien een toppertje.

Anneke en Rene uit Elim / Akersloot

11. Jan de Vries

Komen hier nu al jaren en dat zegt eigenlijk al genoeg!
    Vriendelijke mensen, goede bediening, een ruim assortiment en schoon.
    Echte aanrader.

12. Zeer smaakvol en positief. Alleen soms wat lang wachten op de bestelling.

13. Rick Mulders

Bij de afslag slagharen hadden mijn vrouw ik en twee kinderen 3 en 4 lekkere trek. Al zwetend vertrokken om 14.30 uit slagharen en de rokende frituurlucht nog in het geheugen kwam mijn brein op het idee een hapje te gaan eten. Wat een leuk restaurant. Er zitten uiterlijkheden in van een grand-café echter met de verrassende prestatie zal dit snel veranderen. We werden zoals het echt hoort, met hartelijkheid onthaald. Nu moet ik zeggen dat ik de facetten van de horeca ken. Ik ben zelf jaren lang zelfstandig werkend kok geweest in de regio oost Nederland. Er werd gevraagd of wij van de lunch of grote menu kaart wilde eten. Het is als of deze dame mijn verloren ogen kon lezen. Ambiance keurig verzorgd. Toiletten daar zou ik mijn kleren in wassen en voor de kinderen en leuke kleurplaat. Lekkere stoelen om in te zitten. En bovenal de sfeer van Passie met de hoofdletter P kwam je tegemoet. Open keuken. Lekker idee. Bovendien geen kabaal van personeel. Nee alles rustig en bedaard. De gastvrouw kwam ons vertellen dat er zelfs om dit tijdstip een verassing 3 gangen arrangement mogelijk was. Mijn vrouw en ik maakten nog net geen ronde dansje. Om u verder op weg te helpen om nu dit restaurant te mogen kiezen wil ik u benadrukken dat mocht u uw voorgerecht geserveerd krijgen even een moment stil te staan bij de mogelijke restaurant waar u hebt gegeten. Dan uw eerste hap. Een genot. En dan moet u nog lieve mensen. De mooiste smaakgevoeligheden liggen voor u klaar en u bent echt nog lang niet weg. Passioneel word uw mond beroerd met smaak eenheden die zelfs deze omschrijven te niet doen. Nu begon mijn hartje sneller te kloppen. Ik vroeg de gastvrouw de wijn te schenken die bij de gerechten hoorden. Met liefde dronk ik deze wijnen weg. Het hoofdgerecht. Wauw... de kok, een jonge knul, goed gemanierd en wel dressed, een fatsoensrakker kwam het uitleggen. Echter was ik nog druk bezig met het applaus van het voorgerecht.
    Dessert. Barbecue parfait bramenpasta en weet u ik zal het waarschijnlijk nog niet goed benadrukt hebben maar ik heb het dessert met mijn ogen dicht gegeten. Wilt u nu lekker eten en heeft u zich niet gestoord aan mijn typ fouten. Deze gastvrouw en koks staan met passie voor u klaar en nemen u mee op reis naar een culinair hoogtepunt en hebben het vermogen u daarmee naar huis te laten gaan. Natuurlijk heb ik de dame en heren een kleine fooi gedaan.
    Dank jullie wel voor het lekkers en zeker tot de volgende keer.

14. Fam. Duyster

Gisteren kwamen we bij toeval terecht in Grand café De Kamer in Slagharen. De ontvangst was zeer hartelijk en de tafel werd meteen in gereedheid gebracht. Ons gezelschap bestond uit 10 personen. We kozen voor het verrassingsmenu van de chef. De mannen kozen 3 gangen met koud voorgerecht en de vrouwen 3 gangen met soep. En een verrassing was het!! Het eten was werkelijk subliem. Het is moeilijk op te schrijven wat we precies gegeten hebben, uit angst afbreuk te doen aan de verschillende gerechten. Het woord smaakexplosie dekt nauwelijks de lading. We hebben onze complimenten kunnen uiten bij de chef en hij lichtte zelfs wat tipjes van de sluier op voor de koks onder ons. Ook het afrekenen was een feest en dat voor zo'n maaltijd! We bespraken onder elkaar dat voor nog zo'n ervaring, we best een uur zouden willen rijden.

15. Geweldig gegeten bij Gand Cafe De Kamer. Ontvangen met een drankje en een heerlijke amuse. Een heerlijk hoofdmenu gehad wat voortreffelijk smaakte. Het nagerecht was echt om je vingers bij af te likken. De bediening is zeer vriendelijk, het restaurant heeft een sjieke, toch gezellige uitstraling. De kruiden die in de gerechten gebruikt worden staan in bloembakken om het terras, dus je kunt het treffen, dat chefkok Alwin de kruiden naast je, uit de bak komt plukken. Binnenkort gaan we het "chef special" menu proberen. Een paar weken eerder hebben wij de zelfgerookte zalm al eens mogen proefen. Echt heerlijk. Grand cafe De Kamer is een echte aanrader!!!

16. Goed ontvangen op het terras en met de menukaarten in de hand bood de ober aan om ons te laten verrassen door de kok. Op de tegenvraag of dit ook voor vegetariërs mogelijk was zei hij volmondig ja. Al een verrassing op zichzelf.
    De amuse was een klein voorproefje van wat zou komen, een schuimpje, een moes, ingelegde bleekselderij en een cherrytomaatje. Duidelijke smaken die elkaar plagen en toch overeind blijven.
    Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert hebben ons ook verrast, verbaast en doen smullen! Een zoetje en zuurtje, zachte textuur en iets knapperigs waren overal anders dan je verwacht ingevuld. En veel ingrediënten uit de natuur of de bloembak, zo wordt het eten een belevenis. Heerlijk genoten! Aanrader!

17. Nette zaaak, vriendelijk personeel. Maar ERG lang wachten. De lokale bevolking bestellen telefonisch en worden eerst geholpen. Passanten mogen gewoon wachten.. 40 minuten voor 5 patat met en 5 snacks. Absurd! Daarbij komt dat de snacks al 5 minuten eerder klaar lagen en dus op de camping al koud waren.

Lijkt dat eea zo boven het hoofd gegroeid is! Nooit weer.

18. Ronald en Silvia

We hebben hier echt gegeten op sterrenniveau. Eerst een heerlijke amuse van brosse worteltjes met kerrie en ingelegd uitje, vervolgens een subtiel gerecht van perfect gerookte zalm met komkommer, dille, couscous, enzovoorts. Daarna een waanzinnig lekker gerijpte ribeye met een verrukkelijke saus met madeira, gelukkig werd het sauskommetje op tafel gelaten (de bordenwasser zal het makkelijk hebben gehad, want alles is opgegaan). Het dessert was van waterkers met aardbijtjes, geweldig wat smullen! De wijnen waren er prima bij. De koffie werd voorzien van ondermeer zelfgemaakte popcorn en bonbons. En dat voor een schappelijke prijs. We komen hier graag weer terug!!

19. Gisteravond het complete 'Chef special' menu gehad met bijpassend wijnarrangement. Wat een geweldige combinatie van smaken en wat een kunstwerken! Het was kort gezegt fantastisch en het is dan ook zeker een aanrader om hier eens een hapje te gaan eten!!

20. Gisteravond een 5 gangen verrassingsmenu gehad in de kamer. Geweldig gegeten! Ik wist niet dat onze natuur nog zoveel lekkers had. Van wilde postelein en vogelmuur als toppings en aspergesoep tot rabarber en eigengemaakte bros. In 2 woorden: formidabel lekker. Een absolute aanrader!!

21. sara

Vertaal van English naar Nederlands

Ik heb al een paar keer bij Emmy gegeten en het eten is lekker en het ijs in vele lekkere smaken. De inrichting is mooi en de bediening is heel prettig. Dus alles bij elkaar een super cafetaria.

22. Het voorgerecht was redelijk, maar het hoofdgerecht was B kwaliteit vlees. Mijn partner had een tournedoux die ondanks medium niet mals was en ik had spare ribs, deze waren zo droog en zout dat het geen genot was om te kluiven. De prijs was ook nog aan de hoge kant voor dit restaurant, het lijkt meer op een eetcafe doordat het restaurant in verbinding staat met het cafe hoor je twee verschillende muziekzenders, dit is storend.

1,7
  23. Freek en Sandra

We hoorden dat er een goede chef in dit "grandcafe" werkte, en dat klopt hoor. Het is ongelofelijk dat er gekookt wordt alsof je in een sterrenzaak zit, wauw! Alles was er echt heerlijk, we zijn zeer zeker niet teleurgesteld. We kregen van de bediening te horen dat de chef bepaalde ingrediënten zelf uit de buurt had geplukt, dat is toch leuk. Wat je op hun website ziet is echt het soort eten dat we hebben gekregen. De wijnen zijn oké en passen goed bij de gerechten en de prijs was heel redelijk. De bediening was vriendelijk. We komen graag weer terug.

24. Na een gezellige dag poypark in mijn oude geboortedorp, hadden we zin om hier te eten, lieve bediening, maar wat was het eten slecht. De zalm erg droog en de diepvries groente snot gaar, de kippepootjes voor mijn kleinzoon waren ook erg droog. Jammer voor zo"n restaurant. In Slagharen komen we dus niet meer terug.

1,6
  25. Astrid en inge

Elk jaar gaan we hier zeker 2 keer naar toe. Het eten is super, de mensen super gezellig. Wat ons betreft een echte aanrader. Dikke kus voor al het personeel.

26. George en Inge

Erg lekkere friet rambam en niet duur.

27. Familie Meeuwsen

Zojuist voor de eerste en laatste keer bij dit restaurant gegeten. Vooraf voor 2 gereserveerd dit was echter niet nodig geweest want bij aankomst en vertrek geen klanten in het restaurant gedeelte tegen gekomen. We bestelde stokbrood vooraf en als hoofdgerecht het spare-rib menu. Stokbrood smaakte normaal en was voorzien van huisgemaakte kruidenboter. Vervolgens kwamen de spare-ribs, zagen er al niet uit en smaakte echt vies, droog, vet bahhhh. Toen maar een frietje gepakt maar deze smaakte al niet veel beter, leek wel oud frituur vet. Ofwel allemaal niet te eten, restaurant onwaardig. Bij de bediening aangegeven dat het niet te eten is, wordt aangegeven dat er met diepvries producten wordt gewerkt, maar zo'n slechte kwaliteit zijn wij nog niet eerder tegen gekomen. We gaan, we hoeven het hoofdgerecht niet af te rekenen maar onze gezellige avond uit eten is verpest. Zitten nu in het vakantiehuisje aan een cracker met kaas en smaakt buitengewoon goed. Beste restauranthouder doe wat aan de kwaliteit en sluit anders je tent, dit kun je echt niet serveren!

28. Laatst met mijn gezin gegeten. Nu zijn wij best grote eters maar zelfs wij konden de schalen en borden niet leeg krijgen. Gezellige bediening, keurige tafels, eten uitstekend en nog heel heet als het op tafel komt. Onze dochters waren helemaal weg van de stoofpeertjes en ik vond de snitzel met champignons en uitjes heeeeerlijk. Snitzel was zo flink dat er niet veel anders meer op het bord kon.
    Kortom, dit is een echte aanrader!!!! Wij komen zeker weer.

29. Super gegeten, alles vers en aardige bediening. Ben blij dat deze zaak niet in Dordrecht staat anders zaten wij er iedere dag.

30. Familie etentje

Onlangs bij Den gevulde pot in Slagharen heerlijk gegeten.
    Hoe kan het voor zo'n prijs! Een smaakvol menu, waar wij dan ook van hebben genoten.
    Bijzondere aardige mensen.
    Alles was erg schoon en netjes.. Top!!
    Mvg.

Een opmerking!! Eetgelegenheid: Ons inziens zouden wij heel veel dingen van de muren halen, zoveel mogelijk kunstbloemen e.d. weg.
    Daardoor krijg je veel ruimte,en ziet er vaak heel fris uit.
    Het scheelt heel veel werk,want uiteindelijk moet je alles wel schoon houden. Wij vonden het erg druk aan de muren.
    En op de tafels staan teveel spullen.
    Maar dat is onze mening. Het eten, en daar gaat het om.. was heerlijk!!