Eigen vrije parkeerplaats

Op loopafstand bushalte, lijn 29

Bij Grandcafe De Kamer draait het om de beleving.
Onze 2** chef weet de lekkerste gerechten op tafel te toveren die een lust zijn voor het oog, en ook aan de ambiance zal het niet liggen. Zo kunt u zich laten verrassen tijdens de lunch of het diner,maar u kunt natuurlijk ook heerlijk vertoeven op ons mooie terras. Speciaal bevelen wij ons chef special menu bij u aan met eventueel een bijpassend wijnarrangement.
Dit is een 3-4 of 5 gangen samengesteld verrassingsmenu die de chef wekelijks aanpast naar de seizoenen en hij hierin al zijn creativiteit toepast.
Dit menu is een ware smaaksensatie en een lust voor het oog en een ware beleving.
Daarnaast biedt Grandcafe De Kamer ook de gelegenheid om een zakelijke lunch te nuttigen.
U gaat trouwen?Een receptie? of een andere gelegenheid? Grandcafe de kamer heeft een mooie grote zaal waar uw feest een ware belevenis zal zijn.
Ons etablissement is daarnaast volledig rolstoeltoegankelijk.

• Buffet: € 27,75
  • High tea: € 12,50

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1370196668 100
1405205840 96
1419792995 97
1457719598 93

1. In 1 woord geweldig! Culinair genoten in Slagharen! Topchef! Top top top!!

2. Kwaliteit van de amuses, zalm, carpaccio en tournedos is geweldig. Wel prijzig, maar heerlijk!

3. Prijs kwaliteit verhouding mijn inziens niet goed. Voor een tournedos €35 vragen staat niet in verhouding.
    Service is wel erg goed!
    Verder zou ik de iberico ribs van de kaart halen of de klant goed voorlichten.

4. Perfect. Bestel niets van de menukaart. Laat de keuze over aan de gastheer.

Wij hebben enige eetervaring in Nederland. Kamer is uniek en zeer verrassend. U zult stom verbaasd zijn dit in Slagharen aan te treffen.

5. Petra Biesterbos

Al meerdere keren bij De Kamer gegeten, het is elke keer weer geweldig! Ga voor het verrassingsmenu, zó lekker! En iedere gang een kunstwerk op je bord. Heerlijke amuses en warm brood vooraf, lekkere wijn in royale hoeveelheden, bij de koffie een schaal vol lekkernijen. Toprestaurant!

7. E van den Berg

Prachtige ambiance, heerlijke stoelen en erg gezellig. Hartelijke ontvangst. Het eten is prima, alleen doen de recensies iets bijzonders vermoeden en dat is als je van de kaart eet echt niet het geval. Prima eten hoor, maar ik heb niks gekregen wat ik als hobbykok niet zelf kon maken. En daar had ik wel op gehoopt. Ik begrijp ook uit de recensies dat bijna iedereen voor een verrassingsmenu gaat, maar wij wilden dat niet en dan is het wel wat jammer dat het eten wat aan de gewone kant is.
    Ik raadt het restaurant zeker aan, maar bovenstaande is zeker iets om rekening mee te houden, helemaal gezien de prijzen die gehanteerd worden.

8. Heerlijk gegeten. Mooie gerechten die heerlijk smaken. Laat je verrassen met het menu van de chef, echt top! Een aanrader, wij gaan zeker weer!

9. Nico & Erna / Hardenberg

De Kamer maakt zijn culinaire verrassing waar. Heb onlangs vijfgangen verrassingsmenu gehad. Het was een culinair feest. Ik ben aangenaam verrast door de vele variatie in smaken en presentaties. Vanaf het eerste gerecht tot het laatste. Je wordt steeds nieuwsgieriger hoe de kok zichzelf de volgende ronde zal overtreffen. Voor zover het verrassingsmenu betreft durf ik de stelling aan dat je in de Kamer niet uit eten gaat, maar een culinaire belevenis tegemoet gaat! Klein punt van aandacht is de bediening, zorg dat je ook op piekmomenten de rust bewaard. Over rust gesproken de avond werd om 11.00 uur afgesloten met livemuziek van de Blow waarvan we uiteraard ook hebben genoten en dan hoeft men niet meer rustig te zijn want culinair maakt dan ruimte voor cultureel!

Wij hebben genoten!

10. Prachtig restaurant, sfeervol en warme aankleding. Wij hebben een zeer gevarieerd 5 gangen diner gehad! Wat van grote klasse was.hier hebben wij een zeer fijne avond gehad. Hier wordt gekookt op Sterren niveau !!

11. Harry Arkes

1 punt
  12. Martijn & Linda

Vanavond uiteten geweest zoals uiteten bedoeld is. Vriendelijke en correcte bediening die je perfect uitleg geven over het eten. Wij hebben voor de 5 gangen verrassings menu gekozen. Echt een aanrader! Een echte smaak beleving. En mooie opgemaakte gerechten. Mooi, sfeervol, gezellig en net restaurant. Wij komen zeker weer terug.

13. Na ons eerste bezoek aan dit Restaurant deze week zijn wij er vanavond weer terug geweest, dit keer voor de warme hap. Wij hebben nu gekozen voor het 5 gangen verrassing menu. Nou, dat was het zeker, wij hebben verrukkelijk gegeten, genoten, en alles was verrassend. Een aanrader voor een ieder die verrast wilt worden met welk menu dan ook. Het is grandioos, betoverend en erg lekker en met aandacht klaar gemaakt. Ook de uitleg wat je voorgezet krijgt is gewoon met aandacht medegedeeld. Een toppertje.

Rene en Anneke / Elim / Akersloot Noord-Holland.

14. Rick Mulders

Bij de afslag slagharen hadden mijn vrouw ik en twee kinderen 3 en 4 lekkere trek. Al zwetend vertrokken om 14.30 uit slagharen en de rokende frituurlucht nog in het geheugen kwam mijn brein op het idee een hapje te gaan eten. Wat een leuk restaurant. Er zitten uiterlijkheden in van een grand-café echter met de verrassende prestatie zal dit snel veranderen. We werden zoals het echt hoort, met hartelijkheid onthaald. Nu moet ik zeggen dat ik de facetten van de horeca ken. Ik ben zelf jaren lang zelfstandig werkend kok geweest in de regio oost Nederland. Er werd gevraagd of wij van de lunch of grote menu kaart wilde eten. Het is als of deze dame mijn verloren ogen kon lezen. Ambiance keurig verzorgd. Toiletten daar zou ik mijn kleren in wassen en voor de kinderen en leuke kleurplaat. Lekkere stoelen om in te zitten. En bovenal de sfeer van Passie met de hoofdletter P kwam je tegemoet. Open keuken. Lekker idee. Bovendien geen kabaal van personeel. Nee alles rustig en bedaard. De gastvrouw kwam ons vertellen dat er zelfs om dit tijdstip een verassing 3 gangen arrangement mogelijk was. Mijn vrouw en ik maakten nog net geen ronde dansje. Om u verder op weg te helpen om nu dit restaurant te mogen kiezen wil ik u benadrukken dat mocht u uw voorgerecht geserveerd krijgen even een moment stil te staan bij de mogelijke restaurant waar u hebt gegeten. Dan uw eerste hap. Een genot. En dan moet u nog lieve mensen. De mooiste smaakgevoeligheden liggen voor u klaar en u bent echt nog lang niet weg. Passioneel word uw mond beroerd met smaak eenheden die zelfs deze omschrijven te niet doen. Nu begon mijn hartje sneller te kloppen. Ik vroeg de gastvrouw de wijn te schenken die bij de gerechten hoorden. Met liefde dronk ik deze wijnen weg. Het hoofdgerecht. Wauw... de kok, een jonge knul, goed gemanierd en wel dressed, een fatsoensrakker kwam het uitleggen. Echter was ik nog druk bezig met het applaus van het voorgerecht.
    Dessert. Barbecue parfait bramenpasta en weet u ik zal het waarschijnlijk nog niet goed benadrukt hebben maar ik heb het dessert met mijn ogen dicht gegeten. Wilt u nu lekker eten en heeft u zich niet gestoord aan mijn typ fouten. Deze gastvrouw en koks staan met passie voor u klaar en nemen u mee op reis naar een culinair hoogtepunt en hebben het vermogen u daarmee naar huis te laten gaan. Natuurlijk heb ik de dame en heren een kleine fooi gedaan.
    Dank jullie wel voor het lekkers en zeker tot de volgende keer.

15. Fam. Duyster

Gisteren kwamen we bij toeval terecht in Grand café De Kamer in Slagharen. De ontvangst was zeer hartelijk en de tafel werd meteen in gereedheid gebracht. Ons gezelschap bestond uit 10 personen. We kozen voor het verrassingsmenu van de chef. De mannen kozen 3 gangen met koud voorgerecht en de vrouwen 3 gangen met soep. En een verrassing was het!! Het eten was werkelijk subliem. Het is moeilijk op te schrijven wat we precies gegeten hebben, uit angst afbreuk te doen aan de verschillende gerechten. Het woord smaakexplosie dekt nauwelijks de lading. We hebben onze complimenten kunnen uiten bij de chef en hij lichtte zelfs wat tipjes van de sluier op voor de koks onder ons. Ook het afrekenen was een feest en dat voor zo'n maaltijd! We bespraken onder elkaar dat voor nog zo'n ervaring, we best een uur zouden willen rijden.

16. Geweldig gegeten bij Gand Cafe De Kamer. Ontvangen met een drankje en een heerlijke amuse. Een heerlijk hoofdmenu gehad wat voortreffelijk smaakte. Het nagerecht was echt om je vingers bij af te likken. De bediening is zeer vriendelijk, het restaurant heeft een sjieke, toch gezellige uitstraling. De kruiden die in de gerechten gebruikt worden staan in bloembakken om het terras, dus je kunt het treffen, dat chefkok Alwin de kruiden naast je, uit de bak komt plukken. Binnenkort gaan we het "chef special" menu proberen. Een paar weken eerder hebben wij de zelfgerookte zalm al eens mogen proefen. Echt heerlijk. Grand cafe De Kamer is een echte aanrader!!!

17. Goed ontvangen op het terras en met de menukaarten in de hand bood de ober aan om ons te laten verrassen door de kok. Op de tegenvraag of dit ook voor vegetariërs mogelijk was zei hij volmondig ja. Al een verrassing op zichzelf.
    De amuse was een klein voorproefje van wat zou komen, een schuimpje, een moes, ingelegde bleekselderij en een cherrytomaatje. Duidelijke smaken die elkaar plagen en toch overeind blijven.
    Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert hebben ons ook verrast, verbaast en doen smullen! Een zoetje en zuurtje, zachte textuur en iets knapperigs waren overal anders dan je verwacht ingevuld. En veel ingrediënten uit de natuur of de bloembak, zo wordt het eten een belevenis. Heerlijk genoten! Aanrader!

18. We hebben hier echt gegeten op sterrenniveau. Eerst een heerlijke amuse van brosse worteltjes met kerrie en ingelegd uitje, vervolgens een subtiel gerecht van perfect gerookte zalm met komkommer, dille, couscous, enzovoorts. Daarna een waanzinnig lekker gerijpte ribeye met een verrukkelijke saus met madeira, gelukkig werd het sauskommetje op tafel gelaten (de bordenwasser zal het makkelijk hebben gehad, want alles is opgegaan). Het dessert was van waterkers met aardbijtjes, geweldig wat smullen! De wijnen waren er prima bij. De koffie werd voorzien van ondermeer zelfgemaakte popcorn en bonbons. En dat voor een schappelijke prijs. We komen hier graag weer terug!!

19. Gisteravond het complete 'Chef special' menu gehad met bijpassend wijnarrangement. Wat een geweldige combinatie van smaken en wat een kunstwerken! Het was kort gezegt fantastisch en het is dan ook zeker een aanrader om hier eens een hapje te gaan eten!!

20. Gisteravond een 5 gangen verrassingsmenu gehad in de kamer. Geweldig gegeten! Ik wist niet dat onze natuur nog zoveel lekkers had. Van wilde postelein en vogelmuur als toppings en aspergesoep tot rabarber en eigengemaakte bros. In 2 woorden: formidabel lekker. Een absolute aanrader!!