Thaiphoon in Sittard

1385020683 66
1417199517 70
1504542066 79

1. Tiny Hoorens

Zoals altijd was alles weer tippietoppie.
    Goede en attente service. Alles was perfect.

2. Gaby Bakkers

Heerlijk eten van hoge kwaliteit en veel keuze. Het personeel is supervriendelijk!

3. Eten is heerlijk, het was niet druk met als gevolg dat we t eten supersnel hadden en binnen 45minuten weer buiten stonden, werden beetje weggejaagd. Prijs is daarvoor aanbeden hoge kant.

4. Monique Hirsch

Voor zaterdagavond 10 Februari telefonisch een resevering gedaan.
    - Volgens het personeel had ik geen reservering gedaan.
    - Via omwegen konden we alsnog blijven en werden naar een plek boven verwezen.
    Vervolgens weer door iemand anders beneden.
    Eten was er na 1,5 uur nog niet. Het was voor het personeel duidelijk teveel klanten.
    - Eten werd geserveerd zonder warmer en het is overduidelijk voor mij. Maak geen afspraken op carnaval, als je geen service kan bieden. Geen fijn gevoel en het geldbedrag niet waard op deze wijze.
    Jammer!

5. Tom-Eric

6. We hebben weer genoten van een heerlijk etentje bij thaifoon, zoals altijd😌
    Weer iets nieuws geprobeerd, heerlijke salade met biefreepjes vooraf en heerlijke curry's.
    Aanrader om eens te gaan eten👏👏

7. Zodra een overheerlijke thaise soep als voorgerecht werd opgediend waren we verkocht. Prachtig servies zorgt ervoor dat de ambiance van het goed verzorgde en lekkere eten extra wordt bekrachtigd. Dit bezoek maakt ons nieuwsgierig naar de andere gerechten die op de kaart staan… dus zeer zeker voor herhaling vatbaar. We hebben genoten.

8. Gisteren hier voor de eerste keer gegeten,en het was super. Heerlijke en smaakvolle gerechten. Mooie zaak,en ook is het geweldig vertoeven op het terras. Bediening was ook vriendelijk en attent.

9. Echt lekker gegeten! Gezellige locatie en leuke bediening. Goed dat we gereserveerd hadden: was behoorlijk druk.

10. Math Daemen

11. Heerlijk eten, net als in Thailand. Alleen jammer dat het zo druk was en het personeel helaas onderbezet. Wij werden bediend door 2 meisjes. Zij waren ook de enige bediening volgens mij! Ze rende zich kapot, ik vond het bijna zielig voor ze. Ik ben op een gegeven moment zelf naar de bar gegaan. Helaas moest ik toch bij een van de dames bestellen, werd mij vertelt door de barman (eigenaar). En ja die hadden het al zo druk. Dan is een bestelling drankjes opnemen niet zo moeilijk als je glazen aan het poleren bent toch? Jammer! Hopelijk was dit iets eenmaligs want voor het eten zou ik zeker terug komen.

12. Gisteren heerlijk gegeten bij thaiphoon. Goede porties en gastvrije bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!!

13. Met vrienden genoten van een heerlijke maaltijd. We zaten boven, dat bleek achteraf prima... Veel rustiger dan beneden, daar waren alle tafels bezet.
    We maakten gebruik van de AH actie restaurantzegels en waren aangenaam verrast toen we 3 gangen van de kaart zelf konden uitzoeken! Zeker een aanrader.

14. Nikki 511 punten

Eerste indruk: kleine tafeltjes en erg druk! Maar het eten en de wijnen waren lekker, en de bediening goed (ondanks de drukte). Ik ga hier graag nog eens eten.

15. Onder het genot van een wijntje hebben wij afgelopen zondag heerlijk gegeten. De witte huiswijn smaakte heerlijk en paste ook goed bij de vis die ik besteld had. De vis, een lekkere red snapper was pikant van smaak. We komen zeker nog eens terug.

16. Gisteren met 6 personen gegeten bij Thaiphoon. Binnen en buiten zat vol. Als voorgerecht hebben we sushi gegeten, deze was verre van vers, erg jammer. Als hoofdgerecht hadden we verschillende currys en gebakken rijst gerechten, deze waren allemaal even lekker. Bediening was erg chaotisch en vergeetachtig, wellicht kwam dit door de drukte. Qua eten een aanrader, service kan echter beter.

17. Excellent, timely, friendly service, delicious spring rolls, tilapia and prawn dish with mushrooms and coconut milk, also delicious spicy chicken and vegetables, nice portions, engaged staff, will be going there again!

18. Chris Peeters

19. Leuke zaak om te zien, schoon sanitair en zeer vriendelijke bediening. Voorgerechten waren nogal een afknapper; een schaal met gefrituurde hapjes en een bakje chili-saus. Verschrikkelijk vet en smakeloos. Hoofdgerechten waren ietsje beter, maar weinig fantasierijk en ook weer vettig. Ik heb een stevige maag maar met deze maaltijd had ik toch wat moeite.
    Al met al een heeeel krap zesje.

20. Ramon Nijsten

Gisteravond samen met twee vrienden bij Thaiphoon gaan eten. Ik had de groene curry met kip besteld en mijn vrienden hadden de kip met cashewnoten en de bief in thaise whiskeysaus. Alle drie waren ze heerlijk! We hadden nog geen ervaring met het thaise eten, maar zijn door het personeel goed geholpen. We komen zeker nog een keer terug.

21. Gisteren fantastisch gegeten bij Thaiphoon op de Markt in Sittard. Eten was subliem, bediening perfect. Een echte aanrader!

22. Koen van der heijden

Dit is net beneden middelmaat en de naam Thaise cuisine niet waardig. Voorgerecht mixed entree gefrituurd, je kon niet zien wta er onder het deeg verborgen zat. "Fietsbanden", inktvis dus, in een onherkenbaar jasje. Trouwens bij welke oprechte Thai staat dit op de kaart? Vervolgens "hoofdgerecht", wat een ontgoocheling! Paeneng kleurt wit van veel te veel koko's , overheersende citroengrassmaak, en géén groenten. Idem de Pad Thai. Vervolgens de hete rode curry, mét groenten; Héét was het niet en de groenten waren volledig platgekookt. Ernstig is ook dat je ziet dat de sperziebonen gewoon bij Albert Heijn zijn gekocht en vervolgens gebruikt worden. Géén bite, alles te zuur, vervolgens te zoet, gebruiken wij suiker heren? Jammer, een absoluut gemiste kans, prachtige locatie, schoon binnen, leuke inrichting en vriendelijke bediening. Maar voor 100 euro, 3 personen, en géén wijnen gedronken, te duur en de naam Thai niet echt waardig.

23. Rob 2563 punten

Afgelopen weekend hier met een groep vrienden gegeten. Een gezellig en levendig restaurant, waar het prima toeven is. De sushi vooraf was goed, maar niet top. Hoofdgerechten waren qua smaak prima, een lekker pittige (maar niet te) rundvleescurry met kokos en aardappel. Alleen was het rundvlees wel erg dun gesneden en was de saus royaal aanwezig, mocht het vlees wat meer zijn en ontbrak het aan groenten in dit gerecht. De heerlijke smaak van de curry vergoedde echter veel.

Ze schenken hier overigens een prima huiswijn van Errazuriz.Twee glazen bier belandde nog over de schoot van iemand van ons gezelschap, hier werd in het begin een beetje laconiek over gedaan, maar uiteindelijk opgelost door de desserts niet in rekening te brengen. Netjes opgelost dus.

24. Afgelopen week gaan eten met zijn 4. Bediening was oké alleen toen het eten kwam, zag er wat onsmakelijk uit. Ik had een groene curry besteld daar moest je het vlees en de groente in zoeken, meer kokos dan wat anders. De andere hadden gewokte groente, met vlees die was doorgewokt, veel te lang, was geen knapperige groente meer. Al met al kon het stukken beter, voor mij niet voor herhaling vatbaar. Sfeer is oké, mooi ingericht.

25. Gisteren 25 jarig dienstjubileum gevierd bij Thaiphoon....

GEWELDIG !!!

Dank aan alle personeel en directie !!

26. Rene 1305 punten

Leuk uitziend restaurant met aardig personeel die nog wel wat ervaring mist maar dat is niet erg.
    Gerechten zien er mooi uit maar helaas is de kwaliteit van home cooking niveau. Het is prima te eten maar zou het zelf ook prima kunnen maken. De roerbak leek zo uit een zakje te komen in plaats van vers gesneden groenten. Dat is jammer voor die prijs.
    Al met al heb ik me er vermaakt maar zal er niet een 2de keer komen.

27. Afgelopen weekend voor het eerst hier gegeten. De smaak vond ik erg vlak, ik kon er geen Thaise smaak aan ontdekken. Het gerecht kleurde bovendien oranje van de vele stukjes wortel die er in de groente zat.

Het enige pluspunt was de vriendelijke en snelle bediening en de perfecte rode wijn.

28. Ik ben al verschillende keren in dit restaurant gaan eten, en ook hun bedrijf aan de rijksweg. Ook heb ik gebruik gemaakt van hun survice aan huis, met een rijkelijk uitgebreide en zeer smakelijk buffet. Op bestelling. Ben zeer tevreden met de vriendelijke bediening. Zalig eten! Lekker vers, ook het vegetarisch.

29. De bediening is goed, ze geven je de indruk dat je welkom bent en houden goed in de gaten of je voorzien bent en of alles naar wens is.

Het eten smaakt ook zeer goed, ik hou van pittig en als je dit doorgeeft wordt het extra zo klaargemaakt. Door echte thaise koks in de keuken smaakt het net zoals in thailand.

Een echte aanrader naar mijn mening.

30. Donderdagavond hier geweest, 3 serveersters die drukker bezig waren met hun eigen drankjes dan met de gasten.

Het eten viel tegen, de smaak is vlak en zeker niet Thais, maar ja voor de Nederlandse persoon zal dit wel goed zijn dachten ze (als je varkenshaas met champignons en oestersaus bestelt verwacht ik dat ook te krijgen en niet 1 champignon fijngesneden en de rest veel uien).

Doe iets hiermee en verminder het personeel.

31. marianne

Ik kom regelmatig bij dit Thaise restaurant en iedere keer is het weer geweldig. Het eten is erg goed en zeer smaakvol. Het zijn gezonde maaltijden waarbij de prijs/ kwaliteit goed in verhouding is. Ook de service is uitstekend, erg vriendelijke bediening. De eigenaren van dit restaurant weten waar ze mee bezig zijn. Zeker een tip om eens te gaan eten!

32. S. Regor

Helaas geen authentiek Thais restaurant. De inrichting is mooi maar het ademt (nog) geen sfeer uit. De gerechten zijn erg matig. De Tom Yang Kung soep was wel erg lekker! Ook ik begreep de chopsticks niet in een Thais restaurant... De gerechten met twee pepers zijn spicy maar inderdaad niet spicy genoeg voor de echte liefhebber. Leuk geprobeerd maar er zijn veel betere Thaise reataurant in Limburg.

33. Marc 9 punten

Net lekker gegeten bij thaiphoon! Komt echte Thaise smaak zeer nabij. Vriendelijke bediening en gezellige omgeving. Begreep allen chopsticks en de Chinese muziek niet. Aanrader voor thaifood liefhebbers. Maar als je echt spicy wil, dan zijn zelfs de twee peper gerechten nog niet spicy genoeg. Maar je kan extra krijgen als je wil!