't Guliks Hoes in Sittard

1351941343 87
1521915104 79
1606901985 76

1. Marlou keulen

Wij hadden gift for you bon ter waarde van 60 euro.
    Konden van beperkte kaart kiezen.
    Achter bleek deze kaart hetzelfde als sociaal deal actie…
    We kregen 3 gangen menu van 18,50 p.p.
    Totaal 37 euro… bon was 60 euro waard.
    4 Wijntjes en mayonaise apart erbij betaald.
    Erg duur eten achteraf 60 euro plus 16,40
    Totaal 76,40 🥵🥵🥵te triest voor woorden.

4,7
  2. Hadden een voucher voor een 4-gangen keuzediner van Social Deal, wat we al een aantal malen hebben gedaan en telkens tot volle tevredenheid. Met name het aspergemenu is een aanrader. Maar nu viel het een beetje tegen. Het voorgerecht, de soep en het nagerecht waren van de verwachte, hoge kwaliteit, maar bij de hoofdgerechten ging het een beetje mis. Twee personen hadden de tongrolletjes en ikzelf het gepaneerde vakensslapje, wat in de praktijk gewoon een schnitzel bleek te zijn. De tongrolletjes waren behoorlijk flauw van smaak, terwijl er ook geen zout en peper op tafel stonden, en moesten het met name van de saus hebben. Mijn schnitzel was zeer vettig, als ik er met mijn vork op drukte liep de bruine olie er zo uit, en hij smaakte ook helemaal naar olie. Niet echt lekker. Jammer van deze smetjes op een voor de rest geslaagd menu. Wellicht een nieuwe kok of een kok met een slechte dag? Ook zaten we vooraan in de grote zaal waar zich ook de grote tafel bevindt en deze avond had net een zeer groot gezelschap van ruim 20 personen ook dit menu geboekt, waardoor het door de slechte akoestiek een kabaal van jewelste was, waardoor wij ons bijna onderling niet konden verstaan. Ook de laatste keer dat we daar gaan zitten.

3. millie sligchers

Voucher van wonderbox a 59,95 voor 3 gangen diner. Keuze heel beperkt. Soep met 3 flinterdunne stukjes stokbrood zonder (kruiden)boter. Biefstuk mals maar geen saus, geen groente alleen een paar blaadjes sla zonder dressing. Minimaal bakje frites verder niets erbij. Dessert was lekker. Thuisgekomen rekening nagekeken, er was 2,50 bijgeteld voor de bief, dit stond niet op de kaart en ook niet vermeld. We bedachten dat het voucher waarschijnlijk is aangezien voor social deal. Maar tot onze verbazing is daar momenteel de aanbieding 4 gangendiner 18,50. Wij betaalden 62,45 voor 2 personen zonder drank. We voelen ons dus bekocht.

4,7
  4. 21 April Pasen 2019. Wij hebben de punten naar eer en geweten op gegeven, het was allemaal voortreffelijk. Onze zoon was met zijn vrouw en de twee jongens naar zijn schoonouders en onze dochter werkt op SEH in het ziekenhuis in Roermond en moest helaas werken. Wij waren dus met z'n tweetjes en ik had geen zin om zelf iets klaar te maken. En jullie waren een van de weinige restaurants die open waren. Wij waren al vaker bij jullie geweest met familie feestje en begrafenis koffietafel.
    Wij hopen jullie binnenkort weer te ontmoeten.
    Met vriendelijke groet.
    Mia Eurlings -Peters

5. Via social deal van een voortreffelijk 4 gangen diner mogen genieten. Vriendelijke bediening. Graag komen wij nog een keertje terug als we in de buurt zijn.

6. Marita Dohmen

Wij hebben hier lekker gegeten. De bediening deed hun best.

7. John Hertogh

Zaterdag avond met z'n vieren zeer smakelijk gegeten. Voorgerechtje zag er smakelijk uit en was ook zo. Mosterdsoep lekker maar iets te dun. Hoofdgerechten heerlijk. Toetje verrassend lekker. Service uit de kunst. Wijnen, water, koffie en thee ook prima. Grote ronde tafel was niet zo intiem voor 4 personen. Stoelen hadden een korte zit. Interieur straalde wel gezelligheid uit. We komen zeker terug.

8. Gastvrouw was we erg vriendelijk, eten was heerlijk. Al met al een top avond gehad, wij komen zeker nog een keer terug!

9. Afgelopen weekend hier voor het eerst gaan eten met een Social Deal. De binnenkomst viel een beetje tegen: er was niemand om je op te vangen dus we liepen zelf maar een gangetje door dat meer de gang van een woonhuis leek, en het rook er enorm naar honden. De ambiance is ook wat anders dan wat we normaal kiezen (wat oud en bruin; zeker niet modern) maar wel schoon.
    Aan het eind van de gang kwamen we in het restaurant waar even later een mevrouw naar ons toe kwam. Toen we zeiden dat we gereserveerd hadden kregen we een tweederangs klanten antwoord (helaas wel vaker bij plaatsen waar we met Social Deal komen) "oh ik zie het: met Social Deal (zo'n nadruk erop) he, hmm"
    We verwachtte er al niet veel meer van, maar tot onze grote verbazing was het menu gang na gang zeer goed gemaakt en een plaatje op het bord!
    De bediening mag wat ons betreft iets beter: er werd ons m.u.v. bij aanvang geen enkele keer drinken aangeboden en ze waren ook bijna niet in zicht waardoor je het makkelijk kon vragen. Verder bleven lege borden erg lang staan (zeker 15 minuten) en duurde het daardoor ook lang voor de volgende gang kwam. En op de vraag wat vandaag het dessert van de chef is dit antwoord geven "Ja ik heb géén idee, echt niet, dan moet ik het al gaan vragen. Want soms dan zeg ik iets en dan maakt hij weer iets anders. Laatst was het een lomonciëllo maar ja, géén idee of dat vandaag is. Dus tja, zeg het maar" zijn echt niet klantvriendelijk. Bovendien wist ze het even later wel aan reguliere klanten te vertellen (inderdaad de Limonciëllo) en daarna bij andere Social Deal klanten wist ze het weer niet..

Prijs kwaliteit met de Social Deal was goed! Voor de volle prijs vinden we het wel wat aan de prijs. Maar dat komt grotendeels door de sfeer en de klantvriendelijkheid/service van het personeel, en niet zo zeer door het eten.

10. Was vorige week zaterdag voor de eerste keer als gast in uw restaurant. Top! Een zeer gastvrije ontvangst.
    Zéér vriendelijke en vakkundige bediening door een iets oudere mevrouw (met mooi wit haar) die tot mijn verbazing het allemaal in haar eentje moest runnen. Wat erg opvallend was, was dat de kwaliteit niet alleen aan de gerechten wordt afgegeven, maar ook de aandacht naar de klant is van groot belang. Heel prettig om dit weer te ervaren... En chapeau voor deze vriendelijke gastvrouw die duidelijk plezier heeft in haar vak en uw zaak op een hoog niveau weet te brengen. Heerlijke avond gehad!

11. Ton Martens

Heerlijk gegeten, prijs/kwaliteit was ruim voldoende. Vriendelijk personeel, al met al prima avond gehad en komen zeker nog een keer terug. Aanrader!!

12. Super avond gehad in t' Gulikshoes. Lekker gedineerd in een mooie ambiance. Mooie verse regionale producten en een vriendelijke vakkundige bediening. Kortom voor herhaling vatbaar.
    John Fransen

13. We hebben genoten van het Social Deal menu, normaal nemen we een voordeelmenu hier. De Orientaals kippensoep met glasnoedels was lekker hartig. En de verschillende kleine carpaccio's waren een leuke binnenkomer. We gaan zeker terug en ik denk met het menu omdat hierin forel staat.
    Heerlijk!

14. Ik had me er veel van voorgesteld en ik dacht dat het een culinair toprestaurant was. Maar helaas. Ik ben hier met zijn drieen via socialdeal gaan eten. Het was echt een drama. We kregen een 4 gangen diner en ik had er veel van verwacht. Eerst trio van carpagio , op zich ging die nog wel, maar er werd totaal niet uitgelegd wat we op ons bord hadden. Toen de soep, ik had aardappelsoep, iets waar ik normaal gek op ben, na 3 happen ben ik opgehouden, de soep smaakte bedorven echt vies, toen ik zei dat die echt niet lekker was, zei die mevrouw ja dat kan he. (?) Dat was niet het antwoorddat ik verwachte. Die van mijn zoon was veel te dik, leek wel pasta saus met 4 strikjes erin. Mijn schoondochter der kippesoep, daar had een kip met opgetrokken veren doorgerent en er zat veel te veel groente en vermicelli in. 2 van ons hadden als hoofdgerecht het stoofpotje, dat was an zich goed te doen. Maar de carische kip smaakte ongelogen naar frikandel speciaal. Het toetje kon er ook wel mee door. Maar ik was erg teleurgesteld, ik ben een dochter van een chefkok, maar mijn vader zou zich dood hebben geschaamd als.hij dat had geserveerd. Kortom ik vond het zelfs met de korting van social deal te duur. Geen aanrader en ik ga er nooit meer heen.

2,2
  15. Marianne van der Veen

We hebben hier al vaak gegeten, het is altijd prima, heerlijk eten en de dames zijn heel vriendelijk en erg aardig.
    Er is echter een minpunt, de deur bij de keuken, sorry hoor maar dit kan echt niet, die valt steeds met een klap dicht en wat nog erger is de dames moeten er steeds op een zeer onhandige manier doorheen, met hun handen vol, hier moet de eigenaar toch echt iets aan doen.

16. Vanavond met 3 personen genoten van een heerlijk diner en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

17. Truus Knops

Het was een gezellige avond. Met mooi opgemaakte borden die heerlijk smaakte. Bediening was ook goed en een gezellige sfeer.

19. Recent gaan eten met 6 personen. Alles was keurig in orde. Prima bediening en lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

20. Wij hebben hier gister heerlijk gegeten. Via Socialdeal zijn we hier terechtgekomen. We hadden een 4 gangen menu met iedere keer 4 keuzes. Ik kan alleen maar zeggen dat het heerlijk was! Alles vers bereid en goede porties. Het eten werd niet te snel geserveerd dus heerlijk kunnen zitten. Vriendelijk personeel.

21. Na het lezen van de positieve recensies zijn wij voor een snelle hap naar het Gulikshoes gegaan. Ik kan hier echt heel kort over zijn, drama! Eten smaakt alsof alles uit een pakje komt, bediening echt zeer onkundig, en de kerstversiering mag wel weg nu!

Een zeer teleurstellende avond en dat terwijl mijn verwachtingen al niet hoog waren. Heel erg jammer!

3,1
  22. Goede locatie, makkelijk te vinden, eten en drinken is goed te noemen qua prijs kwaliteit verhouding. De service is vriendelijk en zoals het hoort ook al kan het wel een druk zijn.

23. Heel lekker gegeten vorige week, alles was prima geregeld. We waren met 4 personen met een bon van Wowdeal.

24. Gisteren met vrienden van een heerlijk 3-gangen-menu genoten (Social Deal). Echt alles was perfect. De warme ontvangst, de uiterst vriendelijk bediening en zeer zeker het menu! De kwaliteit van het gebodene was uitstekend! Zelf vond ik het nagerecht, Winterdroom, wel iets aan de ruime kant. Ook ging het verloop van de 4-gangen in een mooi "tempo". Helemaal niet of gehaast, of te lang wachten, terwijl de zaak toch goed vol was! Kan niets anders concluderen: Chapeau, en beslist tot een volgende keer!

Team Guliks Hoes: Bedankt.
    Yvonne

25. Wij hebben hier herhaaldelijk gegeten en kunnen dus constateren dat hier alles oké is. Zeer vriendelijke bediening en het eten is uitstekend.

Annelies en Andre Boels-Sassen.

26. Zijn er vaak gaan eten via een Social Deal. Alles goed op elkaar afgestemd, veel variatie en mooi geserveerd. Je smaakpupillen worden goed verwent. In een woord heerlijk. Het personeel zeer correct, vriendelijk en alert.
    Een echte aanrader. Gaan er zeker weer heen. Alvast smakelijk eten.
    Ton & José Danse

27. Johan meijers

Heerkijk gegeten in een lekker ontspannen sfeer.
    Alles was met zorg bereidt, en dat vond je terug in de smaak.
    De bediening was zeer attent en correct.
    Heb om ons heen alleen maar positieve geluiden gehoord.
    Zeker een aanrader!

Johan en Rina

28. Wij hebben een leuke avond gehad hier met wow deal. Lekkere voorgerechten eerst en toen hadden we echt weer eens huis gemaakte soep, dat proefte je echt dat dat niet uit een pakje kwam. De ossenstaartsoep. En toen het hoofdgerecht. We hadden gebakken zalm en die was echt lekker rose gebakken van binnen, dat krijg je nergens meer bijna zo lekker gebakken. Toen het toetje, die was ook lekker. En de bediening is erg vriendelijk en beleeft. Wij gaan zeker hier vaker eten weer.

29. Roos Paulissen

Nou, heerlijk gegeten. Was voortreffelijk van het voorgerecht tot het nagerecht!
    Roos & john.

30. We hadden ons verheugd op een gezellige avond. Via wowdeal hadden we een bon voor 2 personen.

We hadden een standaard wowdeal menu. Limburgse lekkernijen als voorafje; zuurvlees met heel veel zuur en geen smaak, hard en niet zoals het hoort uitelkaar vallend van gaarheid. Rommedoe kaas in een voorgegaard bladerdeegjasje die opnieuw was opgewarmd, klef en zompig. Meloen met 'parmaham' en een lik aceto balsamico. Op het bord lagen nog enkele restjes bladerdeeg om de boel op te leuken.
    We kozen beide voor de kippensoep, maar vroeg me bij de eerste hap al af of er geen kip overheen gevlogen was.
    Toen het hoofdgerecht. Mijn man had los van de wowdeal een gerecht a la carte. Reerugfilet met bramensaus. Tja, vlees taai omdat het te ver doorgebakken was. Doodgebakken dus. De bramensaus kwam uit een pakje, ook als de, let op 2!, aardappelkroketjes. Daaarnaast lag nog een hoop groente die normaal in de soep gaat, zonder enige smaak en zout. Gewokt, te kort en daarna opgediend.

Ik had varkenshaas met geitenkaas en honingtijmsaus. Varkenshaas, zoooo krokant gebakken dat het geitenkaasje kansloos verbrand erbovenop lag. De saus wederom uit een pakje en ook op dit bord een hoopje groente zonder zout en een licht verbrande smaak.

We hebben beide gerechten teruggestuurd. Toen de gastvrouw terugkwam met het bord, hetzelfde bord overigens, vertelde de gastvouw dat de kok geproefd had en dat inderdaad de groente flauw was. Daarbij had hij in de varkenshaas geknepen en beoordeeld dat dit zo hoorde! Toen mijn man aangaf dat het reerugfiletje wel erg naar lever smaakte omdat het te ver door was gebakken, vertelde de gastvrouw dat de kok een beter stukje vlees kon bakken. Een tournedoootje, beste stukje vlees.
    We vroegen ons tegelijk af wat dan het mooie stukje reerug filet was. We hebben alles teruggestuurd en niet verder meer gegeten.

Ze boden ons dan wel een drankje van het huis aan, voor de gelede schade zal ik maar zeggen. Maar ik moet zeggen dat de honger die overbleef gevuld werd met friet van de lokale frituur. Naar onze mening van vele malen betere kwaliteit dan het eten bij het Gulicks Hoes.

1,5
  31. Met 6 personen gaan eten op een zondagavond. Omgeving is prima en je kan er lekker rustig dineren. Helaas duurde het erg lang. Het hoofdgerecht duurde erg lang met als gevolg dat we in tijdsnood kwamen met eerder gemaakte afspraken in de avond. We hadden drie uur begroot om te eten als we niet hadden ingegrepen en gevraagd hebben om eerder het nagerecht te mogen ontvangen hadden we er uren langer nog gezeten. Helaas bij de bediening werd er door de serveerster geknoeid. Dit deed ze met een lepel en haar handen terug op het bord. Het kwam niet erg smakelijk over.

32. Gisteren met een vriendin gaan eten bij Gulikshoes. We hadden er zin in, na het lezen van de recensies op eet.nu. We maakte gebruik van het 3 gangen menu. Het eten over het algemeen heeft een erg lage kwaliteit. Het voorgerecht kwam zo uit de Makro verpakking op ons bord. Bijgerechten die nergens op sloegen en totaal niet afgewerkt waren. Als hoofdgerecht had ik een Kogelbiefstuk. Deze was zo taai dat ik er niet doorheen kwam gekauwd. Voor het eerst in mijn leven heb ik een gerecht laten terugsturen naar de keuken. De bief kwam terug, maar was tot mijn teleurstelling nog taaier en bovendien rauw ipv medium. De ober was het met mij eens dat dit niet kon en heeft de bief nog een keer mee terug genomen naar de keuken. Vervolgens kreeg ik hem nog eens terug, maar dit was hopeloos. Ik heb echt mijn best gedaan, maar ik kwam er echt niet doorheen....
    We kregen een wijntje aanboden namens het huis(er was maar 1 soort witte wijn en 1 soort rode wijn), maar ik had nog steeds niks gegeten dus. Toen wij bij het afreken de volledige rekening gepresenteerd kregen, vonden wij dit niet correct. De ober ging met tegenzin de kok halen...de kok was erg kortaf en ging niet met ons in discussie. Wij hadden volgens hem verkeerde verwachtingen....als je een kogelbief besteld, moet je geen tournedos verwachten.....Tja..dat is mij ook wel duidelijk..maar ik kwam er niet eens doorheen!! Op ons aandringen kwam de eigenaar aan tafel. Nou dit was echt een moment waarop ik dacht in Hells Kitchen te zijn beland.... Deze man begon naar ons te wijzen, ons aan te vallen en te beschuldigen. Hij schreeuwde naar ons en we voelde ons enorm ongemakkelijk...uiteindelijk is hij met een heet hoofd weggestomd en hoorde we hem in de keuken met van alles rommelen en schelden. Goed..mijn advies, als je lekker wilt eten, ga dan vooral niet hier heen. Er zijn dan zeker 20 andere restaurants in sittard waar je veel beter behandeld wordt en waar je ECHT lekker kunt eten. Sorry, ik zeur niet gauw, maar dit was echt TE erg.

1,2
  33. Nagy 120 punten

Voor de tweede en tevens de laatste keer naar Guliks Hoes geweest.
    Het eten was voldoende maar niet culianair te noemen.
    De bediening kon echt wel klantvriendelijker en de gasten werd gewoon het drinken opgedrongen (was niet bij de deal inbegrepen, vandaar).
    Jammer want de locatie is wel gezellig maar voor mij dus niet meer.
    Geef mijn zuurverdiende geld liever ergens uit waar je als klant gewaardeerd wordt en waar de klant inderdaad nog een beetje koning is.
    Jammer voor een gemiste kans van het Guliks Hoes.

34. Eerste keer gegeten in 't Guliks Hoes, gaan we beslist vaker heen.
    Vier gangen menu gegeten, was echt geweldig, bediening was toppie.
    Maar je moet van goede huize komen om alles op te krijgen.
    Moet men echt zelf ervaren.

35. Met Valentijnsdag hebben mijn vriend en ik hier genoten van het viergangen Valentijnsmenu.
    We hebben er heerlijk gegeten, de bediening was ontzettend vriendelijk, de sfeer gezellig en de prijs- kwaliteitverhouding goed.

Absoluut een aanrader en wij zullen hier zeker nog een keer terug komen!

36. Voor de eerste keer gegeten bij het Guliks hoes. Het was echt verrukkelijk. Aardige bediening, leuke ambiance maar vooral ook een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Hier gaan mijn vrouw en ik zeker nog vaker terugkomen. Een echte aanrader.

37. Met social deal bij 't Gulikshoes gegeten.
    Het was echt super. We konden kiezen uit twee voor-, hoofd- en nagerechten. Het menu was afgestemd op een grote eter!
    Het smaakte heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

38. Erik 11 punten

Vrijdag 6 april gegeten in dit restaurant met feestelijke ambiance. Het 4-gangen menu met uitsluitend Limburgse gerechten kent een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, met de prachtig opgemaakte salade met spekjes als absolute uitschieter. Heerlijke Siciliaanse huiswijn, spontane en informele bediening en eindelijk een restaurant waar een exclusieve Italiaanse fles gebotteld tafelwater niet meer kost dan 3 euro, waarvoor hulde!

39. Zaterdag, 25 feb. met de familie hier gegeten.
    Bij binnenkomst merk je dat de ambiance zeer prettig is. Het eten was uitstekend, alles was vers. De bediening was meer dan slecht. Men bleef dialect praten terwijl wij duidelijk aangaven hier moeite mee te hebben. De spa rood was 'dood'. Na 5 kwartier werd voorgerecht pas geserveerd. Na voorgerecht nog eens 30 minuten moeten wachten op hoofdgerecht. Waarbij we de opmerking kregen "jullie zullen wel uitgehongerd zijn". Na bestelling van frieten (eerste portie was te weinig voor 6 personen) was de bediening vergeten dit door te geven aan de keuken. Al met al, zullen zeker nog eens teruggaan, als de bediening verbeterd is.

40. fam. Cobben

Wij hebben hier met de hele familie heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
    Het is een aanrader, en komen zeker nog een keertje terug.

41. Heerlijk 3 gangen menu-tje gegeten. Prijs kwaliteit is prima. Zeer vriendelijke bediening, een jonge man met hart voor de zaak.

Smaak en combinatie voortreffelijk en de portie's zijn te veel.

Kom hier graag nog eens terug. Leuke warme ambiance.

42. 1e Kerstdag zijn we gaan eten bij 't Gulikshoes.

Het eten was van afdoende kwaliteit, echter het duurde 4 uur om 3 gangen in buffetvorm te serveren. Wat lang is voor mijn beleving. Waar ik minder over te spreken was is dat tijdens dit tijdsbestek we maar liefst 11 keer zijn gevraagd of we nog wat wilden drinken. Duidelijk wordt erop gestuurd om zoveel mogelijk drank te verkopen bij de gasten. Verder was de organistatie ronduit rommelig. Om het geheel passend af te sluiten werd ik tijdens het gebruik maken van het toilet door een van de medewerkers gevraagd of het eten naar wens was?

Afgezien van de goede bedoeling was het gekozen moment ongelukkig. Al met al geen aanrader voor een volgend bezoek.

Jammer!

6,1
  43. Twee weken terug hebben we hier heerlijk gegeten! We hadden een heerlijk Limburgs Land menu.. voorgerecht, soep, hoofdgerecht en een heerlijk dessert van de chef. Als hoofdgerecht hadden we heerlijke konijn op echte Limburgse wijze, super! Verder was de bediening ook heel fijn en zeer attent.

Zeker een aanrader voor een heerlijk en betaalbaar diner!

44. Woensdag 23 december hadden we hier een kerstbrunch met ons werk. In een woord: super! Prachtige ambiance, vriendelijk personeel en ... het eten was overheerlijk. Allemaal verse produkten, keurig verzorgd!

Complimentje voor iedereen die hieraan meegewerkt heeft.

Zeker de moeite waard om er met een grote groep mensen naar toe te gaan; ze kunnen dit perfect aan!

Een aanrader!

45. Om er niet omheen te praten, vond ik het restaurant erg somber.
    Een heleboel tafeltjes en wij zijn de enige, en dat voor een zondagavond.
    Een beetje meer mensen had een veel betere sfeer gegeven. Dan het eten, soep was uit blik met de fabriek-gemaakte balletjes er nog in. Verder alleen tomatensoep.
    Het hoofdgerecht was goed, niet veel op aan te merken, maar het bakje losse friet en de bakjes losse groente... allemaal blikvoer. De frieten waren veel te zout, en groente was ook nog koud.
    Met een hele tafel vol mensen 1 bakje frietjes.
    Meer bestellen duurde zolang dat iedereen al klaar was en niet meer wou.
    Dan nog het nagerecht, je besteld een dame blanche (in de menu kaart staat dat het vanille ijs met WARME chocholadesaus is), het vanille ijs wat je krijgt is goed, maar de saus is gewoon een schenkbakje met koude chocoladesaus.....

Dit alles in verhouding met de dure prijzen vind ik niks voor met het hele gezin heen te gaan....

4,3