Op dit adres zit nu: Gastrobar 1677

Op 200m afstand gelegen ligt de Oda parking. Deze overdekte parkeergarage biedt plek aan maar liefst 640 auto's. U bent dus altijd wel verzekerd van een plekje.

Adres: Haspelsestraat 41

• OV

Vanaf station Sittard bereikt u de markt met stadsbus; 13, 14, 37, 4, 16. Stap uit bij de halte Stadhuis en loop via het tempelplein in twee minuutjes naar de markt.

• Biologisch

1622741955 79
1662219517 79
1672088907 79
1681958298 79

1. Jammer dat deze zaak gesloten is!!! Geweldige zaak en altijd goed eten.

2. vd Boogaard

Heerlijk eten en zeer goede, vriendelijke bediening!

3. Dranken:
    Mooie gin Cocktail Monkey 47 , lekker glas sauvignon. Mooie fles rode Italiaanse Primitivo krachtige van smaak paste goed bij de tournedos. Koffie na.

Keuken:
    Tapenades goed met vers brood. Tournedos correct gebakken saignant en medium. Alleen miste voldoende groente, 1 wortel, 1 champignon gevuld. Smaak was goed. Bak met grove friet goed gebakken. Hoeveelheid was voldoende.

Service bediening:
    Wat miste ik hier? Wat kan hier verbeterd worden? Opnemen bestelling: Betere feedback onderling bij de bediening. Meer op de cliënt letten. Oogcontact. En timing.
    Beter noteren: Bestelling correct doorgeven aan de keuken. Tournedos Rossini, werd niet gebracht maar een gewone Tournedos wel met de gevraagde saus en kruidenboter, maar niet met met de juiste garnituur.
    Wijn kaart: wel gegeven, maar niet opgenomen, pas toen het hoofd gerecht op tafel gezet was en daar nogmaals werd gevraagd werd de wijn gebracht met de glazen.
    De bediening was wel vriendelijk. De koffie hebben we aangeboden gekregen door de zaak.

4. Danielle Szlanina

Lekker gegeten en super bediening, de serveerster maakte een foutje en we kregen meteen een gratis drankje aangeboden... Was absoluut niet nodig geweest, maar wel zeer netjes!!

5. We hadden het Social Deals-menu. Het was wel lekker, maar niet super. Carpaccio was heerlijk, maar had te veel mayonaise en kaas naar mijn mening. Black Angus hamburger was niet verkeerd, maar de saus overheerste de rest van de ingrediënten en het was droog en te zout. Rode wijn en de cheesecake waren heerlijk. We hadden een goede bediening: snel en attent. Soho heeft een leuke decor en een uitnodigende sfeer.

6,1
  6. Lekker gegeten, alleen de porties mochten wat groter, of er ontbrak iets, misschien meer groente?

7. Ben 163 punten

Prima restaurant met bijzondere gerechten, zeker niet alledaags.
    Een vriendelijke bediening en met je dieetwensen wordt rekening gehouden.

8. Altijd heerlijk eten en super service. Ieder seizoen een nieuwe menu kaart. Toppie!!

9. Lekker gegeten, vriendelijke en attente bediening. Hadden beide een burger besteld, vond de black angus burger zeker een aanrader. Helaas geen ruimte meer voor een toetje. Voor herhaling vatbaar

6,7
  10. R 23 punten

Vandaag hebben we lekker gegeten bij Soho!! Super bediening, we komen zeker nog terug!! ;-)

11. Leuke, lekkere gerechten op de kaart met een aparte twist. Goede, vriendelijke service. Prijs/kwalitatief zeer goed.

12. Slecht bereide cocktails, men heeft er echt geen kaas van gegeten. Eigenaresse, kil, koud, afstandelijk. Terras in werkelijk lijkt niet op het plaatje op de website. Duur, echt geen aanrader!

13. Dit restaurant kan ik niet aanbevelen. De prijs van een burger is met meer dan 14 euro aan de zeer hoge kant. Er zat bijna geen groente bij. Verder werd deze geserveerd op een plankje. De biefstuk-hamburger was rauw van binnen. De smaak was overigens niet slecht. Als men iets half rauw serveert, moet men aan de gast vragen hoe men het gebakken wil. Normaal serveert men burgers doorbakken. Mijn vriendin at een visgerecht.

Toen we de eerste bestelling hadden gedaan, kreeg mijn vriendin een duidelijk zichtbaar vuil glas. Kan gebeuren. Of toch misschien iets mis met de hygiëne? De bediening was op zijn zachtst gezegd slordig: Het bestellen van (een tweede) glas cassis ging als volgt:
    De eerste serveerster maakte duideijjk dat ze het te druk had, ze zou nog langskomen. Dat deed ze wel, maar niet naar ons. Zeker vijf keer kwam ze langs, maar niet om de bestelling op te nemen. Kan gebeuren.
    Toen maar een andere serveerster geroepen. Die kwam snel bij ons tafeltje. Nam op en verdween. Even later kwam de eerste serveerster weer terug met de mededeling dat de tweede serveerster vergeten was wat we besteld hadden. Dat werd wel opgelost. Maar bij het afrekenenen had men 2 cappuccino's geteld, die wij niet hadden besteld en ook niet gedronken. We werden in eerste instantie niet geloofd. Er werd ook geen excuus voor gemaakt.

Bij het gerecht kreeg je standaard frites (die ik overigens heel lekker vond). Mijn vriendin vroeg in plaats van deze frites rijst. Dat kon: er werd echter niet bijgezegd dat je dit extra moest betalen. Pas aan de kassa bleek dat zo te zijn.

Kortom : een bezoek aan dit restaurant kan ik niet aanbevelen.

2,3

15. Vavavond met 3 vrienden overheerlijk gegeten bij Soho, weer genoten van het lekkere eten en de goeie service. Zeer goeie kwaliteit en goeie porties voor een goeie prijs...... je proeft dat hier nog echt gekookt word. De nieuwe inrichting is erg mooi en heeft een rustige en gezellige sfeer. Een klein aandachtspunten is wel dat de deur hard dichtslaat maar voor de rest weer helemaal top, we komen weer snel terug.

16. Ik ben hier nu een stuk of acht keer geweest, en ik ben steeds tevreden naar buiten gelopen. De formule en kaart zijn vernieuwend en creatief, en de service prima.

17. Met honger naar huis gegaan, alle 4! De groente bij de erg kleine steak (nooit 200gr) betreft 6 stukjes champignon en 4 stukjes pompoen. Het bakje frietjes moest door 4 gedeeld worden waardoor iedereen 7 frietjes had. Wel 2 gratis bakjes als aanvulling gehad maar vind het jammer om je te moeten vullen met friet. Het eten smaakte heerlijk maar was veels te weinig. Komen hier NOOIT meer.

4,7
  18. leonie en timleonie

Diner cadeaukaart gekregen van vrienden. Dit restaurant uitgekozen op die site. Een zeer goede keuze!

Heerlijk vers brood met smeerseltjes vooraf,
    carpaccio en kreeften-soepje. Rib eye lekker sappig en mosselen pasta zeer verrassend. Ook de cocktails zijn lekker! De bediening en service normaal en ongedwongen, daar houden wij van.

We komen zeker terug!

19. Voor de reservering had ik hoge verwachtingen welke na bezoek aan SoHo absoluut niet bleken te zijn waar gemaakt.

Voorgerecht prima in orde, hoewel gereserveerd op bord met afgebroken hoekje. Hoofdgerecht veel te zoute groente, te lang gebakken friet. De steak was mals en prima. Nagerecht een ijs met 1(!) bolletje ijs.

Wij gingen op basis van de AH zegelactie en zullen zeer zeker niet meer terugkeren naar SoHo. Ervaring opgedaan in ander restaurant via de AH zegelactie, waar wij eveneens niet eerder zijn geweest, en dat beviel zo goed dat we over 2 weken weer gaan. De ervaring bij SoHo was echter van dien aard dat ik voorgoed ben genezen.

20. chantal van de lisdonk

Wij zijn op een zaterdag avond gaat eten bij soho te Sittard. Helaas duurde het in totaal anderhalf uur voordat wij ons voorgerecht kregen en daarna nogmaals 45 min tot het hoofdgerecht er was. 1 jongen van het personeel heeft ons super geholpen en de rest van het personeel inclusief eigenaar "de enige in de bediening met andere kleding aan" waren zeer bot. 2de keer dat we hier zijn geweest. Helaas ook de laatste keer. Keuken en personeel kunnen de drukte gewoon weg niet aan..

6,1
  21. Tom 1305 punten

Vorige week hier neergestreken voor een lunch met 3 collega's. Ik ben in het verleden al enkele keren hier geweest en het behoorde altijd tot een van mijn favorieten. Helaas heb ik mijn mening hierover bij moeten stellen na de laatste lunch.
    Omdat ik al enige tijd niet meer bij SOHO was geweest voor een lunch was ik enthousiast om nogmaals hier te mogen genieten van een lekker gerecht. De laatste keer dat ik hier kwam om te lunchen hadden ze nog geen steak op de kaart staan (zover ik mij kan herinneren althans). Normaal kwam ik hier voor de SOHO-burger, met die o zo lekkere dikke frietjes! Wat mij betreft de beste frietjes wat ze op de markt in Sittard serveerden bij een lunch. Nu ik zag dat ze ook steak serveerden móest ik deze wel proberen, aangezien ik wel houd van een lekkere steak.

De steak zelf was top, medium rare (zoals ik ook aangaf bij de bestelling) en ook van mooi formaat. Het bijgeleverde pepersausje was ook prima, maar ook niet meer dan dat. Het gerecht zou volgens de kaart ook salade bevatten en frietjes. En inderdaad, een klein bakje salade vond ik ook op mijn bord. Deze was wat mij betreft echter behoorlijk saai/vlak en niet bijzonder smakelijk. Het bevatte niet veel verschillende ingrediënten en was daarmee erg fantasieloos. De geserveerde frietjes waren lekker, maar niet meer zo 'super' als dat ze in mijn herinnering waren, iets te lang gebakken...

De frietjes werden, tot mijn grote verbazing, niet bij mijn eigen gerecht geserveerd, maar er kwam 1 bakje met friet op tafel (voor ons allemaal!). Ik vraag mij af of dit zelfde bakje friet ook geserveerd zou worden als maar 1 persoon de steak zou hebben besteld, dan zou deze persoon in feite namelijk 3x zoveel friet krijgen voor hetzelfde geld. Minpuntjes voor de service dus. We besloten een 2e bakje te bestellen, dit bleek uiteindelijk wel voldoende voor de 3 personen die de steak hadden besteld. Verder was de service ok, maar ook niet meer dan dat. Het kwam allemaal een beetje gehaast over en hoewel we uiteindelijk wel kregen waar we om vroegen kostte dit erg veel tijd. Er zaten echter wel redelijk wat mensen op het terras en zover ik gezien heb liep er maar 1 dame in de bediening rond, begrijpelijk dat ze dus een beetje gestressed was wellicht.

De sfeer is ok, verder geen bijzondere dingen maar dat hoeft voor mij ook niet. Gewoon gemiddeld.

Prijs/kwaliteit is matig. Ik kijk niet alleen naar de kwaliteit en hoeveelheid van het eten ten opzichte van de prijs, maar ook naar de service en algemene 'vibe' die ik krijg van een restaurant in vergelijking met de prijs. En hoewel het eten goed was, was de service niet meer dan gewoon 'ok' en de sfeer krijgt ook gewoon een 'ok'. Het miserabele bakje frieten voor 3 personen terwijl elk van deze personen frieten 'beloofd' wordt op de menukaart hakt er het meest in bij deze categorie.

Conclusie: Een redelijk gezellig restaurant met gemiddelde service en lekker eten waar je goed vol van zit. Hier betaal je echter wel 15,- voor p.p. (in het geval van de steak) en dan moet je nog frietjes bijbestellen die ook op de rekening stonden! Er zijn betere plekjes op de markt in Sittard...

22. An 1152 punten

Gisteren bij Soho gaan lunchen met collega's. De aankleding van de zaak was leuk gedaan. Lounge of modern-retro, volgens een van m'n collega's.
    We bestelden alle drie de steak, medium gebakken, met groene pepersaus en frietjes. Het had me wel gesmaakt, maar vond het niet wauw. De portie frietjes leek ook weinig voor 3 personen (check foto: 1 bakje). Uiteindelijk net genoeg, dus geen probleem. Hoewel ik er wel wat meer had kunnen opeten. Het slaatje dat erbij zat, had een lekker zoet-zuur smaakje en de steaks waren alledrie inderdaad mooi medium gebakken, niets op aan te merken.
    De bediening was eveneens in orde. De borden waren heet bij het opdienen en hier werden wij vriendelijk op geattendeerd. Al bij al, zeker niet mis!

23. Dhr.Quint

Keurig verzorgd, perfecte hoeveelheden, uitstekende bediening! Alles klopte gewoon!

24. Hindrik Koning

We waren met 4 buitenlandse en mij als gastgever. De bediening zorgde voor een gemoedelijke sfeer, de service was daarbij goed. De kaart was niet groots maar gaf voldoend keuze. Het eten was goed op tijd, goed en op temperatuur en erg lekker.

25. Mijn ervaring is goed. Heb er onlangs een kopje koffie gedronken met familie, we zaten buiten. De warmte lampen zouden wat lager mogen hangen, ook weer niet te laag.

26. van Teeffelen

Het eten was erg goed. Heel leuk gepresenteerd. De moeite waard om eens te bezoeken.

27. Chris Peeters

28. We wisten vandaag niet waar we onze wekelijkse lunch gingen doen en terwijl we op het marktplein stonden zagen we SOHO en besloten, tegen de wil van onze veganistische collega in, om daar te gaan eten.

Toen we binnenkwamen werden we begroet door een vriendelijke ober die onze jassen aannam. We namen plaats aan een tafel voor vier personen, maar omdat we met z'n vijfen waren moesten we zelf een extra tafel en stoel aanschuiven.

Nadat we de drankjes hadden besteld moesten we in 2 menukaarten op zoek gaan wat we wilden eten. Niet een heel groot probleem, maar het was één van de kleine slordigheden van de bediening. De drankjes zelf moesten we ook gedeeltelijk zelf aannemen door de krappe ruimte. Net op het moment dat een collega zich begon af te vragen waar het eten bleef hoorde ik het belletje in de keuken gaan en zag ik de bediening met een aantal borden onze kant op lopen.

Ik had een SOHO burger besteld met dikke friet. De hamburger was erg lekker, maar dankzij de saus, sappige tomaat en sla veranderde de onderkant van mijn broodje langzaam in een moesje. Hierdoor heb ik de hamburger uiteindelijk met mes en vork op moeten eten. Het had weinig invloed op de smaak (die was goed), maar ik hoop dat dit in de toekomst verbeterd kan worden. De dikke friet was erg lekker. Wel zat er redelijk wat zout op.

Uiteindelijk was het erg veel eten en zat ik voordat mijn bord leeg was al vol.

Wat een beetje vervelend was, was dat we tijdens ons bezoek af en toe een stofzuiger hoorden aangaan en uitgaan omdat ze achterin het restaurant nog aan het schoonmaken waren. Dit is iets wat beter gedaan kan worden voordat het restaurant open gaat, of op een moment dat het wat rustiger is. Nadat we afgerekend hadden moesten we zelf vragen om onze jassen. Toen deze gebracht werden zaten er helaas 2 jassen bij die niet van ons waren.

Alle slordigheden bij elkaar zijn niet zo vervelend als dat ze lijken wanneer je bovenstaande recensie leest, maar ze hadden voorkomen kunnen worden en dat vind ik jammer. SOHO is een goed restaurant met lekker eten, en is naast deze kleine issues ook gewoon een aanrader.

29. Gerard 3324 punten

Voor de lunch nog eens een keer SOHO geprobeerd. De vorige was het niet erg goed bevallen, maar als je het niet nog een keer probeert, weet je nooit of ze beter zijn geworden.

We werden met 5 personen gewezen naar een tafel voor 4. Zelf een tafel bijgezet, maar het resultaat was behoorlijk krap. Als je dan om te betalen achter iedereen vandaan moet kruipen omdat je niet aan tafel kunt pinnen is het wel wat ongemakkelijk.

Ik heb gevraagd of de kok me 'iets veganistisch' kon maken. De bediening maakte hier een 'veganistische salade' van waardoor de fantasie van de kok nog iets verder werd ingeperkt. Het resultaat? Sla met olie, olijven, olie, in olie gemarineerde gedroogde tomaten, komkommer en een oliedressing. Ernaast brood met een olie dip. Brrr, wat een vettige bedoeling. De dressing was veel te overheersend voor de (overigens wel knapperige) sla en dat is dan ook het enige dat je proeft.

De prijs is dan wel gunstig. 5,- voor een lunch is niet veel, maar het is dan ook niet lekker of gezond.

Tussen het eten en wachten door konden we genieten van de stofzuiger die flink werd ingezet. De kille sfeer, die ontstond door de openstaande deuren op een koude dag, werd hier niet beter van.

Bij vertrek kregen we nog wat jassen van andere gasten aangeboden, maar daar zijn we niet op ingegaan. Ze hadden me beter kunnen vragen of het heeft gesmaakt.

30. Hier voor de wekelijkse lunch terecht gekomen. Gekozen voor de SOHO burger, niets op aan te merken, op en top lekker. Dat kon niet gezegd worden van de bediening, die heeft een paar steken laten vallen. De sfeer werd gedrukt door het lange wachten en de stofzuiger op de achtergrond. De zaak ziet er strak en modern uit, leuk om lekker te loungen. Voor het eten een aanrader, zeker als je de tijd hebt.

31. Na een lange wandeling eind van de middag op het verwarde terras een kop koffie gedronken bij dit restaurant en besloten ook maar te gaan dineren. We werden direct zeer gastvrij ontvangen en dit niveau van service en gastvrijheid is de gehele avond gebleven.

Voor de vegetarier is er een zeer beperkte keus op de kaart maar wat er op stond, was zeer goed. Het voorgerecht was een goed gevulde salade met eetbare bloemen erop. Het hoofdgerecht was een paddenstoelen ravioli met heerlijke truffelsaus. Een heerlijke fles wijn erbij maakte de avond compleet. Erg goed gegeten met zeer vriendelijke bediening!

32. We zaten aan een klein tafeltje bij de uitgang, niet gezellig. Mijn partner vroeg aan de ober of de gerechten redelijk snel opgediend konden worden, maar dit werd volgens hem door de keuken bepaald. Tussen de koude en warme starter hebben we 50 minuten! moeten wachten. Daarna 20 - 30 minuten. Ik had een valdieux kaasje met honingsaus zonder brood erbij. Toen ik daarom vroeg zei men dat de broodjes op waren. Het was niet lekker het smeuiige kaasje op deze manier te eten. Het hoofdgerecht was weinig, niet leuk opgemaakt en er was nauwelijks groente bij.
    Al met al duurde de maaltijd van 19.00 - 22.15 uur en dat vonden wij veel te lang.
    Wij vonden het een teleurstellende avond.

33. Het eten was prima verzorgd. Maar er werd geen oog gehouden op het drinken en de tijd tussen de maaltijden duurde te lang. Ondanks het serveren van het eten werd niet gevraagd of we nog iets wilde drinken. Bovendien werd er na het hoofd gerecht niet gevraagd of we nog een nagerecht wilde en hebben we na een uur maar de rekening gevraagd. Ook werd,later op de avond, plots het licht gedimd en werd de muziek hinderlijk harder gezet. Een hint om naar huis te moeten gaan?

34. Uitermate vriendelijke bediening, heerlijk eten, kortom een heel geslaagd etentje. Echt een aanrader!

35. Persoonlijk vind ik het een van de beste restaurants in Sittard. Mooie inrichting en gezellige sfeer. De bediening is vriendelijk, klantgericht en je komt niets tekort. Wij hadden een heerlijk 4 gangen menu. De keuze in het menu was meer dan voldoende. Voor ieder wat wils en de porties zijn ook ruim voldoende.
    Ik kom hier zeker nog eens terug. Andere restaurants kunnen nog wat leren van de service en kwaliteit van Soho!

36. Op Lady's night gaan eten. Service duurde in het begin te lang. Er was maar een man in de bediening. Later kwam er een tweede bij. Kaart keuze prijs kwaliteit was minder. Eenvoudige kaart. Carpaccio bedolven onder salade vond ik persoonlijk too much. Coquilles lekker. Opmaak hoofdgerecht zag niet erg uitnodigend uit. Vlees zwom in saus. Quiche had aangebrande uitstraling. Chocolade Tiramisu is misleidend. Was meer een taartje. Had totaal niks weg van tiramisu. Maar was wel lekker.

37. Vanmiddag wezen lunchen hier.
    Door het goede weer lekker buiten kunnen zitten. Het duurt even voordat de bediening je heeft opgemerkt, maar dan krijg je wel goede uitleg bij de kaart.
    Het duurde even tot we eindelijk ons drinken hadden gekregen. Dit was niet de schuld van de bediening, want ze stond maar alleen, terwijl het terras toch goed vol zat. Onze lunch was erg lekker, maar ook dit duurde, naar mijn mening, te lang, voordat he op tafel stond.
    Misschien een goede tip voor de eigenaar, een betere planning maken, zodat er altijd voldoende personeel op de vloer is.

38. Laatst nog geproefd van de nieuwe seizoenskaart bij SOHO samen met mijn vrouw.
    Het huis aperitief, prosecco met een zoetje, is sprankelend verfrissend en brengt je onmiddellijk in de juiste sfeer. Trendy, gezellig en relaxed.
    Als koude voorgerechten starten we met gerookte paling met komkommer en salade met geitenkaas en rode biet. De paling was werkelijk voortreffelijk en botermals.
    Voor het warme voorgerecht viel de keuze op een half kreeftje met artisjok en kalfs sukade met groene asperges. Over deze gerechten hebben we lang getreuzeld om ze te verorberen. Dit om de smaak goed tot zijn recht te laten komen en omdat we het jammer vonden dat het op een gegeven moment op was. Wat een mond verwennerij!
    Als hoofdgerecht werd kalfsoester met pepersaus en tournedos met truffeljus geserveerd. Deze pepersaus heb ik nog nooit zo lekker geproefd! Hele fijne zachte mooie geraffineerde smaak. Niet die kruidige (te) pittige smaak zoals je hem vaak aantreft in andere restaurants. En die tournedos botermals met een perfecte saus!
    We hebben ons nog laten verleiden door de mooie menukaart en op aanraden van de gastvrouw gekozen voor een dessert. Een mouse van witte chocolade met aardbeien sorbet en een chocolade Brownie met pistache ijs. Wat een voortreffelijke afsluiting en tevens zeer fantasierijk opgediend.
    Als wijn verkiezen wij als vaste clientèle de Chileense Santa Digna. Wit de Chardonnay en rood de Cabernet Sauvignon. Mooie niet te krachtige en zeer soepele ronde wijnen.
    Ter afsluiting koffie en cappuccino. Waar kom je buiten Italië zo’n lekkere cappuccino tegen?
    Al met al geen toeval dat dit restaurant wederom een Michellin gids vermelding heeft voor 2012! Chapeau SOHO!

39. Janssen

Een zeer matige ervaring. We wilden geen menu en bestelden een los voor en hoofdgerecht. 1x de carpaccio en 1 x de ravioli van kwartel als voorgerecht. Als hoofdgerecht bestelden we een tournedos en een schelvis. Er werd helaas niet gevraagd hoe we de tournedos graag hadden, tijdens servering bleek deze rare, net niet onze smaak. De voorgerechten waren goed, carpaccio was qua portionering en smaak goed. De ravioli was ietwat sterk, maar kreeg van ons ook een voldoende.

De combinatie bij de hoofdgerechten viel ons echter tegen. Een sterke truffelsaus past naar onze smaak niet bij vis en de beanaisesaus verpeste de tournedos wegens de te krachtige smaak van de saus.

De prijs was ook aan de hoge kant. We hadden geen menu en toch werd ons een menu aangerekend! We kregen slechts 1,10 euro korting omdat we geen toetje hadden, terwijl het toetje voor 8,50 op de kaart staat.

Al met al zeer matig, met name de prijs kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Wij gaan niet meer terug.

40. Al meerdere malen hier gegeten, maar er is toch wel iedere keer iets. Het verkeerde voorgerecht wordt gebracht, er zitten nog sinasappelvelletjes in een wijnglas, je wacht mega lang op het hoofdgerecht omdat het vergeten is door te geven, en vaak hangt er een rioleringslucht. Vreemd vind ik ook dat er steevast frites of aardappelpartjes geserveerd worden. Waarom niet eens wat meer fantasie met die aardappels?

41. Netjes, kwalitatief goed eten, maar weinig en niet "aangekleed". Te duur.
    Ons werd een fles plat water in de maag gesplitst..., voor 5 euro zagen we later op de rekening. Water is in veel zaken ook gratis, dus als de zaak het aanbiedt moet duidelijk zijn voor wiens rekening dat is.
    De serveerster trok de aandacht met gekletter op haar stiletto's (naaldhakken).
    Bij het aanbieden van het menu werd niet verteld wat er op het bord lag, terwijl dat niet altijd even duidelijk was.
    Overbodig bestek en servies op (te) kleine tafel.
    Sfeer en aankleding interieur heel behoorlijk. Vriendelijk bediening, maar niet perfect.
    Deze zaak komt over het geheel nog wat tekort.
    Voor ons voorlopig geen tweede keer.

6,7
  42. Jeannette

Leuk, gezellig & lekker. De kreeftensoep is een aanrader!

43. On Monday past I took my friend to this well regarded restaurant for her birthday, I didn't bring this fact to the attention of the staff as I wanted to get a true feel without any special attention. I did however request a nice seat location and this was granted.
    On entering the atmosphere was very inviting, and we were immediately greeted, shown to our seats and our coats taken, this was quickly followed by some tasty nibbles to share while browsing the menu.
    We made our choices and in what seemed like an instant our starters were served on very stylish slate plates, looking past the niche crockery I was pleasantly surprised at the portion sizes for a restaurant of this nature.
    When all was said and done the quality was above average and we both immediately passed a positive comment on the piping hot plates that the mains where served on which tends to be neglected now days!
    Unfortunately though we both had the same complaint about a particular part of our meal, it may be the trendy way to do things of late or call me old fashioned if you please, but I like my carrots and even more so my onions served less the skin! This mightn't be a concern for many people, but I consider my vegetables as important as anything else on the plate and thus I was let down greatly.
    Not to end on a foul note, the over all experience was great and if she'll oblige I have no doubt we will return again for some more fine dining.

Regards, Kai

44. Ben hier 10 oktober met een vriend gaan eten. Het was een zeer rustige avond. Wij waren met nog twee andere mensen de enige gasten in het restaurant. We kregen een prachtig tafeltje bij het raam.

In SOHO hangt een zeer trendy relaxte sfeer. De lounge muziek op de achtergrond was ook zeer prettig. De kleurverlichting (paars/blauw) maakt dat er een warme sfeer hangt.

Als apperitiefje kregen we een prosecco met cassis. Zeer fijne zoete starter om mee te beginnen.

We kregen een tweetal broodjes met drie schaaltjes voorgeschoteld. Een met ratatouille, een met kruidensaus en een met basilicodressing. De ratatouille was verrukkelijk en ging goed samen met de lekkere mini-broodjes. Na een kijk op de menukaart kozen we uiteindelijk beiden een driegangenmenu. De menukaart bevatte een aantal vlekken op het papier, wat ik iets minder smakelijk vond. Ik koos als voorgerecht de millefeuille van tomaat, mozarella en spinazie met tapenade van tomaat en jonge bladsla en mijn vriend koos de salade met terrine van eendenrilette, brioche brood en stroop van banyuls. De borden (soort vierkant granieten platen) waren mooi opgemaakt. Beiden gerechten waren bijzonder, waarbij ik vooral de bodem van mijn millefeuille zeer smakelijk vond. Het was stevig en kruimig tegelijk, waarbij het zorgde voor een fijne textuur.

Als hoofdgerecht had ik de snoekbaarsfilet met noilly prat saus en mijn vriend nam de Bommeriger hoenderfilet met truffelvulling en gevogeltejus met truffel. Wederom waren de borden mooi opgemaakt. De snoekbaarsfilet was heerlijk mals, maar miste wat smaak. De saus was zeer romig en paste wel goed bij de vis. De hoenderfilet was ook zeer lekker. Het groot minpunt vond ik dat de groenten met schil en al werden geserveerd op het bord (wortel en ui). Dit maakt de groente naar mijn mening minder lekker. De gegratineerde aardappeltjes waren zeer smakelijk. Een groot pluspunt waren de verwarmde borden.

Als hoofdgerecht hadden we beiden de tiramisu met mokka-ijs. Hier was werkelijk niets op aan te merken.

De avond werd afgesloten met een thee en koffie van het huis vanwege ons driegangenmenu.

Op de service was niets aan te merken. Zeer professioneel bedient en geholpen de hele avond. Top!

45. Het eten was erg lekker. We hadden een drie- en viergangendiner met als koude voorgerechten de Wilde Alaska zalm (7) en het kroketje van geitenkaas (9). Het warme voorgerecht was een Tortellone van spinazie (9).
    Als hoofdgerecht de Gebakken Diamanthaas (8) en de Gebraden Eendenborst (9). Het nagerecht bestond uit een assortiment van geraffineerde Kazen (7) en een Taartje van pure Chocolade (7).

Aangezien het niet druk was (wo 31/8/11) hebben we de hele avond buiten kunnen tafelen met uitzicht op de mooie markt van Sittard. Woensdagavond is ladiesnight, dus de dame kreeg een gratis aperitiefje, zijnde een prosecco met kersenlikeur (8). Prima sfeer en ondanks dat er soms een ruime tijd tussen de gerechten zat was dit niet storend; we hadden de tijd.

De bediening was erg goed. Ondanks de leeftijd van de jongedame lette ze erg goed op lege glazen, vragende blikken en andere signalen om bediening.

Voor ons een verrassend positief etentje!

46. Nicole@Bennie

Echt super gegeten hier vanavond! Een 3 gangen menu is echt een aanrader! Heerlijke wijn en perfecte bediening! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

47. john en marion

Het was zoals altijd weer helemaal top!

48. Monique

Heerlijk gegeten. Werkelijk uit de kunst. Heerlijke carpaccio, super malse eendeborstfilet met een lekkere zoete saus en een zalig aardbeien dessert. Wij gaan zeker nog een keer terug!

49. Saskia 142 punten

Al een paar keer gegeten in dit trendy restaurant. Eten altijd erg lekker. Porties zijn niet al te groot maar na 4 gangen heb je je buikje toch vol. Bediening is vriendelijk. Heb echter wel al paar keer meegemaakt dat de gastheer reageerde op een gesprek dat wij aan tafel voerden (terwijl hij op dat moment niet aan onze tafel stond) en dat vonden wij in alle gevallen niet gepast.

50. 4 maanden geleden ongeveer gaan eten met mijn vriendin.

Goed ontvangst, leuke gastheer op zich maar liet wat steekjes vallen. Bijv. ik had de kaas als nagerecht, hij legde uit welke kaasjes er op het bord lagen. Bij de laatste zei hij : En nog een kaasje.. ben er niet verder op ingegaan, maar vind het onprofessioneel dat de gastheer niet eens weet wat er op het bord lag en dat terwijl hij zei dat hij er al 1,5 jaar werkte.

Er zijn nog wel een aantal dingen die ik kan opnoemen, maar houd het hierbij. Ons zullen ze niet meer snel terug zien.. jammer.

5,1
  51. Gisteren weer van de nieuwe menukaart genoten. Heerlijke tartaar van zeebaars als voorgerecht, coquilles met rode biet en kaantjes van bloedworst als tussengerecht, zijn zeker aanraders! Verder kalfsoester met gorgonzola saus en een overheerlijke huisgemaakte tiramisu als dessert. In 1 woord, weer helemaal geweldig.

52. Levi 122 punten

Ik heb nu twee keer gegeten (diner) bij SOHO dining en allebei de keren zijn uitstekend bevallen. Heerlijke gerechten die stijlvol gepresenteerd worden. Ook de sfeer in het restaurant is super en uniek voor Sittard. Leuk is dat de kaart met het seizoen mee verandert. Personeel is ook top. Ga het proeven @ SOHO dining!

53. Afgelopen donderdag voor het eerst van de nieuwe seizoenskaart geproefd.

We hadden met drie mensen allemaal iets anders van deze nieuwe kaart besteld. De voorgerechten wilde Alaska zalm (wat een bijzondere zeldzame rode zalmkleur), tartaar van zeebaars en de serranoham met vijgen (lauwwarm) smaakten allen bijzonder lekker.

Als hoofdgerecht gebakken snoekbaars ( voor de eerste keer gegeten maar wat lekker), kabeljouwlende (heerlijk mals) en gegrilde kalsoester. Heerlijke groente. Apart was de ketchup van komkommer.

Als dessert een tiramisu (nog lekkerder dan bij de Italiaan) en een trio van chocolade.

Tijdens het diner nog even met chef-kok Roel Bouten gesproken die nog enkele tipjes van de sluier oplichtte.

Eigenaar Boudewijn Koopmans liet ons nog wijn proeven van zijn nieuwe aanwinst. Een rode wijn afkomstig uit de hak van de laars van Italië. Wat een zon proef je in deze wijn.

Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding heeft dit restaurant. Geen wonder dat Michelin dit restaurant heeft opgenomen in zijn gids!

54. Gisteren voor het eerst gegeten bij Soho. Het was een super ervaring. Eten is gewoon goed, bediening is vriendelijk en het restaurant biedt een gezellige, warme sfeer. Echt een aanrader.

55. Afgelopen weekend samen met een vriendin gaan eten bij Soho. Het is een restaurant met een goede sfeer, een beetje klein maar wel gezellig. Het eten heeft ons heerlijk gesmaakt. Goede porties en een redelijke wachttijd. Er werd ons zelfs nog gevraagd hoe lang we wilden wachten op het dessert. Het personeel was rustig, zeer klantvriendelijk en oprecht. Als afsluiting nog een cocktail besteld op aanrader van de gastheer, waar we absoluut geen spijt van hebben gehad.

Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar!

56. Deze week geluncht bij Soho en het was erg lekker!

De sfeer in dit restaurant is ook erg goed!

Echte aanrader!

57. Wij hadden een 3 gangenmenu gekozen, heerlijk gegeten en een leuke zaak. Ook de bediening heeft zijn best gedaan.

58. Heerlijk mojito-ijs gegeten, echt een aanrader!

In zomermaanden moeten ze beter op de drukte inspelen. Hebben aantal keren lang gewacht om te kunnen bestellen. Vriendelijk personeel, gereserveerde uitstraling, mooie zaak.

59. eugene en marianne savelkoul

Allereerst met 40 personen heerlijk voorgerecht gegeten bij hap-stap van het VVV kantoor.

Daarna samen met Koen en Milou heerlijk 3-gangenmenu genuttigd, carpaccio, hertenbiefstuk en een overheerlijk toetje. Zelfs de wijnen waren prima. Geweldig team met ruime ervaring en goede uitleg. Ga zo door!

60. De bediening komt leuk over. Professionele uitleg maar absoluut niet stijf of afstandelijk. De uitleg was kristalhelder bij elk gerecht. 10/10

Voorgerecht: Iberico wang gegaard in ganzenvet met rodewijn saus. Top klaargemaakt, de smaak van het mooie varkensvlees kwam lekker tot uiting in de dikke rodewijnsaus. Een vrij zwaar smakend gerecht dat het geserveerde brood met olijfolie/picallily/kreeftensaus een neutraliserende werking gaf. 9/10

Hoofd: Parelhoen in jus van calvados en peer.

Eerlijk is eerlijk, de parelhoen was goed klaargemaakt maar smaakte simpelweg nogal "saai". De jus van calvados en peer was erg lekker, maar de calvados en peer is nauwelijks terug te vinden in de saus. De garnituur, een puree van zuurkool en spruitjes was lekker op smaak, maar een beetje zuur. 7/10

Dessert: Kaasassortiment.

Helaas ben ik de namen v/d kazen die geserveerd werden vergeten, maar één was met gember/rozijnen, één oude geitenkaas en een rode portkaas. Daarbij een broodje op een lollystokje en stroop van kweepeer. 8.5/10

Overall zeker een adres waar wij vaker komen eten.

61. Eten was erg lekker en van goede kwaliteit.

De uitstraling van het restaurant is strak maar gezellig.

Het personeel was heel vriendelijk maar mag wat losser, dat zou beter passen bij de "lounge sfeer".

62. mitch

63. richard + simone

Vrijdag 12-nov j.l. waren wij te gast bij Soho-Dining op aanraden van een collega.

Wij hebben echt een heel gezellige, leuke en sfeervolle avond gehad. Wij hadden ons laten verrassen door 3 gangen menu wat de gastheer ons had aangeraden. Het eten was zeer bijzonder, maar heel aangenaam. Mooie hoeveelheid, niet te veel onnodigheden op ons bord maar vooral de aandacht gericht aan smaak & kwaliteit. We hebben op veel plaatsen gegeten maar Soho is echt een aanrader voor iedereen!

Onze complimenten gaan uit naar het keuken personeel maar vooral ook de bediening! Vanaf het moment dat de gastheer onze jassen aan nam tot aan het moment waarop hij ons weer een fijn weekend wenste. Hij was oprecht, netjes maar vooral ook helemaal zichzelf. Heb het zelf ook tegen deze jongeman gezegd, dat hij goud waard is! Nogmaals grote pluim! Je merkt dat al het personeel plezier heeft! En dat proef je ook terug in de gerechten.

64. Om heel eerlijk te zijn viel het restaurant ons best tegen.

De menukaart is zeer minimaal te noemen. Er staan een aantal gerechten op uit de redelijk tot zeer exlusieve selectie. Het hert met chocoladesaus vond ik tegenvallen en ook de biefstuk was niet medium zoals gevraagd. Buiten het vlees lag er heel erg weinig op het bord, paar strookjes aardappelpuree en wat sla. De aardappeltjes waren lekker maar verder zonder saus of iets dergelijks geserveerd, echt minimaal. Het dessert (kaasplankje) was wel erg lekker en de chocotaart idem, maar de uiteindelijke bon viel weer vies tegen.

De sfeer vonden we behoorlijk stijfjes en weinig privacy, je zit praktisch naast de buren en kunt je moeilijk afsluiten...voor ons niet voor herhalling vatbaar!

5,5
  65. Geweldige ervaring.

Wij eten hier regelmatig, maar nog niet eerder een recensie geplaatst.

Voor alle keren(toch al zeker tussen de 10 en 15 keer) kan ik zeggen dat het prima was.

De vis was naar mijn mening iets te lang gebakken afgelopen week, maar wel lekker.

Goede gastheer, vriendelijke bediening met een goede kennis van producten!

Ga zo door!

66. Gisteren met groepje meiden gaan eten, buiten dat de groep supergezellig is, hebben we ook heerlijk van het eten genoten.

67. Rob 2563 punten

Nog maar een keertje geprobeerd bij Soho Dining, maar dit was dan toch echt de laatste keer. Dit was zelfs de slechtste ervaring tot op heden. Eén van de hoofdgerechten kwam koud ter tafel, nadat dit gemeld werd, ging het bord weer richting keuken. Toen het andere hoofgerecht al verorberd was, kwam toen een weliswaar warm maar veel te gaar stuk vlees ter tafel. Hoofdgerecht werd gewoon in rekening gebracht en er kon zelfs geen kop koffie van de zaak vanaf. De eigenaar/bedrijfsleider was ondertussen (ongeinteresseerd onderuit gezakt) de halve avond op zijn laptop bezig. Ondanks dat het heel rustig was deze avond, waren de wachttijden royaal, bleek het niet mogelijk twee hoofdgerechten tegelijk warm op tafel te krijgen en blijkt men bij Soho steeds minder benul te hebben van echte gastvrijheid.

68. Kwaliteit gaat naar ons gevoel sterk achteruit! Onervaren en gedemotiveerd personeel, hebben helemaal geen benul wat ze verkopen! Erg jammer, de eerste jaren waren echt perfect. Jammer dat kwaliteit en service erg dalen! We proberen het nog 1 keer! Gr. Franky, Bjorn and friends.

4,3
  69. Heerlijk gegeten vandaag, vooral het nagerecht was perfect (chocoladetaartje etc.)! We hebben fijn op het terras kunnen zitten, bediening was netjes en porties waren goed.

70. Onlangs hier wezen eten, moet zeggen: Chapeau!

We hebben hier heerlijk genoten van een lekker avondje Culinair genieten.

IK heb zelf mogen genieten van een mooi 4 gangen menu.

Als voorgerecht heb ik de Asperge-kroketten gehad.

Bord/tegel mooi opgemaakt en de kroketten mooie portie en zeer goed op smaak.

Als tussengerecht de lams-zwezerik met een jus van marsala.

Een heerlijk en harmonieus gerecht in combinatie met de groene asperges. Alleen jammer dat de bediening niet wist wat zwezerik nou eigenlijk is en waar het bij het lam vandaan kwam.

Als hoofdgerecht heb ik de zeebaars met de groene-kruiden saus gehad. Wederom een heel smaakvol gerecht.

De opmaak van het hoofdgerecht vond ik wel erg eenvoudig.

Was leuker geweest met een mooi aardappel of pasta garnituur op het bord erbij. Zonder de frites/aardappelpartjes nog eens erbij.

Als dessert heb ik het valdieu-kaasje genuttigd.
    Heerlijk mooi gebakken kaasje met een heerlijke saus van pruimen met kruidnagel.

Maar ook hier wederom niet geheel de opmaak die ik erbij verwacht had.

De bediening mag wel wat professioneler met wat meer verstand van de gerechten en de wijnen.

De wijnkaart vrij klein maar wel met lekkere goede wijnen.

Alom dus zeer zeker voor herhaling vatbaar.

71. Rick 11 punten

..onlangs bezoek gebracht aan Soho. Nadat we prettig waren ontvangen eerst genoten op het lounge terras op de markt. Ziet er erg sfeervol en gezellig uit. De bediening was zeer attent en deskundig. Na ons aperitief werden we naar onze tafel binnen begeleid. We hielden ons aan het menuconcept en hadden daar zeker geen spijt van! Heerlijke gerechten en trendy opgediend.

Kortom: Soho heeft ons werkelijk aangenaam verrast en we zullen zeker terugkomen.

72. Ivonne

Bij jullie op het terras gezeten met koninginnedag. Heel leuk terras en makkelijke zitjes. Maar de bediening was echt slecht. Lang wachten en lege glazen en kopjes werden niet meegenomen. Problemen met de rekening. Misschien wat gemotiveerder personeel aan nemen.! Gr Ivonne.

5,7
  73. Samen met een vriendin ben ik op een woensdag op ladiesnight gaan eten bij Soho.

Hartstikke gezellig. Omdat het ladiesnight was kregen we een aperitiefje van het huis, een lekker fris drankje met prosecco.

Als voorgerecht hadden we de vitello tonato, heerlijk gerechtje van tonijnspread met kalfsmuis en rucolasla.

Het tussengerecht was tortelloni met gebakken paddestoeltjes en een schuimig sausje. Erg lekker.

Als hoofdgerecht kozen we diamanthaas met truffelsaus.

Het vlees was perfect gaar en de saus echt heerlijk!

Als dessert hadden we het chocolade fondantje met kaneelijs en amarenakersen. Machtig, maar wel heel lekker en de bananenmousse met cocosijs en spekkoek.

Ik ben echt een fan van spekkoek en deze was echt geslaagd.

Al met al had het eten echt supergoed gesmaakt, en de opmaak was ook erg mooi. Eenvoudig maar toch verzorgd en apart. Een groot compliment voor de koks!

De bediening was ook erg professioneel, spontaan, en legde de gerechten op de kaart goed uit.

Op het einde kregen we van onze gastheer een mooie bloem, voor de dames, heel schattig.

Al met al was het een gezellige, zeer geslaagde avond! Zeker een aanrader!

74. John Daelmans

Eens maar nooit meer, ongezellig, ondeskundige bediening, verkeerde gerecht gereserveerd, klachten worden niet serieus genomen en veel te duur!

75. Ben laatst gaan eten in dit zeer trendy restaurant en ik wil hier het volgende over kwijt.

Ik ben zelf een culinair genieter, dus had ik gekozen voor een viergangen menu.

Met als voorgerecht de eendelever. Ik vond de opmaak van het gerecht apart, maar de smaakcombinatie was voortreffelijk, de reduceerde licor 43 met de ouwewijvenkoek in harmonie met de eendelever was subliem.

Als tweede gang had ik voor de st. Jacobsschelp gekozen, de opmaak was goed, mooie kleurencombinatie. De saffraansaus met de in jus 'd orange gegaarde venkel en daar bovenop de coquilles met als garnering gedroogde pancetta was ook weer van hoge kwaliteit, smaakcombinatie was weer voortreffelijk.

Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de eendeborstfilet met kriekbiersaus. De opmaak was vrij eenvoudig, had misschien iets meer aangekleed mogen worden, miss. Met een aardappelgarnituurtje op het bord. Maar uiteindelijk draait het om de smaak en ook hierover heb ik echt niks op te merken. De saus van kriekbier in combinatie met de eendeborstfilet was geweldig. De eendeborstfilet was mooi rose en de groenten waren goed gegaard met een lekkere bite.
    Als nagerecht had ik gekozen voor het valdieu kaasje of ook wel beter bekend als boquet de moines uit Herve. Het kaasje was mooi gebakken op een korstje van amandelen, dit in combinatie met de pruimen/kruidnagelsaus. Was subliem.
    Mannen uit de keuken jullie hebben top gekookt, ga zo door!

Even nog een klein stukje over de bediening, jullie hebben ons een goed verzorgde avond gegeven, met lekkere wijnen.

Ik heb ervan genoten. Bedankt voor alles en zeker tot de volgende nieuwe kaart.

76. Zeer aangename ervaring. Mooie inrichting, vlotte en correcte bediening. Gerechten zijn werkelijk zeer goed. Kleine minpuntjes : tafels zijn nogal dicht bij elkaar geplaatst, en de lounge-bar achteraan zorgt voor enig lawaai-overlast.

77. Samen met mijn vriend heb ik een fantastische avond beleefd bij Soho. Eten van uitmuntende kwaliteit, geweldige gastvrouw, spontaan, gedreven en professioneel. Topwijnen op de kaart. Kortom doen!

78. Zijn 2de kerstdag met z'n vieren komen eten.

Jullie hebben ons zeer aangenaam verrast!

Zeker tot ziens!

Groet, Bets.

79. Afgelopen zondagavond voor de eerste keer bij Soho gaan eten met 4 personen. We bestelden allen een 4-gangen menu. De menu's waren overheerlijk. De service en bediening waren voortreffelijk. We komen beslist nog eens terug. Een echte aanrader mensen.

80. Prima menu, zelf samen te stellen. Heerlijke wijn, goed aan de maat. Goede bediening, het wild was heerlijk. Leuke tafel, aan het raam. Voor herhaling vatbaar. Suggestie: muziek zou iets zachter kunnen.

81. Ik ben een vaste gast bij Soho Dining. Nergens krijg je meer waar voor je geld dan bij Soho. Je kunt er heerlijk zakelijk lunchen of lekker uitgebreid dineren. Elk seizoen een nieuwe uitdagende kaart, wat je niet in elk restaurant tegenkomt tegen een mooie prijs. Kwaliteit van het eten en personeel is top.

Tevens heeft het restaurant een mooie ambiance. Kortom Soho is superrrrrrrrrrrrrr!

82. Gaat snel achteruit, bediening is echt sterk verminderd! Porties worden steeds kleiner maar de prijs hetzelfde.

Jammer want we kwamen wel vaker bij Soho!

83. Onlangs hier gegeten. Borden waren mooi opgemaakt en de gerechten zagen er goed uit en smaakten ook goed.

Enkele kleine minpuntjes: er werd een uur gewacht voordat de bestelling werd opgenomen (op het terras).

Erg lange wachttijd tussen de gangen.

84. Graag wil ik nog terug komen op mijn vorige recensie.
    Ik heb mijn opmerkingen met de eigenaar besproken, die mij heeft uitgelegd dat er sprake moet zijn van een misverstand.

Normaal zorgen zij ervoor dat kinderen iets kunnen eten voor ca 6€.

Het verschil met het door mij betaalde bedrag heeft hij direct terug gegeven.

Dus praten kan nooit kwaad!

85. We hebben ter ere van de verjaardag van mijn zoon bij Soho gegeten.
    15 augustus 2009, een mooie dag in een prima sfeer bij Soho.
    We hebben het als bijzonder, gezellig en verrassend ervaren! Het personeel is erg vriendelijk en attent, het eten was verfijnd van smaak en werd goed gepresenteerd.

Wij zullen zeker terug gaan! Een aanrader.

86. De culinaire smaaksensatie voor Sittard en de wijde omgeving.

Hier eet je langzaam om zodoende met volle teugen lang te genieten van de overheerlijke gerechten.

Het restaurant is zeer sfeer en smaakvol ingericht in de juiste kleurstellingen en dessins.

Een leuk jong no-nonsens team.

Soho blijf zo verder gaan met je te onderscheiden.

87. Super gegeten, we zijn hier geweest met een personeels feestje. Was helemaal top geregeld, genoeg te eten en te drinken.

We hebben ons uitmuntend vermaakt!

88. Als echte "coffeelovers" liefhebber vind ik het fantastisch dat we nu in Sittard ook een plekje hebben waar we Blanche Dael koffie kunnen drinken!

Nu nog de ristretto op de menukaart.......

89. Alles prima in orde, de bediening kan een beetje attenter vooral als het iets drukker is.

90. Jordy 28 punten

Afgelopen weekend voor de 2e keer gegeten bij SoHo dining.

Wedden dat je nog nooit zó lekker gegeten hebt?

91. Echt top gegeten goeie bediening leuke trendy ambiance en na mijn mening zeker geen kunstmatige smaken maar eerder natuurlijk, kreeftensoep is echt een aanrader..... we komen snel weer terug.

92. SUPER!!! Het eten is voortreffelijk eigentijds en lekker. De sfeer is warm en stijlvol. Op zo een goed restaurant heeft Sittard lang moeten wachten, maar het wachten werd beloond.

93. Aanwinst voor Sittard. Origineel in alle opzichten. Eten meer dan goed, zeker qua prijs/prestatie. Aanrader!!!

94. Helemaal niet slecht, maar zeker geen tien waard. De tournedos smaakte heel vreemd, maar was wel mals en de groenten prima. Kleine kaart en gezellige ambiance.

95. Soho is een leuke aanvulling voor Sittard. De menukaart is vrij klein, maar de gerechten best orgineel. Opmaak van de borden is perfect, het ziet er allemaal gelikt uit. De inrichting van het restaurant is hip, maar komt een beetje gemaakt over. Dat geldt helaas ook voor de gerechten. Ze zien er top uit, maar de smaken zijn soms een beetje kunstmatig. Desalniettemin leuk en lekker genoeg om nog 'es heen te gaan.

96. celanese werknemers

prima eten, leuk opgediend, gezellige sfeer, leuke bediening, beslist een aanrader

97. Inderdaad een aanwinst voor Sittard! Top zaak met top eten en leuke bediening. Zeker de moeite waard!

98. In één woord TOP!