Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sittard verdeeld zijn.

1. Fam van Dijk

Goed eten voor een redelijke prijs. Snelle en aardige bediening. Erg leuk dat je de bijgerechten zelf kunt samenstellen.

2. Luud

Afgelopen zaterdag voor de 1e keer gaan eten bij "Bie 't Gruuzekirkske.". Wij gaan regelmatig uit eten en maken ook vaker gebruik van social deals. Deze keer weer eens gaan eten zonder social deal. Er zijn van die restaurants die steken met kop en schouder boven de middelmaat uit. Zo ook Bie 't Gruuzekirkske.
    Wat een gezellige ambiance en wat hebben we heerlijk gegeten. Bovendien was de bediening heel attent en zeer vriendelijk. Een echte aanrader en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

3. In één woord geweldig. Zowel telefonisch als persoonlijk ontzettend vriendelijk te woord gestaan. De high tea was heerlijk en meer dan voldoende. Prachtige locatie. We hebben ontzettend genoten en zullen zeker nog eens terug komen. Een echte aanrader!!!

4. Anoniem

1 uur gedaan om 2 pizza's te bezorgen. Hierna volgde de smoes: "Op zondag is het algemeen bekend dat het een uur duurt". We kregen geen excusses en moesten het volle pond betalen. Ook de pizza was vies en klef. Niet voor herhaling vatbaar dus.

3,1
  5. Friet is erg vet, veel kleine harde stukjes erin tot wel een kwart. Frikandel speciaal drijft ook zijn eigen vet, bah. Eigenaar lijkt ongeïnteresseerd, personeel wel vriendelijk.

2,2
  6. Net even een kapsalon gehaald bij golden exodus, het is me toch tegen gevallen. Het smaakte heerlijk. Dat gezegd hebbende maar het was voor 7,50 echt weinig, er zat nauwelijks kaas tussen en het was aan de lauwe kant. Jammer! En niet voor herhaling vatbaar.

5,7
  7. Danielle

Het is altijd een feest om bij Ich en Dich te komen. Service met een smile. Heerlijke lunchkaart, lekkere snacks en 's avonds kun je er gezellig swingen!
    Een absolute must als je een keer in Sittard bent.

8. Remko

9. Joey

10. Italiaans Sittard

Jan janssen

11. Koppenhagen

De ervaring was: goede sfeer, zeer mooie locatie, goede service. Eten was ook goed, mijn feestje was geslaagd. Met dank aan Brasserie-Restaurant Ophovener Molen.

12. Ardella

Ik kwam bij toeval langs dit afhaalplekje en kon het niet laten om iets te kopen. Het lijkt een schone, vrolijke versie (met veel roze) van Starbucks maar dan met goed ijs en kleurrijke donuts. Ook aardig personeel en daardoor alle rede tot verslavingsgevaar!

13. Het mooie is dat je al gast zelf je menu kan samenstellen door de bijgerechten keuze (2) naast je vlees of vis. T heeft heerlijk gesmaakt! Voorgerechten waren aparter, niet de standaard carpaccio of garnalencocktail. Geen gigantische porties, mooi in balans. Ik kom er zeker terug!

14. Afhaal en bezorg Sittard

Ton vd Eerden

Kwestie van Smaak beschikt over een een heldere digitale brochure, waarin alle mogelijke gerechten en menú keuzes staan vermeld.
    Bij mijn afscheidsfeest had ik voor 50 personen een Italiaans Buffet. Voortreffelijk menu. Zorgzaam personeel en afspraken werden voor 100% nagekomen. Dat allemaal voor een redelijke prijs.

15. Leuk ingericht kun je buiten en binnen zitten. De prijs kwaliteit verhouding is goed te noemen. De kok in de keuken weet waar hij mee bezig is. De service van de bediening is gastvrij, een aanrader als je met z'n tweeën wilt gaan eten of met een kleine groep wat wilt drinken.

16. Met groep van 20 man plus gegeten. Geen slechte wok eerlijk gezegd, genoeg variatie, voor ieder wat wils. De service kan misschien wat socialer maar opzich is het wel oké..

17. Nederlands Sittard

Roel

Fijne avond gehad, maar helaas kwam dat niet door het eten bij Luna. Heel jammer! Veel personeel voor relatief kleine zaak, slechte communicatie onderling. Drie keer aan tafel gekomen met foute drankjes en zelfs fout menu doorgegeven. Je krijgt veel eten voor je geld, jammer dat de garing van vlees en vis nogal te wensen overlaat. Iets meer aandacht hieraan en je hebt zeer goede gerechten voor een mooie prijs. Komt allemaal chaotisch over!

5,3
  18. Rob Roberts

Een van mijn lievelings restaurants een super bediening echt voorbeeld voor vele restaurants!! Kwaliteit van het griekse eten is gewoon top!! Een aanrader voor iedereen.

19. Floren Hendriks

Altijd erg aardig personeel en lekkere frites!

20. Kim cqk

21. Heerlijk eten! Altijd erg vriendelijk en zeer goede service.
    De enige échte Italiaan in de buurt!

22. Al een paar keer gegeten, altijd lekker. Alleen de laatste keer niet: het was er bloedheet, de sushi was niet vers, en de vloer, tafels en menukaarten waren hartstikke plakkerig! Jammer Yumi!

23. dhr.Quint

Zeer lekker gegeten en bijzonder vriendelijke en gastvrije bediening! Ondanks de misschien ietwat 'kleine' kaart is het absoluut de moeite waard om te gaan eten!

24. Heerlijk gegeten bij Dafne (Athene schotel voor 2 personen). Alles is er goed: het personeel is gastvrij, je hoeft niet lang te wachten op je bestelling, eten smaakt heel lekker, drankje van het huis vooraf en achteraf... Kortom, niks te klagen. Gewoon erg goed!

25. Nikki

Groot en modern Grieks restaurant met buitenterras (aan de Markt in Sittard). Attent en vriendelijk personeel, lekker eten, royale porties en uitgebreide menukaart. We eten er circa 5-6 keer per jaar. Het is vaak zo gezellig dat we er urenlang tafelen. Enige minpuntje is de trap naar de toiletten beneden. Je moet een beetje oppassen dat je niet valt vanwege de hoogteverschillen tussen de treden.

Verder niets dan lof voor Dafne. Wij komen er altijd graag! Absoluut een aanrader!

26. Nikki

Eerste indruk: kleine tafeltjes en erg druk! Maar het eten en de wijnen waren lekker, en de bediening goed (ondanks de drukte). Ik ga hier graag nog eens eten.

27. Nikki

Modern rustiek café-restaurant op de Markt in Sittard met groot buitenterras. Ik heb er reeds meerdere malen gegeten. De ervaring is dat het eten goed smaakt maar dat de porties aan de kleine kant zijn. Zeer attente bediening. Goede wijnen. Prijzen voor het gebodene aan de hoge kant.

Toen ik gebruik maakte van het toilet deed iemand (per ongeluk) het licht uit. In het donker heb ik me een weg naar boven gebaand. De eigenaresse sommeerde daarop iemand om het licht aan te doen (dat gebeurde blijkbaar niet op het toilet zelf). Excuses konden er niet vanaf, dat vond ik echt een minpunt! Vandaar mijn lage punt voor service, de bediening aan tafel was overigens uitstekend!!

6,5
  28. Nikki

Aan de ene kant vond ik dineren in dit restaurant een aparte belevenis, aan de andere kant ook ietwat teleurstellend. Het restaurant is heel modern, daardoor is de sfeer ietwat kil (mede door de harde verlichting). De bediening is correct en het eten smaakt prima (hoewel kleine porties).

Ik was al een paar keer langsgelopen en het zag er gezellig uit. Binnen viel dat ietwat tegen. Desondanks een aanwinst voor Sittard. Als de kaart uitgebreid wordt en de porties wat ruimer, wil ik er best nog een keer gaan eten. Zeker nu het buitenterras open is.

6,5
  29. Nikki

Leuke ervaring om hier te eten. Kleine lekkere gerechtjes en je kunt zelf kiezen wat je wilt. Nadeel is dat je erg dicht op elkaar zit als het druk is. De bediening is oké en men laat voldoende tijd tussen de gerechtjes terwijl het toch vlot gaat.
    Jammer dat er in de buurt weinig parkeergelegenheid is en dat het er vaak druk is, anders gingen we hier wat vaker eten.

30. Internationaal Sittard

Nikki

We gaan hier af en toe eten als we weinig tijd hebben. De schotels zijn prima: veel vlees, lekkere frietjes en salade. Zeker voor die prijs (circa 20-25 euro voor 2 pers) is dit een aanrader. De bediening is vriendelijk, er hangt een soort snackbar sfeertje. Goed genoeg voor een snelle hap. Ook de bezorg- en afhaalservice is oké.