Bezorgrestaurants in de buurt van McDonald's

Online eten bestellen

1412221975 30
1422519129 30
1484302050 31
1515193511 30

1. Het eten is bezorgd via Uber. De frieten en kipnuggets zijn slap, oud en koud. De frieten bij de happy meal zaten er niet eens bij. De frietsaus vergeten. En ipv wat ik besteld had een pop dot triple chocolate heb ik een smerig koekje ontvangen.

Vandaag staat er echt een slechte leidinggevende en slecht personeel als je dit aan je klanten geeft om te eten.

2. De burger waren ze vergeten en kreeg cola ipv ice tea…

3. NY

4. Lekker eten en plaats goed service ook prima

5. Service bagger! Vergeten altijd wel iets. Totaal niet tevreden mee.

6. kawen

7. ida

8. Resraurant is verbeterd in vergelijking met 3 jaar geleden. Goede bediening, personeel ook vriendelijk, eten lekker. Voor rest is het wel ok...

9. Op donderlag 11 january voor ontbijt helaas geen croissan beschikbaar.

2,5
  10. 3 Milkshake vanille besteld 3× banaan. Portie frietjes in de grote menu's waren de bakjes maar half vol, 1× schudden met t bakje en je zag geen frietjes meer, nuggets niet gaar.

2,3
  11. Milkshake vanille besteld (in de drive), krijg banaan. Hello, dat zijn twee heel verschillende smaken. 2,60€ weg gegooid aan een milkshake die ik helemaal niet lust! Dit is al de tweede keer. Echt nooit meer. Zelf heb ik bij een mac gewerkt, maar deze is echt het ergste.

12. tim op den kamp

Frites waren helemaal niet goed doorbakken, waren koud en slap. Van de bigmac en de bigtasty waren de broodjes verbrand en ook koud.

13. Niet de beste mc donalds die er is.
    Wanneer je door de drive gaat moet je altijd wachten op het daarvoor bestemde parkeerplaatsje.
    Vaak is het eten gewoon koud.
    Of zoals laatst, hamburger waarvan het broodje echt oud was!!!!
    Liever naar de frituur of doorrijden tot mc donalds echt!

14. Deze McDonald's is echt een ramp!

Je eten is 9 v/d 10 keer lauw of koud.
    De service is echt te treurig voor woorden.
    Bij de Mac drive vergeten ze altijd wel iets, ik heb nog nooit iets compleet gekregen.
    Neem een manager aan die wel alles onder controle heeft!
    Tip: rij een paar km door en je krijgt tenminste wel waar je voor betaald,

1,7
  15. Het is natuurlijk een fastfood restaurant, dus hier kan je niet veel van verwachten. Ik ben hier wel vaker geweest, en eigenlijk snap ik niet dat mensen hier nog naar toe willen gaan. Bij een gemiddelde frituur krijg je meer eten voor een lagere prijs, met een betere smaak en een beduidend gezondere bereidingswijze. Ik vind de kipnuggets bijvoorbeeld hier wel te eten, maar eigenlijk is het gewoon een melige en vette substantie in een krokant jasje waarvan vooral de smaak inderdaad iets van kip weg heeft, maar veel verder gaan de overeenkomsten meestal niet. De frieten zijn een beetje hetzelfde verhaal, ze zijn vaak flauw van smaak (zelfs wat meer zout zou dat nog heel makkelijk kunnen verbeteren) de hoeveelheid is te weinig, de kleur, warmte, dikte en hardheid zijn lang niet goed te noemen.. En zo is het eigenlijk met ieder gerecht wat je er kan krijgen.

De sfeer vind ik hier overigens wel goed, ik vind het wel prettig dat je er fijn kunt zitten, dat kan heel gezellig zijn hier. Naast de drive-through is dat voor mij dan ook de enige reden om naar McD en niet een snackbar te gaan.

De service is voor mijn gevoel bij ieder willekeurig McDonald's restaurant slecht, althans ik heb nog nooit goede service meegemaakt. Hier staan altijd maar wat klungelige studenten achter de kassa, die bijna nooit ook maar een beetje plezier in hun werk uitstralen. Wel maken ze zo nu en dan (wat kinderachtige) grapjes met elkaar, terwijl er klanten bij zijn die dat wellicht niet zo kunnen waarderen.

De prijs/kwaliteit is natuurlijk nooit goed, het eten is gewoon veel te ongezond. Maar ook de hoeveelheid en smaak zijn altijd onvoldoende om de prijs te verklaren. Voor mij is het een raadsel waarom mensen hier heen gaan wanneer er gewone snackbars zijn met gezonder, lekkerder (en meer) eten voor een betere prijs. Ik ben inmiddels alweer een tijdje niet meer bij McDonald's geweest, en eigenlijk bevalt me die keuze heel prima. McDonald's is natuurlijk om wille van je gezondheid altijd een afrader, maar ook daar buiten om is het in dit geval een afrader. Van zo'n omvangrijk bedrijf mag je wat mij betreft wat beters verwachten, ook voor die prijs.

16. Echt jammer, weer niet tevreden. In verleden vaker onvolledige bestellingen gehad en ook gemeld. Na herhaaldelijk zelf contact opgenomen toch 'goedmakertje' gehad. Vandaag schandalig veel zout op frietjes happy meal voor kids. Kwam er te laat achter toen dochter glas water in 1 keer leegdronk en dus verder niks meer hoefde te eten. In 't verleden gingen we altijd in geleen. Top zaak! Nooit klachten gehad. Door verhuizing nu deze beter bereikbaar maar wat een slechte onderneming.. jammer dat er niks aan gedaan wordt.

2,5
  17. Vandaag reden wij om 00.50 door de drive-in, ik wilde een ijsje bestellen, maar de machines waren al schoongemaakt. Hierdoor werd er gezegd dat er geen ijsjes waren op het moment. De manager was niet bepaald vriendelijk, hij zei dat ze toch zo gingen sluiten.

18. pia 31 punten

Waardeloos. Vies en smerig, personeel dat niet weet wat ze moeten doen. McDrive bestelling klopt nooit en binnen moet je altijd wachten omdat de hamburgers nooit klaar zijn en die altijd worden nagebracht. Ik snap niet dat McDonalds Nederland hier niet ingrijpt.

Wij komen hier niet meer.

19. Vroeger was dit de slechtste Mc Donalds die in de buurt lag, nu hij verbouwd is wilde ik nog een keer proberen of het beter geworden is. Maar nee hoor, nog steeds;

Lange wachttijden.

Ongeïnteresseerd personeel.

Koude burgers...

Zoute friet...

En altijd moet er alles nagebracht worden en na 20 min kan je het nog zelf komen halen.

Happy meal speeltjes die op de posters staan zijn altijd op en dan krijg je weer 10 x hetzelfde of een oude prul wat er nog toevallig lag.

Mij zie je er niet meer.

2,2
  20. Ik vond deze Mac Donalds wat lelijk, te klein en de service was slecht.

Maar ze hebben hem uiterlijk vernieuwd, ik vind het prachtig. Het is schoon en het eten is ook niet slecht meer, vind ik.

Soms op fortuna avonden is het wat druk, en wat onhandig.

Maar ik proef geen verschil met andere Mac Donalds.

Groeten uit Sittard.

21. Dit is gewoon de allerslechtste McDonalds waar ik ooit ben geweest en helaas is hier totaal nog niets veranderd.

Deze McDonalds is zondermeer gewoon te klein en buiten dat feit is het personeel en de manager gewoon niet in staat de drukte onder controle te krijgen.

Daarbij worden er zoveel fouten gemaakt bij het uitleveren van de bestelling dat het gewoon niet meer leuk is.

Enfin, ik ga er gewoon niet meer naar toe, je kunt voor een hamburger met friet beter bij de locale friture terecht.

Jammer, aangezien een Big Mac of Quarterpounder best lekker kan zijn op zijn tijd, maar ga dan maar ergens anders ipv naar deze McDonalds.

2,4
  22. Frans Claassen

Ik ben zojuist bij dit filiaal geweest en mijn god, ik heb letterlijk nog nooit zo'n goede McDonald's ervaring gehad. Het was knaldruk, toen ik binnenkwam stond ik na een meter alweer stil. De rij stond tot aan de deur, maar het schoot lekker op en binnen slechts 10 minuten was ik aan de beurt. Ik zag dat iedereen zich helemaal dood aan het rennen was, maar ze hadden er plezier in ook, af en toe eens een grapje onder elkaar en de sfeer bleef erin. Mijn bestelling was binnen een minuutje klaar, het was een niet al te grote bestelling: 2 menu's met een happy meal. Maar toch was alles heerlijk, de frietjes waren lekker krokant en heet, de burger was heerlijk sappig en het drinken was lekker koel.

Dit was verreweg de beste ervaring die ik ooit in een fastfood restaurant heb gehad.

23. Na 20min stil te hebben gestaan in de Mc Drive was ik eindelijk aan de beurt, krijg mijn bestelling en controleer deze een stukje verderop. (omdat ik bij eerdere bezoeken al een aantal keer het verkeerde gekregen had)

En jawel hoor, er klopte weer niets van, als het nu enorm druk zou zijn kan ik me er iets bij voorstellen, maar er was nagenoeg niets te doen.

Tot 3 keer toe nogmaals de verkeerde bestelling gekregen, heb het uiteindelijk opgegeven en maar gegeten wat er in die zak zat, bleek daar ook nog eens niets van te kloppen. Op de reclame van hun nieuwe "kip sensatie"zie je tomaten, deze kon ik bij mijn broodje niet ontdekken en de heerlijke saus was eveneens ver te zoeken. Aan het einde van het broodje proefde ik een vleugje hiervan.

Ik hoop dat iemand van Mac Donalds Nederland dit leest en eens aktie onderneemt tegen deze vestiging!

24. Daar geweest en het personeel loop maar wat te spelen.

Ik bestel 2 hamburges frieten cola enz.
    Zie waar ze de broodjes maken dat er 1 op de grond valt.
    En wat denk je hij raapt het op en gooit het niet weg.
    Maar pakt het gewoon in, ik zie dit.

Ik zeg mag ik de manager, na 5 minuten komt er een jonge knaap. Ik denk rond de 20 en zegt, meneer wat is er aan de hand. Ik hem uitgelegd wat er is gebeurd.

Krijg eerst geen gelijk, want hij was manager van dit pand en had het wel erg hoog in zijn kop en dit gebeurt hier niet.

Ik zeg heb het net gezien na 1 paar minuten zeg ik dat ik deze troep niet wil of goed anders geld terug.

Eindelijk krijg ik alles nieuw en krijg het ook nog gratis.

Maar hij loopt naar die knul toe wat die hamburger heeft laten vallen en geef hem ook nog een hand en wat denk je gaan ze samen spellen met de telefoon.

Nouw hier kom ik dus nooit meer het valt op de grond en ze pakken het gewoon in. Na in totaal 10 x wordt het pas geregeld. Bah, wat een tent.

1,1
  25. Waardeloos.

Ik vind het eten echt vies.

Krijg altijd koude friet.

26. Waardeloze troep, wederom iets vergeten. Deze maal een friet te weinig, vorige keer een big mac niet gehad. De keren daarvoor ook van alles niet gehad, maar wel betaald.
    Maar wel alles laten betalen, pure diefstal van deze multi organisatie.
    Geen wonder dat deze keten zo succesvol is, het geld wordt verdient door pure diefstal.

Ik ga daarom nu aangifte doen bij de politie van Sittard.
    Ik ben het zat om wederom door mc donald te zijn bestolen.

27. Met mijn grote bolide een ramp om uberhaupt het terrein op te rijden, laat staan de mcdrive met z'n microbochten.
    Dan zijn ze ook nog eens overdreven duur (Cheeseburger 1,95), geen euroknallers zover je kunt zien.
    En vergeten ontiegelijk vaak items, controleer je bestelling meteen aan het raam!
    Voor de rest is het wel lekker.

28. Slechte service.

Vergeten heel vaak dingen.

4,3
  29. Service is zeer slecht. Ze vergaten een heel menu aan de mac drive. Toevallig toen ik wilde terug lopen naar de Mac, had er een kind overgegeven, het werd pas na 10 minuten opgeruimd en het was nog niet eens helemaal schoon..

Buiten dit waren alle prullebaken vol, er lagen overal dienbladen en de rij kwam tot aan de achterkant van het pand zelf.

ZEER waardeloze tent!

Punt 1: Te klein.

Punt 2: Vies.

Punt 3: Slechte service.

SLUITEN DIE TENT.

30. Het personeel was vriendelijk en het eten lekker, wat wil je nog meer..

31. Dat vergeten of het verkeerde geven is nog altijd zo en dat zal ook niet veranderen als die kinderen die er werken niet verantwoordelijker met hun werk omgaan. Niet al het personeel is beroerd maar er zijn erbij die nog liever flauwekul met elkaar maken dan dat ze de klant fatsoenlijk helpen. Nu heb ik weer een CBO gekregen inplaats van een bic tastie en ik lust niet eens kip. Ga maar weer een boterham smeren dan heb ik tenminste iets.

32. Restaurant is stukken verbeterd in vergelijking met eerdere ervaringen vorig jaar. Meer personeel aanwezig, warmere producten en een snellere bediening!!

33. Zeer goed alles warm en alles vers.
    ziet er netjes uit
    personeel zeer vriendelijk.

34. Als ze het even druk hebben, dan bakken ze er totaal niets van. Heb 30 minuten moeten wachten aan mcdrive. Geen frietjes gekregen en geen bonnetje. Zeer slechte mcDonald. Sluiten die handel!!! Schandalig.

2,6
  35. Niet echt een propere tent!

1,6