Nieuwste foto's in Sittard

Laatste updates in Sittard

1. S's profielfoto
    S heeft een recensie geschreven voor Sol

Onbeperkt tapas

Slechte bediening
    Bij bestelling drank heel erg lang wachten
    Duurt half uur eer je je gerechtje op de tafel hebt
    Half uur eerder als vermeld op website mag je je laatste keer bestellen om het vuur van de bbq bijna uit is
    Kunnen de drukte niet aan

2. Antoinette's profielfoto
    Antoinette heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Schrage

Antoinette

Onverwachts in Sittard aangekomen en deze lunchroom gekozen om te eten. Sfeer was prima, aardige bediening. Mijn zoon vond helaas de pannenkoek niet lekker, qua smaak en structuur (enorm dik en niet gemaakt uit een stuk, je zag de overgang). We hebben dit aangegeven en patat met frikandel voor hem besteld. Toch moesten we ook voor de pannenkoek betalen, daar was helaas geen discussie over mogelijk met de eigenaar. Heel jammer, hoort bij de service vind ik... Eigenaar was dus niet klantvriendelijk, met opmerkingen als "ik heb een goed product afgeleverd, daar is niets mis mee". Vandaar weinig punten voor de service en prijs/kwaliteit. Ondanks dat het overige eten verder redelijk was, zullen wij hier in ieder geval nooit meer gaan eten.

3. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Yumi
    Sushi Sittard

Vandaag gaan eten met een vriend van me! Restaurant zou om 19.00 vol moeten zitten dus we hadden maar 90 minuten om te eten. Echter was het om 19.00 nog praktisch leeg.
    Interieur is na 3 jaar nog steeds niet vernieuwd en overal zijn wel mankementjes te vinden. Service was oké. Niet geweldig. Maar service is het totale plaatje, dus 4 gerechten die gemist worden moet echt niet kunnen. Verder hadden we creme brulee die afgerekend werd maar nooit hebben gehad.

Kwaliteit. 30 stuks sushi op een small bordje proppen hoort niet, sauzen die van de een op de andere sushi komen, erg jammer. En het allerergste was De eendenborst, deze was letterlijk ijskoud en totaal niet lekker. En toen we er naar vroegen werd ons vrolijk verteld dat deze zo hoorde te smaken en koud zou moeten zijn.

Ik ga echt lachen als hier De keuringsdienst een kee binnenkomt!

4. Yvette's profielfoto
    Yvette heeft een recensie geschreven voor de Aetzaak

we hebben heerlijk gegeten en de bediening was super attent en vriendelijk!

5. Ontevreden klant's profielfoto
    Ontevreden klant heeft een recensie geschreven voor Big Rib
    Steakhouse Sittard

Ontevreden klant

Eigenlijk is 1 ster nog te veel voor deze belabberde troep! Slechte klantenservice, niet te verstaan en super onvriendelijk. Bestelling werd niet bezorgd nadat we het betaald hadden via iDeal en de persoon die me te woord stond aan de telefoon deed als klap op de vuurpijl ook nog enorm stoer. Dames en heren, wil je graag betalen maar niks te eten en een grote bek achteraf dan is dit restaurant zeker een aanrader!

6. Belinda en Ton's profielfoto
    Belinda en Ton heeft een recensie geschreven voor Sol

Belinda en Ton

Super lekker gegeten.
    Vond wel dat je heel dicht op elkaar zat.

7. Chantal en Erik's profielfoto
    Chantal en Erik heeft een recensie geschreven voor Tapperie de Gats

Chantal en Erik

Heerlijk gegeten in een kleine ouderwetse kroeg. Aardige bediening en koks die je eten naar de tafel brengen in ouderwetse pannetjes. Prijs is zeer laag. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor de Aetzaak

Weer een gezellig avond met heerlijk eten gehad. Ook mijn ouders vonden het heerlijk. Bedankt voor jullie gastvrijheid en heerlijke eten.

9. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor The Duchess

Zeer smakelijk gegeten.
    Wij vonden alleen de service (eens wat vaker langslopen voor een drankje en soms lang wachten op volgende gerecht) voor verbetering vatbaar. Maar lekker eten, met aandacht samengesteld en lekker wijntje.

10. Leo's profielfoto
    Leo heeft een recensie geschreven voor Sol
    Grill Sittard

Tapas gegeten. Heel veel keuze uit vlees, vis en vegetarische kaarten. Gerechten heel verfijnd klaargemaakt. We hebben echt genoten. Zeker een aanrader. Neem de tijd want je kunt bestellen per 2 tapas. Dit betekent dat alle gerechten net klaargemaakt zijn als je het voorgezet krijgt. Echt lekker en een rustig tempo.

11. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Sol
    Grill Sittard

Gister de eerste keer gegeten bij restaurant Sol op de markt in Sittard.
    Aangenaam verrast! Gezellige sfeer met leuke zorgzame bediening. We zaten op de tussenverdieping en konden zo naar de open keuken beneden kijken. We hebben mixed grill gerechtjes gegeten, zo kon je van alles wat proeven. Wij komen zeker terug,

Groet John

12. Birgit van Heijster-Bux's profielfoto
    Birgit van Heijster-Bux heeft gereageerd op een recensie van de Aetzaak

Dankjewel Sjoerd !

13. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor i76!
    Huiskamerrestaurant Sittard

Is een recensie zichtbaar als ie nog niet gekeurd, maar wel al gemarkeerd is?

14. Sjoerd's profielfoto
    Sjoerd heeft een recensie geschreven voor de Aetzaak

Prima eten voor een goede prijs.

15. Nietje's profielfoto
    Nietje heeft een recensie geschreven voor Om-nomnom

Heerlijk gegeten. Ik ben fan van de thaise kokossoep. Altijd lekker, en als je met 3 personen maar €45 hoeft te betalen is dat ook nog heel goed voor je beurs😉

16. Paul Reinartz's profielfoto
    Paul Reinartz heeft een recensie geschreven voor Via Pozzo
    Italiaans Sittard

We hebben hier een heerlijke avond gehad en genoten van de heerlijke Italiaanse keuken. De bediening is top en de kaart is uitgebreid. Genoeg keus voor iedereen een echte aanrader!!

17. Ger & José's profielfoto
    Ger & José heeft een recensie geschreven voor Tapperie de Gats

Ger & José

Nog een van de weinige eetcafės waar men weet hoe de drank serveert dient te worden.
    Eten was goed en ruim voldoende.

18. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor Da Marco
    Kleine eetwaren Sittard

Alleen maar lekkere specialiteiten die je hier krijgt. De pizza, tiramisu, broodjes en vleeswaren zijn geweldig lekker. De andere delicatessen heb ik nog niet geprobeerd, maar verwacht niets minder. Niet echt een restaurant, vandaar de beoordeling van de sfeer in het midden gelaten. Houdt je van pizza of Italiaanse 'hapjes' dan moet je hier zijn.

19. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Groenten van Roos

Gister hier voor de Eet.nu lunch grote beetroot salade en cheesecake besteld. Ik was erg tevreden over de salade, lekker gemaakt en zag er ook goed uit. De cheesecake was echt heerlijk! Ik acht de kans heel groot dat ik hier weer zal bestellen voor de lunch.

20. Wim Reinartz's profielfoto
    Wim Reinartz heeft een recensie geschreven voor Via Pozzo

Wim Reinartz

Top restaurant, sfeer, eten en bediening… geweldig! Vraag naar de wijnkaart… heerlijke wijnen!

21. D.Linssen's profielfoto
    D.Linssen heeft een recensie geschreven voor Via Pozzo
    Italiaans Sittard

Heerlijk eten gegeten onder het genot van een excellente wijn. De kok maakt prachtige creaties en het personeel is zeer vriendelijk. We werden zeer gastvrij ontvangen door de gastheer en hebben genoten van de gezellige sfeer. Een echte aanrader en wij gaan dan ook zeer zeker vaker eten.

22. Jos Mols's profielfoto
    Jos Mols heeft een recensie geschreven voor Via Pozzo
    Italiaans Sittard

Mooi restaurant, met uitstekende Italiaanse gerechten. Super.

23. Rosian's profielfoto
    Rosian heeft een recensie geschreven voor Thaiphoon

Heerlijk gegeten.
    Gezellige avond.

24. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Simla
    Indiaas Sittard

Verrassend lekker gegeten met gezelschap van 6 personen. Geurige en lekker gekruide gerechten. Alle plaatsen op deze zaterdag bezet en toch rustige sfeer, niet lawaaierig. Vriendelijke bediening.

25. Jip de pip's profielfoto
    Jip de pip heeft een recensie geschreven voor Sol
    Grill Sittard

Onbeperkt tapas. Het was heel erg lekker! Veel zelf gemaakte producten. Bij de koffie zat ook een heerlijk zelfgemaakt soort van chocolade amandel koekje/bonbon.. Heerlijk! De spinazie tapas vonden we allebei een beetje aan de zoete kant.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor Sol
    Grill Sittard

Personeel heel vriendelijk. Gekozen voor Tapas. Voordat ze de eerste bestelling komen opnemen duurt het lang, heel lang. Eerst 3 x terug voor drankjes. Bier op de kaart niet op voorraad. Raden ze een ander biertje aan. Kost dit achteraf 3x zoveel. Jammer....
    Na 2e ronde kwamen ze iets sneller de gerechtjes opnemen. Het is smaken verschillen want de ene helft van het gezelschap vond het lekker, maar de andere helft was niet echt te spreken over de smaak. Het zag er wel allemaal netjes en mooi uit.

27. Lara's profielfoto
    Lara heeft een recensie geschreven voor The Duchess
    Vertaal van English naar Nederlands

Gister ben ik met een vriendin gaan eten bij The Duchess. Ik had gereserveerd via Eet.nu en dit verliep allemaal heel soepel. Daar aangekomen, waren we de eerste gasten (we hadden ook vrij vroeg gereserveerd, om 18:00). Ondanks dat het restaurant vrij neutraal is ingericht, is het toch knus en gezellig. De bediening was heel netjes en oplettend.

We kregen een broodje vooraf en ik koos voor de 'Fish of the day', een dorade, gefileerd en op de huid gebakken. Deze kwam met wat aardappeltjes, oergroenten en volgens mij een erwtensausje. Het smaakte erg goed en ik dronk er een lekkere droge witte wijn bij. Mijn vriendin had de 'Chef's pie' welke volgens haar ook heel lekker, maar machtig, was. Zij koos voor een glas rode wijn. We hebben het etentje afgesloten met een koffie / verse munt thee.

Ik zou mensen zeker aanraden om bij The Duchess te gaan eten als ze in Sittard zijn.

28. Arjen Sijpkes's profielfoto
    Arjen Sijpkes heeft een recensie geschreven voor The Duchess

Arjen Sijpkes

Prima gegeten. Hoofdgerecht was aan de pittige kant. Die smaak overheerste een beetje. Dat gemeld aan de bediening. Die hebben dat meegenomen voor de keuken.