Op dit adres zit nu: Big Pan

Brasserie Eigenwijs in Sittard

Parkeren kunt U op het Tempelplein of onder het gemeentehuis van Sittard.

• Bezorgen

1323196762 79
1594419839 78
1674191333 78

1. marijke.leroy

2. Heerlijk gegeten, maar het personeel is niet oplettend en zeer onvriendelijk. Prijs is ook vrij duur voor wat je krijgt.

3. Samen met mijn moeder naar de paas brunch.
    In een woord fantastisch buffet.
    Veel keus en overheerlijk.
    Top sfeer en bediening.
    Bedankt😀👍

4. Lekker ontbijt, uitgebreid met een glaasje jus d'orange, kopje koffie/cappucino of thee naar keuze. 3 Minibroodjes, croissantje en ook nog gebakken ei en yoghurt. Heerlijk voor zo n prijs, zeker aan te bevelen.

5. Hoven

6. Rosie Thissen

Zeer goed verzorgd ontbijt. Kwalitatief zeer goed. Meer dan voldoende!
    Zeer vriendelijke bediening.
    Meteen ingespeeld op mijn gluten allergie!
    Geweldig! Echt genoten!

7. Ondanks dat het er niet druk was en er voldoende personeel liep, moesten we lang wachten om een bestelling door te geven.
    Personeel was voor de bar druk met elkaar in discussie; weinig interesse voor de klanten.
    Goedbedoelende tip voor het personeel; schenkt geen gekookte chocomelk aan kinderen en zeker niet in een hoge mok die je niet eens vast kunt pakken.

8. P.Gardeniers

Vriendelijke en kundige bediening, restaurant voelt een beetje koud aan.

9. Karig en geen verse ingrediënten
    De bediening doet er alles aan om het naar je zin te maken, echte heel vaak is deze rommelig. De High-Tea kan je links laten liggen, zeer, zeer weinig en niet vers. Lang moeten wachten totdat de lunch gerechten kwamen, smaak redelijk.

4,3
  10. Jess Winkens

Het personeel is zeer vriendelijk en deed alle moeite om je welkom te voelen echter de high tea was niet zo goed. Producten waren niet vers wellicht omdat het op een maandag was. Voor een high tea komen we niet meer terug.

11. Evelien geraedts

De high tea was lekker goed verzorgd en de bediening vriendelijk

12. Lunch was heel lekker, maar wel lang buiten moeten wachten, maar dat kwam door de drukte van St Joep markt, bediening was vriendelijk.

13. Ad Daamen

Voor het eerst een bezoek gebracht aan 'Eigenwijs'. Heerlijke lunch gehad. Je kunt kiezen voor kleine gerechtjes bv. soep, broodjes warm of koud, saté, krulfrietjes met mayonaise, salade, etc. Klein formaat zodat je bijvoorbeeld 3/4 gerechten kunt kiezen. Hebben wij in twee etappes gedaan. Het eten wordt warm en sfeervol gepresenteerd en geserveerd. De bediening is heel vriendelijk. Het is een heel leuk concept en zoals vorige recensenten hebben aangegeven heel gezellig om te doen. Op een zaterdag als vandaag is reserveren een must anders heb je kans geen plek te krijgen rond lunchtijd, zo druk was het.

14. Sandra van der Weide

Lekkere kleine hapjes waardoor eten bij Eigenwijs telkens anders is.
    De service is soms wat rommelig, maar alles bij elkaar komen wij telkens terug voor een gezellige lunch!

15. Brasserie Eigenwijs was een bijzonder prettige ervaring.

Met z'n tweeën gebruikten we een lunch welke we zelf konden samenstellen. Keuze uit b.v. soepje, lekkere belegde broodjes, salade, frietjes, of dessert. Maximaal 4 keuze-opties plus een drankje.

De sfeer was lekker ontspannen en de bediening heel vriendelijk. Ook de inrichting is gezellig.

Hier komen we zeker terug!

16. Ben er eens gaan lunchen. Nou, of ze het concept even moesten uitleggen. Nee, ik ben achterlijk...Toen ik iets vroeg over het eten zei ze doodleuk 'ja daarom wilde ik het net uitleggen maar toen hoefde het niet'... uh pardon ik vraag iets over het ingrediënt, niet over het concept. Het eten dat ik uiteindelijk kreeg was best lekker maar 33,00 euro voor een lunch met 2x drinken en 3 zielige gerechtjes... no thanks!

2,6
  17. elly saive

Wat een tegenvaller. Friet en zuurvlees gegeten, alleen de mayo was lekker. Diepvries frieten en zuurvlees erg smaakloos. Jammer.

18. Heerlijke lunch gehad. Je kunt kiezen voor kleine gerechtjes bv. Soep, broodjes, kibbeling etc. Klein formaat zodat je bijvoorbeeld 3/4 gerechten kunt kiezen. Het eten wordt heel mooi geserveerd en de bediening is heel vriendelijk. Het is een heel leuk concept en erg gezellig

19. Vorig jaar met Franse familie daar gegeten. De broodjes en tosti's waren ok. Mijn zwager had vis besteld met groenten en gebakken aardappels. De vis was redelijk bereid, maar zowel de groenten alsook de aardappeltjes waren rauw. Dit hebben wij de bediende ook verteld, ze zou het doorgeven. Er is niemand gekomen om zich te verontschuldigen. Of ook maar de groenten en aardappels te vervangen. Wij hebben afgerekend en zullen hier niet meer komen om te lunchen.

20. Anneke 1006 punten

Vanmiddag voor de derde keer een heerlijke tosti gegeten, goed geroosterd en in een hoeveelheid die zeker overeenstemt met de prijs die je ervoor betaalt. Verder ook een erg originele presentatie, vraag me nog steeds af wat het geheim van de chef is ;-). In ieder geval staat er wel iemand in de keuken die zijn of haar vak verstaat, een tosti besteld zonder paprika wordt ook daadwerkelijk zo uitgeserveerd, waar ik op andere plaatsen vaak nog de paprika (die ik niet goed verdraag) eigenhandig uit het bestelde gerecht moest vissen. Drank, service en prijs-kwaliteitsverhouding ook dik in orde, kortom, een aanrader in het Sittardse!

21. Echt super, dit gaat ons nieuwe vaste stekkie worden om te eten of gewoon gezellig iets te drinken. Super eten en heel vriendelijk personeel, paar keer geweest, nu ronduit fantastisch! En prijs ook prima voor wat je allemaal krijgt wij vinden het een aanrader... samen met onze baby want hier is ook prima aan gedacht!

22. Bediening is heel vriendelijk en de brasserie oogt gezellig, daarom jammer dat het eten zo slecht is. Een aantal maanden geleden via een social deal gegeten en besloten dat het niet voor herhaling vatbaar was. Voor een lunch toch nog eens naar binnen gegaan (het voordeel van de twijfel) maar weer geen succes. Eten is echt karig (bijv. pasteitje met welgeteld één blokje kip en twee champignons) en oogt en smaakt goedkoop terwijl het niet goedkoop is. Jammer.

2,6
  23. Heb vandaag genoten van jullie High Tea, en met mij drie andere personen! Ben al op verschillende plekken geweest voor een high tea, maar deze was zeer uitgebreid.. Een compliment voor het vriendelijke personeel.

24. Patrick en Petra

Wij zijn zondag 25-05-2014 wezen eten bij Eigenwijs en hebben vanaf 18.30 uur tot 20.30 uur moeten wachten op ons eten!
    Toen ze het kwamen brengen, vergaten ze ook nog eens de frites. Inmiddels zagen we al van 3 andere tafels dat het eten terug gegeven werd.
    De (vermoedelijke) eigenaar zagen we tussendoor met zijn moeder weglopen omdat hij het volgens ons niet meer zag zitten.
    Ik ben benieuwd hoe lang dit nog stand houdt!

25. High tea zeer slecht!! Had ik maar eerst de recensies gelezen van de High tea dan had ik het geweten. Ik had gereserveerd voor drie personen. Toen we er aankwamen was er geen tafel voor ons gereserveerd en gedekt. We mochten ergens een plaats uitkiezen. Terwijl van te voren nog had gebeld om te vragen of we ook buiten op het terras konden eten. Even later toen we eindelijk zaten kwamen ze vragen of we misschien de gedekte tafel van mensen wilde hebben die hadden afgebeld voor de high tea. dus we zijn weer verplaatst, handig voor hun zodat ze niet de tafel weer opnieuw moesten dekken.

Eerst een half uur gewacht op een pot heet water voor de thee en toen kregen we er twee achter elkaar. Na drie kwartier wachten en ook nog moeten vragen naar de eerste gang kregen we ieder drie mini sandwiches. Eén met carpaccio, een met simpele tonijn salade en een gezond (ham, kaas en ijsbergsla) waarop een dik stuk ijsbergsla lag. Gegarneerd met ook ijsbergsla, twee stukjes tomaat en dikke plakken komkommer zonder dressing.

Na wéér drie kwartier met de tafel vol gebruikte theezakjes, twee lege thee kannen en borden hebben we weer moeten vragen naar de tweede gang. Toen kregen we ieder drie halve mini afbak broodjes niet gaar aan de onderkant. Een met dikke stukken paprika, ui en een plakje salami met gesmolten kaas, een met pittig? gehakt (het was gewoon rul gebakken gehakt met gesmolten kaas) en een met brie.

Omdat we het koud kregen op het terras hebben we gevraagd of we binnen mochten zitten. Geen probleem. Na een half uur binnen zitten met niets op tafel hebben we maar wéér gevraagd naar de derde gang en ook meteen onze ontevredenheid uitgesproken. Als excuus zeiden ze dat ze een heel nieuw team hadden en vandaag de eerste dag het terras open was. We mochten op hun kosten een kopje koffie nuttigen. Toen kwamen de zoetigheden, twee bordjes met 8 mini muffins (die je in iedere winkel kunt kopen) en twee petit fours terwijl we met drie personen waren, toen ze eindelijk onze koffie kwamen brengen en we geen derde bordje zoetigheid kregen zei hij dat het dat was. En de scones dan die op internet erbij stonden!!?? Antwoord: die hebben we niet meer en normaal hebben we ook mini petit fours maar die waren op!! Dat was voor ons de druppel en hebben gevraagd voor de Manager te spreken. Die was niet aanwezig (op de eerste dag met een nieuw team en dat het terras open is!!!) Ze hebben toen de manager gebeld en uiteindelijk na veel klagen hebben we nog een drankje gratis gekregen en 20% korting.

Ook was het toilet ronduit smerig! Geen papieren doekjes meer aanwezig om je handen te drogen en op een toilet lag toiletpapier op de grond, gebruikt maandverband in de hoek, en er was naast het toilet geplast. Dit heb ik ook aangegeven. Al met al schandalig! En geen leuke ervaring. Of één jonge ober die na mijn klacht meteen het toilet ging poetsen en onze klachten zo goed hij kon goed heeft afgehandeld, maar over de rest van het personeel ben ik niet te spreken, ze hebben ons gewoon laten zitten. Voor ons geen tweede keer meer!

1,5
  26. kenny

27. Geen goede punten. Had een aantal goede recensies gelezen en daarom hier terecht gekomen. Vind het echt geen top-zaak zoals sommigen schrijven. De espresso die ik kreeg was koud, ja, ja moet wel het kopje warmen want met zo weinig koffie koelt dit heel snel af. Gewone koffie was goed. Broodje hollandse garnalen was niet geweldig, jammer van de garnalen als je er zo veel saus bij doet, dan proef je geen garnaaltje meer, maar wel veel mayonaise. Het ciabatta broodje was keihard en leek wel eentje van gisteren en dan nog eventjes opnieuw in de oven gedaan. Voor de prijzen die ze vragen is dit zeker geen aanrader.

4,3
  28. Monique

Een tegenvaller. Wij zijn geen moeilijke eters of erg kritisch, maar hier zullen we niet nog eens heen gaan. Bijzonder vriendelijk personeel, goede service, maar het eten was zeer matig. Rundercarpaccio op een bedje van ijsbergsla?? (en dan ook nog eens de harde binnenste stukken van de krop) scampie-spies was niet lekker, scampies waren slap en wit, leken wel gekookt ipv gebakken. Groenten waren slap en het was niet lekker gekruid. Op onze vraag wat het dessert eigenwijs was zei de serveerster dat ze even ging kijken wat ze nog in de vriezer had liggen!!?? Uiteindelijk maar een dame blanche besteld, daar zou vanilleroomijs geserveerd worden, maar dat werd mokka-ijs. Los hiervan was de hele entourage nogal een domper. De ramen waren van binnen en van buiten echt smerig. Er hing niks aan de muren, behalve de spijkers!! Erg fel licht, niet echt gezellig. Erg jammer, ze zouden er meer van kunnen maken.

29. Het eten was heerlijk in een gezellige omgeving. De bediening was zeer vriendelijk.

30. r.custers

Lekker gegeten. Bediening vlot en erg behulpzaam. Prijs kwaliteitsverhouding goed. We gaan zeker nog een keer terug.

31. Wij hebben een fijne avond gehad met goed eten en drinken en zéér vriendelijk personeel.
    De prijs kwaliteit verhouding was prima.

32. Helaas viel de hightea wat tegen. Geen verse thee, maar theezakjes. Verder waren de sandwiches oké, niet bijzonder.
    De warme hapjes waren afbak minibroodjes met gesmolten kaas, daaronder zat kip, gehakt, ham of salami.
    De zoete hapjes waren scones zonder jam en room en een paar petit fours (van ieder 1 of twee terwijl we met z'n vieren waren).
    De bediening was vriendelijk maar we werden vaak vergeten als we bijvoorbeeld om een nieuwe pot theewater vroegen. Al met al was het niet de verwennerij waarop we hoopten. Gelukkig viel de prijs wel enorm mee.

5,3
  33. Na een goede eerste ervaring bij Eigenwijs zijn we vandaag opnieuw gaan dineren bij deze brasserie. De sfeer bij binnenkomst voelt meteen goed en vertrouwd aan en we werden vriendelijk ontvangen. De bediening is uitermate vriendelijk (niet op zo'n irritante gespeelde manier trouwens) en behulpzaam. Het eten was van prima kwaliteit; het hoofdgerecht was lekker, mals vlees. Alle gerechten + bijgerechten waren goed warm en van een goede kleur. Eigenlijk alles beviel ons aan dit tweede bezoek, een derde bezoek staat dan ook zeker in de planning!

34. Afgelopen week met de familie gaan eten ter ere van een verjaardag. Uitstekende ervaringen mee en deze zij nogmaals bevestigd. Prima bediening, prima en lekker eten en een gezellige, maar ook de gewenste eenvoudige, sfeer. Wij gaan hier zeker nog vaak komen in de toekomst!

35. Monique Miesen

Vandaag met mijn 2 collega's gezellig met de Social Deal bij Eigenwijs het 3 keuzemenu gegeten. Het was echt heerlijk, de ambiance is perfect en de bediening is super!!! We komen hier zeer zeker terug, maar we kwamen al geregeld. Groetjes Monique Miesen

36. Hele leuke ontvangst bediening top. Niets is hun teveel. Zeer spontaan en aandacht voor hun klanten. Eten leuk opgediend wordt aandacht aan besteed. Smaak heerlijk.
    Wij gaan zeker nog eens terug.

37. mmg webers

Na diverse keren al bij jullie gegeten hebben, nog steeds zeer tevreden.

38. Vandaag voor Moederdag een high tea cadeau gekregen van mijn dochter. Ondanks dat wij ons prima geamuseerd hebben en ik dit cadeau zeer op prijs stelde, viel de high tea zeer tegen. Zeker geen aanrader. De kopjes waren om te beginnen niet schoon, de presentatie maar ook het eten viel heel erg tegen. Te beginnen met 4 zeer grote koude sandwiches in een smaak (Was leuk geweest als er kleine sandwiches waren geweest met verschillende smaken) Daarna warme broodjes met weer de eentonige keus uit een gerecht. Het broodjes pikante kip was was super droog en veel te hard gefrituurd. De broodjes gehakt niet gaar aan de onderkant. Tot slot 4 petit fours die bevroren waren.(volgens de eigenaar moest dit!!!)Ook rondom het thee gebeuren niks speciaal een pot water, suikerzakjes en verschillende soorten thee. Melk, honing en verschillende soorten suiker/zoetjes waren misschien een mooie aanvulling. de presentatie was ook erg saai.Een kwak sla, dikke komkommer stukken, tomaat en meloen. Het was een kleine moeite geweest om het wat op te leuken!

39. Zondag 7 april 2013 heb ik mijn verjaardag mogen vieren bij Eigenwijs. Het was gewoon geweldig.
    Alles was versierd. Ramon en zijn personeel stonden voor ons klaar. Zeer vriendelijk en attent.
    De snacks,hapjes en het eten waren overheerlijk en alles was prima verzorgd.
    Wj hebben er met z'n allen er van genoten en vooral de jarige in het bijzonder.
    Dit is echt een aanrader waard.
    Hartelijk bedankt voor de goede zorgen aan Ramon,zijn kok en zijn bedienend personeel.
    met vriendelijke groet,
    Annie Niellissen, familie en vrienden.

40. nelly en .frans.stassen

De viering van de 65e verjaardag van mijn zus was een super geweldig
    feest dankzij de prima verzorging en de optimale bediening. Voor herhaling vatbaar, maar ook voor een heerlijke kop koffie, lunch of diner.
    Vriendelijk personeel en de kwaliteit van het eten was zonder meer goed.
    We komen er regelmatig, maar dit was een bijzondere gelegenheid en het is bijzonder goed bevallen.

41. marga Schiffeleers

Ik heb zondag 24 maart mijn verjaardag gevierd bij brasserie Eigenwijs, het was echt super verzorgd. Zowel de hapjes als het eten, alles was zo perfect. Met dank aan Ramon en personeel, nogmaals heel hartelijk dank. Echt een aanrader! Groetjes, Marga Schiffeleers

42. Erg goede ervaringen met brasserie Eigenwijs. Lekker eten voor een goede prijs! Leuk opgediend en vriendelijk personeel. We komen er regelmatig.

43. We hebben gisteren met z'n tweeën een vrijwel lekkere High Tea genoten. De service was ontzettend goed. Iedereen uitermate vriendelijk en behulpzaam. Zelfs toen het rosbief op was kwam men snel met een prima oplossing. Het eten en drinken had hier en daar nog verbeterd kunnen worden. Een thee met alleen suiker aanbieden bij een High Tea vind ik jammer, het wordt exclusiever met citroen, koffiemelk en honing. Gelukkig was er goede thee en geen 0815 Pickwick.
    2 van de 4 petit fours waren niet echt lekker. De hartige snacks waren vrijwel lekker, maar het evenwicht ontbrak. In het begin veel koude sandwiches zodat je bijna vol zit en daarna kleine en weinig warme broodjes. Ik verheugde me erg op de zoetigheden, vooral omdat ik zag wat anderen voor geweldig mooie stukken cake's kregen. De High Tea is voor mij niet voor herhaling vatbaar maar ik zal zeker nog eens voor iets anders terug willen komen.

44. johannes pieters

Slecht gegeten en geen klantvriendelijkheid.
    Eten was koud en champignonroomsaus was net water.

45. We zijn vandaag gaan lunchen bij Eigenwijs. We hebben dit gedaan met een bon van Social Deal.
    Erg leuke en hippe brasserie. Bediening is super vriendelijk! We kregen lekkere soep vooraf en 4 kleine verschillende goed en vol belegde broodjes.
    Enige minpunt vonden we dat er weinig personeel rond liep, dat betekend dus dat je redelijk lang moet wachten totdat je geholpen wordt.

Wel echt een aanrader voor een lekkere lunch of een luxe kop koffie.

We komen zeker nog eens terug.

46. Al vaker koffie en lunch genuttigd in dit restaurant. Nu voor het eerst de warme kaart gebruikt en aangenaam verrast. Heerlijk mals vlees voor wederom een perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Bediening zeer vriendelijk. aanrader!

47. We hebben hier vanavond lekker gegeten voor een alleszins faire prijs. De bediening was prettig en snel. Misschien een kwestie van smaak, maar we vonden de inrichting een beetje sfeerloos. Eigenwijs is gelegen op een prima lokatie niet ver van de markt af. Kortom, een aanrader!

48. joyce bongers

Net naast de markt van Sittard. Zeer vriendelijke en bekwame bediening. Eten was goed op smaak en mooie porties. Zeker een aanrader!

49. A. Willemsen

Afgelopen zondag zijn we er 's middags eerst iets gaan drinken, en daarna meteen een tafeltje gereserveerd voor de avond. Dat was een goed plan, want we hebben er heer-lijk gegeten. De sate was heerlijk mals, lekkere stukken vlees met een heerlijke saus! Enigste opmerking is dat het vocht van de atjar over het bord heen loopt, maar dat is persoonlijk, mijn mede-eters vonden dit geen prbleem. Ook de spareribs waren erg lekker, tword saai he, maar tis niet anders! Koffie en ijs achter af smaakten ook goed, ijs smaakte heerlijk zacht, slagroom was mooi romig, maar gelukkig niet te zwaar op de maag. We waren met twee kinderen van 6 en 9, en ook voor hen waren er lekkere kindermenu's. Een echte aanrader, heb in jaren niet zo lekker gegeten. Prijs was goed te doen, zeker gezien deze kwaliteit van eten en superaardige bediening, pluimpje!

50. We hebben de vorige week gebruikt gemaakt van het Social Deal 3 gangenmenu bij Brasserie Eigenwijs. Een echte aanrader, het was heel lekker! En de complimenten voor het personeel. :-) We komen zeer zeker terug.

51. Gisteren met een vriendin geweest via een bon van Socialdeal. Eten; keuzemenu, super. keuze voor ieder wat wils. Wij hadden de carpaccio, heerlijk! Hoofdgerecht: schnitzel met groenten en frites. Vlees goede grootte en heerlijke groentes met een lekker smaakje. Toetje Eigenwijs: verrassing van ijs en mousse!! Totaal: Heerlijk gegeten. Ruime porties in een ontspannen sfeer met zeer vriendelijke bediening. De omgeving was modern met een huiselijk tintje. Superavond gehad!

52. Chris 4219 punten

Hier vanmiddag gegeten met de Eet.nu lunch.

Eten en drinken was prima, aan een spa rood kan je natuurlijk weinig fout doen, maar aan een mega burger des te meer. Deze smaakte echter prima, de burger was een klein beetje droog, maar door de saus (of was het kaas, hier kwam ik niet helemaal uit, waarschijnlijk een combinatie) smaakte deze uitstekend. De frieten waren ook prima, en voor mij was de hoeveelheid groente voldoende, dus dit was helemaal in orde. De burger was al erg groot, dus ik kreeg het allemaal amper op (en normaal ben ik een redelijk grote eter, dus van mij geen klachten over de hoeveelheid!).

De sfeer vond ik zo mogelijk nog beter, de kroonluchters vond ik absoluut uniek en vielen me zodanig op dat ik dit graag even wilde aanhalen, ik heb zoiets creatiefs nog niet bij veel restaurants gezien. De indeling was zeer fris, vernieuwend met een vleugje retro en had een lichte uitstraling. Dit is een van de heel weinig voorkomende restaurants die geen last hebben van grauw weer buiten (en dat is voor mij persoonlijk een zeer positieve eigenschap). Ook waren er voor een (vroege) woensdag middag best een groot aantal klanten, het was er desondanks niet te rumoerig maar juist heel gezellig. Het feit dat ze stoelen en banken op een zeer goede manier combineren vind ik ook uitstekend.

De service vond ik eveneens prima, de eigenaar leek mij een aardige en spontane man, dus daar valt al niet over te klagen. De serveerster was ook heel vrolijk, behulpzaam en netjes, ze past wat dat betreft dus prima in dit restaurant. Het enige wat nog beter had gekund is de wachttijd voor het serveren van de bestelde menu's, maar aangezien ik van mening ben dat teambuilding enorm belangrijk is voor bedrijven in alle soorten en maten, vind ik persoonlijk dat het juist een kans is om het over andere dingen dan puur het werk te hebben, en dus had ik er niet echt last van dat het wat langer duurde.

De prijs/kwaliteit verhouding was zover ik weet prima, natuurlijk is de binnenstad van Sittard geen goedkope locatie om te lunchen of dineren, maar relatief vond ik het eten en voornamelijk alles daaromheen het geld meer dan waard, je betaalt eigenlijk niet extra terwijl het er wel aangenamer is dan op veel andere plekken.

Voor mijn gevoel is het is een prima toevoeging aan de lijst goede restaurants rond de markt!

Conclusie; een super restaurant in Sittard, geweldige inrichting, prima service en eten, en heel graag voor herhaling vatbaar!

53. Petra Sweron

Samen met dochter en schoondochter een gezellige high tea gehad, eten was super lekker en meer dan voldoende.
    We moesten echt nog even de stad in (Sittard) en we mochten de zoetigheden later komen opeten, wat een service
    fijne bediening, behulpzaam met alles.
    Kortom een paar fijne gezellige uurtjes gehad.
    Een aanrader!!!!!

54. Jleenders

Redelijk wat keren komen lunchen, algemeen goed eten, bediening aardig. Wel in vergelijking met andere lunch gelegenheden aan de prijzige kant.

55. Ik ben er vanmiddag met 3 oud collega's geweest. We hebben respectievelijk 2x pasteitje, 1x gebakken brie, 1x zalmtosti gehad en ieder lekkere cappuccino en heerlijke koffie met iets van chocolade erin en erop. Iedere keer geserveerd met een heerlijke bon-bon en slagroom. Alles was een plaatje en heerlijk, heel mooi en verzorgd allemaal, met liefde voor het vak gemaakt. Ik had een rose, een cappuccino, een superheerlijke koffie met chocolade (naam kwijt) en een pasteitje met brood en garnituur. Ik moest 15 euro betalen,
    echt niet te duur hoor. Echt een aanrader daar.
    En super aardig personeel.
    Dikke pluim voor jullie allemaal daar ;)

56. Nieuwe leuke eetgelegeheid. Voldoende keuze op de menukaart met voor elk wat wils. De saté en spareribs zijn echte aanraders !!! Alles is vers gemaakt. Goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke brasserie ook voor een lekker tussendoor gerecht tijdens het winkelen.