Gratis parkeergelegenheid voor de deur.

• Veganistisch

1399111970 81
1472078885 81

1. adriaan

19271 punten
  2. Het restaurant bestaat inmiddels 35 jaar, daar hoort een mooi Jubileum menu bij. Vorig jaar waren we aardig onder de indruk van de verfijnde Aziatische smaken dus gereserveerd voor een lunch op vrijdag.
    De verkeerssituatie voor de deur is gewijzigd (een richtings-verkeer) maar de parkeerplaats is nog van beide zijden te bereiken, fijn. We werden begeleid naar een ronde tafel aan het raam, prima. Monica Tsang kwam met de rijk gevulde aperitief wagen, ze wist onze voorkeur nog, het werd de Spaanse Godello van Lagar da Xestosa die erg goed beviel. Het menu werd nog even doorgenomen deze was op enkele puntjes aan onze voorkeuren aangepast, prima. Leuk dat Helena Tsang de gasten nog even persoonlijk kwam verwelkomen.

De amuse met Thaise invloeden opgebouwd uit vier delen kwam op tafel. Als eerste een blokje mousse van tom kha kai met gelei van rode peper in een crumble van pinda, verrassend sappig in de mond met verfijnde smaken en licht pikant, heerlijk.
    Een kopje met pompoensoep. Krokantje van zoete aardappel, verrassend. Als laatste een viskoekje van de gril met een zoet zure dip, heerlijk.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door de voor ons nieuwe Sommelière Lisa Snepvangers. Viognier uit de Pays d’Oc Clementine van een Belgische wijnmaker in een elegante stijl. Een tweetraps voorgerecht. Op een mooi zwart bord met reliëf, tartaar van Schotse zalm aangemaakt met een dressing van yuzu en soja, erop schuimpjes van bonito, zoetzure daikon en komkommer, plakjes radijs en kletskopjes van sesam. Delicaat met mooie texturen en frisse toetsen. Apart uitgeserveerd sushi met erop Japanse ebi garnaal op een toef wasabi crème afgewerkt met haringkuit. De sushi was licht knapperig en plakte wat aan de tanden, de smakencombinatie was uitgekiend en verrassend lekker. (9,3)

De viognier werd doorgezet voor bij het inmiddels bekende signature gerecht van de chef. Een keurig bruin gebakken coquille op een bedje van gestoomde glasnoedels met ertussen takjes zeekraal, ringen van bosui en groene sojaboontjes, erop een plakje krokant gebakken lotuswortel en takje Shiso Purple cresse. Ditmaal overgoten met een hele lekkere licht pikante dashi soja saus. Het XO gedeelte van de saus vonden we terug op de coquille. Nog steeds een delicatesse, genieten! (9,5)

Uit de Pfalz een droge Grauer Burgunder Muschelkalk 2016 van Wilhelmshof, lekker sappig en romig. Uit de keuken een proeverij van zeefruit. Siu Mai gevuld met Koningskrab en afgewerkt met forelkuit, heerlijk. Een dim-sum op basis rettich met pikante dip. In een stoommandje Bapao gevuld met Singapore chili kreeft. Het klapstuk was de grote geroosterde garnaal met heerlijke rooktoets waarbij een saus van cashewnoot en nog lekkerder chutney van mango en ananas. Om af te wisselen een schaaltje tapioca kroepoek. De wijn was hierbij keurig in balans. (9,4)

Over naar rood met een Squinzano gemaakt van Negroamaro van het huis Due Palme, zeer zacht en rond met tonen van rijp zwart fruit. Op het bord Nieuw Zeelands lamsrack gegaard in de green egg besprenkeld met Balinese saus waarbij een Spaanse padron peper en krokantje van lotuswortel. Apart uitgeserveerd gebakken trompet de la mort op een bedje van beetgare kailan. Het lam was perfect gegaard, normaal houd ik niet zo van de smaak van vet (dit was grotendeels verdwenen) maar dit combineerde ditmaal uitstekend met de heerlijke Balinese saus. Ruim voldoende afwisseling met het garnituur. De zachte wijn sloot naadloos aan en was een schot in de roos. (9,8)

De dessertwijn kwam uit India, een laat geplukte Chenin Blanc 2014 van het huis Sula, net even complexer en rijker dan de Loire wijnen die ik ken, met tonen van rijp exotisch fruit. Op een mooi groot wit bord een mooie presentatie van verschillende bereidingen van mango, passiefruit, ananas en yuzu erop een flinke quenelle heerlijk lychee-ijs en afgewerkt met een schijf Valrhona Ivoire chocolade. Een dessert waar je blij van wordt mijn lievelings-smaken in verschillende texturen. De wijn sloot hierbij naadloos aan, genieten. (9,7)

Als afsluiter nog een lekkere Nespresso met een drietal keurig gepresenteerde, lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd, we voelden ons weer helemaal in de watten gelegd.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.

Samengevat was het weer een mooie culinaire middag met verfijnde oriëntaalse smaken in een ontspannen ambiance met gezellige bediening. We voegen ze graag toe aan onze favorieten, bedankt!

3. Na een tip van een verwende eter, die onder de indruk was van de mooie oriëntaalse smaken en de toffe gastvrouw, was onze aandacht wederom getrokken. Er waren sinds ons laatste bezoek al weer zo’n 4,5 jaar verstreken, dus maar meteen geboekt voor een lunch op zondag middag.

Er was deze middag voor de deur een grote braderie maar de auto konden we vrij eenvoudig een stukje verder parkeren, mooi. Er was wat teveel wind om plaats te nemen op het terras waardoor we neerstreken aan het raam in de serre met zicht op de mooie Chinese tuin. Monica Tsang kwam met een indrukwekkende aperitiefwagen waarop een uitgebreid assortiment gin en mousserende wijnen. Ik wilde toch graag een witte wijn. Dit werd een Spaanse Godello van Lagar da Xestosa die erg goed beviel. Het menu (op onze voorkeuren aangepast) en de wijnkaart werden overhandigd. Een mooie gebonden overzichtelijke wijnkaart met wijnen van over de gehele wereld, die keurig per land zijn gecategoriseerd. Ertussen staan leuke spreuken wat het lezen gezelliger maakt. De lievelings-wijnen zijn met hartjes aangegeven en met groene blaadjes de biologische wijnen, prima.

Een amuse trio verscheen. In een wit schaaltje een delicate marshmallow met ingelegde radijs en uienringen. Een mooie presentatie van bouchot mosselen, op een fijne brunoise van granny smith die aangezuurd was met citrus, verder nog en een krokantje met sesam en nori, erg lekker. De derde amuse was een kom met Laksa, een licht pikante Maleisische kokosbouillon met stukje kwartelei en blokje surimi, genieten tot het laatste druppeltje.

De eerste begeleider werd keurig door Monica gepresenteerd. Een Griekse witte van het eiland Santorini, de Atlantis 2015 van Argyros, verrassend aroma met veel mineralen en subtiele zuren, in de mond verfijnd en complex met een subtiele ziltige afdronk, heerlijk. Op het bord een stuk koude scholfilet met erop een lauwwarme gebakken langoustine, blaadjes waterkers en takjes zeebes. Ernaast shiitake, stukjes artisjok en een sausje van waterkers. Het geheel werd aan tafel afgewerkt met een vinaigrette van langoustine en Japanse sansho bessen. Verrassend dat de schol koud was, wel lekker sappig en heel puur van smaak. De langoustine was heerlijk. De overige ingrediënten combineerde mooi maar ik miste de oriëntaalse toets. De wijn sloot naadloos aan, deze ondersteunde de delicate smaakjes. (9)

Over naar de Gentil uit de Alsace van het gerenommeerde huis Hugel, een blend van ongeveer alle witte druivenrassen uit de Alsace, mooi aroma, aangenaam fris in de mond met een klein zoetje in de afdronk. Deze werd gepresenteerd door de sommelier die het vanaf hier van Monica over nam. Uit de keuken een signature gerecht van de chef. Een keurig bruin gebakken coquille op een bedje van glasnoedels, zeekraal, ringen van bosui en groene sojaboontjes, overgoten met een magisch lekkere xo saus. Erop nog een krokant gebakken plakje lotuswortel en Shiso Purple cresse. Wat een delicatesse, prima smaken met ruim voldoende afwisseling en een hele mooie oriëntaalse toets. De wijn was een voltreffer, hij vulde het gerecht aan met zijn zuren en mooie aroma. (9.7)

Over naar een Grauer Burgunder Buntstück trocken 2012 van Dr. Wehrheim, biodynamisch gemaakt en een echte vriend van de oriëntaalse keuken. Ernaast gegrilde gamba's Singapore stijl. Dat wil zeggen, met het jasje nog aan en met opengesneden rug. Ze lagen op een bedje van lamsoren, zeekraal, gebakken uitjes, ringen van bosui en schijfjes rode peper. Het geheel werd aan tafel afgewerkt met een licht pittige, zoete saus. Er lag nog een stukje limoen naast om de gamba's naar wens aan te zuren. De gamba’s waren in mijn beleving ietsje te ver maar erg lekker. Een goede smaakbalans met de zilte groentjes en de heerlijke wijn. Wel een beetje ongemakkelijk omdat we van het pellen nogal vieze handen kregen. Een extra beleving zullen we maar zeggen. (9.2)

Voor het pièce was een hele speciale Spaanse Verdejo 2015 geselecteerd van het huis Valdelagunde, heerlijk aroma met tonen van passievrucht en rijpe ananas, sappig in de mond met een elegante midden lange afdronk. Uit de keuken een mooi stuk bruin gebakken tarbotfilet op een bedje van Aziatische groenten, Japanse noedels en beukenzwammen. Verder nog een kroepoek van tapioca met nori. Aan tafel afgewerkt met een magisch lekkere teriyaki die was verrijkt met premium witte soja. Het kannetje bleef op tafel, super! De cuisson van de tarbot was top. De balans met de wijn was prima, genieten weer. (9.6)

De dessertwijn was een speciale, Rivesaltes Ambré 1997 van Cazes, gemaakt van de Grenache Blanc, vijftien jaar op hout gerijpt met een verrassend fruitig aroma waarin tonen van sinaasappel, abrikoos, rozijnen en noten. In de mond een goede zoet zuur balans met een lange afdronk. Uit de keuken een mooie presentatie. Als basis een saus van zwarte sesam met erop een kubus ijs van Valrhona chocolade, quenelle ijs van gezouten melk, gekarameliseerde plakjes banaan, toefjes crème van bastognekoek, sponge cake en toefjes gel van yuzu. Een verrassende smakenbalans, voornamelijk door de zwarte sesam en gezouten melk die we op deze wijze nog niet kende. Heerlijk hoe de complexe wijn het gerecht naar een nog hoger niveau bracht, genieten weer. (9.6)

Bediening was uitstekend verzorgd, Monica Tsang liet deze middag zien waarom ze door Gault Millau tot talentvolle gastvrouw is verkozen, alles was tot in de puntjes verzorgd. Ze kreeg na de eerste gang ondersteuning van een ervaren sommelier. Gezellig dat Helena Tsang deze middag nog even een rondje langs de gasten maakte.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend, vijfgangen Sunday Special menu €50,-, wijnarrangement €35,50, huiswijn €5,- en koffiearrangement €5,95.

Samengevat kunnen we stellen dat we weer enorm hebben genoten van verfijnde gerechten met oriëntaalse toets en geweldige sausen, waarnaast uitgelezen wijnen, dit alles in een fijne setting met prima bediening. We proefde een duidelijke verbetering ten opzichte van de vorige keer. De sausen zijn nu minder uitbundig en iets verfijnder. Hierdoor is de balans met de overige ingrediënten verbeterd, waardoor deze beter tot hun recht komen. Een aanrader voor de levensgenieters en liefhebbers van de verfijnde oriëntaalse keuken. Bedankt!

4. Stefhan

5. Het menu tijdens de restaurantweek was uiterst beperkt en wisselend van kwaliteit.

Voorgerecht (carpaccio van Wagyu beef) was voortreffelijk. Het extra tussengerecht van Japanse hapjes (waarvoor 12,50 Euro extra betaald moest worden) was goed maar niet echt speciaal. Voor het hoofdgerecht was er alleen maar kip met toebehoren en dit viel behoorlijk tegen.

Stukken heel goed bereide kip met de huid er nog aan oké, maar die huid moet dan wel krokant zijn en dat was deze niet. Als bijgerecht o.a. een bitterbal met speciale vulling die niet echt smaakte en waarvan de buitenkant taai was. Het nagerecht was een combinatie van kleine liflafjes met een mini vruchtentaartje, een op smaak gebracht schuim en een ijs quenelle. Alleen het vruchtentaartje beviel erg goed, de rest viel zwaar tegen.

Wat er voorbij kwam aan gerechten die van de kaart waren besteld zagen er geweldig uit en waren waarschijnlijk ook voortreffelijk van smaak. Wij als restaurantweek gasten kwamen er naar onze mening echter minder goed vanaf.

Wij hebben er in het verleden wel eens veel beter gegeten.

6. Tuin is verbouwd, in een woord geweldig. Kwaliteit was al zeer hoog maar is nog beter geworden. Ga zo door dit blijft de top zaak met aziatisch eten. Super, keer op keer en tot gauw.
    De graaf

7. Gisteren voor eerste keer bij O&O gegeten, nadat het onder onze aandacht was gebracht in Belgie. Goede ervaring , beter dan verwacht.
    Bij de bediening heb je soms even het idee dat ze je vergeten zijn maar dat is niet het geval. Prima smaken en leuke gerechten. Is redelijk aan de prijs maar de kwaliteit is ernaar. Restaurant was vol en dat zegt op zich al genoeg. Wij komen hier beslist terug.

8. Hebben wij pech gehad, het zal wel.
    Ten eerste: gereserveerd, kon niet anders dan 17.30 uur. Toen wij aankwamen was er geen kip, dat duurde nog zeker een half uur. Zo geweldig, zoals de recensies laten geloven, ik heb het niet kunnen beleven. Hoeveelheden erg karig, prijs/kwaliteit staan niet in verhouding, geen smaaksensatie zoals gesuggereerd wordt. Toedeledokie mij zien ze hier nooit meer. Ik heb in den lande in betere orientaalse/fusion restaurants gegeten.

9. Nick v/d Berg

Tijdens een restaurantweek is het altijd afwachten wat het menu gaat brengen, maar bij O&O was elk gerecht raak! En ik heb buiten kunnen genieten van het nieuwe eetterras. Het was mijn tweede keer bij O&O en ik kan zeggen dat de gerechten, de bediening en de sfeer consistent top zijn!

10. Bal Gehakt

Eten is goed en het is goed toeven in dit restaurant. Maar wat een prijzen zeg, voor alles betaal je de hoofdprijs..

11. Over dit restaurant hadden we al positieve berichten gehoord, dus we hadden er zin in.

Als aperitief nemen we witte wijn. We mogen kiezen en het wordt de Spaanse Sauvignon blanc 2010 uit de Rueda streek van het huis Castelo de Medina met een aangenaam fruitig aroma. Het borrelgarnituur bestond uit een puntzakje met krokante koekjes met stervorm en een schaaltje huisgemarineerde olijven. De olijven waren licht pikant, met wat knoflook en er zaten verse rozemarijn tussen, erg lekker.

De amuse gepresenteerd op een houten plankje, in een espressokopje een romig soepje van knolselderij met Hollandse garnaaltjes. Lekker zacht en subtiel, de garnalen zijn prima op smaak. Op een schaaltje vinden we een dim sum met wat huisgemaakte chilisaus. Een krokant buideltje dat is gevuld met parelhoen en bospaddenstoelen. De saus was aangenaam pikant en met stukjes limoen gekruid, een aangename opwarmer.

De wijn wordt doorgezet bij het voorgerecht, een kreeft salade. Stukjes Canadese kreeft met partjes pomelo, stukjes cashewnoot, kleine stukjes kroepoek, stukjes rode ui en wat rucola blaadjes. De kreeft is mooi op smaak en de combinatie met de niet te sappige pomelo is goed gevonden, de hartige cashewnoten geven leuke accenten. De milde krokantjes zijn prima voor het mondgevoel. De wijn combineerde goed al had hij aan de grapefruit een krachtige tegenhanger. (9)

De tweede begeleider is er een uit de Alsace van het huis Fernand Engel, gemaakt van pinot gris 2010, mooi rijp met een lichte kruidigheid. Uit de keuken een specialiteit van de chef, eerst een bord met Spaanse zeebaars, kwartelei, gamba, enkele beukenzwamen en een Spaanse peper. De chef komt zelf aan tafel om uit een theepot de Maleisische kokosbouillon te schenken. De bouillon gaf een heerlijk aroma en had een fijne licht pikante smaak. De wijn kreeg door de bouillon een positieve boost, zelden heb ik een Pinot Gris uit de Alsace zo mooi zien aansluiten. Met de ingrediënten konden we naar hartenlust combineren. Van het pepertje mochten we alleen proeven, voor de zekerheid werd er een schaaltje huisgemaakte garnalen kroepoek bij gezet zodat we in nood konden blussen. De kroepoek was ook lekker om zo te eten met een mooie garnalen smaak. De baars was erg subtiel, het eitje gaf met zijn droge dooier een lekkere mondbeleving. (9,1)

Voor het hoofdgerecht is een een Pinot Noir 2008 geselecteerd uit de Bourgogne van Domaine Forey, mooi fruitig rood met soepele tannines. In een kom nasi Kuning uit de Indonesische keuken, gekookt in kokos, gekleurd met kunyit en fruitig gemaakt met sereh (citroengras). Op het bord langzaam gegaarde parelhoen met groene asperges, schijfjes gefrituurde lotuswortel, Japanse knolletjes en een krachtige Balinese ketjapsaus. De hoen is mild en de heerlijke ketjapsaus bepaald grotendeels de smaak, de knolletjes hebben een knapperige bite. De wijn is met zijn mooie zuren een prima ondersteuner evenals de rijst. (8.9)

Nog een lekkere Nespresso als afsluiter, partner gaat voor de jasmijn thee die met een zandloper wordt uitgeserveerd. Erbij nog blokjes hazelnoot chocolade, kokoskoekjes, chocolade met noot en een madeleine.

De bediening bestond uit een lieve, gastvrije, ervaren dame die ons prima verzorgde en van ondersteunende informatie voorzag.
    Prijs kwaliteit is goed, menu 34,50, fles water 5,50, huiswijn 5,-, pinot gris 6,-, de en de pinot noir 7,-. Een restaurant voor hen die van de verfijnde oosterse keuken houden, wij hebben weer een fijne middag gehad.

12. Zeer hoge hoge kwaliteit van het eten, service staat
    hier boven aan, zeer vriendelijk personeel. Altijd op en top voor een gezellige avond. Het team maakt er altijd een feestje van en het zal je aan niets ontbreken. Mijn dank voor al die fijne avonden, super en tot gauw.
    De Graaf.
    ps wij komen speciaal uit Rosmalen om hier te eten.

13. We moesten voor de lunch wel even reserveren en hebben aangegeven dat we een drie gangen lunch met voor-, tussen- en hoofdgerecht wilden gebruiken. De auto kunnen we op de royale parkeerplaats voor de deur makkelijk kwijt. Op de deur zien we aardig wat stikkers, van Michelin en Lekker. Eenmaal binnen kregen we een fijne ronde tafel bij het raam toegewezen. Binnen is er een gezellige huiskamersfeer en door strategisch plaatsen van meubilair is ruimte in kleinere oppervlakten verdeeld. De tafels zijn luxe gedekt met een lang onderlaken en fijn wit tafellinnen. De armstoelen zitten comfortabel.

De wijn wordt doorgezet bij het voorgerecht, een kreeft salade. Stukjes Canadese kreeft met partjes grapefruit, stukjes cashewnoot, kleine stukjes kroepoek, stukjes rode ui en wat rucola blaadjes. De kreeft is mooi op smaak en de combinatie met de niet te sappige grapefruit is goed gevonden, de hartige cashewnoten geven leuke accenten. De milde krokantjes zijn prima voor het mondgevoel. De wijn combineerde goed al had hij aan de grapefruit een krachtige tegenhanger. (9)

Voor het hoofdgerecht is een een Pinot Noir 2008 geselecteerd uit de Bourgogne van Domaine Forey, mooi fruitig rood met soepele tannines. In een kom nasi Kuning uit de Indonesische keuken, gekookt in kokos, gekleurd met kunyit en fruitig gemaakt met santen (citroengras). Op het bord langzaam gegaarde parelhoen met groene asperges, schijfjes gefrituurde lotuswortel, Japanse knolletjes en een krachtige Balinese ketjapsaus. De hoen is mild en de heerlijke ketjapsaus bepaald grotendeels de smaak, de knolletjes hebben een knapperige bite. De wijn is met zijn mooie zuren een prima ondersteuner evenals de rijst. (8.9)

Prijs kwaliteit is goed, menu 34,50, fles water 5,50, huiswijn 5,-, pinot gris 6,-, de noir 7,- en de afsluiter was van het huis. Een restaurant voor hen die van de verfijnde oosterse keuken houden, wij hebben weer een fijne middag gehad.

14. Als je pretendeert stewardess te zijn, maar vergeet de helft van een voorgedecht (het warme deel) daarna moesten we lang wenken, zwaaien, vragen etc. om drinken, de bestelde wijn werd niet tegelijk met hoofdgerecht geschonken maar veel later, hoofdgerecht was een seafoodplatter met onvoldoende kwaliteit vis en presentatie. Sorry, maar als je veel geld wil uitgeven kun je het beter elders doen, want service en kwaliteit zijn nog niet op het niveau waar wij voor zouden terugkomen.
    Eigenaresse is inderdaad nors en deed geen enkele moeite om haar gastvrijheid te tonen!! Jammer voor zo'n tent met potentie!!

15. Wederom heerlijk gegeten, heerlijke gerechten perfecte bediening. Kortom een echte aanrader. Véél restaurants gezien maar deze is bijzonder goed!

16. Een feest om hier te eten, wat een smaak heeft Danny alles vers vis en schaaldieren direct uit zeeland, en dan maar niet te praten over zijn heerlijke vlees gerechten, en bij mooi weer het geweldig mooi terras aan de achter kant van het restaurant zeer smaak vol in gericht door Helena een heel lieve Gastvrouw en haar mooie dochters doen de bediening voortreffelijk, zoals gezegd het is een feest om hier te eten.

17. Jose 30 punten

Vriendelijke bediening, heerlijk eten, sfeervol restaurant en terras. Eten is altijd een feest bij Danny en Helena; echt een aanrader voor een avondje genieten!

18. Peter en Anne-Lize

Zeer gastvrij en gezellig restaurant.

Smaak en wijnen zijn excellent uitgezocht.

Bediening altijd vriendelijk en weet wat hoe te serveren.

Gastvrouw;)

Mooie plek om een feestje te geven, spreek uit ondervinding.

19. Prima ontvangst. Zeer vriendelijke bediening. Verrassend goed gegeten. Zeer de moeite waard. We komen terug!

20. Harry en Rietje Battes

Fantastische oriëntaalse keuken met sterke japanse en thaise invloeden. Hebben er meerdere keren gedineerd en hebben ook weer op eerste kerstdag genoten van het verrukkelijk 'Kerstdiner"en de van de verfijnde en creatieve gerechten en de perfecte gastvrije sfeer. TOP dus... een absolute aanrader.

21. Meerder malen gegeten en steeds voortreffelijk. Prijs/kwaliteit is uitstekend, ook de wijnen zijn prima. De nieuwe tuin is een aanwinst.

22. Al ruim 28 jaar het meest vertrouwde adres waar je je smaakpapillen kunt prikkelen met tongstrelende gerechten van moderne Oriëntaalse en originele gerechten met een knipoog naar Westerse kruiden en ingrediënten. Daarnaast een ongekende gastvrijheid met Oosterse glimlach. Als je geluk hebt bij mooi weer een prachtige setting in een exotische tuin.

23. Als je eten krijgt is het goed. 19.30 aan tafel, 20.00 voorgerecht geserveerd, na klacht om 21.15 hoofgerecht geserveerd, dessert kwam toen vliegensvlug maar ging ten koste vd wachttijd aan andere tafels.

Eigenaresse vond het het bij bestelling opnemen te veel moeite om ons te begroeten. Overige bediening is oke.

Vanwege te lang wachten en norsheid eigenaresse deze prijs/kwaliteit.

24. Heel onkindvriendelijk veel te veel geld betalen voor beetje eten en slecht ook voor ons is het no&no more.

25. Fred 44 punten

Een uitstekend restaurant met een verrassende zeer smakelijke keuken waar op ieders verzoek rekening wordt gehouden met wensen. Uitmuntend correct personeel. Heb hier al vele malen genoten en mijn gasten spraken ook niets dan lof over de bediening en de heerlijke verrassende keuken.

26. frank deelen

Op 4/5 de kookworkshop meebeleefd. Bizonder ontspannen sfeer, leuk om "in de keuken" te kijken en gerechten te bereiden.

Succesavond.

27. Zeer goed, hoge kwaliteit, super vers, top.

28. z.v.d.struis

Heerlijk gegeten, mooie tafel, alleen jammer van de bediening en dan met name de eigenaresse. Elke keer werden de flessen limonade en bier letterlijk in de handen gedrukt en niet gewoon op tafel gezet, dit is erg storend als je in gesprek bent.

Verder nog iets vervelends.. Het schaalte garnering van de eerste gang, werd bij iemand anders aan dezelfde tafel bij de tweede gang geserveerd.

29. Thomassen

Uitstekende oriëntaalse keuken met sterke japanse en thaise invloeden. We hebben genoten van verfijnde en creatieve gerechten in een uiterst gastvrije sfeer. TOP en een absolute aanrader; de reis naar Sint Willebrord meer dan waard.