Gratis parkeergelegenheid voor de deur.

• Veganistisch

• Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1292542092 74
1317520968 90
1411191757 77
1517351984 81

1. Na 35 jaar de top 100 van de Lekker bereiken kwam toch een beetje als een verrassing. Ik moet bekennen dat de kookstijl de laatste jaren nog iets verfijnder is geworden en de invloed van de Franse keuken is gegroeid.
    We werden verwelkomd door de sympathieke Monica Tsang, leuk was het om sommelier Luc Linnenbank weer tegen te komen. We kregen ditmaal een tafel aan het raam in het grotere restaurant gedeelte, prima. De aperitief trolley werd voorgereden, het werd een Verdejo 2017 uit de Rueda van Félix Lorenzo Cachazo die goed beviel. Ernaast een amuse trio. Een krokant hoorntje gevuld met pompoencrème gekruid met curry waarop stukjes verse makreel, afgewerkt met foreleitjes, verfijnde smaken.
    Een savarin van pekingeend met toefjes crème van hoisin, hoog op smaak, heerlijk.
    En een kopje met gebonden bospaddenstoelensoep.

De eerste begeleider werd uitgebreid met passie toegelicht door de enthousiaste Luc. Een Spätburgunder rosé 2017 van Künstler, fris en verfijnd met tonen van aardbei en framboos. Uit de keuken een mooie presentatie uitgeserveerd door de jonge keukenchef. Plakjes sashimi van Japanse Hamachi, ernaast een ceviche dressing van ponzu met witte soja, erop een quenelle wasabi ijs, structuren van mango, papaja en tomaat en krokantjes van gepofte quinoa. Aan tafel afgewerkt met een olie van lavas. Een gerecht met veel smaakbeleving, de dressing was hoog op smaak, de wasabi was prima gedoceerd en de delicate hamachi was voortreffelijk. De wijn bleef wat op de achtergrond maar combineerde prima. Om de gang af te ronden was er een Gillardeau oester afgewerkt met Balinese oester dressing, genieten! (9,75)

Een speciale begeleider, het favoriete drankje van Mike Tsang (de zoon), pruimen sake van Heiwa Shuzō, drie jaar gerijpt. Mooie amber kleur, het aroma deed denken aan amaretto, in de mond duidelijk frisser en lager in alcohol, wow. De keuken is de uitdaging aangegaan om hierbij een passend gerecht te ontwikkelen. Een klassiek Franse terrine van eendenlever, gemarineerd in de sake waarin cacao en zacht gegaard op 54 graden. Een keurige balk met mooie marmering, erop een laag pruimen gelei en erbij ingelegde Kumquat, schijfjes pruim en dotjes gelei van chardonnay azijn. De lever was mooi hoog op smaak, de Kumquat zorgde voor een verfijnd bittertje dat de koppeling naar de sake optimaliseerde. Mijn favoriet van de middag. (9,85)

Verder met een frisse en sappige Chenin Blanc uit de Vouvray van Sables Blonds. Op een kobalt blauw bord de koningsgarnaal in tempura op een zoetzure saus waarin jonge bamboe scheuten, erop huisgemaakte kimchi, ernaast een “chipje” van de poten en een shiso blad in tempura. Mooie texturen, verfijnde smaken, de saus was lekker zuur met een toets van mango en passievrucht. De crispy pootjes smaakte mineralig. De wijn sloot naadloos aan. (9,5)

Over naar Italiaans rood, een Alberaia 2015, Sangiovese van Caciorgna Pietro, vol met cassis fruit met een vleugje hout. Uit de keuken de Anjou duif in Hong Kong stijl. Twee langzaam gegaarde borstfilets in eigen saus en een bitterbal van de bout. Het garnituur lag op een niet eetbaar blad, wat ik minder handig vond. Cilinder “lo mai kai”, ofwel kleefrijst met stukjes Chinese worst, stukjes rode biet, takje groene blaadjes en ingelegde crosne (Japanse andoorn). Apart uitgeserveerd, een schaaltje nasi kuning. De cuisson van de borst was prima, evenals de smaak, de biet en crosne paste prima. Van de rijst met worst moet je houden. De wijn was keurig in balans en vulde het gerecht aan met zijn zuren. (9,6)

De dessertwijn was iets speciaals, Trockenbeerenauslese van PMC gemaakt van Welschriesling 2015, geconcentreerd met tonen van exotisch fruit en uitstekende zoetzuur balans. Uit de keuken een tweetraps dessert. In het schaaltje een papje van rode rijst waarop zeste van limoen, quenelle kokosijs, koriander cressjes en krokantje van rijst, aan tafel afgewerkt met kokosmelk. Goede textuur van rijst, niet te zoet met lekkere toetsen van koriander en kokos. Onder de rijst kwamen we nog wat ganache van witte chocolade tegen, wat het wat zoeter maakte.
    Op de deksel verschillende structuren van lychee en witte chocolade, anijs cressjes, kokos schaafsel en krokantje van rijst. Goede toets van lychee maar voor mij wel wat zoet. De heerlijke wijn kwam iets beter tot zijn recht bij het eerste deel. (9,3)

Bediening was wederom uitstekend verzorgd met een hoofdrol voor de enthousiaste Luc ondersteund door Wendy Tsang.

Het was wederom een mooie beleving en ben nog steeds onder de indruk van het foie gerecht met kumquat en pruimen sake, bedankt!

2. Nicoline

Héérlijk gedineerd met 4tjes. Onze gasten waren ook blij verrast met onze keus om hier gezellig te gaan dineren :)

3. Stefhan

4. Het menu tijdens de restaurantweek was uiterst beperkt en wisselend van kwaliteit.

Voorgerecht (carpaccio van Wagyu beef) was voortreffelijk. Het extra tussengerecht van Japanse hapjes (waarvoor 12,50 Euro extra betaald moest worden) was goed maar niet echt speciaal. Voor het hoofdgerecht was er alleen maar kip met toebehoren en dit viel behoorlijk tegen.

Stukken heel goed bereide kip met de huid er nog aan oké, maar die huid moet dan wel krokant zijn en dat was deze niet. Als bijgerecht o.a. een bitterbal met speciale vulling die niet echt smaakte en waarvan de buitenkant taai was. Het nagerecht was een combinatie van kleine liflafjes met een mini vruchtentaartje, een op smaak gebracht schuim en een ijs quenelle. Alleen het vruchtentaartje beviel erg goed, de rest viel zwaar tegen.

Wat er voorbij kwam aan gerechten die van de kaart waren besteld zagen er geweldig uit en waren waarschijnlijk ook voortreffelijk van smaak. Wij als restaurantweek gasten kwamen er naar onze mening echter minder goed vanaf.

Wij hebben er in het verleden wel eens veel beter gegeten.

5. Tuin is verbouwd, in een woord geweldig. Kwaliteit was al zeer hoog maar is nog beter geworden. Ga zo door dit blijft de top zaak met aziatisch eten. Super, keer op keer en tot gauw.
    De graaf

6. Gisteren voor eerste keer bij O&O gegeten, nadat het onder onze aandacht was gebracht in Belgie. Goede ervaring , beter dan verwacht.
    Bij de bediening heb je soms even het idee dat ze je vergeten zijn maar dat is niet het geval. Prima smaken en leuke gerechten. Is redelijk aan de prijs maar de kwaliteit is ernaar. Restaurant was vol en dat zegt op zich al genoeg. Wij komen hier beslist terug.

7. Hebben wij pech gehad, het zal wel.
    Ten eerste: gereserveerd, kon niet anders dan 17.30 uur. Toen wij aankwamen was er geen kip, dat duurde nog zeker een half uur. Zo geweldig, zoals de recensies laten geloven, ik heb het niet kunnen beleven. Hoeveelheden erg karig, prijs/kwaliteit staan niet in verhouding, geen smaaksensatie zoals gesuggereerd wordt. Toedeledokie mij zien ze hier nooit meer. Ik heb in den lande in betere orientaalse/fusion restaurants gegeten.

8. Nick v/d Berg

Tijdens een restaurantweek is het altijd afwachten wat het menu gaat brengen, maar bij O&O was elk gerecht raak! En ik heb buiten kunnen genieten van het nieuwe eetterras. Het was mijn tweede keer bij O&O en ik kan zeggen dat de gerechten, de bediening en de sfeer consistent top zijn!

9. Bal Gehakt

Eten is goed en het is goed toeven in dit restaurant. Maar wat een prijzen zeg, voor alles betaal je de hoofdprijs..

10. Zeer hoge hoge kwaliteit van het eten, service staat
    hier boven aan, zeer vriendelijk personeel. Altijd op en top voor een gezellige avond. Het team maakt er altijd een feestje van en het zal je aan niets ontbreken. Mijn dank voor al die fijne avonden, super en tot gauw.
    De Graaf.
    ps wij komen speciaal uit Rosmalen om hier te eten.

11. Als je pretendeert stewardess te zijn, maar vergeet de helft van een voorgedecht (het warme deel) daarna moesten we lang wenken, zwaaien, vragen etc. om drinken, de bestelde wijn werd niet tegelijk met hoofdgerecht geschonken maar veel later, hoofdgerecht was een seafoodplatter met onvoldoende kwaliteit vis en presentatie. Sorry, maar als je veel geld wil uitgeven kun je het beter elders doen, want service en kwaliteit zijn nog niet op het niveau waar wij voor zouden terugkomen.
    Eigenaresse is inderdaad nors en deed geen enkele moeite om haar gastvrijheid te tonen!! Jammer voor zo'n tent met potentie!!

12. Wederom heerlijk gegeten, heerlijke gerechten perfecte bediening. Kortom een echte aanrader. Véél restaurants gezien maar deze is bijzonder goed!

13. Een feest om hier te eten, wat een smaak heeft Danny alles vers vis en schaaldieren direct uit zeeland, en dan maar niet te praten over zijn heerlijke vlees gerechten, en bij mooi weer het geweldig mooi terras aan de achter kant van het restaurant zeer smaak vol in gericht door Helena een heel lieve Gastvrouw en haar mooie dochters doen de bediening voortreffelijk, zoals gezegd het is een feest om hier te eten.

14. Jose 30 punten

Vriendelijke bediening, heerlijk eten, sfeervol restaurant en terras. Eten is altijd een feest bij Danny en Helena; echt een aanrader voor een avondje genieten!

15. Peter en Anne-Lize

Zeer gastvrij en gezellig restaurant.

Smaak en wijnen zijn excellent uitgezocht.

Bediening altijd vriendelijk en weet wat hoe te serveren.

Gastvrouw;)

Mooie plek om een feestje te geven, spreek uit ondervinding.

16. Prima ontvangst. Zeer vriendelijke bediening. Verrassend goed gegeten. Zeer de moeite waard. We komen terug!

17. Harry en Rietje Battes

Fantastische oriëntaalse keuken met sterke japanse en thaise invloeden. Hebben er meerdere keren gedineerd en hebben ook weer op eerste kerstdag genoten van het verrukkelijk 'Kerstdiner"en de van de verfijnde en creatieve gerechten en de perfecte gastvrije sfeer. TOP dus... een absolute aanrader.

18. Meerder malen gegeten en steeds voortreffelijk. Prijs/kwaliteit is uitstekend, ook de wijnen zijn prima. De nieuwe tuin is een aanwinst.

19. Al ruim 28 jaar het meest vertrouwde adres waar je je smaakpapillen kunt prikkelen met tongstrelende gerechten van moderne Oriëntaalse en originele gerechten met een knipoog naar Westerse kruiden en ingrediënten. Daarnaast een ongekende gastvrijheid met Oosterse glimlach. Als je geluk hebt bij mooi weer een prachtige setting in een exotische tuin.

20. Als je eten krijgt is het goed. 19.30 aan tafel, 20.00 voorgerecht geserveerd, na klacht om 21.15 hoofgerecht geserveerd, dessert kwam toen vliegensvlug maar ging ten koste vd wachttijd aan andere tafels.

Eigenaresse vond het het bij bestelling opnemen te veel moeite om ons te begroeten. Overige bediening is oke.

Vanwege te lang wachten en norsheid eigenaresse deze prijs/kwaliteit.

21. Heel onkindvriendelijk veel te veel geld betalen voor beetje eten en slecht ook voor ons is het no&no more.

22. Fred 44 punten

Een uitstekend restaurant met een verrassende zeer smakelijke keuken waar op ieders verzoek rekening wordt gehouden met wensen. Uitmuntend correct personeel. Heb hier al vele malen genoten en mijn gasten spraken ook niets dan lof over de bediening en de heerlijke verrassende keuken.

23. frank deelen

Op 4/5 de kookworkshop meebeleefd. Bizonder ontspannen sfeer, leuk om "in de keuken" te kijken en gerechten te bereiden.

Succesavond.

24. z.v.d.struis

Heerlijk gegeten, mooie tafel, alleen jammer van de bediening en dan met name de eigenaresse. Elke keer werden de flessen limonade en bier letterlijk in de handen gedrukt en niet gewoon op tafel gezet, dit is erg storend als je in gesprek bent.

Verder nog iets vervelends.. Het schaalte garnering van de eerste gang, werd bij iemand anders aan dezelfde tafel bij de tweede gang geserveerd.

25. Thomassen

Uitstekende oriëntaalse keuken met sterke japanse en thaise invloeden. We hebben genoten van verfijnde en creatieve gerechten in een uiterst gastvrije sfeer. TOP en een absolute aanrader; de reis naar Sint Willebrord meer dan waard.