Gratis parkeergelegenheid voor de deur.

• Veganistisch

• Rookruimte
  5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1420951864 78
1426720997 79
1501719722 81
1519027120 88

1. Het restaurant bestaat inmiddels 35 jaar, daar hoort een mooi Jubileum menu bij. Vorig jaar waren we aardig onder de indruk van de verfijnde Aziatische smaken dus gereserveerd voor een lunch op vrijdag.
    De verkeerssituatie voor de deur is gewijzigd (een richtings-verkeer) maar de parkeerplaats is nog van beide zijden te bereiken, fijn. We werden begeleid naar een ronde tafel aan het raam, prima. Monica Tsang kwam met de rijk gevulde aperitief wagen, ze wist onze voorkeur nog, het werd de Spaanse Godello van Lagar da Xestosa die erg goed beviel. Het menu werd nog even doorgenomen deze was op enkele puntjes aan onze voorkeuren aangepast, prima. Leuk dat Helena Tsang de gasten nog even persoonlijk kwam verwelkomen.

De amuse met Thaise invloeden opgebouwd uit vier delen kwam op tafel. Als eerste een blokje mousse van tom kha kai met gelei van rode peper in een crumble van pinda, verrassend sappig in de mond met verfijnde smaken en licht pikant, heerlijk.
    Een kopje met pompoensoep. Krokantje van zoete aardappel, verrassend. Als laatste een viskoekje van de gril met een zoet zure dip, heerlijk.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd door de voor ons nieuwe Sommelière Lisa Snepvangers. Viognier uit de Pays d’Oc Clementine van een Belgische wijnmaker in een elegante stijl. Een tweetraps voorgerecht. Op een mooi zwart bord met reliëf, tartaar van Schotse zalm aangemaakt met een dressing van yuzu en soja, erop schuimpjes van bonito, zoetzure daikon en komkommer, plakjes radijs en kletskopjes van sesam. Delicaat met mooie texturen en frisse toetsen. Apart uitgeserveerd sushi met erop Japanse ebi garnaal op een toef wasabi crème afgewerkt met haringkuit. De sushi was licht knapperig en plakte wat aan de tanden, de smakencombinatie was uitgekiend en verrassend lekker. (9,3)

De viognier werd doorgezet voor bij het inmiddels bekende signature gerecht van de chef. Een keurig bruin gebakken coquille op een bedje van gestoomde glasnoedels met ertussen takjes zeekraal, ringen van bosui en groene sojaboontjes, erop een plakje krokant gebakken lotuswortel en takje Shiso Purple cresse. Ditmaal overgoten met een hele lekkere licht pikante dashi soja saus. Het XO gedeelte van de saus vonden we terug op de coquille. Nog steeds een delicatesse, genieten! (9,5)

Uit de Pfalz een droge Grauer Burgunder Muschelkalk 2016 van Wilhelmshof, lekker sappig en romig. Uit de keuken een proeverij van zeefruit. Siu Mai gevuld met Koningskrab en afgewerkt met forelkuit, heerlijk. Een dim-sum op basis rettich met pikante dip. In een stoommandje Bapao gevuld met Singapore chili kreeft. Het klapstuk was de grote geroosterde garnaal met heerlijke rooktoets waarbij een saus van cashewnoot en nog lekkerder chutney van mango en ananas. Om af te wisselen een schaaltje tapioca kroepoek. De wijn was hierbij keurig in balans. (9,4)

Over naar rood met een Squinzano gemaakt van Negroamaro van het huis Due Palme, zeer zacht en rond met tonen van rijp zwart fruit. Op het bord Nieuw Zeelands lamsrack gegaard in de green egg besprenkeld met Balinese saus waarbij een Spaanse padron peper en krokantje van lotuswortel. Apart uitgeserveerd gebakken trompet de la mort op een bedje van beetgare kailan. Het lam was perfect gegaard, normaal houd ik niet zo van de smaak van vet (dit was grotendeels verdwenen) maar dit combineerde ditmaal uitstekend met de heerlijke Balinese saus. Ruim voldoende afwisseling met het garnituur. De zachte wijn sloot naadloos aan en was een schot in de roos. (9,8)

De dessertwijn kwam uit India, een laat geplukte Chenin Blanc 2014 van het huis Sula, net even complexer en rijker dan de Loire wijnen die ik ken, met tonen van rijp exotisch fruit. Op een mooi groot wit bord een mooie presentatie van verschillende bereidingen van mango, passiefruit, ananas en yuzu erop een flinke quenelle heerlijk lychee-ijs en afgewerkt met een schijf Valrhona Ivoire chocolade. Een dessert waar je blij van wordt mijn lievelings-smaken in verschillende texturen. De wijn sloot hierbij naadloos aan, genieten. (9,7)

Als afsluiter nog een lekkere Nespresso met een drietal keurig gepresenteerde, lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd, we voelden ons weer helemaal in de watten gelegd.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.

Samengevat was het weer een mooie culinaire middag met verfijnde oriëntaalse smaken in een ontspannen ambiance met gezellige bediening. We voegen ze graag toe aan onze favorieten, bedankt!

2. Stefhan

3. Het menu tijdens de restaurantweek was uiterst beperkt en wisselend van kwaliteit.

Voorgerecht (carpaccio van Wagyu beef) was voortreffelijk. Het extra tussengerecht van Japanse hapjes (waarvoor 12,50 Euro extra betaald moest worden) was goed maar niet echt speciaal. Voor het hoofdgerecht was er alleen maar kip met toebehoren en dit viel behoorlijk tegen.

Stukken heel goed bereide kip met de huid er nog aan oké, maar die huid moet dan wel krokant zijn en dat was deze niet. Als bijgerecht o.a. een bitterbal met speciale vulling die niet echt smaakte en waarvan de buitenkant taai was. Het nagerecht was een combinatie van kleine liflafjes met een mini vruchtentaartje, een op smaak gebracht schuim en een ijs quenelle. Alleen het vruchtentaartje beviel erg goed, de rest viel zwaar tegen.

Wat er voorbij kwam aan gerechten die van de kaart waren besteld zagen er geweldig uit en waren waarschijnlijk ook voortreffelijk van smaak. Wij als restaurantweek gasten kwamen er naar onze mening echter minder goed vanaf.

Wij hebben er in het verleden wel eens veel beter gegeten.

4. Tuin is verbouwd, in een woord geweldig. Kwaliteit was al zeer hoog maar is nog beter geworden. Ga zo door dit blijft de top zaak met aziatisch eten. Super, keer op keer en tot gauw.
    De graaf

5. Gisteren voor eerste keer bij O&O gegeten, nadat het onder onze aandacht was gebracht in Belgie. Goede ervaring , beter dan verwacht.
    Bij de bediening heb je soms even het idee dat ze je vergeten zijn maar dat is niet het geval. Prima smaken en leuke gerechten. Is redelijk aan de prijs maar de kwaliteit is ernaar. Restaurant was vol en dat zegt op zich al genoeg. Wij komen hier beslist terug.

6. Hebben wij pech gehad, het zal wel.
    Ten eerste: gereserveerd, kon niet anders dan 17.30 uur. Toen wij aankwamen was er geen kip, dat duurde nog zeker een half uur. Zo geweldig, zoals de recensies laten geloven, ik heb het niet kunnen beleven. Hoeveelheden erg karig, prijs/kwaliteit staan niet in verhouding, geen smaaksensatie zoals gesuggereerd wordt. Toedeledokie mij zien ze hier nooit meer. Ik heb in den lande in betere orientaalse/fusion restaurants gegeten.

7. Nick v/d Berg

Tijdens een restaurantweek is het altijd afwachten wat het menu gaat brengen, maar bij O&O was elk gerecht raak! En ik heb buiten kunnen genieten van het nieuwe eetterras. Het was mijn tweede keer bij O&O en ik kan zeggen dat de gerechten, de bediening en de sfeer consistent top zijn!

8. Bal Gehakt

Eten is goed en het is goed toeven in dit restaurant. Maar wat een prijzen zeg, voor alles betaal je de hoofdprijs..

9. Zeer hoge hoge kwaliteit van het eten, service staat
    hier boven aan, zeer vriendelijk personeel. Altijd op en top voor een gezellige avond. Het team maakt er altijd een feestje van en het zal je aan niets ontbreken. Mijn dank voor al die fijne avonden, super en tot gauw.
    De Graaf.
    ps wij komen speciaal uit Rosmalen om hier te eten.

10. Als je pretendeert stewardess te zijn, maar vergeet de helft van een voorgedecht (het warme deel) daarna moesten we lang wenken, zwaaien, vragen etc. om drinken, de bestelde wijn werd niet tegelijk met hoofdgerecht geschonken maar veel later, hoofdgerecht was een seafoodplatter met onvoldoende kwaliteit vis en presentatie. Sorry, maar als je veel geld wil uitgeven kun je het beter elders doen, want service en kwaliteit zijn nog niet op het niveau waar wij voor zouden terugkomen.
    Eigenaresse is inderdaad nors en deed geen enkele moeite om haar gastvrijheid te tonen!! Jammer voor zo'n tent met potentie!!

11. Wederom heerlijk gegeten, heerlijke gerechten perfecte bediening. Kortom een echte aanrader. Véél restaurants gezien maar deze is bijzonder goed!

12. Een feest om hier te eten, wat een smaak heeft Danny alles vers vis en schaaldieren direct uit zeeland, en dan maar niet te praten over zijn heerlijke vlees gerechten, en bij mooi weer het geweldig mooi terras aan de achter kant van het restaurant zeer smaak vol in gericht door Helena een heel lieve Gastvrouw en haar mooie dochters doen de bediening voortreffelijk, zoals gezegd het is een feest om hier te eten.

13. Jose 30 punten

Vriendelijke bediening, heerlijk eten, sfeervol restaurant en terras. Eten is altijd een feest bij Danny en Helena; echt een aanrader voor een avondje genieten!

14. Peter en Anne-Lize

Zeer gastvrij en gezellig restaurant.

Smaak en wijnen zijn excellent uitgezocht.

Bediening altijd vriendelijk en weet wat hoe te serveren.

Gastvrouw;)

Mooie plek om een feestje te geven, spreek uit ondervinding.

15. Prima ontvangst. Zeer vriendelijke bediening. Verrassend goed gegeten. Zeer de moeite waard. We komen terug!

16. Harry en Rietje Battes

Fantastische oriëntaalse keuken met sterke japanse en thaise invloeden. Hebben er meerdere keren gedineerd en hebben ook weer op eerste kerstdag genoten van het verrukkelijk 'Kerstdiner"en de van de verfijnde en creatieve gerechten en de perfecte gastvrije sfeer. TOP dus... een absolute aanrader.

17. Meerder malen gegeten en steeds voortreffelijk. Prijs/kwaliteit is uitstekend, ook de wijnen zijn prima. De nieuwe tuin is een aanwinst.

18. Al ruim 28 jaar het meest vertrouwde adres waar je je smaakpapillen kunt prikkelen met tongstrelende gerechten van moderne Oriëntaalse en originele gerechten met een knipoog naar Westerse kruiden en ingrediënten. Daarnaast een ongekende gastvrijheid met Oosterse glimlach. Als je geluk hebt bij mooi weer een prachtige setting in een exotische tuin.

19. Als je eten krijgt is het goed. 19.30 aan tafel, 20.00 voorgerecht geserveerd, na klacht om 21.15 hoofgerecht geserveerd, dessert kwam toen vliegensvlug maar ging ten koste vd wachttijd aan andere tafels.

Eigenaresse vond het het bij bestelling opnemen te veel moeite om ons te begroeten. Overige bediening is oke.

Vanwege te lang wachten en norsheid eigenaresse deze prijs/kwaliteit.

20. Heel onkindvriendelijk veel te veel geld betalen voor beetje eten en slecht ook voor ons is het no&no more.

21. Fred 44 punten

Een uitstekend restaurant met een verrassende zeer smakelijke keuken waar op ieders verzoek rekening wordt gehouden met wensen. Uitmuntend correct personeel. Heb hier al vele malen genoten en mijn gasten spraken ook niets dan lof over de bediening en de heerlijke verrassende keuken.

22. frank deelen

Op 4/5 de kookworkshop meebeleefd. Bizonder ontspannen sfeer, leuk om "in de keuken" te kijken en gerechten te bereiden.

Succesavond.

23. z.v.d.struis

Heerlijk gegeten, mooie tafel, alleen jammer van de bediening en dan met name de eigenaresse. Elke keer werden de flessen limonade en bier letterlijk in de handen gedrukt en niet gewoon op tafel gezet, dit is erg storend als je in gesprek bent.

Verder nog iets vervelends.. Het schaalte garnering van de eerste gang, werd bij iemand anders aan dezelfde tafel bij de tweede gang geserveerd.

24. Thomassen

Uitstekende oriëntaalse keuken met sterke japanse en thaise invloeden. We hebben genoten van verfijnde en creatieve gerechten in een uiterst gastvrije sfeer. TOP en een absolute aanrader; de reis naar Sint Willebrord meer dan waard.