Gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Uitzonderingen

1408401972 81
1435931949 77
1463461926 81
1490991902 81

1. Weer retour naar onze oriëntaalse favoriet, in hun jubileum maand, waar inmiddels naast de voordeur de ster glanst. We mochten een tafel uitzoeken, het werd een ronde aan het raam, prima.

Als aperitief een Zuid Afrikaanse Clouds MCC, als champagne van Chardonnay en Pinot Noir gemaakt, die uitstekend beviel. Een bakje met onweerstaanbare nootjes stond al op tafel.
    Ernaast een amuse trio, keurig gepresenteerd. In een kleine kom Japanse custard op basis van ei, erop een stukje kingkrab en bonito vlokken. Dat lepelde lekker weg.
    Op witte steentjes kroepoek van rijst en garnaal waarop een blokje gelei van kokos, curry en Thaise basilicum, afgewerkt met een stukje lange peper, heerlijk.
    Om de ronde af te sluiten, calamaris in tempura gepresenteerd op een grote ster met ernaast een heerlijke “Peruaanse” dip van Thaise chili, citroensap en shichimi togarashi (kruidenmix). Mooi droog krokant met pikante dip.

De eerste begeleider werd kundig met passie gepresenteerd door de enthousiaste Luc Linnenbank. Een a typische Sauvignon uit de Loire, de Blanc d’Hiver 2018 van Brochet, laag in alcohol, hoog in restsuikers en vol met tonen van tropisch fruit. Uit de keuken een complex gerecht gepresenteerd door Souschef Levi Bunt. Drie plakken tataki van Japanse hamachi in een vinaigrette van sambai azijn en yuzu met olie van lavas, ernaast een quenelle “Singapore Chili ijs”, crème van avocado waarop een dot schuim van passievrucht met gepofte wilde rijst en dunne krokantjes van cassave en sjalotcompote met foreleitjes. Het geheel was afgewerkt met plakjes mashua (knolcapucien) en kruiden uit eigen tuin. Veel smaakbeleving met mooie zuren, heerlijke specerijen en indrukwekkend ijs, waarnaast de delicate hamachi wat op de achtergrond kwam, de wijn werd iets ronder maar bleef keurig overeind. (8,5)

Verder met een rijke Weissburgunder 2018 van Van Volxem met tonen van Golden Delicious en ananas. Op de rand van een wit bord een grote carabineros, centraal een schuimige Malaysian laksa waarin de inhoud van de carabineros kop verwerkt was. Hierin een brandade van makreel aangemaakt met vissaus en citroen en een half artisjokhart. Voor extra textuur wat gedroogde grijze garnalen en verder nog een stukje geroosterde paprika en koriander cressjes. Veel smaakbeleving met prima texturen, de carabineros in de hoofdrol. De wijn sloot naadloos aan. (8,75)

Uit de Alsace een blend van de drie Pinot soorten, de Pierres Sauvages 2017 van Vignoble du Rêveur, complex met diepe kleur. Monica Tsang presenteerde het dim sum trio. Om te starten de Thaise viskoekjes van de gril met citroengras waarnaast een heerlijke dip van zoete chili met koriander en stukjes cashewnoot. Mijn favoriet.
    Het gestoomde broodje gevuld met pekingeend, lekker. En de softshell krab in tempura afgewerkt met structuren van gepekeld eigeel. Ietsje minder mijn smaak. De wijn manoeuvreerde er keurig tussendoor maar was het lekkerst naast de viskoekjes. (7,5)

Voor bij het pièce een geweldige Mâcon-Péronne 2017 van het gerenommeerde wijngoed Ramounet, geschonken in prachtige Zwiesel glazen, wow. Uit de keuken een van de favoriete gerechten van chef Danny Tsang. Een zacht gegaarde wilde tarbot (15 minuten op 50 graden). Deze werd aan tafel overgoten met een “premium white soya” (2 jaar gerijpt) waarna keurig gefileerd en op het bord gedresseerd met verse kruiden en stukjes lange peper. Ernaast een schaaltje gebakken jasmijnrijst met gember en lente-ui en een schaaltje met paksoi, lamsoren, shimeji paddenstoelen (beukenzwam) en babymais. Prima cuisson met verfijnde smaken waarnaast de heerlijke chardonnay helemaal tot zijn recht kwam, genieten! (8,75)

De dessertwijn was een Rieslaner auslese 2016 van Erbeldinger uit de Rheinhessen, rijk aroma met tonen van tropisch fruit, verfijnd in de mond met prima zoetzuur balans. Op een blauw glazen bord een mooie presentatie. Als basis een kokospap met tapioca korrels, erop een grote quenelle mango-passievrucht ijs met makarons van passievrucht, blokjes mango, granaatappelpitten, gezouten koekcrumble en verse kruiden uit eigen tuin (klaverzuring, shiso en koriander). Apart uitgeserveerd nog luchtige krokante wafels met een licht gezouten stroperige fudge van kokos, palmblad en palm suiker waarop nog wat koriander cressjes. Veel smaakbeleving en mooie texturen die werden aangevuld door het heerlijke aroma van de wijn. (8,5)

Als afsluiter nog een hele krachtige Nespresso met een drietal goede friandises waarvan ik de canelé in modern jasje het lekkerst vond.

Bediening was zoals gewend uitstekend verzorgd, een hoofdrol voor de enthousiaste Luc ondersteund door Monica Tsang en een jonge dame. We voelde ons weer helemaal in de watten gelegd.

Samengevat was het een hele mooie beleving, onze verwachtingen zijn weer helemaal waar gemaakt.

2. Nicoline

Héérlijk gedineerd met 4tjes. Onze gasten waren ook blij verrast met onze keus om hier gezellig te gaan dineren :)

3. Stefhan

4. Het menu tijdens de restaurantweek was uiterst beperkt en wisselend van kwaliteit.

Voorgerecht (carpaccio van Wagyu beef) was voortreffelijk. Het extra tussengerecht van Japanse hapjes (waarvoor 12,50 Euro extra betaald moest worden) was goed maar niet echt speciaal. Voor het hoofdgerecht was er alleen maar kip met toebehoren en dit viel behoorlijk tegen.

Stukken heel goed bereide kip met de huid er nog aan oké, maar die huid moet dan wel krokant zijn en dat was deze niet. Als bijgerecht o.a. een bitterbal met speciale vulling die niet echt smaakte en waarvan de buitenkant taai was. Het nagerecht was een combinatie van kleine liflafjes met een mini vruchtentaartje, een op smaak gebracht schuim en een ijs quenelle. Alleen het vruchtentaartje beviel erg goed, de rest viel zwaar tegen.

Wat er voorbij kwam aan gerechten die van de kaart waren besteld zagen er geweldig uit en waren waarschijnlijk ook voortreffelijk van smaak. Wij als restaurantweek gasten kwamen er naar onze mening echter minder goed vanaf.

Wij hebben er in het verleden wel eens veel beter gegeten.

5. Tuin is verbouwd, in een woord geweldig. Kwaliteit was al zeer hoog maar is nog beter geworden. Ga zo door dit blijft de top zaak met aziatisch eten. Super, keer op keer en tot gauw.
    De graaf

6. Gisteren voor eerste keer bij O&O gegeten, nadat het onder onze aandacht was gebracht in Belgie. Goede ervaring , beter dan verwacht.
    Bij de bediening heb je soms even het idee dat ze je vergeten zijn maar dat is niet het geval. Prima smaken en leuke gerechten. Is redelijk aan de prijs maar de kwaliteit is ernaar. Restaurant was vol en dat zegt op zich al genoeg. Wij komen hier beslist terug.

7. Hebben wij pech gehad, het zal wel.
    Ten eerste: gereserveerd, kon niet anders dan 17.30 uur. Toen wij aankwamen was er geen kip, dat duurde nog zeker een half uur. Zo geweldig, zoals de recensies laten geloven, ik heb het niet kunnen beleven. Hoeveelheden erg karig, prijs/kwaliteit staan niet in verhouding, geen smaaksensatie zoals gesuggereerd wordt. Toedeledokie mij zien ze hier nooit meer. Ik heb in den lande in betere orientaalse/fusion restaurants gegeten.

8. Nick v/d Berg

Tijdens een restaurantweek is het altijd afwachten wat het menu gaat brengen, maar bij O&O was elk gerecht raak! En ik heb buiten kunnen genieten van het nieuwe eetterras. Het was mijn tweede keer bij O&O en ik kan zeggen dat de gerechten, de bediening en de sfeer consistent top zijn!

9. Bal Gehakt

Eten is goed en het is goed toeven in dit restaurant. Maar wat een prijzen zeg, voor alles betaal je de hoofdprijs..

10. Zeer hoge hoge kwaliteit van het eten, service staat
    hier boven aan, zeer vriendelijk personeel. Altijd op en top voor een gezellige avond. Het team maakt er altijd een feestje van en het zal je aan niets ontbreken. Mijn dank voor al die fijne avonden, super en tot gauw.
    De Graaf.
    ps wij komen speciaal uit Rosmalen om hier te eten.

11. Als je pretendeert stewardess te zijn, maar vergeet de helft van een voorgedecht (het warme deel) daarna moesten we lang wenken, zwaaien, vragen etc. om drinken, de bestelde wijn werd niet tegelijk met hoofdgerecht geschonken maar veel later, hoofdgerecht was een seafoodplatter met onvoldoende kwaliteit vis en presentatie. Sorry, maar als je veel geld wil uitgeven kun je het beter elders doen, want service en kwaliteit zijn nog niet op het niveau waar wij voor zouden terugkomen.
    Eigenaresse is inderdaad nors en deed geen enkele moeite om haar gastvrijheid te tonen!! Jammer voor zo'n tent met potentie!!

12. Wederom heerlijk gegeten, heerlijke gerechten perfecte bediening. Kortom een echte aanrader. Véél restaurants gezien maar deze is bijzonder goed!

13. Een feest om hier te eten, wat een smaak heeft Danny alles vers vis en schaaldieren direct uit zeeland, en dan maar niet te praten over zijn heerlijke vlees gerechten, en bij mooi weer het geweldig mooi terras aan de achter kant van het restaurant zeer smaak vol in gericht door Helena een heel lieve Gastvrouw en haar mooie dochters doen de bediening voortreffelijk, zoals gezegd het is een feest om hier te eten.

14. Jose 30 punten

Vriendelijke bediening, heerlijk eten, sfeervol restaurant en terras. Eten is altijd een feest bij Danny en Helena; echt een aanrader voor een avondje genieten!

15. Peter en Anne-Lize

Zeer gastvrij en gezellig restaurant.

Smaak en wijnen zijn excellent uitgezocht.

Bediening altijd vriendelijk en weet wat hoe te serveren.

Gastvrouw;)

Mooie plek om een feestje te geven, spreek uit ondervinding.

16. Prima ontvangst. Zeer vriendelijke bediening. Verrassend goed gegeten. Zeer de moeite waard. We komen terug!

17. Harry en Rietje Battes

Fantastische oriëntaalse keuken met sterke japanse en thaise invloeden. Hebben er meerdere keren gedineerd en hebben ook weer op eerste kerstdag genoten van het verrukkelijk 'Kerstdiner"en de van de verfijnde en creatieve gerechten en de perfecte gastvrije sfeer. TOP dus... een absolute aanrader.

18. Meerder malen gegeten en steeds voortreffelijk. Prijs/kwaliteit is uitstekend, ook de wijnen zijn prima. De nieuwe tuin is een aanwinst.

19. Al ruim 28 jaar het meest vertrouwde adres waar je je smaakpapillen kunt prikkelen met tongstrelende gerechten van moderne Oriëntaalse en originele gerechten met een knipoog naar Westerse kruiden en ingrediënten. Daarnaast een ongekende gastvrijheid met Oosterse glimlach. Als je geluk hebt bij mooi weer een prachtige setting in een exotische tuin.

20. Als je eten krijgt is het goed. 19.30 aan tafel, 20.00 voorgerecht geserveerd, na klacht om 21.15 hoofgerecht geserveerd, dessert kwam toen vliegensvlug maar ging ten koste vd wachttijd aan andere tafels.

Eigenaresse vond het het bij bestelling opnemen te veel moeite om ons te begroeten. Overige bediening is oke.

Vanwege te lang wachten en norsheid eigenaresse deze prijs/kwaliteit.

21. Heel onkindvriendelijk veel te veel geld betalen voor beetje eten en slecht ook voor ons is het no&no more.

22. Fred 44 punten

Een uitstekend restaurant met een verrassende zeer smakelijke keuken waar op ieders verzoek rekening wordt gehouden met wensen. Uitmuntend correct personeel. Heb hier al vele malen genoten en mijn gasten spraken ook niets dan lof over de bediening en de heerlijke verrassende keuken.

23. frank deelen

Op 4/5 de kookworkshop meebeleefd. Bizonder ontspannen sfeer, leuk om "in de keuken" te kijken en gerechten te bereiden.

Succesavond.

24. z.v.d.struis

Heerlijk gegeten, mooie tafel, alleen jammer van de bediening en dan met name de eigenaresse. Elke keer werden de flessen limonade en bier letterlijk in de handen gedrukt en niet gewoon op tafel gezet, dit is erg storend als je in gesprek bent.

Verder nog iets vervelends.. Het schaalte garnering van de eerste gang, werd bij iemand anders aan dezelfde tafel bij de tweede gang geserveerd.

25. Thomassen

Uitstekende oriëntaalse keuken met sterke japanse en thaise invloeden. We hebben genoten van verfijnde en creatieve gerechten in een uiterst gastvrije sfeer. TOP en een absolute aanrader; de reis naar Sint Willebrord meer dan waard.