Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Willebrord verdeeld zijn.

1. Smakeloos en slecht eten. Smerige open keuken.

2. Wij hebben tot nu toe 4x besteld.
    Altijd netjes op tijd en vanaf €20,- gratis bezorgd in rucphen.
    Het eten valt helaas erg tegen. De kapsalon die €8,- kost is echt beneden de maat. Nauwelijks kaas geen sambal en knoflook saus er door heen. Ik neem met regelmaat bij verschillende zaken een kapsalon maar zelden zo slecht en zo duur!
    De shoarma schotel is lekker alleen de friet klef maar goed de vraag is hoe krokant je die wilt hebben wanneer hij een kwartier of dertig minuten onderweg is.
    Al met al is het eten matig maar wel keurige bezorg service!

3. Wij hebben er heerlijk gegeten. Een mooi opgemaakt bord, goed eten en heel schappelijke prijzen op de kaart.
    Ook de inrichting is sfeervol, de bediening is netjes en staat meteen voor je klaar!
    Zeker een aanrader!

4. de graaf

Tuin is verbouwd, in een woord geweldig. Kwaliteit was al zeer hoog maar is nog beter geworden. Ga zo door dit blijft de top zaak met aziatisch eten. Super, keer op keer en tot gauw.
    De graaf

5. Gisteren voor eerste keer bij O&O gegeten, nadat het onder onze aandacht was gebracht in Belgie. Goede ervaring , beter dan verwacht.
    Bij de bediening heb je soms even het idee dat ze je vergeten zijn maar dat is niet het geval. Prima smaken en leuke gerechten. Is redelijk aan de prijs maar de kwaliteit is ernaar. Restaurant was vol en dat zegt op zich al genoeg. Wij komen hier beslist terug.

6. We hebben half april 2013 met zijn achten bij de Eeterij gegeten en het was heel lekker. Uitstekende bediening, heel vriendelijk en servicegericht. Grote keus aan gerechten, oogstrelend opgediend, lekker klaargemaakt en ruim voldoende bijgerechten. Als wij in de buurt zouden wonen zouden we het wel weten..

7. Heerlijk eten, gezellige aardige tent, bestel er vaak, en ga het ook wel eens halen , prima !!!

8. romano bulkmans

Geweldige tent, ik bestel er super vaak lekker eten en geweldige service en als ik daar ga eten is het altijd super gezellig en lekker.

Pyramide the best!!

9. Afgelopen vrijdag 12 oktober, hebben mijn vrouw en ik weer een fijne avond bij jullie gehad. Heerlijk gegeten lekker wijntje erbij. En een goede sfeer mede mogelijk gemaakt door de lieve en vriendelijke mensen die bij jullie werken. Ook de vrouw des huizes is een super gastvrije en vriendelijke vrouw die altijd voor je klaar staat.
    Jullie restaurant is een plaats waar we graag vertoeven en waar we nog heel vaak willen zijn.
    Groetjes van ons, Ans en Toine

10. Hebben wij pech gehad, het zal wel.
    Ten eerste: gereserveerd, kon niet anders dan 17.30 uur. Toen wij aankwamen was er geen kip, dat duurde nog zeker een half uur. Zo geweldig, zoals de recensies laten geloven, ik heb het niet kunnen beleven. Hoeveelheden erg karig, prijs/kwaliteit staan niet in verhouding, geen smaaksensatie zoals gesuggereerd wordt. Toedeledokie mij zien ze hier nooit meer. Ik heb in den lande in betere orientaalse/fusion restaurants gegeten.

5,9
  11. Nick v/d Berg

Tijdens een restaurantweek is het altijd afwachten wat het menu gaat brengen, maar bij O&O was elk gerecht raak! En ik heb buiten kunnen genieten van het nieuwe eetterras. Het was mijn tweede keer bij O&O en ik kan zeggen dat de gerechten, de bediening en de sfeer consistent top zijn!

12. Bal Gehakt

Eten is goed en het is goed toeven in dit restaurant. Maar wat een prijzen zeg, voor alles betaal je de hoofdprijs..

13. Over dit restaurant hadden we al positieve berichten gehoord, dus we hadden er zin in.

Als aperitief nemen we witte wijn. We mogen kiezen en het wordt de Spaanse Sauvignon blanc 2010 uit de Rueda streek van het huis Castelo de Medina met een aangenaam fruitig aroma. Het borrelgarnituur bestond uit een puntzakje met krokante koekjes met stervorm en een schaaltje huisgemarineerde olijven. De olijven waren licht pikant, met wat knoflook en er zaten verse rozemarijn tussen, erg lekker.

De amuse gepresenteerd op een houten plankje, in een espressokopje een romig soepje van knolselderij met Hollandse garnaaltjes. Lekker zacht en subtiel, de garnalen zijn prima op smaak. Op een schaaltje vinden we een dim sum met wat huisgemaakte chilisaus. Een krokant buideltje dat is gevuld met parelhoen en bospaddenstoelen. De saus was aangenaam pikant en met stukjes limoen gekruid, een aangename opwarmer.

De wijn wordt doorgezet bij het voorgerecht, een kreeft salade. Stukjes Canadese kreeft met partjes pomelo, stukjes cashewnoot, kleine stukjes kroepoek, stukjes rode ui en wat rucola blaadjes. De kreeft is mooi op smaak en de combinatie met de niet te sappige pomelo is goed gevonden, de hartige cashewnoten geven leuke accenten. De milde krokantjes zijn prima voor het mondgevoel. De wijn combineerde goed al had hij aan de grapefruit een krachtige tegenhanger. (9)

De tweede begeleider is er een uit de Alsace van het huis Fernand Engel, gemaakt van pinot gris 2010, mooi rijp met een lichte kruidigheid. Uit de keuken een specialiteit van de chef, eerst een bord met Spaanse zeebaars, kwartelei, gamba, enkele beukenzwamen en een Spaanse peper. De chef komt zelf aan tafel om uit een theepot de Maleisische kokosbouillon te schenken. De bouillon gaf een heerlijk aroma en had een fijne licht pikante smaak. De wijn kreeg door de bouillon een positieve boost, zelden heb ik een Pinot Gris uit de Alsace zo mooi zien aansluiten. Met de ingrediënten konden we naar hartenlust combineren. Van het pepertje mochten we alleen proeven, voor de zekerheid werd er een schaaltje huisgemaakte garnalen kroepoek bij gezet zodat we in nood konden blussen. De kroepoek was ook lekker om zo te eten met een mooie garnalen smaak. De baars was erg subtiel, het eitje gaf met zijn droge dooier een lekkere mondbeleving. (9,1)

Voor het hoofdgerecht is een een Pinot Noir 2008 geselecteerd uit de Bourgogne van Domaine Forey, mooi fruitig rood met soepele tannines. In een kom nasi Kuning uit de Indonesische keuken, gekookt in kokos, gekleurd met kunyit en fruitig gemaakt met sereh (citroengras). Op het bord langzaam gegaarde parelhoen met groene asperges, schijfjes gefrituurde lotuswortel, Japanse knolletjes en een krachtige Balinese ketjapsaus. De hoen is mild en de heerlijke ketjapsaus bepaald grotendeels de smaak, de knolletjes hebben een knapperige bite. De wijn is met zijn mooie zuren een prima ondersteuner evenals de rijst. (8.9)

Nog een lekkere Nespresso als afsluiter, partner gaat voor de jasmijn thee die met een zandloper wordt uitgeserveerd. Erbij nog blokjes hazelnoot chocolade, kokoskoekjes, chocolade met noot en een madeleine.

De bediening bestond uit een lieve, gastvrije, ervaren dame die ons prima verzorgde en van ondersteunende informatie voorzag.
    Prijs kwaliteit is goed, menu 34,50, fles water 5,50, huiswijn 5,-, pinot gris 6,-, de en de pinot noir 7,-. Een restaurant voor hen die van de verfijnde oosterse keuken houden, wij hebben weer een fijne middag gehad.

14. Chinees-Indisch Sint Willebrord

Ad St. Willebrord

Vandaag voor de laatste maal geweest bij deze afhaal Chinees.
    Voor een portie Babi Pangang (klein bakje, met een klein bakje witte rijst) gebakken banaan 4 stuks, Tjap Tjoy bakje van Euro 8,50, portie kroepoek, werd een rekening gepresenteerd van Euro 27 en centen.
    Toen daarover opgemerkt werd dat voorheen voor hetzelfde veel minder werd betaald werd opnieuw gerekend.
    Deze maal kwam de rekening op Euro 21,50 wat nog teveel is. Ons advies: Het eten is prima, maar in verhouding met de hoeveelheid veel te duur!
    Ergens anders krijg je een dubbele hoeveelheid met wat je bij Orient krijgt.

15. Gezien het lopendbuffet prima eten maar de bediening is waardeloos .
    Dwz de vuile borden heb ik iedere keer maar zelf ergens weg gedumpt, het drinken dat bij de prijs bij inbegrepen zit zoals bier en fris dus geen sterke drank werd zeer slecht gebracht, dwz je bestelde wat maar na tien minuten niks, en dan maar bij een ander ook weer niks, en dit terwijl er tafels blijven staan met de vuile borden er nog op. Mensen al weg maar de tafel niet afgeruimd en maar wachten op drinken.
    Dit is een slimme tactiek om het gratis drinken in de ban te houden, iedereen laten wachten op drinken terwijl dit bij de prijs zit. Maar van hun kant een slimme tactiek dus volgende keer zelf op tijd gaan halen dan heb je waar voor je geld. Maar het eten smaakte goed.

16. Zeer hoge hoge kwaliteit van het eten, service staat
    hier boven aan, zeer vriendelijk personeel. Altijd op en top voor een gezellige avond. Het team maakt er altijd een feestje van en het zal je aan niets ontbreken. Mijn dank voor al die fijne avonden, super en tot gauw.
    De Graaf.
    ps wij komen speciaal uit Rosmalen om hier te eten.

17. We moesten voor de lunch wel even reserveren en hebben aangegeven dat we een drie gangen lunch met voor-, tussen- en hoofdgerecht wilden gebruiken. De auto kunnen we op de royale parkeerplaats voor de deur makkelijk kwijt. Op de deur zien we aardig wat stikkers, van Michelin en Lekker. Eenmaal binnen kregen we een fijne ronde tafel bij het raam toegewezen. Binnen is er een gezellige huiskamersfeer en door strategisch plaatsen van meubilair is ruimte in kleinere oppervlakten verdeeld. De tafels zijn luxe gedekt met een lang onderlaken en fijn wit tafellinnen. De armstoelen zitten comfortabel.

De wijn wordt doorgezet bij het voorgerecht, een kreeft salade. Stukjes Canadese kreeft met partjes grapefruit, stukjes cashewnoot, kleine stukjes kroepoek, stukjes rode ui en wat rucola blaadjes. De kreeft is mooi op smaak en de combinatie met de niet te sappige grapefruit is goed gevonden, de hartige cashewnoten geven leuke accenten. De milde krokantjes zijn prima voor het mondgevoel. De wijn combineerde goed al had hij aan de grapefruit een krachtige tegenhanger. (9)

Voor het hoofdgerecht is een een Pinot Noir 2008 geselecteerd uit de Bourgogne van Domaine Forey, mooi fruitig rood met soepele tannines. In een kom nasi Kuning uit de Indonesische keuken, gekookt in kokos, gekleurd met kunyit en fruitig gemaakt met santen (citroengras). Op het bord langzaam gegaarde parelhoen met groene asperges, schijfjes gefrituurde lotuswortel, Japanse knolletjes en een krachtige Balinese ketjapsaus. De hoen is mild en de heerlijke ketjapsaus bepaald grotendeels de smaak, de knolletjes hebben een knapperige bite. De wijn is met zijn mooie zuren een prima ondersteuner evenals de rijst. (8.9)

Prijs kwaliteit is goed, menu 34,50, fles water 5,50, huiswijn 5,-, pinot gris 6,-, de noir 7,- en de afsluiter was van het huis. Een restaurant voor hen die van de verfijnde oosterse keuken houden, wij hebben weer een fijne middag gehad.

18. Als je pretendeert stewardess te zijn, maar vergeet de helft van een voorgedecht (het warme deel) daarna moesten we lang wenken, zwaaien, vragen etc. om drinken, de bestelde wijn werd niet tegelijk met hoofdgerecht geschonken maar veel later, hoofdgerecht was een seafoodplatter met onvoldoende kwaliteit vis en presentatie. Sorry, maar als je veel geld wil uitgeven kun je het beter elders doen, want service en kwaliteit zijn nog niet op het niveau waar wij voor zouden terugkomen.
    Eigenaresse is inderdaad nors en deed geen enkele moeite om haar gastvrijheid te tonen!! Jammer voor zo'n tent met potentie!!

19. Ben al jaren vaste klant van Ali die inmiddels een BN-er is geworden.
    Goede bediening, sfeervol, maar vooral erg lekker!!

20. Beste pizza tent in de omgeving. Ik kom helemaal uit Bergen en Zoom eten halen, zo goed zijn ze. Jammer dat ze niet bezorgen maar voor lekker eten rij ik wel op en neer terwijl er zat zaken zijn in de stad. Jongens bedankt voor jullie gastvrijheid en service . De groeten

21. Super lekkere pizza's!!

22. zoebolleboom

23. Wij hebben nog nooit betaald bij een pizzeria voor
    te BEZORGEN!!!
    absurd!!!
    pizza weinig smaak. smaakt een beetje naar
    de doos waar hij in zit.
    TIP: bestel er knoflooksaus bij.
    Cola is goed.

24. Eerste keer bij de Eeterij vond ik geweldig, het was schitterend weer en ze boden ons aan om in de luxe grote tuin te zitten. Het eten met prijs en kwaliteit komt perfect overeen.

Tot de volgende keer!

25. peter en ina

Altijd vriendelijke en goede service
    Spareribs overheerlijk, evenals de pizza.En super dat jij achter de tv ff kunt bestellen, en een half uurtje later is alles vers bij je op de stoep. Gewoon Top
    gaat zo door.

Peter en Ina

26. tonny

27. Wij komen vaak eten. Mensen zijn super vriendelijk, snelle bediening, goede kwaliteit eten. De mensen staan altijd voor je klaar, ook al zijn ze aan het sluiten. Je kan toch nog rustig eten.

28. Wederom heerlijk gegeten, heerlijke gerechten perfecte bediening. Kortom een echte aanrader. Véél restaurants gezien maar deze is bijzonder goed!

29. Ik ben er aantal keren geweest, slechte kwaliteit eten. Pak liever chinees dan smulhoek.

Personeel valt mee ook niet de top.

Shoarma was slecht en echt slecht.

3,1
  30. Super heerlijke shoarma en pizza's. Ze zijn zeer vriendelijk en doen nooit moelijk. Als ze de verkeerde bestellingen meenemen krijg je gewoon je bestelling en soms betaal je ook niks.

Shoarma is super van smaak. Ali bedankt.