Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Willebrord verdeeld zijn.

1. Elke week vaste prik, lekkerste friet & snacks van de hele omtrek!

2. Chinees-Indisch Sint Willebrord

Eten was lekker, de prijs duurder maken maar minder grote porties geven, en dan die 10 ct voor 2 plastic tasjes probeer zelf eens aan papieren tasjes te komen misschien zou ik zeggen, dat vond ik wel ergerlijk.

3. Het eten en drinken was heel lekker voor herhaling vatbaar gr joyce en merijn.

4. Tijdens de avond hebben we niets gemerkt, het eten smaakte heerlijk. Bediening heeft wel wat steken laten vallen in onze ogen. Zo mochten we glaasjes voor de saké uitzoeken welke nooit geserveerd is. Toen we daarnaar vroegen vertelde men dat we dat wel gehad hadden, en bleef dat zelfs volhouden. Ook dieetwensen werden soms door elkaar gehaald / eerste gerecht moest weer terug naar de keuken omdat men bij het uitleggen erachter kwam dat de dieetwensen niet gerespecteerd waren. Aan het eind van de avond wilden we afrekenen, maar was oogcontact niet mogelijk, we hebben zeker een kwartier gewacht totdat we uiteindelijk zelf iemand zijn gaan vragen om de rekening. Hoort bij een restaurant in deze prijsklasse gewoon soepel te lopen, en dat deed het gisterenavond niet.

Wakyu signature dish van de chef gegeten (meerprijs 75 euro per couvert). Was absoluut heel erg lekker, maar we vonden de meerprijs niet geheel in verhouding met de verdere prijsstelling.

5. Chinees-Indisch Sint Willebrord

Het eten was heeeeeel lekker, de bediening heel vriendelijk en redelijk van prijs. Ik kan dit restaurant zeker aanraden.

6. Chris

7. Dit jaar besloten we onszelf eens te verwennen met een lekkere kerstlunch bij Restaurant O&O. Tweeëneenhalf jaar geleden zijn we hier al eens met vrienden verzeild geraakt en het voelde direct weer als thuiskomen. Je wordt vriendelijk ontvangen in een mooie in kerstsfeer aangeklede zaak. We kwamen in een soort serre te zitten met uitzicht op een binnentuin met vijver.
    Als aperitief begonnen we met een blend van Japanse rijstwijn met yuzu. Een heerlijke citrussmaak: zoet en bitter tegelijk. Hierbij kregen we Irish Mór Oesters geserveerd met een dressing in Balinese style: chili, knoflook, limoen, gember. Geweldig.
    Vervolgens kwamen de volgens amuses voorbij:

HAR GAW – Christal prawn dumpling -> zijdezacht deeg, lekker pittig smaakje
    CHAWANMUSHI XO -> Wauw, wauw wauw! Smaakexplosie!
    BAK KUT TEH – Singaporean pork bone tea & you tiao -> Warme Aziatische wintersmaken in een soepje.

Vervolgens de volgende gerechten:

JAPANESE HAMACHI - Nikkei Style -> Heerlijk. Met name het mais-ijs was heerlijk.
    KING CRAB - Wasabi ° Citrus & Imperial Heritage caviar “Trésor” -> Perfecte samenspel van smaken van de krab, kaviaar & saus van zee-egel. Prima texturen

WILDE TARBOT - Yuasa Shiroshibori ° Premium White Soy -> Op papier (en op het oog) een simpel gerecht, maar misschien wel het lekkerste gerecht van vandaag: De tarbot perfect op het bot gestoomd met koriander, pepertjes en witte sojasaus. Maar een genot om te eten. Qua smaken & textuur. Zalig.

DELUXE OYSTER - Irish Mór ° Caviar ° Wagyu -> Nog een keer oester, maar deze keer gebakken en geserveerd met vlees van het Wagyu rund en kaviaar. Decadentie ten top, maar ook top qua smaak. Heerlijk!

SINGAPORE STYLE LOBSTER - Salted Egg Yolk ° Cereal ° Coco Bun. -> De kreeft was bereid op de Big Green Egg en had een lekkere rokerig zoete smaak. Groenten in gezouten eierdooier (lekker) en een crunch van cornflakes. Lekker even rommelen met een slabje aan, maar heerlijk gegeten!

BARBARIE EEND - Peking Style ° Five-Spice ° Tteokbokki van Cèpes ° Hong Kong Vinegar -> Een bijzondere versie van Peking Eend. De hoi-sin saus was in een soort gelei verwerkt. Erg lekker.

HERT & MANGALITSA - Miso-glazed Red Cabbage ° Sichuan pepper -> Verrukkelijk mals stukje hert, lekker pitje van de Sichuan peper. De rode kool met miso moet ik ook even vermelden, want deze was ook heerlijk!

Het dessert bestond uit 3 delen:

ALMOND MILK – Peach ° Sea Buckthorns ° Osmanthus
    BLOOD ORANGE – Campari ° Earl Grey
    De bovenste 2 moest je samen eten. Een heerlijk spel van bitter, zoet en zuur. Misschien wel het beste dessert welke ik ooit op heb.

PÂTE À CHOUX – Black Sesame -> Een licht crunchy zoet/hartig einde van onze gangen.

Hierna kregen we nog een koffie geserveerd met daarbij wat kleine friandises. Met name de Irish coffee bonbon was erg lekker. Ook de macaron met citroengras (!!) was erg lekker.

We hebben weer 4 uur lang heerlijk genoten van wat O&O te bieden heeft. Dat gecombineerd met het fijne personeel, de perfecte ambiance maakt het weer tot een fantastische ervaring.

8. Fantastisch!
    Echt heel lekker gegeten, heel veel keuze en alles wat we bestelden was heel goed.
    Hele leuke vlotte bediening.
    Goede kwaliteit voor een prima prijs!
    We komen er zeker nog terug!
    Bedankt👍👍

9. Stef

10. Nel dijkgraaf

We hebben met vrienden bij jullie gegeten natuurlijk voor corona! Dat was een heerlijke belevenis die we graag zouden willen herhalen We verlangen nu al naar het moment dat het weer mag! Het was top! Niet alleen het eten maar ook de vriendelijke bediening!

We wensen jullie sterkte in deze rare tijd
    Gr, Chris en Nel

11. J van kekem

Ik ken deze mensen al zolang en het eten is in een woord fantastisch het is echt een begrip in ons dorp. Ga zeker zo door Danny en helena en het hele team

12. Bestel hier geen friet! Vieste, volgezogen met vet, 2× zelfde portie gebakken friet!
    Bah! Ze boden nog aan om een nieuwe te bakken, maar heb ervoor bedankt!
    Nooit meer bij deze frietbakker!

13. Susan

14. Er was een rolstoeler opgegeven, het restaurant was zeer slecht toegankelijk.
    Bij volgende boeking aan geven of bedrijf toegankelijk is.
    Als wij dit hadden geweten zouden we bij u een ander bedrijf geboekt hebben.
    Dus eerst goed controleren of het goed toegankelijk is.

15. DSV

16. Marion van Hassel

Eten bij O&O is een belevenis, eten is overheerlijk bediening super. En kwaliteit moet je nou eenmaal voor betalen. Maar het is iedere euro dubbel en dwars waard!
    Het kan je smaak niet zijn dat is wat anders, maar je kunt het Restaurant met de beste wil van de wereld geen Onvoldoende geven. Dan ben je echte een azijnzeiker!

17. P vd G

18. Chinees-Indisch Sint Willebrord
    Vertaal van English naar Nederlands

Vriendelijk personeel en goed eten voor een redelijke prijs.

19. Chinees-Indisch Sint Willebrord

Emile de Vlieger

20. O&O stond al een tijdje op ons verlanglijstje en gisteren zijn we er met dochterlief en vrienden van ons naar toe gegaan. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht.
    Het eerste wat opvalt is dat ze nog steeds het overbekende luikje hebben waaruit vroeger de gerechten naar buiten kwamen toen ze nog een afhaalchinees waren. Inmiddels is het meer een East meets Eest Fusion restaurant geworden. En waar er bij de normale afhaalchinees tegenwoordig vaak bijna niemand binnen zit is het hier volledig bezet. En dat is op één punt dan ook een klein nadeel: de akoestiek is niet best. Wil je dat de overkant van de tafel je goed verstaat, dan zal je af en toe toch wat luider moeten spreken.
    Als aperitief gaan we aan de champagne van het huis en een rosé champagne. Erg lekker, maar een beetje royaler had wel gemogen. Hierna komen er een 3-tal amuses op tafel: Er wordt ons aangeraden te beginnen met een Chinese salade met o.a. rauwe vis welke traditioneel met het Chinees nieuwjaar wordt gegeten. Dit is een prima smaakmaker. Ook de 2 andere amuses, waaronder een tempura bloedworst zijn erg lekker en geven al een goede indicatie van wat we kunnen verwachten vanavond.
    Het eerste voorgerecht, een Japanse Hamachi, bestaat uit Tataki & Tartaar, Passievrucht, Avocado, Peruaanse Knol, Wilde rijst & Cassave, Sambai, Yuzu & Singapore Chili IJs. Heerlijke Aziatisch smaken. De Hamachi (Yellowtail Kingfish) is superzacht, maar kan toch prima de smaakexplosies van met name de chili ijs weerstaan. De toon is duidelijk gezet!
    Het 2e voorgerecht is een wilde zeebaars met Thaise Groene Curry, Artisjok, Zwarte Knoflook, Citroen & Codium in Tempura. Dit gerecht moet het net iets meer van de nuances hebben. De zoete knoflook is erg lekker en de groene curry zou je het liefste van je bord aflikken, maar dat doen we hier toch maar niet.
    Hierna gaan we aan de Scheermesjes XO met daarin Wilde Gamba, Zeekraal, Glasnoedels & de wereldbekende XO Saus. Een zalig gerecht en zeker als de erbij geserveerde stukjes rode peper er bij op eet! De presentatie is geweldig: het wordt geserveerd in de schelpen van de scheermes, maar... hierdoor wel een uitdaging om het te eten. Zeker de glasnoedels kunnen er voor zorgen dat alles verspreid over je bord eindigt. Maar het is het waard!
    Hierna kwam het tussengerecht met Langoustine, Gyoza van Ibérico, Truffel & Balsamico op tafel. Langoustine perfect bereid. De gestoomde en daarna gefrituurde Gyoza ook heerlijk. En alles combineerde heerlijk met de Balsamico.
    Bij het hoofdgerecht kozen een aantal mensen voor de Nieuw Zeelandse Runderhaas met Hokkaido Pompoen, Bospaddestoelen, Olijfblad & Kimchi, geserveerd met jasmijnrijst... Het vlees smolt op te tong. Diverse kleine smaakexplosies op het bord. Heerlijke jus waarvan ze het kannetje gelukkig op tafel lieten staan. We kregen hier als begeleidende wijn een Planeta Plumbago bij. Deze paste uitstekend bij het vlees en wat er op het bord lag. Helaas iets minder bij de jasmijnrijst. Ook hier had het glas iets royaler mogen zijn.
    De resterende tafelgenoten kregen een slabbetje om van de bediening want zij hadden gekozen voor de Singapore Style kreeft. Het kraakwerk was grotendeels in de keuken al gedaan. De kreeft was perfect bereid en lekker op smaak gebracht. Deze werden geserveerd met een luchtig zoet broodje. Ook een prima combinatie.
    Als dessert konden we kiezen voor een kaasplank, maar.... dat vonden we niet echt passen bij de rest van de avond dus gingen we voor de Baba Au Rhum, ofwel Don Papa > Filipijnse rum, vanille, sereh, kumquat en ijs van mandarijn. Een spetterend einde... Het mandarijnijs knalde echt met smaak (helaas wel wat kristalvorming in het ijs), maar... een waardige afsluiter van de avond.
    Hierna nog wat koffie met friandises genomen en uiteindelijk ruim 4 uur later zeer tevreden vertrokken. Complimenten aan de witte EN zwarte brigade. Naast het geweldige eten ook zeer leuk bediend!
    Nog een extra positief puntje om te vermelden: Voor 5 Euro per persoon kreeg je een "Water Servies'. Dit houdt in dat je water (plat of bruis) de hele avond wordt aangevuld en daar werd ook uitstekend op gelet. Hier mogen andere restaurants een voorbeeld aan nemen.

21. Eten heerlijk bediening geweldig vaste prijzen geen verassingen side dishes zijn bij de prijs inbegrepen.
    Wij komen zeker nog een keer terug!

22. Weer retour naar onze oriëntaalse favoriet, in hun jubileum maand, waar inmiddels naast de voordeur de ster glanst. We mochten een tafel uitzoeken, het werd een ronde aan het raam, prima.

Als aperitief een Zuid Afrikaanse Clouds MCC, als champagne van Chardonnay en Pinot Noir gemaakt, die uitstekend beviel. Een bakje met onweerstaanbare nootjes stond al op tafel.
    Ernaast een amuse trio, keurig gepresenteerd. In een kleine kom Japanse custard op basis van ei, erop een stukje kingkrab en bonito vlokken. Dat lepelde lekker weg.
    Op witte steentjes kroepoek van rijst en garnaal waarop een blokje gelei van kokos, curry en Thaise basilicum, afgewerkt met een stukje lange peper, heerlijk.
    Om de ronde af te sluiten, calamaris in tempura gepresenteerd op een grote ster met ernaast een heerlijke “Peruaanse” dip van Thaise chili, citroensap en shichimi togarashi (kruidenmix). Mooi droog krokant met pikante dip.

De eerste begeleider werd kundig met passie gepresenteerd door de enthousiaste Luc Linnenbank. Een a typische Sauvignon uit de Loire, de Blanc d’Hiver 2018 van Brochet, laag in alcohol, hoog in restsuikers en vol met tonen van tropisch fruit. Uit de keuken een complex gerecht gepresenteerd door Souschef Levi Bunt. Drie plakken tataki van Japanse hamachi in een vinaigrette van sambai azijn en yuzu met olie van lavas, ernaast een quenelle “Singapore Chili ijs”, crème van avocado waarop een dot schuim van passievrucht met gepofte wilde rijst en dunne krokantjes van cassave en sjalotcompote met foreleitjes. Het geheel was afgewerkt met plakjes mashua (knolcapucien) en kruiden uit eigen tuin. Veel smaakbeleving met mooie zuren, heerlijke specerijen en indrukwekkend ijs, waarnaast de delicate hamachi wat op de achtergrond kwam, de wijn werd iets ronder maar bleef keurig overeind. (8,5)

Verder met een rijke Weissburgunder 2018 van Van Volxem met tonen van Golden Delicious en ananas. Op de rand van een wit bord een grote carabineros, centraal een schuimige Malaysian laksa waarin de inhoud van de carabineros kop verwerkt was. Hierin een brandade van makreel aangemaakt met vissaus en citroen en een half artisjokhart. Voor extra textuur wat gedroogde grijze garnalen en verder nog een stukje geroosterde paprika en koriander cressjes. Veel smaakbeleving met prima texturen, de carabineros in de hoofdrol. De wijn sloot naadloos aan. (8,75)

Uit de Alsace een blend van de drie Pinot soorten, de Pierres Sauvages 2017 van Vignoble du Rêveur, complex met diepe kleur. Monica Tsang presenteerde het dim sum trio. Om te starten de Thaise viskoekjes van de gril met citroengras waarnaast een heerlijke dip van zoete chili met koriander en stukjes cashewnoot. Mijn favoriet.
    Het gestoomde broodje gevuld met pekingeend, lekker. En de softshell krab in tempura afgewerkt met structuren van gepekeld eigeel. Ietsje minder mijn smaak. De wijn manoeuvreerde er keurig tussendoor maar was het lekkerst naast de viskoekjes. (7,5)

Voor bij het pièce een geweldige Mâcon-Péronne 2017 van het gerenommeerde wijngoed Ramounet, geschonken in prachtige Zwiesel glazen, wow. Uit de keuken een van de favoriete gerechten van chef Danny Tsang. Een zacht gegaarde wilde tarbot (15 minuten op 50 graden). Deze werd aan tafel overgoten met een “premium white soya” (2 jaar gerijpt) waarna keurig gefileerd en op het bord gedresseerd met verse kruiden en stukjes lange peper. Ernaast een schaaltje gebakken jasmijnrijst met gember en lente-ui en een schaaltje met paksoi, lamsoren, shimeji paddenstoelen (beukenzwam) en babymais. Prima cuisson met verfijnde smaken waarnaast de heerlijke chardonnay helemaal tot zijn recht kwam, genieten! (8,75)

De dessertwijn was een Rieslaner auslese 2016 van Erbeldinger uit de Rheinhessen, rijk aroma met tonen van tropisch fruit, verfijnd in de mond met prima zoetzuur balans. Op een blauw glazen bord een mooie presentatie. Als basis een kokospap met tapioca korrels, erop een grote quenelle mango-passievrucht ijs met makarons van passievrucht, blokjes mango, granaatappelpitten, gezouten koekcrumble en verse kruiden uit eigen tuin (klaverzuring, shiso en koriander). Apart uitgeserveerd nog luchtige krokante wafels met een licht gezouten stroperige fudge van kokos, palmblad en palm suiker waarop nog wat koriander cressjes. Veel smaakbeleving en mooie texturen die werden aangevuld door het heerlijke aroma van de wijn. (8,5)

Als afsluiter nog een hele krachtige Nespresso met een drietal goede friandises waarvan ik de canelé in modern jasje het lekkerst vond.

Bediening was zoals gewend uitstekend verzorgd, een hoofdrol voor de enthousiaste Luc ondersteund door Monica Tsang en een jonge dame. We voelde ons weer helemaal in de watten gelegd.

Samengevat was het een hele mooie beleving, onze verwachtingen zijn weer helemaal waar gemaakt.

23. Wim Van ham

De stoofvlees was zo lekker de friet ook heel goed en het personeel ook tot.

24. Werkelijk schadig hoe hun de klant bedienen...

Friet voor twee personen, sausen en snacks besteld. Na thuiskomst de tas opengemaakt en zit er tot onze verbazing werkelijk één bakje friet in (een middel bakje bij een gemiddelde cafetaria), met daarnaast de snacks en bakje saus. Vervolgens direct gebeld dat ze waarschijnlijk een portie friet zijn vergeten. Krijg je vervolgens te horen dat dit normaal is en dit in een bakje wordt gestopt. Dus ik gaf direct aan dat dit niet goed kan zijn, bij geen een cafetaria in Nederland krijg je een plastic bakje friet voor twee personen. Gaat ze in discussie en komt niet tot een oplossing.. Dit kan niet naar een klant!!! Nooit geen Liana meer en ik beveel deze cafetaria ook niet aan.

1,4
  25. Maria

26. Gewoon erg goed! Waren op vakantie. Top bediening. Lekker eten. Prijs dik ok.

27. Kong's Garden

28. Meest ranzige friet ever!
    Het was weinig, koud, slap en soppig.
    En de stoofvleessaus was serieus een theelepeltje.
    16 Euro kwijt voor 2 kleine frietjes en 3 snacks. SCHANDALIG!

29. Goede service kwaliteit is goed.

30. Na 35 jaar de top 100 van de Lekker bereiken kwam toch een beetje als een verrassing. Ik moet bekennen dat de kookstijl de laatste jaren nog iets verfijnder is geworden en de invloed van de Franse keuken is gegroeid.
    We werden verwelkomd door de sympathieke Monica Tsang, leuk was het om sommelier Luc Linnenbank weer tegen te komen. We kregen ditmaal een tafel aan het raam in het grotere restaurant gedeelte, prima. De aperitief trolley werd voorgereden, het werd een Verdejo 2017 uit de Rueda van Félix Lorenzo Cachazo die goed beviel. Ernaast een amuse trio. Een krokant hoorntje gevuld met pompoencrème gekruid met curry waarop stukjes verse makreel, afgewerkt met foreleitjes, verfijnde smaken.
    Een savarin van pekingeend met toefjes crème van hoisin, hoog op smaak, heerlijk.
    En een kopje met gebonden bospaddenstoelensoep.

De eerste begeleider werd uitgebreid met passie toegelicht door de enthousiaste Luc. Een Spätburgunder rosé 2017 van Künstler, fris en verfijnd met tonen van aardbei en framboos. Uit de keuken een mooie presentatie uitgeserveerd door de jonge keukenchef. Plakjes sashimi van Japanse Hamachi, ernaast een ceviche dressing van ponzu met witte soja, erop een quenelle wasabi ijs, structuren van mango, papaja en tomaat en krokantjes van gepofte quinoa. Aan tafel afgewerkt met een olie van lavas. Een gerecht met veel smaakbeleving, de dressing was hoog op smaak, de wasabi was prima gedoceerd en de delicate hamachi was voortreffelijk. De wijn bleef wat op de achtergrond maar combineerde prima. Om de gang af te ronden was er een Gillardeau oester afgewerkt met Balinese oester dressing, genieten! (9,75)

Een speciale begeleider, het favoriete drankje van Mike Tsang (de zoon), pruimen sake van Heiwa Shuzō, drie jaar gerijpt. Mooie amber kleur, het aroma deed denken aan amaretto, in de mond duidelijk frisser en lager in alcohol, wow. De keuken is de uitdaging aangegaan om hierbij een passend gerecht te ontwikkelen. Een klassiek Franse terrine van eendenlever, gemarineerd in de sake waarin cacao en zacht gegaard op 54 graden. Een keurige balk met mooie marmering, erop een laag pruimen gelei en erbij ingelegde Kumquat, schijfjes pruim en dotjes gelei van chardonnay azijn. De lever was mooi hoog op smaak, de Kumquat zorgde voor een verfijnd bittertje dat de koppeling naar de sake optimaliseerde. Mijn favoriet van de middag. (9,85)

Verder met een frisse en sappige Chenin Blanc uit de Vouvray van Sables Blonds. Op een kobalt blauw bord de koningsgarnaal in tempura op een zoetzure saus waarin jonge bamboe scheuten, erop huisgemaakte kimchi, ernaast een “chipje” van de poten en een shiso blad in tempura. Mooie texturen, verfijnde smaken, de saus was lekker zuur met een toets van mango en passievrucht. De crispy pootjes smaakte mineralig. De wijn sloot naadloos aan. (9,5)

Over naar Italiaans rood, een Alberaia 2015, Sangiovese van Caciorgna Pietro, vol met cassis fruit met een vleugje hout. Uit de keuken de Anjou duif in Hong Kong stijl. Twee langzaam gegaarde borstfilets in eigen saus en een bitterbal van de bout. Het garnituur lag op een niet eetbaar blad, wat ik minder handig vond. Cilinder “lo mai kai”, ofwel kleefrijst met stukjes Chinese worst, stukjes rode biet, takje groene blaadjes en ingelegde crosne (Japanse andoorn). Apart uitgeserveerd, een schaaltje nasi kuning. De cuisson van de borst was prima, evenals de smaak, de biet en crosne paste prima. Van de rijst met worst moet je houden. De wijn was keurig in balans en vulde het gerecht aan met zijn zuren. (9,6)

De dessertwijn was iets speciaals, Trockenbeerenauslese van PMC gemaakt van Welschriesling 2015, geconcentreerd met tonen van exotisch fruit en uitstekende zoetzuur balans. Uit de keuken een tweetraps dessert. In het schaaltje een papje van rode rijst waarop zeste van limoen, quenelle kokosijs, koriander cressjes en krokantje van rijst, aan tafel afgewerkt met kokosmelk. Goede textuur van rijst, niet te zoet met lekkere toetsen van koriander en kokos. Onder de rijst kwamen we nog wat ganache van witte chocolade tegen, wat het wat zoeter maakte.
    Op de deksel verschillende structuren van lychee en witte chocolade, anijs cressjes, kokos schaafsel en krokantje van rijst. Goede toets van lychee maar voor mij wel wat zoet. De heerlijke wijn kwam iets beter tot zijn recht bij het eerste deel. (9,3)

Bediening was wederom uitstekend verzorgd met een hoofdrol voor de enthousiaste Luc ondersteund door Wendy Tsang.

Het was wederom een mooie beleving en ben nog steeds onder de indruk van het foie gerecht met kumquat en pruimen sake, bedankt!